Ugradnja plina, cijena, papirologija

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Romeo 80
Posts: 4362
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#1526 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Romeo 80 »

bersK wrote:Zna li neko gdje u Sa se može kupiti pp aparat za auto? Na tehničkom su rekli da moram imati to ako je auto LPG.
Ja sam kupio u Vatrosistemima. Aparat ne smije biti manji od 2 kg i moras ga redovno bazdariti svakih 6 mjeseci.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1527 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

bersK wrote:Zna li neko gdje u Sa se može kupiti pp aparat za auto? Na tehničkom su rekli da moram imati to ako je auto LPG.
Kod Darka 30 maraka sa etiketom redovnog servisa ovlastene ustanove. Najpovoljnije koliko ja znam.
Naslovnica
Posts: 27902
Joined: 20/03/2013 15:38

#1528 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

Ima kod Darkoma, mislim da je C klasa, upravo taj koji je potreban, 30KM.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#1529 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Ned071 »

bersK wrote:Zna li neko gdje u Sa se može kupiti pp aparat za auto? Na tehničkom su rekli da moram imati to ako je auto LPG.
Otvorena je ovih dana nova prodavnica. Odmah iznad petrol pumpe u brijescu u safeta zajke. Na samoj raskrsnici...
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#1530 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by O'zone »

Ned071 wrote:
bersK wrote:Zna li neko gdje u Sa se može kupiti pp aparat za auto? Na tehničkom su rekli da moram imati to ako je auto LPG.
Otvorena je ovih dana nova prodavnica. Odmah iznad petrol pumpe u brijescu u safeta zajke. Na samoj raskrsnici...
Ma samo Vatrosistemi preselili u novu zgradu prije su bili gore preko puta
User avatar
the_hooligan_ec
Posts: 336
Joined: 05/04/2014 02:39

#1531 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by the_hooligan_ec »

Dosad ugradjivao u Atiker 2x I zadovoljan sem iskreno dosad nisam nikakvih problema imao sam tog famoznog pokazivaca u kabini ali eto I on poceo normalno raditi sad.
A sto se tice gdje sipam sve moje preporuke Selex pumpa u Hrasnom. Auto je jednostavno nekako prodisalo.Zadnje gdje sam sipao Bp oil pumpa u rajlovcu auto mi je katastrofalno radilo a trosilo ko ludo nikad vise kod njih...
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1532 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

the_hooligan_ec wrote:Dosad ugradjivao u Atiker 2x I zadovoljan sem iskreno dosad nisam nikakvih problema imao sam tog famoznog pokazivaca u kabini ali eto I on poceo normalno raditi sad.
A sto se tice gdje sipam sve moje preporuke Selex pumpa u Hrasnom. Auto je jednostavno nekako prodisalo.Zadnje gdje sam sipao Bp oil pumpa u rajlovcu auto mi je katastrofalno radilo a trosilo ko ludo nikad vise kod njih...
A kod mene bas suprotno. Nikad vise Selex a BP me ćera već 3-4 hiljade kilometara bez problema.
Kod plina sa selexa sam imao problem jer mi se auto gasilo kad tek prebaci na plin i jedva je vukao dok se motor ne zagrije. Dva puta sipao sa razmakom par mjeseci i oba puta isti simptom. Nije to neka tragedija ali me nerviralo.
User avatar
the_hooligan_ec
Posts: 336
Joined: 05/04/2014 02:39

#1533 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by the_hooligan_ec »

drugi profil wrote:
the_hooligan_ec wrote:Dosad ugradjivao u Atiker 2x I zadovoljan sem iskreno dosad nisam nikakvih problema imao sam tog famoznog pokazivaca u kabini ali eto I on poceo normalno raditi sad.
A sto se tice gdje sipam sve moje preporuke Selex pumpa u Hrasnom. Auto je jednostavno nekako prodisalo.Zadnje gdje sam sipao Bp oil pumpa u rajlovcu auto mi je katastrofalno radilo a trosilo ko ludo nikad vise kod njih...
A kod mene bas suprotno. Nikad vise Selex a BP me ćera već 3-4 hiljade kilometara bez problema.
Kod plina sa selexa sam imao problem jer mi se auto gasilo kad tek prebaci na plin i jedva je vukao dok se motor ne zagrije. Dva puta sipao sa razmakom par mjeseci i oba puta isti simptom. Nije to neka tragedija ali me nerviralo.
Nasuo na Bp pun prvo sto mi je pokazivac konstantno pokazivao rezervu,otvorim bocu ono na ventilu ne pokazuje pun. Vozio sam tako 2 sedmice ali najvise sto sam vidio da ne valja iste voznje evo vec god dana sa ovim autom da mi je sad potrosnja izasla na 15l sto nikad :-? a druga stvar danas sa posla auto 1 min u leru radilo pocelo se bukvalno trest par sekundii onda normala. Odem naspem pun na Selex i odvozim nekih 20-ak kilometara auto ko preporodjeno sve funkcionise :-) I nije ovo prvi put da me kod njih nesto zeza oko plina sumnjivi su mi odavno bili al et sto su siipali meni sipali su.Raja dosta hvali sad Petrol i onu u vojkovicima mada nikad dole nisam jos sipao.Za mene sad Samo petrol ,selex i vojkovici dok ne vidim :D
NediM17
Posts: 21653
Joined: 05/11/2009 11:49

#1534 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Ma nema gdje nisam tocio, Petrol je 100% najbolji, medjutim cijenom su bezobrazni.

Nisam imao nikada nikakvih problema gdje god da sam tocio, jedino sto se moze primijetiti jeste da zavisno od kvalitete plina auto ide bolje ili losije.
Trzanja, trokiranja, i slicno, ne nikada.
IcedFlame
Posts: 1238
Joined: 06/11/2003 00:00
Location: Sarajevo

#1535 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by IcedFlame »

Al na Petrolu smrdi plin u PM :-)
Tacno me stid po ovim vrucinama prebaciti na plin. :lol: Ko da vozim bure kiselog kupusa, pomijesano sa miomirisom Miljacke.

Ali bas se osjeti razlika u odnosu na druge pumpe, i vise predjem sa rezervoarom kod njih.
made_in_sarajevo
Posts: 5579
Joined: 06/05/2013 23:05

#1536 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by made_in_sarajevo »

u petak imam termin u Atikeru za ugradnju, eh sad mi u Atikeru kazu da cu novi tehnicki radi plina platiti otprilike upola manje nego standardni tehnicki. jel to istina ili suplja i moram platiti puni tehnicki bez obzira sto sam manje od 2 mjeseca registrova auto?
User avatar
muha_sa
Posts: 128608
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

#1537 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by muha_sa »

made_in_sarajevo wrote:u petak imam termin u Atikeru za ugradnju, eh sad mi u Atikeru kazu da cu novi tehnicki radi plina platiti otprilike upola manje nego standardni tehnicki. jel to istina ili suplja i moram platiti puni tehnicki bez obzira sto sam manje od 2 mjeseca registrova auto?
može bit da ceš platiti samo više--manje neJma šaMse :-)
Naslovnica
Posts: 27902
Joined: 20/03/2013 15:38

#1538 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

Ja sam registrovao auto nekada u avgustu 2016, ugradio plin u septembru, dobio atestni papir, ali nisam išao na vanredni tehnički, tako da mi plin još uvijek nije uveden u saobraćajnu.
Registracija mi je u avgustu ove godine.
Hoće li biti nekih komplikacija da se upisivanje u saobraćajnu uvde u sklopu ove registracije? Nadam se da nije prošao neki rok, da ne postoji neka začkoljica? Plaća li se nešto extra ako uradim ovo u sklopu tehničkog ili ne?
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1539 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Mislim da ima neki rok važenja tih atesta. Ne znam što to niste uradili odmah jer kako kontam troškovi su: atest 175 KM i nova saobraćajna.
Što je vas jednako čeka i sad.
U svakom slučaju, pitaj na nekoj stanici TP jel ti sad treba neki dodatni papir.
Naslovnica
Posts: 27902
Joined: 20/03/2013 15:38

#1540 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

drugi profil wrote:Mislim da ima neki rok važenja tih atesta. Ne znam što to niste uradili odmah jer kako kontam troškovi su: atest 175 KM i nova saobraćajna.
Što je vas jednako čeka i sad.
U svakom slučaju, pitaj na nekoj stanici TP jel ti sad treba neki dodatni papir.
Imam ja uredan atest koji sam dobio uz ugradnju, plaćen 175KM, važi 4-5 godina, veze nemam, nebitno.
Ali, kako i napisah, nisam otišao na vanredni tehnički jer mi je redovni bio nepun mjesec prije toga (izletio cca 850 kmica) + ugradnja plina cca hiljadarka, + nepun mjesec poslije nove zimske gume. Zaista nisam imao para da uradim vanredni tehnički i novu saobraćajnu, bilo je prioritetnijih stvari. I tako mjesec za mjesec, dok sam se malo iskobeljao iz dubioze...dođe nova registracija. :-)
U svakom slučaju, otiću do Šetasa u ovih nekoliko dana da provjerim koliko će da boli.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1541 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Mislim da ćeš platiti samo saobraćajnu.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1542 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Može li mi neko od upućenih reći da li bi Astra J sa 1.6 turbo benzincem od 180KS bila pogodna za plinsku konverziju?
Ima jedna solidna na prodaju, pa se nešto premišljam jer mi je ovaj motor nepoznat, odnosno rijedak je kod nas.

I drugo, desilo mi se neki dan na usponu uz Ivan, upali mi se check engine lampica. I tako se palila i gasila ovisno od broja obrtaja. Iznad 3500 se upali, ispod 3000 se ugasi. Na kraju ostade skroz upaljena. Prije prvog paljenja sam čuo malo čudniji potmuli zvuk iz auspuha, ono kao kad progori.

Isao na dijagnostiku koja kaze da je problem u vezi lambda sonde i da je po misljenju tih majstora to zato što vozim na plin. Kazu ne diraj, nema veze nek gori. E klinac nema veze, porasla potrosnja, a djelomicno i oslabila snaga. Inace se sasvim ok moze voziti da nije te potrosnje. I ostaje taj neki zveketav zvuk iz auspuha, a hećim za auspuhe kaže da nema rupe nigdje.
Mislim prica mi nigdje veze, vozim na plin vec vise od 5 godina i presao 70K sa motorom koji ima ukupno 160K pređenih i sad se upire prstom u plin.
Pitanje je da li je neko od vas imao problem sa lambdom i da li je to fakat cesta pojava?

Motor je opel X16XEL 74 kw / 100 hp. 2000. godiste.
made_in_sarajevo
Posts: 5579
Joined: 06/05/2013 23:05

#1543 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by made_in_sarajevo »

sad sam zvao Autocentar tehničku stanicu i pitao za naknadni tehnicki radi ugradnje plina, kaze covjek ne placa se puni tehnicki nego 27,5KM neke te ovjere papira.
axe22
Posts: 1778
Joined: 11/03/2013 21:21

#1544 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by axe22 »

drugi profil wrote:Može li mi neko od upućenih reći da li bi Astra J sa 1.6 turbo benzincem od 180KS bila pogodna za plinsku konverziju?
Ima jedna solidna na prodaju, pa se nešto premišljam jer mi je ovaj motor nepoznat, odnosno rijedak je kod nas.

I drugo, desilo mi se neki dan na usponu uz Ivan, upali mi se check engine lampica. I tako se palila i gasila ovisno od broja obrtaja. Iznad 3500 se upali, ispod 3000 se ugasi. Na kraju ostade skroz upaljena. Prije prvog paljenja sam čuo malo čudniji potmuli zvuk iz auspuha, ono kao kad progori.

Isao na dijagnostiku koja kaze da je problem u vezi lambda sonde i da je po misljenju tih majstora to zato što vozim na plin. Kazu ne diraj, nema veze nek gori. E klinac nema veze, porasla potrosnja, a djelomicno i oslabila snaga. Inace se sasvim ok moze voziti da nije te potrosnje. I ostaje taj neki zveketav zvuk iz auspuha, a hećim za auspuhe kaže da nema rupe nigdje.
Mislim prica mi nigdje veze, vozim na plin vec vise od 5 godina i presao 70K sa motorom koji ima ukupno 160K pređenih i sad se upire prstom u plin.
Pitanje je da li je neko od vas imao problem sa lambdom i da li je to fakat cesta pojava?

Motor je opel X16XEL 74 kw / 100 hp. 2000. godiste.

Da nije sasuo katalizator?

a provozaj jedan rezervoar na gorivu pa vidi kako ce se ponasati.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1545 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

axe22 wrote:
drugi profil wrote:Može li mi neko od upućenih reći da li bi Astra J sa 1.6 turbo benzincem od 180KS bila pogodna za plinsku konverziju?
Ima jedna solidna na prodaju, pa se nešto premišljam jer mi je ovaj motor nepoznat, odnosno rijedak je kod nas.

I drugo, desilo mi se neki dan na usponu uz Ivan, upali mi se check engine lampica. I tako se palila i gasila ovisno od broja obrtaja. Iznad 3500 se upali, ispod 3000 se ugasi. Na kraju ostade skroz upaljena. Prije prvog paljenja sam čuo malo čudniji potmuli zvuk iz auspuha, ono kao kad progori.

Isao na dijagnostiku koja kaze da je problem u vezi lambda sonde i da je po misljenju tih majstora to zato što vozim na plin. Kazu ne diraj, nema veze nek gori. E klinac nema veze, porasla potrosnja, a djelomicno i oslabila snaga. Inace se sasvim ok moze voziti da nije te potrosnje. I ostaje taj neki zveketav zvuk iz auspuha, a hećim za auspuhe kaže da nema rupe nigdje.
Mislim prica mi nigdje veze, vozim na plin vec vise od 5 godina i presao 70K sa motorom koji ima ukupno 160K pređenih i sad se upire prstom u plin.
Pitanje je da li je neko od vas imao problem sa lambdom i da li je to fakat cesta pojava?

Motor je opel X16XEL 74 kw / 100 hp. 2000. godiste.

Da nije sasuo katalizator?

a provozaj jedan rezervoar na gorivu pa vidi kako ce se ponasati.
Navodno je greška na lambda sondi koja stoji prije katalizatora. A lampa sad gori bio ja na benzinu ili na plinu. A naročito mi se ne isplati sasuti rezervoar benzina. To je pola cijene sonde. Mijenjaću ja lambdu svakako jer mi se ne isplati vozati duže ovako jer će mi gorivo i na plinu pojesti vrijednost cijelog tog servisa za 3000 kilometara. Više me zanima jel ova priča da je plin kriv za tu grešku zaista sa osnovom ili je to standardno nepoznavanje ili nepovjerenje prema LPG konverzijama.
NediM17
Posts: 21653
Joined: 05/11/2009 11:49

#1546 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

drugi profil wrote:Može li mi neko od upućenih reći da li bi Astra J sa 1.6 turbo benzincem od 180KS bila pogodna za plinsku konverziju?
Ima jedna solidna na prodaju, pa se nešto premišljam jer mi je ovaj motor nepoznat, odnosno rijedak je kod nas.

I drugo, desilo mi se neki dan na usponu uz Ivan, upali mi se check engine lampica. I tako se palila i gasila ovisno od broja obrtaja. Iznad 3500 se upali, ispod 3000 se ugasi. Na kraju ostade skroz upaljena. Prije prvog paljenja sam čuo malo čudniji potmuli zvuk iz auspuha, ono kao kad progori.

Isao na dijagnostiku koja kaze da je problem u vezi lambda sonde i da je po misljenju tih majstora to zato što vozim na plin. Kazu ne diraj, nema veze nek gori. E klinac nema veze, porasla potrosnja, a djelomicno i oslabila snaga. Inace se sasvim ok moze voziti da nije te potrosnje. I ostaje taj neki zveketav zvuk iz auspuha, a hećim za auspuhe kaže da nema rupe nigdje.
Mislim prica mi nigdje veze, vozim na plin vec vise od 5 godina i presao 70K sa motorom koji ima ukupno 160K pređenih i sad se upire prstom u plin.
Pitanje je da li je neko od vas imao problem sa lambdom i da li je to fakat cesta pojava?

Motor je opel X16XEL 74 kw / 100 hp. 2000. godiste.
Gledao sam i ja tu Astru na OLX-u, ali troma je za svoju snagu (kazem u odnosu na snagu, auto u svakom slucaju ide kao metak, budi siguran).
Mislim da je motor nastao iz dobro poznatog Opelovog 1.6 16v, na koji je "samo nasarafljen turbo".
Sto se tice ubrizgavanja, plin se moze ugraditi na nju bez problema. Sve je standardno, jedino treba veci isparivac zbog snage, ali to nije nikakav problem.
Ipak, za razliku od mnogih turbaka, nazalost nema hidraulicne podizace ventila, nego su mehanicki. Tako da bi u principu bilo pozeljno staviti Flashlube (ili neku drugu mazalicu ventila) i ventile provjeravati svakih 30 hiljada, i po potrebi ih stelovati.
Pretpostavljam da su zazori rijeseni pomocu plocica ventila, jer ima auta gdje je sama solja ventila, i onda je nastelovati ventil ili ekstremno skupo, ili se solja mora brusiti i karabudziti.
Cak nasa raja brusi i plocice ventila s donje strane, ali to je cisti ciganluk.

Vezano za tvoj problem, da je plin frisko ugradjen, rekao bih da je problem u plinskoj mapi, ali ovako, ne vjerujem. Jedino ako ti nesto frisko nistu "podesili".
Da, vrlo moguce da je lambda crkla, i nije to neka rijetkost.

Probaj par stotina km voziti iskljucivo na benzin, pa vidi hoce li se auto unormaliti (pod ovim mislim na zdrav rad, i ugasenu CE lampicu), ako se unormalni, onda je naravno negdje problem u plinskoj instalaciji.
Throttle
Posts: 12974
Joined: 10/06/2016 12:35

#1547 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Throttle »

Skini klemu na10-15minuta bar, mozda i duze. Vrati klemu, trebalo bi ocistit gresku, provozaj na benzin u svim rezimima voznje i vidi hoce li palit lampu. Ako upali onda je do sonde, ili do smjese.. ako ne upali onda je zbog plina..
Klemu skini ako imas kodove za plejer il stosta drugo ako imas ubaceno naknadno.. ili nek ti ponište gresku na dijagnostici i onda probaj ovo a voznjom na benzin
P. S. Ako je do plina, trebalo bi izbacit gresku daje smjesa siromasna ili bogata, cesce ovo prvo.. ako je izbacilo nesto drugo onda bi moglo bit do sonde
NediM17
Posts: 21653
Joined: 05/11/2009 11:49

#1548 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

P0171 System too lean ako je plinska smjesa siromasna...

Ne znam da li skidanje kleme resetuje bezn. mapu na fabricke postavke...
Najbolje mu je da voza par stotina km na benzin i vidi sta ce se desavati.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1549 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Greška je bila nizak napon grijanja sonde 1. Ne znam šifru, nisam zapamtio.
Brisane su greške na dijagnostici, ali se odmah po paljenju motora lampica odmah upalila.
Ugasiću plin danas pa ću vozati do subote na benzin, kada imam zakazano kod majstora.
NediM17
Posts: 21653
Joined: 05/11/2009 11:49

#1550 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

To ti je onda 99.9% samo do sonde i nista drugo. Nema veze ni sa plinom ni sa benzinom, ali mozes probati odvoziti par stotina km na benzin, nece skoditi u svakom slucaju, da malo i benzinske dizne odrade.
Post Reply