Page 67 of 68

#1651 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 11:50
by ShnjaZZZ
Da, jer neko mora i to radit. Njemačka i Austrija nemaju radnika koji prodaje kartu?

#1652 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 11:58
by HelaS
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 11:50 Da, jer neko mora i to radit. Njemačka i Austrija nemaju radnika koji prodaje kartu?
Da, i u Njemačkoj postoje radnici za prodaju voznih karata, ali oni, jadnici, nemaju onaj pregradni zid za dovikivanje o rezervacijama, kakav ima glavni grad BiH :D

#1653 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:06
by Sanjarko
Mi smo infirmatički nepismena zemlja, kako bi kupovali karte onda.

#1654 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:08
by HelaS
Sanjarko wrote: 10/03/2024 12:06 Mi smo infirmatički nepismena zemlja, kako bi kupovali karte onda.
Ne trebaju nam ni kompjutori :D

#1655 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:10
by DebelinJoe
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 11:50 Da, jer neko mora i to radit. Njemačka i Austrija nemaju radnika koji prodaje kartu?
Image


Image


Image

Godina je 2024. ZU beču više od dvadeset godina je moguće kupiti karte za voz na automatima na stanicama. Širom Evrope karta se može kupiti online, stigne na mail kao PDF file.

Ah, to je Evropa, neki drugi svemir...

#1656 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:13
by ShnjaZZZ
Baš nedavno bio u Beču i vozio se u OBB-u i kartu dmo kupili na šalteru. :roll: ali mora da mi se učinilo, kartu mi nije prodala ljupka plavuša nego automat.

E moj Nemiljanin, samo se provaljuješ i pokazuješ elementarno neznanje. :(

Odustani, bolan ne bio.

#1657 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:17
by Sanjarko
HelaS wrote: 10/03/2024 12:08
Sanjarko wrote: 10/03/2024 12:06 Mi smo infirmatički nepismena zemlja, kako bi kupovali karte onda.
Ne trebaju nam ni kompjutori :D
Ma treba, ali ovo stoji, ja ne znam online ništa naručiti, niti stara zna.

U Sarajevu kad smo dolazili nismo znali kako tramvajne koristiti tj kupiti kartu u njima.

Kupovao rahmetli pra tetak, on je znao, valjda karta u više relacija ili šta već.

Nismo se puno vozili s njima. Većinom uzimali bi taksi.

Ali sad skup taksi. Skup i ovdje. Znamo nešto, kupiti karte u autobusu i sl.

Ali kažem dosta ne znamo. Posljedica ekstremnog siromaštva, jbga.

Sad je bolje, ali stara je 70 godišnjakinja i teško nove stvari može naučiti, ja u 40-toj teško što šta novo pohvatam, a i ja sam zbog bolesti autodidakta/samouk pa i zbog toga teško naučim nove stvari.

#1658 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:27
by DebelinJoe
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 12:13 Baš nedavno bio u Beču i vozio se u OBB-u i kartu dmo kupili na šalteru. :roll: ali mora da mi se učinilo, kartu mi nije prodala ljupka plavuša nego automat.

E moj Nemiljanin, samo se provaljuješ i pokazuješ elementarno neznanje. :(

Odustani, bolan ne bio.
Možeš kupiti i na šalteru, a možeš i na automatu, a možeš i online

#1659 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:48
by HelaS
DebelinJoe wrote: 10/03/2024 12:27
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 12:13 Baš nedavno bio u Beču i vozio se u OBB-u i kartu dmo kupili na šalteru. :roll: ali mora da mi se učinilo, kartu mi nije prodala ljupka plavuša nego automat.

E moj Nemiljanin, samo se provaljuješ i pokazuješ elementarno neznanje. :(

Odustani, bolan ne bio.
Možeš kupiti i na šalteru, a možeš i na automatu, a možeš i online
Samo ne možeš "preko zida" :D

#1660 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 12:58
by teskeredzic_22
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 11:50 Da, jer neko mora i to radit. Njemačka i Austrija nemaju radnika koji prodaje kartu?
Šefe , 90 posto korisnika usluga željeznice nosi pametni telefon u ruci.
Petogodišnja djeca ne znaju slova i brojeve ali se služe tim telefonima uz pomoć slika.
Za sekundu preuzmeš QR Code i sve gotovo.
Da ne govorim da samo jedan čovjek u 8 sati može za kompom obraditi sve karte i proslijediti ih na mejlove ili na kraju - krajeva biletarnice koliki je zapravo broj putnika.

Pitao sam te koliko bi te žene dugo radile kod tebe , da je željeznica tvoja ?
Vjerovatno onoliko dugo dok se ne prekvalifikuju ili bez prekvalifikacije pređu na drugo radno mjesto i da im platiš sve troškove prekvalifikacije , ne može biti poštenije.

Od 1996 do danas su se mogle prekvalifikovati i modernizovati i kineske željeznice koliko je prošlo vremena.

#1661 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:05
by ShnjaZZZ
Od toliko šefova, direktora i radnika u administraciji tebi su problem 5 blagajnica koje pripadaju izvršnoj službi :roll:

#1662 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:09
by _BataZiv_0809
Njih ispostovat do penzije ako im je manje od 10 godina ostalo i idemo automatizacija u medjuvremenu.

#1663 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:11
by ShnjaZZZ
Ja, a dede i nane koje idu lokalom će online preko QR coda kupovat kartu.

#1664 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:12
by _BataZiv_0809
Naucit ce se, ako vec nisu.
Dede i nane su danas boomeri koji doniniraju fejzbukom.

#1665 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:12
by teskeredzic_22
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 13:05 Od toliko šefova, direktora i radnika u administraciji tebi su problem 5 blagajnica koje pripadaju izvršnoj službi :roll:
One su vrh ledenog brijega.
Željeznice su samo jedna od firmi , nije problem samo u njima.

A sve je krenulo u Butmiru u ratu pred tunelom kad su vojska i ranjenici ostali da sačekaju prolaz kako bi prošla roba "uglednih sarajevskih biznismena".

#1666 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 13:32
by ShnjaZZZ
_BataZiv_0809 wrote: 10/03/2024 13:12 Naucit ce se, ako vec nisu.
Dede i nane su danas boomeri koji doniniraju fejzbukom.
Imaš previsoka očekivanja od ovog življa gdje 97% ljudi ne koristi karticu pri plaćanju jer će ih neko pokrast.

#1667 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 14:30
by _BataZiv_0809
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 13:32
_BataZiv_0809 wrote: 10/03/2024 13:12 Naucit ce se, ako vec nisu.
Dede i nane su danas boomeri koji doniniraju fejzbukom.
Imaš previsoka očekivanja od ovog življa gdje 97% ljudi ne koristi karticu pri plaćanju jer će ih neko pokrast.
Mora se jbg

#1668 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 15:04
by ShnjaZZZ
_BataZiv_0809 wrote: 10/03/2024 14:30
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 13:32
_BataZiv_0809 wrote: 10/03/2024 13:12 Naucit ce se, ako vec nisu.
Dede i nane su danas boomeri koji doniniraju fejzbukom.
Imaš previsoka očekivanja od ovog življa gdje 97% ljudi ne koristi karticu pri plaćanju jer će ih neko pokrast.
Mora se jbg
Znači u Austriji se ne mora ali u BiH mora?

#1669 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 15:08
by anex
Izvrno se onaj kod Čapljine, sa šečerom....
Nikad tu trasu napraviti...ili je do voza?

#1670 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 15:09
by _BataZiv_0809
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 15:04
_BataZiv_0809 wrote: 10/03/2024 14:30
ShnjaZZZ wrote: 10/03/2024 13:32

Imaš previsoka očekivanja od ovog življa gdje 97% ljudi ne koristi karticu pri plaćanju jer će ih neko pokrast.
Mora se jbg
Znači u Austriji se ne mora ali u BiH mora?
Pa hocu da bude ko u Austriji.
Aparat i zena.
Pa nek svako sebi bira.

#1671 Re: Željeznice - all about

Posted: 10/03/2024 15:11
by ShnjaZZZ
Protiv toga već apsolutno ništa nemam.

Ovako samo aparat i QR code pa bi i ionako jadan putnički prijevoz umanjio za 80%.

#1672 Re: Željeznice - all about

Posted: 12/03/2024 14:49
by DebelinJoe
alaj ovaj Forto voli Srbiju pa to je čudo....


Image


https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /240312066


Neka prijateljska zemlja Srbija kad poželi da nas još jednom napadne lakše dovuče tenkove u Caparde kod Kalesije.

U to isto vrijeme put Doboj - TZ je čista katastrofa. Put Sarajevo - TZ je horor. Gorazde bez puta kako treba, USK bez puta kako treba.

Da napomenemo da su ŽFBiH u organizacijskom, finansijskom, kadrovskom, materijalno-tehničkom i infrastrukturnom raspadu.

Boli Fortu ćošak...Neka se povezuju BL i BG.

#1673 Re: Željeznice - all about

Posted: 12/03/2024 14:52
by tramvajtrojka
DebelinJoe wrote: 12/03/2024 14:49 alaj ovaj Forto voli Srbiju pa to je čudo....


Image


https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /240312066


Neka prijateljska zemlja Srbija kad poželi da nas još jednom napadne lakše dovuče tenkove u Caparde kod Kalesije.

U to isto vrijeme put Doboj - TZ je čista katastrofa. Put Sarajevo - TZ je horor. Gorazde bez puta kako treba, USK bez puta kako treba.

Da napomenemo da su ŽFBiH u organizacijskom, finansijskom, kadrovskom, materijalno-tehničkom i infrastrukturnom raspadu.

Boli Fortu ćošak...Neka se povezuju BL i BG.
Ovo je je jedan od najpametnijih poteza zadnjih tridesetak godina bukvalno sa ovim ti se otvara trziste citave srednje evrope koje je sad zatvoreno zbog hrvatskih preseravanja sa cijenama

zbog toga i jesmo prko evrope po povezanosti sa ovakvim razmišljanjima

#1674 Re: Željeznice - all about

Posted: 12/03/2024 14:52
by kakaljin
DebelinJoe wrote: 12/03/2024 14:49 alaj ovaj Forto voli Srbiju pa to je čudo....


Image


https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /240312066


Neka prijateljska zemlja Srbija kad poželi da nas još jednom napadne lakše dovuče tenkove u Caparde kod Kalesije.

U to isto vrijeme put Doboj - TZ je čista katastrofa. Put Sarajevo - TZ je horor. Gorazde bez puta kako treba, USK bez puta kako treba.

Da napomenemo da su ŽFBiH u organizacijskom, finansijskom, kadrovskom, materijalno-tehničkom i infrastrukturnom raspadu.

Boli Fortu ćošak...Neka se povezuju BL i BG.
Najbolje je nista ne graditi u BiH, bojle je da se vratimo na zaprezna kola i volove. To je za nas jer neki ne zele da se razvija BiH i izgradjuje

#1675 Re: Željeznice - all about

Posted: 12/03/2024 14:54
by kakaljin
tramvajtrojka wrote: 12/03/2024 14:52
DebelinJoe wrote: 12/03/2024 14:49 alaj ovaj Forto voli Srbiju pa to je čudo....


Image


https://www.klix.ba/biznis/investicije/ ... /240312066


Neka prijateljska zemlja Srbija kad poželi da nas još jednom napadne lakše dovuče tenkove u Caparde kod Kalesije.

U to isto vrijeme put Doboj - TZ je čista katastrofa. Put Sarajevo - TZ je horor. Gorazde bez puta kako treba, USK bez puta kako treba.

Da napomenemo da su ŽFBiH u organizacijskom, finansijskom, kadrovskom, materijalno-tehničkom i infrastrukturnom raspadu.

Boli Fortu ćošak...Neka se povezuju BL i BG.
Ovo je je jedan od najpametnijih poteza zadnjih tridesetak godina bukvalno sa ovim ti se otvara trziste citave srednje evrope koje je sad zatvoreno zbog hrvatskih preseravanja sa cijenama

zbog toga i jesmo prko evrope po povezanosti sa ovakvim razmišljanjima
Tako je jos da se podigne prevoz putnika i da se transport sav prebaci na zeljeznice da se resterete ceste od kamiona.