Ugradnja plina, cijena, papirologija

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1226 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

NediM17 wrote:Evo sad ozbiljno pitanje. Molim te da posteno odgovoris.

Koliko prelazis godisnje, je li vecinom grad, kratke relaciji ili? I sta tebe licno odbija od plina?
Ako te nešto interesuje imaš privatne poruke...sa pojedincima ovdje ne vrijedi raspravljati, oni su uvijek u pravu.


@bata
Ne mijenja se to ni sa godinama, samo auto traži više ulaganja da ostane u formi. Sve drugo je ciganluk.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1227 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

530i wrote: @bata
Ne mijenja se to ni sa godinama, samo auto traži više ulaganja da ostane u formi. Sve drugo je ciganluk.
Ne bih se slozio drug.

Evo mozemo i na licnom primjeru. Ja sam za svoje auto platio iznos koji je cca 20% njene cijene kao novog. Mozda cak i manje. Za te pare sam u klasi malih auta i kompakta mogao solidno birati.

Jok, hocu veliko auto, hocu luksuznu opremu, hocu da imam specificno auto jer je to moj fazon itd... Znaci moze, ali staro desetak godina.

Samim tim onaj frajko iz Luksemburga koji je kupio novu i ja nismo u istoj poziciji, iako smo obojica kupili isto auto.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1228 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Još uvijek je to isto auto koji traži istu pažnju kao i kad je novo bilo. S tim da na novom ne brineš jedno 5-6 godina, a tu bezbrižnost platiš. I isto vrijedi i za Clio Sport i za bilo koji drugi auto.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1229 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

530i wrote:Još uvijek je to isto auto koji traži istu pažnju kao i kad je novo bilo. S tim da na novom ne brineš jedno 5-6 godina, a tu bezbrižnost platiš. I isto vrijedi i za Clio Sport i za bilo koji drugi auto.
Naravno, ali kakve veze to onda ima sa plinom?

Ja sam kupio to auto polovno, jer za isto takvo novo nemam para, samim tim moja racunica je drukcija od prvog vlasnika.

Odrzavanje se podrazumijeva.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1230 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Pa ti si napisao da prvobitne osobine auta vrijede samo kad je auto novo...vrijede one uvijek, samo imaju cijenu kakvu imaju.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1231 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

Ne, ja sam sve vrijeme pricao o racunicama.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1232 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

530i wrote:
preludezalude wrote: Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije. Medjutim ti volis da racunas za druge. Ti znas da je auto na silu kupljen i da je upitne ispravnosti. Sta te boli neka stvar kako ce on voziti svoje auto. Njegovo vlasnistvo i njegov odabir sta ce i kako raditi snjim. Neka pegla sve na 1500 obrtaja. Covjek hoce jako auto a to ne moze dobiti sa 1.2 ili 1.5 motorom. I u cemu sad ti vidis problem? I malo si polupao loncice sa ovom izjavom da je za ustedu 1.2 motor. Prilicno sam siguran da je stedljiviji Clio sport benzin-plin.
Rekao sam tako za računicu, ali ovdje se ne radi o računici, nego o nečemu drugom. Plin se, teoretski može ugraditi i u Ferrari ili Formulu 1, ali slabo ga ko ugrađuje.
Da ima para i da je kupio Clio Sport pitao bi prvo koje kočnice, ovjes, gume, da li neke zajebane Michelin ili Pirelli...a ne gdje i kako plin ugraditi.
Za uštedu je clio 1.2 sa plinom, ali džaba tebi i takvima bilo šta objašnjavati...silne uštede na plinu, a opet na neki volšeban način nigdje tih para...to je meni najbolja i najsigurnija računica.
-Opet ti znas da se radi o necemu drugom a ne o racunici.
-Plin se moze ugraditi i u dizela ali slabo ko ga ugradjuje.
-Opet ti znas da on ima slabe kocnice, gume...
-Opet ti znas da nigdje nema para od ustede od plina.
-Ne spominjes cinjenicu da tip ima para da iskesira ugradnju plinske instalacije.
-Sto se tice ustede a tvrdis da nigdje nema para...tvrdnja da nema financijske razlike izmedju voznje na plin i voznje bez plina u istom automobilu :lol: :lol:
-Izgleda da ti matematika nije bila jaca strana u skoli.

Za ustedu je voznja javnim prevozom ii biciklom. Ko kupuje Clio sport prvenstveno ga je kupio jer je to jak i ekstremno brz autic. I ima priliku da ima takav autic i da mu trosi manje ako ugradi plin. Onaj ko kupuje Clio sport sigurno nije gledao prvenstveno da sto manje trosi i tako nije ni gledao clio 1.2 jer je to nejak autic za njegov pojam.
Po tvom rezonu sad niko ne treba da upita gdje je najbolje ugraditi plinsku instalaciju i takav je odmah neko ko se qrci.
I sto je najsmjesnije uporan si u svojim tvrdnjama a nemas nikakvog iskustva i argumenata iz prve ruke sto se tice plina u automobilu. Tebi bi bio sevap dati neki automobil sa plinom i da ga vozas dva mjeseca. Promjenio bi pricu sigurno.
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#1233 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

preludezalude wrote:Tebi bi bio sevap dati neki automobil sa plinom i da ga vozas dva mjeseca. Promjenio bi pricu sigurno.



Uvjeren sam!
Muuky
Posts: 646
Joined: 04/11/2011 10:53

#1234 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Muuky »

preludezalude wrote:
530i wrote:
preludezalude wrote: Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije. Medjutim ti volis da racunas za druge. Ti znas da je auto na silu kupljen i da je upitne ispravnosti. Sta te boli neka stvar kako ce on voziti svoje auto. Njegovo vlasnistvo i njegov odabir sta ce i kako raditi snjim. Neka pegla sve na 1500 obrtaja. Covjek hoce jako auto a to ne moze dobiti sa 1.2 ili 1.5 motorom. I u cemu sad ti vidis problem? I malo si polupao loncice sa ovom izjavom da je za ustedu 1.2 motor. Prilicno sam siguran da je stedljiviji Clio sport benzin-plin.
Rekao sam tako za računicu, ali ovdje se ne radi o računici, nego o nečemu drugom. Plin se, teoretski može ugraditi i u Ferrari ili Formulu 1, ali slabo ga ko ugrađuje.
Da ima para i da je kupio Clio Sport pitao bi prvo koje kočnice, ovjes, gume, da li neke zajebane Michelin ili Pirelli...a ne gdje i kako plin ugraditi.
Za uštedu je clio 1.2 sa plinom, ali džaba tebi i takvima bilo šta objašnjavati...silne uštede na plinu, a opet na neki volšeban način nigdje tih para...to je meni najbolja i najsigurnija računica.
-Opet ti znas da se radi o necemu drugom a ne o racunici.
-Plin se moze ugraditi i u dizela ali slabo ko ga ugradjuje.
-Opet ti znas da on ima slabe kocnice, gume...
-Opet ti znas da nigdje nema para od ustede od plina.
-Ne spominjes cinjenicu da tip ima para da iskesira ugradnju plinske instalacije.
-Sto se tice ustede a tvrdis da nigdje nema para...tvrdnja da nema financijske razlike izmedju voznje na plin i voznje bez plina u istom automobilu :lol: :lol:
-Izgleda da ti matematika nije bila jaca strana u skoli.

Za ustedu je voznja javnim prevozom ii biciklom. Ko kupuje Clio sport prvenstveno ga je kupio jer je to jak i ekstremno brz autic. I ima priliku da ima takav autic i da mu trosi manje ako ugradi plin. Onaj ko kupuje Clio sport sigurno nije gledao prvenstveno da sto manje trosi i tako nije ni gledao clio 1.2 jer je to nejak autic za njegov pojam.
Po tvom rezonu sad niko ne treba da upita gdje je najbolje ugraditi plinsku instalaciju i takav je odmah neko ko se qrci.
I sto je najsmjesnije uporan si u svojim tvrdnjama a nemas nikakvog iskustva i argumenata iz prve ruke sto se tice plina u automobilu. Tebi bi bio sevap dati neki automobil sa plinom i da ga vozas dva mjeseca. Promjenio bi pricu sigurno.
Bravoo frajer zna kakve su meni kocnice , ovjes itd hahah
Rasipanje novca nije potrebno ,bar za mene .. vec ako će manje trošiti i ako ću uštediti novca (nemoram ni uštedit mogu odmah potrošit na kočnice hahahah , mislim da dns svako gleda da uštedi tj. ako ima priliku da manje negde potroši da će to i uraditi
User avatar
zforumas
Posts: 8619
Joined: 25/10/2016 20:35

#1235 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by zforumas »

Ev' gledam i ne vjerujem....
Jesi li normalan gdje ces plavusu ozeniti :shock:
Coek hoce plin, pa brate "metni" ga ako hoces u avion a nije u Clio Sport ako ti je ceif. Ovi "raceri" sto voze samo na kerozin vazda ce pricati protiv plina jer su oni hardcore jbg, ovi "stedise" na plinu ce vazda pricati kako se isplati i nema razlike, ovi "cadjavi" ce uvijek pricati pricu o obrtnom momentu a trosi k'o upaljac...kada bi slusao raju ja nikad kola voz'o ne bih. Btw prob'o sve i skontao da su najbolja sluzbena, nije bitno koji motor i na sta :D
User avatar
muha_sa
Posts: 128607
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

#1236 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by muha_sa »

zforumas wrote:Ev' gledam i ne vjerujem....
Jesi li normalan gdje ces plavusu ozeniti :shock:
Coek hoce plin, pa brate "metni" ga ako hoces u avion a nije u Clio Sport ako ti je ceif. Ovi "raceri" sto voze samo na kerozin vazda ce pricati protiv plina jer su oni hardcore jbg, ovi "stedise" na plinu ce vazda pricati kako se isplati i nema razlike, ovi "cadjavi" ce uvijek pricati pricu o obrtnom momentu a trosi k'o upaljac...kada bi slusao raju ja nikad kola voz'o ne bih. Btw prob'o sve i skontao da su najbolja sluzbena, nije bitno koji motor i na sta :D
:lol: :thumbup:
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#1237 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

zforumas wrote:Ev' gledam i ne vjerujem....
Jesi li normalan gdje ces plavusu ozeniti :shock:
Coek hoce plin, pa brate "metni" ga ako hoces u avion a nije u Clio Sport ako ti je ceif. Ovi "raceri" sto voze samo na kerozin vazda ce pricati protiv plina jer su oni hardcore jbg, ovi "stedise" na plinu ce vazda pricati kako se isplati i nema razlike, ovi "cadjavi" ce uvijek pricati pricu o obrtnom momentu a trosi k'o upaljac...kada bi slusao raju ja nikad kola voz'o ne bih. Btw prob'o sve i skontao da su najbolja sluzbena, nije bitno koji motor i na sta :D
Konacno je neko rekao dobitnu kombinaciju.
almir90
Posts: 7799
Joined: 08/06/2008 00:56

#1238 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by almir90 »

Al' treba mu čestitati na upornosti, godinama pokušava ubijediti one koji su ugradili plin da su donijeli pogrešnu odluku, i one koji planiraju da ugrade pokušava ubijediti da će donijeti pogrešnu odluku. :lol:

Edit

Šta reći na ove vozilice koje idu na LPG?

User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1239 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

Samo da kazem da je na neki cudan nacin upravu za ustedu :D

Razliku na benzinskoj valjda niko od nas ne stavlja u kasicu prasicu :D

A da je osjetna razlika vala jeste. Odlican je osjecaj kad ti gorivo uopste nije velika stavka u troskovima. A prije me to bas sputavalo.

Medjutim, otkako imam plin, vise se i drajvam. Lakse se odlucim otici na bilo koji kraj BiH ili ex-Yu, tako da tu sprzim jedan dio razlike :D

Ali to samo znaci da novcana usteda ne mora biti nuzno velika, a kvalitet zivota se itekako popravi, a to je po mom misljenju najveca prednost plina.
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1240 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Usteda se racuna i tako sto se iskoristi za povecanje broja predjenih kilometara za iste pare. Nije valjda da neko ocekuje da se ustedjen novac slaze u carapu?
Nebuloza. Kao kad pusaci ovisnici tvrde da usteda nije razlog za prestanak pusenja, jer niko ko je prestao nije kupio stan od tih ustedjenih para.
Kad nesto neces onda nadjes izgovor bez problema.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1241 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Sve ste sami rekli...nigdje tih para ni uštede. Nego je nešto drugo u pitanju, ali da ne ispadne da vrijeđam bilo koga, izbjeći ću tu ocjenu. Da je plin tako i toliko isplativ ne bi nikad niko vozio na benzin. Štaviše ne bi se ni proizvodili auti na benzin, a ni na dizel, nego samo sa pogonom na plin. Realnost ipak govori drugačije.
Da sumiram - plin se isplati, ali ne uvijek i ne svakome, potrebno je dobro i realno iskalkulisati.
User avatar
drndalo
Posts: 22799
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#1242 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drndalo »

530i wrote: Da sumiram - plin se isplati, ali ne uvijek i ne svakome, potrebno je dobro i realno iskalkulisati.
Hajd' da nekad i ti nesto logicno napises... To isto mozemo onda primijeniti i za dizele... Ili ce me neko ubijedjivati da vecina voze dizele, cak i TDI zbog iznimnog zvuka motora, ili lezanja u krivinama???

Imam druga, nije sjeo dok nije novog dizela kupio... Iz B-segmenta doduse, a na moje pitanje koliko godisnje prelazi, kaze:"2.000-3.000km"... Nije greska, nisam zaboravio nulu... Nije mu bilo pravo kad mu rekoh da mu je u tom slucaju taxi najpovoljnija opcija...

E sad, u sta on spada...? Stedisa ? Bijednik ? Rasipnik ? Hadzija ? Pametan ? Blesav ?
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1243 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Upravo tako, i za dizele i za auto općenito. Svačija jednačina je različita i samo je potrebno ispravno je postaviti i rezultat se dobija veoma lagano.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1244 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

530i wrote:Sve ste sami rekli...nigdje tih para ni uštede. Nego je nešto drugo u pitanju, ali da ne ispadne da vrijeđam bilo koga, izbjeći ću tu ocjenu. Da je plin tako i toliko isplativ ne bi nikad niko vozio na benzin. Štaviše ne bi se ni proizvodili auti na benzin, a ni na dizel, nego samo sa pogonom na plin. Realnost ipak govori drugačije.
Da sumiram - plin se isplati, ali ne uvijek i ne svakome, potrebno je dobro i realno iskalkulisati.
Ako je za tebe usteda da razliku na benzinskoj stavljam u kasu, onda si u pravu, nema je.

Ako za tebe nije usteda sto ti je mnogo stvari dostupnije kad razliku preusmjeris, onda se bojim da nikad necemo izaci na zelenu granu sto se tice tematike.

Mislim ja znam po sebi kako mi je bilo bez plina i kako mi je sad. Osjetna, da ne kazem ogromna razlika.
User avatar
drug_profi
Posts: 50571
Joined: 16/07/2012 16:00

#1245 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

530i wrote:Sve ste sami rekli...nigdje tih para ni uštede. Nego je nešto drugo u pitanju, ali da ne ispadne da vrijeđam bilo koga, izbjeći ću tu ocjenu. Da je plin tako i toliko isplativ ne bi nikad niko vozio na benzin. Štaviše ne bi se ni proizvodili auti na benzin, a ni na dizel, nego samo sa pogonom na plin. Realnost ipak govori drugačije.
Da sumiram - plin se isplati, ali ne uvijek i ne svakome, potrebno je dobro i realno iskalkulisati.
Ma nisi ti brate skontao nista. Ustedis na trosku predjenog kilometra. Tvoje je sad hoces li iz novacnika izvaditi te nepotrosene pare i staviti ih u kasicu ili ces ih potrositi za jos predjenih kilometara, ili ces otici u kladaru i igrati na Lacio-pare bacio.
Jebemga makar matematika nije sporna.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66019
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1246 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

Ili da pojednostavimo do krajnjih granica: dobijas mogucnost da radis sa viskom novca sta te volja :roll:
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#1247 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Sto bi rekao jedan moj haver: "Bolje otic na some u Jablanicu nego da on pare baca na auspuh." :)
Naslovnica
Posts: 27880
Joined: 20/03/2013 15:38

#1248 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Naslovnica »

Sa mojom dnevnom kilometrazom, mjesecno ušparam u prosjeku oko 300KM vozeći na plin. Prosjek potrošnje plina 8L/100km.
Meni se ugradnja plina sa atestom isplatila nakon cca 3 mjeseca.
Odabrao sam automobil i motor koji savršeno podnosi plin. Trebate znati koji motori nemaju ama baš nikakvih problema sa plinom, i taj motor odabrati. Sve ostalo je do kvalitetne ugradnje.
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#1249 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by bitanga_sa_otesa »

Naslovnica wrote:motor koji savršeno podnosi plin. Trebate znati koji motori nemaju ama baš nikakvih problema sa plinom
a koji to ne podnose i imaju problema s plinom?sta to motor podnosi?plin tezi 300 kg ?svaki motor koji radi na benzin radi isto i na plin .stalno neka supljara.... :-)

benzin razgradjuje ulje, nije mastan i ne podmazuje nista, naprotiv, pravi stetu po tom pitanju.
gas takodje nije mastan ali ne razgradjuje ulje i time cini dobro motoru i produzava vijek trajanja.
kapalice, mazalice ili kako ih zovete je ulje viskoziteta oko 30 (dvotaktol) koji takodje ne podmazuje ventile, da pomalo ali to nije primarna funkcija. ulje je gorivo (sagorijeva) ali teze i pravi cadj sto je ugljik koji pojacava otpornost sjedista ventila koja ustvari stradaju. ventil na kraju izgori ali je to posljedica stanjenog sjedista. ujedno ulje obogacuje smjesu i smanjuje temperaturu izgaranja. temperatura izgaranja gasa je nesto malo visa od benzina, ni blizu kako se misli i pogrešno pise. temperatura izduvnih gasova je nesto drugo i posljedica ili lose smjese ili neispravnih komponenti.
gas nije stetan za motor i sasvim sigurno je ekonomski isplativ uz naravno ekolosku komponentu.
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1250 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Sodom1 »

Sta tebi bi pa napisa kvalitetan post , vecinom su ti neke postapalice :D
Post Reply