Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Još se izgubilo vremena jer ViK nije na vrijeme naručio opremu iz inostranstva i tako dalje, a raja to ne konta i onda kriv samo izvođač radova.
Opremu ne naručuje ViK nego izvođač radova
Eto izvođač radova zna šta ViKu treba od opreme, da li imaju na stanju i slično.
Naravno da zna, postoji procedura prilikom ishođenja dozvola za gradnju svega pa i kružnog toka..Uslov za dobijanje Odobrenja za građenje je i saglasnost ViK-a za lokaciju objekta i saglasnost ViK-a za Glavni projekat. U saglasnosti za lokaciju je navedeno da je neophodno izmjestiti magistralni cjevovod i u tu svrhu izraditi projekat, a ovjera tog projekta (u kojem je naveden tip i količina cijevi, fitinga, veza i svega ostalog) je uslov da opština izda građevinsku dozvolu. Dakle, specifikacija svih materijala i opreme se znala i prije dobijanja građevinske dozvole, a izvođač istu ne nabavlja od ViK-a nego na tržištu.
Investitor - direkcija za ceste i ViK potpisuju sporazum po kojem je obaveza investitora nabavka materijala i izvođenje radova a ViK vrši nadzor i završno spajanje nove i stare trase (to je ono kad pola grada ostane bez vode 48 sati..)
neki wrote: ↑23/04/2024 15:02
Opremu ne naručuje ViK nego izvođač radova
Eto izvođač radova zna šta ViKu treba od opreme, da li imaju na stanju i slično.
Naravno da zna, postoji procedura prilikom ishođenja dozvola za gradnju svega pa i kružnog toka..Uslov za dobijanje Odobrenja za građenje je i saglasnost ViK-a za lokaciju objekta i saglasnost ViK-a za Glavni projekat. U saglasnosti za lokaciju je navedeno da je neophodno izmjestiti magistralni cjevovod i u tu svrhu izraditi projekat, a ovjera tog projekta (u kojem je naveden tip i količina cijevi, fitinga, veza i svega ostalog) je uslov da opština izda građevinsku dozvolu. Dakle, specifikacija svih materijala i opreme se znala i prije dobijanja građevinske dozvole, a izvođač istu ne nabavlja od ViK-a nego na tržištu.
Investitor - direkcija za ceste i ViK potpisuju sporazum po kojem je obaveza investitora nabavka materijala i izvođenje radova a ViK vrši nadzor i završno spajanje nove i stare trase (to je ono kad pola grada ostane bez vode 48 sati..)
Bilo jednom na TVu kaže: pojedinim kjkp nisu tačno ucrtane instalacije dok neotkopaš neznaš šta ćeš naći, najgori po tom pitanju Sarajevo gas, pa ti nešto planiraju
Imam osjecaj da je iz dana u dan sve vise semafora koji prekidaju (sad vec nepostojeci) zeleni val. Je li moguce da se to sve toliko zapustilo? Mislim ok, adaptivno upravljanje saobracajem - super. Sta cemo do tad? Nije da je nemoguce na postojecim semaforima nastimati zeleni val. Postojao je nekad u ovom gradu, a semafori su isti.
Stvarno postaje nesnosljivo. U bilo koje doba dana da covjek ide, uvijek haos, u oba pravca. Zar je toliko tesko naci neko privremeno rjesenje dok ti veliki projekti (nove tramvajske i trolejbuske linije i adaptivno upravljanje) ne zazive?
shbc wrote: ↑25/04/2024 09:00
Imam osjecaj da je iz dana u dan sve vise semafora koji prekidaju (sad vec nepostojeci) zeleni val. Je li moguce da se to sve toliko zapustilo? Mislim ok, adaptivno upravljanje saobracajem - super. Sta cemo do tad? Nije da je nemoguce na postojecim semaforima nastimati zeleni val. Postojao je nekad u ovom gradu, a semafori su isti.
Stvarno postaje nesnosljivo. U bilo koje doba dana da covjek ide, uvijek haos, u oba pravca. Zar je toliko tesko naci neko privremeno rjesenje dok ti veliki projekti (nove tramvajske i trolejbuske linije i adaptivno upravljanje) ne zazive?
shbc wrote: ↑25/04/2024 09:00
Imam osjecaj da je iz dana u dan sve vise semafora koji prekidaju (sad vec nepostojeci) zeleni val. Je li moguce da se to sve toliko zapustilo? Mislim ok, adaptivno upravljanje saobracajem - super. Sta cemo do tad? Nije da je nemoguce na postojecim semaforima nastimati zeleni val. Postojao je nekad u ovom gradu, a semafori su isti.
Stvarno postaje nesnosljivo. U bilo koje doba dana da covjek ide, uvijek haos, u oba pravca. Zar je toliko tesko naci neko privremeno rjesenje dok ti veliki projekti (nove tramvajske i trolejbuske linije i adaptivno upravljanje) ne zazive?
Postoji jedno stanje koje najbolje opisuje odgovor na tvoje pitanje: "Bol u *urcu!" još malo ubaciš začina zvani "nesposobnost" i eto ga.
Na žalost ministarstvo jaše na tramvajima i pruzi dok je sve ostalo u raspadu. Adaptivno je prema obećanjima trebalo biti davno implementirano a prema stvarnom stanju ne zna se kad će.
Ljudi zna li iko šta je s Mevludinom, pa sve stoji? Parkirane masine, oči mi izbi Mevludin comerce. Vala si Šteta totalno podbacio sa ovim KT, pa i ostalim, slobodno mogu reći.
Ezel Bayraktar wrote: ↑25/04/2024 11:49
Ljudi zna li iko šta je s Mevludinom, pa sve stoji? Parkirane masine, oči mi izbi Mevludin comerce. Vala si Šteta totalno podbacio sa ovim KT, pa i ostalim, slobodno mogu reći.
Imaju jos dva mjeseca fore, jbg malo kada otopli se lakse asfaltira
El_comadante wrote: ↑24/04/2024 19:24
da prijavim da su uzrovili ulicu braće Mulić, skidaju prvi sloj asfalta i pješčku stazu su skinuli asfalt.
Vakat im je i bio samo neka ne zaborave one lezece policajce, ali postaviti one kao u tuzli
Ma kakvi lezeci policajci, to treba svugdje skinuti. Postaviti kamere da te slika i rijesis problem brze voznje.
evo po dijelu ceste kod pošte i sinoćnjoj nesreći vidimo da nije tako
ležeći policajci ipak usporavaju sve, i one koji imaju para za kazne,i one koji ih ne plaćaju
Ezel Bayraktar wrote: ↑25/04/2024 11:49
Ljudi zna li iko šta je s Mevludinom, pa sve stoji? Parkirane masine, oči mi izbi Mevludin comerce. Vala si Šteta totalno podbacio sa ovim KT, pa i ostalim, slobodno mogu reći.
Blato naokolo, ili kad je suho prašina.
Nejasno kako ne postoje zakonske obaveze da se stavi privremeni sloj asfalta, već se mjesecima mora klackati po raskopanoj zemlji
El_comadante wrote: ↑24/04/2024 19:24
da prijavim da su uzrovili ulicu braće Mulić, skidaju prvi sloj asfalta i pješčku stazu su skinuli asfalt.
Vakat im je i bio samo neka ne zaborave one lezece policajce, ali postaviti one kao u tuzli
Dogovoreno je kamere umjesto ležećih.
Izbjegavam koliko god mogu da vozim ulicom braće Mulić i dalje bulevar Mimara Sinana samo radi ležećih policajaca jer ih ima previše. Nadam se da ih neće vratiti u toj mjeri. A nije mi jasno što ne stave one ležeće policajce sa platformom kao što ima recimo u Paromlinskoj ulici. Moraš usporiti, ali opet je puno blaže voziti.
Vakat im je i bio samo neka ne zaborave one lezece policajce, ali postaviti one kao u tuzli
Dogovoreno je kamere umjesto ležećih.
Izbjegavam koliko god mogu da vozim ulicom braće Mulić i dalje bulevar Mimara Sinana samo radi ležećih policajaca jer ih ima previše. Nadam se da ih neće vratiti u toj mjeri. A nije mi jasno što ne stave one ležeće policajce sa platformom kao što ima recimo u Paromlinskoj ulici. Moraš usporiti, ali opet je puno blaže voziti.
Joj ima vas što usporite preko ležećih, ama ne usporite nego stanete, pa jednim točkom, pa drugim...ko da trokolice vozite.
Neki dan sam tako jednog hladno pretekao na ležećem.
Stade frajer, pa lagano.
Dođe drugi ležeći, opet isto.
E nećeš više paćeniče.
Izbjegavam koliko god mogu da vozim ulicom braće Mulić i dalje bulevar Mimara Sinana samo radi ležećih policajaca jer ih ima previše. Nadam se da ih neće vratiti u toj mjeri. A nije mi jasno što ne stave one ležeće policajce sa platformom kao što ima recimo u Paromlinskoj ulici. Moraš usporiti, ali opet je puno blaže voziti.
Joj ima vas što usporite preko ležećih, ama ne usporite nego stanete, pa jednim točkom, pa drugim...ko da trokolice vozite.
Neki dan sam tako jednog hladno pretekao na ležećem.
Stade frajer, pa lagano.
Dođe drugi ležeći, opet isto.
E nećeš više paćeniče.
Izbjegavam koliko god mogu da vozim ulicom braće Mulić i dalje bulevar Mimara Sinana samo radi ležećih policajaca jer ih ima previše. Nadam se da ih neće vratiti u toj mjeri. A nije mi jasno što ne stave one ležeće policajce sa platformom kao što ima recimo u Paromlinskoj ulici. Moraš usporiti, ali opet je puno blaže voziti.
Joj ima vas što usporite preko ležećih, ama ne usporite nego stanete, pa jednim točkom, pa drugim...ko da trokolice vozite.
Neki dan sam tako jednog hladno pretekao na ležećem.
Stade frajer, pa lagano.
Dođe drugi ležeći, opet isto.
E nećeš više paćeniče.
Nisam siguran da je on paćenik..
Ja sam siguran da su paćenici SVI koji stanu ispred ležećeg, ubace u prvu i ko po jajima.