utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#76 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Pazi i ovo:

Od Vijećnice do Ilidže 1,60KM a recimo od Hrasnice ili Sokolović kolonije, do Nedžarića, Stupa, ili čak Energoinvesta 2,50 KM isto kao do grada.
Forumerrer
Posts: 837
Joined: 14/06/2014 17:27

#77 Re: utisci-centrotrans

Post by Forumerrer »

Pa dobro sad ako cemo iskreno, relacija Vijecnica-Hrasnica je dosta duza, po kilometrazi. Ali opet to ne opravdava cijenu od 2.5 KM. Centrotrans je isto sranje kao GRAS, dovoljno je da se sa njima provozate na duzim relacijama unutar BiH pa da vidite stanje vozila.

Jel u Lukavici Centrotrans "glavni prevoznik" i postao gori nego sto je bio njihov Gras? Nesto se ko kroz maglu sjecam...

Stanje u Sarajevu je takvo da se samo cudo moze desiti da GRAS ne izgubi vecinu autobuskih linija. Linije ce naravno preuzeti Centrotrans, a onda kad postanu gori od GRAS-a plakat cemo za sandzakcim GRAS-om (bez uvrede).
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#78 Re: utisci-centrotrans

Post by dresdener78 »

Šta se Centrotransa tiče: Njihove cijene karata u međugradskom saobraćaju (naprimjer relacije Sarajevo - Travnik, Sarajevo - Breza, Sarajevo - Tuzla) jesu više nego DUPLO VEĆE od cijena karata za međugradske autobuse u Češkoj (dakle u državi gdje su plate otprilike dvaput veće nego u BiH).

Dakle nekako meni nije jasno u čemu i gdje je ona slavna KONKURENCIJA o kojoj stalno lupetaju mnogi ljudi????

U Češkoj mogu naprimjer sa firmom Student Agency putovati iz Praga u Beč (otprilike 350 kilometara) za 480 kruna u jednom pravcu i kartu mogu kupiti kući putem interneta. 480 kruna je otprilike 34 KM. Mogu odabrati između autobusa firme Student Agency, ili međunarodnog voza koji ide svaka 2 sata, ili autobusa Eurolines. Dakle stvarna konkurencija.

Dok Centrotrans traži koliko vidim na web stranicama 20 KM (povratna 30 KM) za putovanje Sarajevo-Tuzla dakle za udaljenost od nekih 120 kilometara????

Češka firma Student Agency vozi sa ovakvim autobusima:
Image
Image
Putnici imaju džaba kafu, čaj, dnevnu štampu, brine se o njima stjuardesa.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#79 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Linija Sarajevo-Srebrenica, nekih 160km, 23,60KM, povratna 32,90 autobusi "turistički prve klase" How yes no

Slikao Mirso NK, sa foruma bhbus.net mislim da je slikano oko Nove Kasabe

Sarajevo-Srebrenica "moj gradski prevoz"
Image
Image

Ovaj nije baš udoban ni za linije Vijećnica-Dobrinja gdje su prošle godine bili redovni, a kamo li za liniju na kojoj vožnja traje oko 4h
Image
Last edited by trambusek88 on 23/07/2014 22:41, edited 1 time in total.
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#80 Re: utisci-centrotrans

Post by dresdener78 »

Trambusek: ma nemoj čovječe :shock: .... jeli ovo stvarno redovna linija ili neki vanlinijski prijevoz? Ako se ne stide ubaciti ovakve autobuse na ovu liniju u redovnom saobraćaju onda je to sramota....
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#81 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Da je vanlinijski prevoz nebi bilo ništa neobično. Znači redovna linija je u pitanju na koju šalju šta stignu, pa tako ponekad i ove autobuse.

U prošlu nedjelju je gradski Neoplan Centroliner, ovaj sad najnoviji radio na liniji Sarajevo-Zenica.

Ovo se dešava pretežno nedjeljom, jer onda imaju dosta slobodnih gradskih.
User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#82 Re: utisci-centrotrans

Post by vješalica »

Eh ovo su sigurno oni minibusi sto su obecali popraviti prijevoz na podrucju opcine stari grad
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#83 Re: utisci-centrotrans

Post by ins »

@dresdener

Priča o cijeni karata u medjugradskom prijevozu u BiH je u direktnoj vezi sa potpunim haosom koji vlada u (ne)regulaciji tržišta, i gdje tzv "uskladjivanje redova voznje" predstavlja običnu šarenu lažu.

Danas u BiH imaš besmislenu količinu polazaka između gradova, postoje gradovi u BiH sa 10-15000 stanovnika koji svaki sat dva imaju liniju prema Sarajevu. A onda na to još dodje nezakonito preuzimanje putnika koje vrše autobusi koji nominalno voze na sasvim trećim linijama, i samo fizički prolaze putevima u mjestima gdje nelegalno kupe putnike.

Samo u BiH se može desiti da pojedinac osnuje prijevozničku firmu, kupi Setru 215 staru 30 godina i dobije polazak u npr. 14h, bez obzira sto vec od ranije etablirani prijevoznici imaju polaske u npr 13 i 15h :run:

Samim tim, kod nas autobusi (osim par dana u godini pred praznike) voze sa svega 5-10-15 putnika po voznji, i stoga karta mora biti znacajno skuplja.

Tako ce biti sve dok se ne uvede pametan limit na starost autobusa u linijskom saobracaju i dok se licenca za obavljanje autobuskog prijevoza ne počne masno plaćati, pa postane neatraktivna firmama sa 1-2 autobusa.

Smiješn je količina autobuskih firmi u Travniku, Cazinu, Gračanici, Srebreniku itd, jer u mjestima koja imaju po 20-30-40.000 stanovnika egzistira po 5-10 prijevoznika, naravno svi sa po jednim ili dva krša starih 30+ godina...
dresdener78
Posts: 912
Joined: 04/08/2011 09:23
Location: CZ/D/BiH

#84 Re: utisci-centrotrans

Post by dresdener78 »

@ins: Hvala Ti na iscrpnom odgovoru, dio toga mi je već poznat ili sam svašta skontao prilikom mog lutanja Bosnom i Hercegovinom, ali ovako to vidjeti crno na bijelom od čovjeka kao ti koji očigledno poznaje situaciju puno bolje, to je užas...

Svakako bi još dodao da ovaj haos i divlja situacija u saobraćaju odgovaraju političkoj reprezentaciji ne samo zbog toga što donose profit jaranskim biznismenima nego i zbog toga što je saobraćaj prepušten sam sebi i lokalne vlasti ne moraju plaćati bilo koje subvencije (jer su njima budžeti ionako totalno prazni i ustvari bankrotirani).

Jer ako bi vlasti htjele OZBILJNO srediti i međugradski saobraćaj, onda bi odlučile o redovima vožnje koji odgovaraju putnicima (dakle i da ima autobusa u 22-23 sati) i tarife (da ne budu za vas 4 puta skuplje nego za Čehe) ALI NARAVNO BI ONE MORALE U SUŠTINI NARUČIVATI SAOBRAĆAJNE USLUGE, SNOSITI ODGOVORNOST I NARAVNO PLAĆATI SUBVENCIJE PREVOZNICIMA da bude red vožnje ispoštovan i van profitabilnih dijelova dana i da neće cjenovnici izgledati "astronomski"...

Naprimjer u našoj regiji plaća lokalna vlast pobjedniku tendera za međugradski autobuski saobraćaj u obližnje gradove i sela preračunato 1,70 KM bez PDV za svaki pređeni kilometar.
User avatar
Entropio
Posts: 7808
Joined: 21/11/2010 21:49

#85 Re: utisci-centrotrans

Post by Entropio »

.
ins
Posts: 2711
Joined: 12/05/2005 10:50

#86 Re: utisci-centrotrans

Post by ins »

Ima i toga u cijeloj prici, mada mislim da se vise radi o nakaradnom lokalpatriotizmu (ste ce nama firma iz xx kada mi mozemo imati svoju iz yyy) ili nepotizma (moj rodjo ima 15000 pa neka osnuje autobuski prijevoz) nego o sistematskom pogledu na troskove.
Sto se stanja u BiH tice, siguran sam da za medjugradske nema subvencija, ali sam isto tako siguran da za prigradske linije (pogotovo za izolovana sela) itekako postoje subvencije vec sada.
Isto tako, placanje djackog prijevoza je jedna vrsta subvencije "omiljenom" prijevozniku...
User avatar
jon_jovi
Posts: 2134
Joined: 26/01/2012 11:53
Location: Narodni Posmatrac

#87 Re: utisci-centrotrans

Post by jon_jovi »

Image

Image

Image
User avatar
_mufljuz_
Posts: 4976
Joined: 12/04/2013 19:42

#88 Re: utisci-centrotrans

Post by _mufljuz_ »

igrom slucaja trebao sam se vratiti iz BIH nazad u DE - i mogu samo reci da je skoro 100% cijena Centrotransa veca nego ostalih firmi....

nisam bio spreman na taj ustupak i ako je autobus mozda mocan - ipak je previse (a nije bas toliko mocan)
User avatar
Edin H.
Posts: 47030
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#90 Re: utisci-centrotrans

Post by Edin H. »

Evo da prenesem jedan interesantan komentar sa portala


klixklix+ 23.08.2014. u 20:45


Ne nagađajte kad ne znate o čemu se radi.Uzrok nije neprilagođena vožnja nego NEISPRAVNOST AUTOBUSA! Moji su roditelji bili u tom busu i majka mi je povrijeđena, autobus je čak prije tog mjesta stajao na proširenje da vidi o čemu se radi, jer očigledno nije bio ispravan, što se moglo osjetiti.Vozač je vozio sasvim solidno, ali kvar je doveo do ovoga.Politika igra tu veliku ulogu jer je na vijestima rečeno da je autobus bio sasvim ispravan, što apsolutno nije tačno, i iz jedne medijske kuće su nam rekli da tu ima dosta stvari i da igra politika centrotransa ulogu.I promjenite godište K.R(1957),pogriješili ste 5 godina.
User avatar
Hemera
Posts: 3659
Joined: 08/08/2010 01:22

#91 Re: utisci-centrotrans

Post by Hemera »

čak i da jeste istina,ko da bi to oni objavili,kod nas je takva država
User avatar
Edin H.
Posts: 47030
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#92 Re: utisci-centrotrans

Post by Edin H. »

Hemera wrote:čak i da jeste istina,ko da bi to oni objavili,kod nas je takva država
Ja samo znam da sam se vracao prosle godine iz Beograda u autobusu koji je morao biti iskljucen iz saobracaja, jer mu nisu radile kocnice, vozac ih hladio snijegom. Ja ga pitam sta je problem, kaze, sta da mu radim, presao preko tri miliona kilometara. Niz Karaulu se spustao u nizim brzinama, kasnili smo preko dva sata u Sarajevo.
User avatar
Hemera
Posts: 3659
Joined: 08/08/2010 01:22

#93 Re: utisci-centrotrans

Post by Hemera »

šuti dobro je da ste čitavi došli pa makar kasnio dva sata
User avatar
Kemal Malovčić
Posts: 9090
Joined: 19/03/2012 01:03

#94 Re: utisci-centrotrans

Post by Kemal Malovčić »

Idul centrotransovi autobusi sarajevo zenica kroz ovaj novi tunel i jel išta brže?
VjecitiStudent
Posts: 18920
Joined: 14/08/2008 13:42
Location: Životinjska farma

#95 Re: utisci-centrotrans

Post by VjecitiStudent »

U Sarajevu gladac, izvan Sarajeva jadac.
Klitemnestraaa
Posts: 1047
Joined: 25/03/2013 22:17

#96 Re: utisci-centrotrans

Post by Klitemnestraaa »

Država wrote:Ponekad u Bg idem autobusom. Uvijek idem Centrotransom. Muzika u Centrotransu je uglavnom podnošljiva (u najgorem slučaju bude Crvena Jabuka). No, jednom sam morao ići onim Kondor-om iz Istočnog Sarajeva. Muzika je bila: "Odma' zvono staviše na strinu, kada legne da im ne pobjegne"...Htio sam izaći u Zvorniku i nastaviti pješke... :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jokericious
Posts: 2788
Joined: 10/06/2010 11:34

#97 Re: utisci-centrotrans

Post by Jokericious »

Moze li se kako u centri sverati?
rajvosa-mitre
Posts: 69
Joined: 01/04/2013 19:19

#98 Re: utisci-centrotrans

Post by rajvosa-mitre »

koja mi je najjeftinija opcija doci iz sarajeva do praga i da li postoji redovna bus linija sarajevo-prag i koliko para?
User avatar
raskopusa
Posts: 706
Joined: 24/01/2012 12:42

#99 Re: utisci-centrotrans

Post by raskopusa »

uvijek sam bila puna hvale za centrotrans.nazalost oni su se potrudili da to sve pokvare.11.07 2014.god.isla sam za split.autobus je kasnio u polasku,dosao je samo vozac od drugog vozaca ni traga.kad smo krenuli autobus je skrenuo sa uobicajne rute,isao je u hadzice po drugog vozaca. stajali su mimo stajalista u hrvatskoj,razvozili putnike prema njihovom nagovoru i sve je to uzrokovalo zakasnjenjem u split.trebali smo stici u 15 casova,nazalost kasnili smo pa nisam stigla na brod za ankonu.prema njihovoj prici ranije su vozili linije prema bihacu.njihova neodgovornost prema putnicima i redu voznje je rijetko vidjena.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#100 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Centrotrans je nabavio 4 zglobna autobusa "Neoplan" identična onima što voze na linijama Sutjeska-Vogošća, i Sarajevo-Kakaknj

Vozila će prije puštanja u promet biti ofarbana.
Post Reply