Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
agnostic_front
Posts: 6330
Joined: 14/04/2010 21:45
Location: Grbavica

#151 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by agnostic_front »

So What! wrote:Image
Oprostićete mi na offtopicu, ali čini mi se da je bila neka zafrkancija na forumu vezano za Livno, baš ovu raskrsnicu (tj. kružni) konkretno, ali ne mogu da se sjetim oko čega je to bilo :-?
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#152 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Spojnica, 16.10.2016 @ Nagib - SSC

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
kakavdanakneiskustvu
Posts: 59016
Joined: 03/08/2010 19:04

#153 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kakavdanakneiskustvu »

agnostic_front wrote:
So What! wrote:Image
Oprostićete mi na offtopicu, ali čini mi se da je bila neka zafrkancija na forumu vezano za Livno, baš ovu raskrsnicu (tj. kružni) konkretno, ali ne mogu da se sjetim oko čega je to bilo :-?


bila je zezancija je li to bas livno ili neki drugi grad,nesto tako koliko se sjecam
The BEN10
Posts: 7586
Joined: 19/09/2011 09:03

#154 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/ks-ima-n ... /161017038

Karaula i brza cesta u SBK na aparatima.
Centar kao deset drugih...
User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#155 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

The BEN10 wrote:http://www.klix.ba/vijesti/bih/ks-ima-n ... /161017038

Karaula i brza cesta u SBK na aparatima.
Centar kao deset drugih...
ovo su pare KS, a računa na podršku federacije
The BEN10
Posts: 7586
Joined: 19/09/2011 09:03

#156 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

kritichar wrote:
The BEN10 wrote:http://www.klix.ba/vijesti/bih/ks-ima-n ... /161017038

Karaula i brza cesta u SBK na aparatima.
Centar kao deset drugih...
ovo su pare KS, a računa na podršku federacije
Aha, how yes no. Preko pondera pokupiš, bolje reći otmeš novce od ostalih dijelova zemlje. ;-)
http://www.kpktz.ba/index.php/vijesti/6 ... nicijativa
Alfons Kauders wrote:...
- :D
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#157 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

The BEN10 wrote:
kritichar wrote:
The BEN10 wrote:http://www.klix.ba/vijesti/bih/ks-ima-n ... /161017038

Karaula i brza cesta u SBK na aparatima.
Centar kao deset drugih...
ovo su pare KS, a računa na podršku federacije
Aha, how yes no. Preko pondera pokupiš, bolje reći otmeš novce od ostalih dijelova zemlje. ;-)
http://www.kpktz.ba/index.php/vijesti/6 ... nicijativa
Alfons Kauders wrote:...
- :D
Dzaba Sarajevu sve pare svijeta.

Zaobilaznicu su gradili vise od decenije, a imali su pare... I jos nije gotova (mostarsko). O gradskom autoputu se pricalo dok je moj otac jos radio u tim vodama, u prvoj polovini osamdesetih. Nula bodova. Tunel do Vogosce? Koliko ono rekose da ce kostati? 300 miliona? Sretno s tim, zavrsetak ocekujemo 2075.

Sarajevo jednostavno ne razmislja kao ostali gradovi, vec se drzi fildzan politike od Sebilja do M.Dvora. Zato ima gore prilaze gradu od jebene Bijeljine, ali kraj tih prilaznih puteva ima vise dzamija i vila.
User avatar
Haris.ba
Posts: 25180
Joined: 08/09/2005 20:08

#158 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

Prva transferzala će se raditi godinama. Isto ko južna longitudinala, sjeverna, 12 trasnferzala....

Ali, što je zanimljivo - gradi se. Ubitačno polahko. Ali, gradi se.
A šta reći za druge dijelove Bosne?

Naravno, da nije bilo autoputa, malo sutra bi Sarajevo imalo šanse da uljudi ulazak u grad. Jer na isti voz finansiranja se zakačilo i rješavanje Stupske petlje. Te je zato Sarajevo dobilo novi ulaz u grad, i šansu da napravi gradski autoput (nekad). Isto se može reći onda i za Visoko i Kakanj. Nisu oni krivi što su na koridoru.

Šta ima Sarajevo osim toga pokazati? Zapadni prilaz (koliko se sjećam iz dobiti BH Telecoma, a ako ćemo pošteno radilo se o glavnom tranzitu sjever-jug zemlje koji je bio neprohodan), proširenje sjeverne longitudinale nekoliko kilometara i južne. U biti jedina nova cesta napravljena je dio A transferzale i dionica Ilidža- Sokolović Kolonija.

Jedini grad koji će izgleda saobraćajno donekle zaokružiti sistem je Zenica. Ne računajući autoput, ono što su uradili sa glavnom gradskom magistralom i je pokazatelj da se može i pored pondera Sarajeva.

Tuzla se poslije gradnje projekta nuklearne centrale - Šički brod dvije rampe - još ne može dohavizati da riješi proširenje kolovoza od petlje prema gradu. A da ne pričam o južnoj obilaznici.

Sve je to u biti tanko. Bihać se zafrkava sa projektom zaobilaznice. Mostar čeka autoput, važniji je put prema Širokom, Stolac - Neum isto tuga, Olovo - Kladanj dobro su i progurali kada ima plan da se taj put "zaboravi" i ide na konekciju preko Žepča za Tuzlu.

Lašvanska dionica je posebna priča.
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#159 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

agnostic_front wrote:
So What! wrote:Image
Oprostićete mi na offtopicu, ali čini mi se da je bila neka zafrkancija na forumu vezano za Livno, baš ovu raskrsnicu (tj. kružni) konkretno, ali ne mogu da se sjetim oko čega je to bilo :-?
Jeste na temi slika dana je dugo bio fazon da se slika svakog grada adresirala na Livno, jer je ranije postojala slika Livna, konkretno i ja mislim da je Splitska ulica u pitanju i pocelo je pogadjanje koji je grad u pitanju. Tako nekako je zepoceo fazon.

A Sarajevo gradski autoput zapocelo, konkreno federacija sa Lotovima 2b i 2c koji se zavrsava.

A transverzala je pred kraj, a u izgradnji je IX transverzala tj. most od Halilovica do Boljakovog Potoka. Nije najava nikakva u pitanju, masine Euro Asfalta vec rade kod Tvornice dalekovoda.

Takodjer je nastavljena juzna longitudinala do Hrasnog. Mislim mnogo je cestovnih projekata u Sarajevu, a terene je tezak dok je okolina u potpunosti naseljena.

Tako i Prva transverzala je iznimno preskup projekat da bi se realizovao tako brzo. Gradska autocesta do Ciglana za sada nije neophodna, ali je bitno da sada ima svoj pocetak i kraj, vijadukt Brijesce - tuneli Ciglane.
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#160 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Juzna longitudinala

Image
Image
Image
Image

A transvezala

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

IX Transverzala

Image
Image
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#161 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: Dzaba Sarajevu sve pare svijeta.

Zaobilaznicu su gradili vise od decenije, a imali su pare... I jos nije gotova (mostarsko). O gradskom autoputu se pricalo dok je moj otac jos radio u tim vodama, u prvoj polovini osamdesetih. Nula bodova. Tunel do Vogosce? Koliko ono rekose da ce kostati? 300 miliona? Sretno s tim, zavrsetak ocekujemo 2075.

Sarajevo jednostavno ne razmislja kao ostali gradovi, vec se drzi fildzan politike od Sebilja do M.Dvora. Zato ima gore prilaze gradu od jebene Bijeljine, ali kraj tih prilaznih puteva ima vise dzamija i vila.
Zaobilaznicu nije finansirao ni Grad ni Kanton već entitet FBiH koji je 10 godina pravio loše poteze.

Zaobliaznica se završava, a sporna cesta između Mostarskog raskršća i Vlakova jeste sporna, ali nema veze sa Gradom Sarajevom, to je stopirao načelnik Ilidže, Senaid Memić.

To bi bilo isto kao kada bi nešto na prilazu Tuzli stopirao načelnik Lukavca.

Gradski autoput je bio megalomanski put prošle vlasti koju u Tuzli toliku u nebesa dižu, a koja je odustala jer je zahtjevalo bušenje bola grada i ogroman broj mostova i vijadukta. Trenutna vlast je konačno započela nešto na tom polju.

Tunel do Vogšće neće koštati 300 miliona, toliko neće koštati ni Prva transverzala od Jošanice do Marijin Dvora.

Ništa lično protive tebe, da se zna ja sam iz Tešnja, ali nikada nisam razumio kako Tuzlaci uporno pokušavaju (sreća pa samo pokušavaju) degradirati Sarajevo, koji je prvenstveno njihov glavni grad te htjeli ili ne, ali on je prioritet u svakom slučaju.

To je grad koji ni ondašnja vlast nešto naročito nije popazila, imao je epsku sreću da su tamo održane ZOI 84. Daleko od tog da SFRJ nije od Sarajeva napravila metropolu, ali za grad takvih gabarita nije mu pružila mnogo stvari koje je trebala. Opet ako se sjetim da u Beogradu nisu mogli izgraditi metro, kažem dobro je Sarajevo i prošlo, no međutim svakako da je ostavila pozitivan trag u Sarajevu.

Na drugu stranu, Sarajevo je razoreno u ratu, a ostavljeno je na samoj entitetskoj granici, što mu pravi mnogo problema.

Razlike u mentalitetu Tuzlaka i Sarajlije jesu velike. Tuzlaci su mnogo srodniji nama Tešnjacima, no opet važno je naglasiti da priča o Sarajevu od Marijin Dvora do Sebilja nije tačna, jer upravo taj potez se i najslabije razvija. Sarajevo raste u predijelu Ilidže i Novog Grada.

Priča gdje se podebljavaju džamije i vile mi je klasično tuzlanska, jer nisam vidio naroda da može više kudit džamije od Tuzlaka. Jednostavno u Sarajevo se sada stiže mnogo ljepšim putem, grad koji ima mnogo stanovnika i koji koriste te i džamije i vile i ogromne blokove.

Ono realno Sarajevo ima mnogo ružnih strana, i mene lično nervira džamija na Stupu pored samog puta, i one kuće nelegalne po brdima, ali ne može sve biti savršeno.

Lp, i stvarno ništa lično, samo pokušavam malo objektivnije prikazat situaciju.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#162 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote:
Alfons Kauders wrote: Dzaba Sarajevu sve pare svijeta.

Zaobilaznicu su gradili vise od decenije, a imali su pare... I jos nije gotova (mostarsko). O gradskom autoputu se pricalo dok je moj otac jos radio u tim vodama, u prvoj polovini osamdesetih. Nula bodova. Tunel do Vogosce? Koliko ono rekose da ce kostati? 300 miliona? Sretno s tim, zavrsetak ocekujemo 2075.

Sarajevo jednostavno ne razmislja kao ostali gradovi, vec se drzi fildzan politike od Sebilja do M.Dvora. Zato ima gore prilaze gradu od jebene Bijeljine, ali kraj tih prilaznih puteva ima vise dzamija i vila.
Zaobilaznicu nije finansirao ni Grad ni Kanton već entitet FBiH koji je 10 godina pravio loše poteze.

Zaobliaznica se završava, a sporna cesta između Mostarskog raskršća i Vlakova jeste sporna, ali nema veze sa Gradom Sarajevom, to je stopirao načelnik Ilidže, Senaid Memić.

To bi bilo isto kao kada bi nešto na prilazu Tuzli stopirao načelnik Lukavca.

Gradski autoput je bio megalomanski put prošle vlasti koju u Tuzli toliku u nebesa dižu, a koja je odustala jer je zahtjevalo bušenje bola grada i ogroman broj mostova i vijadukta. Trenutna vlast je konačno započela nešto na tom polju.

Tunel do Vogšće neće koštati 300 miliona, toliko neće koštati ni Prva transverzala od Jošanice do Marijin Dvora.

Ništa lično protive tebe, da se zna ja sam iz Tešnja, ali nikada nisam razumio kako Tuzlaci uporno pokušavaju (sreća pa samo pokušavaju) degradirati Sarajevo, koji je prvenstveno njihov glavni grad te htjeli ili ne, ali on je prioritet u svakom slučaju.

To je grad koji ni ondašnja vlast nešto naročito nije popazila, imao je epsku sreću da su tamo održane ZOI 84. Daleko od tog da SFRJ nije od Sarajeva napravila metropolu, ali za grad takvih gabarita nije mu pružila mnogo stvari koje je trebala. Opet ako se sjetim da u Beogradu nisu mogli izgraditi metro, kažem dobro je Sarajevo i prošlo, no međutim svakako da je ostavila pozitivan trag u Sarajevu.

Na drugu stranu, Sarajevo je razoreno u ratu, a ostavljeno je na samoj entitetskoj granici, što mu pravi mnogo problema.

Razlike u mentalitetu Tuzlaka i Sarajlije jesu velike. Tuzlaci su mnogo srodniji nama Tešnjacima, no opet važno je naglasiti da priča o Sarajevu od Marijin Dvora do Sebilja nije tačna, jer upravo taj potez se i najslabije razvija. Sarajevo raste u predijelu Ilidže i Novog Grada.

Priča gdje se podebljavaju džamije i vile mi je klasično tuzlanska, jer nisam vidio naroda da može više kudit džamije od Tuzlaka. Jednostavno u Sarajevo se sada stiže mnogo ljepšim putem, grad koji ima mnogo stanovnika i koji koriste te i džamije i vile i ogromne blokove.

Ono realno Sarajevo ima mnogo ružnih strana, i mene lično nervira džamija na Stupu pored samog puta, i one kuće nelegalne po brdima, ali ne može sve biti savršeno.

Lp, i stvarno ništa lično, samo pokušavam malo objektivnije prikazat situaciju.
Ma jasno...

Samo sam zaboravio naglasiti koliko volim podjebavat FGR. :D A primaju se ko saucesce :D
User avatar
spree
Posts: 7965
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#164 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by spree »

Uh jbt. Zar nisu ovi vladajuci imali vecinu da ovo usvoje?

Poslano sa mog koristeći Tapatalk
User avatar
drug_profi
Posts: 50868
Joined: 16/07/2012 16:00

#165 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

Ma usvojice kad tad, ovo su sad neke pripreme za unutrasnje obracune. ž
uglavnom racunajte da u ovom mandatu nece biti metra nove ceste, osim (i to mozda - nije sigurno) ovih kilometara za koje su obezbjedjena kreditna sredstva.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#166 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

drugi profil wrote:Ma usvojice kad tad, ovo su sad neke pripreme za unutrasnje obracune. ž
uglavnom racunajte da u ovom mandatu nece biti metra nove ceste, osim (i to mozda - nije sigurno) ovih kilometara za koje su obezbjedjena kreditna sredstva.
Da i vjerovatno da.

Mada mislim da ce se potruditi barem nesto da pocnu raditi, cisto radi marketinga. Ili ce nesto "zavrsiti" kao Karaulu, kada bude uradjeno 60-70% posla :D
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#167 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Parlament FBiH prihvatio zaduženje za modernizaciju cesta
Image

Odmah nakon vanredne sjednice Zastupničkog doma Parlamenta FBiH o zaduženju kod MMF-a, Zastupnički dom održao je i vanrednu sjednicu o prihvatanju zaduženja po Ugovoru o finansiranju između BiH i Evropske investicijske banke (EIB) za realizaciju Projekta Modernizacija cesta u FBiH.

Iznos zaduženja je 50.000.000 eura, a sredstva će se prenijeti na JP Ceste FBiH koje je krajnji korisnik i dužnik po ovom kreditnom zaduženju. Predviđeni rok otplate je 20 godina.

Svrha Projekta je modernizacija magistralne mreže te poboljšanje regionalne mreže.

"Projekt se sastoji od nekoliko manjih i srednje velikih planova ulaganja, uključujući izgradnju novih dionica cesta i traka za spora vozila, obnovu asfaltnog sloja, eliminiranje crnih tačaka i saniranje tunela i mostova s ciljem poboljšanja sigurnosti prometa na cestama, na 35 dionica glavnih cesta u Federaciji, u ukupnoj dužini od 290 km", stoji u obrazloženju odluke.

Za danas je zakazana i sjednica Doma naroda Parlamenta FBiH koji bi se trebao očitovati o Prijedlogu Vlade FBiH za prihvatanje kreditnog aranžamana s MMF-om.
Klix
User avatar
Thorgerson
Posts: 8573
Joined: 15/04/2015 11:26

#168 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Thorgerson »

Alfons Kauders wrote: Dzaba Sarajevu sve pare svijeta.

Zaobilaznicu su gradili vise od decenije, a imali su pare... I jos nije gotova (mostarsko). O gradskom autoputu se pricalo dok je moj otac jos radio u tim vodama, u prvoj polovini osamdesetih. Nula bodova. Tunel do Vogosce? Koliko ono rekose da ce kostati? 300 miliona? Sretno s tim, zavrsetak ocekujemo 2075.

Sarajevo jednostavno ne razmislja kao ostali gradovi, vec se drzi fildzan politike od Sebilja do M.Dvora. Zato ima gore prilaze gradu od jebene Bijeljine, ali kraj tih prilaznih puteva ima vise dzamija i vila.
Kad se vec koristi ta ofucana floskula od Sebilja do Marijin dvora, zanimljivo je npr. da poslije rata ja mislim da nije izgradjen metar nove trase ceste na tom potezu. Ne znam, mozda grijesim, ali poprilicno sam siguran da je tako.

A slazem se za prilaze gradu. Odron nad odronima.

Ne znam ni sam koji je gori. Da li zapadni kada ides navecer, a rasvjeta ne radi. Ili sjeverni koji jeste sad modernizovan, cetiri trake, kruzni tokovi, ali te ceka drvosjeca, autopijaca i ostalo ruglo.

:skoljka:
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#169 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Thorgerson wrote:
Alfons Kauders wrote: Dzaba Sarajevu sve pare svijeta.

Zaobilaznicu su gradili vise od decenije, a imali su pare... I jos nije gotova (mostarsko). O gradskom autoputu se pricalo dok je moj otac jos radio u tim vodama, u prvoj polovini osamdesetih. Nula bodova. Tunel do Vogosce? Koliko ono rekose da ce kostati? 300 miliona? Sretno s tim, zavrsetak ocekujemo 2075.

Sarajevo jednostavno ne razmislja kao ostali gradovi, vec se drzi fildzan politike od Sebilja do M.Dvora. Zato ima gore prilaze gradu od jebene Bijeljine, ali kraj tih prilaznih puteva ima vise dzamija i vila.
Kad se vec koristi ta ofucana floskula od Sebilja do Marijin dvora, zanimljivo je npr. da poslije rata ja mislim da nije izgradjen metar nove trase ceste na tom potezu. Ne znam, mozda grijesim, ali poprilicno sam siguran da je tako.

A slazem se za prilaze gradu. Odron nad odronima.

Ne znam ni sam koji je gori. Da li zapadni kada ides navecer, a rasvjeta ne radi. Ili sjeverni koji jeste sad modernizovan, cetiri trake, kruzni tokovi, ali te ceka drvosjeca, autopijaca i ostalo ruglo.

:skoljka:
Hajde to s drvosjecom i okolnim ciganlukom ce mozda biti bolje kada gore nastave prema Halilovicima... Opet je sad 10 puta bolje nego prije zaobilaznice, ali opet ne valja...

Ko sto kazes, to nije jedini ulaz u grad. Vogosca i Kobilja su postali sramota... S istoka i nekako, jer je slabiji promet, a prilicno dobro rijesena cesta (zivjela Olimpijada!)...

A Sebilj - M. Dvor... U ovom kontekstu stoje - jer je Sarajevo tradicionalno bolio kurac za prilazima gradu, a narocito ih je bolio kurac sto bi cijeli sjever drzave gubio sat vremena puta radi jebene autopijace i ostalog ciganluka na Stupu. Da nije tako, ne bi Stup i zaobilaznicu rjesavali 15 godina.
User avatar
spree
Posts: 7965
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#170 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by spree »

Juce prolazim pored stadiona grbavica i vidim samo jedan jedini bager i jednog radnika kako hoda pored. Nikako ne kontam zasto se ozbiljnije ne pristupi poslu? Ono da se izvezu sve moguce masine i sto veci broj radnika kako bi se iskoristilo ovo ok vrijeme, ali valjda to onda ne bi bili mi.

Poslano sa mog koristeći Tapatalk
User avatar
Thorgerson
Posts: 8573
Joined: 15/04/2015 11:26

#171 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Thorgerson »

spree wrote:Juce prolazim pored stadiona grbavica i vidim samo jedan jedini bager i jednog radnika kako hoda pored. Nikako ne kontam zasto se ozbiljnije ne pristupi poslu? Ono da se izvezu sve moguce masine i sto veci broj radnika kako bi se iskoristilo ovo ok vrijeme, ali valjda to onda ne bi bili mi.

Poslano sa mog koristeći Tapatalk
Ni meni ovo nije jasno.

Mozda ima veze sto Euroasfalt gradi i A transverzalu koja jos nije gotova, pa se ceka da se s tim zavrsi pa da prebace masineriju gore. Isto tako Euroasfalt je dobio i IX transverzalu.

Ako opet urade u roku, to onda znaci da je rok mogao biti i kraci. Jer ako ce oni svu tezu masineriju dobaciti gore za 1-2 mjeseca cemu onda toliko dug rok. A realno i ova dionica juzne nije pretjerano zahtjevna, radi se o 900m puta, 2+2, i jel dva kruzna toka? NIje valjda da za to treba 12 mjeseci jbt!? :roll: I onda naravno da ovi imaju taj komoditet da se zajebavaju gore sa jednim bagerom. :skoljka:
Seyfo
Posts: 4370
Joined: 23/08/2011 14:12

#172 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Seyfo »

[quote="So What!"]Spojnica, 16.10.2016 @ Nagib - SSC

Zaista impresivno izgledaju ove slike!
Zanima me samo zna li iko kad će se nastavak ovog puta s nečim spojiti?
Da hoće bar s onom Drinskom /Safeta Zajke da se narod prije i lakše priključi, dosta bi se postiglo.
Kontam, komplet prema Vogošći neće za sto godina, ali da bar spoje negdje kod Otoke, to bi već bilo za čestitati.
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#173 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Južna longitudinala - @ xal3n SSC

Slike su od jutros, malo da se demantuju neupućeni na ovoj temi :)

Image

Image

Image
User avatar
spree
Posts: 7965
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#174 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by spree »

Ako na mene mislis da sam neupucen (jer sam jutros napisao da sam juce vidio samo jeda bager i jednog radnika) onda si u pravu. Ja jesam neupucen, ali nisam lazov. Jucer je fakat kopao samo jedan bager, mada i na ovim slikama nema nesto puno radnika i masina. Moje laicko misljenje je da bi trebalo puno vise masinerije i radnika biti na ovakvom gradilistu, ali mozda i nisam u pravu.

Poslano sa mog koristeći Tapatalk
User avatar
So What!
Posts: 11194
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#175 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

spree wrote:Ako na mene mislis da sam neupucen (jer sam jutros napisao da sam juce vidio samo jeda bager i jednog radnika) onda si u pravu. Ja jesam neupucen, ali nisam lazov. Jucer je fakat kopao samo jedan bager, mada i na ovim slikama nema nesto puno radnika i masina. Moje laicko misljenje je da bi trebalo puno vise masinerije i radnika biti na ovakvom gradilistu, ali mozda i nisam u pravu.

Poslano sa mog koristeći Tapatalk
Fazon je u tome što ljudi koji čitaj ovaj forum dobvaju utisak da se ništa ne radi, što nije istina, raščišćava se i priprema trasa.

Vlast želi da dokaže da će se raditi sigurno, samo što je stvar da zima ide u susret i gradilište će se konzervirati do tada. Za trenutni posao nije potrebno više mašina i radnika, a ja na slikama vidim više mašina, nego što je rečeno.

Bitno je da otišla i mitska kafana Neri, posljednji sporni objekat na trasi. To svakom ko prati projekat Južne longitudinale je bilo iznimno drago jer svi znaju koji je to problem bio.
Post Reply