Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
drugi profil wrote:Meni nije jasno sta ovaj 530 hoce da postigne ovdje? Da mene ubjedi da sam se valjda zajebo?
Pa jebote evo na plin se vozi sve vise auta, iskustava ima raznih ali se sva svode na ugradjen sistem i majstora.
Ja presao vec 50.000, evo tri pune godine u astri 1,6 16V XEL motor.
Ako sam i izgubio sta na snazi ja to do sad nisam primjetio. Nikakav poseban servis osim zamjene filtera na 12-15K predjenih i pregled sistema.
Svijecice stavio namjenske za benzin/plin i to je sve. Do sad sam ustedio vise od prodajne cijene mog auta. Sto znaci: evo sad da sve ode u pickumaterinu ja opet ustedio....
Naravno da je usteda,samo su ljudi nekad neiskreni,pa presute neke stvari i sami sebe lazu ili pretjeruju. Ne samo u vezi plina,nego i dizela i benzina,odrzavanja,ovoga onoga.
U vezi boldiranog,jel imas na kamari ustedjene pare od voznje na plin
Pa u vezi boldiranog: znas gdje su te pare? U boljem zivotnom standardu - jer ostaje stoja mjesecno, neto u odnosu na potreban benzin za predjenu kilometrazu. Mnogo lakse se dise. Ode se i na more vise puta ili na izlete jer je gorivo beznacajna stavka.
Planiram mijenjati auto u narednih godinu dvije a samo gledam kako bih turbobenzinca sa LPG konverzijom uhvatio. Opel astra 1,4 turbo mi je prvi pik i nadam se da cu moci naci i polovnog sa fabrickom instalacijom.
Last edited by drug_profi on 07/12/2015 10:38, edited 1 time in total.
drugi profil wrote:Meni nije jasno sta ovaj 530 hoce da postigne ovdje? Da mene ubjedi da sam se valjda zajebo?
Pa jebote evo na plin se vozi sve vise auta, iskustava ima raznih ali se sva svode na ugradjen sistem i majstora.
Ja presao vec 50.000, evo tri pune godine u astri 1,6 16V XEL motor.
Ako sam i izgubio sta na snazi ja to do sad nisam primjetio. Nikakav poseban servis osim zamjene filtera na 12-15K predjenih i pregled sistema.
Svijecice stavio namjenske za benzin/plin i to je sve. Do sad sam ustedio vise od prodajne cijene mog auta. Sto znaci: evo sad da sve ode u pickumaterinu ja opet ustedio....
Naravno da je usteda,samo su ljudi nekad neiskreni,pa presute neke stvari i sami sebe lazu ili pretjeruju. Ne samo u vezi plina,nego i dizela i benzina,odrzavanja,ovoga onoga.
U vezi boldiranog,jel imas na kamari ustedjene pare od voznje na plin
drugi profil wrote:Meni nije jasno sta ovaj 530 hoce da postigne ovdje? Da mene ubjedi da sam se valjda zajebo?
Pa jebote evo na plin se vozi sve vise auta, iskustava ima raznih ali se sva svode na ugradjen sistem i majstora.
Ja presao vec 50.000, evo tri pune godine u astri 1,6 16V XEL motor.
Ako sam i izgubio sta na snazi ja to do sad nisam primjetio. Nikakav poseban servis osim zamjene filtera na 12-15K predjenih i pregled sistema.
Svijecice stavio namjenske za benzin/plin i to je sve. Do sad sam ustedio vise od prodajne cijene mog auta. Sto znaci: evo sad da sve ode u pickumaterinu ja opet ustedio....
Naravno da je usteda,samo su ljudi nekad neiskreni,pa presute neke stvari i sami sebe lazu ili pretjeruju. Ne samo u vezi plina,nego i dizela i benzina,odrzavanja,ovoga onoga.
U vezi boldiranog,jel imas na kamari ustedjene pare od voznje na plin
micho_shaft wrote:@muha_sa
U prijašnjim postovima sam stavio , kontam kupovati mladje auto od 2009 , 2010 god. s benzinskim motorom , i zanimalo me kako se podnose npr VW TSI /TFSI motori i plin , mada mi VW nije prvi izbor više bi volio kupiti Renult-a Lagunu tog godišta s npr 2,0 ben ili opel Insigniu , pa me zanimaju iskustva
Ti TSI/TFSI motori bi trebalo da odlicno podnose LPG, ali nije u tome problem. Problem je sto ti motori imaju direktno ubrizgavanje, i takvi LPG sistemi, osim sto su minimum duplo skuplji, veliko je pitanje koliko su ih nasi instaleri sposobni ugraditi i podesiti. Ako si spreman biti pokusni kunic, mozes ici i na TSI/TFSI varijante.
Nisam ni mislio na računicu, svako ima svoju. Ako je nekome puno potrošnja nekog običnog 1.6 benzinca, onda nek se zapita neke stvari vezano za svoj život općenito. Osim ako je taksista ili trgovački putnik. I kakav je to dobar životni standard a vozi se opel star 15 godina, nemojte molim vas...to je ta iskrenost o kojoj ja pišem.
Ali sam prvenstveno mislio na nagovaranja pojedinaca da se plin ugradi na motore na koje baš i ne ide, neke japanske i neke novije turbo benzince, ali kao što vidimo pojedinci su pokupili svu pamet svijeta, sve znaju. Svugdje u svijetu toliko pametni ljudi imaju milione i voze šta god im padne na pamet, samo kod nas 1.6 benzin na plin. I to valjda nešto govori...
530i wrote:Nisam ni mislio na računicu, svako ima svoju. Ako je nekome puno potrošnja nekog običnog 1.6 benzinca, onda nek se zapita neke stvari vezano za svoj život općenito. Osim ako je taksista ili trgovački putnik. I kakav je to dobar životni standard a vozi se opel star 15 godina, nemojte molim vas...to je ta iskrenost o kojoj ja pišem.
Ali sam prvenstveno mislio na nagovaranja pojedinaca da se plin ugradi na motore na koje baš i ne ide, neke japanske i neke novije turbo benzince, ali kao što vidimo pojedinci su pokupili svu pamet svijeta, sve znaju. Svugdje u svijetu toliko pametni ljudi imaju milione i voze šta god im padne na pamet, samo kod nas 1.6 benzin na plin. I to valjda nešto govori...
Cuj buraz za dubok dzep 200 maraka je nista. Za prosjecan bosanski, opel od 15 godina je mjera, motor 1.6 benzin je luksuz, a razlika za 1100 kilometara mjesecno je 130 maraka na cijeni goriva. Pa ti vidi jel svejedno nasuti 220 ili 80.
Tebi bi bilo bolje da preispitas svoje motive.
kamen spoticanja wrote:Neko iskustva s plin prometom...konkretno s ovim u zenici?
Pisao sam ti vec na zenickoj temi, ne znam jesi li vidio?
Uglavnom, relativno pozitivno iskustvo, ljubazni su, za dan bude gotovo, Edo je tu za sve informacije i pitanja.
Ja sam zadovoljan i isplatio sam investiciju jako brzo (1000 KM=800 ugradnja + 200 papirologija).
Ono sto su mi sfuserili su crijeva i selne za antifriz, koji curi pomalo.
Gledao mi je @bitanga sa otesa, izgleda da se nesto desava kad se auto ugasi, u toku voznje ne curi.
E hvala..sad sam se sjetio da si mi vec pisao...zavrsio sam neki dan...za sada ide ok...
nisam primjetio da gubi snagu...izletio sam na babanovac s 110 konja u cetvrtoj ko od sale
kamen spoticanja wrote:
E hvala..sad sam se sjetio da si mi vec pisao...zavrsio sam neki dan...za sada ide ok...
nisam primjetio da gubi snagu...izletio sam na babanovac s 110 konja u cetvrtoj ko od sale
kamen spoticanja wrote:
E hvala..sad sam se sjetio da si mi vec pisao...zavrsio sam neki dan...za sada ide ok...
nisam primjetio da gubi snagu...izletio sam na babanovac s 110 konja u cetvrtoj ko od sale
Nek bude hairli. Pravu stvar si uradio
Lik tvrdi da s rezervoarom u koji stane 33 KM plina mogu preci 500 kilometara...pa budemo vidjeli
drugi profil wrote:Cuj buraz za dubok dzep 200 maraka je nista. Za prosjecan bosanski, opel od 15 godina je mjera, motor 1.6 benzin je luksuz, a razlika za 1100 kilometara mjesecno je 130 maraka na cijeni goriva. Pa ti vidi jel svejedno nasuti 220 ili 80.
Tebi bi bilo bolje da preispitas svoje motive.
Bojim se da živimo u nekim paralelnim svjetovima, pa makar to bili i ovi bosanski. Opel od 15 godina je još malo pa za otpada, a 1.6 je prosjek (da ne kažem početak). Ako tebi na 12-13 hiljada km godišnje treba plin onda traži ili auto koje manje troši ili posao koji se bolje plaća.
drugi profil wrote:Cuj buraz za dubok dzep 200 maraka je nista. Za prosjecan bosanski, opel od 15 godina je mjera, motor 1.6 benzin je luksuz, a razlika za 1100 kilometara mjesecno je 130 maraka na cijeni goriva. Pa ti vidi jel svejedno nasuti 220 ili 80.
Tebi bi bilo bolje da preispitas svoje motive.
Bojim se da živimo u nekim paralelnim svjetovima, pa makar to bili i ovi bosanski. Opel od 15 godina je još malo pa za otpada, a 1.6 je prosjek (da ne kažem početak). Ako tebi na 12-13 hiljada km godišnje treba plin onda traži ili auto koje manje troši ili posao koji se bolje plaća.
Zivimo bracika u paralelnim svjetovima. Ti u nekom svom, a ja u Bosni. Vidi malo statistiku starosti auta u BiH pa ce ti se samo reci sta je auto od 15 godina. Opel za otpada sigurno nije.
Moja plata je prilicno dobra, a samo bi budalas placao 220 maraka nesto sto se moze platiti samo 80. I tako sam ja nasao auto koje manje trosi a ima snage 100 konja. Plus ja kad sjednem.
Da ti kazem da mogu kupiti i novo auto i to bez kredita, ne znaci ti nista, ali necu jer smatram da je to budalastina. Bacanje para. Privlacenje paznje.
Uzivaj u svom, ne potcjenjuj druge i ne odredjuj sta je kome potrebno.
Prodaj Astru, kupi nekog Kadetta E starog 27 godina za 500 maraka i još ti ostane par milja da se navozaš par godina rahat. Eto, takva je tvoja logika.
I opet dolazimo do priče gdje je u računici samo razlika u cijeni litre benzina i litre plina, a svi ostali troškovi se ne plaćaju ili ne postoje, sve bogataši od keša koji im je ostao
Kao što rekoh, upitna je iskrenost pojedinaca...
Iskreno, ali stvarno iskreno, koga briga sto neko sebe laze, ili koga briga sto neko druge laze? Ili, jos bolje, koga briga sto se neko jeftino vozi u novom, starom, ili bilo kakvom autu, na bilo kakav pogon? Udaviste s pricom o tome kako bi nekima bilo bolje da ovo ili ono, ili da nisu ovo ili ono. Ako ima nekih prakticnih savjeta, bujrum, ako nema, opet bujrum.
Ne znam koliku da platu imam nekako mi slatko voziti na plin. Meni je veci problem majstori za plin,serviseri , bar kod nas u Krajini. Ima neki Nuni u Bihacu ,ali tanak bolje receno klasicni ublehas. Polako ganjam Prijedor ,Banja Luka pa eto ako ima ko kakve preporuke dobrodosle su
530i wrote:Prodaj Astru, kupi nekog Kadetta E starog 27 godina za 500 maraka i još ti ostane par milja da se navozaš par godina rahat. Eto, takva je tvoja logika.
I opet dolazimo do priče gdje je u računici samo razlika u cijeni litre benzina i litre plina, a svi ostali troškovi se ne plaćaju ili ne postoje, sve bogataši od keša koji im je ostao
Kao što rekoh, upitna je iskrenost pojedinaca...
Ne znam sto ti uopste repliciram kad se namjerno pravis glup i svaki razgovor vodis u demagogiju. Astra koju vozim ima sav luksuz i bezbjednost koja mi je potrebna. Naravno da postoji prag kad troskovi odrzavanja postaju sve veci i to je vrijeme kad se mijenja auto. Tada cu i ja promijeniti za novije.
Sad mi reci genije koji to jos troskovi postoje koje mi presucujemo ili lazemo sebe, jadnog tebe i druge?
I vec sam ti rekao a sad cu ponoviti: uzivaj u svom, postuj tudje i ne odredjuj sta je drugom mjera.
Ja sam prije 3 godine dao dizela u zamjenu za benzinca i naknadno ugradjen plin. Nisam se pokajao niti jednom. Auto je staro 15 godina ali ja to cuvam i pazim i sigurno je bolji od nekih novijih. Sto "drugi profil" kaze, imam kesa da kupim i novo auto ali mi ne pada na pamet jer sam ja apsolutno zadovoljan s ovim. Jedino mi pada na pamet generaciju noviji model koji bi mogao biti jos daleko jaci. I na kraju, nisam budala da placam gorivo 1,80 po litri kad mogu po 0,66. Svatko ima svoju glavu za razmisljanje i svoju racunicu. Ja sam siguran da je moja racunica sa mojim autom i vise nego dobra.
Nemoj me 100% drzati za rijec, ali mislim da je to Zetec motor sa 66kw. Sad opet ako se ne varam te motore su Yamaha i Mazda razvijali za Ford, i osjetljivi su kada je plin u pitanju. Opet s druge strane konkretno taj tvoj motor je jedan od rijetkih Zetec motora koji ima hidraulicne podizace tako da ce ti ventili uvijek biti u zazorima.
Uglavnom, suma sumarum- slobodno ugradi plin, ali naglasi da ti naprave dobru mapu (koja nije siromasna), i ja bih stavio kapaljku za podmazivanje ventila na taj auto.
U kakvom je stanju inace motor, i koliko je presao?