utisci-centrotrans

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#201 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

Info Centrotrans <[email protected]>
2:01 PM (15 minutes ago)

to me
Poštovani,

Zahvaljujući Vašim informacijama ustanovilo smo da se radi o vozilo 542 te je isto povućeno u garažu.

Izvinjavamo se na neugodnostima i zahvaljujemo se na sugestiji jer uz pomoć sugestija možemo poboljšati kvalitet našeg prevoza.

Ovako rade profesionalne firme! :thumbup:
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#202 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

A da li je poslana zamjena? :D

Usput rečeno nemaju istaknute garažne brojeve iako bi po zakonu morali imati. :-)
Dudu7
Posts: 19
Joined: 06/08/2011 11:40

#203 Re: utisci-centrotrans

Post by Dudu7 »

svaka cast centotransu .gospoda ovog grada.
juce cekam autobus za Sokolovic koloniju sat vremena,po naznacenim terminima ni jednog nije bilo-Grasovih autobusa.a inspekcija ukinula Centotrans radi vise politike,sramotno.pa trebalo bi da se gleda interes naroda,a ne lezihljebovica uvijek.zato nam je drzava u banani i dok god je ovakvog nakaradnog razmisljanja kome sta udovoljiti, a ne narodu uvijek cemo biti zadnja rupa.6 autobusa za Hrasnicu je proslo za tih sat vremena sto Centrotrans,sto Gras..polupraznih ili praznih.sve sami apsurdi i besmislice.u pola 1 sam sacekala na kraju Centotrans za Hrasnicu gdje je covjek uljudan i svjetskog kalibra,predstavlja svjetsku firmu kojim bih dala i 10 km za kartu,Grasu ne bih ni marke vise nikad.Centrotrans postuje sve redove voznje u minutu,Gras nista ,ni u kom pogledu.svaki dan su za inspekcije,a ko to nadgleda.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#204 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Centrotrans svakako nelegalno saobraća na linijama 15b,27,27a,28, a i na ostalim ima neka privremena rješenja.

Autobusa ako nema u naznačenom terminu pitati dispečera koji je 20ak metara od stanice. Ako kaže da nema autobusa nema - dakle nema - nema se šta propuštati 5 autobusa u nadi da će se neki pojaviti (nema opravdanja da bude više od jedne ispuštene vožnje jer je Ilidža veliki terminal i uvijek se može skinuti jedno vozilo sa linija 27 ili 30/33 da baci koji krug dok se matični autobus linije 27a ne vrati - a to je plinski autobus 521 - crveni. - To je već greška dispečera.)

Karta je 1,60 i sve što se plati iznad je rad na crno i stavljanje u vlastiti džep - povlači kako kaznu poslodavca - tako i inspekcijski nadzor. Džaba je što je vozač u odijelu i što je autobus ušminkaniji - (Prilično su sličnih godina vozila plinska nabavljena i većina CTS autobusa - 2002-2004 godište.) ako je prevoz nelegalan. Centrotrans se mora integrisati u linijski sistem i poštovati tarifni sistem. Tu nema izgovora.

Centrotrans dakle ne poštuje nikakav red vožnje jer je dužan da se pridržava reda vožnje koji je dalo Ministarstvo KS - a to je red vožnje od svakih 34 minute van špice na liniji 27a, a u špici svakih 17 minuta. Znamo da Centrotrans i kad je nelegalno vozio nije poštovano aktuelni red vožnje već je po vlastitom nahođenju uveo polaske ni manje ni više već svako puni sat na liniji kojoj je pun krug tek nešto više od pola sata. Također primjetno je nepoštivanje reda vožnje na liniji 27 koja saobraća po RV svakih 11 minuta van špice, u špici na 8 minuta. CTS tu također ima zamišljeni red vožnje od svakih 30 minuta van špice i svakih 20 minuta u špici, što je skoro svaki treći polazak prema važećem RV.

Poraditi se mora na redovitosti, tu se slažem, ali i na uređenju JGP u kojem ne može svako ulijetati i voziti po vlastitom nahođenju.

Nažalost u očima građana Centrotrans je veliki spasilac - možda je sada - a kasno će biti kad budemo imali scenario Tuzle i Banja Luke gdje prvatnici dižu cijene karata i uvode vlastita pravila korišenja istih - a gradska uprava ne može ništa da učini jer je bespomoćna - prepustila JGP privatniku. :-)
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#205 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

man_464 wrote:A da li je poslana zamjena? :D

Usput rečeno nemaju istaknute garažne brojeve iako bi po zakonu morali imati. :-)
Zamjena jeste poslana. Juce sam u sakou sjedio u busu ugodna temperatura. Haman ko u tramvajima sto ne griju negu pušu vreo zrak! :D

A garazni broj!!! E neznam kako cu vise uci u bus bez garaznog broja, broja sasije i motora i drugih bitnih stvari!!! :thumbup:
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#206 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

27 i 27a tu je svakako i dalje Centrotrans nelegalno, nema se tu šta pričati o redovima vožnje. Svejedno je voze li po registrovanom ili nekom izmišljenom.

Što se tiče problema sa GRAS-ovom 27a, bio je udes na šinama, konkretno juče prebačeno je nekoliko autobusa na zamjenu tramvaja između ostalog i bus sa 27a.


GRAS vozi trenutno i preko mogućnosti, tj pojedini mlađi vozači rade smjenu i po.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#207 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Stari kenjac wrote:
man_464 wrote:A da li je poslana zamjena? :D

Usput rečeno nemaju istaknute garažne brojeve iako bi po zakonu morali imati. :-)
Zamjena jeste poslana. Juce sam u sakou sjedio u busu ugodna temperatura. Haman ko u tramvajima sto ne griju negu pušu vreo zrak! :D

A garazni broj!!! E neznam kako cu vise uci u bus bez garaznog broja, broja sasije i motora i drugih bitnih stvari!!! :thumbup:
Ti ne znas kako ces uci u bus bez garaznog broja ali i inspektor ne zna kako da identificira vozilo koje saobraća nelegalno.

Tramvaji pušu topao zrak jer takva je izrada i konstrukcija vozila. I da. Tramvaji ne griju. Ajmo to naučiti jednom zauvijek. Ako si sjedio u sakou znaci da je temperatura bila nesrazmjerno niska i opasna po krvožilni sistem. Temperatura bi smjela najvise 5 do 10 stepeni niza nego van. Jucer svakako nije bilo vruce. Bilo je toplo i ugodno.

Danas na 31e centrotrans vozi sa otvorenim vratima i rizikuje zivote putnika.
User avatar
sheilak
Posts: 17840
Joined: 29/12/2006 21:44
Location: kod njega

#208 Re: utisci-centrotrans

Post by sheilak »

man_464 wrote:
Danas na 31e centrotrans vozi sa otvorenim vratima i rizikuje zivote putnika.
ja mislim da si se ti ovdje malo zeznuo, voznja sa otvorenim vratima ljeti je inace GRAS-ova specijalnost. ;)

i prije nego sto pocnes sa bilo kakvim pravdanjem, vozim se na toj liniji svakodnevno i znam o cemu pricam. GRAS-ov bus ne da nema klimatizaciju, koja se ocigledno smatra luksuzom kod njih, vec skoro i da nema zraka u busu, prozori se ne mogu otvoriti, osim krovnih i to jako malo, pa u busu imas onda vrlo visoku temperaturu i manjak kisika. zato vozaci GRAS-ovog busa ljeti voze sa otvorenim vratima, barem do nedzarica, dakle do glavne saobracajnice. i na tom smo im zahvalni. no nije mi jasno kako bilo ko dodje na ideju staviti u promet bus bez klimatizacije ljeti? to je na granici bolesti.

centrotransovi busevi su klimatizirani, osoblje im je zaista pristojno, vrlo cesto ima i neta, a i tacni su, dakle postuju vozni red.
gle, meni je zaista svejedno ko vozi dok god ima normalne klimatizirane buseve koji voze na vrijeme. u tom smislu centrotrans zaista jeste spasitelj, barem na liniji 31e. kad se sjetim onog pakla kad je samo GRAS vozio i propustanja voznji i cekanja na bus i po 50 min na minusima ili na vrucini. kad napokon dodje, prepun, a vozac i dalje pusta putnike unutra. ili nadr*ani, bezobrazni, vulgarni vozaci bez imalo pristojnosti ili obzirnosti. (primjerice, nestajanje na stanicama, prebrza voznja, pusenje tokom voznje, telefoniranje, itd.)

nije mi jasno kako bilo ko moze prigovarati centrotransu, osim ako ne radi za GRAS. a ako radis, onda vas fakat treba biti sram zbog puno toga.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#209 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Poenta je da Centrotrans koji ima para vozi sa neispravnim klimama. U zglobnom autobusu sa po dva luftera na prozorima sa svake strane stanje je katastrofalno.

Firma se poziva da je toliko kvalitetna, a nije u stanju da napravi klime na nekoliko autobusa, što je najgore među njima su i neki međugradski.
Što se tiče GRAS-a, od GRAS-a se ni ne može nešto mnogo očekivati. Uspjeh je kad se popravi autobus koji stoji mjesec dva. Ima nekoliko Turskih autobusa kojima radi klima, ali oni nisu za komercijalu.

Što se tiče vozila s komercijale, prošle godine je radila u 434, ne znam dali radi još. Ostala vozila nažalost uopšte nemaju klimu, a švapska vozila bez klime ili sa neispravnom klimom su gadna na vrućinama, jer imaju malo luftera, za razliku od Ikarbusa, Japanskih MAN-ova, i Turskih Mercedesa koji imaju na svakom prozoru lufter.

Ja nebi potezao pitanje otvorenih vrata, toga je bilo od uvijek, a nekad su u Sarajevu vozili tramvaji bez vrata, pa Londonski autobusi bez vrata. Nikad niko nije ispao.

Ipak neodgovorno je voziti s otvorenim srednjim ili zadnjim vratima, a više sam u životu vidio Centrotransovih da tako voze nego Grasvih.
Prednja vrata su druga priča, tu je sve pod vozačevom kontrolom. ne znam jeli zabranjeno, ali to nikad nije izazvalo negativne posljedice.

Što se tiče rada GRAS-a prije Centrotransa. GRAS je imao red vožnje svako 20 minuta, 2010-2015 uvijek izlazila sva planirana vozila, ali dešavala su se ispadanja, onda ga nema 40 minuta. Vjerujem da se događalo.
Ali ipak generalno bio je bolji red vožnje subotom i nedjeljom nego sad s oba prevoznika,
Do 2010 je bio još bolji red vožnje koji je zabranjen. Išli su svako 10 minuta, a petkom i subotom je bio prevoz do 2:30

Tokom 2013-2014 GRAS je bio povukao jedno vozilo radi tadašnjeg nedostatka vozila, ostala su samo 3, e onda je bilo 20-20-40, ali tada je već bio uključen i Centrotrans.
emmir1
Posts: 4486
Joined: 07/06/2013 15:28

#210 Re: utisci-centrotrans

Post by emmir1 »

Centrotrans je po svim standardima evropska firma ili bar blizu toga, od uposlenika koji izgledaju pismeno i ponašaju se profesionalno pa nadalje.

Gras je po svemu firma ranga neke zabačene provincije u siromašnoj africkoj državi...

I da ne kritikujem stalna kašnjenja i loša vozila.

Samo da pogledam kaubojsko ponašanje njihovih uposlenika mi je dovoljno.

Gras prvo mora da uloži da uposlenike koji su u kontaktu sa putnicima da im organizuje seminare i da ih tu educira.

Izgledaju i ponašaju se kao grupa razbojnika.

I vazda su u nekim izblijeđenim majicama, pa bar to se može malo kvalitetnije košulje kupit pa da bar malo to bolje izgleda
Stari kenjac
Posts: 516
Joined: 23/10/2009 13:01

#211 Re: utisci-centrotrans

Post by Stari kenjac »

man_464 wrote:
Stari kenjac wrote:
man_464 wrote:A da li je poslana zamjena? :D

Usput rečeno nemaju istaknute garažne brojeve iako bi po zakonu morali imati. :-)
Zamjena jeste poslana. Juce sam u sakou sjedio u busu ugodna temperatura. Haman ko u tramvajima sto ne griju negu pušu vreo zrak! :D

A garazni broj!!! E neznam kako cu vise uci u bus bez garaznog broja, broja sasije i motora i drugih bitnih stvari!!! :thumbup:
Ti ne znas kako ces uci u bus bez garaznog broja ali i inspektor ne zna kako da identificira vozilo koje saobraća nelegalno.

Tramvaji pušu topao zrak jer takva je izrada i konstrukcija vozila. I da. Tramvaji ne griju. Ajmo to naučiti jednom zauvijek. Ako si sjedio u sakou znaci da je temperatura bila nesrazmjerno niska i opasna po krvožilni sistem. Temperatura bi smjela najvise 5 do 10 stepeni niza nego van. Jucer svakako nije bilo vruce. Bilo je toplo i ugodno.

Danas na 31e centrotrans vozi sa otvorenim vratima i rizikuje zivote putnika.

Ubi se ti braneci gras. Ja govorim sa stanovista korisnika usluga a inspekcija i saobracajna policja bi odmah iz saobracaja iskljucila 90% grasovih vozila da se radi po propisi. haj da prestanemo vise !!! :run:
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#212 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Isključila bi ta ista inspekcija i dosta Centrotransovih vozila.

Broj stavljaju kako im je ku*cu ćejf. Linija zvanično ima broj 31e za oba prevoznika, a oni na jednim displejima imaju samo Vijećnica-Dobrinja ili Dobrinja-Vijećnica, na drugim vozilima 31c Vijećnica-Dobrinja, na trećim 11 VijeČnica.

Hajde što na tablama nema brojeva iako su obavezni da ih imaju, ali što upisuju brojeve kako im je ćejf.

Garažne brojeve imaju međugradski autobusi, čak i servisni kombiji, ali gradski autobusi jok, osim MAN-ova iz prošle godine.

Gospoda iz evropskog preduzeća uporno odbija izvšiti obavezu po članu 27 pravilnika o javnom prevozu putnika. Ono što ništa ne košta, i što je par sekundi posla po autobusu.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#213 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Poenta priče.

Ne treba zakivati centrotrans u zvijezde. Obećali voziti za marku. Nisu ispunili. Obećali voziti sve linije gdje nema prevoza. Voze samo rentabilne linije.

Voznja sa otvorenim vratima pa cak i drugim je specijalnost centrotransa ovog ljeta. Naime iako su promovisali takozvana NOVA vozila iz 2002 sa klimom desava se da 3 od 6 vozila na 31e nemaju klime. Tj. Ne radi.

Grasovi autobusi nisu klimatizirani i to je minus. Naravno desava se i da se vozi sa otvorenim vratima. Nisam rekao da gras to ne radi. Vec da zakivani u zvijezde centrotrans to radi pored klima na vozilima koje nece da poprave.

Potom prozori ama baš na svakom vozilu grasa na 31e se mogu otvoriti. Znam jer se linijom koristim prilicno redovno. Nazalost prozora je malo.....

Centrotrans je uključen da popuni rupe na linijama na kojim nista ne vozi. Ali ipak su se odlučili da uzmu najbolje i linije sa najvise profita. To implicira na to da ako bi bili sami u prevozu sve linije na kojima nema para bi ukinuli ili tako prorijedili raspored da je to drsko. To vec vidimo na masi linija na kojima oni nelegalno voze pa su im redovi vožnje do 19 ili 20 sati jer iza 20 sati nema profita.
Emir92
Posts: 303
Joined: 13/01/2011 15:31

#214 Re: utisci-centrotrans

Post by Emir92 »

trambusek88 wrote:Isključila bi ta ista inspekcija i dosta Centrotransovih vozila.

Broj stavljaju kako im je ku*cu ćejf. Linija zvanično ima broj 31e za oba prevoznika, a oni na jednim displejima imaju samo Vijećnica-Dobrinja ili Dobrinja-Vijećnica, na drugim vozilima 31c Vijećnica-Dobrinja, na trećim 11 VijeČnica.

Hajde što na tablama nema brojeva iako su obavezni da ih imaju, ali što upisuju brojeve kako im je ćejf.

Garažne brojeve imaju međugradski autobusi, čak i servisni kombiji, ali gradski autobusi jok, osim MAN-ova iz prošle godine.

Gospoda iz evropskog preduzeća uporno odbija izvšiti obavezu po članu 27 pravilnika o javnom prevozu putnika. Ono što ništa ne košta, i što je par sekundi posla po autobusu.
Milion puta je dosao grasov 33 (Za Tarcin) sa oznakom 28 ili nekim napisom (osjek/vlakovo) ili rukom napisan pa ljudi pitaju vozaca gdje ide. Tako da za te brojeve i table nije ni u grasu (kad tjeras mak na konac).
A da ne govorim o propustenim linijam ili slanjem turskog u udarnom terminu na tu liniju.
I da linija koja najvise ispasta i na kojoj se najvise ceka je linija 30/33. Znao sam cekati i po sat i po da dodje bus. Dok za Rakovicu odu 2 za Hrasnicu se i prestane brojati, al' za Tarcin i Vukovice "nema goriva"( Ovo su rijeci dispecera na Ilidzi)

I btw ako ne moze da se ispostuje red voznje zasto se ne trazi od kantona da se napravi red koji se moze ispostovati ili da kanton doda jos jednog prevoznika da vozi tu liniju. Jer pogotovo na toj linij kad fuli se linija, ljudi su u stanju ubiti vozaca.
Emir92
Posts: 303
Joined: 13/01/2011 15:31

#215 Re: utisci-centrotrans

Post by Emir92 »

..dupli
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#216 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Emir92 wrote:
trambusek88 wrote:Isključila bi ta ista inspekcija i dosta Centrotransovih vozila.

Broj stavljaju kako im je ku*cu ćejf. Linija zvanično ima broj 31e za oba prevoznika, a oni na jednim displejima imaju samo Vijećnica-Dobrinja ili Dobrinja-Vijećnica, na drugim vozilima 31c Vijećnica-Dobrinja, na trećim 11 VijeČnica.

Hajde što na tablama nema brojeva iako su obavezni da ih imaju, ali što upisuju brojeve kako im je ćejf.

Garažne brojeve imaju međugradski autobusi, čak i servisni kombiji, ali gradski autobusi jok, osim MAN-ova iz prošle godine.

Gospoda iz evropskog preduzeća uporno odbija izvšiti obavezu po članu 27 pravilnika o javnom prevozu putnika. Ono što ništa ne košta, i što je par sekundi posla po autobusu.
Milion puta je dosao grasov 33 (Za Tarcin) sa oznakom 28 ili nekim napisom (osjek/vlakovo) ili rukom napisan pa ljudi pitaju vozaca gdje ide. Tako da za te brojeve i table nije ni u grasu (kad tjeras mak na konac).
A da ne govorim o propustenim linijam ili slanjem turskog u udarnom terminu na tu liniju.
I da linija koja najvise ispasta i na kojoj se najvise ceka je linija 30/33. Znao sam cekati i po sat i po da dodje bus. Dok za Rakovicu odu 2 za Hrasnicu se i prestane brojati, al' za Tarcin i Vukovice "nema goriva"( Ovo su rijeci dispecera na Ilidzi)

I btw ako ne moze da se ispostuje red voznje zasto se ne trazi od kantona da se napravi red koji se moze ispostovati ili da kanton doda jos jednog prevoznika da vozi tu liniju. Jer pogotovo na toj linij kad fuli se linija, ljudi su u stanju ubiti vozaca.
To je do nemara vozača, ili do pokvarenog displeja, a ovi su svjesno programirali da im na jednim vozilima piše 31c a na nekoliko drugih vozila 11 VIJEČNICA. To dvoje se ne može porediti.
U GRAS-u jedino što su kod Ikarbusa greškom programirani displeji Ikarbusa na 57 Ilidža-Osjek, takvi su došli iz Zemuna, ali rijetko rade na toj liniji.

Tarčin-Vukovići linija ima najmanje ispuštenih polazaka od svih linija, u prosjeku jedna tura dnevno. Tu su sva 4 vozila.
dok je na 30 ispušteno 50% polazaka.

Što se tiče zglobnih vozila, puno ih je bilo ispalo u kratko vrijeme, 405, 409, 431, 432, U jednom trenutku su pored tih bili u kvaru 418, 430, 434, 501 oni su popravljeni u zadnjih 10 dana, povremeno su pored njih bili u kvaru i ostali autobusi sa 28/30/33. 411, 412, 426...
21 Sutjeska-Vogošća, do nedavno je bilo nezamislivo da voze solo vozila, a juče isključivo soljadija.
To je novi problem koji nas čeka i koji će u budućnosti biti više izražen, iako je općenito povećan broj vozila u saobraćaju.

31 radi 1/3, 14 radi 1/3, 16 i 16b 1/2 a na 33 radi 4/4.

Mada razumijem, svako misli da je najgore ono što ga direktno pogodi a ima mnogo gorih slučajeva u gradu.
Emir92
Posts: 303
Joined: 13/01/2011 15:31

#217 Re: utisci-centrotrans

Post by Emir92 »

trambusek88 wrote:
To je do nemara vozača, ili do pokvarenog displeja, a ovi su svjesno programirali da im na jednim vozilima piše 31c a na nekoliko drugih vozila 11 VIJEČNICA. To dvoje se ne može porediti.
U GRAS-u jedino što su kod Ikarbusa greškom programirani displeji Ikarbusa na 57 Ilidža-Osjek, takvi su došli iz Zemuna, ali rijetko rade na toj liniji.

Tarčin-Vukovići linija ima najmanje ispuštenih polazaka od svih linija, u prosjeku jedna tura dnevno. Tu su sva 4 vozila.
dok je na 30 ispušteno 50% polazaka.

Što se tiče zglobnih vozila, puno ih je bilo ispalo u kratko vrijeme, 405, 409, 431, 432, U jednom trenutku su pored tih bili u kvaru 418, 430, 434, 501 oni su popravljeni u zadnjih 10 dana, povremeno su pored njih bili u kvaru i ostali autobusi sa 28/30/33. 411, 412, 426...
21 Sutjeska-Vogošća, do nedavno je bilo nezamislivo da voze solo vozila, a juče isključivo soljadija.
To je novi problem koji nas čeka i koji će u budućnosti biti više izražen, iako je općenito povećan broj vozila u saobraćaju.

31 radi 1/3, 14 radi 1/3, 16 i 16b 1/2 a na 33 radi 4/4.

Mada razumijem, svako misli da je najgore ono što ga direktno pogodi a ima mnogo gorih slučajeva u gradu.
Vjeruj mi u praksi je vise od jedne voznje dnevno. Znam iz iskustva (autobus samo ostoji na Ilidzi do sljedece ture)
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#218 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

Prema spisima inspektora linija 33 spada u top 3 linije na kojima skoro pa nema ispustenih vožnji.... Popunjenost reda voznje je 95% i vise....
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#219 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Bila je na općinskom vijeću Hadžići detaljna analiza za svaku liniju.

33 je imala samo 4,32% propuštenih vožnji u 2016.
Od planirane 16.404 vožnje ispušteno je 708 vožnji, u prosjeku 2 vožnje/1 tura dnevno.
Najgore je bilo u januaru 2016 kada je ispušteno 95 polazaka (7,01%), a u novembru su samo 24 polaska ispuštena, tj 1,78%
Pošalju se sva planirana vozila, ali moguće da je u zadnje vrijeme učestaliji broj iskakanja zbog lošijeg stepena ispravnosti.

S druge strane na 30 je situacija dosta lošija pa je od 16.204 vožnje propušteno 7935 vožnji ili 48,97% jer je od dva planirana vozila obično radilo jedno.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#220 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

S tim da linija 33 porkije skoro sve polaske 30. A 30a se vecinom poštuje.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#221 Re: utisci-centrotrans

Post by man_464 »

https://youtu.be/Q8VnN-MLo1E

VOZAČI CENTROTRANSA ZBUNJUJU PUTNIKE; SAMO NA DOBRINJI IM NE DOZVOLJAVAJU ULAZAK U AUTOBUS BEZ KARTE!

Vozači stoje pred autobusom i putnike tjeraju na Centrotransov kisok da tamo kupe karte. Navodno, tako im naredili direktori

Ovih dana se po Sarajevu prepričava zgoda naših ljudi koji žive u Švedskoj. Na Dobrinji boravi grupa od desetak ljudi svih uzrasta; poveća porodica u kojoj su nana, dvojica sinova, snahe i četvero unučadi uzrasta od šest do dvanaest godina. Krenuli su s Dobrinje komercijalnim autobusom do Baščaršije. Vozač autobusa ih vratio da kupe karte u Centrotransovom kisoku na Dobrinji. Oni ga poslušali…

Slijedeći dan zaputili se pravo do kioska i kupili karte. Ali, na stanici „Grasov“ autobus. Vozač ih vrati i kaže da te karte ne važe za njihova vozila. U zadnje vrijeme skoro svakodonevno se dešavaju neprijatne i zbunjujuće scene sa vozačima Centrotransa na Dobrinji. Oni stoje pred autobusom i putnike tjeraju na Centrotransov kisok. Ne dozvoljavaju ulazak u vozilo, ako se tamo karta ne kupi. Ali, to pravilo važi samo za polaznu stanicu na Dobrinji. Na svim ostalim stanicama vozači i kondukteri uredno prodaju karte u vozilu. Uzalud objašnjavanje da plaćate elektronski, da to nije u skladu sa zakonskim propisima o prijevozu putnika. Jednom riječju cirkus.
Ali, samo na Dobrinji. Na svim ostalim stanicama po Sarajevu, karte se dobijaju isključivo kod vozača Centrotransa, onog istog koji vam ne dozvoljava ulazak u autobus na Dobrinji. Navodno, naredili su mu tako direktori. On ih i nabraja u videu kojeg smo snimili. (aura.ba)

Dakle odes i fino sebi kupis elektronsku karticu i hadzo ti dodje i zabrani ulaz i da je koristiš iako je to bolji i brzi način plaćanja pa i moderniji. Ministarstvo se potrudi i sa Grasom uvede elektronsko plaćanje uključi se i centrotrans i onda opstruira projekat.

Baska sto te tjera da kupis kartu na kiosku i čekaš 20 minuta a u medjuvremenu polazi gras u koji logicno ne možeš jer si kupio kartu papirnu na centrokiosku...

Dakle toliko.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#222 Re: utisci-centrotrans

Post by O'zone »

User avatar
vješalica
Posts: 10114
Joined: 02/04/2010 19:12

#223 Re: utisci-centrotrans

Post by vješalica »

cek da se javi neko da ih pofali hhaha
kasne 1000 godina

nek ih pofali kogod ko dalje od sarajeva i nedzarica nije isao njihovim.smecem od autobusa
Staro razdrndano smrdljivo i prasnjavo
Kad sam isla u Tuzlu nisam se sa gorim smecem vozila to samo sto plafon pao nije sjedsta prasnjava
Prozori musavi i zamagljena dupla stakla urla motor
I Gras bi im pozavidio na idiotizmu
Akibh
Posts: 1978
Joined: 06/07/2009 12:27

#224 Re: utisci-centrotrans

Post by Akibh »

vješalica wrote:cek da se javi neko da ih pofali hhaha
kasne 1000 godina

nek ih pofali kogod ko dalje od sarajeva i nedzarica nije isao njihovim.smecem od autobusa
Staro razdrndano smrdljivo i prasnjavo
Kad sam isla u Tuzlu nisam se sa gorim smecem vozila to samo sto plafon pao nije sjedsta prasnjava
Prozori musavi i zamagljena dupla stakla urla motor
I Gras bi im pozavidio na idiotizmu
Ooo, ti malo kuci u Tuzlu isla, haj fino...
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#225 Re: utisci-centrotrans

Post by trambusek88 »

Pade mi na pamet onaj plakat na grasovim vozilima, nije gradski prevoz samo Vijećnica-Dobrinja.
Post Reply