Njihovo je da izbjegavaju, tvoje/nase da ne dozvolimo. Kad znas svoja prava, onda te ne moze niko vuci za nos:moimoi wrote: ↑08/05/2024 20:14 To se svakako treba i mora mijenjati. Svako ima pravo da dobije novac nazad ako nije zadovoljan proizvodom (govorim o stvarima koje nisu koristene) sto kod nas jos uvijek izbjegavaju u vecini slucajeva… tj nude ti zamjenu.
Ovakav tip reklamacije isto treba proci bez problema…neka skrate period na 10-20 dana i zdravo.. Ako naravno nema garanciju. Ono sto je pod garancijom treba zamjeniti za isti proizvod… a ne “popravljati”
- zelis vratiti neotpakovan, nekoristen proizvod unutar 30 dana, prodavnica ce naravno reci mozete zamijeniti za nesto drugo; a tvoje je da znas da ti mora vratiti novac
- mlijeko na polici kosta 2.50KM a na kasi 2.80KM, prodavac ce naravno reci stornirat cemo nije problem; a tvoje je da znas da ti mora naplatiti po cijeni sa police, odnosno vratiti razliku u novcu
- vrata na autu udubljena i zagrebana, osiguranje ce naravno predloziti samo farbanje; a tvoje je da znas da je to po standardima za zamjenu
- i milion slicnih primjera