Seawolf wrote:saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona
frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
Upravo tako.Vjecito gladni bosanac,u vecini slucajeva svercer,bez ikakve firme,odgovornosti,obaveze a sa silnom zeljom za sto jeftinijom robom ,napravice sve da stekne cjenovnu prednost na trzistu rabljenih vozila.Tako se desi da on gladna guzica, uveze recimo vw jettu i plati 1700 km pdv a neko drugi 3300km.A ta jetta apsolutno ne postoji da moze dobiti regularan euro1.Ulazna kalkulacija vozila 12700km sa svim troskovima i prevozom,homologacijom...Formira cijenu od recimo 15500km i proda za recimo 15000km.Nema suma,voda,fakturno iskazanih poreza na dodanu vrijednost,kirije...Smota ih u dzep i u slijedecu avanturu.Najveci problem mu je na koga uvesti vozilo i od koga kupiti licnu kartu...Znaci ostalo mu cistih 2300km a cijena mu dobra,povoljniji od drugih koji su pravna lica.Ovaj drugi ima ulaznu kalkulaciju za isto vozilo od 14 300 i normalno kod njega je veca cijena pa i on na kraju proda eto recimo i malo skuplje,sto je ovde tesko jer je mjerna jedinica cijena u tesnju,kiseljaku,gradisci...Proda za 15500.Njemu ostane 1200 km a tek onda ide kalkulacija troskova i odbitak za kirije,poreze,sume,vode,knjigovodju,radnike...Onda on ide na velike kredite i veci stok robe, jer i manja marza je dobra ako radis sa vecim brojem vozila i imas veci promet.Sve to donosi dodatne troskove,kredite,rizike...A u ocima kupca je bljestavilo i kolicina robe, pa tako je ovaj drugi lopov,kapitalista,ima jako puno vozila...a onaj prvi,sta ce jadan,prezivljava,bolje kod njega,jeftinije je...
Napravili su haos na trzistu svojom gladju pored drugih problema i muljanja sto sa rabljenim,sto sa novim vozilima,povlastenog polozaja pojedinih uvoznika kojim se primjenjuje clan 26 zakona,prihvata im se fakturni iznos za carinjenje dok drugim ne...Luda kuca , nesredjeno trziste,drzava,zakoni...Stimulise se rad na crno u svim bransama,ne sankcionise se i ne sprijecava...Kupca samo zanima sto jeftinija roba...Tesko je bilo kakvu firmu otvoriti za trgovinu i usluge.Slomise troskovi i nelojalna konkurencija.Onaj ko hoce regularno i kroz papire da radi u bih,nek mu je bog na pomoci...Rad na crno se nikada ne moze iskorijeniti,uvijek ce biti ljudi u slucaju vozila ili neke druge robe koji ce kupiti nesto,prodati,zaraditi...i to je ok.Sve dok se ne pocne baviti uvozom robe i tim cinom direktno krsiti zakone,povecati obim poslovanja crnog trzista,urusavati privredu i registrovana pravna lica...Za te ljude treba uvesti krivicnu odgovornost i rigorozno kaznjavanje.Za laziranje papira i u zatvor trpati.Sve u svemu,vrijeme za bjezanje iz ovog posla ko hoce da mirno spava.Ko hoce ciste papire,taj vise nije konkurentan na trzistu.Prostor se suzava svakim danom za regularno poslovanje.Ili zatvarati ili smanjiti obim posla i prezivljavati u iscekivanju drzave da regulise mnoge stvari koje su van pameti...
Problem su i kupci,tesko je vise slusati kolicinu izrecenih nebuloza i zahtjeva a ostati ljubazan.Sve cesce se desava da kraj razgovora
glasi...neces sad nikako kupiti,idi u kiseljak,tesanj...ne dolazi kod mene nikako...A to nije dobro,u normalnom svijetu je kupac svetinja.Al ovde nista nije normalno,pa ni kupac.