#2051 Re: Kutak za fanove Rizze Ruze
Posted: 06/12/2022 19:21
Što bi rekao Jovo Škandal u Brankovim "Magarećim Godinama" : "Najbolja je pečena kokoš s litrom vina ali da je jede samo jedan čovjek".RtrnOfSalisbury wrote: ↑06/12/2022 15:59 rizo je pokuso nac odgovor sta to ima u losom vinu i losijem zenama o tome se ispjevalo puno pjesmi i ima nesto sto coeka nacera da pije loso vino i bude sa losijem zenama. dal je do para, dal jedno s drugim ide mislim da vino nemere bit lose, jedino ako je prokislo i na pogresnoj temperaturi a zene isto tako. cak i one ruzne kad se konzumira vino, bilo lose bilo dobro, izgledaju grom i prestaju bit lose. to bi mogla bit pojenta
... ipak, cisto riza radi da se kae: mi smo recemo u selu pri krstenju mosta znali mecat malo i malo vise pilecije govana da prostis, zemlje.... da bolje gradira ali odgovorno tvrdim da se to radilo samo u buradima za otkup. za domacu upotrebu nismo mecali govna u burad. e sad, da li je to vino (sa govnima) lose ili samo neispravno ... tesko je rijet. zavisi i kolko je prskato protiv peronospore ... al glava da zna zabolit... zna. jos kad se umijesaju zene ... ode sve u pm. najgore je poslije povracatteskeredzic_22 wrote: ↑06/12/2022 19:24Što bi rekao Jovo Škandal u Brankovim "Magarećim Godinama" : "Najbolja je pečena kokoš s litrom vina ali da je jede samo jedan čovjek".RtrnOfSalisbury wrote: ↑06/12/2022 15:59 rizo je pokuso nac odgovor sta to ima u losom vinu i losijem zenama o tome se ispjevalo puno pjesmi i ima nesto sto coeka nacera da pije loso vino i bude sa losijem zenama. dal je do para, dal jedno s drugim ide mislim da vino nemere bit lose, jedino ako je prokislo i na pogresnoj temperaturi a zene isto tako. cak i one ruzne kad se konzumira vino, bilo lose bilo dobro, izgledaju grom i prestaju bit lose. to bi mogla bit pojenta
Kao sto sam rekao, pjesma za pravu sarajevsku raju. Rizo pusti hejtere, sta ba papci znaju, pogube se na pola ovih rijeci. Uzmi papka u tramvaju.Nismo očekivali da će ovi neki ljudi koji nisu shvatili, ja bih rekao papci gradski i raja koja nije skontala 'fol' je okrenula u drugom smjeru da sam ja promovisao kocku, auta skupa, nabildane frajere. Papak nije što ovi kažu politički preletač, već je goveče, papkar, ono koje ima papak i sve se može iskoristiti i meso i koža, al se ne može papak iskoristiti i on se zakopava. Ja sam ga tako i predstavio u pjesmi kao jednog bahatog frajera koji je došao sa djevojkom pun k'o brod u Sarajevo na Čaršiju, parkirao auto u zabranjenu zonu i naišao na konobara lokalnog koji ga je 'presvukao' i uzeo mu sve, od glave do pete ga skinuo. Prava jedna čaršijska priča
Iako trap muzicara od svih ex-Yu zemalja, najvise ima u Srbiji, dok kod nas taj broj vjerovatno ne prelazi, deset, dva Bosanca su i dalje najpopularnija dva muzicara u tom zanru, pored poplave kadra iz Srbije. Ni meni se ta muzika ne svidja, ali sve i da nije bilo rata, to je globalni trend koji bi stigao i ovdje i opet bi imao Jalu i Bubu.MehmedPasaMoric wrote: ↑27/11/2023 09:55 Pa nije nista pogresno rekao, nazalost jako malo gradske raje je uspjelo postici nekakvu solidnu karijeru u show biznisu poslije rata... U prijeratnom Sarajevu Jala i Buba bi bili redari na koncertu Bijelog dugmeta ako i toliko, a Enis Beslagic bi vjesao kapute u Narodnom pozoristu
Aferim!So What! wrote: ↑27/11/2023 11:46Iako trap muzicara od svih ex-Yu zemalja, najvise ima u Srbiji, dok kod nas taj broj vjerovatno ne prelazi, deset, dva Bosanca su i dalje najpopularnija dva muzicara u tom zanru, pored poplave kadra iz Srbije. Ni meni se ta muzika ne svidja, ali sve i da nije bilo rata, to je globalni trend koji bi stigao i ovdje i opet bi imao Jalu i Bubu.MehmedPasaMoric wrote: ↑27/11/2023 09:55 Pa nije nista pogresno rekao, nazalost jako malo gradske raje je uspjelo postici nekakvu solidnu karijeru u show biznisu poslije rata... U prijeratnom Sarajevu Jala i Buba bi bili redari na koncertu Bijelog dugmeta ako i toliko, a Enis Beslagic bi vjesao kapute u Narodnom pozoristu
Enis Beslagic nije iz Sarajeva, a ni karijerno nije nesto u istom puno napravio, svega par filmskih uloga i to veoma davno, a u Hrvatskoj je ostvario uloge karijere.
Nije npr. ni Bozo Vreco iz Sarajeva, ali se tu doselio kako bi napravio karijeru, i to svjetsku karijeru.
Dubioza Kolektiv nije u fullu iz Sarajeva, ali vode se kao bend iz Sarajeva, nesto sto nijedan prijeratni bend nije napravio Glastonbury, Rosklide, Poland Rock, Sziget, Lowlands, sve vodeci evropski festivali. Onda samostalnih koncerata sto su imali po cijelom svijetu i onako neko generalno priznanje. Nijedan alternativni muzicar iz exYu nije ni priblizno postigao popularnost po cijelom svijetu kao sto je to Dubioza Kolektiv.
Na kraju krajeva, jedna od ikona tog nekadasnjeg velegradskog Sarajeva, Sejo Sexon, je u beefu sa drugom ikonom tog velegradskog i kozmopolitskog Sarajeva, Neletom Karajlicem, a koji stalno poteze tu pricu o kasabi, je uglavnom dokazivao da poslijeratno Sarajevo to nije, i u nekoliko intervjua je to spomenuo.
Tu je koristio imena poput Danisa Tanovica, Jasmile Zbanic, ja bih dodao i dobitnika Pulitzera za fotografiju, Damira Sagolja, te ostale veoma uspjesne umjetnike Ahmeda Imamovica, Faruka Sabanovica, Damira Imamovica, Amiru Medunjanin, Ivana Ramadana, Miraja Grbica, Sejlu Kameric i to su ovi sto sam ih se na prvu sjetio.
To sto neki od vas zive u proslosti, ignorisuci sta se sve desavalo zadnjih trideset godina, morate biti svjesni, da su sarajevski umjetnici danas daleko uspjesniji nego sto su bili prije rata, dok se obratno desilo u polju sporta, gdje mozemo pricati o nekakvoj kasabi u tom kontekstu.
So What! wrote: ↑27/11/2023 11:46To sto neki od vas zive u proslosti, ignorisuci sta se sve desavalo zadnjih trideset godina, morate biti svjesni, da su sarajevski umjetnici danas daleko uspjesniji nego sto su bili prije rata, dok se obratno desilo u polju sporta, gdje mozemo pricati o nekakvoj kasabi u tom kontekstu.
Ne radi se o tome ko je iz Sarajeva nego ko je papak i mislim da je iz te perspektive i Rizo komentarisao, doduse nisam ni pogledao klip... Josip Pejakovic nije iz Sarajeva ali nije ni papak, dok Enis Beslagic nije iz Sarajeva ali jeste papak. Evo 27 godina od zavrsetka rata, ja jos uvijek cekam da neko od tih koji su dosli u Sarajevo i/ili njihovih potomaka postigne nesto na nivou jednog npr Brace Dimitrijevica ili Aleksandra Hemona ili Emerika Bluma ili Miljenka Jergovica. Sad zasad vrhunac je Fikret Hodzic sa svojom knjigom I ja sam iz SrebreniceSo What! wrote: ↑27/11/2023 11:46Iako trap muzicara od svih ex-Yu zemalja, najvise ima u Srbiji, dok kod nas taj broj vjerovatno ne prelazi, deset, dva Bosanca su i dalje najpopularnija dva muzicara u tom zanru, pored poplave kadra iz Srbije. Ni meni se ta muzika ne svidja, ali sve i da nije bilo rata, to je globalni trend koji bi stigao i ovdje i opet bi imao Jalu i Bubu.MehmedPasaMoric wrote: ↑27/11/2023 09:55 Pa nije nista pogresno rekao, nazalost jako malo gradske raje je uspjelo postici nekakvu solidnu karijeru u show biznisu poslije rata... U prijeratnom Sarajevu Jala i Buba bi bili redari na koncertu Bijelog dugmeta ako i toliko, a Enis Beslagic bi vjesao kapute u Narodnom pozoristu
Enis Beslagic nije iz Sarajeva, a ni karijerno nije nesto u istom puno napravio, svega par filmskih uloga i to veoma davno, a u Hrvatskoj je ostvario uloge karijere.
Nije npr. ni Bozo Vreco iz Sarajeva, ali se tu doselio kako bi napravio karijeru, i to svjetsku karijeru.
Dubioza Kolektiv nije u fullu iz Sarajeva, ali vode se kao bend iz Sarajeva, nesto sto nijedan prijeratni bend nije napravio Glastonbury, Rosklide, Poland Rock, Sziget, Lowlands, sve vodeci evropski festivali. Onda samostalnih koncerata sto su imali po cijelom svijetu i onako neko generalno priznanje. Nijedan alternativni muzicar iz exYu nije ni priblizno postigao popularnost po cijelom svijetu kao sto je to Dubioza Kolektiv.
Na kraju krajeva, jedna od ikona tog nekadasnjeg velegradskog Sarajeva, Sejo Sexon, je u beefu sa drugom ikonom tog velegradskog i kozmopolitskog Sarajeva, Neletom Karajlicem, a koji stalno poteze tu pricu o kasabi, je uglavnom dokazivao da poslijeratno Sarajevo to nije, i u nekoliko intervjua je to spomenuo.
Tu je koristio imena poput Danisa Tanovica, Jasmile Zbanic, ja bih dodao i dobitnika Pulitzera za fotografiju, Damira Sagolja, te ostale veoma uspjesne umjetnike Ahmeda Imamovica, Faruka Sabanovica, Damira Imamovica, Amiru Medunjanin, Ivana Ramadana, Miraja Grbica, Sejlu Kameric i to su ovi sto sam ih se na prvu sjetio.
To sto neki od vas zive u proslosti, ignorisuci sta se sve desavalo zadnjih trideset godina, morate biti svjesni, da su sarajevski umjetnici danas daleko uspjesniji nego sto su bili prije rata, dok se obratno desilo u polju sporta, gdje mozemo pricati o nekakvoj kasabi u tom kontekstu.