#376 Re: Sarajevska zicara?
Posted: 23/09/2017 17:31
Vjerovatno naredna Olimpijada...
Vjerovatno naredna Olimpijada...
Bar jos 20 godina nju ce koristiti samo biciklisti.
shake69 wrote:Napreduju li radovi na žičari?
E, ovo bi i moglo biti gotovo do Nove godine. Aferim, iako sam bio skeptik kao mnogi.amir79 wrote:https://www.facebook.com/revitalizacija ... ckezicare/shake69 wrote:Napreduju li radovi na žičari?
Pa bas da ce biti slab promet, ne vjerujem. Samo od maja do oktobra ce vjerovatno biti full iskoristivost i popunjenost gledajuci rast dolaska turista a ostatak godine i ne mora biti toliko. A cijena ne bi smjela biti od 4-5 KM po osobi, po meni, racunajuci da zicarom gazduje JP koje mora imati vise sluha za domace stanovnistvo i kupovnu moc.walk_M-A-N wrote:Je li se to na kraju sve napravilo od početka?
Ona priča o doniranim kabinama se više ne pominje. A ni veliki troškovi vezani za nju. Vjerojatno se prodali radi puta u Švicarsku.
Ko je dao 18 miliona? Kako je 12 naraslo na 16 a kako na 18?
Hoće li sa žičarom biti kao sa autoputom, svima divan i moderan, evropski, ali na njemu slab promet?
Odnosno jesu li uspjeli predimenzionirati žičaru, na što je upozoravao uvaženi Tafro? Stručnjaci iz Uprave i Instituta.
Da se podsjetimo:
sarajevska-zicara-t81936s175.html#p11441985
Trebala je u Olovo ali će ipak u staro željezo, gdje joj je i mjesto.trambusek88 wrote:Donirana žičara ide u Olovo.
to još niko i nespominje i nevjerujem da če u skorije vrijeme. to če biti kad nebudu imali šta raditi pa pred izbore če biti i to samo koje tamo iza 2020
donirana žičara je isječena u staro gvožđe...trambusek88 wrote:Donirana žičara ide u Olovo.
U Sarajevo su dopremljeni stubovi za Trebevićku žičaru čija će montaža uslijediti uskoro s obzirom na to da su pripremni radovi za postavljanje deset stubova koji su u BiH stigli iz Italije već u toku.
Gradonačelnik Grada Sarajeva Abdulah Skaka ranije je najavio kako će građani Sarajeva do 6. aprila naredne godine dobiti priliku da se opet voze Trebevićkom žičarom.
"Nova gradska administracija je uradila sve što je bilo potrebno, deblokirali smo proces koji je godinama bio zaustavljen, osigurali finansijska sredstva, kompletirali projektnu dokumentaciju, dobili sve potrebne dozvole, a sada je na izvođaču radova da ispoštuje rokove izgradnje. S nestrpljenjem očekujem da vidim Sarajlije i naše goste kako se modernom žičarom voze do Trebevića i radujem se zbog toga što smo uspjeli u nečemu što je za mnoge izgledalo kao san. O cijenama će pravovremeno odlučiti nadležno javno preduzeće koje će upravljati žičarom", kazao je Skaka u nedavnom razgovoru za Klix.ba.
U cilju razvoja turističkih potencijala sarajevske regije, a time i Trebevića kao olimpijske planine koja je najbliža centru grada, Gradska uprava planira raditi na razvoju pratećih sadržaja na dolaznoj lokaciji žičare. Očekuje se kako će Trebevićku žičaru godišnje koristiti pola miliona putnika.
Klix
Na kraju nema veze koliko miliona bude potrošeno.walk_M-A-N wrote: Ko je dao 18 miliona? Kako je 12 naraslo na 16 a kako na 18?
Hoće li sa žičarom biti kao sa autoputom, svima divan i moderan, evropski, ali na njemu slab promet?
Odnosno jesu li uspjeli predimenzionirati žičaru, na što je upozoravao uvaženi Tafro? Stručnjaci iz Uprave i Instituta.
Da se podsjetimo:
sarajevska-zicara-t81936s175.html#p11441985
U sarajevskom naselju Bistrik rano jutros su dovezeni dijelovi stuba za početak gradnje Trebevićke žičare čije otvaranje se očekuje u aprilu iduće godine.
Pripremljeni su temelji za postavljanje stubova visine 22 metra, a kako saznajemo tokom dana će biti postavljen jedan od ukupno 10 stubova koliko je planirano da se postavi. Jedan stub težak je nešto više od 13 tona.
Pripremni radovi na izgradnji žičare počeli su u junu ove godine. Gradonačelnik Grada Sarajeva Abdulah Skaka najavio je kako radnici završavaju polaznu stanicu i postavljanje stubnih mjesta, a od danas je zvanično počela i montaža stubova.
Trebevićka žičara će biti izgrađena na staroj prijeratnoj trasi, a plan je da ima 33 kabine u pet olimpijskih boja (plavoj, zelenoj, crvenoj, žutoj i crnoj). Put do Trebevića od polazne stanice bi trebalo da traje osam minuta.
Vožnja starom Trebevićkom žičarom koja je otvorena 1959. trajala je 12 minuta. Žičara je tada imala pedesetak kabina koje su mogle prevoziti najmanje 800 izletnika u sat vremena.
Podsjećamo, 2016. godine srušeni su i devastirani dolazna-gornja, polazna-donja stanica te nekadašnji restoran Vidikovac. Završen je i glavni projekt polazne i dolazne stanice koji je uradio IPSA institut prema idejnom projektu arhitekte Mufida Garibije.
Klix
Ili provozas se autom do Trebevica, parkiras, pa onda na zicaru?johntra wrote:Pa može se tako i sada isto...pogotovo radnim danima, kad je ludnica za parking...vikendom se ko i može naći parking, pogotovo nedjeljom...