Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#1526 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mali_milojica »

Ganic samo pokaze ulaznu fakturu i cijenu koju je dobio i da je na taj iznos platio PDV. Tu sva prica za UIO zavrsava.
Ili ce UIO odredjivati GM za koliko ce prodavati svoja vozila :lol:
Evo banalniji primjer.
Bakir u Tibri kupi stan po 1500 KM po m2 sa PDV.
Stan ispod njega,potpuno isti,ja platim 1400 KM po m2 sa PDV.
Jel Tibra prevarila drzavu?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#1527 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by amar1994 »

jest
:lol: :lol:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1528 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:@goran
Nazalost ti si taj koji je ovdje pobrkao stvari...
Opel prodao 200 auta u paketu sa marzom 35%, ulazna cijena jedinicna = x, on tebi prodaje taj auto za x + 1000 i za tu razliku placa pdv meni prodaje za x + 2000 i za tu razliku placa pdv...
Pojavim se Ja i kazem on je obmanuo opel sto je prodao po cijeni x i ti kazes on je to uradio da zajebe drzavu....
Jel ima ulaznu fakturu ima kako je dosao do tog iznosa drzava ce istrazivati....
Pa u hrvatskoj imas jednodnevnih registracija cca 15% od ukupnog broja novoprodanih vozila pa ne hapse...
Sem toga eno ti od opela audit da je sve ok
Nisam ja nista pobrkao, PDV se obracunava na ukupnu prodaju cijenu (x +1000) i problem je ako je x vjestacki ili prevarom pretjerano spusten kad uz istih 1000 automatski pada i PDV. Valjda je svrha carine da izmedju ostalog procjeni da li je x realan ili prenizak.
Ja ne tvrdim da je tu ista nezakonuto, samo da postoje razlike u davanju drzavi i kao sto sam napisao, pitanje je od toga kaznjivo i sta je dokazivo.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1529 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Sta moze carina fakturi od proizvodjaca?
Kako je moze osporiti?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1530 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:Sta ce carinik kada ima fakturu od opela uzeti eibov katalog i odrediti vrijednost :lol:
Ako procjeni da je fakturisana vrijednost neosnovano preniska.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1531 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Na osnovu cega se pravi procjena? Ti kupio 1 auto a ja 50 i tvoja je vise ili manje mjerodavna od moje koja je puno niza?
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1532 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by direstraits0078 »

mali_milojica wrote:Ganic samo pokaze ulaznu fakturu i cijenu koju je dobio i da je na taj iznos platio PDV. Tu sva prica za UIO zavrsava.
Ili ce UIO odredjivati GM za koliko ce prodavati svoja vozila :lol:
Evo banalniji primjer.
Bakir u Tibri kupi stan po 1500 KM po m2 sa PDV.
Stan ispod njega,potpuno isti,ja platim 1400 KM po m2 sa PDV.
Jel Tibra prevarila drzavu?
Tibra je prevarila bakira. Kad ga je uspjela nagovoriti da kupi stan kod njih. Po bilo koje pare. :D

Vezano za placanje poreza i mogucu prevaru drzave, odnosno UIO, indikativno je da neki ovdje brkaju babe i zabe, mijesaju nadleznosti i ne znaju sta je procenat, koja je porezna osnovica, kako se utvrdjuje, sta je prodajna cijena, kako se formira itd. Ali nema veze, zanimljivo je nekad citati i stivo ove vrste.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1533 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:Na osnovu cega se pravi procjena? Ti kupio 1 auto a ja 50 i tvoja je vise ili manje mjerodavna od moje koja je puno niza?
To sto si ti platio auto ili bilo sta drugo puno manje nego ja ne znaci da on manje vrijedi i da ce mu biti manja carinska osnovica.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1534 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Pa onda hajmo zabranu marze uvesti....
A kako znamo koliko sta vrijedi?
Koliko konzum dobije vispakovu kafu sto ne mogu i ja sa granapom od 2x2 i sto povucem 4 kile mjesecno a konzum jedno 40 tona i kako on moze imati ne daj Boze akciju za tu kafu da se meni vise isplati kupiti na akciji kod konzuma nego direktno kod vispaka....
User avatar
mk ultra
Posts: 19522
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#1535 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mk ultra »

tempuser wrote:
Bakir1 wrote:Na osnovu cega se pravi procjena? Ti kupio 1 auto a ja 50 i tvoja je vise ili manje mjerodavna od moje koja je puno niza?
To sto si ti platio auto ili bilo sta drugo puno manje nego ja ne znaci da on manje vrijedi i da ce mu biti manja carinska osnovica.
A carinska osnovica ide na fakturu, ne na katalosku vrijesnost, tako da ako imas ispravnu fakturu, ne mogu ti nista.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#1536 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by supercali »

Bakir1 wrote:Pa onda hajmo zabranu marze uvesti....
A kako znamo koliko sta vrijedi?
Koliko konzum dobije vispakovu kafu sto ne mogu i ja sa granapom od 2x2 i sto povucem 4 kile mjesecno a konzum jedno 40 tona i kako on moze imati ne daj Boze akciju za tu kafu da se meni vise isplati kupiti na akciji kod konzuma nego direktno kod vispaka....
E vidis fora je ova
Konzum uzima 50 tona marka po kili i prodaje 4 marke na akciji je 3
Ti uzimas za 3 marke i prodajes 5-5.5-6 nek ovo 5 bude na akcijo
Ti ne mozes na akciji davati po 2
E prevara bi bila kad bi ti vispaku rekao ja zastupam konzum daj mi po marku a prodavat cu opet za 5-5.5-6

Nije problem sada placeni porez
Ja sam na pocetku rekao ako gm zaganja berlijetu ili kako se vec zove ovaj i dokaze da je prevarena onda uio pio mio zio ozna i ostali mogu ganjati njega za prevaru jer je prevara dokazana
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1537 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:Pa onda hajmo zabranu marze uvesti....
A kako znamo koliko sta vrijedi?
Koliko konzum dobije vispakovu kafu sto ne mogu i ja sa granapom od 2x2 i sto povucem 4 kile mjesecno a konzum jedno 40 tona i kako on moze imati ne daj Boze akciju za tu kafu da se meni vise isplati kupiti na akciji kod konzuma nego direktno kod vispaka....
Postoje tablice, cjenovnici, carinski sluzbenici, procjenitelji, vjestaci. Sta mislis da se Opel samo u BiH prodaje i da ga samo Betanija uvozi pa da nemaju referente cijene?
Centrala Opela za BiH (koja je valjda u Madjarskoj) Borasu i Neskovicu fakturise isti auto 4000 KM skuplje nego Betaniji, niko u UIO se nece zapitati kako to?
Opet mjesas stvari, jel Vispakova ulazna cijena kafe koju isporucuje Konzumu i koju ispurucuje tebi ista?
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1538 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Respo opel gm isporucio auto po toj cijeni on platio razliku u pdv u uio dobila svoje dovidjenja prijatno....
Interni audit bio poslije navedenih slucajeva njemu nije oduzeta licenca dovidjenja prijatno...
Kako je on dobio tu cijenu mozda je kupio auta bez ecu-a pa naknadno stavljao koga to briga i to se ne moze dokazati...
Goran voli spominjati bunju i aute iz poplave da je komad kupovao po 1000 a prodavao po 19.000 samo je sebi nastetio jer je tu velika razlika izmedju ulaznog i izlaznog pdv-a i nikog nije zajebao do sebe eh sada da je prodavao po 1001 po fakturi a ostalih 17.999 inkasirao u kesu na crno ostetio je drzavu...
A bunjo zna sto je te aute dobio jeftino isto kao tura octavija tour....
Gorane ne bih vise da elaboriram postaje zamorno... Ocigledno ignorises cinjenicu da marza ide na kolicinu kako ju je neko dobio sa svih tebi poznatih i nepoznatih uporista ne mozes osporiti...
Pride ovdje nije reagovao ni neskovic ni bilo ko drugi do grupa bivsih radnika koji kao eto zastupaju interese drzave
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1539 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by direstraits0078 »

Neka, stani malo, nemoj tako lako odustajati, taman kokice u mikrovalsku ubacio, nasjekao suhog i zena kahvu skuhala. Vispakovu, naravno. :D

:meza:
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1540 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Da ispijes konzumovu mjesecnu kvotu goran bi i dalje bio on the money :lol:
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#1541 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by supercali »

Bakir1 wrote:Respo opel gm isporucio auto po toj cijeni on platio razliku u pdv u uio dobila svoje dovidjenja prijatno....
Interni audit bio poslije navedenih slucajeva njemu nije oduzeta licenca dovidjenja prijatno...
Kako je on dobio tu cijenu mozda je kupio auta bez ecu-a pa naknadno stavljao koga to briga i to se ne moze dokazati...
Goran voli spominjati bunju i aute iz poplave da je komad kupovao po 1000 a prodavao po 19.000 samo je sebi nastetio jer je tu velika razlika izmedju ulaznog i izlaznog pdv-a i nikog nije zajebao do sebe eh sada da je prodavao po 1001 po fakturi a ostalih 17.999 inkasirao u kesu na crno ostetio je drzavu...
A bunjo zna sto je te aute dobio jeftino isto kao tura octavija tour....
Gorane ne bih vise da elaboriram postaje zamorno... Ocigledno ignorises cinjenicu da marza ide na kolicinu kako ju je neko dobio sa svih tebi poznatih i nepoznatih uporista ne mozes osporiti...
Pride ovdje nije reagovao ni neskovic ni bilo ko drugi do grupa bivsih radnika koji kao eto zastupaju interese drzave
Ma ne kazem ja da je sada prevarena drzava
Govorim da je prevario gm i ako gm podigne frku tuzbu sta ja znam onda uio moze isto traziti da je prevarena drzava ako gm bude dobio slucaj

Ovo sto goran prica ima smisla tek kad gm dobije slucaj da je prevaren do tada je sve cisto
Ja ti prodao kvarnu robu
Sve dok se ti ne zalis ja sam odlican prodavac
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1542 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by HAVANA »

tempuser wrote:
Bakir1 wrote:Na osnovu cega se pravi procjena? Ti kupio 1 auto a ja 50 i tvoja je vise ili manje mjerodavna od moje koja je puno niza?
To sto si ti platio auto ili bilo sta drugo puno manje nego ja ne znaci da on manje vrijedi i da ce mu biti manja carinska osnovica.
Ukoliko pravno lice nabavi robu od dobavljaca i plati fakturni iznos preko racuna,dostavi carini dokaze placanja,swift i orginalnu pratecu dokumentaciju,carina to mora prihvatiti kao carinsku osnovu.Po clanu 26 koji oni i postuju kod trgovaca novim automobilima a i malom procentu podobnih trgovaca rabljenim vozilima.Svim drugim pravnim licima,uvoznicima rabljenih vozila koji imaju urednu dokumentaciju, carina svjesno krsi clan 26 zakona.Podizu carinsku osnovicu po nekom glupom katalogu i ne priznaju racun pa tako za vozilo staro 18 mjeseci bude veca osnovica nego za novo vozilo.Poseban problem je sa podizanjem osnovice jer uvoznika gura u pretplatu pdv-a ,jer on ulaznu kalkulaciju pravi po nabavnoj cijeni robe a ne kako je cariniku ceif.Onda odma dodje pdv kontrola jer si u pretplati i jer ti je izlazni pdv manji od ulaznog.Uvoznik placa pdv na taj iznos i to mu je ulazni pdv.Kad proda vozilo pravi racun sa ukalkulisanim troskovima i marzom.To mu je izlazni pdv.Da se vratimo na ovog.Ako je ispostavljeni racun platio dobavljacu po toj nekoj cijeni i na to platio pdv,mogu mu ga poflautat.Ako je prikazivao lazne racune,najebo je.Ako je falsifikovao dokumentaciju,najebo je svakako.Kakvu god.Ako ima nekih nesuglasica sa dobavljacem,to ce sa njim i rijesavati.Zakonski,on je dobio racun za robu,platio ga,ocarinio robu po tom racunu.Cisto.Ukoliko je zamijenio racun,najebo je.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1543 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Bakir1 wrote:Respo opel gm isporucio auto po toj cijeni on platio razliku u pdv u uio dobila svoje dovidjenja prijatno....
Interni audit bio poslije navedenih slucajeva njemu nije oduzeta licenca dovidjenja prijatno...
Kako je on dobio tu cijenu mozda je kupio auta bez ecu-a pa naknadno stavljao koga to briga i to se ne moze dokazati...
Goran voli spominjati bunju i aute iz poplave da je komad kupovao po 1000 a prodavao po 19.000 samo je sebi nastetio jer je tu velika razlika izmedju ulaznog i izlaznog pdv-a i nikog nije zajebao do sebe eh sada da je prodavao po 1001 po fakturi a ostalih 17.999 inkasirao u kesu na crno ostetio je drzavu...
A bunjo zna sto je te aute dobio jeftino isto kao tura octavija tour....
Gorane ne bih vise da elaboriram postaje zamorno... Ocigledno ignorises cinjenicu da marza ide na kolicinu kako ju je neko dobio sa svih tebi poznatih i nepoznatih uporista ne mozes osporiti...
Pride ovdje nije reagovao ni neskovic ni bilo ko drugi do grupa bivsih radnika koji kao eto zastupaju interese drzave
Razmisli malo, zasto je Lijanovic dobio kriv. prijavu sto je govedinu deklarisao kao mesne ostatke? Ako je sve to tako kao sto pises, ako svako moze fakturisati koliko hoce i ako je faktura sveto slovo sto po cijeni mesnih ostataka nije deklarisao govedinu? Sta znaci interni audit? Neki je "opel" je Lijanovicu morao fakturisati ostatke pod crveno meso i sta mislis da li bi interni audit nasao sta sporno?
Ja ne tvrdim da je ista tu nelegalno, ali ako se ustanovi prevara ima osnova da UIO cacka po tome.
Kad platis auto npr. 35.100 KM sa PDV-om, koliko prodavac na ime PDV-a plati drzavi i da li je bitno koliko je u toj cijeni marze?
Seawolf
Posts: 7732
Joined: 14/06/2012 22:59

#1544 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

tempuser wrote: ... Kad platis auto npr. 35.100 KM sa PDV-om, koliko prodavac na ime PDV-a plati drzavi i da li je bitno koliko je u toj cijeni marze?
- 5.100,00 KM

- Da. Za državu je bolje da marža bude što veća, jer to, posredno, pozitivno utječe na osnovicu za porez na dobit.
User avatar
basicm
Posts: 10480
Joined: 16/01/2012 21:38

#1545 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by basicm »

Zar auto kuca ne rade sa c skladistima, ne placaju nista do prodaje?
On je samo mogao malo vise zaraditi ako je dobio auta jeftinije.


Poslato s brzoglasa koristeci Tapatalk!
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1546 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Seawolf wrote:
tempuser wrote: ... Kad platis auto npr. 35.100 KM sa PDV-om, koliko prodavac na ime PDV-a plati drzavi i da li je bitno koliko je u toj cijeni marze?
- 5.100,00 KM

- Da. Za državu je bolje da marža bude što veća, jer to, posredno, pozitivno utječe na osnovicu za porez na dobit.
Nisi razumio pitanje, kad prodavac fakturise 35100 KM, da li je u smislu PDV-a koji s mjesecno obracunava i placa bitno koliku je marzu obracunao?
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1547 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

@basic
Rade ali i ucd se pravi po fakturi koja ide uz auto koja se ne moze mijenjati kako ti vjetar puhne tj ako ces na rentu i cijenu za rente onda prilozis dokaze kako je tebi neko registrovan za tu djelatnost platio avans ili cjelokupni iznos a ne ti auto sa lagera tusis na rentu pa mijenjas ulaznu fakturu moze al u limburgu... i sta ce neko uraditi sa auta kada postane njegovo prodati ga opet dileru zasto da ne da nije zabranjeno...
A zarada je zacarani krug, on je zaradio malo vise drzava isto malo vise kupac prosao malo bolje i mirna Bosna....
Seawolf
Posts: 7732
Joined: 14/06/2012 22:59

#1548 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

tempuser wrote:
Seawolf wrote:
tempuser wrote: ... Kad platis auto npr. 35.100 KM sa PDV-om, koliko prodavac na ime PDV-a plati drzavi i da li je bitno koliko je u toj cijeni marze?
- 5.100,00 KM

- Da. Za državu je bolje da marža bude što veća, jer to, posredno, pozitivno utječe na osnovicu za porez na dobit.
Nisi razumio pitanje, kad prodavac fakturise 35100 KM, da li je u smislu PDV-a koji s mjesecno obracunava i placa bitno koliku je marzu obracunao?
A-ha.

Potpuno je nebitno. Ako pretpostavimo da je taj diler tokom obračunskog perioda imao samo jednu ulaznu fakturu i samo jednu izlaznu fakturu, i to upravo za to jedno vozilo čija je prodajna vrijednost 35.100 KM, onda je za taj obračunski period, do 10-og u narednom mjesecu obračunao i uplatio PDV u iznosu od tačno 5.100 KM.

Prilikom uvoza / nabavke, platio je 17% PDV-a od nabavne vrijednosti, a prilikom mjesečnog obračuna PDV-a, obračunao je i platio ostatak do vrijednosti od 5.100 KM. To sve pod uslovom da nije imao nekih pretplata (ili dugovanja) PDV-a iz prethodnih obračunskih perioda.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1549 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Seawolf wrote: A-ha.

Potpuno je nebitno. Ako pretpostavimo da je taj diler tokom obračunskog perioda imao samo jednu ulaznu fakturu i samo jednu izlaznu fakturu, i to upravo za to jedno vozilo čija je prodajna vrijednost 35.100 KM, onda je za taj obračunski period, do 10-og u narednom mjesecu obračunao i uplatio PDV u iznosu od tačno 5.100 KM.

Prilikom uvoza / nabavke, platio je 17% PDV-a od nabavne vrijednosti, a prilikom mjesečnog obračuna PDV-a, obračunao je i platio ostatak do vrijednosti od 5.100 KM. To sve pod uslovom da nije imao nekih pretplata (ili dugovanja) PDV-a iz prethodnih obračunskih perioda.
Pitao sam za PDV zbog toga sto se u pricu umjesala UIO u cijoj je to domeni i sto neki shvataju da PDV direkno zavisi samo od marze pa svu pricu vezu iskljucivo za to, a ne od prodajne cijene u koju ulazi i nabavna cijena i da mozes smanjiti izlaznu cijenu i PDV koji ide drzavi smanjenjem ulazne cijene, a ne marze.
User avatar
lonely_wolf
Posts: 2611
Joined: 16/03/2011 19:12
Location: daleko u blizini svega
Contact:

#1550 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by lonely_wolf »

PDV se placa na izlazne fakture, a ne na ulazne. Tako dok se ne izda faktura nema plačanja PDV-a, a roba mora biti na stanju tj. u magacinu (lageru).
U ovom slučaju nema varanja drzave jer orginalna faktura mora pratiti robu koja služi da se obave spediterske usluge i carinske obaveze prilikom pregleda robe. PDV se racuna na konacnu cifru tj. (nabavna cijena + carina + spediterski troskovi + marza)xPDV. Da drzava "jeste zakinuta" ali nista nije uradjeno mimo zakona jer ulazna cijena je manja (naravno ako nije falsifikovao fakture, a to se da provjeriti po izvodima iz banke gdje se vidi koliko je placao dobavljacu).
Tako da ova prica o varanju drzave za PDV ne pije vode, on uvozi robu koja nije opterecena PDV-om (tako da nema povrata na PDV-a na ulaznu fakturu), placa ostale dadzbine, zaračuna maržu i proda auto kupcu koji plati PDV, sve cisto ko suza.
tempuser wrote:Nisi razumio pitanje, kad prodavac fakturise 35100 KM, da li je u smislu PDV-a koji s mjesecno obracunava i placa bitno koliku je marzu obracunao?
OSNOVICA + PDV = MALOPRODAJNA CIJENA
OSNOVICA = NABAVNA CIJENA + CARINA + SPEDITERSKE USLUGE + MARZA
PDV= OSNOVICA x 0,17
PDV se placa na izdanu fakturu do 10. u mjesecu za protekli mjesec, nikako na ulaznu.
I samo da napomenem, povrat PDV-a od UIO-a moze biti samo ako se radi o unutrasnjem prometu roba.

U ostale malverzacije i taktike necu da ulazim :run:
Post Reply