Mazda All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
- mk ultra
- Posts: 19732
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#5079 Re: Mazda All About
Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11225
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5080 Re: Mazda All About
Zato što nema zamjene za kubike.mk ultra wrote: ↑28/03/2024 18:39Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
Jednostavno je mnogo povoljnija krivulja okretnog momenta, pa čak i u toj prigušenoj verziji.
A vjeruj mi, baš zbog iskoristivosti okretnog momenta, da taj 2.0 troši manje od isto snažnog 1.6 u istim uslovima eksploatacije.
I naravno, bit će mnogo dugotrajniji.
To je ono što ja stalno ponavljam. Downsizing je sranje.
- hopi
- Posts: 5744
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#5081 Re: Mazda All About
Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11225
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5082 Re: Mazda All About
Ta tadašnja TDI vs HDI razlika je zato što su PD imali mnogo jaču tu navalu momenta od CR dizela tada.hopi wrote: ↑28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
- Evolution_IV
- Posts: 13808
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5083 Re: Mazda All About
nije bilo vise para, bolje takav drl nego trokolica od 0.9 3 cilindra
- Evolution_IV
- Posts: 13808
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5084 Re: Mazda All About
nabijes jer su duge brzine, ide i caddy 180 sa 75ks, mada ja ne vjerujem njihovim brzinomjerima ko ni bc, previse su optimisticni bili i ostali..mk ultra wrote: ↑28/03/2024 18:39Pa vidi za kola od 85kW nabijes vmax 215-220jako jednostavno
Manuelni je mjenjac i vuce u svakoj brzini
200kmh ides na 3000u/min
Prelud motor i daleko bolji od proslog 1.6tdi
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5085 Re: Mazda All About
Potpuno netačna fraza.
Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:
1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);
2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);
3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);
4.) povećanje broja obrtaja motora.
- konektovan
- Posts: 41152
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#5086 Re: Mazda All About
Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?hopi wrote: ↑28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
- hopi
- Posts: 5744
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#5087 Re: Mazda All About
More bit, šta god da je tdi se činio življim, možda u praksi i nije bio, ali opet i to je bilo dovoljno da je ugodniji za voziti.EFD22 wrote: ↑28/03/2024 18:51Ta tadašnja TDI vs HDI razlika je zato što su PD imali mnogo jaču tu navalu momenta od CR dizela tada.hopi wrote: ↑28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
- hopi
- Posts: 5744
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#5088 Re: Mazda All About
Ma ne znam koji tačno cini mi se da sam ga probao u tadašnjem pasatu 5.5konektovan wrote: ↑28/03/2024 19:01Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?hopi wrote: ↑28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Ne znam meni je dobro išao
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5089 Re: Mazda All About
Stoperica ne laze, vauvau laze.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11225
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5090 Re: Mazda All About
Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.Seawolf wrote: ↑28/03/2024 18:56Potpuno netačna fraza.
Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:
1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);
2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);
3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);
4.) povećanje broja obrtaja motora.
Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5091 Re: Mazda All About
Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.EFD22 wrote: ↑28/03/2024 19:07Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.Seawolf wrote: ↑28/03/2024 18:56Potpuno netačna fraza.
Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:
1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);
2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);
3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);
4.) povećanje broja obrtaja motora.
Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5092 Re: Mazda All About
Kao primjer subjektivnog osjecaja, na svojoj skuli sam se igrao sa podesavanjem odziva pedale gasa.
Na osjetljivijim postavkama mislis da vozis EV sa 600Nm, ali na stoperici sve isto.
Na osjetljivijim postavkama mislis da vozis EV sa 600Nm, ali na stoperici sve isto.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11225
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5093 Re: Mazda All About
Ili uzmeš Renaulta sa istim motorom za duplo manje paraSeawolf wrote: ↑28/03/2024 19:10Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.EFD22 wrote: ↑28/03/2024 19:07Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.Seawolf wrote: ↑28/03/2024 18:56
Potpuno netačna fraza.
Kao neko ko se prilično dobro razumije u procese u SUS motoru, evo četiri zamjene za kubike:
1.) povećenje volumetrijskog stepena punjenja cilindra motora, poboljšanjem uvodnog strujanja (rezonancija);
2.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora smanjenjem temperature vazduha (hladnjak);
3.) povećanje gustine vazduha koja ulazi u cilindar motora povećanjem pritiska vazduha (prehranjivanje);
4.) povećanje broja obrtaja motora.
Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5094 Re: Mazda All About
Kao što sam ja uradio, za 2.35 puta manje para.EFD22 wrote: ↑28/03/2024 19:14Ili uzmeš Renaulta sa istim motorom za duplo manje paraSeawolf wrote: ↑28/03/2024 19:10Onome ko može bez ikakvih problema za 110.000 KM prodati novog kompakta sa motorom zapremine 1.33 l.EFD22 wrote: ↑28/03/2024 19:07
Naravno, samo što uz sve to dolaze veća naprezanja i posljedično smanjena trajnost i pouzdanost. Pogotovo ako u obzir uzmemo maksimalne uštede gdje god se može i ne može.
Da je kesa odriješena, i da se ne štedi, naravno da se i mali motor sa svim tim gore nabrojanim elementima može učiniti pouzdanim, uz kvalitetnije i izdržljivije materijale i manje tolerancije pri proizvodnji. No, kome se to isplati?...
Ali da se razumijemo, nisu isti motori i ne proizvode se u istoj fabrici.
- nepass1
- Posts: 10008
- Joined: 06/07/2017 07:35
#5096 Re: Mazda All About
Buraz reklamirao svoju atecu 2.0 sa 190ks kad su mu dali t-roc 1.6, mislim 150ks, dok je seat bio na servisu . Kaze ne moze se porediti koliko bolje t-roc ide.hopi wrote: ↑28/03/2024 19:06Ma ne znam koji tačno cini mi se da sam ga probao u tadašnjem pasatu 5.5konektovan wrote: ↑28/03/2024 19:01Koji tdi,..punpa dizna iz petice ili stari iz cvrke?hopi wrote: ↑28/03/2024 18:49 Ma dobro neka kola jednostavno se čini da bolje idu nego što je deklarisana snaga, a neka lošija
Tako su govorili za onaj stari 1.9tdi 131KS ma to se samo čini da je snažan da može povući ali ništa to
Mada kada sam probao 2.0hdi 90 KS i 1.9 tdi 90ks meni se tdi činio dosta življi
Možda eto nije tako ako se mjere, ali meni se činilo a to je bitno u vožnji
Tako je možda i s tim kolima
Ne znam meni je dobro išao
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5097 Re: Mazda All About
190 ima vecu turbinu, treba joj duze da krene.
Zavisi i koje su norme bile, i je li mjenjac bio isti.
Ali svakako za subjektivni dozivljaj ces cuti od deset ljudi dvadeset misljenja.
Samo stoperica.
- canvra888
- Posts: 4621
- Joined: 09/07/2021 15:03
#5098 Re: Mazda All About
Bolan ni Dacija u 2024. u B segmentu više ne nudi halogenare za DRL u baznoj opremi i onda vi pojedini spominjete Mazdu i premium u istoj rečenicikravamuzara wrote: ↑28/03/2024 18:28Matrix LED, koza sa grijanjem guzice, 360 kamera, Bose zvucnici, headup displej, bezicni carplay…, sve to bude za cijenu klot gnjolfa.
Naravno u normalnoj drzavi.
-
- Posts: 3850
- Joined: 15/03/2022 11:18
#5099 Re: Mazda All About
Pasulji imali kurblu i halogene kad je Mazda imala full LED farove u baznoj opremi.canvra888 wrote: ↑28/03/2024 19:49Bolan ni Dacija u 2024. u B segmentu više ne nudi halogenare za DRL u baznoj opremi i onda vi pojedini spominjete Mazdu i premium u istoj rečenicikravamuzara wrote: ↑28/03/2024 18:28Matrix LED, koza sa grijanjem guzice, 360 kamera, Bose zvucnici, headup displej, bezicni carplay…, sve to bude za cijenu klot gnjolfa.
Naravno u normalnoj drzavi.
Jebote DRL, doplata za matrix ko u svaba za par tepiha i pregrada.
-
- Posts: 18423
- Joined: 17/04/2012 22:57
#5100 Re: Mazda All About
Ala si dosadan brate mili. Uhvatio se jedne stavke, kao ona tebi nešto posebno znači. A to što ima odličan interijer, dobar dizajn, kvalitetnu mehaniku... to ništa.
Ja bih volio baš tu halogenu na DLR jer mi je tužno da srećem sve više veoma mladih auta kome LED DLR treperi ili nikako ne radi, a zamjena vjerovatno košta kao jedna plata.
Ja bih volio baš tu halogenu na DLR jer mi je tužno da srećem sve više veoma mladih auta kome LED DLR treperi ili nikako ne radi, a zamjena vjerovatno košta kao jedna plata.