Ugradnja plina, cijena, papirologija

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
adiammujcinovic
Posts: 4
Joined: 06/11/2016 21:59

#1201 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by adiammujcinovic »

Da ponovo kupujem auto u koji hoću plin
Kupio bi benzinca bez ičega i ugradio nov plin i uvedeš ga u saobraćajnu i mirna bosna ovako kako sam ja odradio ne bi nikad više papira živaca tehničkih pregleda.....
I opet mačak u vreći novo je novo malo skuplje na startu ali nemaš problema kao sa polovnom instalacijom nikad nisi načisto
Valjda sam malo pomogao onima koji nisu sigurni novo ili polovni
Pozz

Poslano sa mog Redmi 3 koristeći Tapatalk
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1202 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Ali ako kupuješ auto sa još važećom atestiranom instalacijom, upisanom u saobraćajnu, mislim da nemaš razloga da se sekiraš.
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1203 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Pogotovo ako je neka instalacija tipa BRC, Zavoli i sl. koje su ime u svijetu autoplina! :thumbup:
Muuky
Posts: 646
Joined: 04/11/2011 10:53

#1204 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Muuky »

Gde u Sarajevu ugraditi plin ??
Renault Clio sport 2.0
Najradije bi onu bocu kao sto je rezevni tocak tako da mi ne smeta u gepeku jer je svakako mali gepek.

Kakvi su sve troskovi ,jel ima dodatno neko placanje na registraciju itd
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1205 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Nesto sitno troskova dodatnih imas za registraciju, par maraka, svakih 10kkm redovni servis 30KM (filteri), atest ti vrijedi 7 godina.

Preporuka za DARKOM, uzmi Zavoli ili LPG Tech. Nisu ludi, ali naglasi da vode racuna o pravilnom odabiru komponenti komponenti. Recimo Zavoli, za tvoj auto je preporuka 3mm fi dizni i Zeta S isparivac 1.4 bara do 340ks.

Znaju to oni sve sigurno, ali opet naglasi, da ne bi bilo kasnije pljuvanja po plinu kada zalijepis gas, a on na 4k rpm krene stucati jer nema dovoljno plina, pa onda mijenjanje svjecica, bobina i svega, a zapravo problem samo u premalom isparivacu. ;-)

I da, ne treba ti mazalica za ventile. Medjutim obzirom da je RS, i ako ga non stop zavrces u crveno, ne bi mu skodilo sigurno. :)
Muuky
Posts: 646
Joined: 04/11/2011 10:53

#1206 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Muuky »

NediM17 wrote:Nesto sitno troskova dodatnih imas za registraciju, par maraka, svakih 10kkm redovni servis 30KM (filteri), atest ti vrijedi 7 godina.

Preporuka za DARKOM, uzmi Zavoli ili LPG Tech. Nisu ludi, ali naglasi da vode racuna o pravilnom odabiru komponenti komponenti. Recimo Zavoli, za tvoj auto je preporuka 3mm fi dizni i Zeta S isparivac 1.4 bara do 340ks.

Znaju to oni sve sigurno, ali opet naglasi, da ne bi bilo kasnije pljuvanja po plinu kada zalijepis gas, a on na 4k rpm krene stucati jer nema dovoljno plina, pa onda mijenjanje svjecica, bobina i svega, a zapravo problem samo u premalom isparivacu. ;-)

I da, ne treba ti mazalica za ventile. Medjutim obzirom da je RS, i ako ga non stop zavrces u crveno, ne bi mu skodilo sigurno. :)
Hvala Vam puno za informacije
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1207 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Kupio ti Clio 1.2 ili 1.5 dizel ako nemaš para za Sporta...
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#1208 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Sodom1 »

Jelde najvise volis ovaj podkast o plinu :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1209 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Ne možeš ti njemu objasniti da je budalaština voziti na benzin kad je plin 3x jeftiniji, pa se ni dizel ne može sa time mjeriti. Ekološki prihvatljiviji od oboje. Sačuvaš performanse skoro pa 100%. Održavanje ništa skuplje nego inače.
Ja bih do sad potrošio oko 6000 maraka na gorivo više nego što jesam, a auto mi sad vrijedi 4,5 ili 5K ako bih imao sreće. Što sam izgubio na vrijednosti prilikom eksploatacije (sa 10K nabavne cijene i 1,1K plinske instalacije) sam skoro pa uštedio na cijeni goriva i to sam prvo prešao nekih 30K na benzin dok nisam došao pameti. Ušteda znači je mogla biti još veća.
Da sam kupio dizel slične snage, koštao bi me oko 12K (ne računajući sve očekivane boljke i servise dizela te starosti) i na 100K koje sam prešao potrošio bih oko 7000 litara dizela, umjesto što sam do sad potrošio oko 3000 litara benzina (jer nisam uradio konverziju odmah) i 8000 litara plina.
Ima li ikakva računica da mi neko kaže da to nije pametno?
Drugi aspekt je kurčenje. Ljudi kupe višu klasu da si ispune želju i osjećaju se tako, iako jedva mogu da plaćaju servise i održavanje te više klase, pa je plin nužda u tom slučaju. Ne mislim ništa loše o tome, i sam sam zamalo podlegao tom porivu, ali racio je ipak prevladao. Kad biram auto, biram i cijenu održavanja.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1210 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

drugi profil wrote: Drugi aspekt je kurčenje. Ljudi kupe višu klasu da si ispune želju i osjećaju se tako, iako jedva mogu da plaćaju servise i održavanje te više klase, pa je plin nužda u tom slučaju. Ne mislim ništa loše o tome, i sam sam zamalo podlegao tom porivu, ali racio je ipak prevladao. Kad biram auto, biram i cijenu održavanja.
Upravo tako.
Kad kupuješ auto tipa Clio Sport onda se podrazumijeva da imaš para i za održavanje i za sipanje. A ne da tražiš gdje je najjeftniji plin.
A ko hoće uštedu kupi Clio 1.2 pa stavi plin pa štedi, to je ok, poštujem, a ranije sam rekao neka svako sebi računa uštedu i zaradu kako god hoće...
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1211 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

Pa ne možeš ići sa plinom na te motore niske snage. Mislim možeš, ali je to besmisleno i mnogo više se osjeti gubitak performansi.
Mjera za plin je 1,6-2,0 motor. Sve ispod 1,4 (osim turbaka) se ipak osjeti na performansama, a sve preko 2,0 je već rasipanje, ako nije u pitanju terenac. Za plin prije svega trebaš imati dnevne ture duže od 7-8 km u komadu. Ko nema, plin mu nije tako rentabilan.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1212 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Kao što rekoh svako za sebe neka računa...ako i kako zna i umije.
preludezalude
Posts: 5618
Joined: 07/03/2012 00:09

#1213 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

530i wrote:Kao što rekoh svako za sebe neka računa...ako i kako zna i umije.
Sve je to u redu, ali zasto onda ti racunas za druge!! Tip ima para za Clio sport i kupio ga je. Nije budala da vozi na benzin kad moze na plin daleko jeftinije. Da postoji Clio sport dizel vjerovatno opet bi uzeo benzin-plin jer je opet jeftinije od dizela. Prozivati nekoga da se ku*ci, da nema para, da glumi nesto i sl zbog toga jer vozi na plin je cista budalastina. A sta je sa dizelasima? Ugradnja plina je u najmanju ruku pametan potez. Vozilo ostaje isto uz daleeeeko manju potrosnju. Razlika novca se moze preusmjeriti u druge svrhe kao npr odlazak na ljetovanje i zimovanje ili cak kupovina daleko jaceg vozila i voznju na plin.

Moj primjer:
Imao Alfa Romeo 166 2.4jtd
Sada imam grand cherokee 4.7 benzin-plin
Potrosnja priblizna kod oba vozila.
Racunica jako jasna.
Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije.
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1214 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

@530i

Razmisli i ti jos koji put. Grijeh je ne ugraditi plin u taj tvoj motor! ;-)
Muuky
Posts: 646
Joined: 04/11/2011 10:53

#1215 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by Muuky »

preludezalude wrote:
530i wrote:Kao što rekoh svako za sebe neka računa...ako i kako zna i umije.
Sve je to u redu, ali zasto onda ti racunas za druge!! Tip ima para za Clio sport i kupio ga je. Nije budala da vozi na benzin kad moze na plin daleko jeftinije. Da postoji Clio sport dizel vjerovatno opet bi uzeo benzin-plin jer je opet jeftinije od dizela. Prozivati nekoga da se ku*ci, da nema para, da glumi nesto i sl zbog toga jer vozi na plin je cista budalastina. A sta je sa dizelasima? Ugradnja plina je u najmanju ruku pametan potez. Vozilo ostaje isto uz daleeeeko manju potrosnju. Razlika novca se moze preusmjeriti u druge svrhe kao npr odlazak na ljetovanje i zimovanje ili cak kupovina daleko jaceg vozila i voznju na plin.

Moj primjer:
Imao Alfa Romeo 166 2.4jtd
Sada imam grand cherokee 4.7 benzin-plin
Potrosnja priblizna kod oba vozila.
Racunica jako jasna.
Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije.
O tome se radii , već ako mogu uštediti zašto ne bi. Nepotrebno rasipanje novcem mi nije potrebno.
Sve si rekao i potpuno si upravu
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#1216 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by drug_profi »

NediM17 wrote:@530i

Razmisli i ti jos koji put. Grijeh je ne ugraditi plin u taj tvoj motor! ;-)
:mrgreen:
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1217 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

preludezalude wrote:
530i wrote:Kao što rekoh svako za sebe neka računa...ako i kako zna i umije.
Sve je to u redu, ali zasto onda ti racunas za druge!! Tip ima para za Clio sport i kupio ga je. Nije budala da vozi na benzin kad moze na plin daleko jeftinije. Da postoji Clio sport dizel vjerovatno opet bi uzeo benzin-plin jer je opet jeftinije od dizela. Prozivati nekoga da se ku*ci, da nema para, da glumi nesto i sl zbog toga jer vozi na plin je cista budalastina. A sta je sa dizelasima? Ugradnja plina je u najmanju ruku pametan potez. Vozilo ostaje isto uz daleeeeko manju potrosnju. Razlika novca se moze preusmjeriti u druge svrhe kao npr odlazak na ljetovanje i zimovanje ili cak kupovina daleko jaceg vozila i voznju na plin.
Je'l to trebam nečiju dozvolu da pišem ovdje?

Odgovorio bih ti, ali ne ide jer tipično plinski iznosiš neistine, a to su "Tip ima para za Clio Sport" i "Vozilo ostaje isto".

Clio Sport je vrhunski sportski auto u svojoj klasi i nije mu namjena da se štedi novac, nego da se vozi po krivinama na 5000 obrtaja. I na sve druge načine uživa u vožnji. Polovan Clio sport od 5-6 hiljada maraka sa plinom je na silu kupljen brz auto upitne ispravnosti...da se kurči pred rajom do prvog narednog udesa...
Za uštede su Clio 1.2 ili 1.5 dci...kao što sam već napisao.
weltschmertz
Posts: 660
Joined: 30/01/2009 20:07

#1218 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by weltschmertz »

Evo da i ja ostavim utiske nakon ugradnje plina i pređenih 1.200km.
Vozilo: Opel Vectra B 1.8 16V
Instalacija: Atiker (sve odrađeno u Atikeru - Živinice)
Potrošnja nakon testiranja dovedena na 8.7l/100km, nakon prvog servisa (nakon pređenih 1.000km) zamijene svjećice i evo sad idemo na novo testiranje.
Prije ugradnje auto je trošilo 7.5l/100km kombinovane vožnje, a gradske je išlo 10l sigurno. Ne štedim ga, vozim kako vozim, stisnem gas kad treba, nekad mi bude dosadno pa usporim i tako :D
Uglavnom ja zadovoljan instalacijom, Atikerom (ekstra radnici), potrošnjom, nema razlike u vožnji. Zasad je sve top :thumbup:
preludezalude
Posts: 5618
Joined: 07/03/2012 00:09

#1219 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by preludezalude »

530i wrote:
preludezalude wrote:
530i wrote:Kao što rekoh svako za sebe neka računa...ako i kako zna i umije.
Sve je to u redu, ali zasto onda ti racunas za druge!! Tip ima para za Clio sport i kupio ga je. Nije budala da vozi na benzin kad moze na plin daleko jeftinije. Da postoji Clio sport dizel vjerovatno opet bi uzeo benzin-plin jer je opet jeftinije od dizela. Prozivati nekoga da se ku*ci, da nema para, da glumi nesto i sl zbog toga jer vozi na plin je cista budalastina. A sta je sa dizelasima? Ugradnja plina je u najmanju ruku pametan potez. Vozilo ostaje isto uz daleeeeko manju potrosnju. Razlika novca se moze preusmjeriti u druge svrhe kao npr odlazak na ljetovanje i zimovanje ili cak kupovina daleko jaceg vozila i voznju na plin.
Je'l to trebam nečiju dozvolu da pišem ovdje?

Odgovorio bih ti, ali ne ide jer tipično plinski iznosiš neistine, a to su "Tip ima para za Clio Sport" i "Vozilo ostaje isto".

Clio Sport je vrhunski sportski auto u svojoj klasi i nije mu namjena da se štedi novac, nego da se vozi po krivinama na 5000 obrtaja. I na sve druge načine uživa u vožnji. Polovan Clio sport od 5-6 hiljada maraka sa plinom je na silu kupljen brz auto upitne ispravnosti...da se kurči pred rajom do prvog narednog udesa...
Za uštede su Clio 1.2 ili 1.5 dci...kao što sam već napisao.
Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije. Medjutim ti volis da racunas za druge. Ti znas da je auto na silu kupljen i da je upitne ispravnosti. Sta te boli neka stvar kako ce on voziti svoje auto. Njegovo vlasnistvo i njegov odabir sta ce i kako raditi snjim. Neka pegla sve na 1500 obrtaja. Covjek hoce jako auto a to ne moze dobiti sa 1.2 ili 1.5 motorom. I u cemu sad ti vidis problem? I malo si polupao loncice sa ovom izjavom da je za ustedu 1.2 motor. Prilicno sam siguran da je stedljiviji Clio sport benzin-plin.
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1220 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

weltschmertz wrote:Evo da i ja ostavim utiske nakon ugradnje plina i pređenih 1.200km.
Vozilo: Opel Vectra B 1.8 16V
Instalacija: Atiker (sve odrađeno u Atikeru - Živinice)
Potrošnja nakon testiranja dovedena na 8.7l/100km, nakon prvog servisa (nakon pređenih 1.000km) zamijene svjećice i evo sad idemo na novo testiranje.
Prije ugradnje auto je trošilo 7.5l/100km kombinovane vožnje, a gradske je išlo 10l sigurno. Ne štedim ga, vozim kako vozim, stisnem gas kad treba, nekad mi bude dosadno pa usporim i tako :D
Uglavnom ja zadovoljan instalacijom, Atikerom (ekstra radnici), potrošnjom, nema razlike u vožnji. Zasad je sve top :thumbup:
Imaju odlicnu radionicu, solidnu opremu, i dobro su obuceni. Takodjer, ne brane da gledas i prisustvujes ugradnji ako zelis.

Sve u svemu, ko je iz tog dijela Bosne, sa Atikerom nece pogrijesiti. Ovdje ima vise izbora.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1221 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

preludezalude wrote: Kao sto si rekao, svako za sebe neka racuna ako i kako zna i umije. Medjutim ti volis da racunas za druge. Ti znas da je auto na silu kupljen i da je upitne ispravnosti. Sta te boli neka stvar kako ce on voziti svoje auto. Njegovo vlasnistvo i njegov odabir sta ce i kako raditi snjim. Neka pegla sve na 1500 obrtaja. Covjek hoce jako auto a to ne moze dobiti sa 1.2 ili 1.5 motorom. I u cemu sad ti vidis problem? I malo si polupao loncice sa ovom izjavom da je za ustedu 1.2 motor. Prilicno sam siguran da je stedljiviji Clio sport benzin-plin.
Rekao sam tako za računicu, ali ovdje se ne radi o računici, nego o nečemu drugom. Plin se, teoretski može ugraditi i u Ferrari ili Formulu 1, ali slabo ga ko ugrađuje.
Da ima para i da je kupio Clio Sport pitao bi prvo koje kočnice, ovjes, gume, da li neke zajebane Michelin ili Pirelli...a ne gdje i kako plin ugraditi.
Za uštedu je clio 1.2 sa plinom, ali džaba tebi i takvima bilo šta objašnjavati...silne uštede na plinu, a opet na neki volšeban način nigdje tih para...to je meni najbolja i najsigurnija računica.
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1222 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Najnovije mjerenje.

333km sa 22.5 litra, 14.80KM. :D :izet:
@530i
Hajde i ti u plinase. Halalicemo ovo sto si pljuvao do sad. Taj tvoj 1.6 16v je betonjara za plin. I jos kompletna instalacija ostaje mimo kabine, nema busenja, nema nicega (rezervni tocak ti je vani). ;-)

Koliko prelazis godisnje?

P.S. Evo ja sam takav, vozim na plin, ali tu su dva kompleta tockova sa Michelin i Continental gumama, auto nov. Ne sudi kada ne znas citavu pricu. :)
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1223 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by 530i »

Ne radi se, Nedime, o tebi, nego o pametnjakovićima koji voze polovnjaka sa bogzna koliko kilometara i najmanje 15 godina i misle da su najpametniji na svijetu.
NediM17
Posts: 21656
Joined: 05/11/2009 11:49

#1224 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by NediM17 »

Evo sad ozbiljno pitanje. Molim te da posteno odgovoris.

Koliko prelazis godisnje, je li vecinom grad, kratke relaciji ili? I sta tebe licno odbija od plina?
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66051
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#1225 Re: Ugradnja plina, cijena, papirologija

Post by _BataZiv_0809 »

530i wrote: Clio Sport je vrhunski sportski auto u svojoj klasi i nije mu namjena da se štedi novac, nego da se vozi po krivinama na 5000 obrtaja. I na sve druge načine uživa u vožnji.
Jest ko ga kupuje novog.
Post Reply