Zanima me da li moze znacajnije da steti autu ako je termostat ne ispravan (nisam siguran ali mislim da jeste) do promjene istog, zanimaju me cijene otprilike ako neko zna i jel komplikovana zamjena ?
auto je 1.3 benzinac. radi normalno, postize temperaturu relativno brzo, problem je sto ne moze da dostigne tu neku idealnu temperaturu i da se upali ventilator... temperatura se digne reko bih na nekih 80ak do 85 C po mojoj procjeni i sve se to dogadja dok je upaljeno grijanje... grijanje u autu je extra... puse vruce ko lud tako da sam sa testrane isto zadovoljan... cim ugasim grijanje kroz koji kilometar ili minuticu rada u leru kazaljka krene prema sredini i ventilator se upali...nekako mi to nije normalno pri vanjskoj temperaturi od 10 C...
LP
Termostat - pitanje
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#2 Re: Termostat - pitanje
Koliko sam shvatio, auto ne moze da dosegne temperaturu dok je upaljeno grijanje? Naravno, kada upalis grijanje, ti ustvari otvaras jos jedan, ali dosta manje hladnjak/radijator. Kako ventilator grijanja/hladjenja mora proizvesti strujanje kroz taj ventilator da bi se ti ugrijao, on ujedno dodatno hladi rashladnu tekucinu.dgL_ wrote:Zanima me da li moze znacajnije da steti autu ako je termostat ne ispravan (nisam siguran ali mislim da jeste) do promjene istog, zanimaju me cijene otprilike ako neko zna i jel komplikovana zamjena ?
auto je 1.3 benzinac. radi normalno, postize temperaturu relativno brzo, problem je sto ne moze da dostigne tu neku idealnu temperaturu i da se upali ventilator... temperatura se digne reko bih na nekih 80ak do 85 C po mojoj procjeni i sve se to dogadja dok je upaljeno grijanje... cim ugasim grijanje kroz koji kilometar ili minuticu rada u leru kazaljka krene prema sredini i ventilator se upali...nekako mi to nije normalno pri vanjskoj temperaturi od 10 C...
LP
Kada je sve normalno, automobil bi se trebao teze grijati ako odmah upalis grijanje (ako hoces da auto brzo dosegne radnu temperaturu, drzi na hladjenju). Medjutim, kako je tebi ocito termostat stalno otvoren, zajedno sa grijanjem tekucina ne moze da po hladnom vremenu dosegne radnu temperaturu.
Da moze imati efekta, jer onako kako je termostat ostao u otvorenom polozaju, tako se moze i zatvoriti. Koliko god da kosta, mjenjaj to, i ako nisi nikada, promjeni i vodenu pumpu.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#3 Re: Termostat - pitanje
razumijem sve, ali problem je sto prilikom podizanja temperature nakon hladnog starta nemam problema cak ni kad okrenem na 2 ili na 3 grijanje odmah nakon paljenja... krene da dize jako brzo cak i da puse vruce jako brzo, nakon kilometar predjeni kazaljka vec krene prema gore... predjem nekih 3-4 kilometra i ona je vec pofino podignuta... grijanje je super, puse vruce extra... samosto je kazaljka blago nageta od polovine prema nizoj brojci... napiso sma mozda je to nekih 80ak C... znaci to je do termostata 100% ? Ne moze biti do rashladne tekucine jer sam i nju mislio mjenjati... mislim da je tecnost poprilicno starajefferson wrote:Koliko sam shvatio, auto ne moze da dosegne temperaturu dok je upaljeno grijanje? Naravno, kada upalis grijanje, ti ustvari otvaras jos jedan, ali dosta manje hladnjak/radijator. Kako ventilator grijanja/hladjenja mora proizvesti strujanje kroz taj ventilator da bi se ti ugrijao, on ujedno dodatno hladi rashladnu tekucinu.dgL_ wrote:Zanima me da li moze znacajnije da steti autu ako je termostat ne ispravan (nisam siguran ali mislim da jeste) do promjene istog, zanimaju me cijene otprilike ako neko zna i jel komplikovana zamjena ?
auto je 1.3 benzinac. radi normalno, postize temperaturu relativno brzo, problem je sto ne moze da dostigne tu neku idealnu temperaturu i da se upali ventilator... temperatura se digne reko bih na nekih 80ak do 85 C po mojoj procjeni i sve se to dogadja dok je upaljeno grijanje... cim ugasim grijanje kroz koji kilometar ili minuticu rada u leru kazaljka krene prema sredini i ventilator se upali...nekako mi to nije normalno pri vanjskoj temperaturi od 10 C...
LP
Kada je sve normalno, automobil bi se trebao teze grijati ako odmah upalis grijanje (ako hoces da auto brzo dosegne radnu temperaturu, drzi na hladjenju). Medjutim, kako je tebi ocito termostat stalno otvoren, zajedno sa grijanjem tekucina ne moze da po hladnom vremenu dosegne radnu temperaturu.
Da moze imati efekta, jer onako kako je termostat ostao u otvorenom polozaju, tako se moze i zatvoriti. Koliko god da kosta, mjenjaj to, i ako nisi nikada, promjeni i vodenu pumpu.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#4 Re: Termostat - pitanje
Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#5 Re: Termostat - pitanje
ma mjeren je antifriz, drzi na -20... nisam imao problema ni po najvecim minusima sto se toga tice to je jedina tecnost koju nisam promjenio otkad je auto kod mene a to je otprilike 2.5 godine... svakako cu mjenjati rashladnu tekucinu i vjerovatno termostat... sto se tice ici niz brdo, nisam pratio... uglavnom se vozikam po sarajevskoj kotlini... problem je sto je i zimus isto tako jako dobro dizao temperaturu i na -10... ali nikako da jevidim ravno gore da bije oci, uvijek je par milimetara nageta u lijevu stranu dok je grijanje ukljuceno... znam da su simptomi termostata i sve to, ali eto htio sam da se posavjetujem cisto jer znam da kad ljudima ode termostat auto ima losije grijanje... temp spada toikom voznje itd itd..jefferson wrote:Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#6 Re: Termostat - pitanje
Ma jebo grijanje, ako ti je termostat ostao otvoren, on moze i da se zatvori. I zamjeni pumpu, jer ni ona sigurno nikad nije mjenjana.dgL_ wrote:ma mjeren je antifriz, drzi na -20... nisam imao problema ni po najvecim minusima sto se toga tice to je jedina tecnost koju nisam promjenio otkad je auto kod mene a to je otprilike 2.5 godine... svakako cu mjenjati rashladnu tekucinu i vjerovatno termostat... sto se tice ici niz brdo, nisam pratio... uglavnom se vozikam po sarajevskoj kotlini... problem je sto je i zimus isto tako jako dobro dizao temperaturu i na -10... ali nikako da jevidim ravno gore da bije oci, uvijek je par milimetara nageta u lijevu stranu dok je grijanje ukljuceno... znam da su simptomi termostata i sve to, ali eto htio sam da se posavjetujem cisto jer znam da kad ljudima ode termostat auto ima losije grijanje... temp spada toikom voznje itd itd..jefferson wrote:Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
Inace -20 tekucina je znak da je vrlo stara ili dobro razblazena. Ja sam mjerio svoju 4 godine staru u Novembru i drzi na -40 (originalna, 4g staro auto).
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#7 Re: Termostat - pitanje
Ne mora nuzno znaciti, kod nekih auta voda konstantno prolazi kroz pec, ali definitivno je kada se klapna zatvori da vise ili zrak ne ide preko peci, ili da voda ne ide kroz pec, tako da onda lakse dolazi do dodatnog zagrijavanja cjelokupnog sistema.jefferson wrote:Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
Sve u svemu, kod autora teme je termostat zakucao u otvorenom polozaju i treba ga promijeniti, ovih -20 na koliko ledi tecnost nije dobro i trebalo bi promijeniti i tecnost.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#8 Re: Termostat - pitanje
pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...jefferson wrote:Ma jebo grijanje, ako ti je termostat ostao otvoren, on moze i da se zatvori. I zamjeni pumpu, jer ni ona sigurno nikad nije mjenjana.dgL_ wrote:ma mjeren je antifriz, drzi na -20... nisam imao problema ni po najvecim minusima sto se toga tice to je jedina tecnost koju nisam promjenio otkad je auto kod mene a to je otprilike 2.5 godine... svakako cu mjenjati rashladnu tekucinu i vjerovatno termostat... sto se tice ici niz brdo, nisam pratio... uglavnom se vozikam po sarajevskoj kotlini... problem je sto je i zimus isto tako jako dobro dizao temperaturu i na -10... ali nikako da jevidim ravno gore da bije oci, uvijek je par milimetara nageta u lijevu stranu dok je grijanje ukljuceno... znam da su simptomi termostata i sve to, ali eto htio sam da se posavjetujem cisto jer znam da kad ljudima ode termostat auto ima losije grijanje... temp spada toikom voznje itd itd..jefferson wrote:Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
Inace -20 tekucina je znak da je vrlo stara ili dobro razblazena. Ja sam mjerio svoju 4 godine staru u Novembru i drzi na -40 (originalna, 4g staro auto).
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#9 Re: Termostat - pitanje
Ma da, kod nekih auta ide kroz mali hladnjak (konkretno kdo mene na CC ne ide) ali bitno je da ga ventilator hladi dodatno.NediM17 wrote:Ne mora nuzno znaciti, kod nekih auta voda konstantno prolazi kroz pec, ali definitivno je kada se klapna zatvori da vise ili zrak ne ide preko peci, ili da voda ne ide kroz pec, tako da onda lakse dolazi do dodatnog zagrijavanja cjelokupnog sistema.jefferson wrote:Pa nista, auto ti nabija temperaturu, ti ako upalis grijanje to ne znaci da neces doseci radnu temperaturu, nego da je to sporije. Cim ugasis grijanje (tj. klpu prebacis na hladno) ti si zaustavio protok kroz taj hladnjak, i tekucina se krece samo unutar motora i velikog hladnjaka, i odmah se vise grije.
Kako je kada ides nizbrdo? Ako ides nizbrdo i kocis motorom, jel se temperatura smanjuje? Ako se smanjuje, termostat je 100%.
Koliko je tekucina stara? Imas ti tu ajro vise problema, stara tekucina moze vrlo lako zalediti (ali hajde, April udara na vrata) ali i slabije razmjenjuje toplotu sa okolinom. Ako ne znas kad je mjenjana, mjenja to, pumpu za vodu i termostat, inace mogao bi ti imati havariju ako se termostat zatvori.
Sve u svemu, kod autora teme je termostat zakucao u otvorenom polozaju i treba ga promijeniti, ovih -20 na koliko ledi tecnost nije dobro i trebalo bi promijeniti i tecnost.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#10 Re: Termostat - pitanje
Radi kako mislis da treba, ali cekati da pumpa "propisa" je fakat ono vrhunac gluposti.pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
Koje je auto u pitanju? Preko cega ide pumpa? Mikro remena? Kad je remenje mjenjano? Sta ako ti pumpa propisa na uzbrdici pa ti prokuha auto itd? Sta ako budes trebao ici negdje na put pa ti se desi da propisa?
Po onome sto si napisao to auto je vrlo lose odrzavano, a ako ti je auto potrebno za posao, bolje je da to rjesis sve u komadu.
I promjeni mehanicara, onako iskreno.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#11 Re: Termostat - pitanje
druze auto je japanac mazda ima predjenih 42.000 km, auto je stajalo dugo vremena, nije vozeno... polako joj u skladu sa finansijskim mogucnostima mjenjam ono sto mogu i ono sto treba... i mislim da nisi upravu da je u losem stanju ali otom potom, nisi vidio pa ne mozes ni znati... to "sta ako ti ovo, sta ako ti ono..." toga uvijek ima... kupis novo pa opet ima sta ako ti ovo, sta ako ti ono... pumpa kad propisa zamjenis je i kraj price... nesto slicno kao sto zamjenis disk plocice kad se potrose ili evo konkretno termostat kad zakaze... zasto cu je mjenjati kad radi... da ide preko remena od alternatora... remenje je zamjenjeno kompletno... a bice i termostat i rashladna tecnost, nije to neka mudrost... Hvala na odgovorima.jefferson wrote:Radi kako mislis da treba, ali cekati da pumpa "propisa" je fakat ono vrhunac gluposti.pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
Koje je auto u pitanju? Preko cega ide pumpa? Mikro remena? Kad je remenje mjenjano? Sta ako ti pumpa propisa na uzbrdici pa ti prokuha auto itd? Sta ako budes trebao ici negdje na put pa ti se desi da propisa?
Po onome sto si napisao to auto je vrlo lose odrzavano, a ako ti je auto potrebno za posao, bolje je da to rjesis sve u komadu.
I promjeni mehanicara, onako iskreno.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#12 Re: Termostat - pitanje
Ok, kako god. Ali to sto je termostat zakazo je posljedica stajanja. Auto koje stoji dugo je uvijek u losijem stanju nego auto koje je u pokretu svaki dan.dgL_ wrote:druze auto je japanac mazda ima predjenih 42.000 km, auto je stajalo dugo vremena, nije vozeno... polako joj u skladu sa finansijskim mogucnostima mjenjam ono sto mogu i ono sto treba... i mislim da nisi upravu da je u losem stanju ali otom potom, nisi vidio pa ne mozes ni znati... to "sta ako ti ovo, sta ako ti ono..." toga uvijek ima... kupis novo pa opet ima sta ako ti ovo, sta ako ti ono... pumpa kad propisa zamjenis je i kraj price... nesto slicno kao sto zamjenis disk plocice kad se potrose ili evo konkretno termostat kad zakaze... zasto cu je mjenjati kad radi... da ide preko remena od alternatora... remenje je zamjenjeno kompletno... a bice i termostat i rashladna tecnost, nije to neka mudrost... Hvala na odgovorima.jefferson wrote:Radi kako mislis da treba, ali cekati da pumpa "propisa" je fakat ono vrhunac gluposti.pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
Koje je auto u pitanju? Preko cega ide pumpa? Mikro remena? Kad je remenje mjenjano? Sta ako ti pumpa propisa na uzbrdici pa ti prokuha auto itd? Sta ako budes trebao ici negdje na put pa ti se desi da propisa?
Po onome sto si napisao to auto je vrlo lose odrzavano, a ako ti je auto potrebno za posao, bolje je da to rjesis sve u komadu.
I promjeni mehanicara, onako iskreno.
Upravo zbog finansija govorim, da zamjenis pumpu, jer pumpa sama nije uopste skupa. A pumpa je napravljena da se stalno okrece a antifriz ima ulogu podmazivaca pokretnih djelova unutar pumpe. Samo kazem, bolje sprijeciti nego lijeciti.
Ali eto kreni od termostata pa vidi dalje.
-
- Posts: 2783
- Joined: 08/10/2005 09:13
#13 Re: Termostat - pitanje
Da nije to kakav "pijacarski" majstor?dgL_ wrote:pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#14 Re: Termostat - pitanje
Majstor koji kaze: mjenaj pumpu kad propisa je u najmanju ruku kreten.mahalas505 wrote:Da nije to kakav "pijacarski" majstor?dgL_ wrote:pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#15 Re: Termostat - pitanje
Ne volim, iskreno, ni one sto bi mjenjali pola auta bez ikakve potrebe... a takvih je na bacanje... samo daj promjeni, ovo je 100%... ono je 100% i na kraju bacis para i para a nisi uradio nista... ako pumpa ide preko zubcastog radi se kad se radi veliki servis... ako ne ide preko zupcastog apsolutno nema potrebe da se mjenja dok ne propisa jer ne moze napraviti nikakvu havariju, za razliku od gore navedenog, kada unisti remen i napravi havariju na autu... prosto ko pasulj sto bi rekli ljudi.. okvirno vodena pumpa moze izdrzati sigurno i 2 promjene zupcastog remena i mjenja se iz preventivnih razloga upravo da nebi pravila probleme nekim slucajem...jefferson wrote:Majstor koji kaze: mjenaj pumpu kad propisa je u najmanju ruku kreten.mahalas505 wrote:Da nije to kakav "pijacarski" majstor?dgL_ wrote:pumpa mi ne ide preko zupcastog remena, posavjetovao sam se sa majstorom i rekao mi je da se ona ne mora mjenjat dok ne propisa na ovim autima... jedino ako ona moze biti uzrok toga sto ne dostize IDEALNU temperaturu (ne mogu reci da je ne dostize nikako) a isto iz prakse koliko sam cuo ne valja ni prejak permant, kazu da moze da najedee gumena crijeva i opet belaj kad pocne nestajat iz posude...
btw. hvala na savjetima, vidjecu koliko je termostat, ne znam cak ni dal se moze promjeniti sam ili cu morati kompletan onaj ulozak zamjenit.... ni koliko bi mi neko uzeo za to... sta mislis?
nema veze pitanje nije bilo za vodenu pumpu (osim ako ona moze stvarati ovaj problem gore naveden)... LP
- ElDzidziIbnDzo
- Posts: 637
- Joined: 16/02/2013 10:53
- Location: Sjeverno
#16 Re: Termostat - pitanje
Ne moze ti nista ostetiti,sve zavisi na koliko fabricki otvara termostat. Iz iskustva vozila npr. za skandinavsko trziste otvaraju ranije nego npr. za neko drugo podneblje. Ne znam zasto ali je tako
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#17 Re: Termostat - pitanje
ma druze, iskreno... mogu osjetiti kao da "ckne" i imam osjecaj da tada otvori i to se desi dosta rano... malte ne kad jos dize temperaturu i krene da se dize iz one plave zone prema radnoj temperaturi..ElDzidziIbnDzo wrote:Ne moze ti nista ostetiti,sve zavisi na koliko fabricki otvara termostat. Iz iskustva vozila npr. za skandinavsko trziste otvaraju ranije nego npr. za neko drugo podneblje. Ne znam zasto ali je tako
cuo sam jos da termostat moze daradi perfektno, ali da kroz gumice neke moze da prolazi voda i da u tom slucaju samo treba gumicu zamjeniti... jer stvarno mi nije najjasnije...
nocas sam otiso od grbavice do otoke (3 do 4) kilometra i temperatura se digla poprilicno... grijanje radi perfektno, puse bas vrelo stao sam nekih 5-6 min jos u leru grijanje na kecu i temp. se digla i upalio se ventilator, odradio minuticu i ugasio se, kazaljka se okom spustila onde gdje treba da bude... kad je zavrsio ventilator poslije samstajao jos 4-5 min i nije se palio, a kazaljka se BLAGO, jedva okom primjetno spustila prema lijevo i vise se nije palio... poslije mi se na semaforu upalio jos jednom, grijanje na kecu svo vrijeeme... pratit cu jos malo pa cemo vidjet..
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#18 Re: Termostat - pitanje
Pitanje nije bilo za vodenu pumpu, ali ti imas problem, i posto auto nije vozeno dugo, susretat ces se sa problemima.Ne volim, iskreno, ni one sto bi mjenjali pola auta bez ikakve potrebe... a takvih je na bacanje... samo daj promjeni, ovo je 100%... ono je 100% i na kraju bacis para i para a nisi uradio nista... ako pumpa ide preko zubcastog radi se kad se radi veliki servis... ako ne ide preko zupcastog apsolutno nema potrebe da se mjenja dok ne propisa jer ne moze napraviti nikakvu havariju, za razliku od gore navedenog, kada unisti remen i napravi havariju na autu... prosto ko pasulj sto bi rekli ljudi.. okvirno vodena pumpa moze izdrzati sigurno i 2 promjene zupcastog remena i mjenja se iz preventivnih razloga upravo da nebi pravila probleme nekim slucajem...
nema veze pitanje nije bilo za vodenu pumpu (osim ako ona moze stvarati ovaj problem gore naveden)... LP
Vodena pumpa se mijenja onda kada proizvodjac kaze da se mijenja ALI SAMO ako je auto bilo eksploatisano u skladu sa preporukama, a to auto nije bilo eksploatisano u skladu sa preporukama jer je stajalo. Druga stvar, pumpa kada "propisao" moze pregrijati auto jer ne znas kako ce ona propisati, hocel samo malo tekucine pustiti ili se raspasti? Kako to ti ili taj "majstor" mozete znati?
Ja ti pokusavam spasiti koju marku, a posto ocito nema sanse da se bilo kakav smislen prijedlog dadne, mene interesuje sto za termostat nisi pitao strucnjaka za "propisavanje" vodenih pumpi?
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#19 Re: Termostat - pitanje
jefferson wrote:Pitanje nije bilo za vodenu pumpu, ali ti imas problem, i posto auto nije vozeno dugo, susretat ces se sa problemima.Ne volim, iskreno, ni one sto bi mjenjali pola auta bez ikakve potrebe... a takvih je na bacanje... samo daj promjeni, ovo je 100%... ono je 100% i na kraju bacis para i para a nisi uradio nista... ako pumpa ide preko zubcastog radi se kad se radi veliki servis... ako ne ide preko zupcastog apsolutno nema potrebe da se mjenja dok ne propisa jer ne moze napraviti nikakvu havariju, za razliku od gore navedenog, kada unisti remen i napravi havariju na autu... prosto ko pasulj sto bi rekli ljudi.. okvirno vodena pumpa moze izdrzati sigurno i 2 promjene zupcastog remena i mjenja se iz preventivnih razloga upravo da nebi pravila probleme nekim slucajem...
nema veze pitanje nije bilo za vodenu pumpu (osim ako ona moze stvarati ovaj problem gore naveden)... LP
Vodena pumpa se mijenja onda kada proizvodjac kaze da se mijenja ALI SAMO ako je auto bilo eksploatisano u skladu sa preporukama, a to auto nije bilo eksploatisano u skladu sa preporukama jer je stajalo. Druga stvar, pumpa kada "propisao" moze pregrijati auto jer ne znas kako ce ona propisati, hocel samo malo tekucine pustiti ili se raspasti? Kako to ti ili taj "majstor" mozete znati?
Ja ti pokusavam spasiti koju marku, a posto ocito nema sanse da se bilo kakav smislen prijedlog dadne, mene interesuje sto za termostat nisi pitao strucnjaka za "propisavanje" vodenih pumpi?
CUJ sta ako propisa ? Pa stanes i zamjenis je... vidis da ti temperatura ide u nebo i stanes ugasis auto i kraj price... ne kontam sto je bauk to uraditi ?? zato sto mi jeto rekao prije, za ovaj problem nisam ufatio vremena da odem...
Sta ako ti pukne guma na autoputu pri voznji od 140 km/h ?? Jel trebamo celicne stavit da nebi puklaslucajno... msm bezze... moze se pregrijat... imas culo vida, vidis da se grije ugasis i kraj price... zamjenis i tjeraj dalje... nezz zaista zasto bi je mjenjao ako radi perfektno.. barem trenutno... ne urekla se
hocul mjenjat diskove ako ne tresu, ravni su imaju mesa pa cak iako su presli recimo odredjeni broj kilometara ??? Nezz druze, drugaciju viziju imamo... kad odes majstoru sad i ti i jareci ce ti pola auta da moras zamjenit... samodaj para niej bitno jel se to treba mjenjat ili ne treba...
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#20 Re: Termostat - pitanje
Na sta potrosi par minuta zivotadgL_ wrote:jefferson wrote:Pitanje nije bilo za vodenu pumpu, ali ti imas problem, i posto auto nije vozeno dugo, susretat ces se sa problemima.Ne volim, iskreno, ni one sto bi mjenjali pola auta bez ikakve potrebe... a takvih je na bacanje... samo daj promjeni, ovo je 100%... ono je 100% i na kraju bacis para i para a nisi uradio nista... ako pumpa ide preko zubcastog radi se kad se radi veliki servis... ako ne ide preko zupcastog apsolutno nema potrebe da se mjenja dok ne propisa jer ne moze napraviti nikakvu havariju, za razliku od gore navedenog, kada unisti remen i napravi havariju na autu... prosto ko pasulj sto bi rekli ljudi.. okvirno vodena pumpa moze izdrzati sigurno i 2 promjene zupcastog remena i mjenja se iz preventivnih razloga upravo da nebi pravila probleme nekim slucajem...
nema veze pitanje nije bilo za vodenu pumpu (osim ako ona moze stvarati ovaj problem gore naveden)... LP
Vodena pumpa se mijenja onda kada proizvodjac kaze da se mijenja ALI SAMO ako je auto bilo eksploatisano u skladu sa preporukama, a to auto nije bilo eksploatisano u skladu sa preporukama jer je stajalo. Druga stvar, pumpa kada "propisao" moze pregrijati auto jer ne znas kako ce ona propisati, hocel samo malo tekucine pustiti ili se raspasti? Kako to ti ili taj "majstor" mozete znati?
Ja ti pokusavam spasiti koju marku, a posto ocito nema sanse da se bilo kakav smislen prijedlog dadne, mene interesuje sto za termostat nisi pitao strucnjaka za "propisavanje" vodenih pumpi?
CUJ sta ako propisa ? Pa stanes i zamjenis je... vidis da ti temperatura ide u nebo i stanes ugasis auto i kraj price... ne kontam sto je bauk to uraditi ?? zato sto mi jeto rekao prije, za ovaj problem nisam ufatio vremena da odem...
Sta ako ti pukne guma na autoputu pri voznji od 140 km/h ?? Jel trebamo celicne stavit da nebi puklaslucajno... msm bezze... moze se pregrijat... imas culo vida, vidis da se grije ugasis i kraj price... zamjenis i tjeraj dalje... nezz zaista zasto bi je mjenjao ako radi perfektno.. barem trenutno... ne urekla se
hocul mjenjat diskove ako ne tresu, ravni su imaju mesa pa cak iako su presli recimo odredjeni broj kilometara ??? Nezz druze, drugaciju viziju imamo... kad odes majstoru sad i ti i jareci ce ti pola auta da moras zamjenit... samodaj para niej bitno jel se to treba mjenjat ili ne treba...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#21 Re: Termostat - pitanje
dobro ti je rekao jeffersone....
nije vodena pumpa sijalica da crkne u momentu,posebno ne na starijim autima tako da mani se supljare ....
nije vodena pumpa sijalica da crkne u momentu,posebno ne na starijim autima tako da mani se supljare ....
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#22 Re: Termostat - pitanje
To stoji, takva logika, dok auto samo vozaš po parkingu ispred zgrade. Čim kreneš par stotina metara duže vidjet ćeš da postoji nešto što se zove održavanje, preventivno, a ne samo onda kada rikne totalno.dgL_ wrote:
CUJ sta ako propisa ? Pa stanes i zamjenis je... vidis da ti temperatura ide u nebo i stanes ugasis auto i kraj price... ne kontam sto je bauk to uraditi ?? zato sto mi jeto rekao prije, za ovaj problem nisam ufatio vremena da odem...
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#23 Re: Termostat - pitanje
Kazem ja, u sta potrosi par minuta zvota, posto jbg, mi nikad nismo vozili starija auta i nemamo pojma kako pumpa moze crknuti.bitanga_sa_otesa wrote:dobro ti je rekao jeffersone....
nije vodena pumpa sijalica da crkne u momentu,posebno ne na starijim autima tako da mani se supljare ....
Ali an kraju, boli me qrtz, pita covjek za savjet i onda akda mu akzes nesto on ti ocita lekciju, i jos ubaci misljenja strucnjaka za "curenje" pumpi.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#24 Re: Termostat - pitanje
mjenjas preventivno nesto sto ti moze sjebati totalno motor ili nesto sto moze uticati da se takvom voznjom sjebe nesto trece, skuplje za popraviti i komplikovanije... zato zupcasti ne vozimo dok ne preskoci nego ga zamjenimo da nam se to nebi desilo...530i wrote:To stoji, takva logika, dok auto samo vozaš po parkingu ispred zgrade. Čim kreneš par stotina metara duže vidjet ćeš da postoji nešto što se zove održavanje, preventivno, a ne samo onda kada rikne totalno.dgL_ wrote:
CUJ sta ako propisa ? Pa stanes i zamjenis je... vidis da ti temperatura ide u nebo i stanes ugasis auto i kraj price... ne kontam sto je bauk to uraditi ?? zato sto mi jeto rekao prije, za ovaj problem nisam ufatio vremena da odem...
ali ako to nesto sto moze da ode ne moze prouzrokovati nikakav drugi kvar onda nezz o cemu pricamo...
btw. isao sam na duze puteve... znam ljudi koji preventivno mjenjaju apsolutno sve sto mogu, bacaju pare pa kad se vracaju sa mora u pocitelju zaglavi... a auto staro 5 ili 6 godina... preventivno mjenjati vodenu pumpu koja sljaka sasvim dobro i koja ne moze izazvati havariju nikakvu je meni besmisleno...
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#25 Re: Termostat - pitanje
nemoj ti sta uvrijedjen da se nadjes...nisam nikome ocitavao lekciju nego kazem nesto sto mi nije logicno i sto mi nije jasno... ako nisam upravu argumentujes i shvatim gresku... medjutim nisi to uradio i to je to pitao sam nesto vezano zatermostat i evo ni trenutno mi nakon sve rasprave nije jasno zasto da mjenjam vodenu pumpu ?? To si mi rekao jos u prvom postu...)jefferson wrote:Kazem ja, u sta potrosi par minuta zvota, posto jbg, mi nikad nismo vozili starija auta i nemamo pojma kako pumpa moze crknuti.bitanga_sa_otesa wrote:dobro ti je rekao jeffersone....
nije vodena pumpa sijalica da crkne u momentu,posebno ne na starijim autima tako da mani se supljare ....
Ali an kraju, boli me qrtz, pita covjek za savjet i onda akda mu akzes nesto on ti ocita lekciju, i jos ubaci misljenja strucnjaka za "curenje" pumpi.
LP