Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
BadBoy wrote: ↑06/04/2024 11:48
Treba gurati politiku broja prevoznih sredstava bez obzira bila ona nova ili polovna. Bez većeg broja SVIH vrsta prevoznih sredstava (a najviše tramvaja i trolejbusa) nema funkcionalnog gradskog prevoza a samim time ni smanjenja upotrebe privatnih automobila. Zamislite samo da većina modernih roditelja svoju djecu vode po školama, sekcijama i treninzima gradskim prevozom i da nema više blokiranih traka sa sva Ćetiri.
Kako on sad pored novih trola i tramvaja nabavi polovne? Valja to politicki podnijeti.
A drugo i dalje ce ici autima pa kad bi svake minute bio tramvaj na stanici. Nece niko da prohoda, nece niko da pokisne, nece niko tudji smrad da udise. Da nema ove supacke politike nepisanja kazni za dzumu ili eto ta skolska parkiranja moglo bi se to sa po jednim policajcem rjesiti.
Iz starog grada si, vidis i sam sta se desava za vrijeme iftara i teravije. Gdjes kombijem ici na tabiju, daj auto odmah da natovarim koliko moze prici. Ako kasnim poturim na sred ulice, moze svak pricekati
Ateista wrote: ↑06/04/2024 11:57
Meni inace nikad nisu bile jasne tolike linije tramvaja u Sarajevu, gdje je pruga u principu linearna. Jedino pravo odvajanje je za Z. stanicu i linije 1 i 4 su jedine koje mi imaju smisla pored trice. Mozda je nekad imalo smisla da se neki tramvaj okrene u Nedzaricima ako nema toliko putnika prema Ilidzi, ali zadnjih godina mislim da ima sasvim dovoljno putnika za Ilidzu da su te linije suvisne, a okretaljke bi trebale sluziti samo ako dodje negdje do udesa ili kvara da se ne zaustavlja kompletan saobracaj.
Kad bude gotova pruga za Hrasnicu, logicno je da ce biti linija od Carsije do Hrasnice, sve drugo bi bila tolika glupost da je cak ni kod nas ne ocekujem, i da SDA dodje na vlast kad se pruga zavrsi (gluho i daleko bilo) opet ni od njih ne bih ocekivao toliki idiotizam. Opciju da SDA zavrsi izgradnju pruge ne smatram realnom.
Ocekivano mi je da se trica kao linija zadrzi jer vjerovatno nece biti potrebe da svaki tramvaj ide do Hrasnice, ali bi bilo logicno da vecina linija budu Carsija - Hrasnica. Linija Ilidza - Hrasnica mi nema nikakvog smisla i vjerujem da se nece ni uvoditi.
Svakako da treba dodatnih tramvaja jer ovo sto imamo nije dovoljno ni za trenutnu duzinu pruge.
Nama bi najbolje bilo iz evrope nabaviti siroke kt8d5 tatre koje i mi imamo, jedan gradic u okolini Berlina ih ima i uskoro ih mijenja za flexcity, savršeno bi se u Sarajevu uklopilia isti model imamo, slicna šema bojanja, i najvažnije sto su remontovani i sredjeni do maksimuma
Naravno, ne mozemo ocekivati da se kurcimo i kupujemo samo nove tramvaje, treba i nekoliko koristenih ali boljih od trenutnih, da imamo dovoljno, pa onda polako koliko finansije dozvoljavaju kupovati po malo jos novih.
BadBoy wrote: ↑06/04/2024 11:48
Treba gurati politiku broja prevoznih sredstava bez obzira bila ona nova ili polovna. Bez većeg broja SVIH vrsta prevoznih sredstava (a najviše tramvaja i trolejbusa) nema funkcionalnog gradskog prevoza a samim time ni smanjenja upotrebe privatnih automobila. Zamislite samo da većina modernih roditelja svoju djecu vode po školama, sekcijama i treninzima gradskim prevozom i da nema više blokiranih traka sa sva Ćetiri.
Kako on sad pored novih trola i tramvaja nabavi polovne? Valja to politicki podnijeti.
A drugo i dalje ce ici autima pa kad bi svake minute bio tramvaj na stanici. Nece niko da prohoda, nece niko da pokisne, nece niko tudji smrad da udise. Da nema ove supacke politike nepisanja kazni za dzumu ili eto ta skolska parkiranja moglo bi se to sa po jednim policajcem rjesiti.
Iz starog grada si, vidis i sam sta se desava za vrijeme iftara i teravije. Gdjes kombijem ici na tabiju, daj auto odmah da natovarim koliko moze prici. Ako kasnim poturim na sred ulice, moze svak pricekati
Tacno je da to moze u ocima javnosti lose izgledati, ali uz dobro i jasno objasnjenje, svako sa bar prosjecnim IQ ce skontati da se to mora, od onih ispodprosjecnih se svakako ocekuje da ce bez obzira na sve glasati iskljucivo za SDF.
BadBoy wrote: ↑06/04/2024 11:48
Treba gurati politiku broja prevoznih sredstava bez obzira bila ona nova ili polovna. Bez većeg broja SVIH vrsta prevoznih sredstava (a najviše tramvaja i trolejbusa) nema funkcionalnog gradskog prevoza a samim time ni smanjenja upotrebe privatnih automobila. Zamislite samo da većina modernih roditelja svoju djecu vode po školama, sekcijama i treninzima gradskim prevozom i da nema više blokiranih traka sa sva Ćetiri.
Kako on sad pored novih trola i tramvaja nabavi polovne? Valja to politicki podnijeti.
A drugo i dalje ce ici autima pa kad bi svake minute bio tramvaj na stanici. Nece niko da prohoda, nece niko da pokisne, nece niko tudji smrad da udise. Da nema ove supacke politike nepisanja kazni za dzumu ili eto ta skolska parkiranja moglo bi se to sa po jednim policajcem rjesiti.
Iz starog grada si, vidis i sam sta se desava za vrijeme iftara i teravije. Gdjes kombijem ici na tabiju, daj auto odmah da natovarim koliko moze prici. Ako kasnim poturim na sred ulice, moze svak pricekati
Tacno je da to moze u ocima javnosti lose izgledati, ali uz dobro i jasno objasnjenje, svako sa bar prosjecnim IQ ce skontati da se to mora, od onih ispodprosjecnih se svakako ocekuje da ce bez obzira na sve glasati iskljucivo za SDF.
ma moze se i sada izvuci vise od sadašnjeg stanja npr, u krugu grasa ima trenutno pet pokvarenih satri i cetiri nedovršena tramvaja, nabaviti opremu od škoda pars nova, i imali bi desetak voznih jedinica a na ostatku satri odraditi remonte i imali bi finu flotu uz stadlere
samo treba mozga u grasu,
I one njihove lazi kako se siemens oprema u satrama ne moze servisirati su samo jos jedna runda nesposobnih izgovora, sasvim normala isti model tramvaja pici u Bratislavi, samo su oni nesposobni da odrade to sa pars nova firmom isto kao sto su govorili da se trole nazad ne mogu oprati a nova praonica im stajala 15ak godina
BadBoy wrote: ↑06/04/2024 11:48
Treba gurati politiku broja prevoznih sredstava bez obzira bila ona nova ili polovna. Bez većeg broja SVIH vrsta prevoznih sredstava (a najviše tramvaja i trolejbusa) nema funkcionalnog gradskog prevoza a samim time ni smanjenja upotrebe privatnih automobila. Zamislite samo da većina modernih roditelja svoju djecu vode po školama, sekcijama i treninzima gradskim prevozom i da nema više blokiranih traka sa sva Ćetiri.
Kako on sad pored novih trola i tramvaja nabavi polovne? Valja to politicki podnijeti.
A drugo i dalje ce ici autima pa kad bi svake minute bio tramvaj na stanici. Nece niko da prohoda, nece niko da pokisne, nece niko tudji smrad da udise. Da nema ove supacke politike nepisanja kazni za dzumu ili eto ta skolska parkiranja moglo bi se to sa po jednim policajcem rjesiti.
Iz starog grada si, vidis i sam sta se desava za vrijeme iftara i teravije. Gdjes kombijem ici na tabiju, daj auto odmah da natovarim koliko moze prici. Ako kasnim poturim na sred ulice, moze svak pricekati
Tacno je da to moze u ocima javnosti lose izgledati, ali uz dobro i jasno objasnjenje, svako sa bar prosjecnim IQ ce skontati da se to mora, od onih ispodprosjecnih se svakako ocekuje da ce bez obzira na sve glasati iskljucivo za SDF.
BadBoy wrote: ↑06/04/2024 11:48
Treba gurati politiku broja prevoznih sredstava bez obzira bila ona nova ili polovna. Bez većeg broja SVIH vrsta prevoznih sredstava (a najviše tramvaja i trolejbusa) nema funkcionalnog gradskog prevoza a samim time ni smanjenja upotrebe privatnih automobila. Zamislite samo da većina modernih roditelja svoju djecu vode po školama, sekcijama i treninzima gradskim prevozom i da nema više blokiranih traka sa sva Ćetiri.
Kako on sad pored novih trola i tramvaja nabavi polovne? Valja to politicki podnijeti.
A drugo i dalje ce ici autima pa kad bi svake minute bio tramvaj na stanici. Nece niko da prohoda, nece niko da pokisne, nece niko tudji smrad da udise. Da nema ove supacke politike nepisanja kazni za dzumu ili eto ta skolska parkiranja moglo bi se to sa po jednim policajcem rjesiti.
Iz starog grada si, vidis i sam sta se desava za vrijeme iftara i teravije. Gdjes kombijem ici na tabiju, daj auto odmah da natovarim koliko moze prici. Ako kasnim poturim na sred ulice, moze svak pricekati
Sve znam. Gadi mi se ići na Vratnik za vrijeme Ramazana.
Jedna stvar poteze drugu…sada je pruga nova i novi će biti tramvaji, sljedeći korak je početi uvoditi zabranu ulaska u centar grada osim za posebna vozila ili naplaćivanje za svaki ulazak u grad. Također nepropisno parkiranje drakonski kažnjavati, napraviti odred policajaca da samo stoje pored vjerskih objekata i da pišu kazne. Zašto dopuštati najahavanje na trotoar kada ima javni prevoz nov. Ne mora svaka budala imati auto. I onda uvesti da nema vožnje pobtramvsjskoj pruzi nigdje pa čak ni taksistima. Samo tramvaj i javni autobus. Tako će i tramvaji stizati na vrijeme. I tu isto staviti policajce od MD do carsije da pokazuju lizalo papcima.
konami666 wrote: ↑06/04/2024 13:43
Jedna stvar poteze drugu…sada je pruga nova i novi će biti tramvaji, sljedeći korak je početi uvoditi zabranu ulaska u centar grada osim za posebna vozila ili naplaćivanje za svaki ulazak u grad. Također nepropisno parkiranje drakonski kažnjavati, napraviti odred policajaca da samo stoje pored vjerskih objekata i da pišu kazne. Zašto dopuštati najahavanje na trotoar kada ima javni prevoz nov. Ne mora svaka budala imati auto. I onda uvesti da nema vožnje pobtramvsjskoj pruzi nigdje pa čak ni taksistima. Samo tramvaj i javni autobus. Tako će i tramvaji stizati na vrijeme. I tu isto staviti policajce od MD do carsije da pokazuju lizalo papcima.
Za to će trebati 5x tramvaja, autobusa i trolejbusa u odnosu na sadašnji broj, izgradnja i rekonstrukcija mnogih prometnica.
Načekat ćemo se. Ako tako nešta urade bez prethodnog obezbijeđenja uslova, samo će napraviti još jedan problem.
konami666 wrote: ↑06/04/2024 13:43
Jedna stvar poteze drugu…sada je pruga nova i novi će biti tramvaji, sljedeći korak je početi uvoditi zabranu ulaska u centar grada osim za posebna vozila ili naplaćivanje za svaki ulazak u grad. Također nepropisno parkiranje drakonski kažnjavati, napraviti odred policajaca da samo stoje pored vjerskih objekata i da pišu kazne. Zašto dopuštati najahavanje na trotoar kada ima javni prevoz nov. Ne mora svaka budala imati auto. I onda uvesti da nema vožnje pobtramvsjskoj pruzi nigdje pa čak ni taksistima. Samo tramvaj i javni autobus. Tako će i tramvaji stizati na vrijeme. I tu isto staviti policajce od MD do carsije da pokazuju lizalo papcima.
konami666 wrote: ↑06/04/2024 13:43
Jedna stvar poteze drugu…sada je pruga nova i novi će biti tramvaji, sljedeći korak je početi uvoditi zabranu ulaska u centar grada osim za posebna vozila ili naplaćivanje za svaki ulazak u grad. Također nepropisno parkiranje drakonski kažnjavati, napraviti odred policajaca da samo stoje pored vjerskih objekata i da pišu kazne. Zašto dopuštati najahavanje na trotoar kada ima javni prevoz nov. Ne mora svaka budala imati auto. I onda uvesti da nema vožnje pobtramvsjskoj pruzi nigdje pa čak ni taksistima. Samo tramvaj i javni autobus. Tako će i tramvaji stizati na vrijeme. I tu isto staviti policajce od MD do carsije da pokazuju lizalo papcima.
Za to će trebati 5x tramvaja, autobusa i trolejbusa u odnosu na sadašnji broj, izgradnja i rekonstrukcija mnogih prometnica.
Načekat ćemo se. Ako tako nešta urade bez prethodnog obezbijeđenja uslova, samo će napraviti još jedan problem.
Neće trebati 5x svega, ne živi u Sarajevu milion stanovnika. Samo da se ne ometa pruga, da se ne blokira, malo vaspitanja i kulture ponašanja nije na odmet. Kada bi se ljudi poštovali vise i kada bi poštovali svoje, svima bi bolje bilo. Prvo sapun pa onda parfem.
konami666 wrote: ↑06/04/2024 13:43
Jedna stvar poteze drugu…sada je pruga nova i novi će biti tramvaji, sljedeći korak je početi uvoditi zabranu ulaska u centar grada osim za posebna vozila ili naplaćivanje za svaki ulazak u grad. Također nepropisno parkiranje drakonski kažnjavati, napraviti odred policajaca da samo stoje pored vjerskih objekata i da pišu kazne. Zašto dopuštati najahavanje na trotoar kada ima javni prevoz nov. Ne mora svaka budala imati auto. I onda uvesti da nema vožnje pobtramvsjskoj pruzi nigdje pa čak ni taksistima. Samo tramvaj i javni autobus. Tako će i tramvaji stizati na vrijeme. I tu isto staviti policajce od MD do carsije da pokazuju lizalo papcima.
Za to će trebati 5x tramvaja, autobusa i trolejbusa u odnosu na sadašnji broj, izgradnja i rekonstrukcija mnogih prometnica.
Načekat ćemo se. Ako tako nešta urade bez prethodnog obezbijeđenja uslova, samo će napraviti još jedan problem.
Nema pravljenje problema kad je u pitanju kažnjavanje nepropisno parkiranje vozila. Treba komplet pauk službu dići na noge i da sva auta parkirana na trotoarima dižu kao i druga nepropisno parkirana auta i da kazne budu toliko velike da im nikad više ne padne napamet da nepropisno parkiraju. I mora se ograničiti pristup centru grada automobilima. Ako ništa, barem za početak da se zabrani vozilima ispod Euro 4 norme da mogu ući u centar grada. Ja sam ipak za politiku nabavke isključivo novih tramvaja. Imati ćemo ih 25 do kraja iduće godine. Već sad treba da planiraju nabavku još 10 novih ili barem pet, pa da imamo 30-35 novih tramvaja. I već sam pisao. Određenoj kategoriji ljudi, tačnije primitivnoj stoci treba zabraniti pristup i vožnju novim tramvajima. I još jedno. Sva stajališta ograditi tako da imaju rampu, koju možeš proći samo sa kartom i kad je tramvaj pun nema više prolaska i ulaska u isti, a sve da se ljudi normalno voze i da nema divlje stoke koja bi sve razvalila i uništila samo da se ugura u tramvaj.
Oni tramvaji iz Konye su skroz ok.
Stari CKD su fakat odron, istruhlo, al' eto dok idu idu.
I vjerujem da bi se od onih trulja u remizi moglo jos sta skrpiti.
NediM17 wrote: ↑06/04/2024 20:16
Oni tramvaji iz Konye su skroz ok.
Stari CKD su fakat odron, istruhlo, al' eto dok idu idu.
I vjerujem da bi se od onih trulja u remizi moglo jos sta skrpiti.
Da, iak osam bio kritican, duaweg je fkt spasio tramvajski prevoz i sunce me ogrije kada on naleti.
Al je blagi uzas ko je npr sa djecijim kolicima. Naravno, tolilo su stari da je pitanje ko je sve imo djecija kolica kada su pravljeni.
Ulaz/izlaz je fakat nezgodan, al' je dugacak, sirok, moze primiti dosta putnika.
Kad se pojavi CKD dodje mi da sacekam neki drugi.
Samo sam jednom uspio uhvatiti novog Stadlera.
Već sad se neke stvari mogu uraditi, a da ne mijenjaju ništa drastično; neka za početak desnu traku na Bulevaru Meše Selimovića označe tj dozvole u desnoj traci kretanje autobusima, taksi vozilima i autima u kojima je npr minimalno troje ljudi.
Druga stvar koja se može uraditi (a morat će se jer parkiranja na svakom mogućem mjestu su značajno eskalirala u posljednjih nekoliko godina) je ovo:
Ja nikako ne mogu shvatiti mozak koji vozi auto od 50.000 KM, a neda 2 KM za parking: eno Bulevar npr, garaža je tu, ali vozila su na svakom koraku. Ne mogu to skontati.
NediM17 wrote: ↑06/04/2024 20:16
Oni tramvaji iz Konye su skroz ok.
Stari CKD su fakat odron, istruhlo, al' eto dok idu idu.
I vjerujem da bi se od onih trulja u remizi moglo jos sta skrpiti.
NediM17 wrote: ↑06/04/2024 20:16
Oni tramvaji iz Konye su skroz ok.
Stari CKD su fakat odron, istruhlo, al' eto dok idu idu.
I vjerujem da bi se od onih trulja u remizi moglo jos sta skrpiti.
četiri duawega i osam satri bi se moglo popraviti
Stvarno? Pa to bi bilo fantastično. Stiže li ikad onaj dodatni Duewag sa dijelovima iz Konye što su ga spremali prošlog ljeta?
NediM17 wrote: ↑06/04/2024 20:16
Oni tramvaji iz Konye su skroz ok.
Stari CKD su fakat odron, istruhlo, al' eto dok idu idu.
I vjerujem da bi se od onih trulja u remizi moglo jos sta skrpiti.
četiri duawega i osam satri bi se moglo popraviti
Stvarno? Pa to bi bilo fantastično. Stiže li ikad onaj dodatni Duewag sa dijelovima iz Konye što su ga spremali prošlog ljeta?
jok zadnje sto je doslo iz turske su dijelovi 2022e i tjt, a sto se tice satri imaju četiri pet komada out pokvarenih, i jos tri nezavrsene koje bi se za male pare generalno mogle zavrsiti
Stvarno? Pa to bi bilo fantastično. Stiže li ikad onaj dodatni Duewag sa dijelovima iz Konye što su ga spremali prošlog ljeta?
jok zadnje sto je doslo iz turske su dijelovi 2022e i tjt, a sto se tice satri imaju četiri pet komada out pokvarenih, i jos tri nezavrsene koje bi se za male pare generalno mogle zavrsiti
Satre II ili III? bilo bi lijepo imati još nekoliko komada sa niskopodnim dijelom, taman da popune praznine
jel ono 598 isprljao prugu uljem, ili sam pogriješio garažni broj? Uglavnom, jedan od Duwaga je curio danima...
Ne znam kako je sa tramvajima ali posto sam svaki dan prolazio pored bivse GRAS garaze minibusa ispod crnog vrha pa vidjeh svojim ocima, oni su njih u pocetku dva rastavljali da jednog sastave (da malo karikiram) a onda su ih sve poizvrtali "na ledja" skidali osovine skidali dijelove, sta su radili sa dijelovima nije tesko pogoditi. To su oni zuti kombiji, turski ako se ne varam.
Bila je prica i da je iz tramvajske remize iznoseno stosta od strane radnika, i zavrsavalo na buvljaku.
Ja mislim da mi nismo ni svjesni razmjera pljacke u GRAS-u, na zalost sve je to proslo bez ikakvih sankcija. Bimo otisao, ostali direktori neokrznuti, pisalo se pricalo se i sa zvanicnih instanci o kriminalu, ali sve zataskano. Cak i ona prica o osnivanju novog GSP, pala u vodu.
Ocigledno neko stiti GRAS samim tim i svoje talove u svemu.