TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 21492
- Joined: 05/11/2009 11:49
#476 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Smiling grohotly.
FYI promijenio sam vise auta za zivota nego ti guma.
FYI promijenio sam vise auta za zivota nego ti guma.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#477 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Racunajuci Youtube?NediM17 wrote:Smiling grohotly.
FYI promijenio sam vise auta za zivota nego ti guma.
-
- Posts: 21492
- Joined: 05/11/2009 11:49
#478 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Kad smo kod youtube-a, evo nesto i za tebe.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#479 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Osnovna funkcija (i jedina) ABS sistema je da "popušta" kočenje onog točka koji blokira, pa mi nije jasno da se može razviti ravna površina (ili flat spot) na gumi ?!?
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#480 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Probaj Savu Eskimo voziti 180-200 km/h odredjeni period. Guma se od trenja bukvalno skuha i nakon toga dobije neki efej koji se prenosi na cijeli auto i sve se trese i mozes je baciti. Vjerujem da se isto moglo desiti od jakog kocenja,gdje se vecina tezine auta prenijela na prednju osovinu,napravila strasno trenje gume sa podlogom i dobila efej.Me_again wrote:Osnovna funkcija (i jedina) ABS sistema je da "popušta" kočenje onog točka koji blokira, pa mi nije jasno da se može razviti ravna površina (ili flat spot) na gumi ?!?
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#481 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Vjerujem ja tebi ali me nisi ubijedio jer i ti, kako kažeš, vjeruješ pa time ništa i ne dokazuješmali_milojica wrote:Probaj Savu Eskimo voziti 180-200 km/h odredjeni period. Guma se od trenja bukvalno skuha i nakon toga dobije neki efej koji se prenosi na cijeli auto i sve se trese i mozes je baciti. Vjerujem da se isto moglo desiti od jakog kocenja,gdje se vecina tezine auta prenijela na prednju osovinu,napravila strasno trenje gume sa podlogom i dobila efej.Me_again wrote:Osnovna funkcija (i jedina) ABS sistema je da "popušta" kočenje onog točka koji blokira, pa mi nije jasno da se može razviti ravna površina (ili flat spot) na gumi ?!?
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
Poenta je bila u jakom kočenju i djelovanju ABS-a, koji po pravilu ne dozvolava toliko trenje jer popušta kočenje tog točka.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#482 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Ako je guma premekana ili jednostavno kvalitet gume nije na takvom nivou, ravnu povrsinu guma moze razviti usljed jakog kocenja, stajanja, prevelikih centrifugalnih sila i slicno.Me_again wrote:Osnovna funkcija (i jedina) ABS sistema je da "popušta" kočenje onog točka koji blokira, pa mi nije jasno da se može razviti ravna površina (ili flat spot) na gumi ?!?
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
Tocak bez ABS-a, ako blokira naravno klizi i pri tome sila kocenja nije uopste takva kao kod kocenja sa ABS-om. U sustini ABS sistem prenosi najvecu kocionu silu, i to je naravno daleko vece opterecenje na gumu (konstrukciju) nego ako guma klizi na cesti. Posto odredjene osobe uopste ne citaju ono sto sam napisao, ja govorim o gumi koja uopste nije konstruisana za vozilo tipa BMW 520i i slicna vozila. Zato se prave razlicite gume za razlicita vozila, inace bi proizvodjaci pravili jedan model gume i samo stancali razlicite dimenzije.
Npr. ja sam imao set Kumho Ecsta guma koje su razvile ravnu povrsinu a nikad se s njima nije zakocilo naglo, niti su stajale, tj. vozene su svaki dan. Nakon 15000km tri su imale ravnu povrsinu a dvije su skroz ispale iz balansa i nisu se vise mogle balansirati. Kada dobijes smece na autu mozes imati i ABS, ESP itd. ali dzaba.
ja sam se nadovezao na onu pricu o tome za koja su vozila pravljene Tigar gume.
Ali, mislim da na Youtube-u se sve ovo moze naci. Za Youtube ne treba vozacka.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#483 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.Me_again wrote:Vjerujem ja tebi ali me nisi ubijedio jer i ti, kako kažeš, vjeruješ pa time ništa i ne dokazuješmali_milojica wrote:Probaj Savu Eskimo voziti 180-200 km/h odredjeni period. Guma se od trenja bukvalno skuha i nakon toga dobije neki efej koji se prenosi na cijeli auto i sve se trese i mozes je baciti. Vjerujem da se isto moglo desiti od jakog kocenja,gdje se vecina tezine auta prenijela na prednju osovinu,napravila strasno trenje gume sa podlogom i dobila efej.Me_again wrote:Osnovna funkcija (i jedina) ABS sistema je da "popušta" kočenje onog točka koji blokira, pa mi nije jasno da se može razviti ravna površina (ili flat spot) na gumi ?!?
Volo bih čuti objašnjenje kako je to moguće.
Poenta je bila u jakom kočenju i djelovanju ABS-a, koji po pravilu ne dozvolava toliko trenje jer popušta kočenje tog točka.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#484 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#485 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Ovo gore navedeno je samo djelimicno tacno. ABS ce popustiti kocnicu na tocku koji se ne okrece istom brzinom kao ostali tockovi. To je osnovni princip ABS kocnica.Me_again wrote:ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
Sto ce reci da ukoliko dodje do blokiranja svih tockova, ABS nece otpustiti kocnicu ni na jednom.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#486 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
U krivini se ionako ne okreču svi točkovi istom brzinom pa prema tome ta teorija otpada u potpunosti. ABS otpusta točak koji blokira a ne koji se sporije okreče.direstraits0078 wrote:Ovo gore navedeno je samo djelimicno tacno. ABS ce popustiti kocnicu na tocku koji se ne okrece istom brzinom kao ostali tockovi. To je osnovni princip ABS kocnica.Me_again wrote:ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
Sto ce reci da ukoliko dodje do blokiranja svih tockova, ABS nece otpustiti kocnicu ni na jednom.
Probaj na ledu, ali da su ti sva 4 točka na ledu, silovito zakočiti i vidječeš šta se događa, svi točkovi će zablokirati a ABS će se "boriti" sa svima njima.
Nema šanse da ostavi sva 4 zablokirana ! Čemu onda služi ?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#487 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Silu ne diktira pritisak noge na papucicu. pritisak noge na papucicu diktira jacinu pritiska u hidraulicnom sistemu kocnica. Koliku ce kocionu silu vozilo prenjeti na podlogu zavisi od nekoliko faktora:Me_again wrote:ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
1. velicina i ispravnost kocnica
2. Ispravnost ovjesa
3. brzina vozila
4. Masa vozila
5. Kvaliteta guma ili stanje guma.
Zato se sila kocenja na tehnickom mjeri na valjku inace bi se mjerilo koliki pritisak kocnice imaju. Naravno, ako kocnice, ovjes ili gume nisu uredu ni sila nece biti tolika.
Posto ja govorim o konkretnom primjeru, o autu koje je bilo potpuno ispravno, sa ispravnim kocnicama, ovjesom, te na to dodaj brzinu i masu, sila je bila prevelika za takve gume. Opet se vracamo na ono, da proizvodjaci prave razlicite gume za razlicita vozila sa vrlo dobrim razlogom.
ABS ce iskorititi maksimalnu silu koja se moze prenjeti na podlogu, Nekada je to manje zbog klizave podloge, losih guma ili neispravnosti ovjesa a nekada vecu silu. Npr. Ja sam na proslom autu imao Michelin Pilot Super Sport gume, koje tokom toplog dana, recimo 25 stepeni, na dobroj podlozi i kada su ugrijane, nisu upste dozvolile ABS-u da se aktivira jer su mogle bez problema prenjeti takvu silu proizvedenu kombinacijom velicine kocnica, brzine i mase vozila. Kada nisu ugrijane, ili kada je malo hladnije, ABS bi radio maksimalno. Glavna funkcija ABS-a je da u trenutnim uslovima koji vladaju obezbjedi upravljivost vozila a na podlogu ce biti prenesena maksimalna sila kocenja koja je dozvoljena u dati uslovima a da pri tom tocak se i dalje okrece toliko da dozvoli upravljanje. Zato se nekada ABS aktivira na vrlo malim brzinama, a nekada vrlo kratko ili nikako. Sve zavisi od guma, podloge, ispravnosti vozila generalno.
BAS? Ne kontam kakve veze BAS ima sa silom. BAS ima veze sa pritiskom.
Last edited by jefferson on 12/11/2016 19:56, edited 1 time in total.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#488 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Da upravu si, zato youtubdzije mogu naci snimke gdje kada sva 4 tocka blokiraju na ledu, ljudi se pitaju gdje je ABS.direstraits0078 wrote:Ovo gore navedeno je samo djelimicno tacno. ABS ce popustiti kocnicu na tocku koji se ne okrece istom brzinom kao ostali tockovi. To je osnovni princip ABS kocnica.Me_again wrote:ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
Sto ce reci da ukoliko dodje do blokiranja svih tockova, ABS nece otpustiti kocnicu ni na jednom.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#489 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Ne znam kako da shvatim taj komentar ali ono što sam ja napisao su i moja lična iskustva. Na više modela automobila.jefferson wrote:Da upravu si, zato youtubdzije mogu naci snimke gdje kada sva 4 tocka blokiraju na ledu, ljudi se pitaju gdje je ABS.direstraits0078 wrote:Ovo gore navedeno je samo djelimicno tacno. ABS ce popustiti kocnicu na tocku koji se ne okrece istom brzinom kao ostali tockovi. To je osnovni princip ABS kocnica.Me_again wrote:
ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.
Sto ce reci da ukoliko dodje do blokiranja svih tockova, ABS nece otpustiti kocnicu ni na jednom.
Osim što se volim malo "igrati", prije par godina mi se dogodilo da sa 120 km/h naletim na led i po nesreči sam morao kočiti do daske. ABS me je spasio jer je odradio svoj posao. A grdno sam prikočio, sigurno su sva 4 točka momentalno blokirala jer je bio go led na cesti. Naravno, zaustavni put je bio dugačak ali ipak dovoljno kratak
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#490 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Na tvoju žalost, ovo boldovano nije tačno. ABS sistem će prepoznati blokiranje točka prije nego se točak prestane okretati, upravo preko ABS senzora, koji sistemu šalje informaciju o brzini rotiranja svih točkova. Ako je ta razlika u brzini rotacije veća od zadate vrijednosti, ABS će djelovati na taj točak. Upravo te informacije o brzini omogućavaju kočenje bez blokiranja točkova, inače bi ABS bio relativno beskoristan, s obzirom da bi odblokirao točak koji je već izgubio kontakt s podlogom u vidu rotacije, a prešao u drugu vrstu kretanja. Otuda nekad ne možeš vidjeti tragove kočenja na asfaltu kod vozila s ABS-om, iako se čuo karakterističan zvuk škripanja guma.Me_again wrote: ABS otpusta točak koji blokira a ne koji se sporije okreĆe.
Probaj na ledu, ali da su ti sva 4 točka na ledu, silovito zakočiti i vidjeĆeš šta se događa, svi točkovi će zablokirati a ABS će se "boriti" sa svima njima.
Nema šanse da ostavi sva 4 zablokirana ! Čemu onda služi ?
U kombinaciji s drugim sistemima na vozilu, kao što su EDB i BAS, današnja najnormalnija serijska konfekcijska vozila (s gumama profila 195/65 R15 ili 205/55 R16) se mogu zaustaviti sa 100 km/h ispod 38 m, što je nekad bio respektabilan rezultat za sportska vozila.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#491 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
I upravo žestoka kočenja na toj granici blokiranja ili ne, gdje ABS radi u 16, mogu dovesti do deformacija na gumama. Posebno kod teških auta koja imaju dobre kočnice.direstraits0078 wrote: Otuda nekad ne možeš vidjeti tragove kočenja na asfaltu kod vozila s ABS-om, iako se čuo karakterističan zvuk škripanja guma.
.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#492 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Vidi, sada malo miješamo jabuke i kruške, miješamo sile kočnice na točak i silu kočenja točka po podlozi.jefferson wrote:Silu ne diktira pritisak noge na papucicu. pritisak noge na papucicu diktira jacinu pritiska u hidraulicnom sistemu kocnica. Koliku ce kocionu silu vozilo prenjeti na podlogu zavisi od nekoliko faktora:Me_again wrote:ABS ne kristi nikakvu "najjaču silu" na točak niti istu pojačava nego ventilima otpušta silu kočenja na točak koji se prestane vrtiti, dakle koji blokira. Nakon toga ponovo pušta pritisak kočionog ulja u kočioni cilindar toga točka kako bi pokušao ponovo zakočiti. Nezavisno od sile kočenja koja je aplicirana na taj točak. Silu diktira pritisak noge na papučicu kočnice. Ne govorimo o BAS sistemu nego o ABS-u.jefferson wrote: ABS kocnice proizvode daleko vecu silu na tocak nego kada tocak dodje u stanje blokiranja. ABS je napravljen da koristi onaj trenutak kada kocnice proizvode najjaci momenat sile, i ventili odrzavaju taj momenat blagim popustanje do trenutka kada se tocak ponovo pocinje okretati.
1. velicina i ispravnost kocnica
2. Ispravnost ovjesa
3. brzina vozila
4. Masa vozila
5. Kvaliteta guma ili stanje guma.
Zato se sila kocenja na tehnickom mjeri na valjku inace bi se mjerilo koliki pritisak kocnice imaju. Naravno, ako kocnice, ovjes ili gume nisu uredu ni sila nece biti tolika.
Posto ja govorim o konkretnom primjeru, o autu koje je bilo potpuno ispravno, sa ispravnim kocnicama, ovjesom, te na to dodaj brzinu i masu, sila je bila prevelika za takve gume. Opet se vracamo na ono, da proizvodjaci prave razlicite gume za razlicita vozila sa vrlo dobrim razlogom.
ABS ce iskorititi maksimalnu silu koja se moze prenjeti na podlogu, Nekada je to manje zbog klizave podloge, losih guma ili neispravnosti ovjesa a nekada vecu silu. Npr. Ja sam na proslom autu imao Michelin Pilot Super Sport gume, koje tokom toplog dana, recimo 25 stepeni, na dobroj podlozi i kada su ugrijane, nisu upste dozvolile ABS-u da se aktivira jer su mogle bez problema prenjeti takvu silu proizvedenu kombinacijom velicine kocnica, brzine i mase vozila. Kada nisu ugrijane, ili kada je malo hladnije, ABS bi radio maksimalno. Glavna funkcija ABS-a je da u trenutnim uslovima koji vladaju obezbjedi upravljivost vozila a na podlogu ce biti prenesena maksimalna sila kocenja koja je dozvoljena u dati uslovima a da pri tom tocak se i dalje okrece toliko da dozvoli upravljanje. Zato se nekada ABS aktivira na vrlo malim brzinama, a nekada vrlo kratko ili nikako. Sve zavisi od guma, podloge, ispravnosti vozila generalno.
BAS? Ne kontam kakve veze BAS ima sa silom. BAS ima veze sa pritiskom.
Moramo se ipak složiti oko par stvari, u kojima nemogu popustiti jer sam tehnički obrazovan.
A to su:
1. Silu kočnice na točak određuje sila kojom pritiščeš papućicu kočnice i koja se hidraulikom prenosi na točkove tj diskove ili tromblove. ABS je ventilima popušta. Pojačati je ne može.
2. BAS sistem dodatnom hidro pumpom pojačava tu silu u hidro sistemu po potrebi
3. Sila kočenja točka je sve ono što si gore napisao
4. ABS sistem ne mjeri nikakvu silu kočenja niti silu pritiska hidraulike, nego mjeri ISKLJUČIVO brzinu okretanja točka, stoga postoje i induktivni senzori na svakom točku čija uloga je upravo to.
Ne bih više teoretisao o tome, sve ostalo izgleda postaje neko prepucavanje. Da li jaje više liči na loptu ili na kub ....
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#493 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Ok, koji blokira ili koji je blizu blokade, u čemu je tu sada velika razlika ? Ali reči da otpušta točakkoji se manje vrti je također vrlo pogrešno.direstraits0078 wrote:Na tvoju žalost, ovo boldovano nije tačno. ABS sistem će prepoznati blokiranje točka prije nego se točak prestane okretati, upravo preko ABS senzora, koji sistemu šalje informaciju o brzini rotiranja svih točkova. Ako je ta razlika u brzini rotacije veća od zadate vrijednosti, ABS će djelovati na taj točak. Upravo te informacije o brzini omogućavaju kočenje bez blokiranja točkova, inače bi ABS bio relativno beskoristan, s obzirom da bi odblokirao točak koji je već izgubio kontakt s podlogom u vidu rotacije, a prešao u drugu vrstu kretanja. Otuda nekad ne možeš vidjeti tragove kočenja na asfaltu kod vozila s ABS-om, iako se čuo karakterističan zvuk škripanja guma.Me_again wrote: ABS otpusta točak koji blokira a ne koji se sporije okreĆe.
Probaj na ledu, ali da su ti sva 4 točka na ledu, silovito zakočiti i vidjeĆeš šta se događa, svi točkovi će zablokirati a ABS će se "boriti" sa svima njima.
Nema šanse da ostavi sva 4 zablokirana ! Čemu onda služi ?
U kombinaciji s drugim sistemima na vozilu, kao što su EDB i BAS, današnja najnormalnija serijska konfekcijska vozila (s gumama profila 195/65 R15 ili 205/55 R16) se mogu zaustaviti sa 100 km/h ispod 38 m, što je nekad bio respektabilan rezultat za sportska vozila.
Nego, lingvista, ako tebi toliko smeta moje ć ili č, možda je najbolje da komunikaciju nastavimo na engleskom ? Možda je moje č ili ć posljedica toga što sam kao dijete malo rastao mimo ovih prostora gdje se to koristi ? Ili si po prirodi iskompleksiran pa pošto poto hočeš nekoga poniziti ? Ne znam koji ti je K...c, ali oladi malo.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#494 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Ne bum rekal, i nemam takva iskustva. Moraš gumu dobro "ošlajfati" da bi se javio flat spot.530i wrote:I upravo žestoka kočenja na toj granici blokiranja ili ne, gdje ABS radi u 16, mogu dovesti do deformacija na gumama. Posebno kod teških auta koja imaju dobre kočnice.direstraits0078 wrote: Otuda nekad ne možeš vidjeti tragove kočenja na asfaltu kod vozila s ABS-om, iako se čuo karakterističan zvuk škripanja guma.
.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#495 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Točak se ne vrti manje, točak se vrti nižom brzinom, to je ono što ABS prepoznaje i prema tome djeluje. Što se tiče lingvistike i meni lično dragog i divno jednostavnog jezika Anglosaksonaca i Yeatsa, Pounda i kompanije... Eh, tu bih ti mogao reći nešto ovako:Me_again wrote:
Ok, koji blokira ili koji je blizu blokade, u čemu je tu sada velika razlika ? Ali reči da otpušta točakkoji se manje vrti je također vrlo pogrešno.
Nego, lingvista, ako tebi toliko smeta moje ć ili č, možda je najbolje da komunikaciju nastavimo na engleskom ? Možda je moje č ili ć posljedica toga što sam kao dijete malo rastao mimo ovih prostora gdje se to koristi ? Ili si po prirodi iskompleksiran pa pošto poto hočeš nekoga poniziti ? Ne znam koji ti je K...c, ali oladi malo.
I'd be more than happy to continue this conversation in English, but, sadly, that would not affect the fact that ABS is functioning in the way I have tried to explain to you (in vain, I'm afraid). The difference between locking the brake and threshold braking is in fact so huge, that only a handful of drivers can drive very fast vehicles very fast and brake without locking the brakes in the braking zones (on dry tarmac with optimal grip), while being as fast as the others entering the 200 kph braking zone before hitting the apex and applying throttle. Luckily for you and all people who cannot use the brake pedal in that way, there is ABS, and it is applying all these physical principles that professional drivers use when they hit the brake pedal without locking the wheel (ggl threshold braking). Feel free to ask if there's something you don't understand.
Last edited by direstraits0078 on 12/11/2016 21:26, edited 1 time in total.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#496 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
kae se tarmac
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#497 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Duly noted. Jedini ti skuzio aSSfalt.bitanga_sa_otesa wrote:kae se tarmac
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#498 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
skuzio sam draj ess fault
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#499 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Nisam mislio na očiti flat spot poput ovoga recimoMe_again wrote:Ne bum rekal, i nemam takva iskustva. Moraš gumu dobro "ošlajfati" da bi se javio flat spot.530i wrote:I upravo žestoka kočenja na toj granici blokiranja ili ne, gdje ABS radi u 16, mogu dovesti do deformacija na gumama. Posebno kod teških auta koja imaju dobre kočnice.direstraits0078 wrote: Otuda nekad ne možeš vidjeti tragove kočenja na asfaltu kod vozila s ABS-om, iako se čuo karakterističan zvuk škripanja guma.
.
http://www.tirerack.com/images/tires/ti ... otted1.jpg
nego na malo manje vidljiva, ali ipak vidljiva, oštećenja na šari kao i oštećenja u konstrukciji gume koja ne vidimo...deformacije koje dovode gumu u stanje u kom nije za upotrebu.
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#500 Re: TIGAR GUME- iskustva-misljenja
Sorry for late reply, but I had some duties with my wife while You had been fucking Your keyboard and mouse. I hope You are satisfied now, at least as I am.direstraits0078 wrote:Točak se ne vrti manje, točak se vrti nižom brzinom, to je ono što ABS prepoznaje i prema tome djeluje. Što se tiče lingvistike i meni lično dragog i divno jednostavnog jezika Anglosaksonaca i Yeatsa, Pounda i kompanije... Eh, tu bih ti mogao reći nešto ovako:Me_again wrote:
Ok, koji blokira ili koji je blizu blokade, u čemu je tu sada velika razlika ? Ali reči da otpušta točakkoji se manje vrti je također vrlo pogrešno.
Nego, lingvista, ako tebi toliko smeta moje ć ili č, možda je najbolje da komunikaciju nastavimo na engleskom ? Možda je moje č ili ć posljedica toga što sam kao dijete malo rastao mimo ovih prostora gdje se to koristi ? Ili si po prirodi iskompleksiran pa pošto poto hočeš nekoga poniziti ? Ne znam koji ti je K...c, ali oladi malo.
I'd be more than happy to continue this conversation in English, but, sadly, that would not affect the fact that ABS is functioning in the way I have tried to explain to you (in vain, I'm afraid). The difference between locking the brake and threshold braking is in fact so huge, that only a handful of drivers can drive very fast vehicles very fast and brake without locking the brakes in the braking zones (on dry tarmac with optimal grip), while being as fast as the others entering the 200 kph braking zone before hitting the apex and applying throttle. Luckily for you and all people who cannot use the brake pedal in that way, there is ABS, and it is applying all these physical principles that professional drivers use when they hit the brake pedal without locking the wheel (ggl threshold braking). Feel free to ask if there's something you don't understand.
Ne kontam kao vjerovatno ni ostatak publike šta pokušavaš dokazati, ali ukupan dojam je vrlo blijed. Pamet i samo pamet, kroz forumske pripovijedi. Makar miligram da si više u pravu nego ostali. Napišeš jedno pa se vadiš itd. Tipično za isfrustrirane likove.
Baš me interesuje koji li si ti lik u stvarnom životu i od čega ti živiš.
I točak se ne vrti ni manje ni nižom brzinom več je na granici zaustavljanja, levatu jedan tehnički nepismeni.