Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
User avatar
Sanjarko
Posts: 23245
Joined: 17/02/2015 19:32
Location: U snu

#51 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Sanjarko »

Hvala Bogu pa djeca ova imaju svasta za rad, Dao Bog i da druga imaju isto.
Nazalost Ja nisam imo ni sad nemam, a radim kreiram svasta, a nista od opreme za to nemam. :sad:

Valjda cu i Ja dobit Ako Bog Da nesto od opreme jednog dana ili barem shvatit, uspjet naucit, i dobit nesto od ove besplatne opreme za rad.
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#52 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by wewa »

petunija wrote:Lijepa tema @Zoya
žao mi je što je kod nas sve drugačije, miljama smo daleko od ovakvog načina obrazovanja :(
I slažem se sa @lalena, preporodila sam se kad su mi djeca završila škole... :(
blago tebi!

ja cu aBd za koju godinu po 4. put u osnovnu skolu...
User avatar
petunija
Posts: 3037
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#53 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by petunija »

:(
Mislim nije baš sve crno, ali i u najboljim školama se čovjek svega nagleda.
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#54 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by wewa »

petunija wrote::(
Mislim nije baš sve crno, ali i u najboljim školama se čovjek svega nagleda.
mi dosad imamo horor iskustvo u osnovnoj skoli i zasad jako dobro u srednjoj...

a mene, poslije svih godina skolovanja s lakocom, hvata ptsp i gastritis kad samo ugledam skolsku zgradu.
User avatar
petunija
Posts: 3037
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#55 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by petunija »

Meni su oboje išli u istu školu, ali različita iskustva. Zavisi u kakav razred dijete upadne. Trenutno je takvo stanje da treba izbjegavati učiteljice koje važe za "najbolje" jer svi oni nafurani snobovi i "snalažljivi" bizMismeni svoju djecu šalju kod njih. A znaš i sama kakva su njihova djeca...
User avatar
¤ jelena ¤
Posts: 4875
Joined: 18/05/2010 20:04
Location: BD

#56 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by ¤ jelena ¤ »

Zoya wrote:
Glede skola u Finskoj. Posjetili smo ih u Septembru i jedina dobra stvar kod njih su mali razredi. Ne vise od 12 ucenika po ucitelju.
Ovo je ključno. :thumbup:

I dalo bi se odlično primijeniti kod nas, s obzirom na to sa koliko viška učiteljskog/nastavničkog/profesorskog kadra raspolažemo.
Rezultati bi bili odlični.
Zoya wrote: Problem je ovdje sto je drzava odlucila da djeca sa tako tim poremecajima idu u skoli sa "normalnom" djecom i da se osjecaju da su normalni medju njima. I oni sami znaju da ne pripadaju tu ali objasni ti njihovim roditeljima da djete trebaju upisati u specijalnoj skoli, u stanju su da oci iskopaju. Zaboravljaju da u obicnoj skoli nisu ucitelji kompetentni (nemaju specijalnu pedagogiju pa da znaju kako ce dijete zastititi ili ti mu dati ono sto je djetetu potrebno).
A ovaj stav je nedopustiv za jednog prosvjetnog radnika, pogotovo učitelja ili nastavnika u osnovnoj školi koja je obavezna.

Ne pripadaju gdje?
Sredini u kojoj je većina intelektualno superiorna ili pažljivija, poslušnija, sposobnija da kontroliše svoje ponašanje u odnosu na njih?

Nonsens. Naravno da pripadaju tu i da će cijeli svoj život provesti u takvoj sredini i u takvom ili barem sličnom omjeru snaga kakav vlada u učionici.
Škola ih samo na taj i takav život priprema, kao što i one prosječne (iliti normalne :roll: ) priprema i privikava na različitosti - od malih nogu.

Jedina stvar koja je gora od podjela i odvajanja djece po etno-nacionalnoj osnovi, jeste ova podjela na normalnu i nenormalnu djecu - sa navodnicima ili bez, potpuno nebitno - a o ovom pozivu na getoiziranje u posebne ustanove da i ne govorim.

Ako je baš potrebno, podsjetiću na to da su i djeca sa izuzetnim, natprosječnim, intelektualnim sposobnostima takođe nenormalna djeca sa posebnim potrebama.

Veoma visok IQ ometa normalan razvoj - šta god to normalan razvoj značilo - kao i veoma nizak IQ ili hiperaktivnost i poremećaj pažnje.

Da li odvajati prosječno inteligentnu (normalnu) djecu i od natprosječnih ili to odvajanje važi samo za djecu koja su hiperaktivna, nepažljiva ili čiji je IQ ispod prosjeka?
User avatar
Lalena
Posts: 813
Joined: 04/03/2014 21:02

#57 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Lalena »

Mislim da nije diskriminacija prihvatiti cinjenicu da sva djeca nisu ista i da ne mogu podjednako funkcionisati u istim uslovima.
Ne radi se tu o "etiketiranju" tipa normalnih i nenormalnih, nego o pruzanju najboljih uslova toj istoj djeci. U jednom prosjecnom odjeljenju od dvadesetak ucenika, pitanje je koliko paznje i pomoci moze uciteljica pruziti djetetu sa posebnim potrebama?!

Nisam ni za totalno razdvajanje, ovako se djeca uce empatiji, nego mislim da bi bila optimalna opcija postojanja neke vrste "asistenta" za tu djecu, posebno za teze bolesnu, dodatnih casova, instrukcija - i time mislim na svu djecu koja odudaraju od prosjeka, i one sa visokim IQ - oni mozda nemaju problema sa ucenjem, ali imaju sa socijalizacijom.

Jedina djeca koju bih ja izdvojila su ona agresivna. To su za mene "problematicna" djeca i niko me ne moze ubijediti da ima nekog dobra u tome da jedno takvo dijete maltretira dvadeset drugih.
Čak i da ne dodje do težih povreda, sta sa psihickim posljedicama?
Skola mora imati bolje mehanizme rjesavanja takvih problema i pomaganja toj istoj djeci. Ne mogu shvatiti da nemaju nikakav autoritet i da se moraju oslanjati na "dobru volju" roditelja da li ce odvesti dijete dr. ili ne?!
User avatar
al_akhisari
Posts: 1887
Joined: 25/07/2008 10:28

#58 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by al_akhisari »

Lalena wrote:Mislim da nije diskriminacija prihvatiti cinjenicu da sva djeca nisu ista i da ne mogu podjednako funkcionisati u istim uslovima.
Ne radi se tu o "etiketiranju" tipa normalnih i nenormalnih, nego o pruzanju najboljih uslova toj istoj djeci. U jednom prosjecnom odjeljenju od dvadesetak ucenika, pitanje je koliko paznje i pomoci moze uciteljica pruziti djetetu sa posebnim potrebama?!

Nisam ni za totalno razdvajanje, ovako se djeca uce empatiji, nego mislim da bi bila optimalna opcija postojanja neke vrste "asistenta" za tu djecu, posebno za teze bolesnu, dodatnih casova, instrukcija - i time mislim na svu djecu koja odudaraju od prosjeka, i one sa visokim IQ - oni mozda nemaju problema sa ucenjem, ali imaju sa socijalizacijom.

Jedina djeca koju bih ja izdvojila su ona agresivna. To su za mene "problematicna" djeca i niko me ne moze ubijediti da ima nekog dobra u tome da jedno takvo dijete maltretira dvadeset drugih.
Čak i da ne dodje do težih povreda, sta sa psihickim posljedicama?
Skola mora imati bolje mehanizme rjesavanja takvih problema i pomaganja toj istoj djeci. Ne mogu shvatiti da nemaju nikakav autoritet i da se moraju oslanjati na "dobru volju" roditelja da li ce odvesti dijete dr. ili ne?!
...svako je dijete posebno i drugačije na svoj način; da li su i nadarena djeca, djeca sa PP :) ako govorimo o jednakosti, pitam se da li se misli na jednake šanse i mogućnost razvoja individualnog potencijala/ kompetencija; možda je to ono što podrazumjeva jednakost; ideja inkluzije (kod nas podrazumjeva uglavnom uključenost) je u načelu dobra i ispravna; praksa uglavnom pokazuje da ista ne ispunjava očekivanja, a neki od razloga su: brojnost odjeljenja, nedovoljna educiranost nastavnog osoblja; izostanak podrške društva i ustanova; ipak, čak i ovakva inkluzija ima svoju dobru stranu, koja se ogleda najviše kroz socijalizaciju djece sa posebnim potrebama; zapravo, upravo u tome i jeste osnovni smisao uključivanja djece sa PP, a trebao bi osigurati lakču i kvaltetniju uključenost u društveni život i nakon završetka škole; načelno, ako inkluziju posmatramo kroz navedenu prizmu, onda bi vrijedila za svu, pa i za agresivnu djecu :) pri čemu se slažem da škole moraju iznaći kvalitetnije mehanizme za rješavanje različitih problema neprimjerenih i agresivnih ponašanja; dalo bi se razgovarati o tome koji modeli; autoritet je relativan pojam, kako za roditelje, tako i za nastavnike; poštivanje autoriteta i odnos prema istom, djeca treba da uče i kroz odnos sa roditeljima, što priznajmo zna izostati; mislim da je roditeljstvo jedan od najtežih i i najodgovornijih poslova na svijetu, za koji istovremeno ne treba imati nikakvu kvalifikaciju, diplomu ili potvrdu, da smo kadri obavljati istu; da biste izašli na cestu, morate položiti vozački ispit, a da biste oblikovali nečiji život i direktno uticali na isti, ali i na mnogo drugih, ne treba vam ništa; s druge strane, kod dobrog dijela prosvjevtnih radnika, postoji razmišljanje da se autoritet stiče sam po sebi, činjenicom da je neko nastavnik i da tu prestaje sva priča i trud,...nažalost
User avatar
Lalena
Posts: 813
Joined: 04/03/2014 21:02

#59 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Lalena »

poštivanje autoriteta i odnos prema istom, djeca treba da uče i kroz odnos sa roditeljima, što priznajmo zna izostati;
Nazalost, ponekad preskoci i par generacija, i tu onda nema pomoci.

Mislim da postoji velika razlika u pristupu "stalnih" nastavnika, koji su primljeni na neodredjeno, i onih koji dodju jednu skolsku godinu, dobiju par casova, rade u nekoliko razlicitih skola, cesto i u razlicitim gradovima... Oni vise posezu za kratkorocnim rjesenjima, a i ne krivim ih.
Sta moze uciniti razrednica koja se u skoli pojavi jednom sedmicno, taj dan kada ima dva casa sa razredom, a ostatak sedmice radi u drugom gradu, drugoj skoli, gdje takodjer ima razred kojemu je odjeljenski starjesina?!
Na roditeljskim sastancima se obicno raspravlja o finansijama, budzetu, "losim uslovima", sta bi trebalo popraviti. Dosta problema se zataska, i prosto se naljute kada roditelj pozove policiju - nakon sto mu dijete zavrsi u hitnoj...
To sto sam imala priliku vidjeti za ovih nekoliko godina...


Nije sve crno, i to je tacno.
Prije par godina nadjem na nettu PISA testove (testiranja su vrsena u susjednoj Hrvatskoj i Srbiji, kod nas jos nisu). Isprobam na vlastitom djetetu, uradio je kao od sale, a jos je bio i godinu mladji, i inace mislim da bi ono vecina nasih osnovaca solidno uradila :thumbup:
Za srednjoskolce vec nisam sigurna :mrgreen:
User avatar
¤ jelena ¤
Posts: 4875
Joined: 18/05/2010 20:04
Location: BD

#60 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by ¤ jelena ¤ »

@Lalena,

Upravo tа činjenica da je svako dijete priča za sebe isključuje podjelu na normalnu i nenormalnu djecu.

O etiketiranju i diskriminaciji možemo govoriti kad su odrasli ljudi u pitanju, a kada je riječ o djeci onda nema mjesta raspravi o bilo kakvom vidu dikriminacije i etiketiranja od strane prosvjetnog radnika - ni u primisli, a kamoli u već formiranom mišljenju i u praksi. Zato kažem da je stav prosvjetnog radnika, koji se zasniva na navedenoj podjeli normalni-nenormalni, nedopustiv. I ne kažem to da bih nekog tek tako osuđivala i kritikovala, nego to navodim kao ozbiljan problem u pristupu djeci, koji se mora eliminisati što prije ili barem osvijestiti u glavi pojedinca koji takav stav iznosi, a najvjerovatnije je spreman i da ga brani.

Jedno dijete sa posebnim potrebama, u učionici od dvadesetak učenika, ne smije biti nerješiv problem koji treba smjestiti u specijalnu ustanovu.
Postoje pedagoški standardi i kategorizacija djece sa posebnim potrebama. Prije upisa u prvi razred osnovne škole, svako dijete prođe pregled ljekara, psihologa, pedagoga... Prema tome, postoji jasan uvid u psiho-fizičko i cjelokupno zdravstveno stanje djece raspoređene u razredu.


Naravno da postoje asistenti. Asistenti su: školski psiholog, pedagog, defektolog, logoped...itd. u zavisnosti od potreba. I postoji saradnja škole, roditelja i zdravstvenih ustanova. E, ako te saradnje nema i ako bilo koji od navedenih elemenata nedostaje, zakaže ili ne radi svoj posao kako bi trebalo, onda nastaju ozbiljni problemi. O tome je @al_akhisari već dosta toga rekao što je bitno, pogotovo ovo o ulozi roditelja u procesu obrazovanja i vaspitanja djeteta. Problematično dijete (mislim na bezobrazno, nedisciplinovano pa čak i agresivno dijete koje nije kategorizovano kao dijete sa posebnim potrebama) nije rođeno problematično, nego je zapušteno. Zapušten je problem koji dijete ima - i od roditelja i od sistema. A kako raste dijete tako raste i stepen te njegove problematičnosti, što se veoma često, opasno zanemaruje. Ni jedan problem se ne dešava odjednom i preko noći.

Iskreno, ni ja ne vjerujem da jedna škola u jednom uređenom sistemu ne radi ništa i oslanja se samo na navedenu dobru volju roditelja.

I još jedan detalj kada već govorimo o djeci s posebnim potrebama: Downov sindrom, problem sa vidom, sluhom od rođenja, epilepsija...i tome slično...to su stanja koja se ne mogu izjednačiti sa bolešću, jer isključuju mogućnost da se dijete izliječi. Zato je socijalizacija neophodna kao jedina moguća opcija, a rad sa takvom djecom u učionici se ne može naučiti na fakultetima. Taj stav o osposobljenosti kao nečemu što je konačno i završava nakon sticanja diplome i stupanja u radni odnos, takođe bi trebalo što prije eliminisati - ako je ikako moguće.
Zoya
Posts: 23153
Joined: 09/06/2008 14:54

#61 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Zoya »

Jedno pitanje za tebe , Jelena? Jesi li imala ucenika sa ADHD(eng. Attention Deficit and Hyperactivity Disorder) ? Ako nisi, nema potrebe da se uzdizes i da nas etiketiras kao nesposobne da odradjujemo svoj posao. Dakle dijete sa takvim (slobodno cu ga nazvati) poremecajem, je izuzetno tesko imati u razredu. Navest cu ti primjer, jedan od primjera recimo danas, ulazi taj djecak u ucionici i bez pardona udara dvojicu po glavi dok nije sjeo na svoje mjesto. Onako ih usputno udari da bi privukao paznju. Djeca naravno briznula u plac jer ne razumiju zbog cega ih ovaj udara a on mrtav hladan ni ne zeli da ih pogleda a daleko od toga da im se izvini. Dakle od samog pocetka dana ja vodim borbu sa dvojicom takvih. Imaju svoju asistenticu koju na primjer ujedaju, udaraju i zena je vise na bolovanju nego sto je na poslu jer ne moze da podnese tako nesto. Ti asistenti koje ti spominjes su(barem ovdje) osobe koje vecinom imaju nesto malo pedagogije i nista vise i valja im se izboriti sa takvom djecom. Da se vratim na djecaka ponovo. Taj djecak i ja imamo svakodnevne dogovore (ciljeve) koje se moraju ispostovati u protivnom mu se oduzima ono sto najvise voli(na primjer da bude vani). Dok su danas sva ostala djeca bila vani ja i on smo vjezbali po stoti put kako se treba ophoditi prema drugima. Pa je na kraju pozeleo da se sam izvini ovoj dvojici. Ovo je borba svakodnevna i ja rijetko kad mogu da odrzim cas a da je sve kako treba od njih dvojice. Spominjes djecu sa downovim sindromom i sl. Ja bih recimo imala desetoro takvih nego ovakvih(sad bez navodnika). Zbog ovo dvoje je u prvom razredu djevojcica bila toliko maltretirana da su je roditelji morali prebaciti u drugoj skoli.
Da se opet ogradim, ja nemam specijalnu pedagogiju pa da znam sa takvom djecom. To nije nesto sto prolazi,to je tako konstantno i zalosno je da cijeli razred trpi zbog takvih ucenika. Zbog toga i kazem da su takvu djecu treba plasirati u specijalnim skolama gdje ce im se maksimalno pomoci, gdje je tim psihologa, specijalnih pedagoga sa njima i koji tacno znaju kako im se pribliziti.
Ne navodi mi primjere natprosjecno inteligentne djece, ovdje pricamo(barem ja) o djeci sa potrebama koje sam ja navela.
User avatar
¤ jelena ¤
Posts: 4875
Joined: 18/05/2010 20:04
Location: BD

#62 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by ¤ jelena ¤ »

Zoya wrote:Jedno pitanje za tebe , Jelena? Jesi li imala ucenika sa ADHD(eng. Attention Deficit and Hyperactivity Disorder) ? Ako nisi, nema potrebe da se uzdizes i da nas etiketiras kao nesposobne da odradjujemo svoj posao. Dakle dijete sa takvim (slobodno cu ga nazvati) poremecajem, je izuzetno tesko imati u razredu. Navest cu ti primjer, jedan od primjera recimo danas, ulazi taj djecak u ucionici i bez pardona udara dvojicu po glavi dok nije sjeo na svoje mjesto. Onako ih usputno udari da bi privukao paznju. Djeca naravno briznula u plac jer ne razumiju zbog cega ih ovaj udara a on mrtav hladan ni ne zeli da ih pogleda a daleko od toga da im se izvini. Dakle od samog pocetka dana ja vodim borbu sa dvojicom takvih. Imaju svoju asistenticu koju na primjer ujedaju, udaraju i zena je vise na bolovanju nego sto je na poslu jer ne moze da podnese tako nesto. Ti asistenti koje ti spominjes su(barem ovdje) osobe koje vecinom imaju nesto malo pedagogije i nista vise i valja im se izboriti sa takvom djecom. Da se vratim na djecaka ponovo. Taj djecak i ja imamo svakodnevne dogovore (ciljeve) koje se moraju ispostovati u protivnom mu se oduzima ono sto najvise voli(na primjer da bude vani). Dok su danas sva ostala djeca bila vani ja i on smo vjezbali po stoti put kako se treba ophoditi prema drugima. Pa je na kraju pozeleo da se sam izvini ovoj dvojici. Ovo je borba svakodnevna i ja rijetko kad mogu da odrzim cas a da je sve kako treba od njih dvojice. Spominjes djecu sa downovim sindromom i sl. Ja bih recimo imala desetoro takvih nego ovakvih(sad bez navodnika). Zbog ovo dvoje je u prvom razredu djevojcica bila toliko maltretirana da su je roditelji morali prebaciti u drugoj skoli.
Da se opet ogradim, ja nemam specijalnu pedagogiju pa da znam sa takvom djecom. To nije nesto sto prolazi,to je tako konstantno i zalosno je da cijeli razred trpi zbog takvih ucenika. Zbog toga i kazem da su takvu djecu treba plasirati u specijalnim skolama gdje ce im se maksimalno pomoci, gdje je tim psihologa, specijalnih pedagoga sa njima i koji tacno znaju kako im se pribliziti.
Ne navodi mi primjere natprosjecno inteligentne djece, ovdje pricamo(barem ja) o djeci sa potrebama koje sam ja navela.
Ne etiketiram tebe kao nesposobnu. Nigdje to nisam napisala jer uopšte ne govorim o tebi, lično, nego kritikujem tvoj stav.
Taj stav je, kao što rekoh, nedopustiv jer ne vodi rješenju problema, nego predstavlja prepreku u rješavanju problema.

Dakle, nije riječ o tebi i o tvojoj sposobnosti da obavljaš svoj posao - u to uopšte ne ulazim. Ti najbolje znaš koliko svjesno i dobro obavljaš svoj posao, nema potrebe da ti ja govorim da li se uspješno nosiš sa svojim obavezama ili ne.

Primjere koje navodiš neću komentarisati ako ti to smeta. Nikakav problem da prećutim, jer već sam navela u prethodnim postovima ko sve učestvuje u rješavanju takvih problema i šta sve jedan prosvjetni radnik ima na raspolaganju. Doduše, nisam navela ostatak kolektiva i saradnju sa ostalim kolegama u školi, ali to je nešto što bi trebalo da se podrazumijeva.

Ova priča o ograđivanju i nemanju specijalne pedagogije i ovo o pedagozima i defektolozima sa ''nešto malo pedagogije'' .... mi nije baš najjasnije, ali ne mora meni ni biti jasno. Ti valjda znaš šta si time rekla i htjela reći o sposobnosti i kompetenciji svojih saradnika u nastavi.

Moja namjera je bila da ukažem na saradnju i stalnu nadgradnju. Ako je napisano shvaćeno kao etiketiranje i nekakvo uzdizanje, to nije moj problem.

A ovo ''jajakanje'' na kraju ti je bespotrebno. Govorimo o djeci i o radu sa djecom, a to je tema koja obuhvata i one koji su ispod prosjeka i prosjek i natprosječne - podjednako.
User avatar
SmokingMan
Posts: 18643
Joined: 08/07/2012 18:11
Location: I am back!

#63 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by SmokingMan »

Zoya wrote:
4 čas - nauka- solarni sistem.
:thumbup:

Lijepa ideja,ja sam za to da se (ako se u skorijoj budućnosti preuredi školski sistem) u redovnu nastavnu šemu,i to već od prvog razreda OŠ,uvede predmet Astronomija,kako bi se djeca imala prilike kroz prilagođene zabavne i šarolike radionice upoznati sa najosnovnijim stvarima iz ove branše.

Jedan od primjera radne učionice,pod pokroviteljstvom ALMA opservatorija.

Image

http://kids.alma.cl/?lang=en
Zoya
Posts: 23153
Joined: 09/06/2008 14:54

#64 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Zoya »

Jelena, izvoli pa mi navedi konkretne primjere sopsvenog rada sa takvom djecom i kako si ti uspjevala da se izboris sa njima. Otvorena sam za prijedloge.

SmokingMan, tema je tako zanimljiva. Hvala ti za link, baš je zanimljiv. Sa planetama smo zavrsili za sada i naučili puno toga, sada su na redu zvijezde :)
Neki dan smo pravili ovo (podese sat,datum, orijentaciju i sve što trebaju je zvjezdano nebo :))

https://m.youtube.com/watch?v=uh9f9XJ4Xc0


Danas smo izmedju ostalog započeli temu o Islamu. Ko je Muhamed, priča o njemu i Djibrilu u pećini. Malo sam ih upoznala sa kaligrafijom i tako.
User avatar
Lalena
Posts: 813
Joined: 04/03/2014 21:02

#65 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Lalena »

Hmmmm, meni se vise svidja ideja uvodjenja osnova programiranja u osnovne skole, nego astronomije...

http://www.info.ba/novosti/8076/donacij ... lama-u-bih

http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=297375
Zoya
Posts: 23153
Joined: 09/06/2008 14:54

#66 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Zoya »

Lalena wrote:Hmmmm, meni se vise svidja ideja uvodjenja osnova programiranja u osnovne skole, nego astronomije...

http://www.info.ba/novosti/8076/donacij ... lama-u-bih

http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=297375
Nije ovo loše mogu ti reći :thumbup: Koliko samo tehnologija napreduje... Imala sam učenika prije dvije godine koji je obolio od raka. Nije još uvijek ozdravio, (sada je već prvi srednje) i većinom je u bolnici ali prati predavanja preko robota
Image
User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#67 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Maystor »

Zoya wrote:...
Tvoj entuzijazam je za svaku pohvalu :thumbup:

Naše škole su propale kada je nestalo takvog pristupa radu, a obrazovna politika se svela na to kol'ki će bit regres i koeficijent u kolektivnom ugovoru.

Međutim, trebaš prihvatiti i kritiku, jer ti je priroda posla takva da, recimo, nemaš pravo na gramatičke greške (što nije problem za neke druge profesije). Iz tvojih primjera se vidi da puno radiš, ali i griješiš. OK, neko će reći da je to cjepidlačenje, ali kad u te "male pametne glavice" ubaciš pogrešnu informaciju, šteta je višestruka. Ne može Zemlja biti k'o pola Sunca i ne može temperatura biti 1,5 (može biti 1,5 stepeni Celzijusa, Kelvina, Farenhajta, nečega ...). To je zanat koji se peče i treba neko vrijeme da prođe ...
Ja bih bio sretan da su nam učitelji i nastavnici poput tebe, entuzijastični i kreativni, pa makar i griješili.

I još jedna stvar, nemaš pravo objavljivati slike te dječice na internetu. Za to se ide u zatvor u mnogim državama.

Pozdrav!
User avatar
¤ jelena ¤
Posts: 4875
Joined: 18/05/2010 20:04
Location: BD

#68 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by ¤ jelena ¤ »

@ Zoya, meni u učionicu dolaze u nešto starijoj dobi kao već uveliko formirani delikventi, dobro poznati policiji i sa bogatim iskustvom primanja plavih koverti, tako da ti moji primjeri ne mogu pomoći. Mogu te samo dodatno uznemiriti i po svemu sudeći navesti na pomisao o opet nekakvom mom uzdizanju. A to vodi... ničemu.


Uživaj u radu s djecom i intenzivno sarađuj s kolegama, uprvom škole i svim raspoloživim institucijama - to je jedini prijedlog i savjet.

Svaki problem i odstupanje od uobičajenog je ujedno potencijal za realizaciju nekog od vaspitnih ciljeva časa, a vaspitna komponenta našeg posla je primarna i nenadoknadiva. Sve ostalo se, htjeli mi to priznati sebi ili ne, da izguglati jednog dana i po potrebi.

Toliko od mene.
Zoya
Posts: 23153
Joined: 09/06/2008 14:54

#69 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by Zoya »

Hvala na savjetima, Jelena :thumbup: Ja bih ipak da čujem o tome jer mi nije strano. Radila sam i sa srednjoškolcima. Znali su mi nadrogirani na času doći.

@majstore, hvala :thumbup: Što se slika tiče biti ću opreznija mada mislim da jesam jer im se lica ne vide a u pravu si kad kažeš da je kažnjeno dijelo.
User avatar
pirmin
Posts: 11199
Joined: 18/02/2006 23:50
Location: Ciganluk

#70 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by pirmin »

Mislis "kažnjivo" ili "kazneno" djelo? :)
User avatar
petunija
Posts: 3037
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#71 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by petunija »

http://www.6yka.com/novost/120745/kreat ... -ucionicu-

Kažu genijalna rješenja su uvijek jednostavna rješenja :thumbup:
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#72 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by wewa »

petunija wrote:http://www.6yka.com/novost/120745/kreat ... -ucionicu-

Kažu genijalna rješenja su uvijek jednostavna rješenja :thumbup:
fascinira da je za promjenu bilo potrebno samo da jednom nastavniku bude stalo do posla koji radi :thumbup:

kamo srece da je vise ovakvih...
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4444
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#73 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by VladaFBiH »

jedno pitanje: Koliko škola u KS ili u BiH uopšte imaju psihologe (ne mislim na ono nakaradno zvanje pedagog-psiholog ili tako nešto što nema veze sa psihologijom)?
User avatar
petunija
Posts: 3037
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#74 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by petunija »

wewa wrote:
petunija wrote:http://www.6yka.com/novost/120745/kreat ... -ucionicu-

Kažu genijalna rješenja su uvijek jednostavna rješenja :thumbup:
fascinira da je za promjenu bilo potrebno samo da jednom nastavniku bude stalo do posla koji radi :thumbup:

kamo srece da je vise ovakvih...
A sretna okolnost da je još čak dvoje pristalo da učestvuje u tome ;-) :sax:
User avatar
wewa
Posts: 14765
Joined: 27/05/2010 15:20
Location: djah na brdu, djah u ravnici

#75 Re: Učionice i pametne glavice u njima :srce:

Post by wewa »

VladaFBiH wrote:jedno pitanje: Koliko škola u KS ili u BiH uopšte imaju psihologe (ne mislim na ono nakaradno zvanje pedagog-psiholog ili tako nešto što nema veze sa psihologijom)?
premalo. a ako i imaju, onda je to obicno uredjeno u okviru nekakvog projekta, rijetko je pozicija stalna...

Krila nade imaju besplatnu psiholosku pomoc u KS, recimo.
Post Reply