Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Seawolf
Posts: 7774
Joined: 14/06/2012 22:59

#1451 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

tempuser wrote:
Seawolf wrote: A ne vjerujem ni da je mušterija nešto nezadovoljna što je platila automobil 20% manje nego što piše u cjenovniku (ako ćemo upotrijebiti ovaj primjer koji je Goran prikazao).
Gledas sa pogresne strane, musterija je tu uslovno receno kolateralni dobitnik nakon sto su 2 strane obmanjene/prevarene. Karikiram, to je isto kao da kupis jaknu od lopova u 1/2 cijene ili svercera koji je prosverao preko grane za 3/4 cijene i kazes da je to ok jer si ti dobro prosao.
Ne da karikiraš, nego nema nikakve veze trgovina ukradenom ili prošvercovanom robom, sa trgovinom robom, koja je prošla sve carinske procedure, uredno plaćena i naplaćena i svi indirektni porezi su obračunati i plaćeni na upravo onolike osnovice kolike su plaćene i naplaćene.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1452 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

A opelovu stranu price niko ne zna sem ovog capitalovog teksta prevario i godinama vara :lol:
Od jedne marginalizirane marke opel berlijetom i betanijom je postigao zavidne rezultate prodaje meni se cini da bi neko volio da skine kajmak
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1453 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by 530i »

Bakir1 wrote: Skine guma m jednog velikog on drugog eh sada udariti na gumu m ili na njega pitanje je sada samo tvrd je i on orah garantujem...
Gdje ćeš na Gumu udarit :oops:
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1454 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

@seawolf
Ne karikiram u dijelu kad kroz dobrobit kupca aboliras kriminal prodavca. Upravo je u odredjivanju carinske osnivice sustina, kad friziranom ulaznom fakturom oboris osnovicu sve ostalo ide po zakonu, ali je friziranje fakture kriminal!
User avatar
Magarece_godine
Posts: 2567
Joined: 07/05/2009 19:51

#1456 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Magarece_godine »

tempuser wrote:@seawolf
Ne karikiram u dijelu kad kroz dobrobit kupca aboliras kriminal prodavca. Upravo je u odredjivanju carinske osnivice sustina, kad friziranom ulaznom fakturom oboris osnovicu sve ostalo ide po zakonu, ali je friziranje fakture kriminal!
Pa nije frizirao ulazne fakture. Umanjio ih je Opel jer su mislili da auta idu na rentacar... To nista nije novo da importer daje bolje dilerske cijene za odredjene slucajeve...
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#1457 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Nije Berlijeta vjerovatno jedini slučaj...znam ja za jedan iz meni bliže okoline da je kupljena Insignija u Hercegovini, koja vrijedi skoro 60 milja, za 41 milju...slična čarlama kao i ova sa Visočanima...kupcu je u ovom slučaju najbolje, državi malo lošije, ali Opelu je najgore... :D
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#1458 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Jes vam zajeban ovaj portal....a znam ovog Daida, btw... :D
Seawolf
Posts: 7774
Joined: 14/06/2012 22:59

#1459 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

tempuser wrote:@seawolf
Ne karikiram u dijelu kad kroz dobrobit kupca aboliras kriminal prodavca. Upravo je u odredjivanju carinske osnivice sustina, kad friziranom ulaznom fakturom oboris osnovicu sve ostalo ide po zakonu, ali je friziranje fakture kriminal!
Frizirana faktura je faktura na kojoj je prodavač napisao niži iznos nego što mu je kupac platio.

Fakture koje je dobavljač ispostavljao uvozniku - Berlijeti, nisu frizirane fakture. Niti fakture koje je Berlijeta ispostavljala krajnjim kupcima nisu frizirane fakture.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1460 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

@johntra
Pa dobro gdje da se brani na klixu za 10 KM po slovu ili na lokalnom za stoju ;-)
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#1461 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Jarane, ima portala za banere od stoje, koliko hoćeš... :D
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1462 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Helem eto i druga strana price
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1463 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by direstraits0078 »

Bakir1 wrote:Helem eto i druga strana price
Ali simpaticno kako su nasli capital da im ovo objavi. Niko ozbiljniji nije htio da se bavi njima, a Vukelic odmah polijepio slicice. :kiss:
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1464 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Popalili su se svi ;-)
Seawolf
Posts: 7774
Joined: 14/06/2012 22:59

#1465 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

Ono što neki ovdje ne žele da shvate je to da je za proizvođača/ino dobavljača vozila, uvoznik/diler vozila samo kupac i ništa niti više, niti manje od toga.

Kupac roba, kupac intelektualnog vlasništva (software), kupac know-how-a (kroz plaćanje obuka i školovanja), kupac licence, ali ipak samo kupac.

A svaki kupac se bori da za robe i usluge koje kupuje, plati što manje novca. U toj borbi su sva zakonita sredstva dozvoljena. Sve dok kupac (uvoznik/diler) plaća prodavaču (proizvođaču vozila/ino dobavljaču) iznos novca, ugovoren po standardnim ili specijalnim pojedinačno dogovorenim uslovima fakturisanja, i koji je iskazan na fakturama koje prate robu i usluge, tu nema prevare. Prevara je kada prodavač isporuči robu kupcu, a ovaj mu je ne plati, ili plati manje nego što je dogovoreno i iskazano na fakturi.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1466 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Kao onomad sa pasatima ispod 30 da mogu na povlasticu ;-)
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1467 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by direstraits0078 »

Bakir1 wrote:Kao onomad sa pasatima ispod 30 da mogu na povlasticu ;-)
To ako je kupac ispod 30? Pu, ni to me ne kaci. :-x
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#1468 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Bakir1 »

Sve posteno pa ko koga stigne
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1469 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Seawolf wrote:
tempuser wrote:@seawolf
Ne karikiram u dijelu kad kroz dobrobit kupca aboliras kriminal prodavca. Upravo je u odredjivanju carinske osnivice sustina, kad friziranom ulaznom fakturom oboris osnovicu sve ostalo ide po zakonu, ali je friziranje fakture kriminal!
Frizirana faktura je faktura na kojoj je prodavač napisao niži iznos nego što mu je kupac platio.

Fakture koje je dobavljač ispostavljao uvozniku - Berlijeti, nisu frizirane fakture. Niti fakture koje je Berlijeta ispostavljala krajnjim kupcima nisu frizirane fakture.
Ne razumijem, da li nemas bolji argument ili ne razumijes sustinu pa cjepidlacis o nebitnim stvarima?
Uopste nije bitno da li je faktura frizirana ili je dobavljac doveden u zabludu, bitno je da je uvoznik prevarom, sa ili bez pomoci dobavljaca, umanjio carinsku osnovicu pri cemu je drzava direktno ostecena. Da ne spekulisem sta se dalje desavalo sa daljom prodajom, fiktivne firme, sta se i ako se tu nesto nakon uvoza falsifikovano itd... Mislis da bi drzavu tangiralo 2% sto je ovaj naguzio GM da nije zakinuta za PDV?
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1471 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Seawolf wrote:Ono što neki ovdje ne žele da shvate je to da je za proizvođača/ino dobavljača vozila, uvoznik/diler vozila samo kupac i ništa niti više, niti manje od toga.

Kupac roba, kupac intelektualnog vlasništva (software), kupac know-how-a (kroz plaćanje obuka i školovanja), kupac licence, ali ipak samo kupac.

A svaki kupac se bori da za robe i usluge koje kupuje, plati što manje novca. U toj borbi su sva zakonita sredstva dozvoljena. Sve dok kupac (uvoznik/diler) plaća prodavaču (proizvođaču vozila/ino dobavljaču) iznos novca, ugovoren po standardnim ili specijalnim pojedinačno dogovorenim uslovima fakturisanja, i koji je iskazan na fakturama koje prate robu i usluge, tu nema prevare. Prevara je kada prodavač isporuči robu kupcu, a ovaj mu je ne plati, ili plati manje nego što je dogovoreno i iskazano na fakturi.
Ono sto ti ne zelis da shvatis da drzavu tj UIO ne interesuju odnosi dobavljac - kupac dok niko u lancu nije doveden u zabludu zbog koje je drzavi placeno manje davanja. Sve to naravno pod uslovom da je to sve kao sto mediji tvrde i da je dokazivo. Vidi mozda nista od toga nije istina, a mozda je istina na 1/2 puta. Nagadjam, mozda je to deal izmedju GM-a i dilera da se spustanjem ulaznih i krajnjih cijene (i PDV-a) poboljsa prodaja Opela u BiH) pa ce to sve negirati. Istovremeno, UIO nije masina koja automatski prihvata sve sto joj se podnese. Ljudima prodju hiljade faktura za aute kroz ruke i naravno da upada u oci kad neko prikaze cijenu znatno nizu od redovne. UIO ima pravo da uradi procjenu tj odredi carinsku osnovicu bez obzira na fakturisanu vrijednost. Kud ces bolju vadionu za nisku deklarisanu vrijednost od prodaje rent-a-caru, samo sto to moras opdavdas tj malo da plaknes kroz kupce i papire...
Sto se same prevare tice, nije bas to tako jednostavno kao sto ti zamisljas... Uvoznik i diler nije samo kupac, tu postoje prava i obaveze koje obje strane treba da ispune. Sta mislis zasto neki gube licence?
Takodjer, prodaja rent-a-carovima za proizvodjace ima poseban znacaj. Osim sto je pitanje ko ce vise agencija pokriti, proizvodjac kroz rent-a-car promovise svoja auta. Prakticno mu je svako vozilo koje je prodao rent-a-caru testno vozilo, a svaki unajmljivac potencijali kupac. Povlastena cijena je investicija u promociju. Gledajuci vrlo usko, proizvodjacu je sa aspekta profita svejedno hoce li 100 auta putem dilera pod istim uslovima prodati Muji, Sulji, Hasi ili rent-a-caru. Medjutim itekako mu nije svejedno i itekako je prevara kad diler umjesto rent-a-caru auta proda drugim licima jer 1. nece ispuniti promotivnu svrhu, 2. ako proda po komercijalnoj cijeni, a ne pod istim uslovima kao rent-a-caru, diler ce sebi prisvojiti dio marze koje se proizvodjac odrekao u svrhu promocije.
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#1472 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Ma jebo hapu i hapiće, evo dolazi nam Infiniti i zvanično...zastupnik isti kao ovaj Fordov na Šipu...tu će možda i salon biti, za početak..
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1473 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by tempuser »

Da ne zavrsi kao Lexus?
User avatar
johntra
Posts: 11803
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#1474 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by johntra »

Nisam vidio uživo, ali kažu da su već dva modela na parkingu...ako ne bude ozbiljna prodaja i postprodaja, onda će završiti kao Lexus...moguće da ima interesanata, ali vidjet ćemo...
User avatar
madner
Posts: 56793
Joined: 09/08/2004 16:35

#1475 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by madner »

Ljudi cekaju u kolonoma Infinity. :D

UIO ostecena jer je Opel odobrio poseban rabat. Jao novinara :lol:
Post Reply