utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#176 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

emmir1 wrote:
man_464 wrote:Memić bi prugu za Hrasnicu ali je posadio jabuke na trasu. :lol:
Kaže mi hoćemo prugu i tramvaj, ali mi nećemo GRAS. Možda da Winer Linien bečki cepelinom transportuje par tramvaja pa da uključi.

Opet kažem. Ako linija ikar bude registrovana u regularnoj proceduri i bude sve OK nek vozi ko hoće, ovako divljački ulijetati na nepostojeće komercijalne po cijeni od 2 marke, linije, pa to nema ni u Zanzibaru.


Nema u Zanzibaru ovako lošeg prevoza poput Grasa.

2 km od Hrasnice do Vjećnice je jeftino, sada plaćaju autobus do Ilidze pa onda tramvaj do Vjećnice tako da dođe skuplje.

I plus se voze u polu raspadnutim tramvajima i autobusima.
Autobusi i tramvaji nisu poluraspadnuti. To je neistina. Ako je ko odgovoran da su vozila uništena ispisana izrezana polupana to su onda neodgovorni putnici. Za prljavštinu nema izgovora vozila bi se trebala više čistiti.

2 KM je skupo jer tako ne nalaže tarifni sistem. On se mora poštovati.

Ko plaća pojedinačne karte najbolje mu je da kupi dnevnu 5.30 KM i nek beskonačno presjeda u toku dana. A ko tramvajem samo ide ima vremenska karta od 60 i 90 minuta.
bumerangss
Posts: 4546
Joined: 12/01/2015 16:47

#177 Re: utisci-centrotrans

Post by bumerangss »

man_464 wrote:
trambusek88 wrote:Linija Vijećnica-Hrasnica je ukinuta.
Hvala inspekciji.
Nelegalne linije se moraju ukinuti.

A redovne legalne linije bi se trebale redovno voziti kao sto je npr linija Otoka - Boljakov Potok :!: Jer trenutno važeći red vožnje nalaže GRAS-u da u vrijeme špice ujutru i popodne vozi svakih 20 minuta što trenutno nije slucaj i velika bruka za GRAS da na tabli tog busa piše Buljakov a ne Boljakov Potok kako bi trebalo :roll:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#178 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Nek se centrotrans uključi na polaske koji ne saobraćaju. :D Ali ne komercijalno ni po cijeni koju oni hoće već da se mjesečne priznaju. Integracija u linijski sistem. Oni su uveli komercijalnu liniju Otoka - Briješće i boli njih k**** za liniju 23c.
To će uraditi al: :izet:

A što se tiče table nemam kometar. :roll:

Inače potez 23/23a/23c je od početka februara pokriven sa 5 vozila u juranjoj špici.

Voze 4 autobusa na 23 i 23a i jedan na 23c, popodne su 3 na 23/23a i jedan 23c i uvečer 2 na 23/23a i jedan na 23c.

Što se tiče linije 23c to je jedna od najredovnijih linija i mislim da uvođenje dvokratnog je traženje hljeba preko pogače.
Nije problem u manjku vozila za ovu liniju već što nema ko da vozi. Vozači rade po 14 dana u cugu, nemaju ni dana slobodno, tek poslije 14 dana dobiješ jedan dan slobodno ili slično. Istini za volju linija traži dvokratnu smjenu jer polasci u 6:25, 7:05, 7:45 ujutro su pretrpani, posebno ovaj u 7:05.... Popodne opet od 14:35, 15:15, 16:00, 16:40..... budu sa Otoke krcati. No mislim da trenutno ima još "prečih" linija da se još stabilizuju. Prvo se moraju popuniti svi dvosmjenski i trosmjesnaki redovi pa onda dvokratne smjene kao što je slučaj kod nas na 23c.
User avatar
trambusek88
Posts: 4836
Joined: 03/10/2009 23:51

#179 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Koje su linije prve fasovale tamo 2010, zadnje će dobiti pojačanja.

A za vozače, pisao sam već u drugoj temi.

Nove će vlada odobravati kako budu penzionisanja i kako budu dolazila vozila, jer oni smatraju da ima dovoljno vozača za sadašnji vozni park, a ja sam na drugoj temi argumentovano objasnio zašto ne mislim da je tako. Za špicu, hajd ok da ostane 5-6 autobusa u rezervi, ali problem je što neki trosmjenski redovi rade dvomjenski ili dvokratno, neki ne rade nedjeljom i preko raspusta upravo zbog nedostatka vozača.
Isto problem je što neki od novih vozača rade dvije smjene.

Valjda će sad primiti 15-tak jer dolazi 8 plinaša. Al sad je problem i nafatati vozače, ta kriza drma čitavu regiju.
User avatar
Mišo_Kovač
Posts: 2708
Joined: 22/06/2011 11:00
Location: Sarajevo

#180 Re: utisci-centrotrans

Post by Mišo_Kovač »

Možel jedno pitanje... Danas mi rekoše u novoj firmi da ima neka linija centrotransova koja saobraća ujutru oko pola osam, a popodne oko pola 5 na potezu Remiza - Coca Cola Blazuj. O čemu je riječ, i ima li igdje da piše tačan termin polaska dolaska hu ha :D Hvala :D
Emir92
Posts: 305
Joined: 13/01/2011 15:31

#181 Re: utisci-centrotrans

Post by Emir92 »

Mišo_Kovač wrote:Možel jedno pitanje... Danas mi rekoše u novoj firmi da ima neka linija centrotransova koja saobraća ujutru oko pola osam, a popodne oko pola 5 na potezu Remiza - Coca Cola Blazuj. O čemu je riječ, i ima li igdje da piše tačan termin polaska dolaska hu ha :D Hvala :D

Ako se ne varam to ti je linija Sarajevo - Raštelica
http://www.centrotrans.com/uimages/Sara ... telica.pdf

Sto se tice ujutru krece sa autobuske u 7:15 (po rasporedu im je 7:42 na Mostarskom Raskrscu)
A navecer krece iz Raštelice u 16:00 (po rasporedu im je u 16:33 na Mostarskom Raskrcu)

Ovom po rasporedu ti je samo odokativno (nekad ranije, nekad kasnije, zavisi od guzve ujutru i ima li konduktera ili ne )
User avatar
trambusek88
Posts: 4836
Joined: 03/10/2009 23:51

#182 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Ovih par autobusa na komercijali što im nisu radili displeji dobili nove, a na njima piše:

11 VIJEČNICA istovremeno na drugima piše 31c Vijećnica-Dobrinja, na trećima samo Vijećnica-Dobrinja što je ipak korektnije nego krivi broj.
Na google maps su ovu liniju označili sa brojem 5a

Linija je registrovana pod brojem 31e i nikako drugačije, pa ne znam ko im je dao za pravo da označavaju liniju kako oni hoće
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#183 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Vozila nepropisno označena.
Ili neoznačena.
Kad su označena ili tabla sa sitnim slovima bez broja ili display bez broja. Bocno pokriveni folijama. Lakse foliju staviti nego popraviti. Ili pola displaya pokriveno a pola pise nesta na njemačkom. Ili se ukaže 11 linija koja ne postoji. VijeČnica. Toliko.

Klima ne radi. Umrijet u autobusu. Toliko o kvalitetnoj konkurenciji.

Nemaju niti jedno vozilo propisno označeno. Sve neke kvazi table bez broja. Displayi u kvaru. Ajde dobro nema konzola ok. Svabske su. Ali makar propisnu tablu sa brojem bez dodavanja slova C koje je nepostojece u sitemu brojeva osim linije 23c.

Trece. Ne pise na kartama da je pdv uracunat u cijenu. Cijena na svakoj liniji drugacija. Linije rade sem komercijale do 19 20 sati i kapak. Ne isplati se iza vozat. Nedjeljom ne voze na pola linija.

Jedini nacin da centrotrans udje u jgp je integrisanje u linijski sistem i tarifni sistem bez izmilsljanja linija i redova voznji i cijena karata.

Nema garaznog broja niti jedan bus označen. Voze sa otvorenim vratima. Neko ce poginut.

Opet kazem ok ima stvari za koje se nadje opravdanje i razlog ali ovaj javasluk u javnom prevozu nema smisla. Uveli elektronsku naplatu iza grasa nemos sa karticama se kod njih validirat oni izmislili svoje tarife. Uzas.
User avatar
trambusek88
Posts: 4836
Joined: 03/10/2009 23:51

#184 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Ma ne treba ni spominjati pokvarene displeje i te na švapskom, ne dobiješ uz bus konzolu, a ako je i dobiješ ne dobiješ softver, i onda to neko ostavi, neko zaljepi crnu foliju, neko firmu... vrlo rijetko se osposobi displej najčešće ugradnjom novog displeja, to samo kod nekih vozila Centrotransa i Tuzlanskog GiPSa
Eno Banja Luku mnogi navode za dobar primjer, 6-7 privatnika, većinom dobri niskopodni autobusi, ali displeji većinom van upotrebe, prednji najčešće prekiriven folijom s natpisom firme što je dobro stajalo na starijim autobusima, ali na ovim 2000+ ružno izgleda.
U zenici isto prekiriveni folijama Zenicatrans.

Znači bolje i da ne radi displej nego što ih krivo označavaju.

Onda imali su Neoplana koji je saobraćao na 15b Otoka-Buća Potok. Preko čitavog ogromnog displeja napisali samo B.POTOK, ni broja ni ništa, a sa tog terminala polaze linije za 2 B.Potoka, Buća i Boljakov, sad neko ko se ne konta u prevoznike i linije, se mogao lako zabuniti. Komotno su mogli napisati i broj i BUĆA POTOK i sve bi stalo.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 67423
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#185 Re: utisci-centrotrans

Post by _BataZiv_0809 »

Meni mocno to sa starim natpisima :D Graz Innsbruck i kompanija :D

Ima i ona trola sa svicarskom reklamom za Hypo Bank :D
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#186 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Ma koji prevoznik bio te stare linije bi trebalo prebaciti makar na prazan display ili ako je traka premotati na bijelo da ne pise nista. Dole stavis citku i dobru tablu sa brojem koji je tacan i citka slova i super. Mada bi i bocno dobro dosla ista.

A ovo B. potok je cirkus. Ogromni display moderni na kojem se moze napisati 15b Otoka - Buca Potok jok...ono stavilo bez broja

B. P O T O K samo....
Da ne pominjem niz drugih stvari koje su se pokazale samo lazima.

Kao displayi u vozilu... Samo u jednom i vecinom ne rade.
Jedna stvar koja se mora priznati. Vozila su cisca mada ima i primjera kad su prljava uzas. Opet kod grasa ima stvarno cistih i dobrih autobusa ali ima i uzasno prljavih... Ali lako je čistoću promovisati na 31e...

Sve u svemu jedan veliki cirkus.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8361
Joined: 08/05/2017 19:17

#187 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

Ovo što radi CTS je ravno kriminalu! Autobusi nemaju klime na +30, plate vozača katastrofalne, red vožnje kaubojski,...
Jednom riječju Užas!
Ali gori su mi ovi koji koriste usluge tog kvazi-prijevoznika.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#188 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

I tako "dobri" centro radi za građane.

https://www.klix.ba/vijesti/crna-hronik ... /170710013

:roll:
User avatar
trambusek88
Posts: 4836
Joined: 03/10/2009 23:51

#189 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Kraljevi jutros na liniju Ilidža-Hrasnica stavili turistički Neoplan Euroliner da zamjeni gradski autobus koji je otišao u Srebrenicu.

Uredu je u ovakvoj situaciji kad ide jako puno autobusa poslati i poneki gradski, ali poslati gradski autobus u Srebrenicu, a zamjeniti ga autobusom namjenjenim za daleke destinacije na liniji od 5km niđe veze.

Gdje prestaje logika počinje Bosna.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#190 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

"Dobra konkurencija"
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8361
Joined: 08/05/2017 19:17

#191 Re: utisci-centrotrans

Post by Tesla Edison »

Dokle god se narod ne opameti i ne počne korisiti samo Gras, ovakve scene će postati svakodnevnica. Kad CTS ne bude imao posla, sam će napustiti linije.
bumerangss
Posts: 4546
Joined: 12/01/2015 16:47

#192 Re: utisci-centrotrans

Post by bumerangss »

TESLA_EDISON wrote:Dokle god se narod ne opameti i ne počne korisiti samo Gras, ovakve scene će postati svakodnevnica. Kad CTS ne bude imao posla, sam će napustiti linije.
A to se nikad nece desiti. Desilo bi se da GRAS pojaca svoj prevoz tj poveca broj autobusa na svim linijama tj bude konkurentniji centrotransu
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#193 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

TESLA_EDISON wrote:Dokle god se narod ne opameti i ne počne korisiti samo Gras, ovakve scene će postati svakodnevnica. Kad CTS ne bude imao posla, sam će napustiti linije.

Sto ce se opametiti, trmavaji griju na 35 stepeni, u komercijali vozac naplacuje karte stoji po 5 min, ne mogu uvest konduktera kao centrotrans... da ne nabrajam. a sve za iste pare
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#194 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Tramvaji ne griju. Po milioniti put objašnjavamo. :-)

Prvo, Češki tramvaji imaju nezahvalan način hlađenja motora. Vazduh izvana se usisava i prolazi kroz motor te izlazi u putnički salon tako zagrijan. Nema načina da se taj proces prekine. Ako bi se prekinuo, motori bi se pregrijali i tramvaji bi redom krepavali kao kad je bio veliki snijeg pa tramvaji prolazili kroz tunele snijega a kroz rešetke nije uvlačeno dovoljno zraka izvana jer je snijeg blokirao uvlačanje zraka.

Tako npr zimi ljudi kažu zimi hlade, ljeti griju. Zimi dok se motor ne zagrije, nema ni grijanja. Nije do održavanja i osoblja kao što svi maliciozno misle da neko namjerno pali grijanje. Prvo vozač neće sebi upaliti na +40 grijanje. Nema rješenja za ovaj problem. U ostalim vozilima grijanje ne radi tokom ljeta.

Drugo, Što se tiče komercijale. Gras nikad nije imao konduktera, niti će ga imat. Jer sam vozač je dosta brži nego kondukter nažalost. To možemo vidjeti jer grasove komercijale stižu u prosjeku za 35-45 minuta sa jednog na drugi terminal, a centrotransove za 45-50 minuta. Razlog: Jako spora i neefikasna vožnja, a linija je 31 E (Express) i cilj je valjda da se što prije dođe sa jedne lokacije na drugu. Zamjerka GRAS-u je ta da nema klimatiziranih vozila na komercijali (Zapravo ima jedan samo), a kod centrotransa je 50% klimatizirano. Iako je prošle godine u svim radila klima. Ove godine u barem 3 vozila im ne radi klima.

Treće, da se slučajno pojavi kondukter u grasovoj komercijali odmah bi bilo: Gledaj ih, ima ih 5000000000 zaposlenih, oni dovukli još. Dakle. Kondukter niti je potreban, niti je opravdan na linijama gradskog saobraćaja. Ljudima je omogućena elektronska naplata i svako ko stalno koristi komercijalu treba da ima elektronsku karticu i time ubrza način naplate. :thumbup:
The BEN10
Posts: 7595
Joined: 19/09/2011 09:03

#195 Re: utisci-centrotrans

Post by The BEN10 »

man_464 wrote:Tramvaji ne griju. Po milioniti put objašnjavamo. :-)

Prvo, Češki tramvaji imaju nezahvalan način hlađenja motora. Vazduh izvana se usisava i prolazi kroz motor te izlazi u putnički salon tako zagrijan. Nema načina da se taj proces prekine. Ako bi se prekinuo, motori bi se pregrijali i tramvaji bi redom krepavali kao kad je bio veliki snijeg pa tramvaji prolazili kroz tunele snijega a kroz rešetke nije uvlačeno dovoljno zraka izvana jer je snijeg blokirao uvlačanje zraka.

Tako npr zimi ljudi kažu zimi hlade, ljeti griju. Zimi dok se motor ne zagrije, nema ni grijanja. Nije do održavanja i osoblja kao što svi maliciozno misle da neko namjerno pali grijanje. Prvo vozač neće sebi upaliti na +40 grijanje. Nema rješenja za ovaj problem. U ostalim vozilima grijanje ne radi tokom ljeta.
:shock: :shock: :shock:
Koliko je tih čeških tramvaja, čisto da se ima osjećaj koliki je problem u pitanju!?
Može li neko napraviti kakav odvod, bilo đe osim u putnički salon!? Ne mogu vjerovati da ne postoji rješenje... :-) :-) :-)
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#196 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Trenutno ih je od 90 koliko ih je bilo prije rata ostalo oko 20ak.

201 206 209 212 217 227 231 235 237 240 244 255 257 258 271 275 289 291 292. Naravno ne izađu svi na liniju u toku dana. Preko ljeta ih izlazi oko 10ak maksimalno (7-9 komada) U zimskom redu oko 12-13 komada. Samo kontrukcija vozila ne dozvoljava neki drugi način hlađenja. Jedino da začepe rupe u putničkom salonu al onda nema hlađenja pa crknu, a zimi nema onda grijanja to je problem.

Ako bi se zrak preusmjerio onda bi trebalo rezati limene oplate vani u raditi neke rupe, a to su vozila stara 30-40 godina i više neki (201,206,209) i to je kockanje sa konstrukcijom vozila. Čak i da se to uradi. Onda kad zima dođe opet skidaj sve limene oplate skidaj te cijevi pa opet preusmjeri u putnički salon da preko zime grije, i tako. Nažalost što se tiče tih vozila ostaje nam da se kuhamo. Moguće rješenje je to da se oni isključe preko ljeta ali onda imamo problem sa ostalim tramvajima koji bi neprekidno bili u pogonu pa se ni dnevni pregled ne bi mogao odraditi.
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#197 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

man_464 wrote:Tramvaji ne griju. Po milioniti put objašnjavamo. :-)

Prvo, Češki tramvaji imaju nezahvalan način hlađenja motora. Vazduh izvana se usisava i prolazi kroz motor te izlazi u putnički salon tako zagrijan. Nema načina da se taj proces prekine. Ako bi se prekinuo, motori bi se pregrijali i tramvaji bi redom krepavali kao kad je bio veliki snijeg pa tramvaji prolazili kroz tunele snijega a kroz rešetke nije uvlačeno dovoljno zraka izvana jer je snijeg blokirao uvlačanje zraka.

Tako npr zimi ljudi kažu zimi hlade, ljeti griju. Zimi dok se motor ne zagrije, nema ni grijanja. Nije do održavanja i osoblja kao što svi maliciozno misle da neko namjerno pali grijanje. Prvo vozač neće sebi upaliti na +40 grijanje. Nema rješenja za ovaj problem. U ostalim vozilima grijanje ne radi tokom ljeta.

Drugo, Što se tiče komercijale. Gras nikad nije imao konduktera, niti će ga imat. Jer sam vozač je dosta brži nego kondukter nažalost. To možemo vidjeti jer grasove komercijale stižu u prosjeku za 35-45 minuta sa jednog na drugi terminal, a centrotransove za 45-50 minuta. Razlog: Jako spora i neefikasna vožnja, a linija je 31 E (Express) i cilj je valjda da se što prije dođe sa jedne lokacije na drugu. Zamjerka GRAS-u je ta da nema klimatiziranih vozila na komercijali (Zapravo ima jedan samo), a kod centrotransa je 50% klimatizirano. Iako je prošle godine u svim radila klima. Ove godine u barem 3 vozila im ne radi klima.

Treće, da se slučajno pojavi kondukter u grasovoj komercijali odmah bi bilo: Gledaj ih, ima ih 5000000000 zaposlenih, oni dovukli još. Dakle. Kondukter niti je potreban, niti je opravdan na linijama gradskog saobraćaja. Ljudima je omogućena elektronska naplata i svako ko stalno koristi komercijalu treba da ima elektronsku karticu i time ubrza način naplate. :thumbup:
Ovo oko konduktera je gupost! Grasov vozac pusta jednog po jednog putnika, naplacuje, vraca kusur, prati da neko ne udje na zadnja vrata i na kraju takv vozi. Centrotrans pusti putnike da udju, neki odmah i sjednu, a kondukter izmedju dvije stanice napalati svima. I ima pet milona zaposlenih, dok mogu na tramvajskoj po dvojica kontrolora na svakim vratima kontrolisati karte. Saobracaj stoji radi njih. nemoj me ljutit molim te. :-x
To sto ne griju tramvaji nego pusu vreo zrak na +35 je razlika drsticna!!!
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#198 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Samo kažem da se opet GRAS-ovom stigne prije. :-)
To znači da centrotrans vozi skoro pa duplo sporije. A to nije poenta Express linije.

U centrotransu te pušta na prva, a kondukter stoji na sredini pa cijepa karte jednu po jednu kako prolaziš kraj njega. To možda te pusti da sjedneš kad krene sa polazne, na usputnim ako je gužva prvo platiš pa sjedneš.

I treba da bude na svakoj stanici 10 kontrolora. Dosta se džaba vozalo.
User avatar
trambusek88
Posts: 4836
Joined: 03/10/2009 23:51

#199 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Nije tačno da GRAS-ovi autobusi stoje 5 minuta na stanici.
Kao što reče man_464 Centrotransovi kondukteri na početku obiđu putnike, a kad je gužva onda kondukter stoji na vratima ili negdje na početku vozila naplaćuje, i tu su Grasovi vozači efikasniji, jer im sitniš stoji pred nosom na pultu

A što se tiče express linije... ostala je u Grasu navika da se linija 31e naziva express jer je uistinu to bila u početku. Međutim u zvaničnim dokumentima ministarstva saobraćaja ne postoji termin ekspres, i zvanično više nije ekspres linija jer je registrovano svako stajalište i zvanična predviđena minutaža vožnje je tačno 45 minuta.

Express linija nije linija koja juri preko ograničenja da stigne što prije na odredište, već je to linija koja stoji na stoji baš ma svakom stajalištu duž trase, već samo na važnijim. Tako je bilo u početku 95-96, kad krene sa Dobrinje nema stajanja do Nedžarića, a ni semafora nije bilo kroz Novi Grad, onaj kod bitumenke možda da je tek 1997 napravljen.

Grasovi vozači su prije morali stizati za 30-35 minuta, jer za 40 su već trebali krenuti nazad (puni krug 80 min). A nedjeljom je bila jurnjava i prolasci kroz crveno da se stigne pravac 30 minuta,i to ponekad uz preticanje zaustavljene kolone. Trebalo je stići za 25-26 minuta da bi se vozač mogao par minuta odmoriti prije nego krene nazad. Bilo je to stresno i za vozilo i za vozača.
Taj red vožnje je bio registrovan prema ratnim i poslijeratnim uslovima. Bilo je registrovano samo usputno stajalište na Malti, iako se u praksi već 97 stajalo na većini stajališta.

Prve 3 godine s Centrotransom dok GRAS nije priznavao Bubicin/Centrotransov red vožnje, Grasovi autobusi su bili mnogo brži od Centrotransovih, a mislim da se ta razlika donekle istopila kad je GRAS prihvatio taj red vožnje početkom prošle godine, mada zavisi od temperamenta vozača.

Uglavnom autobusima GRAS-a i Centrotransa je sada 120 minuta krug/60 minuta pravac, tj 40-45 minuta vožnje i 15-20 minuta odmora.

Image
Image
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#200 Re: utisci-centrotrans

Post by vješalica »

nije šala seljačina sa čitavom autobušćinom se natako na trotoar
jebote život
sad će neki serač objasniti kako nije bilo mjesta na stajalištu
ma ne
uvijek ovdje se ovako penju parkiraju jer imaju posla po bankomatu i u supermarketu
štaš kad more sa putničkim luxuznim more i sa autobusom



Image
Post Reply