Jos kad Robijasi poslije izgubljene tekme ulete da se provozaju.....neki wrote:Dajte ljudi jeste li vi svjesni da jedan tramvaj kosta par miliona...da je izgradnja pruge i kontaktne mreze po kilometru par miliona. Lijepa je to ideja ali ste malo zaludjeni time, pogledajte po svijetu svuda se tramvaji izbacuju iz upotrebe zbog nerentabilnosti, jedino se jos negdje uvode kao atrakcija.
Neko pomenu tihe evropske tramvaje...pa za takve ne bi bilo dovoljno 10 zenickih godisnjih budzeta da se nabave, a o privatnom investiranju da ne govorimo..niko ne bi vidio pozitivnu racunicu u tome kad znamo da je vecini ljudi sad i pola marke puno dati za prevoz. Ako bi i bilo sta od toga bojim se da bi nabavili polovne sarajevske krntije kao "privremeno" rjesenje, a svi znamo da 95% privremenih rjesenja u bosni postanu stalna.
Ako vec planiraju tih i nezagadjujuci saobracaj onda mislim da su trolejbusi rjesenje...puno jeftiniji, tisi, ne zauzimaju posebnu traku, brzi, jeftiniji za odrzavanje..mnogi gradovi u svijetu puno veci od Zenice uvode trolejbuse kao ekonomicno rjesenje.
TRAMVAJ U ZENICI
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- karanana
- Posts: 47481
- Joined: 26/02/2004 00:00
#126
- angevin
- Posts: 230
- Joined: 24/01/2007 10:29
#127
Trenutno zivim u jednom gradu na zapadu Europe, malo vecem od Zenice, u kojem se vec godinama vode aktivnosti oko izgradnje tramvaja. Plan je da se zavrsi do 2009. Dakle, nije istina da se u svijetu ukidaju tramvaji, sto procitah u nekom postu, i bilo bi glupo s obzirom na njihovu ekolosku prihvatljivost. Tramvaji trose struju, naravno, ali i autobusi trose naftu koje je sve manje. Zenica bi puno ljepse izgledala da ima tramvaj i isti bi bio funkcionalan ukoliko bi se protezao na prigradska naselja, a ne samo po centru. Ideja je lijepa, ali do realizacije ipak treba vremena jer je sve uslovljeno stanjem u privredi. Opcinski budzet nije sada u mogucnosti da isprati tako veliki projekat jer bi kredit sigurno bio enorman. No, ne treba biti iskljuciv i negirati znacaj takvog projekta. Uostalom, planovi se prave za iducih stotinu godina, a ne par.
-
- Posts: 401
- Joined: 05/01/2007 15:15
#128
bitno je da postoji ideja, koja ce se realizovati u nekom dugorocnom periodu, naravno da to sada opcinski budzet ne moze podnijeti, jer je opterecen izgradnom gradske magistrale s po dvije trake koja ce ici od blatuse, sarajevskom ulicom pa sve do perinog hana, i cija ce izgradnja poceti pocetkom 2008. godine, za realizaciju ovog projekta potrebno je 30 miliona
-
- Posts: 202
- Joined: 21/03/2007 15:31
#129
Potpisujem.angevin wrote:Trenutno zivim u jednom gradu na zapadu Europe, malo vecem od Zenice, u kojem se vec godinama vode aktivnosti oko izgradnje tramvaja. Plan je da se zavrsi do 2009. Dakle, nije istina da se u svijetu ukidaju tramvaji, sto procitah u nekom postu, i bilo bi glupo s obzirom na njihovu ekolosku prihvatljivost. Tramvaji trose struju, naravno, ali i autobusi trose naftu koje je sve manje. Zenica bi puno ljepse izgledala da ima tramvaj i isti bi bio funkcionalan ukoliko bi se protezao na prigradska naselja, a ne samo po centru. Ideja je lijepa, ali do realizacije ipak treba vremena jer je sve uslovljeno stanjem u privredi. Opcinski budzet nije sada u mogucnosti da isprati tako veliki projekat jer bi kredit sigurno bio enorman. No, ne treba biti iskljuciv i negirati znacaj takvog projekta. Uostalom, planovi se prave za iducih stotinu godina, a ne par.