forzamilan wrote:
Meni je za klapnu mehaničar prije nego sam neki dan na put dug 800km krenuo rekao da će se sama očistiti. Stiskao sam auto na otvorenom putu pogotovo od Bihaća do Ključa i gle čuda sad je rijeđe i skoro neprimjetno osciliranje na leru, kako god puno bolje nego je bilo
Gledao sam štopku 80km traže za stila po otpadima u SBK po meni je to malo bezobrazno?
Vecina kola sa nasih cesta nakon sto ih negdje stisnes duzi period ljepse radi, pogotov autoput.
A moguce je da veca kolicina zraka koja je potrebna motoru povuce sa sobom svu masnocu koja se skupi na motoricu.
(prije motorica ima cjevcica koja ide sa motora, odusak. Preko njega uljne pare dolaze i onda zamaste motoric, a ako vozis na niskim obrtajima to se samo talozi. Ako se stvori prevelik pritisak u motoru mora ga negdje izbaciti).
Meni su uvijek kola ljepse radila radila nakon 2-3 sata voznje na autoputu preko 100km/h.
Pogledaj dizele i njihov filter, vecina zacadi na nasim cestama, pocne gresku izbacivati, odes negdje gdje ga mozes potegnuti i sam se ocisti, razvije napokon radnu temperaturu.