Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
gidra wrote:evo jednog finog keca. http://www.olx.ba/artikal/22034232/bmw- ... dell-2011/
23k-1k popusta + 2k (registracija, zaštita, servis) ≈ 24000 KM na cesti... A voziš auto iz 2004 godine.
Znaš li kakvih auta imaš za ove pare? Pa Golf 6 GTD je space shuttle za ovo.
Voziš auto iz 2011. Golf i BMW1 su auta različite filozofije.
gidra wrote:evo jednog finog keca. http://www.olx.ba/artikal/22034232/bmw- ... dell-2011/
23k-1k popusta + 2k (registracija, zaštita, servis) ≈ 24000 KM na cesti... A voziš auto iz 2004 godine.
Znaš li kakvih auta imaš za ove pare? Pa Golf 6 GTD je space shuttle za ovo.
Voziš auto iz 2011. Golf i BMW1 su auta različite filozofije.
Ne pricam ja o filozofijama niti sam pravio generalno neke usporede vec sam rekao da je meni auto preruzno.
BMW 1 je sigurno kvalitetna vozilica ali brate dati 20k+ za auto koje je dizajnom na pocetku 2000tih..
Ali ljepota je u ocima posmatraca, zato i kazem subjektivno .. nekome je sigurno vrlo lijep auto.
gidra wrote:evo jednog finog keca. http://www.olx.ba/artikal/22034232/bmw- ... dell-2011/
23k-1k popusta + 2k (registracija, zaštita, servis) ≈ 24000 KM na cesti... A voziš auto iz 2004 godine.
Znaš li kakvih auta imaš za ove pare? Pa Golf 6 GTD je space shuttle za ovo.
Voziš auto iz 2011. Golf i BMW1 su auta različite filozofije.
Ne pricam ja o filozofijama niti sam pravio generalno neke usporede vec sam rekao da je meni auto preruzno.
BMW 1 je sigurno kvalitetna vozilica ali brate dati 20k+ za auto koje je dizajnom na pocetku 2000tih..
Ali ljepota je u ocima posmatraca, zato i kazem subjektivno .. nekome je sigurno vrlo lijep auto.
To je jedan od najbolje napravljenih BMW-s u zadnje vrijeme.
Dizajn takav kakav je, i dalje bolje vozi od 99% auta te klase proizvedenih 2016 godine, osim BMW-a serije 2
KB9 wrote:nebitno sto pise 2011. vozis auto iz 2004.
ovo je najbolji forum na svijetu
dva random keca sa pika(nećemo ulaziti u stanje auta, samo ih vizuelno posmatramo).. jedan 2004. drugi 2011.
Koja je razlika? Auto se jednostavno predugo zadržalo na tržištu i po meni totalno neisplativa kupovina.
Ko kaže da mu izgled nije bitan, laže. Svi bi mi da vozimo što novije modele, smiješno ti bilo ili ne ovaj je star punih 13 godina.
Pa i A3 je izasao 2003. pa se zadrzao do 2012., ne kontam kakve to veze ima. Je li bolji izgled Audija A3 2003. ili Golfa 6 2008.? Audi A3 2003. vs Megane 2009.? Audi A3 2003. vs Astra 2009.? Audi A3 2003. vs Focus 2010.? Moderniji?
Koje je to po tebi auto te klase 2011. godiste koje je fakat izgledno? Ako zanemarimo auto koja su zabiljezila mizernu prodaju. Ima ljepsih od keca to sigurno, ali ne mogu da skontam poentu problema s dizajnom jer je auto izaslo 2004.
Tebi je kec ruzan, to je OK, ali mislim da si se sam zapetljao s godistem auta. Modernije dizajnirano auto a da je tako dobro kosta dosta vise. F20 2011. ili 2012. slicnih karakteristika s E87 2011. u vidu motorizacije i opreme kosta oko 5 hiljada vise. Pa bujrum. I usto je buljav i pozadi ko Polo.
Meni npr. sto se tice izgleda jedino auto 2011. godiste kompakt klase da mi je bolje od keca je Giulietta. Ona je opet unutra grdna da ne moze grdnija biti.
amar1994 wrote:dobar je, al nista posebno , jedino ako je M
Mislis motorna ponuda? Ja govorim o ovjesu, balansu i tezini itd.
A M135i danas se prodaje skuplje nego sto je kostao nov.
Ja hocu da kupim M135i ali s obzirom kakve su cijene salbo ce mi poci za rukom.
KB9 wrote:nebitno sto pise 2011. vozis auto iz 2004.
ovo je najbolji forum na svijetu
dva random keca sa pika(nećemo ulaziti u stanje auta, samo ih vizuelno posmatramo).. jedan 2004. drugi 2011.
Koja je razlika? Auto se jednostavno predugo zadržalo na tržištu i po meni totalno neisplativa kupovina.
Ko kaže da mu izgled nije bitan, laže. Svi bi mi da vozimo što novije modele, smiješno ti bilo ili ne ovaj je star punih 13 godina.
Meni je ovaj kec o kojem se raspravlja dizajnerski pogodjen za cistu 5-cu.
Jeste dizajn iz 2004,ali i 5 godina novija auta se mogu sakriti iza njega,a ima ih dosta za nabrojati. Izgleda da je napravljen iz jednog komada,cak i obicne verzije nude neku dinamiku u voznji koje se kod drugih mogu dobiti samo uz one najsportskije verzije drugih proizvodjaca...
Drugi je par rukava sto bih ja prije poletio za Giuliettom ili sto condy spomenu DS4
Meni je kec uvijek bio dobar. Ne neko ludilo, ali dobar. Naravno postoje modeli koje bi u toj klasi prije odabrao, ali recimo iz te generacije Kec protiv A klase, ma ne može se ni porediti. Kec je razbija po svemu sem prostora.
Ma ne znam sto uopste rasprvljate o dizajnu, kao da je to najvažnije, kako ces izgledati drugima u ocima. Valjda bi prioritet trebao biti osjećaj i ugođaj u vožnji. Pa valjda sam ja kao vozač bitan a ne neko tamo. BMW se vodi tom filozofijom, sve je podređeno vozaču i užitku u vožnji i tu nema kompromisa, bar ne u seriji 1. Ko hoće da se dodvori i suvozaču i oku posmatraca neka ne kupuje jedinicu. Čak bih se smio zakleti da je BMW 1 najbolji BMW za voziti od svih drugih BMW civilnih, normalnih modela. Probao sam f20 nedavno, jednostavno se stopis sa autom i nema privikavanja sekunde jedne, kao da si oduvijek tu, dok recimo kada sjedneš u neki drugi kompakt trba ti hefta da se navikneš, a na neke se nikada ne naviknes. E to treba znati tako posložiti i ako je cijena dizajn, neka je.
Nije baš tako. Ne kupujem ja auto radi drugih već radi sebe, a kada je tako treba da bude i lijepo dizajnirano. Jebe mi se za vozne osobine sve da su najbolje ako je auto nakaza. Valja to gledati na parkingu i kontati ko me natjera da bacim pare. BMW nije takav proizvođač, on i pored voznih osobina ima mnoštvo modela odličnog i prihvatljivog dizajna. Zato rekoh da mi je Kec dobar, ne ludo dobar ali sasvim prihvatljiv.
Ni meni nije ružan, naprotiv. To sto je dizajniran 2004 i zadržao se do 2011 govori samo o uspješnosti dizajna. Nikako suprotno. Eto Golf lijep ili Octavija, možda Megane, pa ovaj posljednji Megane je tako ružan da se nekada pitam ima li iko normalan u toj Francuskoj, posebno nakon onakvog Clia iz 2012, koji ubija dizajnom koliko je dobar, oni naprave ovako sranje od auta.
Ej hefta ?
Na svako manje auto se lakse priviknes. Manje auto pruza vise osjecaja u voznji sto je logicno.
Medjutim, meni je bmw 3 e90 sa kojim imam malo iskustva malo skucen naprijed za vise vozace. Volan mi se cinio preblizu. Mozda je upravo taj volan koji je blize vozacu razlog sto je osjecaj za volanom direktniji.
condy wrote:Ej hefta ?
Na svako manje auto se lakse priviknes. Manje auto pruza vise osjecaja u voznji sto je logicno.
Medjutim, meni je bmw 3 e90 sa kojim imam malo iskustva malo skucen naprijed za vise vozace. Volan mi se cinio preblizu. Mozda je upravo taj volan koji je blize vozacu razlog sto je osjecaj za volanom direktniji.
Pa volan je najmanji problem, puljka i odmakneš ga ili sjedište Nazad, jednostavno.
condy wrote:Ej hefta ?
Na svako manje auto se lakse priviknes. Manje auto pruza vise osjecaja u voznji sto je logicno.
Medjutim, meni je bmw 3 e90 sa kojim imam malo iskustva malo skucen naprijed za vise vozace. Volan mi se cinio preblizu. Mozda je upravo taj volan koji je blize vozacu razlog sto je osjecaj za volanom direktniji.
Pa volan je najmanji problem, puljka i odmakneš ga ili sjedište Nazad, jednostavno.
Ma daj. Nije bio ni izvucen naprijed da ga vracas. Sjedista su bila osnovna i uza su od spominjanog Golfa. I osnovna sjedista kod BMW moraju biti dobro profilisana a ova nisu bila nista posebno. Cista klasika. A motor ispod haube 30d. Ne volim to tako. Volio bih da sam ga imao priliku vozit duze da vidim kakav je, al za sjedista i proator naprijed sigurno ne bi promjenio misljenje jer to uvidis dok sjednes u auto.
amar1994 wrote:dobar je, al nista posebno , jedino ako je M
Mislis motorna ponuda? Ja govorim o ovjesu, balansu i tezini itd.
A M135i danas se prodaje skuplje nego sto je kostao nov.
Ja hocu da kupim M135i ali s obzirom kakve su cijene salbo ce mi poci za rukom.
kazem, vidio, vozio, probao nista posebno osim sto mi je bio potvrd(vjerovatno RF gume) , ono sto me nerviralo je rucna koja je jadna i hvata tek na kraju, osjecaj na volanu nista bolji nije nego kod focusa ili mazde npr. , jedino sto je zadnja vuca, pa ima prednost kad se bas tjera u krivinama , eh da zaboravi da vuce ko lud 118d
ih m135i
btw. x3 prve generacije jedan od najgorih bmw-a
a x6 najruzniji od svih bmw-a na cesti, ukljucujuci i starije modele, x5 je na mjeru uradjen