#2001 Re: Alfa Romeo
Posted: 30/09/2015 13:01
Sumnjam da bi AutoExperss pisao gluposti.mali_milojica wrote:Netacno.
Prenijeli su vijest od Britanskog Auto Expressa i tacno je da auto dolazi u septembru 2016,ali u Veliku Britaniju. U ostatku EU bice dostupna vec poslije Zeneve,u SAD u drugom kvartalu.
Giulia QV se vec sada moze naruciti. Navodno su i prije sajma u Frankfurtu imali preko 5000 narudzbi. U DE ih imaju preko 500 i dobili su ih za vrijeme trajanja sajma.
Pa nisu napisali glupost. Rekli su istinu,ali za trziste VB na kojem se najvise citaju.ElRe wrote:Sumnjam da bi AutoExperss pisao gluposti.mali_milojica wrote:Netacno.
Prenijeli su vijest od Britanskog Auto Expressa i tacno je da auto dolazi u septembru 2016,ali u Veliku Britaniju. U ostatku EU bice dostupna vec poslije Zeneve,u SAD u drugom kvartalu.
Giulia QV se vec sada moze naruciti. Navodno su i prije sajma u Frankfurtu imali preko 5000 narudzbi. U DE ih imaju preko 500 i dobili su ih za vrijeme trajanja sajma.
A to VM motori, odnosno FPT, od juče razvijaju dizelaše?Seawolf wrote:Pa ti meni neki dan napisa kako nova Giulia sa 2.2 Multijet dizelom ide od Nove godine ... izvini, morao sam.
Puno je lakše napraviti Euro 6 benzinca sa 510 KS, nego Euro 6 dizela sa 210 KS. U BMW-u i Mercedesu za tu činjenicu znaju već godinama, a ostali koji hoće da se igraju te igre, to će naučiti na teži način.
p.s. ovo je bilo na post od @EIRe
FCA vec ima 2.2 dizel sa 200 KS i EURO6 normom. Ide u Jeep Cheeroke. Da li varaju sa njim oko normi,stvarno ne znam.johntra wrote:A to VM motori, odnosno FPT, od juče razvijaju dizelaše?Seawolf wrote:Pa ti meni neki dan napisa kako nova Giulia sa 2.2 Multijet dizelom ide od Nove godine ... izvini, morao sam.
Puno je lakše napraviti Euro 6 benzinca sa 510 KS, nego Euro 6 dizela sa 210 KS. U BMW-u i Mercedesu za tu činjenicu znaju već godinama, a ostali koji hoće da se igraju te igre, to će naučiti na teži način.
p.s. ovo je bilo na post od @EIRe
i što se tiče narudžbi, mislim da je i u SAD urađeno već više od 500 narudžbi isto...
Znam. Nisam napisao ništa iz zle namjere prema Giulia-i. Automobil je izvanredan, u to nema sumnje. Samo je cijela priča malo krivo odigrana. U Alfi su više "razmišljali" srcem nego glavom.mali_milojica wrote:FCA vec ima 2.2 dizel sa 200 KS i EURO6 normom. Ide u Jeep Cheeroke. Da li varaju sa njim oko normi,stvarno ne znam.johntra wrote:A to VM motori, odnosno FPT, od juče razvijaju dizelaše?Seawolf wrote:Pa ti meni neki dan napisa kako nova Giulia sa 2.2 Multijet dizelom ide od Nove godine ... izvini, morao sam.
Puno je lakše napraviti Euro 6 benzinca sa 510 KS, nego Euro 6 dizela sa 210 KS. U BMW-u i Mercedesu za tu činjenicu znaju već godinama, a ostali koji hoće da se igraju te igre, to će naučiti na teži način.
p.s. ovo je bilo na post od @EIRe
i što se tiče narudžbi, mislim da je i u SAD urađeno već više od 500 narudžbi isto...
Bice ona za 5-6 godina 10K. Isto sto me raduje sa Citroenom Ds5 ... zavalili su cijenu ali sreca pa je alfa alfa i citroen citroen ne mora se dugo mastati o njima.Seawolf wrote: Znam. Nisam napisao ništa iz zle namjere prema Giulia-i. Automobil je izvanredan, u to nema sumnje. Samo je cijela priča malo krivo odigrana. U Alfi su više "razmišljali" srcem nego glavom.
Troškovi uloženi u razvoj automobila, moraju se što prije početi vraćati. A biće veliki problem otplatiti, sigurno nemale, troškove razvoja ovog automobila, kroz prodaju samo najsnažnije i najskuplje varijante. Modeli sa slabijim benzinskim motorima i dizelima su morali već uveliko biti spremni za proizvodnju i isporuke.
Ovako, imamo puno zaljubljenika Alfe, koji bi rado kupili novu Giulia-u. Ali je malo njih koji imaju pristup cifri od 70.000 EUR, koliko moraju minimalno platiti za QV.
Oko 8 je sirok pojam. S koje strane broja 8?mali_milojica wrote:7000 narudzbi i 12 000 ozbiljnih upita za Giuliu QV
http://www.autoedizione.nl/alfa-romeo-g ... r-besteld/
Pojavila se nezvanicna informacija da je obicna Giulia sa 2.0 motorom i 330 KS obisla Ring za oko 8 min
Dobro si ovo poslozio,samo otkud ti ova imena Leonarda,Mitello i Giulienttina?iDrive wrote:Alfra Romeo u svojoj želji da u sljedećih 10ak godina u potpunosti uđe u premium segment, te u želji da se suprostavi Audiju, BMW-u, Mercedesu, DS-u i Volvu do jeseni 2018. godine želi u svojoj gami nuditi sljedeće modele:
1. U klasi malih gradskih automobila - Alfa Romeo Mito (rivali DS 3, Audi A1)
2. U klasi komplaktnih automobila - Alfa Romeo Giulietta (rivali Audi A3, BMW 1, Mercedes A, DS 4)
3. U klasi malih limuzina (D segment) - Alfa Romeo Giulia (rivali Audi A4, BMW 3, Mercedes C, DS 5, Volvo S60)
4. U klasi velikih limuzina (E segment) - Alfa Romeo Leonarda (rivali Audi A6, BMW 5, Mercedes E, nadolazeći Volvo S90)
5. U klasi malih SUV-ova - Alfa Romeo Mitello (Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka)
6. U klasi srednjih SUV-ova - Alfa Romeo Giulienttina (Audi Q3/Q5, BMW X1, Mercedes GLC, Volvo CX60)
Preambiciozno ili ne? Također navodno Giulietta dobiva nove prednje farove (novi dizajn), te unutrašnjost čija će kvaliteta biti na razini Giulije. Jel to znači promjena dobavljača ili ne ne znam, ali mislim da će i oni dobiti zeleno svjetlo od one PSA-ove kompanije što radi unutrašnjost za Audije, BMW-ove i sada za Giuliju.
ma samo nek kopiraju druge, sto drugi nude nek nude i oni...johntra wrote:Ako misle uspjeti, moraju što prije napraviti i ostale karoserijske varijante...kupe bi bio idealan, a karavan jako praktičan za ljude kojima je potreban...
Mito se ukidaiDrive wrote:Alfra Romeo u svojoj želji da u sljedećih 10ak godina u potpunosti uđe u premium segment, te u želji da se suprostavi Audiju, BMW-u, Mercedesu, DS-u i Volvu do jeseni 2018. godine želi u svojoj gami nuditi sljedeće modele:
1. U klasi malih gradskih automobila - Alfa Romeo Mito (rivali DS 3, Audi A1)
2. U klasi komplaktnih automobila - Alfa Romeo Giulietta (rivali Audi A3, BMW 1, Mercedes A, DS 4)
3. U klasi malih limuzina (D segment) - Alfa Romeo Giulia (rivali Audi A4, BMW 3, Mercedes C, DS 5, Volvo S60)
4. U klasi velikih limuzina (E segment) - Alfa Romeo Leonarda (rivali Audi A6, BMW 5, Mercedes E, nadolazeći Volvo S90)
5. U klasi malih SUV-ova - Alfa Romeo Mitello (Nissan Juke, Renault Captur, Opel Mokka)
6. U klasi srednjih SUV-ova - Alfa Romeo Giulienttina (Audi Q3/Q5, BMW X1, Mercedes GLC, Volvo CX60)
Preambiciozno ili ne? Također navodno Giulietta dobiva nove prednje farove (novi dizajn), te unutrašnjost čija će kvaliteta biti na razini Giulije. Jel to znači promjena dobavljača ili ne ne znam, ali mislim da će i oni dobiti zeleno svjetlo od one PSA-ove kompanije što radi unutrašnjost za Audije, BMW-ove i sada za Giuliju.
Bravo za "informisanog" novinara. Giulia Q.V, naravno kao i oba glavna njemačka konkurenta, ima pogon isključivo na stražnju osovinu.iDrive wrote: [VIDEO] Alfa Romeo Giulia QV posramila BMW M4 na ‘Ringu?
Automobil koji je ove godine zainteresirao javnost možda više od bilo kojeg drugog je nova Alfa Romeo Giulia, limuzina koja će označiti veliki povratak talijanske tvrtke i koja se može naći u istoj rečenici kao pojmovi poput stražnji pogon, ručni mjenjač i Ferrarijev motor. Ovo potonje odnosi se na najjaču izvedbu s oznakom QV (Quadrifoglio Verde), koja će pod prednjim poklopcem nositi 3,0-litreni benzinski V6 motor, čijih će 510 KS u bliskoj budućnosti vjerojatno pogoniti i Ferrarijev ulazni model Dino.
Svi podaci navedeni na papiru automatski parkiraju Giuliju bok uz bok s BMW-om M3, automobilom koji je uvijek prva asocijacija na spomen klase sportskih premium limuzina. I dok se Nijemac dokazao već nebrojeno puta kao ultimativni go-to kada je riječ o kombinaciji performansi i praktičnosti, za Giuliju se za sada ne može ništa reći sa sigurnošću. Iako recept zvuči fenomenalno, u stvarnom svijetu ju osim službenih testnih vozača nitko još nije imao priliku isprobati.
Ipak, ponešto o njenim sposobnostima mogao bi reći sljedeći neslužbeni podatak, prema kojem je Alfa Romeo Giulia uspjela srušiti rekord BMW-a M4 na stazi Nürburgring Nordschleife. Naime, s vremenom kruga od 7 minuta i 43 sekunde Giulia je brža za devet sekundi od svojeg glavnog rivala, doduše u kupe izvedbi.
Iako rekord nije služben, Alfa Romeo je u velikoj prednosti što se tiče snage motora (510 KS u usporedbi s 430 KS), za čiju je raspodjelu zadužen napredni pogon na sve kotače, pa ne vidim razlog zašto ne bi bio istinit. Impresivnija od pobjede nad BMW-om činjenica je da je Giulia na ‘Ringu brža i od brojnih supersportskih automobila kao što su Audi R8 V10, Mercedes-Benz SLS AMG i Lamborghini Gallardo Superleggera.
http://www.klipmagazin.com/2015/09/alfa ... -na-ringu/