Page 55 of 58

#1351 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 07:27
by n+1
Evo, možemo početi od toga da Kuduzović iznese dokaze da su prve generacije imale nadnaravne moći, poput superpamćenja, što je spomenuo barem 10 puta u svom odgovoru Ramiću.

#1352 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 08:46
by Snake Eyes
Kuduzović to može dokazati samo predajama pomoću kojih je na prvom mjestu formirao takvo mišljenje.

#1353 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 08:59
by n+1
Ma čisto sumnjam da postoje i predaje za takvo nešto. Šta, Ebu Hurejre prenio od Poslanika da ovi imaju superpamćenje?

Prije će biti da se Kuduzović u toj stvari oslanja na razum kao izvor šerijata, jer mu je logično da su imali superpamćenje kad su pamtili sve te lance prenosilaca. Isti onaj razum koji negira kao izvor šerijata kroz tih 5 videa.

#1354 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 09:18
by Snake Eyes
iClass wrote: 13/01/2024 00:50
Snake Eyes wrote: 12/01/2024 14:35 Jelda, cim kritikujem Pezica i Kuduzovica moram biti od onih tamo? Logicno, jer slijepi sljedbenik, kakav je jedino prihvatljiv, nikada nece kritikovati svog stand-up sejha.
Nije problem kritikovati ni Pezića, ni Kuduzovića ni bilo kojeg drugog vjeroskog predavača kao ni instituciju, ali ta kritika mora da bude konstruktivna i da ne bude dvolična.

Kritikovati nekog učenjaka i pri tom iznijeti šerijatske dokaze da pobiješ njegov stav je ok. Ali ako neki šejh kaže da je haram rukovati se sa ženama, a to je stav sva četiri mezheba i svih islamskih izvora u historiji a onda neko dođe i odmah urliče "vehabija, čuj da se ne rukujemo, stand up šejh" itd. normalno da to nije kako treba kritika sa islamske perspektive, jer to nije nikakav vehabijski stav niti ekstremistički nego stav islama.
Smatras moju kritiku dvolicnom jer me smjestas kod onih tamo. Nije kolega do mene, do tebe je i tvojih losih pretpostavki.
Zakacim ti linkove sa odgovorima na trivijalna, potencijalno mučka, pitanja, kao repliku na tvoju tvrdnju da se oni jedino izjasnjavaju o svakodnevnim haramima, ti mi odgovoris u maniru i tvoja ulema isto to radi, ono, ne budi licemjeran. A onda u odgovoru iznad pozoves se na stav o rukovanju sa zenama, kao da ga je neko spomenuo.
Cini mi se da si u nekoj raspravi s nekim ostao nedorecen pa je uporno ovdje pokusavas nastaviti sa mnom.

Nego, sta kazes na to sto Safet tokom svog odgovora Ramicu Muhammeda a.s naziva nepogresivim?

#1355 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 09:21
by n+1
A sunnet objavom.

#1356 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 09:28
by Snake Eyes
n+1 wrote: 13/01/2024 08:59 Ma čisto sumnjam da postoje i predaje za takvo nešto. Šta, Ebu Hurejre prenio od Poslanika da ovi imaju superpamćenje?

Prije će biti da se Kuduzović u toj stvari oslanja na razum kao izvor šerijata, jer mu je logično da su imali superpamćenje kad su pamtili sve te lance prenosilaca. Isti onaj razum koji negira kao izvor šerijata kroz tih 5 videa.
To su predaje/bajke koje se uglavnom vezu za tabiine, tabi-tabiine te naknadne generacije.

A nakon sto im je Safet povjeravao definitivno se oslanja na uzrocno/posljedicnu vezu i logicno opravdavanje stava. Negdje se navodi da je razlog odlicnog pamcenja nedostatak grijesenja i sl.

U odgovoru na tvrdnju Ramića da nema šanse da ima 600 000 hadisa ili više, Safet je naveo nekoliko mišljenja s kojima zapravo potkrepljuje ono što pobija, vjerovatno nesvjestan šta je tu htio dokazati/pobiti. Naveo je da su u opisivanju koristili preuveličavanje te da je broj 600 000 predstavljao mnogo, zatim da su isti tekst hadisa koji je dolazio sa dvadesetpet različitih lanaca prenosilaca prihvatali kao dvadesetpet različitih hadisa i konačno da su i riječi ashaba, tabiina i tabi-tabiina također računali kao hadise. Dakle, fakat nema šanse.

Ali nije se dotakao toga kako je moguce da neko zapamti necega 600 000 te koji je kvalitet zapamcenog, sto upravo Ramic osporava.

#1357 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 12:12
by billy organ
Neki bi ovdje bas htjeli Afganistan da naprave.

#1358 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 13/01/2024 12:17
by Bloo
Snake Eyes wrote: 13/01/2024 09:28 Ali nije se dotakao toga kako je moguce da neko zapamti necega 600 000 te koji je kvalitet zapamcenog, sto upravo Ramic osporava.
Mozda je neko bio savant.

#1359 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 13:04
by iClass
Snake Eyes wrote: 13/01/2024 09:18
Smatras moju kritiku dvolicnom jer me smjestas kod onih tamo. Nije kolega do mene, do tebe je i tvojih losih pretpostavki.
Zakacim ti linkove sa odgovorima na trivijalna, potencijalno mučka, pitanja, kao repliku na tvoju tvrdnju da se oni jedino izjasnjavaju o svakodnevnim haramima, ti mi odgovoris u maniru i tvoja ulema isto to radi, ono, ne budi licemjeran. A onda u odgovoru iznad pozoves se na stav o rukovanju sa zenama, kao da ga je neko spomenuo.
Cini mi se da si u nekoj raspravi s nekim ostao nedorecen pa je uporno ovdje pokusavas nastaviti sa mnom.

Nego, sta kazes na to sto Safet tokom svog odgovora Ramicu Muhammeda a.s naziva nepogresivim?
Izvinjavam se ako sam te stavio među neke grupe. Ali razlog zašto sam postavio i linkove IZ jeste što narod u BiH vazdan selefijski dawu smatra stranom i kaže kako ono samo prate Bosansku ulemu, pa sam poslao stavove IZ da pokažem da odgovore na takva pitanja odgovara i Bosanska ulema a ne samo neka strana selefijska dawa. Tako da izvinjavam ako sam po defaultu smatrao da si ti Bosanskoj dawi.

Rukovanje sa ženama je samo primjer stava koji je opšte poznat u islamu a kada ga izgovori izgovori neki selefija to je onda ekstremizam, cilj mi je bio da pokažem kako često kritikuju šejhove za stavove da su ekstremni a oni osnova islama.

A što se tice tog zadnjeg, moram pogledati.

#1360 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 13:27
by KraljicaIzJajca
Truba wrote: 12/01/2024 14:13
pitak lagan dobar i nadasve poučan tekst koji sam pročitao u jednoom dahu

al baš kao i drugi tekstovi muslimana o kršćanima... pa i sam Kuran... uvijek sadrže materijalne pogreške o tome što kršćani vjeruju ili detalje o njihovoj vjeri

upadljivo je
Sveti nikola se slavi 6. prosinca ako se ne varam nemam kalendarče pored sebe... djed mraz je od koka kole... a imamo i djeda božićnjaka

i malo nešto oko kalendara bi se moglo pisati ali nemam volje
kao i o arapskim brojevima :mrgreen:

problem s bosanskim muslimanima je što su dugo godina bili rastrzani između katolika pravoslavaca i komunista a na sve utiče kapitalistički zapad kojeg oni prihvaćaju najprije kao kršćanski a tek onda materijalistički
Boldani dio, to samo ti labudane vjerujes i izmisljas da tako razmislja muslimanski narod. :lol:

Na linku je izjava hodže koja je iskljucivo njegov stav, ograničenih hodža je oduvijek bilo.

Image

Na fotki pozvao kolege za ramazanski bajram, nije ni to uobicajen obicaj hodze. :mrgreen:

To je postalo popularno poslije rata, politicki potez.

#1361 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 13:48
by KraljicaIzJajca
Bloo wrote: 13/01/2024 12:17
Snake Eyes wrote: 13/01/2024 09:28 Ali nije se dotakao toga kako je moguce da neko zapamti necega 600 000 te koji je kvalitet zapamcenog, sto upravo Ramic osporava.
Mozda je neko bio savant.
Muhamed je imao svoje zapisnicare, zasto bi uopce trebali nekoga savant za memorisanje Kurana?

#1362 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 20:17
by lorens od arabije
n+1 wrote: 13/01/2024 08:59 Ma čisto sumnjam da postoje i predaje za takvo nešto. Šta, Ebu Hurejre prenio od Poslanika da ovi imaju superpamćenje?

Prije će biti da se Kuduzović u toj stvari oslanja na razum kao izvor šerijata, jer mu je logično da su imali superpamćenje kad su pamtili sve te lance prenosilaca. Isti onaj razum koji negira kao izvor šerijata kroz tih 5 videa.
Neko je pitao Ebu Hurejru otkud da on prenosi toliko hadisa, a drugi tako malo, a on je odgovorio da mu je Muhamed proučio dovu i da nakon toga nikad ništa nije zaboravio. Naravno, i to je bio hadis koji je on prenio.

#1363 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 20:20
by lorens od arabije
Zanimljivo je da u biografijama Muhameda i njegovih drugova se može pronaći da su činili greške i da su imali neke mane.
Kad se čita biografija Buharije, stiče se dojam da je čovjek bio melek, bez ijedne mane i greške.

#1364 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 20:26
by n+1
Ironija je u tome što kroz outsourcanje idžtihada isključivo prvim generacijama i kroz narativ o njihovoj nepogrešivosti, te generacije faktički postaju islamski sveci.

Ima hadis kod Muslima koji kaže nešto kao, parafraziram, ako se pojave dvojica koji tvrde da su halifa, ubijte onoga koji je došao kasnije. Kome nije očigledno da je taj "hadis" izrastao iz građanskih ratova i borbe za vlast u periodu nakon Poslanika, ne znam šta mu jeste očigledno.

#1365 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 20:42
by lorens od arabije
Od Omera, r.a., prenosi da je rekao: ”Jednog dana smo sjedili kod Allahovog Poslanika, s.a.v.s., kad se pojavi čovjek jako bijele odjeće i izrazito crne kose. Na njemu se ne primjeti trag putovanja i niko ga od nas ne poznaje. Zatim sjede kod Poslanika, s.a.v.s., pa osloni svoja koljena na njegova koljena i stavi svoje dlanove na njegovo stegno i reče: ‘O Muhammede, obavijesti me o islamu!’ Poslanik, s.a.v.s., reče: ‘Islam je da svjedočiš da nema istinskog boga osim Allaha i da je Muhammed Allahov Poslanik i da obavljaš namaz, daješ zekat, postiš Ramazan i da hodočastiš Kabu, ako si mogućnosti to da učiniš.’ On reče: ‘Istinu si rekao.’ Pa se mi začudismo, pita ga i potvrđuje mu. Zatim reče: ‘Obavijesti me o imanu!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Da vjeruješ u Allaha, Njegove meleke, Njegove knjige (objave), poslanike, Sudnji dan i da vjeruješ u kader (odredbu) dobru i lošu.’ Reče: ‘Istinu si rekao.’ Reče: ‘Obavijesti me o ihsanu (dobročinstvu)!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Da obožavaš Allaha kao da Ga vidiš, jer iako ti Njega ne vidiš On, zaista, tebe vidi.’ Reče: ‘Obavijesti me o Sudnjem danu!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Upitani ne zna o tome više od onoga koji pita.’ Reče: ‘Obavijesti me o njegovim znakovima!’ Reče Poslanik, s.a.v.s: ‘Kad robinja rodi svoju gospodaricu, i kad se vide bosonogi, goli pastiri kako se nameću u gradnji visokih građevina.’ Zatim ode (taj čovjek), a ja sam (Omer) ostao određen period, a zatim mi reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘O Omere, znaš li ko je onaj što je pitao?’ Rekoh: ‘Allah i Njegov Poslanik najbolje znaju.’ Reče: ‘To je, doista, Džibril. Došao je da vas poduči vašoj vjeri.
Ovaj hadis je prenio Omer i niko više. Pošto je Omer bio strah i trepet, niko nije sumnjao u njegove hadise.
Dakle, objava Kur'ana traje 23 godine i onda dolazi Džibril, glavom i bradom, da poduči ljude vjeri. Nešto kao, rezime Kur'ana. Kao da Kur'an nije dovoljno jasan ljudima, još je i Muhamed bio živ da pojasni.
Nema logike nikakve.

#1366 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 21:08
by Snake Eyes
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 20:42
Od Omera, r.a., prenosi da je rekao: ”Jednog dana smo sjedili kod Allahovog Poslanika, s.a.v.s., kad se pojavi čovjek jako bijele odjeće i izrazito crne kose. Na njemu se ne primjeti trag putovanja i niko ga od nas ne poznaje. Zatim sjede kod Poslanika, s.a.v.s., pa osloni svoja koljena na njegova koljena i stavi svoje dlanove na njegovo stegno i reče: ‘O Muhammede, obavijesti me o islamu!’ Poslanik, s.a.v.s., reče: ‘Islam je da svjedočiš da nema istinskog boga osim Allaha i da je Muhammed Allahov Poslanik i da obavljaš namaz, daješ zekat, postiš Ramazan i da hodočastiš Kabu, ako si mogućnosti to da učiniš.’ On reče: ‘Istinu si rekao.’ Pa se mi začudismo, pita ga i potvrđuje mu. Zatim reče: ‘Obavijesti me o imanu!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Da vjeruješ u Allaha, Njegove meleke, Njegove knjige (objave), poslanike, Sudnji dan i da vjeruješ u kader (odredbu) dobru i lošu.’ Reče: ‘Istinu si rekao.’ Reče: ‘Obavijesti me o ihsanu (dobročinstvu)!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Da obožavaš Allaha kao da Ga vidiš, jer iako ti Njega ne vidiš On, zaista, tebe vidi.’ Reče: ‘Obavijesti me o Sudnjem danu!’ Reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘Upitani ne zna o tome više od onoga koji pita.’ Reče: ‘Obavijesti me o njegovim znakovima!’ Reče Poslanik, s.a.v.s: ‘Kad robinja rodi svoju gospodaricu, i kad se vide bosonogi, goli pastiri kako se nameću u gradnji visokih građevina.’ Zatim ode (taj čovjek), a ja sam (Omer) ostao određen period, a zatim mi reče Poslanik, s.a.v.s.: ‘O Omere, znaš li ko je onaj što je pitao?’ Rekoh: ‘Allah i Njegov Poslanik najbolje znaju.’ Reče: ‘To je, doista, Džibril. Došao je da vas poduči vašoj vjeri.
Ovaj hadis je prenio Omer i niko više. Pošto je Omer bio strah i trepet, niko nije sumnjao u njegove hadise.
Dakle, objava Kur'ana traje 23 godine i onda dolazi Džibril, glavom i bradom, da poduči ljude vjeri. Nešto kao, rezime Kur'ana. Kao da Kur'an nije dovoljno jasan ljudima, još je i Muhamed bio živ da pojasni.
Nema logike nikakve.
Nelogičan je tvoj komentar.

#1367 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 21:17
by lorens od arabije
:lol:
Kad se u jednom hadisu nađu Džibril i Omer, to mora da je vjerodostojan hadis.

#1368 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 21:38
by toska
Nekad davno, kao omladinac, kupim knjigu Vox populi.

Vidio negdje reklamu: Sabrane narodne poslovice iz cijelog svijeta.
Pomislih, ovdje sigurno ima puno mudrosti, preživjele su stotinama godina u raznim društvima, mora da vrijede.
Poslovice su poredane po pojmovima, abecedno, i za svaki pojam sabrano iz cijelog svijeta.

I gle čuda i razočarenja, za svaku stvar, riječ, pojam postoji na desetine poslovica.
Trećina kaže život je lijep, druga trećina da je život patnja, a preostala trećina kaže kako kome.
i tako za svaki obrađeni pojam, što bi žargonski rekli čista shizofrenija.
Žali bože para za knjigu.

#1369 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 22:34
by Snake Eyes
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 21:17 :lol:
Kad se u jednom hadisu nađu Džibril i Omer, to mora da je vjerodostojan hadis.
Kako si kleberenje dopunio misljenjem, pojasnit cu ti.

Sasvim je nebitno da li je taj hadis vjerodostojan ili ne kada je njegov sadrzaj u skladu sa Qur'anom.
Drugim rijecima, svojim tekstom uopce ne baca sumnju na validnost hadisa kao sekundarnog argumenta u Islamu niti je u njegovom slucaju bio potreban autoritet Omerov da bi isti bio prihvacen.
Govoris iz pozicije ateiste i pokusavas odvuci temu u svom omiljenom smjeru.

#1370 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 22:42
by Truba
KraljicaIzJajca wrote: 14/01/2024 13:27
Truba wrote: 12/01/2024 14:13
pitak lagan dobar i nadasve poučan tekst koji sam pročitao u jednoom dahu

al baš kao i drugi tekstovi muslimana o kršćanima... pa i sam Kuran... uvijek sadrže materijalne pogreške o tome što kršćani vjeruju ili detalje o njihovoj vjeri

upadljivo je
Sveti nikola se slavi 6. prosinca ako se ne varam nemam kalendarče pored sebe... djed mraz je od koka kole... a imamo i djeda božićnjaka

i malo nešto oko kalendara bi se moglo pisati ali nemam volje
kao i o arapskim brojevima :mrgreen:

problem s bosanskim muslimanima je što su dugo godina bili rastrzani između katolika pravoslavaca i komunista a na sve utiče kapitalistički zapad kojeg oni prihvaćaju najprije kao kršćanski a tek onda materijalistički
Boldani dio, to samo ti labudane vjerujes i izmisljas da tako razmislja muslimanski narod. :lol:

Na linku je izjava hodže koja je iskljucivo njegov stav, ograničenih hodža je oduvijek bilo.

Image

Na fotki pozvao kolege za ramazanski bajram, nije ni to uobicajen obicaj hodze. :mrgreen:

To je postalo popularno poslije rata, politicki potez.
ovog lijevog cvikeraša zovu LAV

eto koliko je hrabar lik

#1371 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 22:53
by lorens od arabije
Kritična nota na "pet islamskih šarta"

"Takozvani "Pet islamskih šarta" bi trebali uključivati sažetak Kur'ana, ali nisu. "Ljudi ih vide kao definiciju islama, ali to nije slučaj. Pet šarta ne predstavljaju najvažnije elemente Kur'ana, iako ime govori ono što je opravdano. Ova percepcija stvara lažni dojam poznavanja islamskih uvjeta.

Učenje "Pet šarta" postalo je zamjena za učenje Kur'ana. Nose opasnost od sakaćenja glavne misli Kur'ana. Lakše je naučiti "Pet šarta" nego čitati Kur'an. Gdje je naredba Kur'ana da bude pravedan i da se bori protiv nepravde, gdje je naredba "Vjeruj i čini dobro" koja se najčešće spominje u Kur'anu? Zapovijedi da se čini dobro koje određuje ton Kur'ana nema mjesta u "pet stubova"! Kada su ljudi stotinama godina dobili manjkav, osakaćen i nesavršen prikaz vodeće misli koja oblikuje ljudske umove, percepcije i ponašanje, nije ni čudo što su rezultati jednako manjkav i nepotpuni.

Ako se gleda iz perspektive Kur'ana, islam ima, prije svega, dva stuba: Prvi: vjeru, a drugi: činjenje dobra. I ako neko vjeruje da se ovo dobro može ograničiti na molitvu, post i sadaku, on čini islam vrlo lošu uslugu i, prije svega, veliku nepravdu prema sebi. Čovjek može moliti, postiti i čak dati milostinju (što nije lako), a ipak može ostati prazan u moralu. Molitva nije cilj, već sredstvo, način, cilj je savršenstvo i stjecanje dobra. Moguće je licemjerno klanjati, ali je nemoguće licemjerno biti dobra i iskrena osoba.

Glavna opasnost vjere ne dolazi, kako se obično pretpostavlja, od nevjernika. Prava opasnost dolazi od slabih i neiskrenih vjernika. U Orijentu sam vidio neke ljude u džamiji koji izvode ritualno pranje takvom rutinom da znaju tačno "isprati" sve propisane dijelove tijela i još uvijek ostati prljavi. Nije li ovo ekvivalent fenomenu ronjenja u bazenu s vodom i ostajanja na suhom? Higijena je izgubljena, ostaje samo simbolika. Ono što se ovdje dogodilo s pranjem dogodilo se sa svim ili gotovo svim islamskim propisima. Islam je sveden na ritual, prazan i lišen suštine. Naravno, posljedice u stvarnom životu su jednako poražavajuće.
Ako me neko pita, a pogotovo ako će me dijete pitati: Šta je islam, odgovorit ću: To je vjerovanje i činiti dobro. Onda ću mu reći o molitvi, postu, hodočašću i naglasiti: to su rituali. Pripadaš vjeri kada ti je duša ispunjena vjerom u Boga, a tvoje ponašanje je upotpunjeno dobrim djelima. Ako to nije slučaj, ovi rituali su besmisleni kao i svako drugo praznovjerje. Moramo se iznova i iznova vraćati izvorima islama i Kur'anu kao glavnom izvoru. Samo je Kur'an cijela istina o islamu. On je riječ Božja. Pet stupova su ljudski, previše ljudski... "

Alija Izetbegović
Problemi islamskog preporoda – islamska deklaracija, S. 107-110.

#1372 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 23:08
by lorens od arabije
Snake Eyes wrote: 14/01/2024 22:34
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 21:17 :lol:
Kad se u jednom hadisu nađu Džibril i Omer, to mora da je vjerodostojan hadis.
Kako si kleberenje dopunio misljenjem, pojasnit cu ti.

Sasvim je nebitno da li je taj hadis vjerodostojan ili ne kada je njegov sadrzaj u skladu sa Qur'anom.
Drugim rijecima, svojim tekstom uopce ne baca sumnju na validnost hadisa kao sekundarnog argumenta u Islamu niti je u njegovom slucaju bio potreban autoritet Omerov da bi isti bio prihvacen.
Govoris iz pozicije ateiste i pokusavas odvuci temu u svom omiljenom smjeru.
Preskočiću tvoje ad hominem komentare, uvijek ih koriste osobe koje nisu sigurne u ono što govore :wink:
Dakle, prema tvrdnji iz hadisa da se islam sastoji iz 5 šartova, to znači da onaj koji to ispuni ne mora uopšte biti dobar čovjek.
I onda se muslimani pitaju zašto nema napretka.
Jedan musliman iz Njemačke je napisao knjigu pod naslovom : "Kako sam napustio islam, da bih postao musliman ".
Zvuči kao dobar vic, ali sve je rekao.

Image

#1373 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 23:14
by Snake Eyes
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 23:08
Snake Eyes wrote: 14/01/2024 22:34
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 21:17 :lol:
Kad se u jednom hadisu nađu Džibril i Omer, to mora da je vjerodostojan hadis.
Kako si kleberenje dopunio misljenjem, pojasnit cu ti.

Sasvim je nebitno da li je taj hadis vjerodostojan ili ne kada je njegov sadrzaj u skladu sa Qur'anom.
Drugim rijecima, svojim tekstom uopce ne baca sumnju na validnost hadisa kao sekundarnog argumenta u Islamu niti je u njegovom slucaju bio potreban autoritet Omerov da bi isti bio prihvacen.
Govoris iz pozicije ateiste i pokusavas odvuci temu u svom omiljenom smjeru.
Preskočiću tvoje ad hominem komentare, uvijek ih koriste osobe koje nisu sigurne u ono što govore :wink:
Dakle, prema tvrdnji iz hadisa da se islam sastoji iz 5 šartova, to znači da onaj koji to ispuni ne mora uopšte biti dobar čovjek.
I onda se muslimani pitaju zašto nema napretka.
Jedan musliman iz Njemačke je napisao knjigu pod naslovom : "Kako sam napustio islam, da bih postao musliman ".
Zvuči kao dobar vic, ali sve je rekao.
Spoiler
Show
Image
Da li Qur'an naredjuje da budes dobar covjek?

#1374 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 23:22
by lorens od arabije
Snake Eyes wrote: 14/01/2024 23:14
Da li Qur'an naredjuje da budes dobar covjek?
Eto sve piše tu u Alijinom tekstu.

#1375 Re: Da li je moguca reforma islamske religije i na koji nacin?

Posted: 14/01/2024 23:27
by Snake Eyes
lorens od arabije wrote: 14/01/2024 23:22
Snake Eyes wrote: 14/01/2024 23:14
Da li Qur'an naredjuje da budes dobar covjek?
Eto sve piše tu u Alijinom tekstu.
U hadisu kojeg si citirao se naredjuje vjerovanje u Njegove knjige (objave), dakle, u Qur'an i njegove poruke.