Ugradnja plina, cijena, papirologija
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 43
- Joined: 11/03/2017 20:15
#1376 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Hvala ljudi na info. Znate li kako ide plin u Megana III? Dvoumim se izmedju II i III. Volio bih malo mozda novije...al opet
-
- Posts: 21690
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1377 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Odlicno. Moja ti je preporuka 1.6 16v 110ks, 6 brzina. Fenomenalan auto, a motor za plin dusu dao.
U porodici imam Megana 3 1.6 16v 100ks. U godini i po 45 hiljada na plin, ukupno 85 hiljada na satu, nikad nikakvih problema.
U porodici imam Megana 3 1.6 16v 100ks. U godini i po 45 hiljada na plin, ukupno 85 hiljada na satu, nikad nikakvih problema.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1378 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
hajte pomoc komsiji. nasao octaviju mk1, 2.0. u dobrom je stanju auto, cijena bas povoljna. kakav je motor i kako podnosi plin? ugradjivao bi kod nekog njegosa, urosa, kako li se vec zove u istocnom sarajevu?
-
- Posts: 21690
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1379 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne znam kakav je motor inace, ali za plin je dobar sigurno.
Motor 8 ventila, hidropodizaci. Za plina dusu dao.
Motor 8 ventila, hidropodizaci. Za plina dusu dao.
-
- Posts: 43
- Joined: 11/03/2017 20:15
#1380 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Da li neko ima iskustva za ugradnjom plina u firmi Plinpromet u Zenici? Da li su pouzdani? Kakve su cijene i usluga?
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1381 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
E hvala ti. Ode covjek u subotu s majstorom pazarit. 4x4 karavan 2004 godina. Sest milja. Nije losa ponudaNediM17 wrote:Ne znam kakav je motor inace, ali za plin je dobar sigurno.
Motor 8 ventila, hidropodizaci. Za plina dusu dao.
-
- Posts: 13014
- Joined: 10/06/2016 12:35
#1382 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ni za zivu glavuLorusLeo wrote:Da li neko ima iskustva za ugradnjom plina u firmi Plinpromet u Zenici? Da li su pouzdani? Kakve su cijene i usluga?
Meni sprzili procesor plina iako je plin bio u garanciji, uvalili mi neki isto pokvaren al radio je na benzin, 4 mjeseca ih ganjao da mi zamijene procesor koji su oni razvalili
Najtuznije je sto sam otisao da mi ponovo naprave konus na mjestu gdje crijevo iz tanka ulazi u isparivac, ja dosao, lik izvadio filtere
Hajd, uradi i servis, moglo jos par hiljada al nema veze, zavrsi i to... Spoji laptop, srusi mu se softver, resetova laptop, auto poce trokirat, gasit se na benzinu, na plinu nece ni da cuje
Pitaju mene, kako si dosao kad ti auto ovako radi?! Rekoh, biciklom dosao
5x isao da mi rijese procesor, hiljadu izgovora.. poslije skoro 5 mjeseci dobijem procesor...auto ne radi kako je radilo na plinu al ko ih j.
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1383 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
-
- Posts: 5628
- Joined: 07/03/2012 00:09
#1384 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne mijenjaju se ti filteri na istoj kilometrazi. Koliko se ja sjecam...filter mokre faze se mijenja na 10 000 a filter suhe faze na 30 000 km. Posto je nas plin prilicno prljav onda taj interval skratis. Mislim da je trebao da i dijagnostikom prekontrolise da li je sve u redu i da li ima nekih memorisanih gresaka. To je sve do servisa koliko drzi do svog rada i ugleda.
PS
Sad sam bas provjerio u papirima sta se radi na tom servisu na 10 000, koji se zove "periodicna inspekcija"
1. Provjera svih spojeva
2. Zamjena filtera
3. Spajanje na dijagnostiku i iscitavanje parametara
PS
Sad sam bas provjerio u papirima sta se radi na tom servisu na 10 000, koji se zove "periodicna inspekcija"
1. Provjera svih spojeva
2. Zamjena filtera
3. Spajanje na dijagnostiku i iscitavanje parametara
Last edited by preludezalude on 16/03/2017 19:02, edited 1 time in total.
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1385 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Na onom prvom na 1k i na 10k su ga prikopčali na comp, sada ništa.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#1386 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kod Darke je u zadnje vrijeme ludnica uvijek je bruka vozila ispred i na žalost počelo se dosta "fušerit" ono da te skine sa dnevnog reda. Moja dva odlaska za redom su bila takva da sam prvi put dobio info da je isparivač pri kraju da se mora mjenjati i da eto razmislim o tome jer će me ostaviti na cjedilu a posjeta iza te mi je od drugog rečeno da je isparivač dobar ali da su mi otišle dizne i onda mi je govorio da osluškujem kako treće dizna čudno cakće (meni svaka cakće isto ) te nije mogao odraditi rekalibraciju dizni.Naslovnica wrote:Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Jbga skoro kompletno Sarajevo radi plin kod njih i da imaju još 5 garaža bilio bi uvijek puno, prevelik zalogaj imaju u ustima i nikako ni da ga progutaju ni ispljunu. Trpe i radnici a trpe i klijenti...
- mobsterc
- Posts: 2322
- Joined: 01/04/2007 21:57
- Location: Sarajevo
#1387 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Isto tako, kod nas se pogresno tumaci taj njihov servisni interval 10000... Ne moze to biti isto za sva auta. Ako moje auto trosi 10l a tvoje 20l skontaj koliko koji filter mora 'oprati' za 10000 kilometara.
Ti znaci moras mijenjati na 5 ako ja mijenjam na 10k. Ili 7.5 ako ti auto trosi 15
Ti znaci moras mijenjati na 5 ako ja mijenjam na 10k. Ili 7.5 ako ti auto trosi 15
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1388 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Meni po računici uzima 8l/100km plina (80% autoput), brzina do 120km/h.
Apsolutno stoji to za odnos potrošnje i kilometraže.
Vidim pored imaju temelji za još 2-3 boksa, ali moraš imati dovoljno i radnika, i to stručnih radnika.
Apsolutno stoji to za odnos potrošnje i kilometraže.
Vidim pored imaju temelji za još 2-3 boksa, ali moraš imati dovoljno i radnika, i to stručnih radnika.
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1389 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
JA sam prešao tek oko 22k na plinu.O'zone wrote:Kod Darke je u zadnje vrijeme ludnica uvijek je bruka vozila ispred i na žalost počelo se dosta "fušerit" ono da te skine sa dnevnog reda. Moja dva odlaska za redom su bila takva da sam prvi put dobio info da je isparivač pri kraju da se mora mjenjati i da eto razmislim o tome jer će me ostaviti na cjedilu a posjeta iza te mi je od drugog rečeno da je isparivač dobar ali da su mi otišle dizne i onda mi je govorio da osluškujem kako treće dizna čudno cakće (meni svaka cakće isto ) te nije mogao odraditi rekalibraciju dizni.Naslovnica wrote:Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Jbga skoro kompletno Sarajevo radi plin kod njih i da imaju još 5 garaža bilio bi uvijek puno, prevelik zalogaj imaju u ustima i nikako ni da ga progutaju ni ispljunu. Trpe i radnici a trpe i klijenti...
Kako se manifestuje to "isparivač ti je pri kraju" i slična stanja?
Meni jedino što se promijenilo je da mi je prije nekoliko hiljada počelo da kucka u plinskom rezervoaru, kada ga tek naspem, isto kao neko iznutra kucka nečim. Kaže mi ovaj na servisu da je to plovak, da on kucka, pitam ja kako sada kucka, a prije nije kuckao, gleda me mutavo. Kada odem na slijedeći servis ako ovo kuckanje ne prestane, tražiću da rješavaju kako znaju.
Fakat sam razočaran...
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66212
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#1390 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
I ja sam kod njih ugradio i sta znam, dok je redovno odrzavanje nema problema. Kad krenu zajebi dosta komplikuju. Plus stavljaju smecarske selne pa curka antifrizThrottle wrote:Ni za zivu glavuLorusLeo wrote:Da li neko ima iskustva za ugradnjom plina u firmi Plinpromet u Zenici? Da li su pouzdani? Kakve su cijene i usluga?
Meni sprzili procesor plina iako je plin bio u garanciji, uvalili mi neki isto pokvaren al radio je na benzin, 4 mjeseca ih ganjao da mi zamijene procesor koji su oni razvalili
Najtuznije je sto sam otisao da mi ponovo naprave konus na mjestu gdje crijevo iz tanka ulazi u isparivac, ja dosao, lik izvadio filtere
Hajd, uradi i servis, moglo jos par hiljada al nema veze, zavrsi i to... Spoji laptop, srusi mu se softver, resetova laptop, auto poce trokirat, gasit se na benzinu, na plinu nece ni da cuje
Pitaju mene, kako si dosao kad ti auto ovako radi?! Rekoh, biciklom dosao
5x isao da mi rijese procesor, hiljadu izgovora.. poslije skoro 5 mjeseci dobijem procesor...auto ne radi kako je radilo na plinu al ko ih j.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#1391 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Plovak kucka posebno u "bojler" bocama. Kod mene se isto tako čuje doduše ja sam primijetio da "zvoni" kad udari samo kad je boca prazna a ne puna...E čuj razočaranNaslovnica wrote:JA sam prešao tek oko 22k na plinu.O'zone wrote:Kod Darke je u zadnje vrijeme ludnica uvijek je bruka vozila ispred i na žalost počelo se dosta "fušerit" ono da te skine sa dnevnog reda. Moja dva odlaska za redom su bila takva da sam prvi put dobio info da je isparivač pri kraju da se mora mjenjati i da eto razmislim o tome jer će me ostaviti na cjedilu a posjeta iza te mi je od drugog rečeno da je isparivač dobar ali da su mi otišle dizne i onda mi je govorio da osluškujem kako treće dizna čudno cakće (meni svaka cakće isto ) te nije mogao odraditi rekalibraciju dizni.Naslovnica wrote:Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Jbga skoro kompletno Sarajevo radi plin kod njih i da imaju još 5 garaža bilio bi uvijek puno, prevelik zalogaj imaju u ustima i nikako ni da ga progutaju ni ispljunu. Trpe i radnici a trpe i klijenti...
Kako se manifestuje to "isparivač ti je pri kraju" i slična stanja?
Meni jedino što se promijenilo je da mi je prije nekoliko hiljada počelo da kucka u plinskom rezervoaru, kada ga tek naspem, isto kao neko iznutra kucka nečim. Kaže mi ovaj na servisu da je to plovak, da on kucka, pitam ja kako sada kucka, a prije nije kuckao, gleda me mutavo. Kada odem na slijedeći servis ako ovo kuckanje ne prestane, tražiću da rješavaju kako znaju.
Fakat sam razočaran...
Ne razmišljaj o isparivaču to se ne kvari tako lako. Membrane se u njemu troše ali trebaš pregurat 100k kilometara a moj je pregurao negdje oko 150k km.
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1392 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Kod mene je boca umjesto rezervnog.
A što se tiče razočaranja, više se odnosi na razočarenje kada slava i pare udare u glavu, pa počnu da fušere i da rade tandara-mandara.
Jbga, oni žive od mušterija, mora se mušterija i poštovati i imati profesionalan pristup ako želiš da je zadržiš.
Ja sam vezan garancijom, ali ću na slijedećem servisu insistirati da ne budu površni i da detaljno sve pregledaju.
Ustvari, nazvaću ranije pa provjeriti šta da li se mijenjaju oba filtera i šta se sve podrazumijeva da se uradi na tom servisu, pa ćemo vidjeti da li će i uraditi.
Jebote, 30km za zamjenu filtera koji vrijedi max 2KM u veleprodaju?! De makar malo nešto uradi da se fakat ne osjećam prevarenim.
A što se tiče razočaranja, više se odnosi na razočarenje kada slava i pare udare u glavu, pa počnu da fušere i da rade tandara-mandara.
Jbga, oni žive od mušterija, mora se mušterija i poštovati i imati profesionalan pristup ako želiš da je zadržiš.
Ja sam vezan garancijom, ali ću na slijedećem servisu insistirati da ne budu površni i da detaljno sve pregledaju.
Ustvari, nazvaću ranije pa provjeriti šta da li se mijenjaju oba filtera i šta se sve podrazumijeva da se uradi na tom servisu, pa ćemo vidjeti da li će i uraditi.
Jebote, 30km za zamjenu filtera koji vrijedi max 2KM u veleprodaju?! De makar malo nešto uradi da se fakat ne osjećam prevarenim.
-
- Posts: 21690
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1393 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja mijenjam oba filtera svakih 10.000km, kompjuter mi je odlicno podesen ukljucujuci i mapu, i meni je pravo drago kad ga ne skopcaju, a svaki put inzistiraju da skopcaju.
Odmah po ugradnji kompjuter su mi stimali majstori koji su ugradjivali, i poslije par hiljada zviznu check engine lampicu, greska "P0171 System Too Lean". Nakon toga sam gledao da uhvatim Darka licno, i covjek mi je slozio mapu odlicno. Trimovi su mi u plusu 5-7% sto znaci da je mapa malo siromasna, ali to je i dalje super, na 25% se pali CE lampica.
Isto tako na Meganu kojeg imam u porodici, mapu je stimao neko od majstora, i nije nista valjala (vrlo brzo CE lampica, ista greska "P0171, System Too Lean".. Poslije toga Darko licno nastimao, i mapa je skoro savrsena, LTFT trim je u plusu oko 3%.
Bravo za Darku, fakat je majstor i po. Darkom je generalno dobar servis, ali nijedan od majstora nema ni pola znanja koje ima Darko (bar sto se softvera tice), covjek je zaista doktor!
Sto se tice isparivaca, meni se Zavoli Zeta zacepio poslije 15 hiljada na plinu (da, plin nam je pun garezi i smeca). Cim puknes pun gas, jace ubrzanje, odmah salta na benzin. Otvoren, ociscen, od tada jos 25 hiljada bez problema.
Sto se tice kuckanja u boci, zaista nisam primijetio, cak mi i mjerac od prvog dana radi bez greske (ovdje je cesto greska sto se u ECU ne podesi dobar spektar otpora, pa onda cesto pokazuje stalno punu ili praznu bocu).
I @Naslovnica, ne znam bas za filtere sta bih ti rekao. Onaj tecne faze (prvi, mali) jeste par maraka, ali onaj gasne faze, kod mene je original Zavoli sa kucistem, cisto sumnjam da ga i oni dobiju ispod 10ak KM.
U odnosu na ustedu koju plin donosi, halal bilo. Bolje redovno mijenjati te filtere, i davati po 30KM, nego da pocne prebacivati na benzin u pola frke jer se zacepio, ili gora opcija da se raspe pa sjebe dizne.
Odmah po ugradnji kompjuter su mi stimali majstori koji su ugradjivali, i poslije par hiljada zviznu check engine lampicu, greska "P0171 System Too Lean". Nakon toga sam gledao da uhvatim Darka licno, i covjek mi je slozio mapu odlicno. Trimovi su mi u plusu 5-7% sto znaci da je mapa malo siromasna, ali to je i dalje super, na 25% se pali CE lampica.
Isto tako na Meganu kojeg imam u porodici, mapu je stimao neko od majstora, i nije nista valjala (vrlo brzo CE lampica, ista greska "P0171, System Too Lean".. Poslije toga Darko licno nastimao, i mapa je skoro savrsena, LTFT trim je u plusu oko 3%.
Bravo za Darku, fakat je majstor i po. Darkom je generalno dobar servis, ali nijedan od majstora nema ni pola znanja koje ima Darko (bar sto se softvera tice), covjek je zaista doktor!
Sto se tice isparivaca, meni se Zavoli Zeta zacepio poslije 15 hiljada na plinu (da, plin nam je pun garezi i smeca). Cim puknes pun gas, jace ubrzanje, odmah salta na benzin. Otvoren, ociscen, od tada jos 25 hiljada bez problema.
Sto se tice kuckanja u boci, zaista nisam primijetio, cak mi i mjerac od prvog dana radi bez greske (ovdje je cesto greska sto se u ECU ne podesi dobar spektar otpora, pa onda cesto pokazuje stalno punu ili praznu bocu).
I @Naslovnica, ne znam bas za filtere sta bih ti rekao. Onaj tecne faze (prvi, mali) jeste par maraka, ali onaj gasne faze, kod mene je original Zavoli sa kucistem, cisto sumnjam da ga i oni dobiju ispod 10ak KM.
U odnosu na ustedu koju plin donosi, halal bilo. Bolje redovno mijenjati te filtere, i davati po 30KM, nego da pocne prebacivati na benzin u pola frke jer se zacepio, ili gora opcija da se raspe pa sjebe dizne.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#1394 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Znas li ti cemu sluzi radio u autu?Naslovnica wrote:JA sam prešao tek oko 22k na plinu.O'zone wrote:Kod Darke je u zadnje vrijeme ludnica uvijek je bruka vozila ispred i na žalost počelo se dosta "fušerit" ono da te skine sa dnevnog reda. Moja dva odlaska za redom su bila takva da sam prvi put dobio info da je isparivač pri kraju da se mora mjenjati i da eto razmislim o tome jer će me ostaviti na cjedilu a posjeta iza te mi je od drugog rečeno da je isparivač dobar ali da su mi otišle dizne i onda mi je govorio da osluškujem kako treće dizna čudno cakće (meni svaka cakće isto ) te nije mogao odraditi rekalibraciju dizni.Naslovnica wrote:Ima li ko da je ugradio i da servisira lpg kod Darkoma?
Ja sam neki dan bio na 20k servisu (svakih 10k obavezan).
Koliko sam uspio da skontam, zamijenili mi samo 1 filter, onaj metalni. Ima i nekakav drugi, njega izvadili, malo nešto kuckali, ispuhali i vratili na mjesto!?
Zar ne bi trebala oba filtera da se mijenjaju svakih 10k?
Naravno, uredno su naplatili 30KM.
Općenito mislim da daju vrlo malo pažnje nakon ugradnje.
Pitam ih ja treba li pregledati, spojiti na kompjuter? Kaže je li ti troši više, da li ima problema? Nema. Onda ne treba ništa. Prošli put nakin zamjene filtera na 10k onaj gledao sapunicom da ne pušta gdje, sada ni to.
Pomalo sam razočaran...
Jbga skoro kompletno Sarajevo radi plin kod njih i da imaju još 5 garaža bilio bi uvijek puno, prevelik zalogaj imaju u ustima i nikako ni da ga progutaju ni ispljunu. Trpe i radnici a trpe i klijenti...
Kako se manifestuje to "isparivač ti je pri kraju" i slična stanja?
Meni jedino što se promijenilo je da mi je prije nekoliko hiljada počelo da kucka u plinskom rezervoaru, kada ga tek naspem, isto kao neko iznutra kucka nečim. Kaže mi ovaj na servisu da je to plovak, da on kucka, pitam ja kako sada kucka, a prije nije kuckao, gleda me mutavo. Kada odem na slijedeći servis ako ovo kuckanje ne prestane, tražiću da rješavaju kako znaju.
Fakat sam razočaran...
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1395 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ne kontam, kakvo ti je to pitanje?
-
- Posts: 43
- Joined: 11/03/2017 20:15
#1396 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Pozdrav ljudi, namjeravam da kupim auto s plinom, ali mi neki poznanici na moji izjavu da zelim 1.6 motor rekose nemoj nista ispod 2.0 jer se na motorima manje zapremine brzo trose neki klipovi i cilindri i crkne motor. Da li je to istina i da li ste vi culi nesto o tome?
-
- Posts: 5628
- Joined: 07/03/2012 00:09
#1397 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ma glupost.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#1398 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
drugi profil wrote:
Znas li ti cemu sluzi radio u autu?
-
- Posts: 27928
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1399 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Ja vas opet ne kontam, da li bi to trebala da bude nekakva šala ili šta?!O'zone wrote:drugi profil wrote:
Znas li ti cemu sluzi radio u autu?
-
- Posts: 13014
- Joined: 10/06/2016 12:35
#1400 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija
Pojacas radio i ne cujes kuckanje