Dok se ne riješi onaj JEBENI SEMAFOR na raskrsnici Safeta Zajke i Smaila Šikala, na ovom kružnom predviđam opći pičvajz, pogotovu u toku špice. Onaj Semafor tamo je bruka da se ne rješava!So What! wrote:Dovršen proces eksproprijacije za izgradnju Lot-a 2C Sarajevske zaobilaznice
Klix
U Općini Novi Grad Sarajevo u srijedu potpisan je sporazum o isplati naknade građevinskoj firmi ŽGP za eksproprijaciju dijela zemljišta koje je bilo neophodno za izgradnju kružnog toka na spoju sa ulicom Safeta Zajke.
Time su riješeni imovinsko-pravi odnosi koji su bili prepreka za dovršetak radova na posljednjoj dionici Sarajevske zaobilaznice koja će povezivati kružni tok u Brijšću sa ulicom Safeta Zajke, i koja će, nakon što bude završena omogućavati direktno uključivanje na Koridor 5C iz još jednog pravca.
Eksproprijaciju zemljišta zajednički su finansirali Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo i Općina Novi Grad Sarajevo. Finansijska sredstva na ime naknade za zemljište građevinskom preduzeću ŽGP bit će isplaćena u narednih sedam dana, kada će se steći uslovi za ulazak u posjed nekretnina, odnosno dovršetak izgradnje ove saobraćajnice koja bi tebala biti puštena u funkciju u oktobru ove godine. Izgradnja posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice je od izuzetne važnosti za glavni grad BiH i Općinu Novi Grad.
LOT 2c će omogućiti puno bolju unutargradsku komunikaciju, jer će, pored podvožnjaka u Buča Potoku na 6. transverzali i nadvožnjaka kod Hidrogradnje na 12. transverzali, koji imaju samo po dvije kolovozne trake, biti treći prolaz preko ili ispod željezničke pruge, koja dijeli općinu Novi Grad na dva dijela. Sam LOT 2C imat će isti kapacitet obzirom da će biti izgrađene četiri kolovozne trake iznad pruge. Njime se uduplava kapacitet saobraćajnica koje povezuju dva dijela općine, jer će se iz ulice Safeta Zajke preko LOT-a 2c i kružnog toka u Briješću ostvarivati veza sa LOT-om 2b i Stupskom petljom.
Općina Novi Grad već je naručila izradu projektne dokumentacije za povezivanje Lot-a 2c i devete transverzale pa će nakon dovršetka ovih velikih projakata uključivanje na koridor VC biti omogućeno već sa Alipašinog polja i ulice Džemala Bijedića. Izgradnja Lot-a 2c finansira se sredstvima Evropske investicijske banke i OPEC Fonda, a koštat će oko 10 miliona konvertibilnih maraka. Implementator projekta je Javno preduzece Ceste Federacije BiH.
Ppreduzeće ZGP dobilo je od općinske službe urbanizma potrebne saglasnosti za dislokaciju objekata koji su se nalazili na trasi saobraćajnice i njihova izgradnja je već u toku čime će biti omogućeno da ova firma nastavi raditi na istoj lokaciji na dijelu zemljišta koje nije bilo predmet eksproprijacije.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 28318
- Joined: 20/03/2013 15:38
#3551 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
-
- Posts: 2200
- Joined: 26/09/2015 22:38
#3552 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
9 se veze na ovaj put, ide jos jedan kruzni u blizini firme BosnaplastAkibh wrote:'Općina Novi Grad već je naručila izradu projektne dokumentacije za povezivanje Lot-a 2c i devete transverzale pa će nakon dovršetka ovih velikih projakata uključivanje na koridor VC biti omogućeno već sa Alipašinog polja i ulice Džemala Bijedića. 'Thorgerson wrote:Poprilicno glup spoj, izmisljen, nit je planiran ni nista, ulupani milioni ni u sta. 2 miliona dato ZGP bezveze. Umjesto da je izvrsena eksproprijacija tamo gdje treba, gdje je planiran nastavak GA, jok oni ga skrenuli na livadu i eto...ajmo tamo otkupljivati zemljiste koje uopste nije planirano da otkupljuje.
Ne treba pljuvati pozitivne stvari, ali ovo je jedna od rijetkih stvari koja na prvu izgleda pozitivno, ali ko god je upucen iole u neke stvari - ovo ce popljuvati.
Pokopan je nastavak izgradnje graskog autoputa, za sta SDA klika odavno zalaze. Naravno i rumenko iz opstine novig
Ova cesta sa alipasinog jel se ova cesta sa alipasinog veze na ovaj kruzni tok?
- mayab
- Posts: 27413
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#3553 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Definitivno je i ovo bolje nego da se nista nije uradilo, i čekalo još 100 godina(a možda i duže ) da se bude imalo para i uradio gradski autoput, koji je jedini pravi i prirodni nastavak sarajevske obilaznice!
Samo sto se ta činjenica (o GA) sada olako zaboravlja i zanemaruje, takoreći pada u zaborav, i do nebesa veliča uspjeh gradskih vlasti koji sada eto "uspješno završavaju spoj sarajecske obilaznice .... i bla bla bla..."
Samo sto se ta činjenica (o GA) sada olako zaboravlja i zanemaruje, takoreći pada u zaborav, i do nebesa veliča uspjeh gradskih vlasti koji sada eto "uspješno završavaju spoj sarajecske obilaznice .... i bla bla bla..."
- Cossack
- Posts: 7153
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#3554 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Imao si poslije rata hejbet godina gdje se samo radilo krpljenje cesta tako da je ovo sada odlično. Naravno, mogu i moraju još bolje jer je ovo glavni grad BiH.mayab wrote:Definitivno je i ovo bolje nego da se nista nije uradilo, i čekalo još 100 godina(a možda i duže ) da se bude imalo para i uradio gradski autoput, koji je jedini pravi i prirodni nastavak sarajevske obilaznice!
Samo sto se ta činjenica (o GA) sada olako zaboravlja i zanemaruje, takoreći pada u zaborav, i do nebesa veliča uspjeh gradskih vlasti koji sada eto "uspješno završavaju spoj sarajecske obilaznice .... i bla bla bla..."
- Haris.ba
- Posts: 25297
- Joined: 08/09/2005 20:08
#3555 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Pa odlučite se. Ili prva transferzala, ili gradski autoput.
Para za oboje - jednostavno nema. Jer prva transferzala je projekat koji će se praviti slijedećih 10 godina najmanje. Gledajući ulaganja u južnu longitudinalu, i najvjerovatnije manji dio sjeverne longitudinale - nije to tako ni loše.
Jer spajanje južne i sjeverne longitudinale na Dolac Malti transferzalom, te produženje sjeverne do tzv. naselja Nova Otoka riješilo bi podosta čepove.
A Gradski autoput će biti projekat ko metro u Beogradu.
Mada, sad kad bi ja mogao birati - izabrao bih prije završetak sjeverne longitudinale nego gradskog autoputa. Jer je jeftinije, a i ta cesta isto rješava ogromne probleme.
Para za oboje - jednostavno nema. Jer prva transferzala je projekat koji će se praviti slijedećih 10 godina najmanje. Gledajući ulaganja u južnu longitudinalu, i najvjerovatnije manji dio sjeverne longitudinale - nije to tako ni loše.
Jer spajanje južne i sjeverne longitudinale na Dolac Malti transferzalom, te produženje sjeverne do tzv. naselja Nova Otoka riješilo bi podosta čepove.
A Gradski autoput će biti projekat ko metro u Beogradu.
Mada, sad kad bi ja mogao birati - izabrao bih prije završetak sjeverne longitudinale nego gradskog autoputa. Jer je jeftinije, a i ta cesta isto rješava ogromne probleme.
- corvus_edin
- Posts: 322
- Joined: 11/07/2009 09:45
#3556 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Nema para znaci
A koliko bi to sve kostalo?
GA
prva
juzna
?
A koliko bi to sve kostalo?
GA
prva
juzna
?
- Truba
- Posts: 82589
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#3557 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
ja sam za ono što ti kažešHaris.ba wrote:Pa odlučite se. Ili prva transferzala, ili gradski autoput.
- johntra
- Posts: 11803
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#3558 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Sad će opet protesti, jer se ovi iz ove Jukine ulice između dvije male zgrade ne mogu direktno lijevo uključiti na kružni tok...
- Thorgerson
- Posts: 8586
- Joined: 15/04/2015 11:26
#3559 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Ako se ne varam dobar dio trase je cist. Tacnije u vlasnistvu je Zeljeznica FBiH, tj. u drzavnom vlasnistvu. Naravno, bilo bi potrebno dosta love to nije sporno. Ja znam da je izgradnja GA na dugom stapu (tacnije onoj motki za skok u vis).So What! wrote:Pa i nadvožnjak od tunela na Ciglanama je privremeno rješenje, pa stoji 40 godina.Thorgerson wrote:Poprilicno glup spoj, izmisljen, nit je planiran ni nista, ulupani milioni ni u sta. 2 miliona dato ZGP bezveze. Umjesto da je izvrsena eksproprijacija tamo gdje treba, gdje je planiran nastavak GA, jok oni ga skrenuli na livadu i eto...ajmo tamo otkupljivati zemljiste koje uopste nije planirano da otkupljuje.
Ne treba pljuvati pozitivne stvari, ali ovo je jedna od rijetkih stvari koja na prvu izgleda pozitivno, ali ko god je upucen iole u neke stvari - ovo ce popljuvati.
Pokopan je nastavak izgradnje graskog autoputa, za sta SDA klika odavno zalaze. Naravno i rumenko iz opstine novig
Iako bi gradski autoput Sarajevo učinilo istinskim velegradom, mi ipak nemamo novca za tako nešto. Bila bi preksupa investicija, jer ako je ŽGP tražio 2 miliona za ovo malo zemlje, ne mogu ni zamisliti koliko bi tražila ostala preduzeća na trasi.
Druga stvar, Humskom, Drinskom i ulicom Safeta Zajke prolazi međugradski autobusi i po pravilu većina ih ne smije koristiti sarajvsku gradsku magistralu. Zbog vratolomne raskrsnice sa M18, nekih 200m od ovog spoja se nalazi vratolomna raskrnica na kojoj je umjetnost uključiti se dalje prema Rajlovcu, a kamoli skrenuti prema kružnom u Briješću. Znam jer sam koristio autobuse.
Biće ova cesta rasterećenje, a od ŽGP-a bi se svakako morala kupovati ta zemlja, možda ne cijela parcela, ali dio sigurno.
Nadam se da će uspjeti otkočiti i izgradnju LOT-a 3b, koji je defintivno potrebniji od ovog spoja, ali ovaj spoj svakako predstavlja dodatno rasterećenje ulice Safeta Zajke koja češće služi za tranzit nego što se misli.
Edit: Rado se se prisjetim i obraduje me onaj tvoj photoshop rad od prije par godina
Ja sam kazem da bi korisniji mozda bio improvizovani spoj na IX transverzalu, jer bi se tim povezao sve strane grada. Ovako si povezao boljakov potok na zaobilaznicu, mislim ono sta se dobilo sa ovim lot 2c da je vrijedilo toliko miliona? A u isto vrijeme pravis 500m dalje haman isti prikljucak, tj. IX transverzalu.
Znaci ulupali su novac u naknadno smisljeni lot 2c, a nisu zavrsili, kao sto kazes puno bitniji lot 2b, pa koji je i prvobtino i planiran, prije ovog. Zbog nedostatka lot 2b nijedno auto koje ide sa zapada NE MOZE pristupiti zaobilaznici.
Eh, valjda nekad dozivimo ovaj photoshop.
- johntra
- Posts: 11803
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#3560 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Pa to je tako lako rješivo da nije normalno...zašto ne napraviti još jedan krak sa kružnog u Blažuju, koji bi se spojio sa krakom ceste prema Vlakovu, odnosno, prema zaobilaznici?
zar je to tako veliki problem? i onda bi svi, koji dolaze magistralnim putevima od Mostara ili od Kiseljaka, vrlo lako mogli biti uključeni na zaobilaznicu...
ja ipak mislim da to oni neće namjerno da rade, jer misle da će autoput preuzeti veći dio saobraćaja sa zapada...vjerovatno hoće, ali trebat će jedno 10 godina do toga...
zar je to tako veliki problem? i onda bi svi, koji dolaze magistralnim putevima od Mostara ili od Kiseljaka, vrlo lako mogli biti uključeni na zaobilaznicu...
ja ipak mislim da to oni neće namjerno da rade, jer misle da će autoput preuzeti veći dio saobraćaja sa zapada...vjerovatno hoće, ali trebat će jedno 10 godina do toga...
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3561 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
jel' se ti šališ? pa ovo je tema stara koliko i zaobilaznica - najbolji načelnik u BiH (njegovo visočanstvo Memić) blokira radove već nekoliko godina...johntra wrote:Pa to je tako lako rješivo da nije normalno...zašto ne napraviti još jedan krak sa kružnog u Blažuju, koji bi se spojio sa krakom ceste prema Vlakovu, odnosno, prema zaobilaznici?
zar je to tako veliki problem? i onda bi svi, koji dolaze magistralnim putevima od Mostara ili od Kiseljaka, vrlo lako mogli biti uključeni na zaobilaznicu...
ja ipak mislim da to oni neće namjerno da rade, jer misle da će autoput preuzeti veći dio saobraćaja sa zapada...vjerovatno hoće, ali trebat će jedno 10 godina do toga...
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3562 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
hmmm, čini mi se da spoj GA i IX transferzale nikada nije ni planiran već su to dvije odvojene priće a s druge strane spoj Safeta Zajke i Kurta Scorka bi moga biti riješen da se ne prave gužve više (da nema presijecanja ulica) već da se saobračaj usmjerava na kružni tok/zaobilaznicuThorgerson wrote:Ako se ne varam dobar dio trase je cist. Tacnije u vlasnistvu je Zeljeznica FBiH, tj. u drzavnom vlasnistvu. Naravno, bilo bi potrebno dosta love to nije sporno. Ja znam da je izgradnja GA na dugom stapu (tacnije onoj motki za skok u vis).So What! wrote:Pa i nadvožnjak od tunela na Ciglanama je privremeno rješenje, pa stoji 40 godina.Thorgerson wrote:Poprilicno glup spoj, izmisljen, nit je planiran ni nista, ulupani milioni ni u sta. 2 miliona dato ZGP bezveze. Umjesto da je izvrsena eksproprijacija tamo gdje treba, gdje je planiran nastavak GA, jok oni ga skrenuli na livadu i eto...ajmo tamo otkupljivati zemljiste koje uopste nije planirano da otkupljuje.
Ne treba pljuvati pozitivne stvari, ali ovo je jedna od rijetkih stvari koja na prvu izgleda pozitivno, ali ko god je upucen iole u neke stvari - ovo ce popljuvati.
Pokopan je nastavak izgradnje graskog autoputa, za sta SDA klika odavno zalaze. Naravno i rumenko iz opstine novig
Iako bi gradski autoput Sarajevo učinilo istinskim velegradom, mi ipak nemamo novca za tako nešto. Bila bi preksupa investicija, jer ako je ŽGP tražio 2 miliona za ovo malo zemlje, ne mogu ni zamisliti koliko bi tražila ostala preduzeća na trasi.
Druga stvar, Humskom, Drinskom i ulicom Safeta Zajke prolazi međugradski autobusi i po pravilu većina ih ne smije koristiti sarajvsku gradsku magistralu. Zbog vratolomne raskrsnice sa M18, nekih 200m od ovog spoja se nalazi vratolomna raskrnica na kojoj je umjetnost uključiti se dalje prema Rajlovcu, a kamoli skrenuti prema kružnom u Briješću. Znam jer sam koristio autobuse.
Biće ova cesta rasterećenje, a od ŽGP-a bi se svakako morala kupovati ta zemlja, možda ne cijela parcela, ali dio sigurno.
Nadam se da će uspjeti otkočiti i izgradnju LOT-a 3b, koji je defintivno potrebniji od ovog spoja, ali ovaj spoj svakako predstavlja dodatno rasterećenje ulice Safeta Zajke koja češće služi za tranzit nego što se misli.
Edit: Rado se se prisjetim i obraduje me onaj tvoj photoshop rad od prije par godina
Ja sam kazem da bi korisniji mozda bio improvizovani spoj na IX transverzalu, jer bi se tim povezao sve strane grada. Ovako si povezao boljakov potok na zaobilaznicu, mislim ono sta se dobilo sa ovim lot 2c da je vrijedilo toliko miliona? A u isto vrijeme pravis 500m dalje haman isti prikljucak, tj. IX transverzalu.
Znaci ulupali su novac u naknadno smisljeni lot 2c, a nisu zavrsili, kao sto kazes puno bitniji lot 2b, pa koji je i prvobtino i planiran, prije ovog. Zbog nedostatka lot 2b nijedno auto koje ide sa zapada NE MOZE pristupiti zaobilaznici.
Eh, valjda nekad dozivimo ovaj photoshop.
Last edited by VladaFBiH on 28/07/2017 12:28, edited 1 time in total.
-
- Posts: 6763
- Joined: 17/02/2005 07:57
#3563 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
opet kruzni tokovi
zar nije dovoljno jednom otici u radno vrijeme od stupske petlje prema brijescu pa skontati da je gradnja kruznog toka umjesto petlje promasaj, pogotovo na pristupu autoputu..
zar nije dovoljno jednom otici u radno vrijeme od stupske petlje prema brijescu pa skontati da je gradnja kruznog toka umjesto petlje promasaj, pogotovo na pristupu autoputu..
-
- Posts: 6763
- Joined: 17/02/2005 07:57
#3564 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Tako je i planirano i krenulo se jos prije 3 godine, ali onda je nacelnik obustavio eksproprijaciju...johntra wrote:Pa to je tako lako rješivo da nije normalno...zašto ne napraviti još jedan krak sa kružnog u Blažuju, koji bi se spojio sa krakom ceste prema Vlakovu, odnosno, prema zaobilaznici?
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3565 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
očito da nisi išao ovom cestom prije kružnog toka i zaobilaznice - ovo je pun pogodak (idem svaki dan u radnom vremenu a druga je stvar što ne znaju voziti u kružnom toku pa prave gužve) pogotovo sada kada puste ovaj "improvizovani" kružni tok u funkcijuneki wrote:opet kruzni tokovi
zar nije dovoljno jednom otici u radno vrijeme od stupske petlje prema brijescu pa skontati da je gradnja kruznog toka umjesto petlje promasaj, pogotovo na pristupu autoputu..
- Hugo Chavez
- Posts: 156
- Joined: 17/06/2009 09:38
#3566 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
A vizavi gradskog autoputa u 21. vijeku, o takvoj nebulozi se razmišlja samo kod nas. Sav normalan svijet se slomi da izbaci višak saobraćaja iz grada samo bi mi da ga ima što više.Haris.ba wrote:Pa odlučite se. Ili prva transferzala, ili gradski autoput.
Para za oboje - jednostavno nema. Jer prva transferzala je projekat koji će se praviti slijedećih 10 godina najmanje. Gledajući ulaganja u južnu longitudinalu, i najvjerovatnije manji dio sjeverne longitudinale - nije to tako ni loše.
Jer spajanje južne i sjeverne longitudinale na Dolac Malti transferzalom, te produženje sjeverne do tzv. naselja Nova Otoka riješilo bi podosta čepove.
A Gradski autoput će biti projekat ko metro u Beogradu.
Mada, sad kad bi ja mogao birati - izabrao bih prije završetak sjeverne longitudinale nego gradskog autoputa. Jer je jeftinije, a i ta cesta isto rješava ogromne probleme.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3567 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
pa upravo za to je i trebao da služi GA - da ne voziš kroz grad ako si u prolazu već da ga "zaobiđeš" autoputem...Hugo Chavez wrote:A vizavi gradskog autoputa u 21. vijeku, o takvoj nebulozi se razmišlja samo kod nas. Sav normalan svijet se slomi da izbaci višak saobraćaja iz grada samo bi mi da ga ima što više.Haris.ba wrote:Pa odlučite se. Ili prva transferzala, ili gradski autoput.
Para za oboje - jednostavno nema. Jer prva transferzala je projekat koji će se praviti slijedećih 10 godina najmanje. Gledajući ulaganja u južnu longitudinalu, i najvjerovatnije manji dio sjeverne longitudinale - nije to tako ni loše.
Jer spajanje južne i sjeverne longitudinale na Dolac Malti transferzalom, te produženje sjeverne do tzv. naselja Nova Otoka riješilo bi podosta čepove.
A Gradski autoput će biti projekat ko metro u Beogradu.
Mada, sad kad bi ja mogao birati - izabrao bih prije završetak sjeverne longitudinale nego gradskog autoputa. Jer je jeftinije, a i ta cesta isto rješava ogromne probleme.
-
- Posts: 6763
- Joined: 17/02/2005 07:57
#3568 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Govorim o pravcu Stupska petlja - kruzni tok Brijesce, koji je u radno vrijeme totalno zakrčen i zastoji se protežu cijelim pravcem.VladaFBiH wrote:očito da nisi išao ovom cestom prije kružnog toka i zaobilaznice - ovo je pun pogodak (idem svaki dan u radnom vremenu a druga je stvar što ne znaju voziti u kružnom toku pa prave gužve) pogotovo sada kada puste ovaj "improvizovani" kružni tok u funkcijuneki wrote:opet kruzni tokovi
zar nije dovoljno jednom otici u radno vrijeme od stupske petlje prema brijescu pa skontati da je gradnja kruznog toka umjesto petlje promasaj, pogotovo na pristupu autoputu..
Iako su još prije 3 godine otvorili cestu 2+2 ona gubi svrhu jer se završava kružnim tokom u kojem svi idu u jednu traku.
To što se ne zna voziti u kružnom toku nije druga nego prva stvar, jer ako su već planirali na taj način riješiti raskrsnicu, trebalo ju je projektovati tako da utiče na vozače da ga pravilno koriste..
- Hugo Chavez
- Posts: 156
- Joined: 17/06/2009 09:38
#3569 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Jeste, ali prije 40 godina je to bio obilazak grada, a danas je prolazak kroz grad usljed nenormalne izgradnje od Pofalića, preko Buća Potoka do Briješća.VladaFBiH wrote:pa upravo za to je i trebao da služi GA - da ne voziš kroz grad ako si u prolazu već da ga "zaobiđeš" autoputem...Hugo Chavez wrote:A vizavi gradskog autoputa u 21. vijeku, o takvoj nebulozi se razmišlja samo kod nas. Sav normalan svijet se slomi da izbaci višak saobraćaja iz grada samo bi mi da ga ima što više.Haris.ba wrote:Pa odlučite se. Ili prva transferzala, ili gradski autoput.
Para za oboje - jednostavno nema. Jer prva transferzala je projekat koji će se praviti slijedećih 10 godina najmanje. Gledajući ulaganja u južnu longitudinalu, i najvjerovatnije manji dio sjeverne longitudinale - nije to tako ni loše.
Jer spajanje južne i sjeverne longitudinale na Dolac Malti transferzalom, te produženje sjeverne do tzv. naselja Nova Otoka riješilo bi podosta čepove.
A Gradski autoput će biti projekat ko metro u Beogradu.
Mada, sad kad bi ja mogao birati - izabrao bih prije završetak sjeverne longitudinale nego gradskog autoputa. Jer je jeftinije, a i ta cesta isto rješava ogromne probleme.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3570 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
pa dobar dio saobraćaja će upravo preuzeti novi dio puta (svi koji skreću desno prema Buća potoku više neće ići tim putem) + ja koristim autoput da dođem do Rajlovca baš zbog tih gužvineki wrote:Govorim o pravcu Stupska petlja - kruzni tok Brijesce, koji je u radno vrijeme totalno zakrčen i zastoji se protežu cijelim pravcem.VladaFBiH wrote:očito da nisi išao ovom cestom prije kružnog toka i zaobilaznice - ovo je pun pogodak (idem svaki dan u radnom vremenu a druga je stvar što ne znaju voziti u kružnom toku pa prave gužve) pogotovo sada kada puste ovaj "improvizovani" kružni tok u funkcijuneki wrote:opet kruzni tokovi
zar nije dovoljno jednom otici u radno vrijeme od stupske petlje prema brijescu pa skontati da je gradnja kruznog toka umjesto petlje promasaj, pogotovo na pristupu autoputu..
Iako su još prije 3 godine otvorili cestu 2+2 ona gubi svrhu jer se završava kružnim tokom u kojem svi idu u jednu traku.
To što se ne zna voziti u kružnom toku nije druga nego prva stvar, jer ako su već planirali na taj način riješiti raskrsnicu, trebalo ju je projektovati tako da utiče na vozače da ga pravilno koriste..
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3571 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
zaobilaznica ne mora da ide nužno okolo - ovdje se govori o auto putu gdje se voziš 120 km/h i zaobilaziš sve gradske ceste ... na žalost zbog konfiguracije terena u Sa nije baš moguće napraviti nešto pametnijeHugo Chavez wrote:Jeste, ali prije 40 godina je to bio obilazak grada, a danas je prolazak kroz grad usljed nenormalne izgradnje od Pofalića, preko Buća Potoka do Briješća.VladaFBiH wrote: pa upravo za to je i trebao da služi GA - da ne voziš kroz grad ako si u prolazu već da ga "zaobiđeš" autoputem...
- johntra
- Posts: 11803
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#3572 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
ne zanima me nešto posebno ta tema, zato i nisam znao za to...prema kojoj logici općina može biti iznad kantonalnog, odnosno, federalnog značaja?VladaFBiH wrote:jel' se ti šališ? pa ovo je tema stara koliko i zaobilaznica - najbolji načelnik u BiH (njegovo visočanstvo Memić) blokira radove već nekoliko godina...johntra wrote:Pa to je tako lako rješivo da nije normalno...zašto ne napraviti još jedan krak sa kružnog u Blažuju, koji bi se spojio sa krakom ceste prema Vlakovu, odnosno, prema zaobilaznici?
zar je to tako veliki problem? i onda bi svi, koji dolaze magistralnim putevima od Mostara ili od Kiseljaka, vrlo lako mogli biti uključeni na zaobilaznicu...
ja ipak mislim da to oni neće namjerno da rade, jer misle da će autoput preuzeti veći dio saobraćaja sa zapada...vjerovatno hoće, ali trebat će jedno 10 godina do toga...
je li se iko do sada sjetio da tu situaciju preda recimo nekom sudu, poput Vrhovnog ili Ustavnog, pa da se vidi šta i kako...ne može on dovijeka to bloikrati...ali, vidim da kantonalno ministarstvo, odnosno, JP Ceste FBiH nisu za to baš zainteresovane...baš me zanima zašto...
- Hugo Chavez
- Posts: 156
- Joined: 17/06/2009 09:38
#3573 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Sine dragi, brkaš pojmove. Obilaznica Sarajeva je Jošanica-Butila-Vlakovo i kako vidiš mora da ide okolo. Svaki autoput ima denivelisane raskrsnice (u narodu poznatije kao petlje), što zahtjeva jako puno prostora, a kojeg, kako si i sam rekao, nema. Nadalje, funkcija autoputa nije prikupljanje saobraćaja iz gradskih četvrti, pogotovo u svrhu odlaska na posao, šoping ili kafu u centru tog istog grada, već primarno daljinski tokovi. A konfiguraciji terena i prostornim planerima, u kombinaciji sa interesnim grupama blisko povezanim sa vladajućim strankama možemo zahvaliti što smo sve bliži saobraćajnom kolapsu grada.VladaFBiH wrote:zaobilaznica ne mora da ide nužno okolo - ovdje se govori o auto putu gdje se voziš 120 km/h i zaobilaziš sve gradske ceste ... na žalost zbog konfiguracije terena u Sa nije baš moguće napraviti nešto pametnijeHugo Chavez wrote:Jeste, ali prije 40 godina je to bio obilazak grada, a danas je prolazak kroz grad usljed nenormalne izgradnje od Pofalića, preko Buća Potoka do Briješća.VladaFBiH wrote: pa upravo za to je i trebao da služi GA - da ne voziš kroz grad ako si u prolazu već da ga "zaobiđeš" autoputem...
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#3574 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
dragi tata, obilaznica oko Sarajeva pokriva samo dva pravca i to onaj od "Zenice/Tuzle" i Mostara s druge strane a svrha GA je da pokupi i saobraćaj koji dolazi iz pravca Pala i provuče ga kroz grad a da pri tome "putnici" ne ulaze u isti tj. da ga zaobiđu... dijelom kroz tunel ispod građevinskog faxa koji počinje na Darivi a dijelom trasom koja izlazi na autoput direktno... i na gradskom autoputu imaš predviđene denivelisane raskrnice - (projekt koji je radio TZI je zasad jedino što imamo)Hugo Chavez wrote:Sine dragi, brkaš pojmove. Obilaznica Sarajeva je Jošanica-Butila-Vlakovo i kako vidiš mora da ide okolo. Svaki autoput ima denivelisane raskrsnice (u narodu poznatije kao petlje), što zahtjeva jako puno prostora, a kojeg, kako si i sam rekao, nema. Nadalje, funkcija autoputa nije prikupljanje saobraćaja iz gradskih četvrti, pogotovo u svrhu odlaska na posao, šoping ili kafu u centru tog istog grada, već primarno daljinski tokovi. A konfiguraciji terena i prostornim planerima, u kombinaciji sa interesnim grupama blisko povezanim sa vladajućim strankama možemo zahvaliti što smo sve bliži saobraćajnom kolapsu grada.VladaFBiH wrote:
zaobilaznica ne mora da ide nužno okolo - ovdje se govori o auto putu gdje se voziš 120 km/h i zaobilaziš sve gradske ceste ... na žalost zbog konfiguracije terena u Sa nije baš moguće napraviti nešto pametnije
Zaobilaznica definicija: prometnica koja obilazi naselje ili u prometu opterećeno mjesto, omogućuje brže odvijanje prometa i povećava propusnu moć glavne prometnice
- Hugo Chavez
- Posts: 156
- Joined: 17/06/2009 09:38
#3575 Re: Izradnja saobraćajnica u KS ili Jusuf Bubica ponovo jaše
Dobro poznajem taj nadobudni stav kojim se nadoknađuje nekompetentnost. Samo ću ti reći da su nedavna istraživanja, u kojim sam učestvovao, pokazala da 90% onih koji dolaze sa Pala idu u Sarajevo i ne zaobilaze ga. A tunel o kojem govoriš nebi išao"ispod građevinskog faxa", već "ispod Bjelava" i dalje, istina do Darive.VladaFBiH wrote:dragi tata, obilaznica oko Sarajeva pokriva samo dva pravca i to onaj od "Zenice/Tuzle" i Mostara s druge strane a svrha GA je da pokupi i saobraćaj koji dolazi iz pravca Pala i provuče ga kroz grad a da pri tome "putnici" ne ulaze u isti tj. da ga zaobiđu... dijelom kroz tunel ispod građevinskog faxa koji počinje na Darivi a dijelom trasom koja izlazi na autoput direktno... i na gradskom autoputu imaš predviđene denivelisane raskrnice - (projekt koji je radio TZI je zasad jedino što imamo)Hugo Chavez wrote:Sine dragi, brkaš pojmove. Obilaznica Sarajeva je Jošanica-Butila-Vlakovo i kako vidiš mora da ide okolo. Svaki autoput ima denivelisane raskrsnice (u narodu poznatije kao petlje), što zahtjeva jako puno prostora, a kojeg, kako si i sam rekao, nema. Nadalje, funkcija autoputa nije prikupljanje saobraćaja iz gradskih četvrti, pogotovo u svrhu odlaska na posao, šoping ili kafu u centru tog istog grada, već primarno daljinski tokovi. A konfiguraciji terena i prostornim planerima, u kombinaciji sa interesnim grupama blisko povezanim sa vladajućim strankama možemo zahvaliti što smo sve bliži saobraćajnom kolapsu grada.VladaFBiH wrote:
zaobilaznica ne mora da ide nužno okolo - ovdje se govori o auto putu gdje se voziš 120 km/h i zaobilaziš sve gradske ceste ... na žalost zbog konfiguracije terena u Sa nije baš moguće napraviti nešto pametnije