Ma za Centrotrans grad je samo Vijećnica - Dobrinja, na drugim linijama nemaju profita pa gledaju da izbjegnu te linije.
Klasika.
Pod krinkom sanacionih mjera komercijala ide na 2,00 marke, naravno Centrotrans nema ništa protiv iako su obećali kad su ušli nelegalno u gradski prevoz da se može voziti na 1 KM.
Obećanje - ludom radovanje.
utisci-centrotrans
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
-
- Posts: 61
- Joined: 10/09/2007 02:24
- Location: BiH, Sarajevo
#227 Re: utisci-centrotrans
Prije bi se vozio centrom nego grasom. Unutra klima, muzika nije seljacka, uredno i cisto, normalni ljudi i vozac / kondukter odma na ulazu kaze "dobar dan" sto ti momentalno raspolozenje popravi.
Jedino sto im je reklamirani wifi zestoka truba. Ili nece da se prikopca pa visi na IP adresi ili im je signal totalno los pa lakse uloviti unifi.
Jedino sto im je reklamirani wifi zestoka truba. Ili nece da se prikopca pa visi na IP adresi ili im je signal totalno los pa lakse uloviti unifi.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#228 Re: utisci-centrotrans
Jedini plus - klima.
Muzika koja se pušta na 31e kod GRAS-a je po obavezi RSG ili ako hoćeš nešto sebi kao vozaču - isključiš u salonu muziku i sebi pustiš. Isto tako vjerujem da je osoblje normalno jer bez psiho testa ne možeš za volan.
AKO RADI. (Namjerno naglašavam ako radi - jer X puta se desilo da iako je autobus sa klimom ista nije upaljena. Ili otvorena srednja vrata. Slijedeća krivina - ispadanje putnika - a kondukter glumi golmana na otvorenim vratima. Plus što je kondukter u gradskom saobraćaju nepotreban - vidimo iz primjera mnogih EU gradova. Plus nekoliko puta sam pokušao biti potkraden za smiješan iznos 0,40.
Uvedena je elektronska naplata koju CTS uporno diskreditira navođenjem putnika da moraju kupovati papirne karte na trafikama - to je srozavanje jednog pozitivnog projekta - elektronske naplate. Da se mene pita dao bi rok od 2 mjeseca da svi koji koriste 31e kupe elektronske kartice koje bi važile za sve prevoznike i da se samo tako plaća komercijala - napraviti da je elektronsko plaćanje nešto jeftinije nego papirnato pa bi to sve natjeralo da kupe kartice, time kondukter ne bi imao nikakav posao kako to i spada u gradskom prevozu. Što se tiče "Dobar dan" ja takav pozdrav dobijem kad uđem u bilo koju komercijalu jer isti često prvi uputim.
Sve ostalo isto kao kod GRAS-a. Osim toga šteta je što preko ljeta makar dan - dva i GRAS ne ubaci turske autobuse kojim radi klima na komercijalu pa preispita putnike jel bolje malo niži standard busa sa klimom ili šminkeraj Mercedes Citaro ali bez klime. I jednim i drugim čvrsta 4 na komercijali. Vozila koja trenutno voze na komercijali kod oba prevoznika su stara između 13 i 15 godina i to su prilično sačuvana ali istrošena vozila koja su došla tu samo radi "šminke" i što su niskopodni. Npr Centrotrsova vozila Neoplan su 2002 godište, kao i GRAS-ova, Mercedesi GRAS 2003, a plinaši 2003 mislim isto.
Plus što se guslaš 10 minuta duže kad ideš CTS-om.
Biram Centrotrans samo ako stoji prvi - jer hoću da dođem prije, al se nerijetko iznerviram kad nas GRAS prestigne na Vojničkom.
Jedino što mi bude hladno.
Muzika koja se pušta na 31e kod GRAS-a je po obavezi RSG ili ako hoćeš nešto sebi kao vozaču - isključiš u salonu muziku i sebi pustiš. Isto tako vjerujem da je osoblje normalno jer bez psiho testa ne možeš za volan.
AKO RADI. (Namjerno naglašavam ako radi - jer X puta se desilo da iako je autobus sa klimom ista nije upaljena. Ili otvorena srednja vrata. Slijedeća krivina - ispadanje putnika - a kondukter glumi golmana na otvorenim vratima. Plus što je kondukter u gradskom saobraćaju nepotreban - vidimo iz primjera mnogih EU gradova. Plus nekoliko puta sam pokušao biti potkraden za smiješan iznos 0,40.
Uvedena je elektronska naplata koju CTS uporno diskreditira navođenjem putnika da moraju kupovati papirne karte na trafikama - to je srozavanje jednog pozitivnog projekta - elektronske naplate. Da se mene pita dao bi rok od 2 mjeseca da svi koji koriste 31e kupe elektronske kartice koje bi važile za sve prevoznike i da se samo tako plaća komercijala - napraviti da je elektronsko plaćanje nešto jeftinije nego papirnato pa bi to sve natjeralo da kupe kartice, time kondukter ne bi imao nikakav posao kako to i spada u gradskom prevozu. Što se tiče "Dobar dan" ja takav pozdrav dobijem kad uđem u bilo koju komercijalu jer isti često prvi uputim.
Sve ostalo isto kao kod GRAS-a. Osim toga šteta je što preko ljeta makar dan - dva i GRAS ne ubaci turske autobuse kojim radi klima na komercijalu pa preispita putnike jel bolje malo niži standard busa sa klimom ili šminkeraj Mercedes Citaro ali bez klime. I jednim i drugim čvrsta 4 na komercijali. Vozila koja trenutno voze na komercijali kod oba prevoznika su stara između 13 i 15 godina i to su prilično sačuvana ali istrošena vozila koja su došla tu samo radi "šminke" i što su niskopodni. Npr Centrotrsova vozila Neoplan su 2002 godište, kao i GRAS-ova, Mercedesi GRAS 2003, a plinaši 2003 mislim isto.
Plus što se guslaš 10 minuta duže kad ideš CTS-om.
Biram Centrotrans samo ako stoji prvi - jer hoću da dođem prije, al se nerijetko iznerviram kad nas GRAS prestigne na Vojničkom.
Jedino što mi bude hladno.
-
- Posts: 323
- Joined: 13/07/2008 00:45
#229 Re: utisci-centrotrans
A što tebi smeta kad privatna firma zaposli konduktera? Inače GRAS je primjer efikasne politike zapošljavanja.
Čuj Centrotrans se nije bunio u vezi povećanja cijene. To valjda znači da bi Centrotrans, kao privatna firma, trebao da brine o interesu građana a Gras, kao javno preduzeće, o profitu.
Vrlo je lijepo cuti kad ti neko odgovori na pozdrav sto svakako nije slucaj u GRAS-ovim vozilima.
I nije samo klima prednost Centrotransa. Ima nešto i u čistoći...
Čuj Centrotrans se nije bunio u vezi povećanja cijene. To valjda znači da bi Centrotrans, kao privatna firma, trebao da brine o interesu građana a Gras, kao javno preduzeće, o profitu.
Vrlo je lijepo cuti kad ti neko odgovori na pozdrav sto svakako nije slucaj u GRAS-ovim vozilima.
I nije samo klima prednost Centrotransa. Ima nešto i u čistoći...
- shbc
- Posts: 3361
- Joined: 20/07/2012 12:13
#230 Re: utisci-centrotrans
A sto se polomise da oblate konkurenciju. Maltene Centrotrans vozi u kocijama, a GRAS u privatnim avionima. Kaze ne griju tramvaji ljeti, to samo vruc zrak puse . Nije gospodjo to radioaktivno, to je samo malo radioaktivno. Jebem ti logiku, nije ni cudo sto propade firma.
p.s. Da naplacuju 3 marke, a taj vas GRAS marku, opet cemo radije u Centrotrans sjesti. Uzalud vam trud sviraci.
p.s. Da naplacuju 3 marke, a taj vas GRAS marku, opet cemo radije u Centrotrans sjesti. Uzalud vam trud sviraci.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#231 Re: utisci-centrotrans
GRAS je primjer kako se sa 2000 radnika dođe na 1190.to je to wrote:A što tebi smeta kad privatna firma zaposli konduktera? Inače GRAS je primjer efikasne politike zapošljavanja.
Čuj Centrotrans se nije bunio u vezi povećanja cijene. To valjda znači da bi Centrotrans, kao privatna firma, trebao da brine o interesu građana a Gras, kao javno preduzeće, o profitu.
Vrlo je lijepo cuti kad ti neko odgovori na pozdrav sto svakako nije slucaj u GRAS-ovim vozilima.
I nije samo klima prednost Centrotransa. Ima nešto i u čistoći...
To što puše topao zrak nije smiješno već tužno jer su nam tramvaji iz 70tih i tadašnja tehnologije i dizajn je bio takav. Obrati se dizajneru pa ga tuži. Ako nije umro. Ako jest onda tuži fabriku. Sve to jer kanton kao vlasnik nije obezbijedio nova vozila svom preduzeću.
Maksimalno ću se potruditi da oblatim ratne profitere i nelegalne prevoznike koji ilegalno uvode tarife i sabotiraju prijekte poput elektronske naplate, pod krinkom spašavanja građana na komercijalnoj osnovi i na linijama sa profitom.
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#232 Re: utisci-centrotrans
Jesi sigurna da ih je 1190?
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#233 Re: utisci-centrotrans
Siguran sam.
Ako nije sad za 15ak dana ce biti.
I to je svidjelo se nekom ili ne optimalna broj. Oko 1200.
Ako nije sad za 15ak dana ce biti.
I to je svidjelo se nekom ili ne optimalna broj. Oko 1200.
- perfect_guy
- Posts: 6509
- Joined: 18/04/2008 23:08
- Location: Anfield road
- Contact:
#234 Re: utisci-centrotrans
je li struktura zadovoljavajuća?man_464 wrote:Siguran sam.
Ako nije sad za 15ak dana ce biti.
I to je svidjelo se nekom ili ne optimalna broj. Oko 1200.
pošto se zna pomenuti da fali vozača
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#235 Re: utisci-centrotrans
Upravo, biće takav broj za nekih mjesec. Sad ima 1250-1300.
A fali vozača i ljudi na održavanju. Pogotovo se to osjeti u avgustu kad najveći broj ode na godišnji.
A fali vozača i ljudi na održavanju. Pogotovo se to osjeti u avgustu kad najveći broj ode na godišnji.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#236 Re: utisci-centrotrans
Npr fali vozača gdje god se okrenes.perfect_guy wrote:je li struktura zadovoljavajuća?man_464 wrote:Siguran sam.
Ako nije sad za 15ak dana ce biti.
I to je svidjelo se nekom ili ne optimalna broj. Oko 1200.
pošto se zna pomenuti da fali vozača
Autobusi preko zime jos i solidno rade... Na 2/3 kapaciteta. Stim da ima linija jos uvijek par linija koje rade redovno ali samo od 6 do 18 sati ili u spicama dvokratno jer nema ko da preuzme u trecu smjenu...
Uskoro bi trebalo jos 30 vozača da se uposli. Tim bi se broj vozila mogao podići i do 75.... A da se i neke liniie u potpunosti uspostave. Vozila koja bi se mogla izvesti na cestu ima tako nekako oko 75 mada ima nekoliko autobusa koji bi mogli biti brzo sređeni.
Gras trenutno ne odrzava linije 17b 20b 37 39 41a.
20b i 41a su mislim registrovane na Centrotrans a ostale 3 na GRAS. No na 17b nelegalno vozi CTS. 37 i 39 niko ne odrzava.
Minibusi su tu negdje sa kapacitetima i osobljem. Tokom zime bude oko 30 minibusa na drumu. A ima ih 32 ispravna pretezno.... Tu je opet najkriticnije stanje. Ovo ljeto ih ima oko 28 u opticaju
Trole ... Mislim da ih ima oko 30 do 31 ispravan a u špici zimskim redom zbog manjka vozača izlazi maksimalno 26..... Preko ljeta pitanje ima li ih i 22.
Tramvaja imamo koliko hoces... Oko 60... Ali 45 je max dok se ne obuče novi i prime da rade.
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#237 Re: utisci-centrotrans
Nemojte molim vas o uposljavanju , pa ima ih 500 komada nehljeba viska
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#238 Re: utisci-centrotrans
Normalno da nema.
Meanwhile Centrotrans na aparatima.
Gras besplatno do 3 na komercijali.
Meanwhile Centrotrans na aparatima.
Gras besplatno do 3 na komercijali.
-
- Posts: 485
- Joined: 17/03/2015 11:27
#239 Re: utisci-centrotrans
Autobusi preko zime jos i solidno rade... Na 2/3 kapaciteta
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#240 Re: utisci-centrotrans
Sto je jos gore. Neke linije rade sa po 4 autobusa ali centrotrans nece da ode sa tih linija jer ih hoce iako tu rade vec 4 grasova busa. A na nekim jedan ili nijedan bus...
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#241 Re: utisci-centrotrans
kad izađe oglas za nove radnike boga ti javi se nek te zaposleSodom1 wrote:Nemojte molim vas o uposljavanju , pa ima ih 500 komada nehljeba viska
da ne budeš nehljeb viška
nego uhljeb na broju
pošto ti ja glavni problem "nehljeb u grasu"
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#242 Re: utisci-centrotrans
vješalica wrote:kad izađe oglas za nove radnike boga ti javi se nek te zaposleSodom1 wrote:Nemojte molim vas o uposljavanju , pa ima ih 500 komada nehljeba viska
da ne budeš nehljeb viška
nego uhljeb na broju
pošto ti ja glavni problem "nehljeb u grasu"
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#243 Re: utisci-centrotrans
Sve vas treba govnjivom motkom rascerati
-
- Posts: 323
- Joined: 13/07/2008 00:45
#244 Re: utisci-centrotrans
man_464 wrote:Npr fali vozača gdje god se okrenes.perfect_guy wrote:je li struktura zadovoljavajuća?man_464 wrote:Siguran sam.
Ako nije sad za 15ak dana ce biti.
I to je svidjelo se nekom ili ne optimalna broj. Oko 1200.
pošto se zna pomenuti da fali vozača
Autobusi preko zime jos i solidno rade... Na 2/3 kapaciteta. Stim da ima linija jos uvijek par linija koje rade redovno ali samo od 6 do 18 sati ili u spicama dvokratno jer nema ko da preuzme u trecu smjenu...
Uskoro bi trebalo jos 30 vozača da se uposli. Tim bi se broj vozila mogao podići i do 75.... A da se i neke liniie u potpunosti uspostave. Vozila koja bi se mogla izvesti na cestu ima tako nekako oko 75 mada ima nekoliko autobusa koji bi mogli biti brzo sređeni.
Gras trenutno ne odrzava linije 17b 20b 37 39 41a.
20b i 41a su mislim registrovane na Centrotrans a ostale 3 na GRAS. No na 17b nelegalno vozi CTS. 37 i 39 niko ne odrzava.
Minibusi su tu negdje sa kapacitetima i osobljem. Tokom zime bude oko 30 minibusa na drumu. A ima ih 32 ispravna pretezno.... Tu je opet najkriticnije stanje. Ovo ljeto ih ima oko 28 u opticaju
Trole ... Mislim da ih ima oko 30 do 31 ispravan a u špici zimskim redom zbog manjka vozača izlazi maksimalno 26..... Preko ljeta pitanje ima li ih i 22.
Kakva je situacija sa linijom 36?
Tramvaja imamo koliko hoces... Oko 60... Ali 45 je max dok se ne obuče novi i prime da rade.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#245 Re: utisci-centrotrans
Linija 36 i dalje radi samo dvokratno.
Od 6 do 9 i potom od 14 do 17 sati radnim danima...
Stim da nisam provjeravao ove sedmice... Ako je vozac otišao na godisnji nema niko da mijenja i moze se desiti da nema nikako... Mada mislim da radi. Trambusek nek potvrdi.
To je jedna od linija koja ima kontinuitet i redovna ali samo u spicama. Naime na toj liniji ima jaaaaaako malo putnika a obrt je 30 minuta. Jako kratka linija i tu bi komotno po broju putnika mogao voziti minibus...
Npr linija 16 je taman bila proradila 3 smjene kad eto godišnjih opet nema treće... Do 18 sati samo... Linija 15b isto do 18 sati al sad je nema dok se godisnji odmori ne završe.... Jednostavno svako ima pravo na godisnji a preko ljeta vecina koristi prvi dio odmora... Drugi dio stalno se koristi ali pomalo po par vozača tokom cijele godine... Naime zna se desiti preko zime da radiš i po 30 dana bez dana slobodno....
#justsaying
Od 6 do 9 i potom od 14 do 17 sati radnim danima...
Stim da nisam provjeravao ove sedmice... Ako je vozac otišao na godisnji nema niko da mijenja i moze se desiti da nema nikako... Mada mislim da radi. Trambusek nek potvrdi.
To je jedna od linija koja ima kontinuitet i redovna ali samo u spicama. Naime na toj liniji ima jaaaaaako malo putnika a obrt je 30 minuta. Jako kratka linija i tu bi komotno po broju putnika mogao voziti minibus...
Npr linija 16 je taman bila proradila 3 smjene kad eto godišnjih opet nema treće... Do 18 sati samo... Linija 15b isto do 18 sati al sad je nema dok se godisnji odmori ne završe.... Jednostavno svako ima pravo na godisnji a preko ljeta vecina koristi prvi dio odmora... Drugi dio stalno se koristi ali pomalo po par vozača tokom cijele godine... Naime zna se desiti preko zime da radiš i po 30 dana bez dana slobodno....
Kad se spominje motka uvijek treba paziti da se nekome ne prelomi preko leđa.Sodom1 wrote:
Sve vas treba govnjivom motkom rascerati
#justsaying
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#246 Re: utisci-centrotrans
Sa neradnicima i zabusantima ne moze drukcije
-
- Posts: 323
- Joined: 13/07/2008 00:45
#247 Re: utisci-centrotrans
Linija 36 je imala solidan broj putnika prije nekih 5-6 godina dok je još koliko-toliko vozila redovno. Pa to je bila jedina autobuska linija koja je imala neku vezu sa aerodromom. I onda se pocelo sa preskakanjem vožnji, prestankom rada po par dana, sedmica cak i mjeseci i to bez ikakvih obavještenja. Ljudi kasnili na posao, djeca u školu jer nikad se nije znalo da li će doći ili ne. I naravno da su i najredovniji putnici morali naći neku alternativu.man_464 wrote:Linija 36 i dalje radi samo dvokratno.
Od 6 do 9 i potom od 14 do 17 sati radnim danima...
Stim da nisam provjeravao ove sedmice... Ako je vozac otišao na godisnji nema niko da mijenja i moze se desiti da nema nikako... Mada mislim da radi. Trambusek nek potvrdi.
To je jedna od linija koja ima kontinuitet i redovna ali samo u spicama. Naime na toj liniji ima jaaaaaako malo putnika a obrt je 30 minuta. Jako kratka linija i tu bi komotno po broju putnika mogao voziti minibus...
Npr linija 16 je taman bila proradila 3 smjene kad eto godišnjih opet nema treće... Do 18 sati samo... Linija 15b isto do 18 sati al sad je nema dok se godisnji odmori ne završe.... Jednostavno svako ima pravo na godisnji a preko ljeta vecina koristi prvi dio odmora... Drugi dio stalno se koristi ali pomalo po par vozača tokom cijele godine... Naime zna se desiti preko zime da radiš i po 30 dana bez dana slobodno....
Kad se spominje motka uvijek treba paziti da se nekome ne prelomi preko leđa.Sodom1 wrote:
Sve vas treba govnjivom motkom rascerati
#justsaying
-
- Posts: 893
- Joined: 19/10/2010 21:21
#248 Re: utisci-centrotrans
Samo zbog ovoga: https://www.klix.ba/vijesti/bih/novi-re ... /170811069man_464 wrote:Normalno da nema.
Meanwhile Centrotrans na aparatima.
Gras besplatno do 3 na komercijali.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#249 Re: utisci-centrotrans
Netačno.
Tuborg autobus je ugovorena voznja od strane tuborga.
Tu nema nista dzaba. Ko ima cep ući će. Karta se ne moze kupiti. Koliko čepova toliko tuborg uplati.
Pored ovog busa ide i regularni koji je za sve putnike i potpuno je besplatan.
Nema potrebe da se brkaju pojmovi.
Tuborg autobus je ugovorena voznja od strane tuborga.
Tu nema nista dzaba. Ko ima cep ući će. Karta se ne moze kupiti. Koliko čepova toliko tuborg uplati.
Pored ovog busa ide i regularni koji je za sve putnike i potpuno je besplatan.
Nema potrebe da se brkaju pojmovi.
- sheilak
- Posts: 17840
- Joined: 29/12/2006 21:44
- Location: kod njega
#250 Re: utisci-centrotrans
hey, da vas pitam i sorry ako je vec napisano, ali jel ne vozi vise centrotrans na liniji 31e?
mjesec i pol nisam bila u sa i danas se prvi put vozila komercijalom. dakle, hajde sto je ujutro prepuna, ali u 6 poslijepodne prema gradu isto tako. i to onaj GRAS-ov debilni bus bez prozora ili klime.
znam da sam citala da centrotrans prestaje voziti na toj liniji, ali ne znam jesu to fakat sproveli u djelo. ako jesu, onda je to katastrofa. opet duza cekanja na bus i prepuni, zagusljivi autobusi.
mjesec i pol nisam bila u sa i danas se prvi put vozila komercijalom. dakle, hajde sto je ujutro prepuna, ali u 6 poslijepodne prema gradu isto tako. i to onaj GRAS-ov debilni bus bez prozora ili klime.
znam da sam citala da centrotrans prestaje voziti na toj liniji, ali ne znam jesu to fakat sproveli u djelo. ako jesu, onda je to katastrofa. opet duza cekanja na bus i prepuni, zagusljivi autobusi.