#276 Re: BMW 118
Posted: 29/10/2014 14:00
Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?
Vidim nema ni 10 komada za tu cijenu. I ni jedan dizel. I opet to nije 5 hiljada, nego skoro 7 hiljada (maraka), plus dok se plati PDV, dovede ovdje, prevede, ... A ako povecas cijenu na 5 hiljada eura, izbaci skoro 150 komada, od kojih su samo prvih 20-ak ispod 4000 eura. Dobri su 4500 prema gore.madner wrote:Nemoj biti lud.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 000&noec=1
Teska situacija no ako ti ista znaci, tvoj otac bi sigurno tada htio kupiti Opela, koji je harao Evropskim trzistem.
Ja 4 puta.iTo wrote:a koliko si ti puta vozi po stazi u zivotu ?mali_milojica wrote:Stvarno,u pravu ste,ne bi trebali porediti Megane i BMW.
Megane je brzi od 99% BMW trenutno.
Bruka. Francuski kompakt od 30k € brzi od BMW od 100k €. Mislim da BMW nije mjesto u usporedbi
na semaforu ce te odrat M3 i da si u chipovanom RS-u
Pitanje je retoricko, ali nema veze, ja cu ti odgovoriti. Kod mene u raji nema niko. U E90 sam sjedio u salonu i sve izgleda puno bolje nego kod E46. Ali sumnjam da je izmedju E90 i E46 tolika razlika, generalno gledajuci. Ako je vjerovati ljudima koji su vozili i E90 i F30, a vole BMW, E90 je vise BMW. F30 je prevelik i premalo sportski.madner wrote:Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?
Povecaj kilometrazu, pa ce biti i dizela koliko ti srce zeli. Ipak su to starije godine i dizeli.ado-šampion wrote:Vidim nema ni 10 komada za tu cijenu. I ni jedan dizel. I opet to nije 5 hiljada, nego skoro 7 hiljada (maraka), plus dok se plati PDV, dovede ovdje, prevede, ... A ako povecas cijenu na 5 hiljada eura, izbaci skoro 150 komada, od kojih su samo prvih 20-ak ispod 4000 eura. Dobri su 4500 prema gore.madner wrote:Nemoj biti lud.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 000&noec=1
Teska situacija no ako ti ista znaci, tvoj otac bi sigurno tada htio kupiti Opela, koji je harao Evropskim trzistem.
Ti si lupio 5 hiljada, a ja znam da se kod nas ispod 10 hiljada mogu naci samo trice E46 koje qrcu ne valjaju, ili su starije od facelifta (kraj 2001. pa gore), jer mi je jaran prije pola godine kupio jednu.
milojko kada si vozio grobnik i sa cime, ja sam predprosle godine poljubio barijeru, koje si vrijeme postaviomali_milojica wrote:Ja 4 puta.iTo wrote:a koliko si ti puta vozi po stazi u zivotu ?mali_milojica wrote:Stvarno,u pravu ste,ne bi trebali porediti Megane i BMW.
Megane je brzi od 99% BMW trenutno.
Bruka. Francuski kompakt od 30k € brzi od BMW od 100k €. Mislim da BMW nije mjesto u usporedbi
na semaforu ce te odrat M3 i da si u chipovanom RS-u
Jednom na Zaluzanima,triput na Grobniku. Vozio auto po stazi.
Ti?
Obicni BMW ima sa M3 koliko ima i obicni Megane sa Trophy.
Pa ako ima neko u raji, bar imam priliku da isprobam nešto za šta ostali pametuju nasuho. Da čujem iz prve ruke mane i vrline auta. Ja ne pametujem o autima koje nisam vozio. Tako nisam ni pametovao dok jedan u raji nije kupio e39 sa 3.0 dizelom. Poslije prve vožnje, došlo mi je da odem i zapalim svog golfa 5, koji je 7 godina mlađi. A vozio sam i Megane-a Focusa, Astru, 307, 308... i za njih je golf kao BMW za golfa. Sve na osnovu ličnog iskustva.madner wrote:Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?
dobar si ja sam sa golf 4tdi (bio je nekada 130 tada je imamo mnogo vise) prije lupanja 1:48 gume stradaju i ode nos u potok,(ne moze se brzo vozit bez diff)mali_milojica wrote:Susret Alfista. Obicno bude u junu.
156 JTD + chip cca 140 konja. Kucni auto,kucne gume koje sam pripremio za odstrel,pa su odlicno posluzile da se razvale na Grobniku. Vrijeme malo jace od 2 min,2:05.
Nisam ja neki vozac,ima ljudi koji bolje znaju,veca damu,brze voze,jbg ja sam neki prosjek.
Mislim, ubaciš i razbijena auta, pa će biti još jeftiniji . Ne kontam poentu?!madner wrote:
Povecaj kilometrazu, pa ce biti i dizela koliko ti srce zeli. Ipak su to starije godine i dizeli.
Ovo je tacno 5.458 KM, plus PDV, manje od 100 000. PDV, put dadzbine itd... ce biti isto za svako auto.
To da nema dobrih u BiH nije neka vijest, poenta je koliko su cijenjeni van BiH.
Obrnuto, ali samo ovaj OPC model.Kiberluskoni wrote:Mislim, ubaciš i razbijena auta, pa će biti još jeftiniji . Ne kontam poentu?!madner wrote:
Povecaj kilometrazu, pa ce biti i dizela koliko ti srce zeli. Ipak su to starije godine i dizeli.
Ovo je tacno 5.458 KM, plus PDV, manje od 100 000. PDV, put dadzbine itd... ce biti isto za svako auto.
To da nema dobrih u BiH nije neka vijest, poenta je koliko su cijenjeni van BiH.
Da je dilema polovno i novo auto, pa hajde. Ovako polovno i polovno, ali malo mlađe, sa sličnom kilometražom...
Kontam ja, voziš Astru, volio bi Insigniju, ali to je tvoj privatni svijet. Nemoj oblikovati ostatak po tome. Probaj nešto drugo pa sudi.
Ima li života poslije smrti..? Ima li auta mimo Opela . De malo proširi vidike. Tebi je dobar i uživaj. Da ćeš promijeniti njegovu percepciju kod kupaca, teško.madner wrote:Obrnuto, ali samo ovaj OPC model.Kiberluskoni wrote:Mislim, ubaciš i razbijena auta, pa će biti još jeftiniji . Ne kontam poentu?!madner wrote:
Povecaj kilometrazu, pa ce biti i dizela koliko ti srce zeli. Ipak su to starije godine i dizeli.
Ovo je tacno 5.458 KM, plus PDV, manje od 100 000. PDV, put dadzbine itd... ce biti isto za svako auto.
To da nema dobrih u BiH nije neka vijest, poenta je koliko su cijenjeni van BiH.
Da je dilema polovno i novo auto, pa hajde. Ovako polovno i polovno, ali malo mlađe, sa sličnom kilometražom...
Kontam ja, voziš Astru, volio bi Insigniju, ali to je tvoj privatni svijet. Nemoj oblikovati ostatak po tome. Probaj nešto drugo pa sudi.
Probao, gore lova dole slova.
Za religiozno branjenje nekih brandova i upravu. Jedno gluplje od toga je navijačko prepucavanje.madner wrote:Pa kazem da sam probao, ipak je to fina cifra za auto i ima sirok izbor. To sto malo zajebavam raju sa fanboy komentarima ne znaci da mislim da cu promjeniti sliku kod istih. Samo karikiram njihove stavove, zamjeni Opel sa BMW/Alfa/VW. No cisto sumnjam da su i drugi probali konkurenciju, kao sto se i vecina iskustva sa omiljenom markom svodi na review i pokoji krug.
Percepcija kupaca se vec promjenila jer prave opet kvalitetna auta. Shodno tome dolaze i rezultati.
Mada je to uvijek i pitanje trzista, CC se losije prodaje od Regala u Americi.
F30 je bolji kao komplet auto. Manje trosi, ima daleko bolji automatski mjenjac cime se dovodi u pitanje postojanje mjenjaca sa dvostrukim kvacilom itd. BMW verzija ZF mjenjaca koji se moze naci i u Audiju, VW-u je daleko bolja nego ona koja se ugradjuje u VW grupaciju (prvenstveno Audi i VW Touareg). Agresivniji je mjenjac, mjenja brze u D modu, i dok VW/Audi verzija ima malo dugacak prenos u trecoj brzini, kod BMW-a je super odmjerena.ado-šampion wrote:Pitanje je retoricko, ali nema veze, ja cu ti odgovoriti. Kod mene u raji nema niko. U E90 sam sjedio u salonu i sve izgleda puno bolje nego kod E46. Ali sumnjam da je izmedju E90 i E46 tolika razlika, generalno gledajuci. Ako je vjerovati ljudima koji su vozili i E90 i F30, a vole BMW, E90 je vise BMW. F30 je prevelik i premalo sportski.madner wrote:Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?
Ja da mogu birati ne bih gledao dalje od E90, odgovara svim mojim kriterijima osim sto mi je preskup, bez ulazenja u to vrijedi li ili ne, a meni ne treba toliko auto, zato i gledam keca.
Da da dodam, X5 3.0d ima "neko u raji" i za mene je E46 bolji. X5 je prevelik. Kome treba luksuz za njega je X5. Kome treba dinamicno auto za njega je trica. To je moj dojam.
Da, upravo na to sve svi zale, elektricni volan. I tezina auta.jefferson wrote:F30 je bolji kao komplet auto. Manje trosi, ima daleko bolji automatski mjenjac cime se dovodi u pitanje postojanje mjenjaca sa dvostrukim kvacilom itd. BMW verzija ZF mjenjaca koji se moze naci i u Audiju, VW-u je daleko bolja nego ona koja se ugradjuje u VW grupaciju (prvenstveno Audi i VW Touareg). Agresivniji je mjenjac, mjenja brze u D modu, i dok VW/Audi verzija ima malo dugacak prenos u trecoj brzini, kod BMW-a je super odmjerena.ado-šampion wrote:Pitanje je retoricko, ali nema veze, ja cu ti odgovoriti. Kod mene u raji nema niko. U E90 sam sjedio u salonu i sve izgleda puno bolje nego kod E46. Ali sumnjam da je izmedju E90 i E46 tolika razlika, generalno gledajuci. Ako je vjerovati ljudima koji su vozili i E90 i F30, a vole BMW, E90 je vise BMW. F30 je prevelik i premalo sportski.madner wrote:Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?
Ja da mogu birati ne bih gledao dalje od E90, odgovara svim mojim kriterijima osim sto mi je preskup, bez ulazenja u to vrijedi li ili ne, a meni ne treba toliko auto, zato i gledam keca.
Da da dodam, X5 3.0d ima "neko u raji" i za mene je E46 bolji. X5 je prevelik. Kome treba luksuz za njega je X5. Kome treba dinamicno auto za njega je trica. To je moj dojam.
E sad, sto je ljudima E90 vise pravi BMW nego F30? Elektricni volan! Jbg, svi idu ka tom pravcu. Od svih auta koje sam vozio sa elektro volanom BMW ima najbolju izbalansiranost kada je u pitanju povrat informacija sa ceste. Ali, istina je da se osjecaj na volanu izmedju E90 i F30 ne moze porediti.
I da stoji da je F30 velik. ALi svi idu u tom pravcu. Zato postoji serija 2 koja je vise trica nego F30 pa i E90.
Hvala druže. Nisam još ništa odlučio, pored 118-ke gledam sada i Peugeot 308 1.6 HDi (115KS) 2011/2012 i Citroen C4 2011 1.6 HDi (110KS). Kod BMW-a me brine lošija servisna mreža i skuplje održavanje.Bakir1 wrote:ako autoru teme sta znaci evo:
Il' je kakav golf leg'o?!:-DBakir1 wrote:drvosjeca se usutio, a aurisa vise nema na piku
Ja sam vozio E 90, 330xi karavan i 330d limuzinu, F30 320 d sa automatskim mjenjace i e60 530 XD sa automatskim mjenjacem.madner wrote:Nego mene zanima, da li bar mislite da su E90 i F30 bolji ili jos niko nema u raji?