Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naslovnica wrote:motor koji savršeno podnosi plin. Trebate znati koji motori nemaju ama baš nikakvih problema sa plinom
a koji to ne podnose i imaju problema s plinom?sta to motor podnosi?plin tezi 300 kg ?svaki motor koji radi na benzin radi isto i na plin .stalno neka supljara....
benzin razgradjuje ulje, nije mastan i ne podmazuje nista, naprotiv, pravi stetu po tom pitanju.
gas takodje nije mastan ali ne razgradjuje ulje i time cini dobro motoru i produzava vijek trajanja.
kapalice, mazalice ili kako ih zovete je ulje viskoziteta oko 30 (dvotaktol) koji takodje ne podmazuje ventile, da pomalo ali to nije primarna funkcija. ulje je gorivo (sagorijeva) ali teze i pravi cadj sto je ugljik koji pojacava otpornost sjedista ventila koja ustvari stradaju. ventil na kraju izgori ali je to posljedica stanjenog sjedista. ujedno ulje obogacuje smjesu i smanjuje temperaturu izgaranja. temperatura izgaranja gasa je nesto malo visa od benzina, ni blizu kako se misli i pogrešno pise. temperatura izduvnih gasova je nesto drugo i posljedica ili lose smjese ili neispravnih komponenti.
gas nije stetan za motor i sasvim sigurno je ekonomski isplativ uz naravno ekolosku komponentu.
Ja sam htio da uzmem Corollu sa vvti, ali sam se preko interneta uvjerio da zaista puno ljudi ne preporučuje stavljanje plina na vvti motore. Pojedini Fordovi motori također imaju problem s plinom. Da ne nabrajam dalje.
U pitanju su problemi s ventilima.
Ako su lagali mene i ja lažem vas.
bitanga_sa_otesa wrote:
a koji to ne podnose i imaju problema s plinom?sta to motor podnosi?plin tezi 300 kg ?svaki motor koji radi na benzin radi isto i na plin .stalno neka supljara....
benzin razgradjuje ulje, nije mastan i ne podmazuje nista, naprotiv, pravi stetu po tom pitanju.
gas takodje nije mastan ali ne razgradjuje ulje i time cini dobro motoru i produzava vijek trajanja.
kapalice, mazalice ili kako ih zovete je ulje viskoziteta oko 30 (dvotaktol) koji takodje ne podmazuje ventile, da pomalo ali to nije primarna funkcija. ulje je gorivo (sagorijeva) ali teze i pravi cadj sto je ugljik koji pojacava otpornost sjedista ventila koja ustvari stradaju. ventil na kraju izgori ali je to posljedica stanjenog sjedista. ujedno ulje obogacuje smjesu i smanjuje temperaturu izgaranja. temperatura izgaranja gasa je nesto malo visa od benzina, ni blizu kako se misli i pogrešno pise. temperatura izduvnih gasova je nesto drugo i posljedica ili lose smjese ili neispravnih komponenti.
gas nije stetan za motor i sasvim sigurno je ekonomski isplativ uz naravno ekolosku komponentu.
Ja sam htio da uzmem Corollu sa vvti, ali sam se preko interneta uvjerio da zaista puno ljudi ne preporučuje stavljanje plina na vvti motore. Pojedini Fordovi motori također imaju problem s plinom. Da ne nabrajam dalje.
U pitanju su problemi s ventilima.
Ako su lagali mene i ja lažem vas.
Imao ja nekada RAV-a 2.0 vvti na plin. Nikakvih problema nikada nije bilo. Doduše, imao sam onaj vakuumski Lube sistem.
Ali, šta me je natjeralo da napišem ovaj post je u stvari sječanje na Bitangin pogled pun gađenja kada je poodavno vidio plinsku instalaciju u mom autu
No, vremena se mijenjaju, jedino se stamenito drži koljega 530i u svojoj upornosti u nepriznavanju plina kao eko na kvadrat goriva (ekološki i ekonomski).
Me_again wrote:
Ali, šta me je natjeralo da napišem ovaj post je u stvari sječanje na Bitangin pogled pun gađenja kada je poodavno vidio plinsku instalaciju u mom autu
.
s gadjenjem sam samo gledao plin na nekim autima na koje on ne ide nikako...fiat 132,fiat 124 spider,prvi modeli stojadina i jos neki oldtimeri na kojima su probusili karburatore da umetnu diznu...mada me i to briga ,nek radi ko sta hoce sa svojim autom
Me_again wrote:
No, vremena se mijenjaju, jedino se stamenito drži koljega 530i u svojoj upornosti u nepriznavanju plina kao eko na kvadrat goriva (ekološki i ekonomski).
Pazi, ekološki jeste i u to nema sumnje.
Jeste i ekonomski, samo ne uvijek i ne svakome.
Kao što napisa bitanga ranije...teško je naći normalnog, dobrog mehaničara. Zato jednostavnost ima svoju prednost...
Me_again wrote:
No, vremena se mijenjaju, jedino se stamenito drži koljega 530i u svojoj upornosti u nepriznavanju plina kao eko na kvadrat goriva (ekološki i ekonomski).
Pazi, ekološki jeste i u to nema sumnje.
Jeste i ekonomski, samo ne uvijek i ne svakome.
Kao što napisa bitanga ranije...teško je naći normalnog, dobrog mehaničara. Zato jednostavnost ima svoju prednost...
I ekonomski je, i to uvijek i svakome.
To sto nema para od "ustede" na gomili ne znaci da nema ekonomske racunice. Sve se moze iskazati kroz vrijednost novca. To sto se moze u grad svaki put autom a ne nekad autom a nekad pjeske se moze iskazati kroz vrijednost novca. To sto se moze vozikati bez veze gradom a ne samo obaviti posao pa parkiraj, vrijedi nesto. To sto tip s pocetka price moze vozati Clio Sport umjesto Cio 1.2 isto vrijedi nesto. To sto npr ja vozam V8 umjesto malolitraznog cetvrtaka meni licno vrijedi nesto. Sve se moze iskazati kroz vrijednost novca. Svi plinasi su razliku u potrosnji preusmjerii u nesto. Neko u vise predjenih kilometara, neko u jace vozilo, neko u samo posjedovanje vozila jer drugacije nebi mogao izmoci voziti auto. U svakom slucaju se radi o poboljsanju kvalitete zivota.
A to za dobre ili lose majstore... to je standardna prica. Dobrih i losih majstora ce uvijek biti, neovisno o tome da li auto ima plin ili ne.
preludezalude wrote:
I ekonomski je, i to uvijek i svakome.
Nije tačno. Ali ne moramo dalje u raspravu po ovom pitanju...
Mogao bih i ja pazariti BMW 750 na plin, ali mi realno takav auto ne treba. Potrebno je samo zapitati se zašto kome kakav auto treba i služi...i da li osim potrošnje mogu se finansirati i drugi aspekti posjedovanja takvog auta.
preludezalude wrote:
I ekonomski je, i to uvijek i svakome.
To sto nema para od "ustede" na gomili ne znaci da nema ekonomske racunice. Sve se moze iskazati kroz vrijednost novca. To sto se moze u grad svaki put autom a ne nekad autom a nekad pjeske se moze iskazati kroz vrijednost novca. To sto se moze vozikati bez veze gradom a ne samo obaviti posao pa parkiraj, vrijedi nesto. To sto tip s pocetka price moze vozati Clio Sport umjesto Cio 1.2 isto vrijedi nesto. To sto npr ja vozam V8 umjesto malolitraznog cetvrtaka meni licno vrijedi nesto. Sve se moze iskazati kroz vrijednost novca. Svi plinasi su razliku u potrosnji preusmjerii u nesto. Neko u vise predjenih kilometara, neko u jace vozilo, neko u samo posjedovanje vozila jer drugacije nebi mogao izmoci voziti auto. U svakom slucaju se radi o poboljsanju kvalitete zivota.
A to za dobre ili lose majstore... to je standardna prica. Dobrih i losih majstora ce uvijek biti, neovisno o tome da li auto ima plin ili ne.
Meni 300KM što mjesečno uštedim na plinu taman pokrije ratu kredita.
3600KM godišnje nije zanemarljiva ušteda za prosječnog bošnju.
Da pare nisu problem, nikada ne bih ugradio plin, vozio bih nekog osmaka, išao na more na egzotične destinacije i radio sve što ide uz 'ima se, može se'.
530i wrote:Sa tom kilometražom gdje je 300KM mjesečno razlike sasvim je razumno ic isplativo ugraditi plin. Nadam se da nemaš problema sa instalacijom i vožnjom
Najbolji dio u kompletnom automobilu je upravo plinska instalacija. Ostalo je krpljenje. Ovo je radna mazga, jbtga.
planiram ugraditi plin, cijene su tu negdje, gledao sam atiker zivinice i viba tuzla, zanima me iskustvo ako neko ima, koji sistem, sta kako ? da mi ne uvale kakve gluposti pa da moram opet ici za 20 dana... sedmicno prelazim 800-900 km tako da mi se ne da zajebavati svakog vikenda po servisu i ganjati instalaciju
hvala na odgovorima
Zar Viba jos radi plin. Ja mislio da vise ne rade. Svi dobri majstori su napustili Vibu i samostalno poceli da se bave ovim poslom. Imas Alena koji je radio u Vibi a sad ima servis na Husinu, od križa prema Zivinicama 200 metara s lijeve strane, auto servis "Crveni", tacno preko puta salona polovnog namjestaja. Drugi je Elvis koji je isto napustio Vibu i sad ima servis u SI selu, lijevo skreni i blizu je s lijeve strane. Mozes provjeriti kakve su cijene i kod njih. Rade sa vise sistema i marki pa koliko para toliko muzike. Mozes se naci.
I ne radi. Pogresno sam se izrazio.
Svi koji su " pekli zanat " su se razisli i poceli svako sebi. Ugradio sam plin u Apolo-u, nalaze se izmedju bingo marketa i perutnine ptuj dole na sickom, 850 km sa atestom. S obzirom da prelazim previse kilometara sedmicno, vec nakon dva sipanja do čepa se osjeti razlika u finansijskom dijelu, pa nek priča ko šta hoće kako nema računa i ostale budalaštine..( 90 konvertibilnih rezervoar benzina, 30-35 plina zavisi od pumpe).... Nema problema ( zasad ) sa instalacijom, minorna razlika u vuči ( nesto sporije dodje 0-100 km/h ), radi kao sto je i radio... ja prezadovoljan
Imam omegu b automatik sa obicnim plinom. Plin zasad radi dobro nema nikakvih problema, no jedan majstor mi kaze da obicni plin moze sjebati aut.mjenjac jer se ne moze uskladiti sa elektronikom mjenjaca pa me zanima ima li to kakav uticaj?
Mlad i Nevin wrote:Imam omegu b automatik sa obicnim plinom. Plin zasad radi dobro nema nikakvih problema, no jedan majstor mi kaze da obicni plin moze sjebati aut.mjenjac jer se ne moze uskladiti sa elektronikom mjenjaca pa me zanima ima li to kakav uticaj?
Ja ne kontam vezu. Procesor se valjda vodi brojem obrtaja radilice. Nebitno sta je obrce.
Ispravite me ako sam u zabludi.