Variraju obrtaji

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#1 Variraju obrtaji

Post by goran288 »

u pitanju je Renault Clio 1.9 D 2000 god...kad tek upalim auto obrtaji mi pocnu varirati i to malo brze,negdje od 900 pa do 1200-900-1200-900-1200 i sve tako,ugasim auto,upalim odma sve normala,samo vozi,ali to se desava uvijek,bio vruc ili hladan motor,samo nek stane 5-10 minuta....eto nadam se da sam imalo docarao ovaj kvar...pa ako je neko imao slicnih problema nek javne... :sax: :sax: :thumbup:
Last edited by goran288 on 16/03/2010 01:22, edited 6 times in total.
Betand
Posts: 164
Joined: 29/11/2009 18:31

#2 Re: Variraju obrtaji...

Post by Betand »

još jedan što je pao na "sitan kvar" ...kad će ljudi skontati za te zamjene , da neko nedaje svoje auto u zamjenu tek tako nego da se rijesi problema kako tako ..
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#3 Re: Variraju obrtaji...

Post by goran288 »

Betand wrote:još jedan što je pao na "sitan kvar" ...kad će ljudi skontati za te zamjene , da neko nedaje svoje auto u zamjenu tek tako nego da se rijesi problema kako tako ..
jesi ti neki tutor ovdje ili..nisam pitao to i nisi trebao da trosis rijeci bezv,da ti kazem sta sam dao za ovo auto ti bi rekao svak cast ili kontas da si najpametniji i da si boga za muda uhvatio....kakvi sve ljudi ima ovo nije normalno...
radostan dan
Posts: 27095
Joined: 31/01/2010 20:26
Location: madera

#4 Re: Variraju obrtaji...

Post by radostan dan »

.
Last edited by radostan dan on 21/10/2011 15:40, edited 1 time in total.
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#5 Re: Variraju obrtaji...

Post by goran288 »

radostan dan wrote:Nemiran rad motora kod klia, obrtomjer varira gore dole u tom rasponu - provjeri kroz providno crijevo za gorivo ide li kroz navedeno samo gorivo ili ima i mjehurića zraka, kad je motor zagrijan
. Ako ima, nemoj lutati i bacati pare kao moj brat, da bi se na kraju ispostavilo da je začepljena jedna od dizni. Istu nećeš očistiti upotrebom aditiva.
Javi po pregledu, je li to u pitanju?
ok javim odma,mada mislim da nije to,jer mi se to samo desi prilikom paljenja,odma ugasim auto i ponovo upalim sve ok,radi ko doxa,da je dizna uvijek bi se desavalo,mislim da je nesto oko struje,ali javljam sutra akobogda,ujtru ide kod doktora...hvala buraz u svakom slucaju... :thumbup: :thumbup:
suljke
Posts: 175
Joined: 06/02/2008 21:39
Location: sarajevo

#6 Re: Variraju obrtaji...

Post by suljke »

Imao slicne simptome ali na drugoj marki vozila, majstor kaze mogao bi biti ovaj senzor te mogao bi biti onaj senzor, pa moglo bi biti ovo moglo bi biti ono.
Cujem se putem emajla sa jednim momkom iz Hrvatske koji je tata mata za moju marku vozila, objasnim mu sta je u pitanju.
Pita meme momak "da nisi prao motor" (naravno da jesam ne volim ni prasinu na istom da vidim).
Skini kleme sa akumulatora oko pola sata da se ECU resetuje. Ja skinem kleme navece i ujutro ih postavim.
Auto ko NOV.
Probaj skinuti kleme sa akumulatora.
emko1234
Posts: 4582
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#7 Re: Variraju obrtaji...

Post by emko1234 »

imao drug takav problem bmw e36..320i..auto normalno vozi al kad stane u leru il kad pritisne kvacilo obrtaji ne mogu da se smire..iiritra pogotovo kad je motor sestak..ispostavilo se da meser kablovi nisu bili uredu..ustavari bili mokri jer je prao motor nestrucno..promjenjeni kablovi problem rijesen..a moze bit do dizni sto ti napisa kolega prije mene..
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#8 Re: Variraju obrtaji...

Post by atko »

Zanimljivo je da ovakav ili skroz slican problem obicno ima razlicite uzroke od vozila do vozila bez obzira na tip ...

Ali u svakom slucaju koristi kad ljudi iznesu svoja iskustva ;)

Dobra dijagnostika i provjera jednostavnih stvari prvo ;) ... nemoj se zaljetati da mjenjas skupe djelove jedan po jedan ... vrlo cesto uzrok je neka mala jeftina "stopzvrcna" :wink:


Ja sam imao problem da mi se ponekad auto (automatik) ugasi kad stoji u mjestu ... uzrok ... crko mi akumulator na minusima ... ja zamjenio ... poslije izvjesnog vremna se to pocelo desavati ... dijagnostika kod mog majstora - sve ok, al kaze covjek idem ja sa njim dao acquatro znam se ja sa njima imaju oni dodatnu dijagnostiku ... jedan parametar na racunaru bio pogresan (promjenio se vrlo vjerovatno zbog crkavanja akumulatora) ljudi podesili i sve ok
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#9 Re: Variraju obrtaji...

Post by goran288 »

suljke wrote:Imao slicne simptome ali na drugoj marki vozila, majstor kaze mogao bi biti ovaj senzor te mogao bi biti onaj senzor, pa moglo bi biti ovo moglo bi biti ono.
Cujem se putem emajla sa jednim momkom iz Hrvatske koji je tata mata za moju marku vozila, objasnim mu sta je u pitanju.
Pita meme momak "da nisi prao motor" (naravno da jesam ne volim ni prasinu na istom da vidim).
Skini kleme sa akumulatora oko pola sata da se ECU resetuje. Ja skinem kleme navece i ujutro ih postavim.
Auto ko NOV.
Probaj skinuti kleme sa akumulatora.
e drug ako vjerujes sinoc ja skinuo kleme,do jutros,ali nista ista stvar...jbg...hvala ti
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#10 Re: Variraju obrtaji...

Post by goran288 »

.
Last edited by goran288 on 26/02/2010 17:58, edited 1 time in total.
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#11 Re: Variraju obrtaji...

Post by goran288 »

atko wrote:Zanimljivo je da ovakav ili skroz slican problem obicno ima razlicite uzroke od vozila do vozila bez obzira na tip ...

Ali u svakom slucaju koristi kad ljudi iznesu svoja iskustva ;)

Dobra dijagnostika i provjera jednostavnih stvari prvo ;) ... nemoj se zaljetati da mjenjas skupe djelove jedan po jedan ... vrlo cesto uzrok je neka mala jeftina "stopzvrcna" :wink:


Ja sam imao problem da mi se ponekad auto (automatik) ugasi kad stoji u mjestu ... uzrok ... crko mi akumulator na minusima ... ja zamjenio ... poslije izvjesnog vremna se to pocelo desavati ... dijagnostika kod mog majstora - sve ok, al kaze covjek idem ja sa njim dao acquatro znam se ja sa njima imaju oni dodatnu dijagnostiku ... jedan parametar na racunaru bio pogresan (promjenio se vrlo vjerovatno zbog crkavanja akumulatora) ljudi podesili i sve ok
ovdje si u pravu 100%,ma jok kako se zalijetati,moze on ovako koliko ti klinac hoce,upalis jednom,ugasis,upalis opet i gas....ali gledacu da to rijesim samo lagano,vec sam saznao neke stvari,cim otkrijem javljam ovdje.. :thumbup: :thumbup:
cikavelja
Posts: 292
Joined: 07/03/2007 21:30
Location: Dje se koza muze! A nije sisa.

#12 Re: Variraju obrtaji...

Post by cikavelja »

A da odes kod majstora i uradis dijagnostiku, potrosit ces i manje para i zivaca nego prepirati se i pokusavati ljudima na forumu docarati simptome kvara ?!
MAF, lambda, pumpa, diza................., vidis o cemu ti pricam :D
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#13 Re: Variraju obrtaji...

Post by atko »

goran288 wrote:
atko wrote:Zanimljivo je da ovakav ili skroz slican problem obicno ima razlicite uzroke od vozila do vozila bez obzira na tip ...

Ali u svakom slucaju koristi kad ljudi iznesu svoja iskustva ;)

Dobra dijagnostika i provjera jednostavnih stvari prvo ;) ... nemoj se zaljetati da mjenjas skupe djelove jedan po jedan ... vrlo cesto uzrok je neka mala jeftina "stopzvrcna" :wink:


Ja sam imao problem da mi se ponekad auto (automatik) ugasi kad stoji u mjestu ... uzrok ... crko mi akumulator na minusima ... ja zamjenio ... poslije izvjesnog vremna se to pocelo desavati ... dijagnostika kod mog majstora - sve ok, al kaze covjek idem ja sa njim dao acquatro znam se ja sa njima imaju oni dodatnu dijagnostiku ... jedan parametar na racunaru bio pogresan (promjenio se vrlo vjerovatno zbog crkavanja akumulatora) ljudi podesili i sve ok
ovdje si u pravu 100%,ma jok kako se zalijetati,moze on ovako koliko ti klinac hoce,upalis jednom,ugasis,upalis opet i gas....ali gledacu da to rijesim samo lagano,vec sam saznao neke stvari,cim otkrijem javljam ovdje.. :thumbup: :thumbup:
Eee prije 15 minuta sam doputovo sa puta u SA i pri ulasku u grad primjetim da mi variraju obrtaji kad stanem na semaforu ... od 800 do 900 otprilike ... a inace su normala od 620-650 za moje auto ... i smijem se ... sjetih se ove teme ... parkiram ugasim upalim i sve ok :lol: :D ... sutra cu opet testirat da vidim hoce li se ponoviti ... pa do majstora na dijagnostiku :-D

Cini m ise da zima uvijek uzme danak :D
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#14 Re: Variraju obrtaji...

Post by chuchumbamayumbe »

Meni se to znalo desavati na Hondi...uglavnom neko vakuum crijevo bilo u pitanju (ima ih nekoliko, veze nemam za sta sluze)...dotrajalo, otisla guma i nije bilo vakuuma. Doduse, kod mene je beMzinjara.
Pretrkelj'o crijeva (tanka su, gumena, crna) nasao koje je porozno, zamijenio ga nekakvim slicnim crijevom i sve ok.
User avatar
atko
Posts: 6054
Joined: 06/07/2006 14:51

#15 Re: Variraju obrtaji...

Post by atko »

Kad je u pitanju ovaj problem stvari koje treba kontrolsiati

stanje goriva/filtera
usisni sistem/vakum sistem ;)
ventil kontrole zraka lera/kontrola brzine lera
Senzor temperature rasladne tekucine motora
I sam racunar, instalacije, konektore ...
User avatar
Neelix
Posts: 11864
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

#16 Re: Variraju obrtaji...

Post by Neelix »

zanimljivo, i ja primjetim od neki dan da mi na semaforu kad stanem padaju obrtaji u intervalu od 1-1,5 sekundi. morat cu otici ovih dana da vidim sta je :)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#17 Re: Variraju obrtaji...

Post by ado-šampion »

Neelix wrote:zanimljivo, i ja primjetim od neki dan da mi na semaforu kad stanem padaju obrtaji u intervalu od 1-1,5 sekundi. morat cu otici ovih dana da vidim sta je :)
Ma ovo "neznatno" variranje obrtaja je normalno za naše podneblje, jer nam je benzin qrac. Ako nije do benzina, tome je lijek provjera/zamjena filtera goriva i zraka i provjera crijeva, jer se zna često desiti da je neko crijevo porozno, pa ona obrtaji malo variraju na leru i motor radi nešto nemirnije...
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#18 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by goran288 »

goran288 wrote:u pitanju je Renault Clio 1.9 D 2000 god...kad tek upalim auto obrtaji mi pocnu varirati i to malo brze,negdje od 900 pa do 1200-900-1200-900-1200 i sve tako,ugasim auto,upalim odma sve normala,samo vozi,ali to se desava uvijek,bio vruc ili hladan motor,samo nek stane 5-10 minuta....eto nadam se da sam imalo docarao ovaj kvar...pa ako je neko imao slicnih problema nek javne... :sax: :sax: :thumbup:

edit:e ovako slijedi edit teme normalno,sto se tice ovog mog problema,neki dan sam sazano sta je,ali sam trazio neku drugu varijnatu,bjezeci od te,ali nazalost,od sudbine se ne moze pobjeci....otisao je kao sto sam rekao u naslovu,SOLENOIDNI ventil na boshpumpi i tu nema opravka,samo se mijenja boshpumpa...danas sam bio u servisu i neki dan sam zvao par majstora sto sam vidio ovdje na forumu da ih hvale,ali sad neka meni neko kaze dali je to udure,pa ovi francuzi nisu normalni mamu im njihovu,on je sve ostavio da bi se taj ventil mogao zamijeniti,ali ne,nema zamjene samo pumpa nova,koja je oko 1000km...a neki dan cujem od druga,ako je istina,da je neko njegov drug kupio motor za golfa 5,platio 1900km,pa ima li logike igdje,da na moje auto od 6-7 milja ode klincic od 1 kartu...aj da ne kukam vise poludio sam,ako je neko imao sa ovim problema i ima neki blazi oblik otklanjanja ovog kvara,nek pise ovdje,a ja cu voziti ovako dok se ne zapali....jos nesto,imam jos sutra da odem kod dvojice koji bi MOZDA znali taj blazi oblik popravke,ako ista uspije,javljam odma ovdje...

e evo vec na jutru ovaj jedan blazi oblik otpada i idemo ka drugom,ali nema tu definitivno spasa,bar ja tako mislim i javno cu svima preporuciti da preskoce Francuze u sirokom luku,ovo je katastrofa...evo ti bibi jeftino,a za jednu godinu uzecemo ti dusu na dijelovima....
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#19 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by vnm »

bosch pumpa nije jeftina ni za druga auta. tvoje dobro pravo je da sad pocnes pljuvati po francuzima, ali eto pogledaj koliko kosta bosch pumpa za opel astra modele 1.7 i 2.0dti i koliko se kvare te pumpe.

necu da ti prisjedam na muke pa cu ostatak koji sam mislio reci zadrzati za sebe.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#20 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by ado-šampion »

goran288 wrote:
e evo vec na jutru ovaj jedan blazi oblik otpada i idemo ka drugom,ali nema tu definitivno spasa,bar ja tako mislim i javno cu svima preporuciti da preskoce Francuze u sirokom luku,ovo je katastrofa...evo ti bibi jeftino,a za jednu godinu uzecemo ti dusu na dijelovima....
Možeš probati potražiti boš pumpu na otpadu... jbg tako je to, svi ti seru da uzmeš ta "egzotična" auta (za naše tržište), da sad voziš Pola sigurno bi našao polovnu pumpu. To je ta priča "ima dijelova", boš pumpa milja a auto 6 milja. :roll:
User avatar
Neelix
Posts: 11864
Joined: 15/12/2006 14:08
Location: Ostani uz mene, i puni mi redenik
Contact:

#21 Re: Variraju obrtaji...

Post by Neelix »

ado-šampion wrote:
Neelix wrote:zanimljivo, i ja primjetim od neki dan da mi na semaforu kad stanem padaju obrtaji u intervalu od 1-1,5 sekundi. morat cu otici ovih dana da vidim sta je :)
Ma ovo "neznatno" variranje obrtaja je normalno za naše podneblje, jer nam je benzin qrac. Ako nije do benzina, tome je lijek provjera/zamjena filtera goriva i zraka i provjera crijeva, jer se zna često desiti da je neko crijevo porozno, pa ona obrtaji malo variraju na leru i motor radi nešto nemirnije...
fakat kontam, jel moguce da je dosla neka posiljka goriva ovih dana koja pravi probleme? Gdje sipate, vi sto imate problema sa obrtajima?

Kod mene je malo drugaciji problem, standardno kad sam na semaforu obrtaji stoje oko 950, (punto 1.2 benzin 2003), al onda u pravilnim intervalima padaju do 650, po mojoj procjeni. ista je situacija i kada ugasim pa upalim auto, nema promjene. zanimljivo da se ovo ne desava odmah po paljenju auta, nego kad se malo zagrije.
danas sam isao kod mehanicara svog ali lik nema elektronsku dijagnostiku, pa mi je preporucio da prvo odem na to i da provjerim.
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#22 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by goran288 »

u mene da je ne znam kakvo gorivo doslo,bilo bi isto,jednostavno ova pumpa im odlazi na nekih 150.000 i potrefilo se kod mene,kad skontas nije to ni malo,predjes 150.000 i onda repracija,pa trebam zupcasti i spanere,pa bila registracija,nabere se...a za tog benzinca ne znam sta bi ti reko,goni ga na onaj EKG...:)...ili probaj negdje drugo nasuti,pa vidi hoce li se opet desavati,a sto se tice kvaliteta goriva to nebi komentarisao....boze sacuvaj...a samo ga dizu po 5 pf...moze im se.... :x :x
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#23 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by citroen »

goran288 wrote:u mene da je ne znam kakvo gorivo doslo,bilo bi isto,jednostavno ova pumpa im odlazi na nekih 150.000 i potrefilo se kod mene,kad skontas nije to ni malo,predjes 150.000 i onda repracija,pa trebam zupcasti i spanere,pa bila registracija,nabere se...a za tog benzinca ne znam sta bi ti reko,goni ga na onaj EKG...:)...ili probaj negdje drugo nasuti,pa vidi hoce li se opet desavati,a sto se tice kvaliteta goriva to nebi komentarisao....boze sacuvaj...a samo ga dizu po 5 pf...moze im se.... :x :x
zovi ovaj broj,i malo se raspitaj,auto servis Ivica,Kakanj....covjek radi sve,ciscenje sistema ubrizgavanja,ostale mehanike....Phone 061/196-594,ima takodjer dijagnostiku za renault.....
goran288
Posts: 70
Joined: 11/06/2009 23:18

#24 Re: solenoidni ventil...Variraju obrtaji

Post by goran288 »

citroen wrote:
goran288 wrote:u mene da je ne znam kakvo gorivo doslo,bilo bi isto,jednostavno ova pumpa im odlazi na nekih 150.000 i potrefilo se kod mene,kad skontas nije to ni malo,predjes 150.000 i onda repracija,pa trebam zupcasti i spanere,pa bila registracija,nabere se...a za tog benzinca ne znam sta bi ti reko,goni ga na onaj EKG...:)...ili probaj negdje drugo nasuti,pa vidi hoce li se opet desavati,a sto se tice kvaliteta goriva to nebi komentarisao....boze sacuvaj...a samo ga dizu po 5 pf...moze im se.... :x :x
zovi ovaj broj,i malo se raspitaj,auto servis Ivica,Kakanj....covjek radi sve,ciscenje sistema ubrizgavanja,ostale mehanike....Phone 061/196-594,ima takodjer dijagnostiku za renault.....
evo vala sad sam zvao,ma bezv trosim telefon,ali tebi hvala u svakom slucaju,nema pomoci ovdje,ko god misli da ima vara se,REPARACIJA i vozdra ili vozaj ovako dok ne stane skroz,a tako ce mu i biti,valjda ce izgurat dok ova kriza ne prodje...heheheheeh
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#25 Re: Variraju obrtaji...

Post by ado-šampion »

Neelix wrote:
fakat kontam, jel moguce da je dosla neka posiljka goriva ovih dana koja pravi probleme? Gdje sipate, vi sto imate problema sa obrtajima?

Kod mene je malo drugaciji problem, standardno kad sam na semaforu obrtaji stoje oko 950, (punto 1.2 benzin 2003), al onda u pravilnim intervalima padaju do 650, po mojoj procjeni. ista je situacija i kada ugasim pa upalim auto, nema promjene. zanimljivo da se ovo ne desava odmah po paljenju auta, nego kad se malo zagrije.
danas sam isao kod mehanicara svog ali lik nema elektronsku dijagnostiku, pa mi je preporucio da prvo odem na to i da provjerim.
Kod mene nije takav "problem" kod mene super radi dok je na štandgasu, tj. kad ga tek upalim i onda kad se zagrije, obrtaji padnu na nekih 650-700 kad stojim, a normalno je 750-800. Takođe, tada motor malo nemirnije radi. Zadnji put sam nasuo na El-Tariku (benzin) i ova pojava je dosta blaža.
Post Reply