Uvoz auta

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1551 Re: Uvoz auta

Post by 530i »

almir90 wrote:
Ponovo su krenule akcije češljanja auto otpada kao prije par godina kad su ih izvraćali naopako.
Da, i neka su...ima otpada koji su nikli kao gljive poslije kiše. I to mislim na ogromne gljive.
Ali ovdje se radi i o manipulaciji sa regularnim uvozom...smanjenje cijena...pitanje je ko će platiti taj ceh, tj. razliku.
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#1552 Re: Uvoz auta

Post by ranger »

lavic wrote:
basicm wrote:Jeli jos uvijek nema eur1 za bmw?
I mene isto zanima... ???
15.12. je bio.
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1553 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Nema da ti je tata direktor u bmw-u,potvrdu neces dobiti.Divljaka ima ko voli te avanture...
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#1554 Re: Uvoz auta

Post by lavic »

Kad je vec tako onda bolje dati 15% vise I mirno spavas.

Ako je u parama blizu novom kod Tomica onda treba I o tome razmislit.
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1555 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Sav idiotluk ovoga se ogleda u tome da ako ovako ostane,auto star godinu dana iz uvoza izadje skuplji nego nov kod tomica...Oni dobiju eur1. :-)
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1556 Re: Uvoz auta

Post by Sodom1 »

Ma to je glupiranje cisto,lafo carina trazi papir die je avto proizvedeno,a sve imaju u bocu
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1557 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Nije bas ni tako jednostavno.Postotak ugradjenih dijelova proizvedenih u eu? Recimo frontera bjezi par postotaka...Problem je sto forsiraju prodaju novih vozila ovim zabranama,na hinjaka...Probaj dobiti za recimo hyndai eur1 2013 godinu...Ne moze...a pogledaj kako se carine novi.I tako dalje,i tako dalje...Opet kod starijih modela ti jednostavno kaze nema,izbrisana baza podataka,moze od 2011 ili tako nesta fiat,alfa...zavisi od marke...Van pameti je da za masu vozila koja se nigdje drugo i ne prave nego u eu, ne mozes dobiti potvrdu proizvodjaca.
User avatar
saiks
Posts: 1014
Joined: 12/11/2013 13:06

#1558 Re: Uvoz auta

Post by saiks »

Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1559 Re: Uvoz auta

Post by Sodom1 »

HAVANA wrote:Nije bas ni tako jednostavno.Postotak ugradjenih dijelova proizvedenih u eu? Recimo frontera bjezi par postotaka...Problem je sto forsiraju prodaju novih vozila ovim zabranama,na hinjaka...Probaj dobiti za recimo hyndai eur1 2013 godinu...Ne moze...a pogledaj kako se carine novi.I tako dalje,i tako dalje...Opet kod starijih modela ti jednostavno kaze nema,izbrisana baza podataka,moze od 2011 ili tako nesta fiat,alfa...zavisi od marke...Van pameti je da za masu vozila koja se nigdje drugo i ne prave nego u eu, ne mozes dobiti potvrdu proizvodjaca.
Do kad ce se ova situacija ,pat pozicija nastaviti?
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1560 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Nemam pojma,luda kuca. :-) U njemackoj ne mozes dobiti za renault,audi,bmw,vw...U belgiji mozes za sve francuze drugo ne moze,u sloveniji vade divljake bez potvrde proizvodjaca,u holandiji isto tako pojedini...Muka ziva.Regularno je skoro nemoguce za vecinu.Neregularno ide, samo plati...a poslije kuku majko ako provjere...
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#1561 Re: Uvoz auta

Post by Seawolf »

saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1562 Re: Uvoz auta

Post by 530i »

Seawolf wrote:
saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
Kako da niko u državnoj aparaturi ne zna, nema spiska tih auta, koja se komplet proizvode van EU, kao što su ti neki BMW-ovi modeli!? Pa da kaže jednostavno ne može bez carine, kao što imaju uvid u ograničenja euro3, sada euro4.
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#1563 Re: Uvoz auta

Post by Seawolf »

530i wrote:
Seawolf wrote:
saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
Kako da niko u državnoj aparaturi ne zna, nema spiska tih auta, koja se komplet proizvode van EU, kao što su ti neki BMW-ovi modeli!? Pa da kaže jednostavno ne može bez carine, kao što imaju uvid u ograničenja euro3, sada euro4.
Ne postoji nikakav spisak Euro 4 vozila, nego za svako pojedinačno vozilo, ovlašteni uvoznik izdaje potvrdu o zadovoljavanju / nezadovoljavanju minimalnih tehničkih uslova potrebnih za uvoz.

Što se tiče preferencijalnog porijekla, službenici pojedinih carinskih ispostava nekada kontaktiraju ovlaštenog uvoznika da provjere EUR 1 za vozila koja su im sumnjiva, mada je to više izuzetak, nego pravilo.
klixo
Posts: 2020
Joined: 09/07/2012 03:28

#1564 Re: Uvoz auta

Post by klixo »

commendatore wrote:
HAVANA wrote:Citroen,peugeot,renault i mladji mercedesi mozes dobiti...ostalo ne.Forda ja koliko znam ne daju,za makedoniju daju,za bosnu i srbiju ne, ali mozda se moze zavrsiti...Kako ces probati ne znam,da bi probao moras imati fakturu i kopiju saobracajne,a da bi imao fakturu,moras kupiti.A ako kupis i ne dobijes,glabare... :-) Ma cirkus je ovo sve,danas su mi budale na carini podigle osnovicu za slovom i brojem 10000 maraka :-) kaze mlado,30000 preslo,po katalogu najeftiniji model ko biva bez pdv-a 32000km...znaci sa pdv-om skoro 37500km...Reko otvori stranicu,eno ti ga na akciji 27000 sa pdv-om glanc nov,kako njemu carinis na 20000 ulazne?Luda kuca...Ovde samo budala moze firmu otvoriti i raditi.Ljudi na crno i na licne karte imaju po 50 auta i niko nista,uzimaju licne,falsifikuju eure,lupaju izjave,mijenjaju fakture...I onda fol kontamo sto su ukinuli eur1.Treba nam zrak ukinut da ne disemo,ovo je zemlja budala nevidjenih.Sta li je,koji li je racq ja ne znam.Kupovina socijalnog mira stimulacijom i odobravanjem crnog trzista u mnogim bransama,od plocica,do telefona,auta,usluga...Dokle misle tako ne znam ali nece dugo.Urusice se ovo sve,umjesto da stimulisu ljude da otvaraju obrte,male firme...oni i ovo jada sto se usudi ugusise.Kako ce mehanicar sa regularnom firmom skidat mjenjac za 50km?Kako ce keramicar,elektricar...Ubi ga onaj na crno,jeftiniji,niko ga ne dira...jos smoto nake invalidnine,penzije...a samo kuka,jebe drzavu...Onaj jadan otvorio,o sebi se zabavio sa istaknutim firmama,sumama,vodama,porezima,kreditima...i jos ga handri ko stigne,istaknuto radno vrijeme,gdje je,petak kazna,cuj petak,pa ne rastu na grani mater vam jebem nehljebovicku.Al moze on,on je privatnik,lako je njemu...Pa otvori sebi,jebem ti uciteljicu... :-)
jesi jarane puko - vidim ti na postu :-) :skoljka:

al sve znam - i to je tacno - al te moram uzet na zub da si davno rek'o da se "moze i u BIH" "uspjet" - ma sta uspjeh bio - vidis da ne moze jarane - ti unaprijed moras prvo da ugradis hohstaplere - pa tebi sta ostane.... a on trazi a boli ga kitica hoces li ti napravit pare, zaraditi i uspjeti u poslu, odraditi ista i slicno..... zao mi je sto se ovako sam derogira....

ja sam prije 2 godine na uvozu auta zino 100maruna totalmente na Bosanskom Brodu ovom pricom koja je otvorena otimacina.... (jos sam kao dobro i proso)

"de malo stani ustranu"
"de sta ti je sa ovim zelenim kartonom ne valja" (ostavio mi diler prazan zeleni karton sa pecatom da upisem sam datum kad budem izvozio auto (jel to legalno nije'l' jebaji ga - zajebo se nisam gledo"
"ocemo l pravit novi zeleni karton" - umoran, ispizdjen (pojma nemam sta rec i kolko ce kostat)
"aj tamo tu i tu na terminal" - aj
"aj plati parking 10KM na terminalu" ?????? WTF rekoh - skuplji parking na blatnjavoj livadi Bosanskog Broda nego u centru Minhena
"sta ti je ovo gume" (zimski set u autu) -
"oš platit carnu i porez da ti odere "po katalogu"" - il - 50 marona :-)
"ispisuje kvazispediter on nesto" sutim ja i kontam da mi je onaj Švarcov Minigun iz Terminatora 2 da sve porafalam okolo da nista zivo ne ostane
"poslano na carinu" - aj kuci sa nekim potpisima i pecatima :lol:

uglavnom - ko misli uvozit auto u BIH - savjetovao bih mu prvo da se dobro zivcima naoruza - zatim dobro skriveni Go-PRo cam - po m ogucnosti vise komada - pa onda da od njih trazi nazad kes - da im se najebe majke na jutub kanalu preko medija objavljujuci - tacno mi je bilo zao da nisam imo na sebi i na autu kamera da zabiljeze kakva zadnja marva cuva sluzbene funkcije u drzavi... eto toliko....
Ako nisi naveo gume na racunu moras platiti ovako ili onako.
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1565 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Seawolf wrote:
saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
Upravo tako.Vjecito gladni bosanac,u vecini slucajeva svercer,bez ikakve firme,odgovornosti,obaveze a sa silnom zeljom za sto jeftinijom robom ,napravice sve da stekne cjenovnu prednost na trzistu rabljenih vozila.Tako se desi da on gladna guzica, uveze recimo vw jettu i plati 1700 km pdv a neko drugi 3300km.A ta jetta apsolutno ne postoji da moze dobiti regularan euro1.Ulazna kalkulacija vozila 12700km sa svim troskovima i prevozom,homologacijom...Formira cijenu od recimo 15500km i proda za recimo 15000km.Nema suma,voda,fakturno iskazanih poreza na dodanu vrijednost,kirije...Smota ih u dzep i u slijedecu avanturu.Najveci problem mu je na koga uvesti vozilo i od koga kupiti licnu kartu...Znaci ostalo mu cistih 2300km a cijena mu dobra,povoljniji od drugih koji su pravna lica.Ovaj drugi ima ulaznu kalkulaciju za isto vozilo od 14 300 i normalno kod njega je veca cijena pa i on na kraju proda eto recimo i malo skuplje,sto je ovde tesko jer je mjerna jedinica cijena u tesnju,kiseljaku,gradisci...Proda za 15500.Njemu ostane 1200 km a tek onda ide kalkulacija troskova i odbitak za kirije,poreze,sume,vode,knjigovodju,radnike...Onda on ide na velike kredite i veci stok robe, jer i manja marza je dobra ako radis sa vecim brojem vozila i imas veci promet.Sve to donosi dodatne troskove,kredite,rizike...A u ocima kupca je bljestavilo i kolicina robe, pa tako je ovaj drugi lopov,kapitalista,ima jako puno vozila...a onaj prvi,sta ce jadan,prezivljava,bolje kod njega,jeftinije je...
Napravili su haos na trzistu svojom gladju pored drugih problema i muljanja sto sa rabljenim,sto sa novim vozilima,povlastenog polozaja pojedinih uvoznika kojim se primjenjuje clan 26 zakona,prihvata im se fakturni iznos za carinjenje dok drugim ne...Luda kuca , nesredjeno trziste,drzava,zakoni...Stimulise se rad na crno u svim bransama,ne sankcionise se i ne sprijecava...Kupca samo zanima sto jeftinija roba...Tesko je bilo kakvu firmu otvoriti za trgovinu i usluge.Slomise troskovi i nelojalna konkurencija.Onaj ko hoce regularno i kroz papire da radi u bih,nek mu je bog na pomoci...Rad na crno se nikada ne moze iskorijeniti,uvijek ce biti ljudi u slucaju vozila ili neke druge robe koji ce kupiti nesto,prodati,zaraditi...i to je ok.Sve dok se ne pocne baviti uvozom robe i tim cinom direktno krsiti zakone,povecati obim poslovanja crnog trzista,urusavati privredu i registrovana pravna lica...Za te ljude treba uvesti krivicnu odgovornost i rigorozno kaznjavanje.Za laziranje papira i u zatvor trpati.Sve u svemu,vrijeme za bjezanje iz ovog posla ko hoce da mirno spava.Ko hoce ciste papire,taj vise nije konkurentan na trzistu.Prostor se suzava svakim danom za regularno poslovanje.Ili zatvarati ili smanjiti obim posla i prezivljavati u iscekivanju drzave da regulise mnoge stvari koje su van pameti...
Problem su i kupci,tesko je vise slusati kolicinu izrecenih nebuloza i zahtjeva a ostati ljubazan.Sve cesce se desava da kraj razgovora
glasi...neces sad nikako kupiti,idi u kiseljak,tesanj...ne dolazi kod mene nikako...A to nije dobro,u normalnom svijetu je kupac svetinja.Al ovde nista nije normalno,pa ni kupac.
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1566 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

commendatore wrote:
HAVANA wrote:Citroen,peugeot,renault i mladji mercedesi mozes dobiti...ostalo ne.Forda ja koliko znam ne daju,za makedoniju daju,za bosnu i srbiju ne, ali mozda se moze zavrsiti...Kako ces probati ne znam,da bi probao moras imati fakturu i kopiju saobracajne,a da bi imao fakturu,moras kupiti.A ako kupis i ne dobijes,glabare... :-) Ma cirkus je ovo sve,danas su mi budale na carini podigle osnovicu za slovom i brojem 10000 maraka :-) kaze mlado,30000 preslo,po katalogu najeftiniji model ko biva bez pdv-a 32000km...znaci sa pdv-om skoro 37500km...Reko otvori stranicu,eno ti ga na akciji 27000 sa pdv-om glanc nov,kako njemu carinis na 20000 ulazne?Luda kuca...Ovde samo budala moze firmu otvoriti i raditi.Ljudi na crno i na licne karte imaju po 50 auta i niko nista,uzimaju licne,falsifikuju eure,lupaju izjave,mijenjaju fakture...I onda fol kontamo sto su ukinuli eur1.Treba nam zrak ukinut da ne disemo,ovo je zemlja budala nevidjenih.Sta li je,koji li je racq ja ne znam.Kupovina socijalnog mira stimulacijom i odobravanjem crnog trzista u mnogim bransama,od plocica,do telefona,auta,usluga...Dokle misle tako ne znam ali nece dugo.Urusice se ovo sve,umjesto da stimulisu ljude da otvaraju obrte,male firme...oni i ovo jada sto se usudi ugusise.Kako ce mehanicar sa regularnom firmom skidat mjenjac za 50km?Kako ce keramicar,elektricar...Ubi ga onaj na crno,jeftiniji,niko ga ne dira...jos smoto nake invalidnine,penzije...a samo kuka,jebe drzavu...Onaj jadan otvorio,o sebi se zabavio sa istaknutim firmama,sumama,vodama,porezima,kreditima...i jos ga handri ko stigne,istaknuto radno vrijeme,gdje je,petak kazna,cuj petak,pa ne rastu na grani mater vam jebem nehljebovicku.Al moze on,on je privatnik,lako je njemu...Pa otvori sebi,jebem ti uciteljicu... :-)
jesi jarane puko - vidim ti na postu :-) :skoljka:

al sve znam - i to je tacno - al te moram uzet na zub da si davno rek'o da se "moze i u BIH" "uspjet" - ma sta uspjeh bio - vidis da ne moze jarane - ti unaprijed moras prvo da ugradis hohstaplere - pa tebi sta ostane.... a on trazi a boli ga kitica hoces li ti napravit pare, zaraditi i uspjeti u poslu, odraditi ista i slicno..... zao mi je sto se ovako sam derogira....

Ne znam sta ti smatras derogiranjem.U svakom poslu i svakoj zemlji postoje problemi u poslovanju i borba sa istim.Ovde mnogo vise ali to svako zna i nije nista novo.Boris se sa njima u hodu,pravis osnovu za dodatne djelatnosti...radis jebi ga,svugdje mozes propasti.Opet kazem,moze.Naravno da moze,zavisi ko sta smatra uspjehom.Meni je uspjeh da zivim u svom gradu i zemlji koju volim a da mogu zaraditi dovoljno za zivot.Ne moze sa ove djelatnosti,ima i druga,sporedna,kalkulisi,radi,smisljaj...Problema je bilo i bice.Ko misli da nece biti,nek i ne otvara firmu za bilo sta.Nek plati 20 milja za poso u telekomu ili negdje i gusla od 8 do 4.Neko voli jedno,neko drugo,sto ljudi,sto cudi.Ja dok sam ziv radicu za sebe i svoju firmu,nebitno koja djelatnost.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1567 Re: Uvoz auta

Post by 530i »

Seawolf wrote: Ne postoji nikakav spisak Euro 4 vozila, nego za svako pojedinačno vozilo, ovlašteni uvoznik izdaje potvrdu o zadovoljavanju / nezadovoljavanju minimalnih tehničkih uslova potrebnih za uvoz.

Što se tiče preferencijalnog porijekla, službenici pojedinih carinskih ispostava nekada kontaktiraju ovlaštenog uvoznika da provjere EUR 1 za vozila koja su im sumnjiva, mada je to više izuzetak, nego pravilo.
Ma da, na tu provjeru sam i mislio. To se moglo uvesti pod obavezno, kao i homologacija, pa ko voli neka izvoli. Ne znam konkretno za te nove BMW modele, ali kod nekih drugih proizvođača već iz broja šasije se odmah vidi gdje je auto proizvedeno, nema potrebe ni za kakvom papirologijom.
Bavarac94
Posts: 385
Joined: 17/01/2013 20:50

#1568 Re: Uvoz auta

Post by Bavarac94 »

Koliko su otprilike cijene usluga spedijice za uvoz automobila?
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#1569 Re: Uvoz auta

Post by Seawolf »

530i wrote:
Seawolf wrote: Ne postoji nikakav spisak Euro 4 vozila, nego za svako pojedinačno vozilo, ovlašteni uvoznik izdaje potvrdu o zadovoljavanju / nezadovoljavanju minimalnih tehničkih uslova potrebnih za uvoz.

Što se tiče preferencijalnog porijekla, službenici pojedinih carinskih ispostava nekada kontaktiraju ovlaštenog uvoznika da provjere EUR 1 za vozila koja su im sumnjiva, mada je to više izuzetak, nego pravilo.
Ma da, na tu provjeru sam i mislio. To se moglo uvesti pod obavezno, kao i homologacija, pa ko voli neka izvoli. Ne znam konkretno za te nove BMW modele, ali kod nekih drugih proizvođača već iz broja šasije se odmah vidi gdje je auto proizvedeno, nema potrebe ni za kakvom papirologijom.
Ovlašteni uvoznik, niti bilo ko drugi, sem proizvođača vozila, ne može dati izjavu o preferencijalnom porijeklu, jer samo proizvođač zna koliko je učešće cijena i troškova pojedinih materijala, dijelova i komponenti, kao i države porijekla tih materijala.

Ovlašteni uvoznik može samo dati izjavu o lokaciji fabrike montaže pojedinog vozila.

Fabrika montaže u EU, ne znači da je i preferencijalno porijeklo vozila EU. No, sigurno je da ako vozilo dolazi iz fabrike u USA, ono ne može imati preferencijalno EU porijeklo.

p.s. BMW vozila iz fabrike u Spartanburgu, USA (trenutno X3, X4, X5 i X6), imaju na jedanaestom mjestu u VIN-u, slovo "L".
goranxperia
Posts: 22
Joined: 20/01/2014 20:00

#1570 Re: Uvoz auta

Post by goranxperia »

Dali neko moze da mi da pribliznu cenu troskova oko carine.

Audi a3 2009 , 105 hp / 77 Kw

Uvoz ic ch. Cena oko 10000km. Dali ce izaci do registracije vise od 4000km ?
User avatar
Danguba
Posts: 12106
Joined: 01/12/2003 00:00
Location: Tu negdje

#1571 Re: Uvoz auta

Post by Danguba »

goranxperia wrote:Dali neko moze da mi da pribliznu cenu troskova oko carine.

Audi a3 2009 , 105 hp / 77 Kw

Uvoz ic ch. Cena oko 10000km. Dali ce izaci do registracije vise od 4000km ?
nece
goranxperia
Posts: 22
Joined: 20/01/2014 20:00

#1572 Re: Uvoz auta

Post by goranxperia »

Problem sto prodaje privatno lice. Dali zna neko koliko kosta u katologu cena.

Koliko bi me izaslo otprilike (500km gore dole) cena do regisracije. Ako se auto plati 10000km. Nevjerujem da moze da se napravi kupoprodajni kada prodaje privatno lice ?
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#1573 Re: Uvoz auta

Post by condy »

Seawolf wrote:
saiks wrote:Jel nema eur1 za bmw? uvezao bih 2013 godinu iz ovlastenog bmw salona

frend neki dan x4 2016 uvezao i dobio eur1,ali njegovo je imalo 0 km na satu,neznam igra li to kakvu ulogu
To što je tvoj frend dobio od nekoga EUR 1 za automobil koji je mogao biti proizveden isključivo u Južnoj Karolini i jeste glavni razlog zbog čega je BMW prestao izdavati potvrde o preferencijalnom porijeklu.
Zbog čega bi to trebao biti glavni razlog ? Mi imamo ugovorni odnos sa Evropskom unijom o slobodnoj trgovini koji je još važeći. To znači da svako ima svoje obaveze.
EUR1 je izvozno carinski dokument - standardni obrazac, kojim se dokazuje da je roba na koju se odnosi porijeklom iz EU, odnosno da su uvozna carinska davanja prema EU podmirena. Posto EUR1 nije obavezan izvozni dokument, kao sto je Izvozna carinska deklaracija, spediter ce ga osigurati u slucaju da to komitent zahtjeva i dodatno naplatiti. Komitentu je potreban EUR1 ukoliko robu uvozi u drugu zemlju clanicu EU ili u zemlju koja sa zemljama EU ima potpisan ugovor slobodnoj trgovini i na taj nacin se osloboditi carine. BiH je potpisale Ugovor o slobodnoj trgovini sa zemljama EU. U praksi to znaci da na robu porijeklom iz EU ne placa carina prilikom uvoza vec svega 1% procijenjene vrijednosti na ime carinske evidencije. Pravo na eur1 obrazac nam pripada je imamo potpisan ugovor sa EU. I zbog toga pitam kako neko može onemogućiti izdavanje određenog carinskog dokumenta, dok je još na snazi ugovor između BiH i EU.

Krivotvorenje isprave je nešto sasvim drugo, i zna se krivična procedura prema onima koji krivotvore ispravu. Međutim, niko ne može jednostrano takvo nešto raditi dok je na snazi i dalje ugovor o slobodnoj trgovini.
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#1574 Re: Uvoz auta

Post by lavic »

Ti si sad usao u sveru prava, ali jako dobro si postavio pitanje. Drugi problem po meni je nasa carina koja slijepo gleda, imas ili nemas EUR1.

U konacnici svi nasi drzavni organi nas obicne gradjane svakako gledaju kao na krave muzare, muzi dok ima I mozes.
User avatar
HAVANA
Posts: 32695
Joined: 19/08/2008 23:04

#1575 Re: Uvoz auta

Post by HAVANA »

Ali taj bmw ne moze dobiti potvrdu o preferencijalnom porijeklu iz jednostavnog razloga jer se uopste ne proizvodi u eu.Za njega mi nije problem,nisam nikad ni trazio za njega,za x5,x6...jer znam da ne mogu dobiti.Problem je sto sad ne mozes dobiti ni za one koji jesu proizvedeni u eu zbog maloumnika koji da bi ustedili carine x5... sa divljim eurom itd, pa naprave problem i izvoznicima,i drugim uvoznicima, a na kraju i sebi samom...
Post Reply