utisci-centrotrans
-
- Posts: 14873
- Joined: 20/12/2006 16:59
#101 Re: utisci-centrotrans
Ima li cts dozvolu za liniju Vijećnica Hrasnica i da li i dalje cijena Ilidza-vijećnica je 2.5KM
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#102 Re: utisci-centrotrans
Nema dozvolu, a cijene su iste.
Privremeno registrovane linije u KS
Sutjeska-Vogošća
Sutjeska-Donja Vogošća
Sutjeska-Ilijaš-Lješevo
Sutjeska-Kamenica (Napuštena zbog nerentabilnosti)
Vijećnica-Dobrinja
Ilidža-Rakovica
Otoka-Briješće
Regularno registrovane linije u KS
A.S. Sarajevo-Ilijaš
A.S. Sarajevo-Kamenica
A.S. Sarajevo-Raštelica
Vijećnica-Bjelašnica
Ilijaš-Bioča
Ilijaš-Misoča
Ilijaš-Srednje
Ilijaš-Kamenica
Ilijaš-Popovići
Srednje-Kamenica
Srednje-Sokolina
Srednje-Dragoradi
Baščaršija (Bezistan)-Aerodrom (Napuštena zbog nerentabilnosti)
Linije u KS na kojima Centrotrans saobraća bez dozvole
Vijećnica-Hrasnica
Ilidža-Hrasnica
Ilidža-Sokolović kolonija
Otoka-Buća Potok
Dom Armije-Breka 2
Drvenija-Donji Velešići
Skenderija-Širokača
Moguće da će uskoro uspostaviti još neku liniju sa Ilidže ali detaljnijih informacija nemam.
Privremeno registrovane linije u KS
Sutjeska-Vogošća
Sutjeska-Donja Vogošća
Sutjeska-Ilijaš-Lješevo
Sutjeska-Kamenica (Napuštena zbog nerentabilnosti)
Vijećnica-Dobrinja
Ilidža-Rakovica
Otoka-Briješće
Regularno registrovane linije u KS
A.S. Sarajevo-Ilijaš
A.S. Sarajevo-Kamenica
A.S. Sarajevo-Raštelica
Vijećnica-Bjelašnica
Ilijaš-Bioča
Ilijaš-Misoča
Ilijaš-Srednje
Ilijaš-Kamenica
Ilijaš-Popovići
Srednje-Kamenica
Srednje-Sokolina
Srednje-Dragoradi
Baščaršija (Bezistan)-Aerodrom (Napuštena zbog nerentabilnosti)
Linije u KS na kojima Centrotrans saobraća bez dozvole
Vijećnica-Hrasnica
Ilidža-Hrasnica
Ilidža-Sokolović kolonija
Otoka-Buća Potok
Dom Armije-Breka 2
Drvenija-Donji Velešići
Skenderija-Širokača
Moguće da će uskoro uspostaviti još neku liniju sa Ilidže ali detaljnijih informacija nemam.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#103 Re: utisci-centrotrans
Od ponedjeljka startuje linija Vijećnica-Tunel D-B
Linija će saobraćati svaki dan sa polascima u 10:00 i 14:00 od Vijećnice
Linija će saobraćati svaki dan sa polascima u 10:00 i 14:00 od Vijećnice
-
- Posts: 14873
- Joined: 20/12/2006 16:59
#104 Re: utisci-centrotrans
jel za ovo imaju dozvolu?trambusek88 wrote:Od ponedjeljka startuje linija Vijećnica-Tunel D-B
Linija će saobraćati svaki dan sa polascima u 10:00 i 14:00 od Vijećnice
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#105 Re: utisci-centrotrans
Kaže eksperimentalno će raditi, pa ako bude zainteresovanih tražiće dozvolu i registraciju. Dali imaju ono privremeno rješenje to ne znam.
Liniju je od Centrotransa tražio fond memorijala KS čiji je direktor i objavio ovo jutros na TVSA.
Prvi dan će biti besplatan prevoz, a za dalje ne znam
Liniju je od Centrotransa tražio fond memorijala KS čiji je direktor i objavio ovo jutros na TVSA.
Prvi dan će biti besplatan prevoz, a za dalje ne znam
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#107 Re: utisci-centrotrans
Od danas Centrotrans vozi na liniji Drvenija-Gornji Velešići. Nisam siguran jeli na liniji 41 ili 62, ali mislim da je 62
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#108 Re: utisci-centrotrans
jel stvarno moguće da je kombi centrin zavrsio u vodi i da vozac nije mislio o tome????????????????
sad jos su krenuli da utapaju ljude
sad jos su krenuli da utapaju ljude
- dječak sa šibicama
- Posts: 40714
- Joined: 29/06/2011 23:39
#109 Re: utisci-centrotrans
Pa to su sekunde, nije vozac kriv, on krene dok je voda jos u normali ali izbija iz sahtova ko luda, dovoljno da stane na sredini i dovidjenja.vješalica wrote:jel stvarno moguće da je kombi centrin zavrsio u vodi i da vozac nije mislio o tome????????????????
sad jos su krenuli da utapaju ljude
Desava se, evo recimo primjer iz Ljubljane, cesta slika.
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#110 Re: utisci-centrotrans
dječak sa šibicama wrote:Pa to su sekunde, nije vozac kriv, on krene dok je voda jos u normali ali izbija iz sahtova ko luda, dovoljno da stane na sredini i dovidjenja.vješalica wrote:jel stvarno moguće da je kombi centrin zavrsio u vodi i da vozac nije mislio o tome????????????????
sad jos su krenuli da utapaju ljude
Desava se, evo recimo primjer iz Ljubljane, cesta slika.
u buća potoku na ovom mjestu je bila voda ovolika i prije nego je vozač krenuo da prođe toliko o centrotransu,uostalom što ostala vozila se u toj milisekundi nisu "utopila" a koliko ih samo ovuda prođe
znači debil sa putnicima mislio da može sa ovim kombijem da prođe
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#111 Re: utisci-centrotrans
http://www.klix.ba/biznis/centrotrans-n ... 51026050#8
Ovo su autobusi 2002 godište iz Dortmunda, mislim da su koštali oko 25.000€ po komadu, a kupljeni su preko Sejarija koji je svakako suvlasnik Centrotransa.
Što se tiče broja autobusa, debelo su slagali.
U špicama voze 44 autobusa Centrotransa na linijama u Kantonu Sarajevo, uključujući linije koje su imali prije 2013 i linije koje su dobili nakon štrajka Grasa.
Što se tiče voznog parka koji je aktivan u KS
2x Renault Master
10x Isuzu Novociti (osim linija rade i prevozu učenika)
2x Neoplan Centroliner N4411
3x Neoplan Centroliner N4516 Evolution
6x Neoplan Centroliner N4416 (ali jedan izgleda ne radi, jer su njegove registarske tablice na ovom minibusu)
14 x Neoplan Centroliner N4421 (uključujući ovih 6, ali od toga 3 su na liniji Sarajevo-Kakanj)
2x MAN SÜ363 (ovi nisu stalno na linijama u KS, već rade i dalje tipa Vareš, Fojnica, Pale i sl.)
4x MAN NL313
8x MAN NL313-15 dugački (mislim da 3-4 rade na linijama u KS)
Tu su još i međugradski minibusi Isuzu Turquoise, od čega su možda 2-3 uključena u gradski prevoz, te poneki stari prigradski autobus Steyr, Graf & Stift i Neoplan Transliner.
Bila su i 2 zglobna Steyra, ali izgleda da više ne rade, bar ne u KS
Hajda neka to bude 50-55 ali na linije izlaze 44 autobusa.
7x Vijećnica-Dobrinja
4x Sutjeska-Vogošća
3x Sutjeska-Ilijaš
2x Otoka-Buća potok
2x Dom armije-Breka 2
2x Vijećnica-Hrasnica
2x Ilidža-Rakovica
2x Autobuska stanica-Ilijaš
2x Autobuska stanica-Raštelica
1x Sutjeska-Donja Vogošća
1x Ilidža-Hrasnica
1x Ilidža-Sokolović kolonija
1x Drvenija-Donji Velešići
1x Otoka-Mojmilo (Turkušići)
1x Drvenija-Donji Velešići
1x Skenderija-Širokača
1x Drvenija-Gornji Velešići (Hum)
1x Otoka-Briješće
1x Autobuska stanica-Kamenica
1x Ilijaš-Bioča
1x Ilijaš-Misoča
1x Ilijaš-Srednje
1x Ilijaš-Kamenica
1x Ilijaš-Popovići
1x Srednje-Kamenica
1x Srednje-Sokolina
1x Srednje-Dragoradi
Ukupno 44 autobusa
Volio bi i da objasne ove tablice na minibusu M23-K-913
A koje pripadaju ovom autobusu
Prvo, kojih 1.000.000KM?Kompanija Centrotrans Eurolines nabavila je šest novih zglobnih autobusa za gradsku vožnju, koje će koristiti na relaciji Dobrinja-Vijećnica. Autobusi imaju kapacitet 150 mjesta, što bi trebalo doprinijeti smanjenju gužve na stanicima i dužih čekanja.
Nova vozila opremljena su videonadzorom, platformom za invalidne osobe, te klima uređajima. Osim autobusa, nabavljen je i mali minibus koji je u potpunosti prilagođen za invalidne osobe. Nova vozila koštala su višr od milion KM.
"Na liniji Dobrinja-Vijećnica povećan je broj putnika. Dužni smo putnicima pružiti udoban i kvalitetan prevoz", rekla je Aida Smajić Prolaz, glasnogovornica Centrotransa.
Planiraju i proširiti vozne linije na području KS, te su Ministarstvu saobraćaja KS poslali zahtjev za registraciju za liniju Bušča i Turkušići.
"Zahtjeve šaljemo na osnovu velikog broja peticija i zahtjeva građana i općina", kazala je Smajić.
Iz Centrotransa su istakli kako bi na području KS trebao biti uveden elektronski sistem karata, u koji će, nadaju se, biti uključeni.
"Ministarstvo saobraćaja KS najavilo je elektronski sistem i nadamo se da ćemo, kao drugi ravnopravni javni prevoznik, biti uključeni u njega na zajedničkim linijama", dodala je Smajić.
Centrotrans Eurolines aktivno učestvuje u redovnom obavljanju javnog gradskog prevoza na užem području grada od 2013. godine. Učešće Centrotransa u pogledu broja linija u javnom autobuskom prevozu iznosi 51 posto, a u saobraćaju u KS učestvuju sa 88 autobusa. Na ovim vožnjama uposlen je 151 radnik.
Ovo su autobusi 2002 godište iz Dortmunda, mislim da su koštali oko 25.000€ po komadu, a kupljeni su preko Sejarija koji je svakako suvlasnik Centrotransa.
Što se tiče broja autobusa, debelo su slagali.
U špicama voze 44 autobusa Centrotransa na linijama u Kantonu Sarajevo, uključujući linije koje su imali prije 2013 i linije koje su dobili nakon štrajka Grasa.
Što se tiče voznog parka koji je aktivan u KS
2x Renault Master
10x Isuzu Novociti (osim linija rade i prevozu učenika)
2x Neoplan Centroliner N4411
3x Neoplan Centroliner N4516 Evolution
6x Neoplan Centroliner N4416 (ali jedan izgleda ne radi, jer su njegove registarske tablice na ovom minibusu)
14 x Neoplan Centroliner N4421 (uključujući ovih 6, ali od toga 3 su na liniji Sarajevo-Kakanj)
2x MAN SÜ363 (ovi nisu stalno na linijama u KS, već rade i dalje tipa Vareš, Fojnica, Pale i sl.)
4x MAN NL313
8x MAN NL313-15 dugački (mislim da 3-4 rade na linijama u KS)
Tu su još i međugradski minibusi Isuzu Turquoise, od čega su možda 2-3 uključena u gradski prevoz, te poneki stari prigradski autobus Steyr, Graf & Stift i Neoplan Transliner.
Bila su i 2 zglobna Steyra, ali izgleda da više ne rade, bar ne u KS
Hajda neka to bude 50-55 ali na linije izlaze 44 autobusa.
7x Vijećnica-Dobrinja
4x Sutjeska-Vogošća
3x Sutjeska-Ilijaš
2x Otoka-Buća potok
2x Dom armije-Breka 2
2x Vijećnica-Hrasnica
2x Ilidža-Rakovica
2x Autobuska stanica-Ilijaš
2x Autobuska stanica-Raštelica
1x Sutjeska-Donja Vogošća
1x Ilidža-Hrasnica
1x Ilidža-Sokolović kolonija
1x Drvenija-Donji Velešići
1x Otoka-Mojmilo (Turkušići)
1x Drvenija-Donji Velešići
1x Skenderija-Širokača
1x Drvenija-Gornji Velešići (Hum)
1x Otoka-Briješće
1x Autobuska stanica-Kamenica
1x Ilijaš-Bioča
1x Ilijaš-Misoča
1x Ilijaš-Srednje
1x Ilijaš-Kamenica
1x Ilijaš-Popovići
1x Srednje-Kamenica
1x Srednje-Sokolina
1x Srednje-Dragoradi
Ukupno 44 autobusa
Volio bi i da objasne ove tablice na minibusu M23-K-913
A koje pripadaju ovom autobusu
-
- Posts: 4947
- Joined: 08/08/2011 23:59
#112 Re: utisci-centrotrans
za mene je Centrotrans položio ispit. Uljudni i bez nekog srkleta. Može se fino popričati sa kondukterima...
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#113 Re: utisci-centrotrans
Nikada se ne vozim sa njima, jer su spori i ne shvataju poetnu Ekspress linije. Može biti lađa, ali kad 50 minuta putujem od Vijećnice do Dobrinje to nije cilj, GRAS ima sad isto moderne autobuse na 31e i stižu isti potez za 35-40 minuta....
- vješalica
- Posts: 10114
- Joined: 02/04/2010 19:12
#114 Re: utisci-centrotrans
registarske tablice se ne mogu prenositi sa vozila na vozilo
stvarno diskutabilno
stvarno diskutabilno
- Skyfox
- Posts: 7489
- Joined: 27/09/2003 00:00
- Location: Selo Strumfova
#115 Re: utisci-centrotrans
Vec par puta sam primjetio da vozaci Centr. buseva ne ulaze u stajaliste nego ostanu u desnoj traci i blokiraju promet na glavnoj cesti. Vjerovatno da bi kasnije lakse krenuli.
-
- Posts: 4486
- Joined: 07/06/2013 15:28
#116 Re: utisci-centrotrans
Skyfox wrote:Vec par puta sam primjetio da vozaci Centr. buseva ne ulaze u stajaliste nego ostanu u desnoj traci i blokiraju promet na glavnoj cesti. Vjerovatno da bi kasnije lakse krenuli.
Ostanu u traci jer na svakom stajalištu uvijek stoji po par auta koji sprječavaju ulaz busa na proširenje
- Skyfox
- Posts: 7489
- Joined: 27/09/2003 00:00
- Location: Selo Strumfova
#117 Re: utisci-centrotrans
To nije uvijek slucaj. Jednom je bila potuno prazna, a i kad ima auta, ima mjesta da se ugura... prije bih rekao ljenost.emmir1 wrote:Skyfox wrote:Vec par puta sam primjetio da vozaci Centr. buseva ne ulaze u stajaliste nego ostanu u desnoj traci i blokiraju promet na glavnoj cesti. Vjerovatno da bi kasnije lakse krenuli.
Ostanu u traci jer na svakom stajalištu uvijek stoji po par auta koji sprječavaju ulaz busa na proširenje
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#118 Re: utisci-centrotrans
Skyfox wrote:To nije uvijek slucaj. Jednom je bila potuno prazna, a i kad ima auta, ima mjesta da se ugura... prije bih rekao ljenost.emmir1 wrote:Skyfox wrote:Vec par puta sam primjetio da vozaci Centr. buseva ne ulaze u stajaliste nego ostanu u desnoj traci i blokiraju promet na glavnoj cesti. Vjerovatno da bi kasnije lakse krenuli.
Ostanu u traci jer na svakom stajalištu uvijek stoji po par auta koji sprječavaju ulaz busa na proširenje
- holowey
- Posts: 8430
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#119 Re: utisci-centrotrans
a kad udje na stanicu pa poslije ceka i ceka i ceka da se ukljuci ponovo u saobracaj, onda ce na forumu da se bune sto centro sporo vozi pa mu sa dobrinje treba sat vremena a grasu 30-45min...Skyfox wrote:To nije uvijek slucaj. Jednom je bila potuno prazna, a i kad ima auta, ima mjesta da se ugura... prije bih rekao ljenost.emmir1 wrote:Skyfox wrote:Vec par puta sam primjetio da vozaci Centr. buseva ne ulaze u stajaliste nego ostanu u desnoj traci i blokiraju promet na glavnoj cesti. Vjerovatno da bi kasnije lakse krenuli.
Ostanu u traci jer na svakom stajalištu uvijek stoji po par auta koji sprječavaju ulaz busa na proširenje
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#120 Re: utisci-centrotrans
A Grasov ne čeka da se uključi?
Druga stvar, u zadnje vrijeme se dešava da dok GRAS-ov autobus stoji na stanici Centrotransov stane uz stanicu i dok prima/ispušta putnike blokira GRAS-ov autobus da ne izađe iz stanice.
Što se tiče vremena putovanja to je svakako do razlika u rasporedima po kojim voze 2 prevoznika kao i drastičnih razlika u vremenima između dva polaska, odnosno odmoru na terminusima.
Jednima se žuri da na terminusu odahnu 10-15 minuta, druge čeka 30-40 minuta pauze i ti žure samo kad vide GRAS-ov bus u retrovizoru.
Druga stvar, u zadnje vrijeme se dešava da dok GRAS-ov autobus stoji na stanici Centrotransov stane uz stanicu i dok prima/ispušta putnike blokira GRAS-ov autobus da ne izađe iz stanice.
Što se tiče vremena putovanja to je svakako do razlika u rasporedima po kojim voze 2 prevoznika kao i drastičnih razlika u vremenima između dva polaska, odnosno odmoru na terminusima.
Jednima se žuri da na terminusu odahnu 10-15 minuta, druge čeka 30-40 minuta pauze i ti žure samo kad vide GRAS-ov bus u retrovizoru.
- starii
- Posts: 3301
- Joined: 15/04/2007 13:49
- Location: Tito partija, omladina akcija
#121 Re: utisci-centrotrans
koja je sifra za wifi u centrotransovim busevima
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#122 Re: utisci-centrotrans
Opet danas razgledanje grada sa CTS-om.
Ulazim u bus na Vijećnici u 15:20, očekujem da do 16 sati budem na Dbr, tek u 16:15 dolazim. U međuvremenu GRAS-ov KRAŠ autobus nas uzima u Nedžarićima, krenuo u 15:30 sa Vijećnice. Dolazi prije nas na Dbr. Kontam idem sa ovim, doći ću prije, kad nije šala, onaj 10 minuta kasnije krenuo i preteče nas.
Al da je fino i čisto jest. Ali nemoj me guslati 55 minuta od tačke A do tačke B na EXPRESS liniji. Stim da sad i GRAS ima iste ili čak i bolje autobuse od centrotrnsa na komercijali. Kod cts-a neoplan, a Gras je Mercedes benz.
Prekjučer u 15:10 GRAS polazak sa Vijećnice - u 15:47 na Dobrinji. I nek mi neko objasni kako? Danas brat-bratu ovaj nije nigdje išao brže od 40 na sat.
Ulazim u bus na Vijećnici u 15:20, očekujem da do 16 sati budem na Dbr, tek u 16:15 dolazim. U međuvremenu GRAS-ov KRAŠ autobus nas uzima u Nedžarićima, krenuo u 15:30 sa Vijećnice. Dolazi prije nas na Dbr. Kontam idem sa ovim, doći ću prije, kad nije šala, onaj 10 minuta kasnije krenuo i preteče nas.
Al da je fino i čisto jest. Ali nemoj me guslati 55 minuta od tačke A do tačke B na EXPRESS liniji. Stim da sad i GRAS ima iste ili čak i bolje autobuse od centrotrnsa na komercijali. Kod cts-a neoplan, a Gras je Mercedes benz.
Prekjučer u 15:10 GRAS polazak sa Vijećnice - u 15:47 na Dobrinji. I nek mi neko objasni kako? Danas brat-bratu ovaj nije nigdje išao brže od 40 na sat.
- trambusek88
- Posts: 4808
- Joined: 03/10/2009 23:51
#123 Re: utisci-centrotrans
Da ne udaramo po vozačima i jednim i drugim oni su najmanje krivi za sve ovo.
Centrotrans ide po redu vožnje iz 2013 koji su dobili za vrijeme mandata Bubice
Raspored 6 vozila svako 20 minuta + 1 sa neregistrovanim r.v. koji ide između prijavljenih polazaka. Krug po autobusu 120 minuta.
Red vožnje po vozilu napravljen s pretpostavkom da vozilo putuje 45 minuta sa zaustavljanjima na svim stanicama i vožnjom po propisanih 50km/h.
Ipak nekad još i više otegnu, kao što je bio primjer danas, a kako i nebi kad su pauze na Dobrinji nakon svakog kruga 30-40 minuta.
GRAS ide po redu vožnje iz 1997 (kad su bila 2 semafora u Novom Gradu i 10x manje auta) koji im je po drugi put dodjeljen 2010 za vrijeme mandata Krmpotića.
On kad krene sa Vijećnice mora voziti malo brže gdje prilike dozvoljavaju da stigne krenuti nazad sa Dobrinje 40 minuta kasnije a da prije toga stigne napraviti i 5-10 minuta pauze.
Voze 4 autobusa sa rasporedom svako 20 minuta (krug po vozilu 80) + 3 autobusa koja idu između ovih polazaka sa neregistrovanim redom vožnje.
Nedjeljom je još više nategnuto jer je obrt 60, ali je manje saobraćaja i manje usputnih zaustavljanja pa se to brže stigne.
Njima je 2013 dodjeljen isti red kao i Centrotransu (svaki drugi polazak) ali dok se ne završi sudski spor GRAS neće poštovati redove vožnje koje je Bubica donio, i mislim da je i dogovoreno da se to poštuje do okončanja spora.
Centrotrans ide po redu vožnje iz 2013 koji su dobili za vrijeme mandata Bubice
Raspored 6 vozila svako 20 minuta + 1 sa neregistrovanim r.v. koji ide između prijavljenih polazaka. Krug po autobusu 120 minuta.
Red vožnje po vozilu napravljen s pretpostavkom da vozilo putuje 45 minuta sa zaustavljanjima na svim stanicama i vožnjom po propisanih 50km/h.
Ipak nekad još i više otegnu, kao što je bio primjer danas, a kako i nebi kad su pauze na Dobrinji nakon svakog kruga 30-40 minuta.
GRAS ide po redu vožnje iz 1997 (kad su bila 2 semafora u Novom Gradu i 10x manje auta) koji im je po drugi put dodjeljen 2010 za vrijeme mandata Krmpotića.
On kad krene sa Vijećnice mora voziti malo brže gdje prilike dozvoljavaju da stigne krenuti nazad sa Dobrinje 40 minuta kasnije a da prije toga stigne napraviti i 5-10 minuta pauze.
Voze 4 autobusa sa rasporedom svako 20 minuta (krug po vozilu 80) + 3 autobusa koja idu između ovih polazaka sa neregistrovanim redom vožnje.
Nedjeljom je još više nategnuto jer je obrt 60, ali je manje saobraćaja i manje usputnih zaustavljanja pa se to brže stigne.
Njima je 2013 dodjeljen isti red kao i Centrotransu (svaki drugi polazak) ali dok se ne završi sudski spor GRAS neće poštovati redove vožnje koje je Bubica donio, i mislim da je i dogovoreno da se to poštuje do okončanja spora.
-
- Posts: 4486
- Joined: 07/06/2013 15:28
#124 Re: utisci-centrotrans
Ma busevi i komercijala sve ok.
Ali stanica je odron i sramota grada.
Ako dođeš na stanicu u periodu od 23 do 07, moraš sjedit vani i da čuskije padaju
Imaju neki mali prolaz gdje možeš sjesti u kojem te otpuše hladnoća jer je u prolazu
Ali stanica je odron i sramota grada.
Ako dođeš na stanicu u periodu od 23 do 07, moraš sjedit vani i da čuskije padaju
Imaju neki mali prolaz gdje možeš sjesti u kojem te otpuše hladnoća jer je u prolazu
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#125 Re: utisci-centrotrans
40 minuta za jedan pravc je sasvim dovoljno jer je u pitanju Ekspress linija. (31e)
(27e) Vijećnica- Hrasnica sasvim dovoljno 50 minuta.
Eh nedjeljom jeste nategnuto ali može se stići za pola sata pravac.
(27e) Vijećnica- Hrasnica sasvim dovoljno 50 minuta.
Eh nedjeljom jeste nategnuto ali može se stići za pola sata pravac.