Vebasto
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#1 Vebasto
Eh ovako. Drug ima Sharana, 2004. god. TDI. Kupio ga je nedavno u AC Quattro-u polovnog. Vozio ga je neko vrijeme i bio je zadovoljan. Medjutim, sa pojavom prvih minusa javio mu se sliedeci problem. U toku voznje poceo mu se ispod auta pojavljivati oblak bijelog dima, koji je toliko velik da izgleda kao da se zapalio auto, i koji smrdi na naftu. Otisao je u Quattroda vidi sta je i oni su mu podigli auto na dizalicu i pokazile neku spravu za koju su rekli da je neki mali "Vebasto" koji sluzi za grijanje vode za zagrijavanje unutrasnjosti auta nevezano za motor, tj. da ta sprava ima svoj motor. Navodno su rekli da je to normalno ali pretpostavlja se da im je mrso oko toga da se peglaju, jer je nemoguce da je normalno da izlazi tolika kolicina dima i da tako smrdi. Pa eto ako neko zna nesto o ovome molio bih vas u ime druga za pomoc!
- Tahta
- Posts: 896
- Joined: 22/01/2008 18:28
#2 Re: Vebasto
To se nebi smjelo događati pa auto nije toliko staro. Ti vebasto su nekada stvarno smrdili koristili se u kamionima zimi kada vozači odmaraju a imaju grijanje sa 2-3 litra nafte, sada ovi novi oni su gotovo nečujni a kamoli dim ili smrad to je nešto pokvareno.
- and
- Posts: 8178
- Joined: 04/09/2007 22:51
#3 Re: Vebasto
na jednom autu koje nema webasto ima ispred prednjeg lijevog točka cijevčica iz koje nekada zna izaći velika količina dima baš kao da se auto zapalilo,kao neki višak i to je kažu normalno.na drugom koje ima webasto nisam primijetio da se nešto dimi i da smrdi.inače taj webasto najčešće radi kada je auto ugašeno,pa kada voziš ne bi trebalo da radi i da dimi.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#4 Re: Vebasto
E pa njemu iza lijevog zadnjeg tocka ima kao neka kutija koja ima cijevcicu koj ajoj sluzi kao auspuh. Vjerovatno odatle i treba da izlazi taj dima ali ne vjerujem u tolikoj kolicini i da tako smrdi.
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#5 Re: Vebasto
Vjerovatno je auto uvezeno iz Svedske ili neke druge nordijske zemlje. To je normalna pojava kod automobila koji imaju taj uredjaj nije nikakav kvar, pitaj nekog ko zivi u Svedskoj. I ne zove se on Webasto nego firma koja ga proizvodi :p
I nek ti drug bude zahvalan sto su mu odma ustanovili da je do toga..poznajem ovlastenih servisa gdje su ljudima izmjenjali dijelova za hiljade maraka a nisu ustanovili postojanje "webasta"
I nek ti drug bude zahvalan sto su mu odma ustanovili da je do toga..poznajem ovlastenih servisa gdje su ljudima izmjenjali dijelova za hiljade maraka a nisu ustanovili postojanje "webasta"
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#6 Re: Vebasto
Ma nije on rekao da se zove "Webasto"; ne go su mu tako rekli ljudi u servisu, i znam ja da je to firma koja ga proizvodi. A auto je kupljen ovdje nov, dakle nije uvezen.
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#7 Re: Vebasto
Ma dizel pa to je . Ja dok sam imao 2004 TDI Boru zimi je znala pravo zadimiti pri hladnom startu ali samo tek startu u voznji se ponasala. Nego neka prijatelj uzme benzin i nema brige .corsa wrote:Eh ovako. Drug ima Sharana, 2004. god. TDI. Kupio ga je nedavno u AC Quattro-u polovnog. Vozio ga je neko vrijeme i bio je zadovoljan. Medjutim, sa pojavom prvih minusa javio mu se sliedeci problem. U toku voznje poceo mu se ispod auta pojavljivati oblak bijelog dima, koji je toliko velik da izgleda kao da se zapalio auto, i koji smrdi na naftu. Otisao je u Quattroda vidi sta je i oni su mu podigli auto na dizalicu i pokazile neku spravu za koju su rekli da je neki mali "Vebasto" koji sluzi za grijanje vode za zagrijavanje unutrasnjosti auta nevezano za motor, tj. da ta sprava ima svoj motor. Navodno su rekli da je to normalno ali pretpostavlja se da im je mrso oko toga da se peglaju, jer je nemoguce da je normalno da izlazi tolika kolicina dima i da tako smrdi. Pa eto ako neko zna nesto o ovome molio bih vas u ime druga za pomoc!
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#8 Re: Vebasto
Mozak to nema veze sa tim sto je disel.
To je odvojeno grijanje kada motor ne radi.
To je odvojeno grijanje kada motor ne radi.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#9 Re: Vebasto
madner wrote:Mozak to nema veze sa tim sto je disel.
To je odvojeno grijanje kada motor ne radi.
-
- Posts: 2018
- Joined: 29/12/2004 21:18
#10 Re: Vebasto
nek ti provjere dihtunge na ventilima, oni znaju izazvati bijeli dim dok je motor hladan
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#11 Re: Vebasto
Ovaj put si promašio temu totalno.whow wrote:Ma dizel pa to je . Ja dok sam imao 2004 TDI Boru zimi je znala pravo zadimiti pri hladnom startu ali samo tek startu u voznji se ponasala. Nego neka prijatelj uzme benzin i nema brige .corsa wrote:Eh ovako. Drug ima Sharana, 2004. god. TDI. Kupio ga je nedavno u AC Quattro-u polovnog. Vozio ga je neko vrijeme i bio je zadovoljan. Medjutim, sa pojavom prvih minusa javio mu se sliedeci problem. U toku voznje poceo mu se ispod auta pojavljivati oblak bijelog dima, koji je toliko velik da izgleda kao da se zapalio auto, i koji smrdi na naftu. Otisao je u Quattroda vidi sta je i oni su mu podigli auto na dizalicu i pokazile neku spravu za koju su rekli da je neki mali "Vebasto" koji sluzi za grijanje vode za zagrijavanje unutrasnjosti auta nevezano za motor, tj. da ta sprava ima svoj motor. Navodno su rekli da je to normalno ali pretpostavlja se da im je mrso oko toga da se peglaju, jer je nemoguce da je normalno da izlazi tolika kolicina dima i da tako smrdi. Pa eto ako neko zna nesto o ovome molio bih vas u ime druga za pomoc!
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#12 Re: Vebasto
kakvo webasto, otisla mu je klapna sto mu baca ulje na zračni filter, i kad se pomješa voda sa uljem u karteru, automatski anlasuje na auspuh bijeli dim, to je normalno ako vani nije ispod -4
-
- Posts: 563
- Joined: 20/01/2009 19:20
#13 Re: Vebasto
Moja pretpostavka je da se radi o sasvim normalnoj pojavi jer tvoj opis u velikom dijelu odgovara "normalnom radu" "Webasto" grijaca.
Ti grijaci se vecinom ugraduju u dizelase radi olaksavanja starta pri niskim temperaturama a istovremeno se, barem kod modernijih zagrijava i kupe i sofer sajba tako da se sjeda u toplo auto sa "zagrijanim motorom" i odmrznutom sofer sajbom.
Moj Peugeot 407 HDi ima ugraden "Webasto" grijac (jedan sam od spomenutih stanovnika Skandinavije ). Pri radu grijac koristi gorivo tj. u mom slucaju dizel. Posto Webasto ne koristi izduvni sistem auta u koje je ugraden, izduvni gasovi moraju negdje izaci. U mom Peugeotu je to, kao i kod pomenutog "Sharana" u visini lijevog prednjeg tocka. Ne znam kako je Webasto kod tog "Sharana" programiran, ali moj se pored manuelnog paljenja i programiranja vremena pali i automatski cim je vanjska temperatura ispod 5 stepeni, da bi "pomogao" motoru da sto brze distigne radnu temperaturu.
Kolicina dima je dosta velika, i pogotovi pri nizim temperaturama kada je dim vidljiviji, moze izgledati zastrasujuce tj. imas osjecaj kao da se nesto zapalilo. Kod isporuke kola su nam to objasnili i rekli da ih ljudi koji po prvi put kupuju auto sa "Webasto" grijacima cesto zovu i pitaju zabrinuto o navedenom dimu.
Ako je Webasto upaljen, a vozac sjedne i krene negdje sa autom, jedan dio dima ce biti "usisan" od strane ventilacionog sistema auta sto ce naravno dovesti do nezeljenog mirisa "nafte". To je normalna pojava koja se skoro u potpunosti moze izbjeci time sto se grijac iskljuci prije kretanja. Mozda se u tom "Sharanu" grijac kao i kod mog auta, automatski pali kod nizih temperatura i ostaje upaljen u pocetku voznje sto dovodi do smrada.
Ti grijaci se vecinom ugraduju u dizelase radi olaksavanja starta pri niskim temperaturama a istovremeno se, barem kod modernijih zagrijava i kupe i sofer sajba tako da se sjeda u toplo auto sa "zagrijanim motorom" i odmrznutom sofer sajbom.
Moj Peugeot 407 HDi ima ugraden "Webasto" grijac (jedan sam od spomenutih stanovnika Skandinavije ). Pri radu grijac koristi gorivo tj. u mom slucaju dizel. Posto Webasto ne koristi izduvni sistem auta u koje je ugraden, izduvni gasovi moraju negdje izaci. U mom Peugeotu je to, kao i kod pomenutog "Sharana" u visini lijevog prednjeg tocka. Ne znam kako je Webasto kod tog "Sharana" programiran, ali moj se pored manuelnog paljenja i programiranja vremena pali i automatski cim je vanjska temperatura ispod 5 stepeni, da bi "pomogao" motoru da sto brze distigne radnu temperaturu.
Kolicina dima je dosta velika, i pogotovi pri nizim temperaturama kada je dim vidljiviji, moze izgledati zastrasujuce tj. imas osjecaj kao da se nesto zapalilo. Kod isporuke kola su nam to objasnili i rekli da ih ljudi koji po prvi put kupuju auto sa "Webasto" grijacima cesto zovu i pitaju zabrinuto o navedenom dimu.
Ako je Webasto upaljen, a vozac sjedne i krene negdje sa autom, jedan dio dima ce biti "usisan" od strane ventilacionog sistema auta sto ce naravno dovesti do nezeljenog mirisa "nafte". To je normalna pojava koja se skoro u potpunosti moze izbjeci time sto se grijac iskljuci prije kretanja. Mozda se u tom "Sharanu" grijac kao i kod mog auta, automatski pali kod nizih temperatura i ostaje upaljen u pocetku voznje sto dovodi do smrada.
- cico x
- Posts: 1042
- Joined: 31/12/2002 00:00
- Location: Nikad zeljo,nikad avaz...
#14 Re: Vebasto
ima li negdje servis u Sarajevu za webasto ?