Page 5 of 6

#101 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2018 09:57
by Atego
i još jedna stvar.za taj buđet možeš malo pregledat i starije pjađo ili pežo modele.npr pjađo zip ili pežo vivacity

#102 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2018 09:59
by black_noke
Atego wrote:
black_noke wrote: Polovna oba, otprilike do 1000 KM budzeta imam...
ako ti nije stalo do izgleda onda uzmi kivija.inače su malo kvalitetniji od ostalih "kineza",a i ako šta zariba imaš u Matuzićima njihov salon sa halom punom rezervnih dijelova koje šalju i brzom poštom.
:thumbup:

#103 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 29/03/2018 18:31
by black_noke
Sto se tice registracije i prevodenja skutera, je li ista procedura ako kupujem trajno registrovan skuter u istom gradu ili ako kupujem iz drugog grada? Tacnije moram li ponovo trajno registrovati ako je iz drugog grada?

#104 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 01:20
by mali Ninja
black_noke wrote:Sto se tice registracije i prevodenja skutera, je li ista procedura ako kupujem trajno registrovan skuter u istom gradu ili ako kupujem iz drugog grada? Tacnije moram li ponovo trajno registrovati ako je iz drugog grada?
moje misljenje je da u bosni trajna registracija je obicna ubleha...

#105 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 07:50
by black_noke
mali Ninja wrote:
black_noke wrote:Sto se tice registracije i prevodenja skutera, je li ista procedura ako kupujem trajno registrovan skuter u istom gradu ili ako kupujem iz drugog grada? Tacnije moram li ponovo trajno registrovati ako je iz drugog grada?
moje misljenje je da u bosni trajna registracija je obicna ubleha...
Mozes li objasniti malo?

#106 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 07:56
by mali Ninja
black_noke wrote:
mali Ninja wrote:
black_noke wrote:Sto se tice registracije i prevodenja skutera, je li ista procedura ako kupujem trajno registrovan skuter u istom gradu ili ako kupujem iz drugog grada? Tacnije moram li ponovo trajno registrovati ako je iz drugog grada?
moje misljenje je da u bosni trajna registracija je obicna ubleha...
Mozes li objasniti malo?
kad sam ja kupio skuter bio je trajno registrovan, preveo ga na sebe za nekih 60.ak KM cini mi se, prvobitno mi rekli produzis samo policu osiguranja i gas, medjutim, kad je polica istekla, produzenje registracije je bilo najnormalnije jer je stiker uslovio placanje svih ostalih dadzbina kao da nije trajno registrovan, samo sto ti u saobracajnoj ne opuca pecat ali sve drugo placas... Mene izasla registracija sa stikerom oko 120KM, a prica bila samo plati policu prvi put 33KM onda se ona smanjuje godisnje...

#107 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 08:41
by dadoka84
Čija priča? Prvi put platiš troškove prevoda, upis u vlasničku i saobraćajnu te tehnički. Poslije produžavaš policu.
I kod mene je bio trajno registrovan, pa je prva registracija mene izašla nešto manje od 200KM.

#108 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 12:02
by Atego
black_noke wrote:Sto se tice registracije i prevodenja skutera, je li ista procedura ako kupujem trajno registrovan skuter u istom gradu ili ako kupujem iz drugog grada? Tacnije moram li ponovo trajno registrovati ako je iz drugog grada?
evo ti iz mog iskustva.rođak uzme novu gileru runner u beganoviću i oko 200km je bila prva registracija(tj. kad imaš samo račun od skutera ili prvi put registruješ stranca).6 godina u njegovom vlasništvu nakon te registracije plaćao je samo stiker i polisu(25-30km).znači trajna reg. nije ubleha,s tim da pripremi se prvi put da kad istekne polisa (koja je trenutno na nekom prodavcu od kojeg kupuješ) da daš oko 120 km na ponovnu trajnu registraciju,ovaj put na tebe naravno,kao što je uradio čovjek koji je kupio skuter od mog rođaka.

p.s. različiti gradovi,kantoni,entiteti s tim nemaju veze

#109 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 12:17
by dadoka84
Ja sam kupovao trajno registrovan skuter i morao sam sve ponovo registrovati i to kosta oko 200KM. Poslije polica ide samo 30.

#110 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 13:46
by black_noke
Znaci da planiram jos 200 KM za te troskove...hvala svima na odgovorima :)

#111 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 30/03/2018 20:25
by mali Ninja
dadoka84 wrote:Poslije polica ide samo 30.
nije istina.

#112 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 31/03/2018 01:03
by dadoka84
Ja godinama vozim tako. Nikad nisam imao problema a zaustavljala me policija. Uz saobraćajnu u kojoj piše da je registracija trajna gledaju i policu osiguranja. Zadnja polica me koštala 29KM. U osiguravajućoj kući mi nisu govorili ništa za tehnički.

#113 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 31/03/2018 11:53
by Casual's
mali Ninja wrote:
dadoka84 wrote:Poslije polica ide samo 30.
nije istina.
Čovjek iz osiguranja isto i meni kaže, samo polica..28 KM..

#114 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 31/03/2018 22:00
by mali Ninja
dadoka84 wrote:Ja godinama vozim tako. Nikad nisam imao problema a zaustavljala me policija. Uz saobraćajnu u kojoj piše da je registracija trajna gledaju i policu osiguranja. Zadnja polica me koštala 29KM. U osiguravajućoj kući mi nisu govorili ništa za tehnički.
meni su trazili stiker, a da bi se dobio stiker mora se predati papriologija u mup kao kod standardnog produzenja saobracajne, ja sam jednom prosao bez kazne uz opomenu i ribanje kako nisam registrovan, sad kad imaju ovu spartu vjerujem da bi moglo doci kazna na adresu bez razgovora sa organom :izet: :D

#115 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 31/03/2018 22:14
by dadoka84
Stiker se dobije valjda nakon tehnickog? Ali opet ako je motor trajno registrovan i ima osiguranje. Polica mi ističe za mjesec dana pa ću provjeriti.

#116 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 03/04/2018 19:25
by mali Ninja
danas sam registrovao KTM-a, za njega mogu potvrditi, druga registracija je u pitanju, ukupno 350KM :twisted:

#117 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 08:20
by svilenjak
Prošle godine sam platio samo osiguranje za skuter 50ccm iako sam trebao otići na tehnički i odnijeti te papire da bih dobio stiker. Sve ok, pali vozi. Onda nakon 2 mjeseca stiže dopis da trebam vratiti tablicu od motora jer je registracija istekla prije više od mjesec dana. Odem da pitam kako je istekla kad je trajna, kaže mi teta na šalteru to tako ide. Obavezni ste uraditi tehnički pregled i zalijepiti stiker (i još par nekih taksi se plaća). Tako da sam morao vratiti staru tablicu, odjaviti motor, platiti novu tablicu, novu vlasničku i novu saobraćajnu. Izišli su mi u susret pa mi nisu naplatili one dažbine koje se plaćaju prilikom prve registracije (vodozaštita, porez, ovo, ono...).

#118 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 11:37
by BlackCaviar
Ma sta ba, kakvi stikeri? :D od 2010. vozim isti skuter i samo produzavam osiguranje, nikad mi niko tehnicke i stikere spominjao nije. Svasta, vidjet cu u augustu sad opet :D

#119 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 17:19
by dadoka84
Ja zvao kolegu koji je u saobracajnoj policiji i kaze samo policu produži. Ovdje fakat lud zbunjen normalan.

#120 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 22:07
by mali Ninja
svilenjak wrote:Prošle godine sam platio samo osiguranje za skuter 50ccm iako sam trebao otići na tehnički i odnijeti te papire da bih dobio stiker. Sve ok, pali vozi. Onda nakon 2 mjeseca stiže dopis da trebam vratiti tablicu od motora jer je registracija istekla prije više od mjesec dana. Odem da pitam kako je istekla kad je trajna, kaže mi teta na šalteru to tako ide. Obavezni ste uraditi tehnički pregled i zalijepiti stiker (i još par nekih taksi se plaća). Tako da sam morao vratiti staru tablicu, odjaviti motor, platiti novu tablicu, novu vlasničku i novu saobraćajnu. Izišli su mi u susret pa mi nisu naplatili one dažbine koje se plaćaju prilikom prve registracije (vodozaštita, porez, ovo, ono...).
takoe, da stvar bude gora, vecina tehnickih pregleda su izgubili licence, tehnicki se moze i mora izvrsiti samo na 2 mjesta u sarajevu :D

#121 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 22:15
by Casual's
dadoka84 wrote:Ja zvao kolegu koji je u saobracajnoj policiji i kaze samo policu produži. Ovdje fakat lud zbunjen normalan.
Možda ipak to sve zavisi od kantona ? Danas me zvala ova iz osiguranja i kaže da sutra istice polica, treba samo nju produžiti - 32 KM.

#122 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 04/04/2018 22:50
by dadoka84
Evo znaci. Motor registrovan u KS na trajnoj registraciji.
Do sad samo polica obnavljana. Preko Hile auto registrujem.
Ostali?

#123 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 05/04/2018 07:44
by drndalo
dadoka84 wrote:Evo znaci. Motor registrovan u KS na trajnoj registraciji.
Do sad samo polica obnavljana. Preko Hile auto registrujem.
Ostali?
Sta/ko je Hila?

#124 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 05/04/2018 08:08
by vnm
Nisam motorista ali da pokušam da riješim nedoumice.

PRAVILNIK O REGISTRIRANJU VOZILA navodi slijedeće:

Član 25.
(Važenje registracije vozila)
...
(4) Za traktore, radne mašine i motokultivatore, kao i vozila na motorni pogon čija zapremina
motora ne prelazi 50 cm3, važenje registracije nije vremenski ograničeno, uz obavezu
posjedovanja stikera naljepnice i polise o osiguranju vozila koje ne smiju biti starije od godinu
dana.

Zatim PRAVILNIK O TEHNIĈKIM PREGLEDIMA VOZILA navodi slijedeće vezano za gore citirani član:

Član 18.
(Tehnički pregled)
...
(6) Tehnički pregled vozila koja ne podliježu obavezi godišnjeg registriranja navedenih u članu 25.
stav 4. Pravilnika o registriranju vozila („Službeni glasnik BiH“, broj 69/09) obavlja se u
periodu ne dužem od 30 dana prije isteka roka od godinu dana od prethodno obavljenog
tehničkog pregleda.

Prema gore navedenim članovima se vidi da je godišnji tehnički pregled obavezan i za vozila sa takozvanom trajnom registracijom. Ukoliko vam je dosad prolazilo da ne radite tehnički pregled to je isključivo do neupućenosti osiguranja odnosno policije.

Generalno čim kaže "uz obavezu posjedovanja stikera naljepnice" znaći ne može bez tehničkog, jer se naljepnica izdaje poslije obavljenog redovnog tehničkog pregleda sa važenjem od 12 ili 6 mjeseci, u zavisnosti od toga da li je za vozilo propisan šestomjesečni redovni pregled. I ovo neki MUP-ovi izdaju bez obavljenog tehničkog pregleda, zato jer ne poznaju materiju i pravilnike.

Uglavnom ako vam prolazi nastavite kako vam prolazi, ali nemojte da se čudite ako bude nekad kakvih problema. :D

#125 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Posted: 05/04/2018 13:37
by dadoka84
Aha. Fala :D