Svako se češe gdje ga svrbi.Ateista wrote: ↑04/04/2024 08:33 Kada govorimo o zakonu i biciklima, vec sam pominjao taj primjer da ako se drzimo striktno zakona, tamo gdje nema biciklisticke staze se mora voziti cestom. Neka mi sad neko ozbiljan kaze, da li smatra da je sa nasom saobracajnom kulturom i svim pametno voziti bicikl cestom i da li bi to iko normalan radio? Da idemo korak dalje, sta cemo sa djecom koja voze bicikl? Djeca danas sasvim normalno voze bicikl od cetvrte i pete godine, da li to znaci da djeca tih godina trebaju da voze cestom, ili da ne trebaju nikako da voze bicikl ako ispred svoje zgrade nemaju biciklisticku stazu? To je samo jedna od primjera koliko nekad zakoni nemaju smisla i logike i da se ne mozemo uvijek bukvalno i striktno svega drzati.
Ako nemamo saobraćajnu kulturu, nemamo infrastrukturu, nemamo staze po cijelom gradu, postavlja se pitanje da li je baš Sarajevo pogodno za bicikliste. Ako nije, je li rješenje gurnuti sve na uske trotoare i onda se nadati toj saobraćajnoj kulturi?
Ja govorim iz pozicije vozača, a pretpostavljam da ti govoriš iz pozicije nekoga ko s djetetom vozi biciklo po gradu.
Iz iskustva vožnje auta po Sarajevu, meni se čini da većina biciklista (kao i pješaka i "romobilista") nije svjesna svoje smrtnosti. Sto puta sam vidio npr. prelazak direktno kroz čitavu raskrsnicu kod Ravenne, od doma zdravlja Kumrovec prema Robotu na Socijalnom. Ondje je uvijek neka saobraćajna traka aktivna i uvijek gledam ko će koga pokupiti. Sve zato jer je mrsko otići na semafor.
Nedostaje kulture među svim učesnicima u saobraćaju.
Jedina razlika je što će biciklista s manjkom kulture brže završiti na KUM-u od npr. vozača auta, a ne ponašaju se baš tako.
To mi nikako u glavu ne ide, taj nedostatak straha i želje za samoočuvanjem.