Ja ko golf...Throttle wrote:Pojacas radio i ne cujes kuckanje
Ma jok, to nije rješenje.
Ne pomaže ni Hüsker Dü, vjerujte mi...
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Ja ko golf...Throttle wrote:Pojacas radio i ne cujes kuckanje
Ja na astri g 1,6 16V 74 kW prešao na najobičnijem sekventu već 70K. Imam čak dojam da motoru prija plin. Ulje nikad nije potpuno crno, čak i kad ga mijenjam poslije 15K (godišnja kilometraža). Snaga auta je tu negdje, kad bih se trkao mozda bih primjetio da mi fali koji kilovat.LorusLeo wrote:Pozdrav ljudi, namjeravam da kupim auto s plinom, ali mi neki poznanici na moji izjavu da zelim 1.6 motor rekose nemoj nista ispod 2.0 jer se na motorima manje zapremine brzo trose neki klipovi i cilindri i crkne motor. Da li je to istina i da li ste vi culi nesto o tome?
preludezalude wrote:Nema opcije da naspes tekucinu u rezervoar. Ako i ode dizna, ona je jeftina skroz. Ja sam sa svojom plinskom instalacijom presao oko 70 000 KM i do sada mi je samo otisla membrana u jednom isparivacu i ona je 15KM.
Mogu se cistiti, ali ne pomocu aditiva u rezervoaru.Naslovnica wrote:Pretpostavljam da ne postoji način da se plinske dizne čiste na principu benzinskih, tekućina u rezervoar i to.
Jedino skidanje, čišćenje ili zamjena?
Kontam da nije šta izmišljeno...
Glupost zesca. Ali ako imas ganjati auto sa plinom, uvijek je bolje kupiti auto hidropodizacima, nego bez njih.LorusLeo wrote:Pozdrav ljudi, namjeravam da kupim auto s plinom, ali mi neki poznanici na moji izjavu da zelim 1.6 motor rekose nemoj nista ispod 2.0 jer se na motorima manje zapremine brzo trose neki klipovi i cilindri i crkne motor. Da li je to istina i da li ste vi culi nesto o tome?
Jarane, nema gdje ne kucka, samo nije red smijati se tuđoj nevolji...drugi profil wrote:Još samo da ne kucka nešto u gepeku....
Ama što si na kraj srca. Kakva ti je to nevolja što imaš zvučne efekte koji su bezopasni? Upališ radio i vozdra.Naslovnica wrote:Jarane, nema gdje ne kucka, samo nije red smijati se tuđoj nevolji...drugi profil wrote:Još samo da ne kucka nešto u gepeku....
Jarane, imam ja itekako smisla za humor, ali mi fakat nije do smijeha u ovakvim situacijama.drugi profil wrote:Ama što si na kraj srca. Kakva ti je to nevolja što imaš zvučne efekte koji su bezopasni? Upališ radio i vozdra.Naslovnica wrote:Jarane, nema gdje ne kucka, samo nije red smijati se tuđoj nevolji...drugi profil wrote:Još samo da ne kucka nešto u gepeku....
I kod mene nešto ispod table povremeno struže isto kao motor od brisača. Upalim radio i problem rješen.
Nevolja je kad čovjeku rikne motor ili neki vitalni dio, a ti jadiš zbog kuckanja plovka.
I povrh svega nemaš smisla za humor.
Ja ne vidjeh taj aparat kada su meni radili servis, možda štede na baterijama...drugi profil wrote:Nabavili su sad aparat za detekciju plina. Nema više potrebe za sapunicom.
Nešto ovako:
O tome i ja pričam.damke71 wrote:Svako 10 k mjenjaju se oba filtera po cjeni 30 km, inace sto neko rece, tamo neznaju vise gdje udaraju od posla, tako da nemaju vremena da se posvete kakvom problemu ozbiljnije i uglavnom to propuste samo kroz sake,u dva auta sam ugradjivao kod njih i mogu rec da su slampavi, uvjek neka selna nije stegnuta,neko gumeno crijevo se tare o metal pa ce za po godine da propisa,meni se filter naslanjao na isparivac i od trenja se probusio,rupica ko igla,al udavi plin u kabini , onda mi je onaj njegov krupni radnik mjenjao filter drugom prilikom, pa my je spalo crijevo iberlaufa sa usisne,a da nije primjetio, eto meni CE lampice... sreca pa sam ga gledao kako cupa svezanj kablova ko ludak, pa sam malo pogledao okolo i nasao spadnuto crijevce. .moras sve pregledat nakon njih,rado bih isao nekom drugom,ako raja preporuci...pozzzzNaslovnica wrote:Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Ja eto vozim kerove. Smanji ba sekiraciju. Ako ti ne znaš, pitaj nekog ko zna je li ti sigurnost ugrožena od izvora tog zvuka i opusti se.Naslovnica wrote: Jarane, imam ja itekako smisla za humor, ali mi fakat nije do smijeha u ovakvim situacijama.
Porediš zvuk koji dopire iz područja brisača sa zvukom koji dopire iz područja plinskog rezervoara, a taj zvuk se ranije nije javljao?!
Otkud ti ili ja znamo da li su ti zvučni efekti bezopasni ili nisu, otkud znaš da li je plovak ili nije, a ti ih nisi ni čuo. Valjda je jebeni plovak trebao da se čuje uvijek, a ne da počne kuckati nakon 20k km?! Da li se otkačio (pokazivač radi kako je radio), da li se razlabavio, da li je uopšte plovak? Ja vozim porodicu u autu, valjda je normalno da budem zabrinut a ne da odvrnem Enter Sandman i prst u uho.
Pusti se ba šuplje i trolovanja, ako nemaš šta suvislo da kažeš prestani mi se obraćati s ovom vrstom komentara na ovoj temi.
Hvala na razumijevanju i nemoj se ljutiti ako te moj odgovor vrijeđa, nije mi do zajebancije.
Tako ja jednom prije rata htio da očistim dizne na karburatoru i sjebo plovak, a da nisam ni skontao da sam ga naopako postavio.aktivacija wrote:Nadjem na netu video kako se ciste dizne. Zavrnem bocu, skinem dizne, ocistim, vratim i sad nece da radi na plin. Ponasa se kao da je prekinut dotok plina. Hoce li se ovo moci rijesiti stelovanjem dizni, jer sam nasao video, da postoji to stelovanje
Zna li mozda neko cijenu stelovanja?