Upozorenje na Intersport!

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#601 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

moimoi wrote: 08/05/2024 20:50
detroit-mercy wrote: 08/05/2024 20:42
moimoi wrote: 08/05/2024 20:37

Pa ni tada ne vracaju lovu… tj izbjegavaju.
Evo kako rade u cemerici. Ne pitaju puno.

Nike stands behind all of its products. If you purchased an item on Nike.com and you believe it's flawed or defective, you can return it to us as long as it was manufactured less than 2 years ago.
Ma svugdje bez problema vracaju lovu. Mozda ne bas 2god ali imas fore minimalno 2hefte do mjesec.
Samo kod nas prave problem. Isto da si kriminalac.. Prodavac te gleda poprjeko k’o da iz njegovog dzepa uzimas lovu.
ljudi u 20 komentara na temi vam objasne proceduru zakonski pokrivenu, a vi se opet pravite mungosi i gurate tvrdoglavost da zakon ne radi, zakona nema, procedura ne postoji i da je u Ameriki to jednostavno, a kod nas nije.
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#602 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

_BataZiv_0809 wrote: 08/05/2024 21:53 Ne valja Bosna
Kod nas se tuse kopije
Svi drugi su krivi
ubi nas rak pluča od ćekanja na magnetnu
moimoi
Posts: 4947
Joined: 01/07/2006 12:59

#603 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by moimoi »

liyf wrote: 11/05/2024 00:42
moimoi wrote: 08/05/2024 20:50
detroit-mercy wrote: 08/05/2024 20:42
Evo kako rade u cemerici. Ne pitaju puno.

Nike stands behind all of its products. If you purchased an item on Nike.com and you believe it's flawed or defective, you can return it to us as long as it was manufactured less than 2 years ago.
Ma svugdje bez problema vracaju lovu. Mozda ne bas 2god ali imas fore minimalno 2hefte do mjesec.
Samo kod nas prave problem. Isto da si kriminalac.. Prodavac te gleda poprjeko k’o da iz njegovog dzepa uzimas lovu.
ljudi u 20 komentara na temi vam objasne proceduru zakonski pokrivenu, a vi se opet pravite mungosi i gurate tvrdoglavost da zakon ne radi, zakona nema, procedura ne postoji i da je u Ameriki to jednostavno, a kod nas nije.
I sta sad? Nemoj slucajno da se procedura ubrza? Da postane sasvim normalno da ti odmah zamjene ili vrate novac ako zelis?
Zamisli da si turista u BiH, da nemas vremena da ispunjavas formulare i cekas da li ce odobriti ili ne?
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#604 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

moimoi wrote: 11/05/2024 10:01
liyf wrote: 11/05/2024 00:42
moimoi wrote: 08/05/2024 20:50

Ma svugdje bez problema vracaju lovu. Mozda ne bas 2god ali imas fore minimalno 2hefte do mjesec.
Samo kod nas prave problem. Isto da si kriminalac.. Prodavac te gleda poprjeko k’o da iz njegovog dzepa uzimas lovu.
ljudi u 20 komentara na temi vam objasne proceduru zakonski pokrivenu, a vi se opet pravite mungosi i gurate tvrdoglavost da zakon ne radi, zakona nema, procedura ne postoji i da je u Ameriki to jednostavno, a kod nas nije.
I sta sad? Nemoj slucajno da se procedura ubrza? Da postane sasvim normalno da ti odmah zamjene ili vrate novac ako zelis?
Zamisli da si turista u BiH, da nemas vremena da ispunjavas formulare i cekas da li ce odobriti ili ne?
Pa nije niko lud da ti odmah da reklamaciju za patike bez da utvrdi je li problem fabrički ili uzrokovan tvojom nepažnjom. Ne bi sigurno kad te neko udari autom tražio 20KM i eto da se halalimo nego bi ispoštovao proceduru
moimoi
Posts: 4947
Joined: 01/07/2006 12:59

#605 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by moimoi »

liyf wrote: 11/05/2024 11:20
moimoi wrote: 11/05/2024 10:01
liyf wrote: 11/05/2024 00:42 ljudi u 20 komentara na temi vam objasne proceduru zakonski pokrivenu, a vi se opet pravite mungosi i gurate tvrdoglavost da zakon ne radi, zakona nema, procedura ne postoji i da je u Ameriki to jednostavno, a kod nas nije.
I sta sad? Nemoj slucajno da se procedura ubrza? Da postane sasvim normalno da ti odmah zamjene ili vrate novac ako zelis?
Zamisli da si turista u BiH, da nemas vremena da ispunjavas formulare i cekas da li ce odobriti ili ne?
Pa nije niko lud da ti odmah da reklamaciju za patike bez da utvrdi je li problem fabrički ili uzrokovan tvojom nepažnjom. Ne bi sigurno kad te neko udari autom tražio 20KM i eto da se halalimo nego bi ispoštovao proceduru
U drugim drzavama ascare svi ludi znaci?
Mi vazda najpametniji.
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#606 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

moimoi wrote: 11/05/2024 12:36
liyf wrote: 11/05/2024 11:20
moimoi wrote: 11/05/2024 10:01
I sta sad? Nemoj slucajno da se procedura ubrza? Da postane sasvim normalno da ti odmah zamjene ili vrate novac ako zelis?
Zamisli da si turista u BiH, da nemas vremena da ispunjavas formulare i cekas da li ce odobriti ili ne?
Pa nije niko lud da ti odmah da reklamaciju za patike bez da utvrdi je li problem fabrički ili uzrokovan tvojom nepažnjom. Ne bi sigurno kad te neko udari autom tražio 20KM i eto da se halalimo nego bi ispoštovao proceduru
U drugim drzavama ascare svi ludi znaci?
Mi vazda najpametniji.
Jesmo! Zakon je vrhunski uređen i prava potrošača su u potpunosti podržana!

A kakva je to procedura u drugim državama?
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#607 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

Turista kupio karticom, popunio formular i ostavio patike, dobije povrat novca na karticu. Samo sto je primjer sa turistom kao onaj SDA primjer kada dedo ne moze nani u posjetu u bolnicu jer se pravi pruga.

A sta cemo sa bezobraznim turistom koji je kupio patike, 15 dana ih gazio po BiH i pred povratak hoce da ih vrati. Ne mislis valjda da takvih zloupotreba nema, pa eto treba mu olaksati i ubrzati proceduru. :run:
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#608 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

liyf wrote: 11/05/2024 00:38 pa ne živimo u Afganistanu, postoje zakonske regulative sve, a fabrički imaju na hiljade pari patika i odjeće koji imaju neki defekt, kako zbog problema sa materijalom, tako i do ljudske greške i zanemarivanja. Nije to "fuš roba", nego je legitiman defekt koji se nikada neće moći izbjeći, kako te sreća pogodi.
Tacno, s tim da te losa sreca lakse pogodi u BiH. Jer BiH ima neke svoje standarde kvalitete, npr. EU ima dva puta strozije, UK tri puta strozije, CH pet puta strozije (lupam brojeve i zemlje). Pa ono sto nije dovoljno dobro za EU zavrsi u BiH (ne u BiH ciljano, nego na trzistu zemalja treceg svijeta koje imaju nize standarde kontrole kvaliteta). Zato je u CH 1:10.000 broj reklamacija, a kod nas 1:100. Bilo bi i vise nego vecina ljudi nikad nije vidjela kako izgleda "pravi" proizvod nekog ozbiljnog brenda. Nerijetko ni slican kvalitet materijala, a pogotovo preciznosti zavrsne izrade.
moimoi
Posts: 4947
Joined: 01/07/2006 12:59

#609 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by moimoi »

liyf wrote: 11/05/2024 13:10
moimoi wrote: 11/05/2024 12:36
liyf wrote: 11/05/2024 11:20 Pa nije niko lud da ti odmah da reklamaciju za patike bez da utvrdi je li problem fabrički ili uzrokovan tvojom nepažnjom. Ne bi sigurno kad te neko udari autom tražio 20KM i eto da se halalimo nego bi ispoštovao proceduru
U drugim drzavama ascare svi ludi znaci?
Mi vazda najpametniji.
Jesmo! Zakon je vrhunski uređen i prava potrošača su u potpunosti podržana!

A kakva je to procedura u drugim državama?
Ako vracas nekoristen proizvod, novac ti vracaju odmah, bez problema i pitanja. Kod nas to rade samo pojedine radnje. Na prste jedne ruke ih mozes prebrojati. Kod cipela se tacno vidi da li su nosene ili ne.

Ukoliko reklamiras proizvod, naravno da ovisi o tipi reklamacije. Tehniku ce provjeriti…da li ti je mob recimo upao u vodu, fizicka ostecenja se odmah primjete.
Cipela se ne bi trebala raspasti nakon mjesec-dva. Rajsferslus ne bi trebao puci nakon mjesec-dva, tockovi od kofera ne bi trebali otpasti itd. Naravno da ti niko nece uvaziti izgrebano, ofarbano, garderobu koja ti se smanjila nakon pranja…

Koliki je procenat onih koji ce vratiti robu nakon sto su je dobro iskoristili, potruditi se da je ostete tako da izgleda kao greska u proizvodnji tj manjkav kvalitet, a kolika njihova zarada ukoliko te zadrze kao kupca, jer znas da na tom mjestu mozes vratiti robu i dobiti povrat novca ako zelis?
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#610 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Koliki je procenat onih koji ce vratiti robu nakon sto su je dobro iskoristili, potruditi se da je ostete tako da izgleda kao greska u proizvodnji tj manjkav kvalitet, a kolika njihova zarada ukoliko te zadrze kao kupca, jer znas da na tom mjestu mozes vratiti robu i dobiti povrat novca ako zelis?
U drustvu kao nasem, dovoljno veliki da su prodavaci vjerovatno svjesni da se takav pristup ne isplati.

O tome kakvi smo, samo cu ti reci da je u jednom periodu Aliexpress potpuno obustavio slanje bilo cega u BiH jer su nasi ljudi u ogromnom broju slucajeva pokretali Dispute i oznacavali da roba nikada nije stigla na adresu. Nesto robe se zaista gubilo usput, a dosta ljudi je i na ovaj nacin varalo prodavace, sto je u sumi rezultiralo da dugo vremena niko od prodavaca u BiH nije nista htio poslati.


Za povrat novca unutar 14 dana za neotpakovan artikl, uz fiskalni racun, smo vec rekli da je obaveza prodavaca i meni nije bitno jel vraca novac sa osmjehom ili nevoljno. To funkcionira u skladu sa zakonom, kada se pozoves na zakon.
moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Cipela se ne bi trebala raspasti nakon mjesec-dva. Rajsferslus ne bi trebao puci nakon mjesec-dva, tockovi od kofera ne bi trebali otpasti itd. Naravno da ti niko nece uvaziti izgrebano, ofarbano, garderobu koja ti se smanjila nakon pranja…
Hmm cipela nakon mjesec-dva? Sportsku obucu mozes propisno zgaziti za mjesec-dva, npr. patike za trcanje, cipele/gojzerice za planinarenje, i slicno. 500-1000km, koliko neki ljudi uredno prelaze u mjesec-dva, obucu ovog tipa dovodi do neprepoznatljivosti. Ili mjesec-dva terenskog rada 8-10 sati dnevno u obuci, takodjer. Tako da vremenski period nije nikakvo mjerilo sta bi "trebalo" da bude sa tom obucom.

Rajferslus ili tockovi na ozbiljnom koferu, torbi ili ruksaku su svakako pokriveni garancijom proizvodjaca. Minimalno godinu, cesto i dozivotno. Ako govorimo o renomiranim brendovima.
moimoi
Posts: 4947
Joined: 01/07/2006 12:59

#611 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by moimoi »

@kB27

Naravno da jeste ako je poznati brend u pitanju. Ne govorim u zlj markama.
Ako je cipela namjenjena za bavljenje sporta, planinarenje, radna obuca… ona se pravi za tu namjenu, prolazi kroz sva moguca testiranja i treba da ispuni kvalitet koji placas vecom cijenom nego isti proizvod zlj marke.
Brendovi nisu postali brendovi zato sto dobro izgledaju, nego zato sto opravdavaju cijenu kvalitetom.

Sto se tice vracanja nekoristenih proizvoda… zasto ne bi procedura bila puno laksa? Zasto se moras pozivati na zakon i raspravljati? Prijetiti inspekcijom? U cemu je stvar? Imas ljudi koji se ne vole prepirati.. koji ne vole ganjati pravdu… ili onih koji se jako brzo iznerviraju pa pocnu derati, prijetiti?
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#612 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

moimoi wrote: 11/05/2024 15:09 Ako je cipela namjenjena za bavljenje sporta, planinarenje, radna obuca… ona se pravi za tu namjenu, prolazi kroz sva moguca testiranja i treba da ispuni kvalitet koji placas vecom cijenom nego isti proizvod zlj marke.
Slazem se. Samo sam rekao da je u redu da se ta ista cipela, koja ispuni sve ovozemaljske i onozemaljske propise i testiranja, raspadne nakon mjesec-dva koristenja ako je za to vrijeme presla recimo 1000km. Npr. proizvodjac vecine patika za trcanje zamjenu predlaze nakon 300-600km. Zar ne bi bilo malo glupo da ja predjem 800km za dva mjeseca, donesem patike koje vise ne lice na sebe u radnju i trazim zamjenu jer su mi patike "propale" za samo dva mjeseca? Ili kupim zimske planinarske gojzerice za 1000KM, nosim ih mjesec dana po asfaltu ili hercegovackom kamenu u augustu i vratim se u radnju reklamirati da se djon potpuno ogulio i da je bolja šara na hurmašici? Nema plaho smisla.

Spominjem samo proizvode i domene u koje se kao malo razumijem, i gdje ti mogu naci primjer proizvoda od 300/500/1000+ koji moze uslijed normalne ili nenormalne upotrebe biti za smece nakon mjesec-dva.

A u vezi lakse procedure za nekoristene proizvode - to je univerzalni problelm drzave prisutan na svakom koraku, represivnog aparata se niko ne boji. Na svu srecu inspekcija po ovom osnovu radi vrlo dobro, i to znaju i prodavaci. Ne ljuti se, ne nerviraj se, ne svadjaj se, vec zadrzi sve dokaze kod sebe i samo reci da ces pozvati Kantonalnu upravu za inspekcijske poslove. Problem ce instant biti rijesen u svakoj prodavnici. Od povrata novca, naplacene vece cijene na kasi nego na polici, proizvoda sa isteklim rokom, i apsolutno bilo cega drugog iz ovog domena sto ima uporiste u zakonu. Svadjom, galamom, nerviranjem, i slicnim pokazujes prodavacu slabost i cinjenicu da ne znas da je zakon na tvojoj strani.
Hakiz
Posts: 40963
Joined: 30/07/2015 20:01

#613 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by Hakiz »

kB27 wrote: 11/05/2024 14:50
moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Koliki je procenat onih koji ce vratiti robu nakon sto su je dobro iskoristili, potruditi se da je ostete tako da izgleda kao greska u proizvodnji tj manjkav kvalitet, a kolika njihova zarada ukoliko te zadrze kao kupca, jer znas da na tom mjestu mozes vratiti robu i dobiti povrat novca ako zelis?
U drustvu kao nasem, dovoljno veliki da su prodavaci vjerovatno svjesni da se takav pristup ne isplati.

O tome kakvi smo, samo cu ti reci da je u jednom periodu Aliexpress potpuno obustavio slanje bilo cega u BiH jer su nasi ljudi u ogromnom broju slucajeva pokretali Dispute i oznacavali da roba nikada nije stigla na adresu. Nesto robe se zaista gubilo usput, a dosta ljudi je i na ovaj nacin varalo prodavace, sto je u sumi rezultiralo da dugo vremena niko od prodavaca u BiH nije nista htio poslati.


Za povrat novca unutar 14 dana za neotpakovan artikl, uz fiskalni racun, smo vec rekli da je obaveza prodavaca i meni nije bitno jel vraca novac sa osmjehom ili nevoljno. To funkcionira u skladu sa zakonom, kada se pozoves na zakon.
moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Cipela se ne bi trebala raspasti nakon mjesec-dva. Rajsferslus ne bi trebao puci nakon mjesec-dva, tockovi od kofera ne bi trebali otpasti itd. Naravno da ti niko nece uvaziti izgrebano, ofarbano, garderobu koja ti se smanjila nakon pranja…
Hmm cipela nakon mjesec-dva? Sportsku obucu mozes propisno zgaziti za mjesec-dva, npr. patike za trcanje, cipele/gojzerice za planinarenje, i slicno. 500-1000km, koliko neki ljudi uredno prelaze u mjesec-dva, obucu ovog tipa dovodi do neprepoznatljivosti. Ili mjesec-dva terenskog rada 8-10 sati dnevno u obuci, takodjer. Tako da vremenski period nije nikakvo mjerilo sta bi "trebalo" da bude sa tom obucom.

Rajferslus ili tockovi na ozbiljnom koferu, torbi ili ruksaku su svakako pokriveni garancijom proizvodjaca. Minimalno godinu, cesto i dozivotno. Ako govorimo o renomiranim brendovima.
Ne možeš. Da bi mogao hodati turo od 500 km u novoj trekker obući, prvo je moraš "razgaziti", u suprotnom žuljevi i drugi problemi. A da ih razgaziš treba ti skoro mjesec. Tek poslije "razgažavanja" možeš znati da li ti je obuća udobna ili ćeš je vratiti da probaš novu. Ko hoda ili trči stotine kilometara ima drugačiji pristup, ne može izdržati sat ili dva na prijemu ili u kafani u neudobnoj obući.
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#614 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

To mozda nekad tako bilo, danas ne. Barem ja ne kupujem obucu koja se mora razgaziti. Provjereni brendovi i odmah iz kutije mogu bilo gdje. Tehnologija materijala je mnogo napredovala, nije to kao prije da se nosi po kuci na troje carape, grije na radijatoru, namace u mlaku vodu i ceka da popusti i prilagodi se. :)

500km mjesecno pretrci ozbiljniji rekreativac, a o nekome ko se (polu-)profesionalno bavi tim da ne govorim. Takvih nema puno kod nas, vani je to ogroman broj obicnih ljudi. Za planinarenje ne govorim o turi od 500km, govorim o 50km za vikend sto je prosjek za nekog ko voli planinu. Ko ima vremena tokom radne sedmice, govorimo o 100+km. Mada je za planinarsku obucu referenca bila vise na nepropisno koristenje obuce koja kosta 1000KM i koja se na taj nacin moze unistiti za 15 dana.

Kupi novog mercedesa i skokni do mora u drugoj brzini, pa ga reklamiraj sa 1000km na satu.
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#615 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

kB27 wrote: 11/05/2024 13:27
liyf wrote: 11/05/2024 00:38 pa ne živimo u Afganistanu, postoje zakonske regulative sve, a fabrički imaju na hiljade pari patika i odjeće koji imaju neki defekt, kako zbog problema sa materijalom, tako i do ljudske greške i zanemarivanja. Nije to "fuš roba", nego je legitiman defekt koji se nikada neće moći izbjeći, kako te sreća pogodi.
Tacno, s tim da te losa sreca lakse pogodi u BiH. Jer BiH ima neke svoje standarde kvalitete, npr. EU ima dva puta strozije, UK tri puta strozije, CH pet puta strozije (lupam brojeve i zemlje). Pa ono sto nije dovoljno dobro za EU zavrsi u BiH (ne u BiH ciljano, nego na trzistu zemalja treceg svijeta koje imaju nize standarde kontrole kvaliteta). Zato je u CH 1:10.000 broj reklamacija, a kod nas 1:100. Bilo bi i vise nego vecina ljudi nikad nije vidjela kako izgleda "pravi" proizvod nekog ozbiljnog brenda. Nerijetko ni slican kvalitet materijala, a pogotovo preciznosti zavrsne izrade.
Materijal mora biti isti ako je izašao iz iste fabrike.

Ne radi se o EU-original BiH-fejk, nego ae radi o fabričkim defektima (logo 15cm naprijed, pogrešno urezan đon, pogrešan raspored slova i sl.), koji se ne mogu izbjeći i konstantno se dešavaju. Nike naprimjer takve defekte ne registruje i proizvod i dalje prodaje kao da nema defekt, iako će izvršiti reklamaciju za njega.
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#616 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

Ne mora biti sa istog kontinenta a ne iz iste fabrike. A i kada je iz iste fabrike takodjer ne mora da vrijedi navedeno, isto kao sto Nike patike iz tvoje price mogu izaci sa proizvodne trake sa defektom, tako isto moze i repromaterijal od kojeg se prave doci sa defektom u Nike fabriku.
liyf
Posts: 1306
Joined: 08/06/2021 22:55
Location: Foča

#617 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by liyf »

kB27 wrote: 11/05/2024 18:13 Ne mora biti sa istog kontinenta a ne iz iste fabrike. A i kada je iz iste fabrike takodjer ne mora da vrijedi navedeno, isto kao sto Nike patike iz tvoje price mogu izaci sa proizvodne trake sa defektom, tako isto moze i repromaterijal od kojeg se prave doci sa defektom u Nike fabriku.
Ne, ne može jer skladištar i dostavljač(u najgorem slučaju) vrše kontrolu materijala pri prijemu, a da ne pričamo o kontroli kada se patika i pravi.
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#618 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

liyf wrote: 11/05/2024 19:20
kB27 wrote: 11/05/2024 18:13 Ne mora biti sa istog kontinenta a ne iz iste fabrike. A i kada je iz iste fabrike takodjer ne mora da vrijedi navedeno, isto kao sto Nike patike iz tvoje price mogu izaci sa proizvodne trake sa defektom, tako isto moze i repromaterijal od kojeg se prave doci sa defektom u Nike fabriku.
Ne, ne može jer skladištar i dostavljač(u najgorem slučaju) vrše kontrolu materijala pri prijemu, a da ne pričamo o kontroli kada se patika i pravi.
Ok. Inace i ti i ja direktori Nike proizvodnog pogona pa tacno znamo kako ide. Cuj skladistar ili dostavljac kompetentni da izvrse kontrolu kvalitete repromaterijala koji ulazi u fabriku. :mrgreen: I to u fabrici, iz koje gotovi proizvodi izlaze bez kontrole kvaliteta. :mrgreen:

To dosta govori i o tome kakva kompanija je Nike. Srecom prodaju "modnu" obucu, odnosno ne prodaju sportsku obucu specificne namjene, i to za namjenu pri kojoj neko moze nastradati uslijed fabricki neispravnog proizvoda.

Samo sto, naravno, Kipchoge ne trci maraton u patikama koje su sisle sa iste proizvodne trake i proizvedene su od istih materijala kao patike koje ti kupis u InterSportu ili bilo gdje drugo. :)
User avatar
Truba
Posts: 82329
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#619 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by Truba »

zadnji put sam vratio anek torbu od 160 km u kulturu alta...ja se spremio na peglanje zenska izvadi lovu... a platio mastercardom znaci imat ce gubitak barem 4 %
ja se sokiro...od stida nisam 2 mjeseca ulazio tamo a zna me zenska vec 15 godina tamo kupujem
zaobilazim je u sirokom luku

kupio sam i kisober i novcanik i sve ali eto torba feler a unikat
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 11025
Joined: 27/04/2021 22:52

#620 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by tramvajtrojka »

kB27 wrote: 11/05/2024 18:13 Ne mora biti sa istog kontinenta a ne iz iste fabrike. A i kada je iz iste fabrike takodjer ne mora da vrijedi navedeno, isto kao sto Nike patike iz tvoje price mogu izaci sa proizvodne trake sa defektom, tako isto moze i repromaterijal od kojeg se prave doci sa defektom u Nike fabriku.
daj nadji razliku izmedju tene iz sarajevskog nike shopa i nekog evropskog neces je naci

sve ostalo su gluposti gdje neko uzme nikeovu 3 kategoriju tena i poredi ih sa A modelima
User avatar
nepass1
Posts: 9922
Joined: 06/07/2017 07:35

#621 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by nepass1 »

Hakiz wrote: 11/05/2024 15:23
kB27 wrote: 11/05/2024 14:50
moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Koliki je procenat onih koji ce vratiti robu nakon sto su je dobro iskoristili, potruditi se da je ostete tako da izgleda kao greska u proizvodnji tj manjkav kvalitet, a kolika njihova zarada ukoliko te zadrze kao kupca, jer znas da na tom mjestu mozes vratiti robu i dobiti povrat novca ako zelis?
U drustvu kao nasem, dovoljno veliki da su prodavaci vjerovatno svjesni da se takav pristup ne isplati.

O tome kakvi smo, samo cu ti reci da je u jednom periodu Aliexpress potpuno obustavio slanje bilo cega u BiH jer su nasi ljudi u ogromnom broju slucajeva pokretali Dispute i oznacavali da roba nikada nije stigla na adresu. Nesto robe se zaista gubilo usput, a dosta ljudi je i na ovaj nacin varalo prodavace, sto je u sumi rezultiralo da dugo vremena niko od prodavaca u BiH nije nista htio poslati.


Za povrat novca unutar 14 dana za neotpakovan artikl, uz fiskalni racun, smo vec rekli da je obaveza prodavaca i meni nije bitno jel vraca novac sa osmjehom ili nevoljno. To funkcionira u skladu sa zakonom, kada se pozoves na zakon.
moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Cipela se ne bi trebala raspasti nakon mjesec-dva. Rajsferslus ne bi trebao puci nakon mjesec-dva, tockovi od kofera ne bi trebali otpasti itd. Naravno da ti niko nece uvaziti izgrebano, ofarbano, garderobu koja ti se smanjila nakon pranja…
Hmm cipela nakon mjesec-dva? Sportsku obucu mozes propisno zgaziti za mjesec-dva, npr. patike za trcanje, cipele/gojzerice za planinarenje, i slicno. 500-1000km, koliko neki ljudi uredno prelaze u mjesec-dva, obucu ovog tipa dovodi do neprepoznatljivosti. Ili mjesec-dva terenskog rada 8-10 sati dnevno u obuci, takodjer. Tako da vremenski period nije nikakvo mjerilo sta bi "trebalo" da bude sa tom obucom.

Rajferslus ili tockovi na ozbiljnom koferu, torbi ili ruksaku su svakako pokriveni garancijom proizvodjaca. Minimalno godinu, cesto i dozivotno. Ako govorimo o renomiranim brendovima.
Ne možeš. Da bi mogao hodati turo od 500 km u novoj trekker obući, prvo je moraš "razgaziti", u suprotnom žuljevi i drugi problemi. A da ih razgaziš treba ti skoro mjesec. Tek poslije "razgažavanja" možeš znati da li ti je obuća udobna ili ćeš je vratiti da probaš novu. Ko hoda ili trči stotine kilometara ima drugačiji pristup, ne može izdržati sat ili dva na prijemu ili u kafani u neudobnoj obući.
Pa imas adidas patike sa kojima pretrcis 200km i mozes ih baciti, kostaju 550€. Maratonac za dvije sedmice ima 200km u nogama
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#622 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

tramvajtrojka wrote: 11/05/2024 19:33 Pa imas adidas patike sa kojima pretrcis 200km i mozes ih baciti, kostaju 550€. Maratonac za dvije sedmice ima 200km u nogama
Ne razumijem se u Nike jer ne kupujem Nike. Ako nema razlike to potvrdjuje ono sto je neko drugi pisao par postova iznad - da Nike nema kontrolu kvaliteta (po kojoj bi sortirao proizvode za razlicita trzista).

Ozbiljni (za mene ozbiljni) proizvodjaci imaju, pa zato i daju kracu ili duzu (nekad i dozivotnu) garanciju na odredjene defekte. Jer znaju sta je izaslo iz fabrike, i znaju da defekt na proizvodu moze biti zivot ili smrt.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66962
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#623 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by _BataZiv_0809 »

Ja sam Adidas covjek ali uzeo sam neke Nike za teretane.
47.5 mi njihov broj :run:
Kakvi su to kalupi sta je to
toska
Posts: 3059
Joined: 26/09/2016 14:08

#624 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by toska »

moimoi wrote: 11/05/2024 14:45 Koliki je procenat onih koji ce vratiti robu nakon sto su je dobro iskoristili, potruditi se da je ostete tako da izgleda kao greska u proizvodnji tj manjkav kvalitet, a kolika njihova zarada ukoliko te zadrze kao kupca, jer znas da na tom mjestu mozes vratiti robu i dobiti povrat novca ako zelis?
Vjerovatno puno, puno manji nego u bogatijim državama,
niko nema statistiku ali nisu naši ljudi skloni reklamacijama.

Neko spomenuo Aliexpres i da naši varaju , evo ja ću sa Ebay, šest narudžbi iz Kine ove godine, manje vrijednosti, sve sa track number, jedna pošiljka stigla redovno, druga nakon žalbe da je nema poslata ponovo, treća nakon žalbe odmah refundirala novac, tri preostale vjerovatno ništa i čekam istek vremena da se žalim.
Katastrofa.
kB27
Posts: 1278
Joined: 17/02/2016 17:46

#625 Re: Upozorenje na Intersport!

Post by kB27 »

Nisu skloni reklamacijama u % vecem od Zapadne Evrope, ali skloni smo prevarama u vecem % nego oni. Reklamacija koja je osnovana nije problem.

Za posiljke iz Kine, mnogi prodavaci koji znaju da je sansa da ti stigne proizvod relativno mala - ti ga nece ni poslati. Proslijede ti neki "otprilike" fake tracking broj, kada se zalis da nije stiglo vrate novac i to je to (ne odbijaju narudzbe jer ne smiju, ili jer nece da imaju lose recenzije). Ovako, njima i vuk sit i ovce na broju, a ti izgubio 3 mjeseca i moras traziti drugog prodavaca.

Mnogo tih posiljki i stigne u BiH "preko bijela svijeta" bez problema, i onda se tu izgubi. Sto dodatno potvrdjuje da smo skloni prevarama. Ti tracking brojevi za posiljke cija dostava je besplatna ili kosta nesto mizerno nisu precizni i prilicno jednostanvo je nekome ko ucestvuje u lancu transporta robe ukrasti posiljke koje su mu zanimljive nakon sto udju u BiH. :)
Post Reply