Moj stari je radio prije rata i poslje u TASu. Znam da je poslje rata išao u Češku da sklapaju Felicije i prve oktavije. Nakon što se vratio dobio je otkaz ( tehnološki višak, iako su mu trebale 2 godine radnog staža do penzije), neki su imali srece pa su ostali. Kružile su price da se nešto kasnije u tasu sklapala privredna vozila ( u tekstu ispod se navode golfovi, ja nemam informaciju da je to rađeno, možda presvlake i točkovi) , ali ne od 0, vec neke završne finese ( nisam 100% siguran).
Evo našao sam neki text:
"Proizvodnja na razini SKD montaže postat će nekonkurentna kada se ukinu carine na uvoz automobila", kazao je Imamović kako ga u srijedu citira "Dnevni avaz".
U pogonima nekadašnje Tvornice automobila Sarajevo (TAS), obnovljnim uz pomoć Volkswagena neposredno po okončanju rata u BiH, do sada se obavljala najjednostavnija montaža automobila, koji su u tu zemlju stizali gotovo kompletirani u matičnim tvornicama u Njemačkoj odnosno Češkoj.
U Vogošći je postavljan tek manji broj dijelova, a u pitanju su bila vozila tipa Golf, Passat i Škoda Octavia.
Potpisivanjem Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju s EU, najavljenim za 16. lipnja, BiH ima obvezu najprije smanjiti carine na proizvode iz zemalja Unije za 50 posto, a zatim ih i potpuno ukinuti.
Procjena je ASA Holdinga kako je u takvim uvjetima isplativije uvoziti gotova vozila iz Češke i Njemačke.
Što se tice vlasništva, mislim da je VW digao ruke od TASa, nije im rentabilno bilo cak ni tada, pogotovo nije sada kada su se izgradile fabrike po Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Turskoj...