U potpunosti se slazem sa 530i, a posto radim u ovoj bransi znam da je samo ta opcija moguca... sve ostalo kafanske price530i wrote:Sve je to kafanska priča, ozbiljan je posao u igri i nisu male pare...čak ni na ovako malom tržištu poput našeg. Kupit će Porsche Sarajevo ili Gumu Mostar, Tomića i još par njih koji imaju ogromnu zaleđinu i mimo BiH?? Malo sutra....možda neku manju firmu, možda postati zastupnici nekog brenda iza kog stoji neko manje snažan... Uostalom zašto to ne urade u Sloveniji ili Hrvatskoj već?Lolobrigida wrote: Ne mogu nažalost, jer se plašim da je to previše zadiranje u neke interne stvari i nije za javnog pisanja. I ono što sam do sada napisao, nije meni rečeno kako bih ja sada javno laprdao
P.S. vidjet ćeš i sam u narednom periodu.
Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1151 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
-
- Posts: 323
- Joined: 08/11/2012 15:07
- Better Man
- Posts: 16763
- Joined: 01/10/2006 20:10
#1153 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nisu, ali mogli su uzeti verzije sa LCD displayem. Od prijatelja mi supruga radi u mikrokreditnoj organizaciji vozi sluzbenog Clia u verziji sa LCD displayem. Nema alu felge, svjetla za maglu, volan nije presvucen kožom, niti dvozonsku klimu, ali ima LCD display, a ne obični mp3 cd radio.konektovan wrote:Da nisu mozda trebali RS verziju uzeti?!Better Man wrote:Vidio sam danas u gradu Colinog Clia. Ljudi uzeli najeftinije verzije bez lcd displaya. Imaju obični mp3 cd radio.
Joj Bettermanu, al' si i ti neka cudna sorta.
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1154 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Garant ga vozi i privatno , fakat ne razumijem rukovodioce u pojedinim firmama koje dozvoljavaju koristenje sluzbenih vozila u privatne svrhe, a nekima jos i sipaju gorivo da ode malo po dijete u skolu,Better Man wrote:Nisu, ali mogli su uzeti verzije sa LCD displayem. Od prijatelja mi supruga radi u mikrokreditnoj organizaciji vozi sluzbenog Clia u verziji sa LCD displayem. Nema alu felge, svjetla za maglu, volan nije presvucen kožom, niti dvozonsku klimu, ali ima LCD display, a ne obični mp3 cd radio.konektovan wrote:Da nisu mozda trebali RS verziju uzeti?!Better Man wrote:Vidio sam danas u gradu Colinog Clia. Ljudi uzeli najeftinije verzije bez lcd displaya. Imaju obični mp3 cd radio.
Joj Bettermanu, al' si i ti neka cudna sorta.
pa malo kod majke na rucak poslije posla, na frizuru, nakon toga mogla bi na kahvu sa prijateljicama ili zagondzijom, a da ne spominjem raznorazne posjete po familiji, blizoj i daljoj, manifestacije, svadbe, sunete, krstenja, dzenaze i tehvide i sta sve jos ne
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1155 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
nekima u ugovoru pise koristenje vozila u privatne svrhe, sluzbenog, dakako
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
#1156 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
"Paul" pa ti reče da si rukovodilac u autoindustriji 15 godina. Čudo da to ne znaš. Ja poznaje neke ljude iz te branše i tamo je to normalno, ne samo rokovodioci već i drugi i treći nivo. Vozilo na raspolaganju 24 sata. Svi troskovi na račun firme. To nazivaju "prodajnim kanalom" i motivacijom uposlenih.Bakir1 wrote:nekima u ugovoru pise koristenje vozila u privatne svrhe, sluzbenog, dakako
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#1157 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
da, dobijes sluzbeno na 24h boli ih cuna gdje ides... oni koji nece da im se auta tako koriste imaju nacina da ogranice vjeruj mi.Bakir1 wrote:nekima u ugovoru pise koristenje vozila u privatne svrhe, sluzbenog, dakako
-
- Posts: 333
- Joined: 30/01/2013 17:44
#1158 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
ranger wrote:da, dobijes sluzbeno na 24h boli ih cuna gdje ides... oni koji nece da im se auta tako koriste imaju nacina da ogranice vjeruj mi.Bakir1 wrote:nekima u ugovoru pise koristenje vozila u privatne svrhe, sluzbenog, dakako
Bez problema GPS...prati te kad si pošao,došao,stao,prosječna brzina, kočio ili nisi....OBD:)
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1159 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
normalno, gps je cudo
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#1160 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Kod prijatelja u firmi sva auta su opremljena GPS. Opet visoko rangirani mogu voziti 24h,dok nize rangirani moraju parkirati auto do 20h. Ne smiju voziti preko 90 inace ide destimulacija u odredjenom %
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1161 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
To je zapravo sasvim logicno.
Ako mi poslodavac da 300 KM vise, mora platiti drzavi jos 150.
Ako mi da da koristim sluzbeno auto, mora platiti samo gorivo.
Njemu jeftinije, meni isto, drzavi manje.
Ako mi poslodavac da 300 KM vise, mora platiti drzavi jos 150.
Ako mi da da koristim sluzbeno auto, mora platiti samo gorivo.
Njemu jeftinije, meni isto, drzavi manje.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1162 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
jos ako je teretni auto pa odbitni pdv za gorivo ehehe
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1163 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Samo da mi ugradi GPS pa da ne smijem vise od 90 , placao bi dupli porez
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1164 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
to kao smijes vise od 90 sa tom skulom
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#1165 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Nije problem kad privatna firma to radi jer valjda gazda zna jel mu se isplati dati uposleniku auto na 24 sata
Problem je u drzavnim firmama ministarstvima agencijama i sl kad neki vozac ima auto 24 sata na raspolaganju
Problem je u drzavnim firmama ministarstvima agencijama i sl kad neki vozac ima auto 24 sata na raspolaganju
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1166 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Hoces da prodjem kroz tebeBakir1 wrote:to kao smijes vise od 90 sa tom skulom
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#1167 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
hoces da ti ugradim gps nehotice
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#1168 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Imati službeno vozilo 24h, je dobra stvar
Imam prijatelja koji je trgovački putnik za jednu farmaceutsku kuću. Ima službeno vozilo kojim svakodnevno putuje, ima plaćeno gorivo, plaćene servise, plaćene troškove puta i dobru platu. Vozilo koristi i privatno sa njim ide na more, vikendom na odmore, šoping...prava pogodnost. Svaki dan trgovački putnik je na putu i nema klasično radno vrijeme. Taj posao nije lagan ali može biti jako unosan i dobro plaćen, kome dobro ide.
Imam prijatelja koji je trgovački putnik za jednu farmaceutsku kuću. Ima službeno vozilo kojim svakodnevno putuje, ima plaćeno gorivo, plaćene servise, plaćene troškove puta i dobru platu. Vozilo koristi i privatno sa njim ide na more, vikendom na odmore, šoping...prava pogodnost. Svaki dan trgovački putnik je na putu i nema klasično radno vrijeme. Taj posao nije lagan ali može biti jako unosan i dobro plaćen, kome dobro ide.
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1169 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
ja sam prvenstveno mislio na ove drzavnesupercali wrote:Nije problem kad privatna firma to radi jer valjda gazda zna jel mu se isplati dati uposleniku auto na 24 sata
Problem je u drzavnim firmama ministarstvima agencijama i sl kad neki vozac ima auto 24 sata na raspolaganju
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1170 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
ti mozes i milju goriva potrositi , konkretno u tvom slucaju imas li limit za gorivo..madner wrote:To je zapravo sasvim logicno.
Ako mi poslodavac da 300 KM vise, mora platiti drzavi jos 150.
Ako mi da da koristim sluzbeno auto, mora platiti samo gorivo.
Njemu jeftinije, meni isto, drzavi manje.
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#1171 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ja imam vise poznanika sto duze auta
I medju njima ima 3 razlicita scenarija
1. Duzi auto 24 sata i ide sa njim gdje hoce kao da je njegovo
2. Duzi auto 24 sata al ga kod kuce samo parkira i ne smijega ga lupam poslije 5 sati voziti bilo gdje osim ako nije posao u pitanju i vjerovatno ima gps ugradjen
3. Kad zavrsi s poslom vozi auto na parking firme i kuci se vraca svojim e sada on u toku radnog vremena i svoje poslove obavlja jer nema ugradjen gps pa preveze i malu do skole i tv na vikendicu i sl
I medju njima ima 3 razlicita scenarija
1. Duzi auto 24 sata i ide sa njim gdje hoce kao da je njegovo
2. Duzi auto 24 sata al ga kod kuce samo parkira i ne smijega ga lupam poslije 5 sati voziti bilo gdje osim ako nije posao u pitanju i vjerovatno ima gps ugradjen
3. Kad zavrsi s poslom vozi auto na parking firme i kuci se vraca svojim e sada on u toku radnog vremena i svoje poslove obavlja jer nema ugradjen gps pa preveze i malu do skole i tv na vikendicu i sl
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#1172 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Ma dobro i tu ima izuzetakapaul_shark wrote:ja sam prvenstveno mislio na ove drzavnesupercali wrote:Nije problem kad privatna firma to radi jer valjda gazda zna jel mu se isplati dati uposleniku auto na 24 sata
Problem je u drzavnim firmama ministarstvima agencijama i sl kad neki vozac ima auto 24 sata na raspolaganju
Recimo oni tuzioci sto izlaze na uvidjaje i sl jbg nece placati taxi do mjesta nesrece ako je on dezurni
Onda oni iz predsjednistva recimo trebaju hitno se javiti da idu negdje isto tako mi je bezveze da ide taxijem ili svojim autom pa da uzima sluzbeno
Al ova ministarstva posebno kantonalna pa onda bruku nekih agencija za bankarstvo za ptice na statisticki zavod ili kako se zovu pa njima treba fabije kupiti i to da voze samo kad sluzbeno moraju negdje ici
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1173 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Upravo zato sto sam u ovoj bransi, znam kakva je situacija. Ovi sto koriste sluzbeno vozilo 24h po prethodno nabrojanim manifestacijama,tintilinic wrote:"Paul" pa ti reče da si rukovodilac u autoindustriji 15 godina. Čudo da to ne znaš. Ja poznaje neke ljude iz te branše i tamo je to normalno, ne samo rokovodioci već i drugi i treći nivo. Vozilo na raspolaganju 24 sata. Svi troskovi na račun firme. To nazivaju "prodajnim kanalom" i motivacijom uposlenih.Bakir1 wrote:nekima u ugovoru pise koristenje vozila u privatne svrhe, sluzbenog, dakako
pa budes u situaciji da nemas testno vozilo u kljucnim trenutcima kada kupac odlucuje o kupovini vozila. Prema dosadasnjem iskustvu,
pokazalo se da je mnogo efikasnije i isplativije organizovati prezentacije, dane otvorenih vrata, testne voznje,
organizovane posjete flotnim kupcima itd. nego li dati vozilo na privatno koristenje 24h. O amortizaciji i nacinu eksploatacije da ne govorim...
Prethodno sam radio u par firmi takodjer u ovoj bransi i nikada nismo dozvolili uposlenicima taj luksuz, naravno za sluzbene potrebe potpuno opravdano.
U firmi u kojoj sada radim ovaj dio price smo regulisali na isti nacin...ja imam dva auta i nemam nikakve potrebe za sluzbenim
Last edited by paul_shark on 03/11/2015 10:41, edited 1 time in total.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1174 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Mogu, no to sto ponekad skoknem do Njemacke da kupim sebi gajbu prave pive nije nikome problem.paul_shark wrote:ti mozes i milju goriva potrositi , konkretno u tvom slucaju imas li limit za gorivo..madner wrote:To je zapravo sasvim logicno.
Ako mi poslodavac da 300 KM vise, mora platiti drzavi jos 150.
Ako mi da da koristim sluzbeno auto, mora platiti samo gorivo.
Njemu jeftinije, meni isto, drzavi manje.
-
- Posts: 64
- Joined: 08/10/2015 01:42
#1175 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?
Tebi je to super, vjerujem da bi i ja to koristio u toj firmi, ali ja to nikada ne bih dozvolio uposlenicima u firmi u kojoj radim iz vise opravdanih razlogamadner wrote:Mogu, no to sto ponekad skoknem do Njemacke da kupim sebi gajbu prave pive nije nikome problem.paul_shark wrote:ti mozes i milju goriva potrositi , konkretno u tvom slucaju imas li limit za gorivo..madner wrote:To je zapravo sasvim logicno.
Ako mi poslodavac da 300 KM vise, mora platiti drzavi jos 150.
Ako mi da da koristim sluzbeno auto, mora platiti samo gorivo.
Njemu jeftinije, meni isto, drzavi manje.