#3601 Re: Uvoz auta
Posted: 29/08/2023 11:07
Ti slučajno znaš da automobil, u svom putu do kupca, prolazi Beograd. Ne moraš znati, tebi je bitno da ti stigne na tvoju adresu. Prije Beograda mogao je biti u Budimpešti, u Berlinu, u bilo gdje...
Ti slučajno znaš da automobil, u svom putu do kupca, prolazi Beograd. Ne moraš znati, tebi je bitno da ti stigne na tvoju adresu. Prije Beograda mogao je biti u Budimpešti, u Berlinu, u bilo gdje...
zato sto su svi uvoznici u BiH (izuzev ASA Auta i cini mi se jos Hyundai) ustvari distributeri uvoznika iz HR ili Srb.
Jel se to tita ti svadjas sa covjekom koji vise nije na forumujantruscek wrote: ↑29/08/2023 08:20
i pored prijave policiji i poreznoj upravi kraljevina Norveska je odlucila da ignorise frustrirane Bosnjake i uplatila novac za povrat poreza
Povrat za Citroen C4 dizel iz 2016 je 41.041 NOK ili 6942 KM (malo li je )
taj slager cita forum, a toliko ga je pogodilo sto je sve o uvozu automobila iz Norveske izaslo na vidjelo, da je preko drugih slao ppdr_Evil wrote: ↑29/08/2023 11:48Jel se to tita ti svadjas sa covjekom koji vise nije na forumujantruscek wrote: ↑29/08/2023 08:20
i pored prijave policiji i poreznoj upravi kraljevina Norveska je odlucila da ignorise frustrirane Bosnjake i uplatila novac za povrat poreza
Povrat za Citroen C4 dizel iz 2016 je 41.041 NOK ili 6942 KM (malo li je )
Jbg, ti izšvercovao nekoliko norveških auta, pa sad sve znaš o njihovoj trgovinijantruscek wrote: ↑29/08/2023 11:47zato sto su svi uvoznici u BiH (izuzev ASA Auta i cini mi se jos Hyundai) ustvari distributeri uvoznika iz HR ili Srb.
ne postoji samostalni BMW BiH vec BMW HR vodi prodaju u BiH
tako je i sa Renault koji je pod Renault-Nissan Hrvatska
Toyotu vodi Toyota Adria iz Slovenije
i tako redom Peugeot, Mazda, Volvo itd
sto se prodaje automobila u BiH tice mi smo ekonomska kolonija Hrvata i Srba
a sto se tvog auta tice, pa logicno transportni troskovi
sjede i cekaju da im izleti neki zbirni transport za BiH
a tebi pricaju price o carinskom terminalu u BG
ima razlog zasto si na foe
Heftajantruscek wrote: ↑29/08/2023 13:14ima razlog zasto si na foe
razguli neznalice
grehota tastaturu na takvu osobu poput tebe trositi
bejzi sotono
fakat steta da takav lik ima internet konekciju
vec sam te opominjao da me ne citiras
fakat si naporan i dosadan do bola
tesko ti je pala smrt rahmetli ragiba i sad svaku moju citiras
momak razguli od mene
Hvala sad mi je dosta jasnije.jantruscek wrote: ↑29/08/2023 11:47zato sto su svi uvoznici u BiH (izuzev ASA Auta i cini mi se jos Hyundai) ustvari distributeri uvoznika iz HR ili Srb.
ne postoji samostalni BMW BiH vec BMW HR vodi prodaju u BiH
tako je i sa Renault koji je pod Renault-Nissan Hrvatska
Toyotu vodi Toyota Adria iz Slovenije
i tako redom Peugeot, Mazda, Volvo itd
sto se prodaje automobila u BiH tice mi smo ekonomska kolonija Hrvata i Srba
a sto se tvog auta tice, pa logicno transportni troskovi
sjede i cekaju da im izleti neki zbirni transport za BiH
a tebi pricaju price o carinskom terminalu u BG
Ne razumijem tačno šta misliš.jantruscek wrote: ↑29/08/2023 11:47zato sto su svi uvoznici u BiH (izuzev ASA Auta i cini mi se jos Hyundai) ustvari distributeri uvoznika iz HR ili Srb.
ne postoji samostalni BMW BiH vec BMW HR vodi prodaju u BiH
tako je i sa Renault koji je pod Renault-Nissan Hrvatska
Toyotu vodi Toyota Adria iz Slovenije
i tako redom Peugeot, Mazda, Volvo itd
sto se prodaje automobila u BiH tice mi smo ekonomska kolonija Hrvata i Srba
a sto se tvog auta tice, pa logicno transportni troskovi
sjede i cekaju da im izleti neki zbirni transport za BiH
a tebi pricaju price o carinskom terminalu u BG
Može špediter sam dati izjavu ako je auto ispod određene vrijednosti (ne sjećam se tačno koja je cifra u pitanju).Magarece_godine wrote: ↑01/10/2023 23:54 Eur1 je nista bez potvrde proizvodjaca...ako i dobijete eur1 trazite i potvrdu proizvodjaca...u njemackoj je to nemoguce dobiti...nema veze koji je auto u pitanju...
Da, moze ako je auto ispod 6.000 eur. Ta izjava na fakturi obicno, mijenja eur1 i ona moze ici na provjeru. Mah postalo je nemoguce regularno uvesti nesto u Bosnu bez placanja carine. Jedino sto moze je Clio sa turskom proizvodnjom...spediteri se pozovu na neki bilateralni sporazum izmedju BiH i Turske..sehohari wrote: ↑02/10/2023 00:17Može špediter sam dati izjavu ako je auto ispod određene vrijednosti (ne sjećam se tačno koja je cifra u pitanju).Magarece_godine wrote: ↑01/10/2023 23:54 Eur1 je nista bez potvrde proizvodjaca...ako i dobijete eur1 trazite i potvrdu proizvodjaca...u njemackoj je to nemoguce dobiti...nema veze koji je auto u pitanju...
Evo, rekao sam se javiti u septembru, pa se izvinjavam na kašnjenju!engrez wrote: ↑23/08/2023 15:49 Okej, ipak nije ni Eur1 bauk.
- Bosanski špediter me uputio da je moguće u NO dobiti Eur1.
- Norveški špediter kaže da to zadovoljstvo košta 1300 kruna, i uputio me da od oficijelnog distributera u NO tražim "leverandør-erklæring" (suppliers origin...), jer samo s njim može izdati Eur1, logy...
- Oficijelni distributer veli: "Može brt, evo popuni papir". Mogu izdati dokaz o porijeklu za vozila koja su oni uvezli. Čeka se do 15 dana i košta 1250 kruna.
Javim se opet s rezultatima u septembru :run:
Hvala svima na prethodnim informacijama.