Autobusi i tramvaji nisu poluraspadnuti. To je neistina. Ako je ko odgovoran da su vozila uništena ispisana izrezana polupana to su onda neodgovorni putnici. Za prljavštinu nema izgovora vozila bi se trebala više čistiti.emmir1 wrote:man_464 wrote:Memić bi prugu za Hrasnicu ali je posadio jabuke na trasu.
Kaže mi hoćemo prugu i tramvaj, ali mi nećemo GRAS. Možda da Winer Linien bečki cepelinom transportuje par tramvaja pa da uključi.
Opet kažem. Ako linija ikar bude registrovana u regularnoj proceduri i bude sve OK nek vozi ko hoće, ovako divljački ulijetati na nepostojeće komercijalne po cijeni od 2 marke, linije, pa to nema ni u Zanzibaru.
Nema u Zanzibaru ovako lošeg prevoza poput Grasa.
2 km od Hrasnice do Vjećnice je jeftino, sada plaćaju autobus do Ilidze pa onda tramvaj do Vjećnice tako da dođe skuplje.
I plus se voze u polu raspadnutim tramvajima i autobusima.
2 KM je skupo jer tako ne nalaže tarifni sistem. On se mora poštovati.
Ko plaća pojedinačne karte najbolje mu je da kupi dnevnu 5.30 KM i nek beskonačno presjeda u toku dana. A ko tramvajem samo ide ima vremenska karta od 60 i 90 minuta.