Page 155 of 161

#3851 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 01:34
by nisam_kreativan
megaribi1 wrote: 02/02/2022 18:54 Koliko ja vidim, više je od 9 studenata položilo IF1. Drugi parcijalni je položilo 22, a integralno 2. Treba, međutim, reći da se kod mnogih profesora, kada daju svima iste zadatke, događa da online izvedba ispita bude teža po zadacima od izvedbe uživo.
Koliko ja vidim polozilo je samo 18 studenata jer ih toliko u zbiru ima 55 bodova (ako su na zamgeru pravilno uneseni bodovi). To je 4.5% studenata ili 7.5% ako racunamo samo one studente koji su izlazili na ispite. Nema smisla da je predmet sa tolisno ECTS bodova ima takvu prolaznost. Na kakav se onda nacin predaje gradivo ako su studenti toliko nezaiteresovani i sta se trazi na ispitu pa da bude toliki problem?

#3852 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 02:28
by H323
Ima li ko da postavi taj ispit, čisto iz znatiželje :mrgreen:

#3853 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 07:30
by ZyzzSar
nisam_kreativan wrote: 03/02/2022 01:34
megaribi1 wrote: 02/02/2022 18:54 Koliko ja vidim, više je od 9 studenata položilo IF1. Drugi parcijalni je položilo 22, a integralno 2. Treba, međutim, reći da se kod mnogih profesora, kada daju svima iste zadatke, događa da online izvedba ispita bude teža po zadacima od izvedbe uživo.
Koliko ja vidim polozilo je samo 18 studenata jer ih toliko u zbiru ima 55 bodova (ako su na zamgeru pravilno uneseni bodovi). To je 4.5% studenata ili 7.5% ako racunamo samo one studente koji su izlazili na ispite. Nema smisla da je predmet sa tolisno ECTS bodova ima takvu prolaznost. Na kakav se onda nacin predaje gradivo ako su studenti toliko nezaiteresovani i sta se trazi na ispitu pa da bude toliki problem?
treba vas na svakom predmetu tako pa se necete zaliti
prvi im semestar na fakultetu i odmah neke prigovore imaju :D cekajte barem da se i popravni zavrse
kakva vam je primjedba konkretno, tezak ispit? nije iskljuceno, ali evo bujrum postavite ovdje i da raja vidi
a nece niko da se zali kada na nekim predmetima iskoristite online situaciju pa se ispiti prepisuju, rade u grupama i prolaznosti budu 70-80%

#3854 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 09:44
by sabanss
Ja sam završio davno i bilo je predmeta sa užasno malom prolaznošću ali nikada nije bilo do profesora. Čak i famozni Galić ili Fatkić nisu zakerali kada naučiš. Iskreno nije mi jasno koliko fizika može biti teška. Može neko postaviti rok da vidimo da li bih se sjetio poslije 20 i nešto godine? :D

#3855 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 09:47
by mk ultra
sabanss wrote: 03/02/2022 09:44 Ja sam završio davno i bilo je predmeta sa užasno malom prolaznošću ali nikada nije bilo do profesora. Čak i famozni Galić ili Fatkić nisu zakerali kada naučiš. Iskreno nije mi jasno koliko fizika može biti teška. Može neko postaviti rok da vidimo da li bih se sjetio poslije 20 i nešto godine? :D
pa vidi, kod nas IF1 nije uopce uključivao diferencijalni račun
ako to uvedeš, osim formulica i razlaganje sila
zayebosise :lol:

#3856 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 09:57
by studiorum_tuzlaensis
Fizika, tj. IF1 itekako može biti teška, dovoljno je da studentima samo promijeniš jednu varijablu npr. umjesto momenta sile daš im da racunaju ugaoni moment, ili pomjeris težiste rotacije iz centra npr nekog drugog tijela osim lopte ili stapa, niko nece imati pojma ni da započne. U termodinamici i dinamici fluida je još lakše napraviti problemske zadatke...

Studenti su naviknuti da im uvijek mora doci ono sto su radili na tutorijalima, i to po mogućnosti nek je isti zadatak a drugi podaci ili brojevi, inače ne znaju ni zapoceti.

Nažalost, i ETF Sa ima tu slabu tačku, barem iz ovih nekih ispita sa visih godina kojim imam pristup. Tako da, vjerujem da nije do ispita, već jednostavno nedovoljno znanje osnova teorije iz fizike, a o elementarnoj srednjoškolskoj matematici da ne pričam.

#3857 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 09:59
by studiorum_tuzlaensis
mk ultra wrote: 03/02/2022 09:47
sabanss wrote: 03/02/2022 09:44 Ja sam završio davno i bilo je predmeta sa užasno malom prolaznošću ali nikada nije bilo do profesora. Čak i famozni Galić ili Fatkić nisu zakerali kada naučiš. Iskreno nije mi jasno koliko fizika može biti teška. Može neko postaviti rok da vidimo da li bih se sjetio poslije 20 i nešto godine? :D
pa vidi, kod nas IF1 nije uopce uključivao diferencijalni račun
ako to uvedeš, osim formulica i razlaganje sila
zayebosise :lol:
Upravu si.

Ja sam if polozio kod prof. Stjepana Marića, nije puno peglao za prolaz na osnovu bodova sa ispita, nije bilo diferencijalnog računa (samo izvođenje kinematičkih formula), ali za višu ocjenu si morao dobro znati.

#3858 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 11:03
by gux
Sad je sistem bodovanja drugačiji nego prije. Studenti su imali priliku da rade završni ispit (koji je nosio 50 bodova) ako su na parcijalnom imali 20+ od 40, odnosno integralni ispit koji nosi 90 bodova. Uslov za prolaz je da osoba skupi 55 bodova u zbiru za ocjenu.

#3859 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 12:51
by sabanss
a to je stalni problem.... Današnji studenti nisu inžinjeri već ponavljači naučenog. Da se razumijemo isto je bilo i prije... Nije se džabe Dautović zajebavao na Elektrostatici kad je govorio da smo levati jer znamo izračunati polje oko pravilnih tijela.

Citiram:

"Lako vam je izračunati polje oko kugle. Uzmi limenu kantu, izlupaj čekićem, naelektriši pa računaj" :D

#3860 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 13:14
by hadzem_fanboy
ZyzzSar wrote: 03/02/2022 07:30
nisam_kreativan wrote: 03/02/2022 01:34

Koliko ja vidim polozilo je samo 18 studenata jer ih toliko u zbiru ima 55 bodova (ako su na zamgeru pravilno uneseni bodovi). To je 4.5% studenata ili 7.5% ako racunamo samo one studente koji su izlazili na ispite. Nema smisla da je predmet sa tolisno ECTS bodova ima takvu prolaznost. Na kakav se onda nacin predaje gradivo ako su studenti toliko nezaiteresovani i sta se trazi na ispitu pa da bude toliki problem?
treba vas na svakom predmetu tako pa se necete zaliti
prvi im semestar na fakultetu i odmah neke prigovore imaju :D cekajte barem da se i popravni zavrse
kakva vam je primjedba konkretno, tezak ispit? nije iskljuceno, ali evo bujrum postavite ovdje i da raja vidi
a nece niko da se zali kada na nekim predmetima iskoristite online situaciju pa se ispiti prepisuju, rade u grupama i prolaznosti budu 70-80%
Evo link ispita https://docdro.id/6pVHgPn + hrpa teorije
I bez boomerskih komentara kako je vama bilo teze i da danas nista ne valja, molim

#3861 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 13:23
by sabanss
Ništa specijalno koliko vidim, ne znam vrijedi li pravljenja tolikih profila kojima je ovo prvi post :D

Neka vas utješi da je svaka naredna godina lakša od prethodne jer ćete već naučiti razmišljati.

#3862 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 14:50
by H323
Drugi i četvrti s vježbi vjerovatno, jedan je je uvrsti u formulu, drugi je kanonski zadatak iz centripetalne sile. Treći je gradivo prvog srednje. Jedino je prvi iole teži, za višu ocjenu, jer se kombinuje više koncepata.

S ovakvim bodovanjem, kuku lele :mrgreen:

#3863 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 14:50
by ZyzzSar
hadzem_fanboy wrote: 03/02/2022 13:14
ZyzzSar wrote: 03/02/2022 07:30

treba vas na svakom predmetu tako pa se necete zaliti
prvi im semestar na fakultetu i odmah neke prigovore imaju :D cekajte barem da se i popravni zavrse
kakva vam je primjedba konkretno, tezak ispit? nije iskljuceno, ali evo bujrum postavite ovdje i da raja vidi
a nece niko da se zali kada na nekim predmetima iskoristite online situaciju pa se ispiti prepisuju, rade u grupama i prolaznosti budu 70-80%
Evo link ispita https://docdro.id/6pVHgPn + hrpa teorije
I bez boomerskih komentara kako je vama bilo teze i da danas nista ne valja, molim
da je lahko, nije
jedan zadatak je bio poklon...mozda su i ostali vec vidjeni slicni zadaci, ili su radjeni na vjezbama, to ne mogu znati
ali koliko vidim sve se parcijalno boduje, svaka formula cak i sve sto je izracunato...to je olaksanje veliko za uraditi za prolaza

#3864 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 14:53
by mk ultra
sabanss wrote: 03/02/2022 13:23 Ništa specijalno koliko vidim, ne znam vrijedi li pravljenja tolikih profila kojima je ovo prvi post :D

Neka vas utješi da je svaka naredna godina lakša od prethodne jer ćete već naučiti razmišljati.
nista nema diferencijalno, dakle nema vađenja na to...

nije ovo dramatično...

#3865 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 15:31
by hadzem_fanboy
H323 wrote: 03/02/2022 14:50 Drugi i četvrti s vježbi vjerovatno, jedan je je uvrsti u formulu, drugi je kanonski zadatak iz centripetalne sile. Treći je gradivo prvog srednje. Jedino je prvi iole teži, za višu ocjenu, jer se kombinuje više koncepata.

S ovakvim bodovanjem, kuku lele :mrgreen:
Stvar je u tome da je cijela oblast mehanike, talasa i hidrostatike predjena kroz 10 tutorijala. Stavise, 2 tutorijala=2 sata za talase i zvuk koji su formulama obimniji vise nego ostale oblasti mehanike zajedno. A i ne vidim smisao toga da 40% bodovanja inzinjerskog predmeta nosi teorija :|

#3866 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 15:37
by S4mpion
mk ultra wrote: 02/02/2022 17:51
BHDragons wrote: 02/02/2022 15:19 Hoće li neko odgovarati za katastrofalne rezultate iz IF1?
u moje vrijeme nekih 50tak od 450
Huse F

kad sam vidio onih 12.5 na prvoj parcijajali, svegami!! :lol:
Ja mislim da je prošlo nekih 20ak ljudi, pa čovjek skont'o da je malo, pa nabacio još onih 30. :mrgreen:

Al' su ispiti bili za 5 sati posla. :run:

#3867 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 15:42
by nisam_kreativan
studiorum_tuzlaensis wrote: 03/02/2022 09:57 Studenti su naviknuti da im uvijek mora doci ono sto su radili na tutorijalima, i to po mogućnosti nek je isti zadatak a drugi podaci ili brojevi, inače ne znaju ni zapoceti.
Odnosno profesori (i ostatak uposlenika) su se navikli da nista ne rade za svoju platu pa umjesto da se pokusaju potrudit i dati drugacije zadatke koji testiraju razumijevanje gradiva odluce da sklepaju ispit za 5 minuta koji jednostavno sadrzi iste ili slicne zadatke kao na tutorijalima. Na ovaj nacin osiguraju da dovljan broj studenata prode bez obzira na kvalitet nastave.

Mogu materijali biti katostrofalni, moze gradiva biti previse, mogu predavanja i da se ne odrzavaju ili da se odrze ali da se sastoje samo iz citanja prezentacija... Nista nije bitno ako su ispiti sablonski. Ako ne zelis da radis svoj posao naravno da ce tako biti i time ces odrediti kakvi studenti prolaze na vece godine.

#3868 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 15:44
by S4mpion
Koliko vidim, zadaci se rješavaju preko formulica i malo logike.

Naravno da nisu lagani(ko će reć' da su teški? :mrgreen: ), ali to je tu negdje.

Ako ćeš gledat' neki smisao, bolje ga zaboravi, ta će ti fizika u budućnosti trebat' k'o kosinus - nikad. :mrgreen:

#3869 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 16:07
by doc.dr.
Prije par godina zamolili su me studenti da im riješim jedan Fatkićev rok iz IM2. Riješio sam ga, radio sam 3 sata i 50 minuta, nisam digao olovke s papira za to vrijeme. A bio sam inače vrhunski matematičar (prvak na elektrijadi, 10 iz svih matematika) a i sada sam vrlo dobar. Dakle, skoro 4 sata sam radio ispit predviđen da se uradi za 2 sata. Doduše, ja sam uradio sve, za desetke. Mislim da bi za predviđena 2 sata stigao uraditi za šestice, taman za prolaza. Odnosno, barem se nadam da bih stigao...

#3870 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 16:16
by S4mpion
Fatkićeva logika je bila pustit' 5% studenata na zasluge, a 45% na milost, takvi su mu i ispiti bili.

Volio je on te rasprave i nadmudrivanja na usmenom po 5-6 sati.

Pismeni dio usmenog - 2 sata
Usmeni dio usmenog - 5-6 sati s velikom vjerovatnoćom da izađe na 10ak sati, ako pređe u drugi dan.

#3871 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 16:33
by H323
nisam_kreativan wrote: 03/02/2022 15:42 umjesto da se pokusaju potrudit i dati drugacije zadatke koji testiraju razumijevanje gradiva odluce da sklepaju ispit za 5 minuta koji jednostavno sadrzi iste ili slicne zadatke kao na tutorijalima. Na ovaj nacin osiguraju da dovljan broj studenata prode bez obzira na kvalitet nastave.
Ja fakat ne razumijem šta si htio reći, osim ako je ovo upereno na studente, eto prvi je čisto razumijevanje naučenog, treba spojiti 4 različita koncepta u dva pa u jedan. Boga pitaj koliko ih je uradilo. Ostali su srednjoškolskog tipa, postaviti i provesti direktno račun. Da su svi "razumijevanje gradiva" bio bi još veći problem.

#3872 Re: ETF

Posted: 03/02/2022 16:46
by nisam_kreativan
H323 wrote: 03/02/2022 16:33
nisam_kreativan wrote: 03/02/2022 15:42 umjesto da se pokusaju potrudit i dati drugacije zadatke koji testiraju razumijevanje gradiva odluce da sklepaju ispit za 5 minuta koji jednostavno sadrzi iste ili slicne zadatke kao na tutorijalima. Na ovaj nacin osiguraju da dovljan broj studenata prode bez obzira na kvalitet nastave.
Ja fakat ne razumijem šta si htio reći, osim ako je ovo upereno na studente, eto prvi je čisto razumijevanje naučenog, treba spojiti 4 različita koncepta u dva pa u jedan. Boga pitaj koliko ih je uradilo. Ostali su srednjoškolskog tipa, postaviti i provesti direktno račun. Da su svi "razumijevanje gradiva" bio bi još veći problem.
Htio sam reci da postoji dobar razlog zasto studenti mogu samo sablonske zadatke raditi na vecini predmeta (nevezano za ovaj ispit specificno). Odnosno da je problem veci od "studenti ne uce".

#3873 Re: ETF

Posted: 04/02/2022 10:54
by HD_2015
Razumijevati stvari kao što su inžinjerija, matematika, fizika i slično, ne može svako. To se ne može nekome utuviti u glavu.

Ako se želi postići da studenti razumiju te stvari, onda se to radi od prvog razreda osnovne škole. Na fakultetu je već kasno. I da imamo neki čudotvorni obrazovni sistem, opet su studenti ograničeni mentalnim kapacitetima - nije svako stvoren da može razumijevati te stvari. Isto kao što ne može svako biti dobar sportista ili umjetnik, tako ne može ni svako biti dobar inžinjer.

Prioriteti studija, koliko sam uspio uhvatiti, su slijedeći: 1. prolaznost; 2. generalno zadovoljstvo studenata; 3. znanje.

#3874 Re: ETF

Posted: 04/02/2022 14:05
by sabanss
HD_2015 wrote: 04/02/2022 10:54 Razumijevati stvari kao što su inžinjerija, matematika, fizika i slično, ne može svako. To se ne može nekome utuviti u glavu.

Ako se želi postići da studenti razumiju te stvari, onda se to radi od prvog razreda osnovne škole. Na fakultetu je već kasno. I da imamo neki čudotvorni obrazovni sistem, opet su studenti ograničeni mentalnim kapacitetima - nije svako stvoren da može razumijevati te stvari. Isto kao što ne može svako biti dobar sportista ili umjetnik, tako ne može ni svako biti dobar inžinjer.

Prioriteti studija, koliko sam uspio uhvatiti, su slijedeći: 1. prolaznost; 2. generalno zadovoljstvo studenata; 3. znanje.
Mogu se složiti. Nažalost osnovna i srednja su kod nas bubanje i većina nikada ne stimuliše svoje ćelije dovoljno da nauči razmišljati. Ja sam prvu godinu na fakultetu bukvalno razmišljao da li iko može shvatiti ono što pričaju ljudi iz matematika koje su rađene ili ne daj Bože osnova elektronike.

Bilo je krvi i znoja dok mozak nije navikao da razmišlja ali svaka naredna godina je bila puno lakša. Peta godina je bila doslovno igra.... To je valjda taj filter na prvoj godini.

Zaključak... Školstvo od vrtića pa nadalje je za k**ac.

#3875 Re: ETF

Posted: 04/02/2022 22:48
by moee
Ja sam bio prva generacija studija po "bolonjskom sistemu", ma šta to značilo, odsjek EE. Dobro sam se preznojio da sve položim, iako sam u osnovnoj i srednjoj školi bio učesnik federalnih takmičenja iz matematike i fizike. Na kasnijim godinama sam shvatio da je potrebni nivo zalaganja za prolaz "eksponencijalno opadajuća funkcija" sa godinama studija 🤪
P.S.
Po profesorima vidim da su kolege @tuzlaensis i @mk ultra ipak mlađi generaciju ili dvije.