Lijepe papučice.mali_milojica wrote:Papucice
Samo je ova lijeva viška
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Lijepe papučice.mali_milojica wrote:Papucice
Pretpostavljam da je to zbog animoziteta koji Amerikanci osjećaju prema DCT mjenjacima.mali_milojica wrote:Citam testove u Americi za 4C i poslije komentare ljudi. Svima je najveca zamjerka sto se auto ne moze dobiti sa rucnim mjenjacem,vec samo sa TCT.
I za kraj,slika Giulije dizelAjmo još jednom.
Došlo je do promjena u proizvodnom planu. Više bi trebalo biti službeno početkom sljedeće godine.
Ugrubo:
* 949 maggio 2016 (lancio Q3/2016)
* 961 novembre 2016 (lancio Q1/2017)
963 2017
962 2017 (spostata avanti)
Giulietta IV 2018
964 2018 (spostata indietro)
949 je D-SUV, 961 je E-sedan. Ovaj 962 koji je pomaknut ranije je crossover C-segmenta, a 964 koji je pomaknut nazad je E-SUV.
Join Date: April 2014
Location: Friedrichshafen (DE)
Posts: 432
Mentioned: 1 Post (s)
Tagged: 1 Thread (s)
Quoted: 197 Post (s)
I received my two "Zulassungsbescheinigung" (Title and VIN) for my two Giulia QV last week. I have 55/100 and 79/100 full option. Both estimated delivery on Dec. 17th - 22nd. 2015. That I can not confirm there is delay. I know I was the second buyer with a contract. Both cars were confirmed.
johntra wrote:Mašala. Taman mu je mjenjač iz rodnog grada.
Je l' to ovako nešto:mali_milojica wrote:...
Ajmo još jednom.
Došlo je do promjena u proizvodnom planu. Više bi trebalo biti službeno početkom sljedeće godine.
...
* 961 novembre 2016 (lancio Q1/2017)
...
961 je E-sedan...
Ovo je bila necija mastarija u vezi Giulije.Seawolf wrote:Je l' to ovako nešto:mali_milojica wrote:...
Ajmo još jednom.
Došlo je do promjena u proizvodnom planu. Više bi trebalo biti službeno početkom sljedeće godine.
...
* 961 novembre 2016 (lancio Q1/2017)
...
961 je E-sedan...
Hoće li biti novorazvijena platforma, ili na postojećoj (umanjenoj) platformi Maserati Ghibli-a (M157) ili postojećoj (uvećanoj) platformi Giulia-e (952).
U svakom slučaju, hrabar potez (ako do njega dođe), vrijedan divljenja, obzirom da 2016-e dolaze novi modeli u ovom segmentu i od BMW-a i od Mercedesa.
Dolazi i Volvo S90. U tom segmentu ce iduce godine biti dosta guzve. Kao sto si vec rekao dolazi Mercedes E,BMW 5. Dobro,Njemacka trojka ce prodati najvise. Imace najvecu ponudu motora,od 4 do 8 cilindara. Maserati je npr ogranicen samo na V6 motore i cijena mu starta dosta visoko. Mene je Jaguar iznenadio,krenuli su sa pravom ofanzivom,modeli samo dolaze. A ima i u sebi nesto misticno.Seawolf wrote:Želim Alfi svu sreću sa razvojem i uvođenjem na tržište novog automobila iz E segmenta (ovaj model 961, ili kako će se već zvati).
Žalosno je da je evropska auto produkcija spala na samo pet modela u ovome segmentu, nikada ih nije bilo manje. Uz tri njemačka modela, samo još Maserati (Ghibli) i Jaguar (XF) imaju vozila u E segmentu. A ja baš namjeravam da sebe za par godina počastim automobilom iz ovog segmenta, kao nagradu za ulazak u šestu deceniju života.
Neki možda čak i od 3 do 8 cilindara.mali_milojica wrote: Dolazi i Volvo S90. U tom segmentu ce iduce godine biti dosta guzve. Kao sto si vec rekao dolazi Mercedes E,BMW 5. Dobro,Njemacka trojka ce prodati najvise. Imace najvecu ponudu motora, od 4 do 8 cilindara. Maserati je npr ogranicen samo na V6 motore i cijena mu starta dosta visoko. Mene je Jaguar iznenadio,krenuli su sa pravom ofanzivom,modeli samo dolaze. A ima i u sebi nesto misticno.
Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.Seawolf wrote:Želim Alfi svu sreću sa razvojem i uvođenjem na tržište novog automobila iz E segmenta (ovaj model 961, ili kako će se već zvati).
Žalosno je da je evropska auto produkcija spala na samo pet modela u ovome segmentu, nikada ih nije bilo manje. Uz tri njemačka modela, samo još Maserati (Ghibli) i Jaguar (XF) imaju vozila u E segmentu. A ja baš namjeravam da sebe za par godina počastim automobilom iz ovog segmenta, kao nagradu za ulazak u šestu deceniju života.
Mjesta ima za one, koji su spremni i u stanju da prate tempo koji diktiraju Audi/BMW/Mercedes.ElRe wrote:Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Nema,jer niko ne radi flotnu prodaju kao oni,pa cak i u toj klasi.ElRe wrote:
Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Ovo su rezultati prodaje vozila u tom segmentu, za Evropu i za 2014-u:mali_milojica wrote:Nema,jer niko ne radi flotnu prodaju kao oni,pa cak i u toj klasi.ElRe wrote:
Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Ghibli se u prosloj godinu,samo u EU prodao u 4300 komada,ove godine ce sigurno prodati isto toliko,mozda malo vise. Po meni,to nije losa brojka za auto koji krece od 65k €.
Da,Njemacka trojka vjerovatno proda toliko na mjesecnom nivou,ali volio bih vidjeti podatak koliko ih se proda sa cijenom od preko 65k.
Ne vise od 20%.Seawolf wrote:Ovo su rezultati prodaje vozila u tom segmentu, za Evropu i za 2014-u:mali_milojica wrote:Nema,jer niko ne radi flotnu prodaju kao oni,pa cak i u toj klasi.ElRe wrote:
Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Ghibli se u prosloj godinu,samo u EU prodao u 4300 komada,ove godine ce sigurno prodati isto toliko,mozda malo vise. Po meni,to nije losa brojka za auto koji krece od 65k €.
Da,Njemacka trojka vjerovatno proda toliko na mjesecnom nivou,ali volio bih vidjeti podatak koliko ih se proda sa cijenom od preko 65k.
Modeli koji ne pripadaju niti jednom od tri njemačka proizvođača, čine sasvim solidnih 21,7% od ukupnog broja, odnosno 85.740 komada. Broj za koji se u svakom slučaju, isplati potruditi.
p.s. Dajte mi vremena do sutra, pa ću iskopati podatke koliki su brojevi isporučenih E-klasa sa pojedinim motorima, da bismo otprilike skontali koliki je udio skupljih, a koliki jeftinijih izvedbi.
Mogu da naprave i bolje, ali nema kupaca. Lexusa ne racunam u ozbiljnu konkurenciju jer nema dizel motore, ali XF, Q70 i S80 motorima i mjenjacima pokrivaju najveci dio trzista E segmenta a opet imaju razocaravajucu prodaju. PSA i Renault su odustali od klasicne limuzine E segmenta i taj prostor nastoje pokrivi crossover modelima.Seawolf wrote:Mjesta ima za one, koji su spremni i u stanju da prate tempo koji diktiraju Audi/BMW/Mercedes.ElRe wrote:Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Zašto ne bi mogli još neki od evropskih proizvođača (uključujući i one koji nisu u vlasništvu Evropljana) razviti i plasirati na tržište lijepu i kvalitetno urađenu limuzinu sa međuosovinskim razmakom većim od 285 cm, dugačku više od 490 cm i sa benzinskim motorima zapremine 2.0 do 4.0 lit. i dizelima zapremine 2.0 do 3.0 lit koji ispunjavaju nadolazeću Euro 6c normu.
U tom segmentu se mogu lijepi novci zaraditi, i za proizvođača i za onoga ko prodaje takve aute.
Kako misliš mogu da naprave bolje, ali nema kupaca?ElRe wrote:Mogu da naprave i bolje, ali nema kupaca. Lexusa ne racunam u ozbiljnu konkurenciju jer nema dizel motore, ali XF, Q70 i S80 motorima i mjenjacima pokrivaju najveci dio trzista E segmenta a opet imaju razocaravajucu prodaju. PSA i Renault su odustali od klasicne limuzine E segmenta i taj prostor nastoje pokrivi crossover modelima.Seawolf wrote:Mjesta ima za one, koji su spremni i u stanju da prate tempo koji diktiraju Audi/BMW/Mercedes.ElRe wrote:Pored njemacke trojke koja diktira tempo u klasi E, u Evropi nema mjesta za ostale.
Zašto ne bi mogli još neki od evropskih proizvođača (uključujući i one koji nisu u vlasništvu Evropljana) razviti i plasirati na tržište lijepu i kvalitetno urađenu limuzinu sa međuosovinskim razmakom većim od 285 cm, dugačku više od 490 cm i sa benzinskim motorima zapremine 2.0 do 4.0 lit. i dizelima zapremine 2.0 do 3.0 lit koji ispunjavaju nadolazeću Euro 6c normu.
U tom segmentu se mogu lijepi novci zaraditi, i za proizvođača i za onoga ko prodaje takve aute.