Vozio predzadnjeg Hyundai-a i30 (2010) i ničim me auto nije oduševio. Motor 1.4 benzin 109KS kao i svaki drugi, nit' miriše nit' smrdi, unutrašnjost isto tako. Poredeći sa starom Fabijom II prije bih ponovo Fabiju nego i30. Naravno to je moje subjektivno mišljenje iz iskustva koje imam sa Škodom.konektovan wrote:Mislim da ce dugorocno,atmosferac biti bolja opcija,al' ce performanse biti malo slabije. Generalno,novi i20 je po mom subjektivnom misljenju bolji auto od fabie,mozda i u klasi ponajbolji auto.
Škoda all about
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1876 Re: Škoda all about
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1877 Re: Škoda all about
Mijesas klase, i30 je u klasi octavie.
- konektovan
- Posts: 41045
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1878 Re: Škoda all about
To ti je kod nas normala,da poredis neuporedivo.direstraits0078 wrote:Mijesas klase, i30 je u klasi octavie.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1879 Re: Škoda all about
Ne znam šta vama dvojici nije jasno.konektovan wrote:To ti je kod nas normala,da poredis neuporedivo.direstraits0078 wrote:Mijesas klase, i30 je u klasi octavie.
i30 jeste veća klasa od Fabije (ne tvrdim suprotno) pa je zato i poredim jer sam ga vozio i imam ga kao drugo auto, ne poredim nešto što nisam vozio i što sam vidio na interentu. Dakle u ovom konkretnom slučaju Fabija II je po meni i mom iskustvu bolji izbor od veće klase i30 iz gore pobrojanih razloga. i20 i ne spominjem jer polazim od toga da je i30 veći i bolji od i20. i30 me niti u jednom segmentu nije dojmio, standardno auto za svakodenvne potrebe. Šta je za koga bolje to je opet stvar ličnog izbora, ukusa i na kraju najvažnije mogućnosti - želje su jedno realnost je drugo. Kada bih recimo imao priliku da biram između Octavije 2010 i i30 2010 odmah bih iz prve zapikao na Octaviu iako je nikada nisam imao kao vlastito vozilo ali je jesam vozio dosta puta.
- pajero
- Posts: 597
- Joined: 04/11/2009 15:31
#1880 Re: Škoda all about
Daj ba drvosjeca koga zanima licno iskustvo? Bitno je da si procitao na forumu i da ti je neko rekao kome je neko rekao da je to tako...
Po mom misljenju i30 je neka sredina Fabie i Octavie (tzv golf klasa) i ja ga isto tako ne bih uzeo sebi. Auto sasvim prosjecno.
Ako sada poredimo NOVI (2015) i20 i NOVU (2015) Fabiu tu bih bas razmislio... Ali uvjek na kraju javi se balkanac u meni sa pitanjem: Koliko cu dobiti para za par godina? Ja ipak mislim da ce Skoda vise drzati cijenu kao polovna nego Kia, Hyundai itd...
Po mom misljenju i30 je neka sredina Fabie i Octavie (tzv golf klasa) i ja ga isto tako ne bih uzeo sebi. Auto sasvim prosjecno.
Ako sada poredimo NOVI (2015) i20 i NOVU (2015) Fabiu tu bih bas razmislio... Ali uvjek na kraju javi se balkanac u meni sa pitanjem: Koliko cu dobiti para za par godina? Ja ipak mislim da ce Skoda vise drzati cijenu kao polovna nego Kia, Hyundai itd...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1881 Re: Škoda all about
Ja sam se prosle subote prvi put vozio u Fabiji 2, mogu reci da se odavno nisam vozio u gorem autu. Polagao sam nekad davno na Fabiji 1 i ostala mi je u sjecanju kao odlicna. Ova dvica je bila skoro 10 hiljada, 2008. godiste, haj ti polako motor koji zvuci kao koher, prednji prozori na kurblu, jedino sto je od opreme imala je klima. Unutra, presvlake, obloge vrata, tabla, ne moze izgledati jeftnije. Cak su uspjeli i vozacku poziciju sjebati u odnosu na 1, tako da za razliku od 1 u kojoj se sjedilo odlicno (sto nije uvijek slucaj u toj klasi) u ovoj dvici se sjedi ko u kombiju. Pezo 308 koji ima moj buraz je space shuttle za tu Fabiju. Kad se vidi koliko je ta Fabija gola (prednji prozori na kurblu), kad bi se pristojno opremila, sa svim onim sto u 308 dolazi serijski, izasla bi isto para. Jedino sto vidim pozitivno u tom autu je da ima prostora i nije prevrda. Po meni ne vrijedi 2/3 tih para.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1882 Re: Škoda all about
Vozio si najslabiji 1.2 sa 60KS i osnovnom opremom. Takva je bila oko 16-17 hiljada KM a malo je nezahvalno takvu Fabiju porediti sa 308 ali eto. Da si provozao recimo 1.6 16V sa 105 KS ili 1.9 TDI sa elegance opremom drugu bi priču pričo a takva je naravno dosta skuplja. Fabija II je tako napravljena da je dosta viša u odnosu na prvu i meni recimo to nije smetalo, čak šta više preglednost je vrlo dobra za auto takve klase.ado-šampion wrote:Ja sam se prosle subote prvi put vozio u Fabiji 2, mogu reci da se odavno nisam vozio u gorem autu. Polagao sam nekad davno na Fabiji 1 i ostala mi je u sjecanju kao odlicna. Ova dvica je bila skoro 10 hiljada, 2008. godiste, haj ti polako motor koji zvuci kao koher, prednji prozori na kurblu, jedino sto je od opreme imala je klima. Unutra, presvlake, obloge vrata, tabla, ne moze izgledati jeftnije. Cak su uspjeli i vozacku poziciju sjebati u odnosu na 1, tako da za razliku od 1 u kojoj se sjedilo odlicno (sto nije uvijek slucaj u toj klasi) u ovoj dvici se sjedi ko u kombiju. Pezo 308 koji ima moj buraz je space shuttle za tu Fabiju. Kad se vidi koliko je ta Fabija gola (prednji prozori na kurblu), kad bi se pristojno opremila, sa svim onim sto u 308 dolazi serijski, izasla bi isto para. Jedino sto vidim pozitivno u tom autu je da ima prostora i nije prevrda. Po meni ne vrijedi 2/3 tih para.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1883 Re: Škoda all about
Ovo sto sam boldovao, to moze da stoji, ali subjektivno, tebi bolje lezi fabija. Objektivno, fabija je manja, i spada u za broj nizu klasu. Isto kao da kazes, poredio sam plavu fabiju i crvenu ladu samaru, i ova crvena je po meni puno bolje auto. Jer navijam za Zelju.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Ne znam šta vama dvojici nije jasno.konektovan wrote:To ti je kod nas normala,da poredis neuporedivo.direstraits0078 wrote:Mijesas klase, i30 je u klasi octavie.
i30 jeste veća klasa od Fabije (ne tvrdim suprotno) pa je zato i poredim jer sam ga vozio i imam ga kao drugo auto, ne poredim nešto što nisam vozio i što sam vidio na interentu. Dakle u ovom konkretnom slučaju Fabija II je po meni i mom iskustvu bolji izbor od veće klase i30 iz gore pobrojanih razloga. i20 i ne spominjem jer polazim od toga da je i30 veći i bolji od i20. i30 me niti u jednom segmentu nije dojmio, standardno auto za svakodenvne potrebe. Šta je za koga bolje to je opet stvar ličnog izbora, ukusa i na kraju najvažnije mogućnosti - želje su jedno realnost je drugo. Kada bih recimo imao priliku da biram između Octavije 2010 i i30 2010 odmah bih iz prve zapikao na Octaviu iako je nikada nisam imao kao vlastito vozilo ali je jesam vozio dosta puta.
- madner
- Posts: 56807
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1884 Re: Škoda all about
Umjesto da ko ljudi vozite Opela vi nasli te frljave marke.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#1885 Re: Škoda all about
Jest. Sjednes u ademagu i vozis se ko covjek. A sa suvozackom sjedista ti namiguje klaudija sLifer.
- madner
- Posts: 56807
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1886 Re: Škoda all about
Normalno, ima mjesta i za duge noge. Ne ko u Fabiji, ne bi ni ja usao
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1887 Re: Škoda all about
Pa ova tema je o Škodama i valjda bi trebali davati komentari na osnovu iskustva a ne rekla kazala. Eto koliko Fabija si ti imao pa da tvoje mišljenje bude relevantno a ne samo subjektivno? Ja sam imao dvije Fabije I (1.4 MPi i 1.9SDI) kao i dvije Fabije II (1.2 i 1.6 16V). Dakle moje mišljenje nije samo subjektivno tipa navijam za Želju već i objektivno s obzirom da sam promijenio 4 Fabije i jednu Feliciju tamo negdje 98/99.direstraits0078 wrote: Ovo sto sam boldovao, to moze da stoji, ali subjektivno, tebi bolje lezi fabija. Objektivno, fabija je manja, i spada u za broj nizu klasu. Isto kao da kazes, poredio sam plavu fabiju i crvenu ladu samaru, i ova crvena je po meni puno bolje auto. Jer navijam za Zelju.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1888 Re: Škoda all about
Ovaj je cini mi se 70 KS. Ne znam da je ijedna Fabija 2 bila ispod 18 hiljada. Ja sam komentarisao cijenu polovne. Po meni ne vrijedi 2/3 cijene. Pomenuti Pezo unutra, s osnovnom opremom, izgleda kao 2 klase iznad i to minimalno. Jbg, to je valjda cijena toga sto je Fabija 1 uzela dosta kupaca Polu.Drvosjeca iz Dejcica wrote:Vozio si najslabiji 1.2 sa 60KS i osnovnom opremom. Takva je bila oko 16-17 hiljada KM a malo je nezahvalno takvu Fabiju porediti sa 308 ali eto. Da si provozao recimo 1.6 16V sa 105 KS ili 1.9 TDI sa elegance opremom drugu bi priču pričo a takva je naravno dosta skuplja. Fabija II je tako napravljena da je dosta viša u odnosu na prvu i meni recimo to nije smetalo, čak šta više preglednost je vrlo dobra za auto takve klase.ado-šampion wrote:Ja sam se prosle subote prvi put vozio u Fabiji 2, mogu reci da se odavno nisam vozio u gorem autu. Polagao sam nekad davno na Fabiji 1 i ostala mi je u sjecanju kao odlicna. Ova dvica je bila skoro 10 hiljada, 2008. godiste, haj ti polako motor koji zvuci kao koher, prednji prozori na kurblu, jedino sto je od opreme imala je klima. Unutra, presvlake, obloge vrata, tabla, ne moze izgledati jeftnije. Cak su uspjeli i vozacku poziciju sjebati u odnosu na 1, tako da za razliku od 1 u kojoj se sjedilo odlicno (sto nije uvijek slucaj u toj klasi) u ovoj dvici se sjedi ko u kombiju. Pezo 308 koji ima moj buraz je space shuttle za tu Fabiju. Kad se vidi koliko je ta Fabija gola (prednji prozori na kurblu), kad bi se pristojno opremila, sa svim onim sto u 308 dolazi serijski, izasla bi isto para. Jedino sto vidim pozitivno u tom autu je da ima prostora i nije prevrda. Po meni ne vrijedi 2/3 tih para.
- Drvosjeca iz Dejcica
- Posts: 16757
- Joined: 23/06/2004 15:46
- Location: Sarajevo
#1889 Re: Škoda all about
A dobro zavisi od motora ali bila je ispod 18 ona sa 60KS, negdje oko 16 hiljada i par maraka na raznim akcijama...imaš je i sada po 16.081KM.ado-šampion wrote: Ovaj je cini mi se 70 KS. Ne znam da je ijedna Fabija 2 bila ispod 18 hiljada. Ja sam komentarisao cijenu polovne. Po meni ne vrijedi 2/3 cijene. Pomenuti Pezo unutra, s osnovnom opremom, izgleda kao 2 klase iznad i to minimalno. Jbg, to je valjda cijena toga sto je Fabija 1 uzela dosta kupaca Polu.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1890 Re: Škoda all about
Nešto mi se nije dopao i20, onako na prvu, samo sam sjedio u njemu.konektovan wrote:Mislim da ce dugorocno,atmosferac biti bolja opcija,al' ce performanse biti malo slabije. Generalno,novi i20 je po mom subjektivnom misljenju bolji auto od fabie,mozda i u klasi ponajbolji auto.
-
- Posts: 18379
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1891 Re: Škoda all about
Meni se nikada ni jedan Hyundai nije dopao na prvu, a vala ni na drugu, treću... Ako bih birao Koreanca, uvijek bih izabrao Kiu, ako ništa bar zbog dizajna koji mi je privlačniji.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1892 Re: Škoda all about
KIA je po meni dizajnerski unutra i vani dosta bolje urađena od Hyundai. Mehanika je svakako ista,tako da dijelim tvoje misljenje. Dosta vise odgovara evropskim kupcima,dok je Hyundai nekako vise Azijski dizjaniran,barem moje neko misljenje.citroen xm wrote:Meni se nikada ni jedan Hyundai nije dopao na prvu, a vala ni na drugu, treću... Ako bih birao Koreanca, uvijek bih izabrao Kiu, ako ništa bar zbog dizajna koji mi je privlačniji.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1893 Re: Škoda all about
Vidi se da su se potrudili, volan je konačno normalan, a ne tanak, ali jednostavno da li bih dao 20 hiljada za i20 - sumnjam. Razumijem da je nekome to možda najbolje auto u klasi i da bi dao i 30 hiljada za top model.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Usa
- Contact:
#1894 Re: Škoda all about
Postavit ću pitanje i ovdje pošto je škoda u pitanju a i na http://forum.klix.ba/pitamo-mehanicare-t78799.html.
Znači Škoda Felicija sa 1.3 136L motorom iz Favorita sa 43Kw i 60KS ima na kučištu usisa zraka cijev koja dovodi s prednje strane hladan zrak a ima i dodatnu rebrastu cijev koja dovodi topao zrak sa izduva dok se motor ne zagrije. U toj cijevi na jednom dijelu ima račva gdje je klapna koja pogonjena termo nečim otvara i zatvara dotok hladnog odnosno vrućeg zraka.
E ovaj crveni boldirani Termo nešto je problem-crkao je. Tako da je klapna uvijek otvorena za vruć zrak što za posljedicu ima da kad se motor ugrije nastavlja usisavati samo vruć zrak sa izduva što dovodi do trzanja na nižim obrtajima i gubitku snage uopšte.
Sad malo kroz slike
Cijev za usis je označena crveno-žutom bojom
U toj cijevi je haj nazovimo ga termoelement koji otvara zatvara klapnu
Termoelement izvađen iz cijevi i rastavljen na dva dijela
Na kraju klapna koju ovaj termoelement otvara i zatvara
Pošto je ovaj termoelement ili šta je već pustio dušu i na zagrijavanje više ne zatvara klapnu a u Interautu nikad u životu nisu vidjeli nešto slično niti ja znam kako se ovo govno zove i kako ga tražiti u bilo kojoj radnji otpadu u Sarajevu, tražim pomoć
Znači kako se ovo čudo zove? Gdje bi ga bilo nabavit? Da li postoji još na nekom vozilu nešto ovako da bi se moglo upotrijebiti a da nije ona manuelna klapna ljeto/zima.
Bilo kakva pomoć bi legla kao budali šamar
Znači Škoda Felicija sa 1.3 136L motorom iz Favorita sa 43Kw i 60KS ima na kučištu usisa zraka cijev koja dovodi s prednje strane hladan zrak a ima i dodatnu rebrastu cijev koja dovodi topao zrak sa izduva dok se motor ne zagrije. U toj cijevi na jednom dijelu ima račva gdje je klapna koja pogonjena termo nečim otvara i zatvara dotok hladnog odnosno vrućeg zraka.
E ovaj crveni boldirani Termo nešto je problem-crkao je. Tako da je klapna uvijek otvorena za vruć zrak što za posljedicu ima da kad se motor ugrije nastavlja usisavati samo vruć zrak sa izduva što dovodi do trzanja na nižim obrtajima i gubitku snage uopšte.
Sad malo kroz slike
Cijev za usis je označena crveno-žutom bojom
U toj cijevi je haj nazovimo ga termoelement koji otvara zatvara klapnu
Termoelement izvađen iz cijevi i rastavljen na dva dijela
Na kraju klapna koju ovaj termoelement otvara i zatvara
Pošto je ovaj termoelement ili šta je već pustio dušu i na zagrijavanje više ne zatvara klapnu a u Interautu nikad u životu nisu vidjeli nešto slično niti ja znam kako se ovo govno zove i kako ga tražiti u bilo kojoj radnji otpadu u Sarajevu, tražim pomoć
Znači kako se ovo čudo zove? Gdje bi ga bilo nabavit? Da li postoji još na nekom vozilu nešto ovako da bi se moglo upotrijebiti a da nije ona manuelna klapna ljeto/zima.
Bilo kakva pomoć bi legla kao budali šamar
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1895 Re: Škoda all about
Na cemu tu bi morao biti neki kat. broj po kojem bi se morao identifikovati dio, sad da li je na kompletom usisu, da li samo na tom davacu ko zna.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Usa
- Contact:
#1896 Re: Škoda all about
jbg u Interautu smo izvačili i katalog Felicije i Favorita i ovo čudo nigdje nije navedenotempuser wrote:Na cemu tu bi morao biti neki kat. broj po kojem bi se morao identifikovati dio, sad da li je na kompletom usisu, da li samo na tom davacu ko zna.
Evo nađoh da ima i na Ladi Nivi ali mu još ne znam naziv majku mu
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#1897 Re: Škoda all about
Mozda se ne prodaje odvojeno od kolektora?
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Usa
- Contact:
#1898 Re: Škoda all about
Evo nađoh nakon rovljenja po Vas cijelom internetutempuser wrote:Mozda se ne prodaje odvojeno od kolektora?
http://www.aci.cz/sq-007421113-skrin-re ... 48472.html
-
- Posts: 4690
- Joined: 20/01/2003 00:00
#1899 Re: Škoda all about
Kakvo je vase iskustvo sa skodom superb. Benzin VS dizel. Nebitna je kubikaza. Generalno me zanimaju kvarovi i odrzavanje.
Kakav je benzinac sa ovim velikim motorima u odnosu na dizel. Generalno nisam ljubitelj dizela, a potrošnja mi nije problem.
Problem mi je prostor za noge.
Gledam po piku skode superb, sve su TDI... cijena od 7900 pa gore...
Nisam imao priliku voziti superb, ali mi se cini da ima dosta prostora...
Kakav je benzinac sa ovim velikim motorima u odnosu na dizel. Generalno nisam ljubitelj dizela, a potrošnja mi nije problem.
Problem mi je prostor za noge.
Gledam po piku skode superb, sve su TDI... cijena od 7900 pa gore...
Nisam imao priliku voziti superb, ali mi se cini da ima dosta prostora...
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1900 Re: Škoda all about
Ako misliš na prvu generaciju Superba onda je to u pitanju preslikani Passat 5.5, 2.5 TDI za izbjegavati, ostalo standardno...Ako ti potrošnja nije problem uzmeš 2.8 benzin automatik i voziš se gospodski. Što se tiče prostora za noge, Superb jeste velik i prostran auto, ali ako misliš na poziciju vozača onda obavezno isprobaj prije kupovine. Ja imam 197cm i Passat 5.5 mi se nije posebno dopao u tom smislu, položaj sjedišta mi je vukao na položaj stolice, što mi se ne sviđa...možda je Superb drugačiji, iako je on prvenstveno produžen iza vozača i suvozača.