Tvornica Automobila Sarajevo

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#151 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by sparky »

citroen xm wrote:Moguće :D

Evo ubih se tražeći. Ako nađem nešto slično kačim. :thumbup:

Edit: Evo ga. Golf 2 Flair. Samo četvero vrata. Felge iste.

Image

Sjedišta ovakva, a vjerovatno i tapacirung mada sam mislio da je svjetliji, ali kožni sigurno.

Image

E jedino me sada maska buni jer sam siguran da nije obična bila.
Oprema Flair, 1986 godiste, imao je imitaciju koze sjedista, tabla, tapacirunzi. Svi su bili ista boja. Proizvedeno 10 hiljada komada. 90% 1.6 benzinac, 75ks.
Drug imao takvog, pa smo nasli podatke, zezali ga da ima limitiranu seriju. Kasnije ga je prodao, a taj neki lik ga je na piku stvarno i hvalio kao limitiranu seriju.
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#152 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by sparky »

sjetih se da imam sliku, svjeze nakon spustanja :D
Image
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#153 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by esso_sa »

Flair znaci... Vidjao sam par tih po gradu ali imali su normalne maske...

A od tih malih rijetkih izdanja, bilo je po gradu i onih "Bistro" izdanja. Ribarska edicija kako ja volim reci :D Uglavnom plave boje, sa bijelim linijama na bokovima

Memphis, special i ostale verzije su vec cesce bile
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#154 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by sparky »

standardna maska sa dva fara, bez malih. mozda je kod citroena bila neka cunirana :D
bile su one pune sa tri proreza mala sa lijeve strane maske.


edit: bijeli i zeleni 88 su bili memphis, najbolji.
bistro su bili stariji i svaki je skoro imao kuku :D
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#155 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by citroen xm »

E ta puna je bila, mora da je neko naćuniro prije mene. Znam da auto nije bilo lupano. Ali ne mogu nigdje da nađem sliku te pune maske.

Jednog Bistro viđam baš često.
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#156 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by sparky »

te i slicne maske su bile popularne u tom periodu. nije to niko kod nas stavio. mislim da je kraj 80ih donio najgrdnije tuning detalje :D
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#157 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by citroen xm »

Znam da nije niko kod nas, auto je došlo direktno iz uvoza kod mene. Ali baš je nema nigdje, ne mogu je pronaći nema šanse. :-D
Emir92
Posts: 304
Joined: 13/01/2011 15:31

#158 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by Emir92 »

Image
Image
citroen xm
Posts: 18133
Joined: 17/04/2012 22:57

#159 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by citroen xm »

Druga prednja maska odozgo ili treći predmet po redu. :thumbup:
milojicabrzi
Posts: 1730
Joined: 18/11/2009 12:43

#160 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by milojicabrzi »

Ima jos jedan detalj u vezi enterijera.

Golfovi iz TAS-a su imali mislim iskljucivo crne enterijere, dok je plava i zelena verzija enterijera dolazila uglavnom iz uvoza iz Njemacke.

Malo je poznat detalja da su Golfovi sklapani i u Turskoj, kao sto se danas sklapaju Renault Megani i Fluenci.

I za kolegu iznad, Golf 2 sa motorom 1,3, naročito nakon '86. pa naovamo, kada su bili motori sa hidropodizacima, nije trosio preko 10 l gradske.

Ja sam imao onog sa "obicnom" glavom iz '84, pa nije prelazio 9 litara, mislim da su ovi noviji trosili cak i manje, ali dobro.
Emir92
Posts: 304
Joined: 13/01/2011 15:31

#161 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by Emir92 »

GOLF

10 MILLIONEN
75 S
90 S
ATLANTA
AVANCE
BARCELONA
BERLIN
BISTRO
BRIGITTE
BLACK LIMITED
BLACK LINE
BOSTON
C
CI
CL
CLI
CSL
CSX
CAMPAIGN
CARAT
CHAMP
CHAMPION
CLASSIC
CLUB
COLORADO
COUNTRY
COUNTRY ALLROUND
COUNTRY CHROME
COUNTRY GTI (50 made for VW employees).
CUP
D
DIESEL
DRIVER
DYNAMITE
ECO DIESEL
EDITION ONE
EDITION BLUE
ESPRIT
FASHION
FIRE & ICE
FEUERWEHR
FLASH
FLAIR
FORMEL E
FUNCTION
GL
GL ECLIPSE
GLI
GLX
GOLF CITY STROMER ('89 electric)
GOLF HYBRID ('89 diesel/electric)
GOLF (German Army spec)
GT
GT4
GTD
GTI
GTI 16V
GTI CUP
GTI S
GTI G60
GTI G60 SYNCRO
GSI
HAPPY
HIGH TECH
HIT
JUBILE
JXD
LIMITED
MADISON
MATCH
MATCH 2
MANHATTAN
MAMPHIS
MIAMI
MODA
OVERLAND SPECIAL
ÖKO GOLF
PASADENA
PETERSON SPECIAL
PLUS ULTRA
POLIZEI
POST GOLF (Deutsche Post)
QUADRIGA
RABBIT
RABBIT GT
RABBIT LX
RED LINE
RALLYE
ROYALE
RYDER
S
SILVERSTONE
SKIPPER
SKY
SPECIAL
SPORT
SPRINTER
SWISS CHAMPION
SYNCRO
SYNCROE
SYNCRO GT
TD
TOUR
TRAVELLING
URBAN ELITE
WICK BLAU
WOLFSBURG EDITION
YUPPIE

e hajmo raja koje su se proizvodile u TAS-u :D
User avatar
corsa
Posts: 2579
Joined: 15/12/2005 10:35
Location: Sarajevo

#162 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by corsa »

Od navedenih samo JXD i CL.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#163 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by johntra »

Možda je ovako lakše.. :D

MKII Models
* C
* CL
* GL 1984-1991
* GLX 1984
* GT
* GTD
* GTI

Special Model Series
* Carat 1984-1986
* Match 1985
* Hit 1986
* Fun 1986
* Flair 1986
* Syncro 1986
* Pikes Peak 1986-1987
* Bistro 1987
* Memphis 1987
* Sky 1987
* Special 1987-1991
* Berlin Golf 1987
* Tour 1988
* Manhattan 1988
* Champion 1988
* 10 Million 1988
* Öko Golf 1989-1992
* Atlanta 1989
* Boston 1989
* City Stromer 1989
* Edition One 1989-1991
* Limited 1989
* Rallye 1989
* Black Line - Red Line 1990
* Country 1990
* Country Allround 1990
* Country Chrompaket 1990
* Fire and Ice 1990
* Madison 1990
* Moda 1990
* Quadriga 1990
* G60 1990-1991
* G60 Syncro 1991
* Pasadena 1991
* Function 1991
* Edition Blue 1991
* Barcelona 1991
esso_sa
Posts: 1667
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#164 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by esso_sa »

Eh da mi je kako jednog "skinut" sa ovog kamiona... :-D I to prva serija sa metalnim branicima....

Image

A evo i jos materijala

Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#165 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by karanana »

gore lova dole slova
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#166 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by 530i »

Brisače skinuli da ih ne poplaše? Sjetih se da je lutrija dijelila baš bordo golfove...
butmir
Posts: 22
Joined: 31/08/2013 17:51

#167 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by butmir »

Slučajno sam "naletio"na ovu diskusiju.Nisam ocekivao da će biti toliko netacnih i neprovjerenih tvrdnji.
Prvo:TAS nije u Ratu mnogo ostecen.Samo jedna rupa od minobacacke mine u krovu
lakirnice.
Zapeceni/uljepljeni Ultra filteri u kataforezi (nedostatak cirkulacije).
Sve AMP. masine za učvršćivanje stopica na kablovske snopove su odvučene u Rudo.
Pokradeno:2000 gotovih Golf2,48 Golf3 skinutih sa trake,10000 guma Semperit-Sava,svi
dijelovi za montazu za 216 Golfova3.
Trake u Varionici,Lakirnici i Montazi ostale su citave (osim elektro ormara i varilackih aparata)i poslije Rata su demontirane i prodate visockom Otpadu (na kilo).
Sejo D.zna sve o ovoj transakciji.
User avatar
ranger
Posts: 2641
Joined: 14/04/2008 14:58
Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne

#168 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by ranger »

butmir wrote:Slučajno sam "naletio"na ovu diskusiju.Nisam ocekivao da će biti toliko netacnih i neprovjerenih tvrdnji.
Prvo:TAS nije u Ratu mnogo ostecen.Samo jedna rupa od minobacacke mine u krovu
lakirnice.
Zapeceni/uljepljeni Ultra filteri u kataforezi (nedostatak cirkulacije).
Sve AMP. masine za učvršćivanje stopica na kablovske snopove su odvučene u Rudo.
Pokradeno:2000 gotovih Golf2,48 Golf3 skinutih sa trake,10000 guma Semperit-Sava,svi
dijelovi za montazu za 216 Golfova3.
Trake u Varionici,Lakirnici i Montazi ostale su citave (osim elektro ormara i varilackih aparata)i poslije Rata su demontirane i prodate visockom Otpadu (na kilo).
Sejo D.zna sve o ovoj transakciji.
hahha bas Bošnjački... domacinski... ne trebaju nama cetnici, mi smo cetnici sami sebi..
ovo boldirano sam sluso od jednog srbina sa sarajevskih padina i ne sumnjam u tacnost.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#169 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by supercali »

Pa par trica su bile u predsjednistvu za vrijeme rata a to su te izvucene iz tasa
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#170 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by karanana »

pa mozda je izvuceno nekoliko auta u sarajevo ali je ogromnu vecinu prisvojio vojvoda tintor.
SSemir
Posts: 4580
Joined: 26/02/2009 08:42

#171 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by SSemir »

i sta se sad tu proizvodi?
jel VW vecinski vlasnik ove fabrike?
postoje li kakvi planovi za dalje?
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#172 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by supercali »

karanana wrote:pa mozda je izvuceno nekoliko auta u sarajevo ali je ogromnu vecinu prisvojio vojvoda tintor.
Pa dobro da budemo posteni nigdje u svijetu ne bi docekali kraj rata na istom parkingu na kojem su bili na pocetku rata
Sad ko je to prisvojio je sasvim nebitno
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#173 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by karanana »

supercali wrote:
karanana wrote:pa mozda je izvuceno nekoliko auta u sarajevo ali je ogromnu vecinu prisvojio vojvoda tintor.
Pa dobro da budemo posteni nigdje u svijetu ne bi docekali kraj rata na istom parkingu na kojem su bili na pocetku rata
Sad ko je to prisvojio je sasvim nebitno
apsolutno da bi nestali sa lica mjesta cak mozda i brze da su bili na nasoj strani. ali ako su ovi finasirali mladica i karadzica, onda bih ipak radje da je to nasa bagra pokupila.
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#174 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by supercali »

karanana wrote:
supercali wrote:
karanana wrote:pa mozda je izvuceno nekoliko auta u sarajevo ali je ogromnu vecinu prisvojio vojvoda tintor.
Pa dobro da budemo posteni nigdje u svijetu ne bi docekali kraj rata na istom parkingu na kojem su bili na pocetku rata
Sad ko je to prisvojio je sasvim nebitno
apsolutno da bi nestali sa lica mjesta cak mozda i brze da su bili na nasoj strani. ali ako su ovi finasirali mladica i karadzica, onda bih ipak radje da je to nasa bagra pokupila.
Pa dobro sada najradje bi da su bili u nekom hangaru pa da i ja stavim na pik al jbg nije tako bilo
User avatar
Nabucco
Posts: 1336
Joined: 13/06/2012 19:45

#175 Re: Tvornica Automobila Sarajevo

Post by Nabucco »

Moj stari je radio prije rata i poslje u TASu. Znam da je poslje rata išao u Češku da sklapaju Felicije i prve oktavije. Nakon što se vratio dobio je otkaz ( tehnološki višak, iako su mu trebale 2 godine radnog staža do penzije), neki su imali srece pa su ostali. Kružile su price da se nešto kasnije u tasu sklapala privredna vozila ( u tekstu ispod se navode golfovi, ja nemam informaciju da je to rađeno, možda presvlake i točkovi) , ali ne od 0, vec neke završne finese ( nisam 100% siguran).


Evo našao sam neki text:
"Proizvodnja na razini SKD montaže postat će nekonkurentna kada se ukinu carine na uvoz automobila", kazao je Imamović kako ga u srijedu citira "Dnevni avaz".

U pogonima nekadašnje Tvornice automobila Sarajevo (TAS), obnovljnim uz pomoć Volkswagena neposredno po okončanju rata u BiH, do sada se obavljala najjednostavnija montaža automobila, koji su u tu zemlju stizali gotovo kompletirani u matičnim tvornicama u Njemačkoj odnosno Češkoj.

U Vogošći je postavljan tek manji broj dijelova, a u pitanju su bila vozila tipa Golf, Passat i Škoda Octavia.

Potpisivanjem Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju s EU, najavljenim za 16. lipnja, BiH ima obvezu najprije smanjiti carine na proizvode iz zemalja Unije za 50 posto, a zatim ih i potpuno ukinuti.

Procjena je ASA Holdinga kako je u takvim uvjetima isplativije uvoziti gotova vozila iz Češke i Njemačke.
Image



Što se tice vlasništva, mislim da je VW digao ruke od TASa, nije im rentabilno bilo cak ni tada, pogotovo nije sada kada su se izgradile fabrike po Češkoj, Slovačkoj, Italiji, Turskoj...
Post Reply