TRAMVAJ U ZENICI

Kulturno-politička scena, dešavanja u centralnim gradovima BiH: Zenici, Travniku, Visokom, Jajcu, Bugojnu, Tešnju, Doboju...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Da li je Zenici potreban tramvaj?

DA
29
56%
NE, imamo taxi za marku
16
31%
SVEJEDNO
7
13%
 
Total votes: 52

PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#76

Post by PetiKorpus »

guevera wrote:jesi se ti naputovao :lol: :lol: :lol:
Pa mogu Ti reci i da jesam.

Na primjer, Karlsruhe u Njemackoj ima fantastican tramvajski sistem. Tramvaji su tihi, kao da plove. Karlsruhe je grad sa manje od 300 000 stanovnika. Tema je vezana za gradski prijevoz, a o Karlsruheu bi se moglo napisati .... puno.

Stuttgart ima (uzi dio grada) "samo" oko 600 000 stanovnika. Ali ima metro. Kad izadjes na zeljeznickoj stanici u Stuttgartu imas nekoliko (cetiri) nivoa stanica za vise vrsta saobracajnih sredstava. Ali - Stuttgart ima jaku industriju, bogat je grad i ima (izmedju ostalog) Mercedes!
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#77

Post by dr.iver »

e bosanac, halal ti vjera
encian
Posts: 1309
Joined: 22/12/2006 15:42

#78

Post by encian »

don't shoot me! :shock:

reko da vidim hoce li to zenica dobiti tramvaj. drago mi je da se i o tome govori. u svakom slucaju nadam se da ce biti bolje rijesen od sarajevskog. ovaj nas je ocajno bucan (cuje se i na trebevicu kad je rano jutro), grozno spor u vrijeme saobracajne guzve (3x puta sporiji, izmjereno mojim nestrpljenjem) i .... pa u tramvaju ima najvise problema. buduci da ide na ilidzu odakle idu linije za prigradska naselja, najveca je sarolikost i za dzeparose i za problemadzije. tako da ako stvarno krenu da vam ga uvode, budite sigurni da je barem neka novija, tisa verzija.

a sto se taksija tice ... pa genija je upravu. ni sarajkama djevojkama nije bas svejedno uci u taksi.

eto sretno vam i lijepo bilo.

neprijateljsi tabor :D
PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#79

Post by PetiKorpus »

Nikada u BiH nije bilo manje pruga (ono sto je bilo napravljeno je za vrijeme AustroUgarske i Tita).

Uklonjene ogromne kilometraze uskotracne pruge (danas bi mozda dobro dosle), a na sve strane nikli saobracajni, prometni fakulteti i skole.

Pored najbolje volje da se tu nadje logika, nas strucnjak nije skup samo kad ga gradimo (skolujemo), nas strucnjak je skup i kad zavrsi faks ili skolu - pojede sve pare, a efikasnost nula. Placamo "strucnjake" za saobracaj u ex marsalki, a Zenica trazi studiju izvodljivosti u Novom Sadu?!??!

Zasto kazem "strucnjake" u ex marsalci. Jer je tamo Saobracajni fakultet (fakultet?!?).

2004 - 2006 je postavljen asfalt (nova "savremena" smjesa) od Marin Dvora do Otoke, od Otoke do Alipasinog, od Bascarsije do Marin Dvora.

Od Alipasinog sam znao "putovati" 1,5 sati do centra grada u jednom smjeru. Trazio sve moguce "obilaznice". Znao sam (kao i mnogi drugo) preko Vogosce, a cuo sam da su iz Aerodromskog cesto isli u Centar preko Lukavice.

A JKP "RAD" u sred radova na sarajevskoj kicmi, krese grane u Vilsonovom?!??!?

Da Sarajevo ima Saobracajni fakultet, valjda bi se prije pocetka bilo kakvih, a pogotovo ovako velikih radova, trebala napraviti studija, koja bi za sve dane u sedmici nekoliko godina ranije, izvrsila mjerenje opterecenosti saobracajnica u Sarajevu, predlozila popravke ili izgradnju privremenih ili trajnih pomocnih saobracajnica. Ali, tad sam vidio da Sarajevo nema Saobracajni fakultet. Ima neku zgradu na kojoj to pise (samo da mi neko sad ne kaze, da bi to takozvani Saobracajni fakultet napravio za dobre pare, ja cu odmah reci da je trebalo javno reci gradjanima da se pripreme za "uzivanje" u periodu izgradnje pomenutih saobracajnica).
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#80

Post by nineac »

PetiKorpus wrote:Nikada u BiH nije bilo manje pruga (ono sto je bilo napravljeno je za vrijeme AustroUgarske i Tita).

Uklonjene ogromne kilometraze uskotracne pruge (danas bi mozda dobro dosle), a na sve strane nikli saobracajni, prometni fakulteti i skole.

Pored najbolje volje da se tu nadje logika, nas strucnjak nije skup samo kad ga gradimo (skolujemo), nas strucnjak je skup i kad zavrsi faks ili skolu - pojede sve pare, a efikasnost nula. Placamo "strucnjake" za saobracaj u ex marsalki, a Zenica trazi studiju izvodljivosti u Novom Sadu?!??!

Zasto kazem "strucnjake" u ex marsalci. Jer je tamo Saobracajni fakultet (fakultet?!?).

2004 - 2006 je postavljen asfalt (nova "savremena" smjesa) od Marin Dvora do Otoke, od Otoke do Alipasinog, od Bascarsije do Marin Dvora.

Od Alipasinog sam znao "putovati" 1,5 sati do centra grada u jednom smjeru. Trazio sve moguce "obilaznice". Znao sam (kao i mnogi drugo) preko Vogosce, a cuo sam da su iz Aerodromskog cesto isli u Centar preko Lukavice.

A JKP "RAD" u sred radova na sarajevskoj kicmi, krese grane u Vilsonovom?!??!?

Da Sarajevo ima Saobracajni fakultet, valjda bi se prije pocetka bilo kakvih, a pogotovo ovako velikih radova, trebala napraviti studija, koja bi za sve dane u sedmici nekoliko godina ranije, izvrsila mjerenje opterecenosti saobracajnica u Sarajevu, predlozila popravke ili izgradnju privremenih ili trajnih pomocnih saobracajnica. Ali, tad sam vidio da Sarajevo nema Saobracajni fakultet. Ima neku zgradu na kojoj to pise (samo da mi neko sad ne kaze, da bi to takozvani Saobracajni fakultet napravio za dobre pare, ja cu odmah reci da je trebalo javno reci gradjanima da se pripreme za "uzivanje" u periodu izgradnje pomenutih saobracajnica).
Trzisna ekonomija jaro!
ko ponudi bolje uslove da izradi studiju izvodljivosti taj ce je dobiti raditi.
Druga stvar, zar ti mislis da sarajevski saobracajni fakultet sa strukturom ljudi koja je tamo moze to odratiti kvalitetno?
Ja ovdje imam prijatelja koji je na vojnoj akademiji na "ratnom koledzu" koji je major u nasem vazduhopolovstvu, bivsi nastavnik i test pilot JNA, od prvog dana u armiji i kojem sarajevski saobracajni fakultet NIJE PRIZNAO diplomu!!!
De budite realni, nemojmo se porediti s drugim gradovima. Znaci ako taj grad nema tramvaj, sta smo mi to da napravimo tramvaj? otkud nama pravo na to? Da mozda odemo i pitamo splicane smijemol napravit tramvaj jer oni nemaju? Da se nebi slucajno uvrjedili!
Nek se gradi i radi! Malo manje pametovanja a malovise rada bi nam svim godilo.
PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#82

Post by PetiKorpus »

nineac wrote:
PetiKorpus wrote:Nikada u BiH nije bilo manje pruga (ono sto je bilo napravljeno je za vrijeme AustroUgarske i Tita).

Uklonjene ogromne kilometraze uskotracne pruge (danas bi mozda dobro dosle), a na sve strane nikli saobracajni, prometni fakulteti i skole.

Pored najbolje volje da se tu nadje logika, nas strucnjak nije skup samo kad ga gradimo (skolujemo), nas strucnjak je skup i kad zavrsi faks ili skolu - pojede sve pare, a efikasnost nula. Placamo "strucnjake" za saobracaj u ex marsalki, a Zenica trazi studiju izvodljivosti u Novom Sadu?!??!

Zasto kazem "strucnjake" u ex marsalci. Jer je tamo Saobracajni fakultet (fakultet?!?).

2004 - 2006 je postavljen asfalt (nova "savremena" smjesa) od Marin Dvora do Otoke, od Otoke do Alipasinog, od Bascarsije do Marin Dvora.

Od Alipasinog sam znao "putovati" 1,5 sati do centra grada u jednom smjeru. Trazio sve moguce "obilaznice". Znao sam (kao i mnogi drugo) preko Vogosce, a cuo sam da su iz Aerodromskog cesto isli u Centar preko Lukavice.

A JKP "RAD" u sred radova na sarajevskoj kicmi, krese grane u Vilsonovom?!??!?

Da Sarajevo ima Saobracajni fakultet, valjda bi se prije pocetka bilo kakvih, a pogotovo ovako velikih radova, trebala napraviti studija, koja bi za sve dane u sedmici nekoliko godina ranije, izvrsila mjerenje opterecenosti saobracajnica u Sarajevu, predlozila popravke ili izgradnju privremenih ili trajnih pomocnih saobracajnica. Ali, tad sam vidio da Sarajevo nema Saobracajni fakultet. Ima neku zgradu na kojoj to pise (samo da mi neko sad ne kaze, da bi to takozvani Saobracajni fakultet napravio za dobre pare, ja cu odmah reci da je trebalo javno reci gradjanima da se pripreme za "uzivanje" u periodu izgradnje pomenutih saobracajnica).
Trzisna ekonomija jaro!
ko ponudi bolje uslove da izradi studiju izvodljivosti taj ce je dobiti raditi.
Druga stvar, zar ti mislis da sarajevski saobracajni fakultet sa strukturom ljudi koja je tamo moze to odratiti kvalitetno?
Ja ovdje imam prijatelja koji je na vojnoj akademiji na "ratnom koledzu" koji je major u nasem vazduhopolovstvu, bivsi nastavnik i test pilot JNA, od prvog dana u armiji i kojem sarajevski saobracajni fakultet NIJE PRIZNAO diplomu!!!
De budite realni, nemojmo se porediti s drugim gradovima. Znaci ako taj grad nema tramvaj, sta smo mi to da napravimo tramvaj? otkud nama pravo na to? Da mozda odemo i pitamo splicane smijemol napravit tramvaj jer oni nemaju? Da se nebi slucajno uvrjedili!
Nek se gradi i radi! Malo manje pametovanja a malovise rada bi nam svim godilo.
Ma, mi smo neuporedivi??! :-D

Mozda bi trebalo i metro napraviti. Samo da se "gradi i radi". A poslije ce kredite vracati djeca i unuci.

Pametan se uci na tudjim greskama. Nemoj me citirati ako nemas sta KONSTRUKTIVNO da kazes.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#83

Post by nineac »

Pa zato se pravi studija izvodljivosti koja ce sve obuhvatiti. Sta zar trebam napominjati da je u studiji izvodljivosti cijena, povrat itd...
Ono sto hocu da kazem jeste da kad god mi nesto krenemo raditi, ne samo u Zenici, uvijek govorimo: e mi nasli se pravit pametni a to drugi nemaju, a eto mi hocemo!
Prvo, nas niko nepita kad se nesto pravi niti nas gledaju. Ljudi gledaju svoja posla i sebi ugadjaju.
Ako studija izvodljivosti pokaze da je to rentabilan projekat onda nek se gradi.
Ako pokaze da se neisplati, nece se graditi i vozdra jaro.
Mi sebi gradimo bolji grad, a ne drugima. I ako se nama ispalti praviti tramvaj, to sto nema split ili rijeka mene zaboli neka stvar, kao sto i njih zaboli za nas.
amrino
Posts: 2502
Joined: 17/11/2006 08:59
Location: amrinoland

#84

Post by amrino »

genija wrote:
amrino wrote:
Sta ti ja mogu sto nisi skontala
nisam skontala jer lupetas najvece gluposti sto sam ikada cula u zivotu, negrijesim kad pomislim da imas pticiji mozak!

..
ne grijesim se pise od-vo-je-no :oops:
(jesi li skontala?) :? ako nisi ponovit cu- nije problem!
_BosanaC
Posts: 8428
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#85

Post by _BosanaC »

Hajmo gledati pitanje Zenickog tramvaja s druge strane.

Koliko Zenica ima jako javno preduzece koje ce odrzavati te tramvaje, ulagati i obnavljati infrastrukturu? Nema ga. Mislim da Zenici novi Komrad ne treba, barem dok se stari u potpunosti ne sanira.

U Sarajevu su tramvaji samo zato sto je tako od Austrougarskog vakta i zato sto ih do sada niko nije ukinuo. Tramvajskom infrastrukturom upravlja GRAS, koji svako malo strajkuje i koji dje je tu je. Karta kosta 1.60KM sa uracunatim PDV-om (sinoc slucajno vidjeh), koju ja btw ne placam. Znaci, savrsen nacin za doci s kraja na kraj grada da te nista ne kosta. Ako naleti revizor, dovoljno ga mrko pogledati ili ga odignorisati, i ode nekoj teti koju ce naredni sat peglati ni krivu ni duznu.

Tramvaj ne ide na havu. Trosi struju. I to puno struje. Koliko je uopste elektroenergetska mreza na podrucju Zenice trenutno kvalitetna da to izdrzi i podrzi? Rat je juce stao, a svi smo svjedoci koliko nam se modernizuje bilo sta. Modernizuje se ali samo kad crkne do te mjere da ne radi nikako i nema nikakve druge solucije da proradi nego da se modernizuje.

I onda ta struja kosta. To treba neko platiti. To javno preduzece koje ce upravljati tramvajima. Koje nece imati para jer ce raja shvatiti tramvaj isto kao sto ga i ja shvatam. A i onako ni u Sarajevu ljudi nemaju para da to placaju, a znamo kolika je razlika izmedju Zenickog i Sarajevskog standarda i plata. Kada Zenicki bude bar dvije trecine Sarajevskog eto me odmah nazad, ali lijep pogled na lijepo uredjen grad nije nikada platio moje racune i nahranio mene i one koje ja hranim.

Na kraju krajeva, svaki moguci derbi u Sarajevu zavrsi sa nekoliko demoliranih tramvaja. Znamo koliko se i kakvih belaja i u Zenici izdesavalo nakon raznih susreta na Bilinom polju. I kad neki balavi supak uzme i demolira par tramvaja, i popravak kosta, kao i nabavka novog. I tako iz pocetka.

Nemojmo se zavaravati, ako Zenica hoce tramvaj, onda ce platiti studiju u kojoj ce pisati kako je Zenicki glavni i jedini problem nedostatak tramvaja, i kako ce time biti rjeseni svi drugi nabrojani problemi ovdje, kako ce se promjeniti svijest gradjana, kako ce doci investicije itd. Na zalost, danas se studije i prave na taj nacin. Previse kostaju da biste nekome rekli da mu se ne isplati nesto za sta on trazi opravdanost bas u toj studiji.

A Sarajevski Saobracajni fakultet i studije... Hm... Mozda da dekan prepise kakvu studiju od onog rijeckog profesora, pa da utali Zenicanima? Ne bi mu bilo prvi put :roll:

Halalite, raspisah se...
titami
Posts: 155
Joined: 21/05/2006 19:25

#86

Post by titami »

na zapadu se tramvaji ukidaju, zbog zagusivanja saobracaja.
a ovi u zenci bi da uvedu. jao

trajvan je out. uvedite metro :-?
amrino
Posts: 2502
Joined: 17/11/2006 08:59
Location: amrinoland

#87

Post by amrino »

_BosanaC wrote:Hajmo gledati pitanje Zenickog tramvaja s druge strane.

Koliko Zenica ima jako javno preduzece koje ce odrzavati te tramvaje, ulagati i obnavljati infrastrukturu? Nema ga. Mislim da Zenici novi Komrad ne treba, barem dok se stari u potpunosti ne sanira.

U Sarajevu su tramvaji samo zato sto je tako od Austrougarskog vakta i zato sto ih do sada niko nije ukinuo. Tramvajskom infrastrukturom upravlja GRAS, koji svako malo strajkuje i koji dje je tu je. Karta kosta 1.60KM sa uracunatim PDV-om (sinoc slucajno vidjeh), koju ja btw ne placam. Znaci, savrsen nacin za doci s kraja na kraj grada da te nista ne kosta. Ako naleti revizor, dovoljno ga mrko pogledati ili ga odignorisati, i ode nekoj teti koju ce naredni sat peglati ni krivu ni duznu.

Tramvaj ne ide na havu. Trosi struju. I to puno struje. Koliko je uopste elektroenergetska mreza na podrucju Zenice trenutno kvalitetna da to izdrzi i podrzi? Rat je juce stao, a svi smo svjedoci koliko nam se modernizuje bilo sta. Modernizuje se ali samo kad crkne do te mjere da ne radi nikako i nema nikakve druge solucije da proradi nego da se modernizuje.

I onda ta struja kosta. To treba neko platiti. To javno preduzece koje ce upravljati tramvajima. Koje nece imati para jer ce raja shvatiti tramvaj isto kao sto ga i ja shvatam. A i onako ni u Sarajevu ljudi nemaju para da to placaju, a znamo kolika je razlika izmedju Zenickog i Sarajevskog standarda i plata. Kada Zenicki bude bar dvije trecine Sarajevskog eto me odmah nazad, ali lijep pogled na lijepo uredjen grad nije nikada platio moje racune i nahranio mene i one koje ja hranim.

Na kraju krajeva, svaki moguci derbi u Sarajevu zavrsi sa nekoliko demoliranih tramvaja. Znamo koliko se i kakvih belaja i u Zenici izdesavalo nakon raznih susreta na Bilinom polju. I kad neki balavi supak uzme i demolira par tramvaja, i popravak kosta, kao i nabavka novog. I tako iz pocetka.

Nemojmo se zavaravati, ako Zenica hoce tramvaj, onda ce platiti studiju u kojoj ce pisati kako je Zenicki glavni i jedini problem nedostatak tramvaja, i kako ce time biti rjeseni svi drugi nabrojani problemi ovdje, kako ce se promjeniti svijest gradjana, kako ce doci investicije itd. Na zalost, danas se studije i prave na taj nacin. Previse kostaju da biste nekome rekli da mu se ne isplati nesto za sta on trazi opravdanost bas u toj studiji.

A Sarajevski Saobracajni fakultet i studije... Hm... Mozda da dekan prepise kakvu studiju od onog rijeckog profesora, pa da utali Zenicanima? Ne bi mu bilo prvi put :roll:

Halalite, raspisah se...
Ne moram ni naglasiti da se slazem s tobom... :D
tataratira
Posts: 1623
Joined: 09/11/2004 12:33

#88

Post by tataratira »

Image
Image
housewife
Posts: 112
Joined: 09/03/2005 09:31
Location: BiH

#89

Post by housewife »

[quote="_BosanaC"]Hajmo gledati pitanje Zenickog tramvaja s druge strane.



.......Tramvaj ne ide na havu. Trosi struju. I to puno struje. Koliko je uopste elektroenergetska mreza na podrucju Zenice trenutno kvalitetna da to izdrzi i podrzi? Rat je juce stao, a svi smo svjedoci koliko nam se modernizuje bilo sta. Modernizuje se ali samo kad crkne do te mjere da ne radi nikako i nema nikakve druge solucije da proradi nego da se modernizuje....

Odgovor: vrlo kvalitetna i obnovljena nakon rata
Sugestija:Nemoj filozofirati o stvarima koje slabo poznaješ
Last edited by housewife on 08/03/2007 10:15, edited 1 time in total.
nesvrstan
Posts: 278
Joined: 21/01/2005 12:14

#90

Post by nesvrstan »

nineac wrote: Trzisna ekonomija jaro!
ko ponudi bolje uslove da izradi studiju izvodljivosti taj ce je dobiti raditi.
...
De budite realni, nemojmo se porediti s drugim gradovima. Znaci ako taj grad nema tramvaj, sta smo mi to da napravimo tramvaj? otkud nama pravo na to? Da mozda odemo i pitamo splicane smijemol napravit tramvaj jer oni nemaju? Da se nebi slucajno uvrjedili!
Nek se gradi i radi! Malo manje pametovanja a malovise rada bi nam svim godilo.
Kao sto rekoh, ovome nema spasa. Sto dalje od njega.

BosanC, nastavi molim te
zeljni smo tvoga mudrog vaza
dosta nam je nineac fraza
User avatar
metal_rules_cura
Posts: 1249
Joined: 29/03/2004 20:22

#91

Post by metal_rules_cura »

amrino wrote:S kraja na kraj Zenice treba ti maximalno 20 minuta pjehe...guzva u saobracaju nije problem...stvarno mi nije jasno cemu tramvaj...mozda bi bilo dobro da ide npr od Tetova pa do Raspotocja...ali kroz grad...nema potrebe...ja bih vise voljela kad bi prvo obnovili autobuske i zeljeznicke stanice jer su kriza totalna...a tramvaj moze jednog dana...
Slazem se... cemu gomilati stvari kad nije Zenica bas toliko velika... nemamo sredjene ni osnovne stvari...
PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#92

Post by PetiKorpus »

Nacelnik Zenice nasao bas pravu ustanovu, koja ce saciniti "najbolju" studiju izvodljivosti.


Pismo iz Amerike:

"Najbolje je da se odmah pravi metro, potrosice se neuporedivo vise para i Zenica ce se jos efektnije (finansijski) "ukopati" (zaduziti).

Nadzemna zeljeznica u Zenici, mora biti MagLev!

Ni u kom slucaju ne treba gledati na iskustva drugih gradova. Mi smo najpametniji, za ostale nas nije briga. Niko od njih nikad nije radio studije izvodljivosti, svi su budale, samo mi pametni!

Pozdravljam Vas sve iz Montgomeryja, USA. Mi u Americi ulazemo pare u Iraku. A formirali smo Iracku vladu koja nam velikodusno daje Iracku naftu. Studija izvodljivosti je napravljena u Halliburtonu (Cheneyland).

P.S. Kad se ukopate, nemojte od nas traziti para!"

:lol:
genija
Posts: 231
Joined: 24/04/2006 01:01

#93

Post by genija »

PetiKorpus wrote:Nacelnik Zenice nasao bas pravu ustanovu, koja ce saciniti "najbolju" studiju izvodljivosti.


Pismo iz Amerike:

"Najbolje je da se odmah pravi metro, potrosice se neuporedivo vise para i Zenica ce se jos efektnije (finansijski) "ukopati" (zaduziti).

Nadzemna zeljeznica u Zenici, mora biti MagLev!

Ni u kom slucaju ne treba gledati na iskustva drugih gradova. Mi smo najpametniji, za ostale nas nije briga. Niko od njih nikad nije radio studije izvodljivosti, svi su budale, samo mi pametni!

Pozdravljam Vas sve iz Montgomeryja, USA. Mi u Americi ulazemo pare u Iraku. A formirali smo Iracku vladu koja nam velikodusno daje Iracku naftu. Studija izvodljivosti je napravljena u Halliburtonu (Cheneyland).

P.S. Kad se ukopate, nemojte od nas traziti para!"

:lol:
Vjeruj ili ne, ali nama ovdje u Americi nije plata milion dolara, niti mi imamo ikakve veze sa Irakom, naftom.. ovo su nasa misljenja, nema veze da li smo u BiH ili u inostranstvu, a ako ti ne znas sta znaci da svako moze dati svoje misljenje, onda demokratija nije za vas!
U glavnom, nije ni moje a ni tvoje misljenje ovdje vazno, vec ce drugi odluciti da li ce se praviti tramvaj ili ne, mi samo mozemo se kontradiktirati ovdje po cijeli dan.. .. .. . .
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#94

Post by nineac »

objasni mi koji qrtz s ovim ima sto sam ja u americi?
Niti Montgomery ima metro niti tramvaj.
Druga stvar, ja ima pravo reci sta hocu, taman na marsu zivio.
Nesvrstan molim te iznesi ti svoj prjedlog sta bi ti uradio, jer ja jos nevidje temu gdje ti nisi kontriro.
Najbolje da mi tebi jednu direktorsku poziciju dadnemo pa da mozes pametovat.
PetiKorpus
Posts: 215
Joined: 26/02/2007 17:23

#95

Post by PetiKorpus »

genija wrote:
PetiKorpus wrote:Nacelnik Zenice nasao bas pravu ustanovu, koja ce saciniti "najbolju" studiju izvodljivosti.


Pismo iz Amerike:

"Najbolje je da se odmah pravi metro, potrosice se neuporedivo vise para i Zenica ce se jos efektnije (finansijski) "ukopati" (zaduziti).

Nadzemna zeljeznica u Zenici, mora biti MagLev!

Ni u kom slucaju ne treba gledati na iskustva drugih gradova. Mi smo najpametniji, za ostale nas nije briga. Niko od njih nikad nije radio studije izvodljivosti, svi su budale, samo mi pametni!

Pozdravljam Vas sve iz Montgomeryja, USA. Mi u Americi ulazemo pare u Iraku. A formirali smo Iracku vladu koja nam velikodusno daje Iracku naftu. Studija izvodljivosti je napravljena u Halliburtonu (Cheneyland).

P.S. Kad se ukopate, nemojte od nas traziti para!"

:lol:
Vjeruj ili ne, ali nama ovdje u Americi nije plata milion dolara, niti mi imamo ikakve veze sa Irakom, naftom.. ovo su nasa misljenja, nema veze da li smo u BiH ili u inostranstvu, a ako ti ne znas sta znaci da svako moze dati svoje misljenje, onda demokratija nije za vas!
U glavnom, nije ni moje a ni tvoje misljenje ovdje vazno, vec ce drugi odluciti da li ce se praviti tramvaj ili ne, mi samo mozemo se kontradiktirati ovdje po cijeli dan.. .. .. . .
Evo, sad sam cuo kako neko "demokratski", nicim izazvan, govori kako "demokratija nije za vas"?!?!?. Bas demokratski. Svako moze dati svoje misljenje, pa "nije za vas". Ne znam sta je gore: kad neko ne cita postove nego ih tumaci kako hoce, ili kada tumaci demokratiju.

Imas, imas vezu. Tvoje auto u Americi koje vozis, je napunjeno gorivom koje je ukradeno iz Iraka. Ne kupljeno, ne uvezeno, ne nabavljeno, vec ukradeno od Irackog naroda. Nemoj pokusavati da kazes da nije, jer na taj nacin ces uvrijediti desetine hiljada mrtvih Iracana, koji su ubijeni da bi Amerikanci imali goriva.

Clinton je bio pravi predsjednik. A ovaj sad? Sramota za Ameriku.
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#96

Post by dr.iver »

Ja imam bolju ideju!

Leteći tanjiri, nlo :D
housewife
Posts: 112
Joined: 09/03/2005 09:31
Location: BiH

#97

Post by housewife »

meni je čovjek pričo: Kad je u njegovoj firmi prije nekih 19-20 god kupljen prvi PC računar vodile su se žestoke rasprave tipa "TREBA LI NAMA TO?" :lol:
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#98

Post by dr.iver »

housewife wrote:meni je čovjek pričo: Kad je u njegovoj firmi prije nekih 19-20 god kupljen prvi PC računar vodile su se žestoke rasprave tipa "TREBA LI NAMA TO?" :lol:
Moram da odgovorim.
To sto ti hoces reci bilo bi na mjestu da je sada 1907. godina, ali nije nego je 2007.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#99

Post by nineac »

Ja kad sam radio u drzavnom savezu vazda je bilo problema s tim trebal nama nesto.
Kako sam ja radio poslove sa inostranstvom morali smo ici u korak sa njima, i vazda je bilo problema sto ce nama ovo ili ono.
Kad smo premjestali sjediste iz Tuzle u Zenicu cak su rasprave bile imali bas tolike potrebe da se internet uvede (to je bilo prije 9 godina).
E tako ej i sad.
Jebo ti nas, hajmo mi vratit se u tursko doba i vozdra.
Peti korpus mojne matereti te teme i tih budalastina, konto sam da si ozbiljniji ali eto sta ces.
sulesavic
Posts: 3459
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#100

Post by sulesavic »

Ne govori niko da se ne treba graditi ni¹ta novo. Problem je ¹to su tramvaji u pitanju, a ne neki drugi oblik javnog prijevoza. Radim u Sarajevu, moram se slu¾iti tramvajem. Na¾alost, kupovina auta kao prijevoznog sredstva od kuæe do posla mi zasad ne mo¾e uæi u listu prioriteta. A tako bih rado mijenjao onaj jutarnji i popodnevni smrad u tramvaju za neki intimniji prostor automobilske kabine.
Post Reply