Terenci, SUV, 4X4, AWD - sve o tome

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2851 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

NediM17 wrote:
dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Dado, koje je godiste taj grand kod tebe? Da li bas ima visko ili hidraulicni ventilator? I gdje se nalazis?
Auto je 2001. godište i izgleda da visko ne radi jer se upali samo onaj električni ventilator. Imam još jedno pitanje. Ugrađen je plin kod granda, mislim takvog sam ga uzeo i prije neko vrijeme počeli su problemi sa plinom. Auto se trese na plinu i na leru se gasi a kad ga vratim na gorivo ide bez problema. Da napomenem na gorivu se osjeti da kazaljka od obrtaja malo "igra" možda milimetar gore dolje. Vozio ga kod BOŠKA u Mostar što radi Zavoli plin i promjenio filtere i izbrisao greške na 1 i 8 injektoru plina i tako sam vozi ispravno par dana da bi se opet pojavilo isto. Otišao ponovno do majstora i on ga spoijo na komp i pokazaolo grešku na senzoru pritiska (čini mi se da se tako zove). To je promjenio i nariktao mapu ali auto opet na plinu ne radi a njemu na kompu ne javlja nikakvu grešku, čak ne javlja ni one injektore koje je javljalo kad sam prvi put bio kod njega. Da napomenem da mi se upali ona lampica “check engine” ali je poništim skidanjem klema. Unaprijed hvala.
Je li problem sa plinom samo na leru? I i plin je gorivo. :wink:

Obzirom da imas malo variranje ler gasa i na benzinu, na plinu je vjerovatno jos izrazenije. Jer sve sto ne valja na benzinu, na plinu bude jos gore!

Znas li koje greske izbaci kompjuter od auta? Je li ti check engine treperi ili gori? Zbog plina obicno pali check engine ako ne valja mapa pa trimovi pobjegnu u jednu ili drugu stranu +25 ili -25%. Obicno u plus jer smjesa bude siromasna.

U kakvom su ti stanju svjecice, kablovi i bobina/e?
Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2852 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Dado, koje je godiste taj grand kod tebe? Da li bas ima visko ili hidraulicni ventilator? I gdje se nalazis?
Auto je 2001. godište i izgleda da visko ne radi jer se upali samo onaj električni ventilator. Imam još jedno pitanje. Ugrađen je plin kod granda, mislim takvog sam ga uzeo i prije neko vrijeme počeli su problemi sa plinom. Auto se trese na plinu i na leru se gasi a kad ga vratim na gorivo ide bez problema. Da napomenem na gorivu se osjeti da kazaljka od obrtaja malo "igra" možda milimetar gore dolje. Vozio ga kod BOŠKA u Mostar što radi Zavoli plin i promjenio filtere i izbrisao greške na 1 i 8 injektoru plina i tako sam vozi ispravno par dana da bi se opet pojavilo isto. Otišao ponovno do majstora i on ga spoijo na komp i pokazaolo grešku na senzoru pritiska (čini mi se da se tako zove). To je promjenio i nariktao mapu ali auto opet na plinu ne radi a njemu na kompu ne javlja nikakvu grešku, čak ne javlja ni one injektore koje je javljalo kad sam prvi put bio kod njega. Da napomenem da mi se upali ona lampica “check engine” ali je poništim skidanjem klema. Unaprijed hvala.
To za plin ti ne mogu pomoci. Trebao bi otici u servis koji ima iskustva s tim. Ja imam preporuku za servis ali ti je daleko Brcko, ali bi 100% rijesio problem. Nista neces postici sa skidanjem kleme i ponistavanjem "check engine". Kad sve bude radilo kako treba on bi sam sebi ponistio tu lampicu nakon predjenih 50km a da ne prijavljuje gresku.
Znas li da to auto ima svoju, nazovi, "integrisanu autodijagnostiku"? Mozes ti sam uvijek da provjeris ima li i koje su kod greske.
Znam da se to kod nekih auta može otkriti greška (drži se kočinica i gas do kraja i dadne kontakt) ali kod Granda neznam kako tu funkcionira.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2853 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Pazi, da se razumijemo...to sto on kaze da mu je bila temperatura preko 100 stepeni je jako relativan pojam i moze biti normalno a moze biti i ne bas tako normalno. Sam podatak da je bila samo malo preko 100 stepeni ne znaci nista bez informacije o kojem rezimu voznje se radilo. Sama ta temperatura nece naskoditi nista ali ako je takva temperatura non stop i u rezimu lagane voznje onda to nije normalno. Kod mene je temperatura po gradu u ljetnim uslovima dlaka ispod 100 normalne voznje do dlaka iznad 100 ako ima dosta stajanja koja brzo padne ispod 100 kada se pocne voziti. U glavnom ne treba da ludi zbog visoke temperature jer ovi motori rade na relativno visokoj radnoj temperaturi. Vazno je da je visko ispravan i on nece dopustiti da ode temperatura previsoko. On treba da skonta da li mu je preko 100 stepeni i u rezimu normalne voznje i ne spusta se ispod...u tom slucaju to nije normalno i treba obratiti paznju na ispravnost termostata i hladnjaka. Ako ta temperatura skoci malo preko 100 stepeni samo u odredjenim uslovima kada je motor pod opterecenjem, dugotrajna uzbrdica, voznja po gradu uz dugotrajna stajanja...i nakon toga se spusti na 100 stepeni...onda je to sve ok.
Jučer sam ga vozio po brdskim cestama i gdje je duža vužnja uzbro bila temperatura je skočila na prvu tanku crticu iznad 100 stupnjeva a kad sam došao na ravnicu temperatura je spala ispod 100 . Sva crijeva na rashladnom sustavu su jednako vruća tako da mislim da taj termostat otvara samo neznam na koliko. Kad sam stao i izišao iz auta čuo je se električni ventilato a visko uopće ne vrti ono jako kako bi trebalo.
Cim temperatura moze spasti ispod 100 onda je zakljucak da termostat otvara ispod 100. Ti imas problem sa drugom fazom hladjenja tj ventilatorom koji nece da upali kada treba.
Eh i ja sam nekako došao do tog zaključka.
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#2854 Re: Terenci i mehanika

Post by NediM17 »

dado19771 wrote: Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
Izbacuje li ti check engine na benzinu? Ako izbacuje na benzinu, problem trazi negdje drugo, a ne na plinskoj instalaciji. Ako ti je palio check engine, mislim da bi trebao ostati kod greske bez obzira sto si skidao klemu sa akumulatora. Sljedeci put kada ti upali check engine, nemoj skidati kleme sa akumulatora, nego idi do nekoga ko ima dijagnostiku, pa da ti to iscita.

Onako na prvu, benzinac je benzinac, nema tu puno filozofije. Dakle, motor ler gasa (sto se problema na leru), svjecice, bobine, kablovi.

Ako auto imalo stuca na benzinu, na plinu ce biti znacajno gore! Za plin sistem paljenja mora biti u savrsenom stanju!
Last edited by NediM17 on 04/07/2016 19:31, edited 1 time in total.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2855 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:
dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Dado, koje je godiste taj grand kod tebe? Da li bas ima visko ili hidraulicni ventilator? I gdje se nalazis?
Auto je 2001. godište i izgleda da visko ne radi jer se upali samo onaj električni ventilator. Imam još jedno pitanje. Ugrađen je plin kod granda, mislim takvog sam ga uzeo i prije neko vrijeme počeli su problemi sa plinom. Auto se trese na plinu i na leru se gasi a kad ga vratim na gorivo ide bez problema. Da napomenem na gorivu se osjeti da kazaljka od obrtaja malo "igra" možda milimetar gore dolje. Vozio ga kod BOŠKA u Mostar što radi Zavoli plin i promjenio filtere i izbrisao greške na 1 i 8 injektoru plina i tako sam vozi ispravno par dana da bi se opet pojavilo isto. Otišao ponovno do majstora i on ga spoijo na komp i pokazaolo grešku na senzoru pritiska (čini mi se da se tako zove). To je promjenio i nariktao mapu ali auto opet na plinu ne radi a njemu na kompu ne javlja nikakvu grešku, čak ne javlja ni one injektore koje je javljalo kad sam prvi put bio kod njega. Da napomenem da mi se upali ona lampica “check engine” ali je poništim skidanjem klema. Unaprijed hvala.
Bas zato te i pitam to. Po godistu ti onda i nemas visko vec hidraulicni ventilator. Jedino ako je neko nekad ranije prepravljao sistem hladjenja. Ako imas stvarno hidraulicni ventilator i neispravan je, nemoj se iznenaditi kada saznas koliko ce te ta popravka kostati. Ako ipak imas visko, onda je neispravan. To se moze provjeriti lako pomjeranjem bimetala. Da si se samo javio prije 5 dana dok sam bio u Mostaru mogli smo provjeriti sve da znas na cemu si. Hajde uslikaj da vidim kako izgleda daj tvoj visko.
A jebi ga to sam skontao tek sad kad je ovo ugrijalo da imam problem sa hlađenjem. Mislim da je problem u visku 99% jer frend ima u BMW-u isti problem upali mu se električni ventilator od klime ali visko ne reagira. Misli da se tu radi o tome da se promjeni visko i da bi to trebalo funkcionirati.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2856 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

NediM17 wrote:
dado19771 wrote: Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
Izbacuje li ti check engine na benzinu? Ako izbacuje na benzinu, problem trazi negdje drugo, a ne na plinskoj instalaciji. Ako ti je palio check engine, mislim da bi trebao ostati kod greske bez obzira sto si skidao klemu sa akumulatora. Sljedeci put kada ti upali check engine, nemoj skidati kleme sa akumulatora, nego idi do nekoga ko ima dijagnostiku, pa da ti to iscita.

Onako na prvu, benzinac je benzinac, nema tu puno filozofije. Dakle, motor ler gasa (sto se problema na leru), svjecice, bobine, kablovi.

Ako auto imalo stuca na benzinu, na plinu ce biti znacajno gore! Za plin sistem paljenja mora biti u savrsenom stanju!
Kod ovog mog nema kablova nego je direkt to mi je rekao plinadžija. On je rekao da su najvjerojatnije svijećice jer tko zna kad su mijenjane. Preporučio mi je NGK iridium.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2857 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

dado19771 wrote:
NediM17 wrote:
dado19771 wrote: Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
Izbacuje li ti check engine na benzinu? Ako izbacuje na benzinu, problem trazi negdje drugo, a ne na plinskoj instalaciji. Ako ti je palio check engine, mislim da bi trebao ostati kod greske bez obzira sto si skidao klemu sa akumulatora. Sljedeci put kada ti upali check engine, nemoj skidati kleme sa akumulatora, nego idi do nekoga ko ima dijagnostiku, pa da ti to iscita.

Onako na prvu, benzinac je benzinac, nema tu puno filozofije. Dakle, motor ler gasa (sto se problema na leru), svjecice, bobine, kablovi.

Ako auto imalo stuca na benzinu, na plinu ce biti znacajno gore! Za plin sistem paljenja mora biti u savrsenom stanju!
Kod ovog mog nema kablova nego je direkt to mi je rekao plinadžija. On je rekao da su najvjerojatnije svijećice jer tko zna kad su mijenjane. Preporučio mi je NGK iridium. Check engine mi je jučer upalilo kad sam ga ručno prebacivao sa goriva na plin i obrnuto tako da sad neznam sigurno kad se upalila.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2858 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

NediM17 wrote:
dado19771 wrote: Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
Izbacuje li ti check engine na benzinu? Ako izbacuje na benzinu, problem trazi negdje drugo, a ne na plinskoj instalaciji. Ako ti je palio check engine, mislim da bi trebao ostati kod greske bez obzira sto si skidao klemu sa akumulatora. Sljedeci put kada ti upali check engine, nemoj skidati kleme sa akumulatora, nego idi do nekoga ko ima dijagnostiku, pa da ti to iscita.

Onako na prvu, benzinac je benzinac, nema tu puno filozofije. Dakle, motor ler gasa (sto se problema na leru), svjecice, bobine, kablovi.

Ako auto imalo stuca na benzinu, na plinu ce biti znacajno gore! Za plin sistem paljenja mora biti u savrsenom stanju!
To sam čuo da mora biti sve Ok na benzinu da bi dobro funkcioniralo na plinu ali čuo sam i drugih slučajeva u kojima je na plinu auto išlo normalno a problemi bili na gorivu takoo da čovjek više nezna što slušati jer svatko svašta govori a majstori samo naplate i na kraju bude "DRŽI VODU DOK MAJSTORI ODU" :-D .
NediM17
Posts: 21682
Joined: 05/11/2009 11:49

#2859 Re: Terenci i mehanika

Post by NediM17 »

dado19771 wrote:
NediM17 wrote:
dado19771 wrote: Vozio sam ga prije par dana kod majstora i on je to štelao što treba i njemu na računalu ne izbacuje niti jednu grešku. Što se tiče problema na plinu, problem se osjeti i u vožnjejer slabo vuče a na leru mu padnu obrtaji i ugasi se.
Izbacuje li ti check engine na benzinu? Ako izbacuje na benzinu, problem trazi negdje drugo, a ne na plinskoj instalaciji. Ako ti je palio check engine, mislim da bi trebao ostati kod greske bez obzira sto si skidao klemu sa akumulatora. Sljedeci put kada ti upali check engine, nemoj skidati kleme sa akumulatora, nego idi do nekoga ko ima dijagnostiku, pa da ti to iscita.

Onako na prvu, benzinac je benzinac, nema tu puno filozofije. Dakle, motor ler gasa (sto se problema na leru), svjecice, bobine, kablovi.

Ako auto imalo stuca na benzinu, na plinu ce biti znacajno gore! Za plin sistem paljenja mora biti u savrsenom stanju!
Kod ovog mog nema kablova nego je direkt to mi je rekao plinadžija. On je rekao da su najvjerojatnije svijećice jer tko zna kad su mijenjane. Preporučio mi je NGK iridium.
Dobre ti je svjecice preporucio! Vjerovatno i jeste do njih. Nema boljih svjecica za plin od tih iridium NGK, i kod mene su te na autu takve oznake SILFR6A11.

Ako sam dobro upratio koji ti je auto i godina, evo odgovarajuce svjecice.

https://www.ngk.de/nc/en/product-finder ... F-11/6542/
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2860 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
preludezalude wrote:
dado19771 wrote: Auto je 2001. godište i izgleda da visko ne radi jer se upali samo onaj električni ventilator. Imam još jedno pitanje. Ugrađen je plin kod granda, mislim takvog sam ga uzeo i prije neko vrijeme počeli su problemi sa plinom. Auto se trese na plinu i na leru se gasi a kad ga vratim na gorivo ide bez problema. Da napomenem na gorivu se osjeti da kazaljka od obrtaja malo "igra" možda milimetar gore dolje. Vozio ga kod BOŠKA u Mostar što radi Zavoli plin i promjenio filtere i izbrisao greške na 1 i 8 injektoru plina i tako sam vozi ispravno par dana da bi se opet pojavilo isto. Otišao ponovno do majstora i on ga spoijo na komp i pokazaolo grešku na senzoru pritiska (čini mi se da se tako zove). To je promjenio i nariktao mapu ali auto opet na plinu ne radi a njemu na kompu ne javlja nikakvu grešku, čak ne javlja ni one injektore koje je javljalo kad sam prvi put bio kod njega. Da napomenem da mi se upali ona lampica “check engine” ali je poništim skidanjem klema. Unaprijed hvala.
To za plin ti ne mogu pomoci. Trebao bi otici u servis koji ima iskustva s tim. Ja imam preporuku za servis ali ti je daleko Brcko, ali bi 100% rijesio problem. Nista neces postici sa skidanjem kleme i ponistavanjem "check engine". Kad sve bude radilo kako treba on bi sam sebi ponistio tu lampicu nakon predjenih 50km a da ne prijavljuje gresku.
Znas li da to auto ima svoju, nazovi, "integrisanu autodijagnostiku"? Mozes ti sam uvijek da provjeris ima li i koje su kod greske.
Znam da se to kod nekih auta može otkriti greška (drži se kočinica i gas do kraja i dadne kontakt) ali kod Granda neznam kako tu funkcionira.
Kod granda je jednostavno...kontakt - ugasi kontakt. Ovo uradis 3 puta s tim da treci put samo ostavi na kontaktu. Tada ce ti na displeju od kilometraze pisati kodovi gresaka i kad zavrsi iscitavanje pisati ce done. Ako nema gresaka pisati ce odmah done. Zapisi kodove gresaka i na netu pronadji sta znace.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2861 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Sto se tice svjecica ngk iridium su vrhunske svjecice. Ali malo preberi strane forume sta ljudi kazu koje su najbolje za granda. Ja sam tako radio kad sam kupovao sebi. Jako puno ljudi javlja nemiran rad sa nekim drugim svjecicama i na kraju su dosli do zakljucka da radi najmirnije sa onim svjecicama koje preporucuje tvornica a to su obicne svjecice Champion RC12MCC4. Na kraju mog istrazivanja sam ove kupio i rade savrseno.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2862 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Ja ne vjerujem da ti je problem zbog svjecica ali u svakom slucaju ja bi ih zamijenio jer nemas pojma koliko su stare i kakve su. Ja vise vjerujem da motoru iz nekog razloga nedostaje plina. E sad, moze biti vise uzrocnika.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2863 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:Sto se tice svjecica ngk iridium su vrhunske svjecice. Ali malo preberi strane forume sta ljudi kazu koje su najbolje za granda. Ja sam tako radio kad sam kupovao sebi. Jako puno ljudi javlja nemiran rad sa nekim drugim svjecicama i na kraju su dosli do zakljucka da radi najmirnije sa onim svjecicama koje preporucuje tvornica a to su obicne svjecice Champion RC12MCC4. Na kraju mog istrazivanja sam ove kupio i rade savrseno.
Gdje si kupio ove svjećice?
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2864 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

preludezalude wrote:Ja ne vjerujem da ti je problem zbog svjecica ali u svakom slucaju ja bi ih zamijenio jer nemas pojma koliko su stare i kakve su. Ja vise vjerujem da motoru iz nekog razloga nedostaje plina. E sad, moze biti vise uzrocnika.
Eh to i jeste problem što bi rekli to i jebe naše kokoši može biti dosta toga aaa od kud početi. Majstori kažu može biti ovo može ono. Promjeniš ovo on kaže može bit ono drugo i tako u nedogled. Zato sam ovdje na forumu ako netko ima slučnih iskustava.
User avatar
Slo Burner
Posts: 5358
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#2865 Re: Terenci i mehanika

Post by Slo Burner »

Poprabljam ja te ventilatore ako vam zapne
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2866 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

Slo Burner wrote:Poprabljam ja te ventilatore ako vam zapne
Agdje se nalazite?
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2867 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
preludezalude wrote:Sto se tice svjecica ngk iridium su vrhunske svjecice. Ali malo preberi strane forume sta ljudi kazu koje su najbolje za granda. Ja sam tako radio kad sam kupovao sebi. Jako puno ljudi javlja nemiran rad sa nekim drugim svjecicama i na kraju su dosli do zakljucka da radi najmirnije sa onim svjecicama koje preporucuje tvornica a to su obicne svjecice Champion RC12MCC4. Na kraju mog istrazivanja sam ove kupio i rade savrseno.
Gdje si kupio ove svjećice?
Ove svjecice sam kupio od forumasa "mobsterc". On imao a nije ih trebao, a meni trebale. Kod nas u radnjama je gotovo nemoguce naci. U Motorex-u u Tuzli su mogli naruciti ali trazili suludih 13KM po komadu. U nekoj radnji u Vitezu ili Kiseljaku telefonski mi rekli da imaju na stanju i cijena je 5KM po komadu. Ali sad vise ne mogu da se sjetim koja je bila radnja. I to je neka normalna cijena za ovu vrstu svjecica. U USA su oko 2-2,5KM po komadu. Ja isto bih volio da ih kupim i da zamjenim da jednostavno znam da su nove stavljene iako nemam nikakvih problema za sada. Ako uspijem negdje kod nas naci, javit cu ti.
BISCANIN2
Posts: 1144
Joined: 22/09/2004 12:30
Location: Bihać

#2868 Re: Terenci i mehanika

Post by BISCANIN2 »

Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2869 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

BISCANIN2 wrote:Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
I prilicno brzi sa isporukom. Meni je stizalo za 10 dana. I moze i Visa classic
Last edited by preludezalude on 05/07/2016 22:54, edited 1 time in total.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2870 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Slo Burner wrote:Poprabljam ja te ventilatore ako vam zapne
Bas me interesuje kako popravljas termalni viskostatik. Njemu moze otici samo to da iscuri fluid.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2871 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

...
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2872 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

BISCANIN2 wrote:Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
Hval lijepa. Gledao sam na tim raznim internetskim stranicama ali sam htio vidjeti dali kod nas imga gdje da se kupe te stvari. Izgleda da je puno povoljnije preko interneta. Zanima me dali ovo što se naruči preko Ebaya i RockAuta dolazi na adresu u BiH, mislim da li vrše dostavu u BiH. Znam neke koji su naručivali stvari pa ostavljali adresu u HR.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2873 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

dado19771 wrote:
BISCANIN2 wrote:Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
Hval lijepa. Gledao sam na tim raznim internetskim stranicama ali sam htio vidjeti dali kod nas ima gdje da se kupe te stvari. Izgleda da je puno povoljnije preko interneta. Zanima me dali ovo što se naruči preko Ebaya i RockAuta dolazi na adresu u BiH, mislim da li vrše dostavu u BiH. Znam neke koji su naručivali stvari pa ostavljali adresu u HR.
dado19771
Posts: 51
Joined: 10/05/2016 14:31

#2874 Re: Terenci i mehanika

Post by dado19771 »

dado19771 wrote:
dado19771 wrote:
BISCANIN2 wrote:Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
preludezalude
Posts: 5624
Joined: 07/03/2012 00:09

#2875 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

dado19771 wrote:
BISCANIN2 wrote:Rock.auto i master card. Sta hoces i koliko hoces. Novi set svijecica. Novi inners, nove o2 sonde up stream i down strem x2. Krajnice moog proizvodjaca. Sve 305 dolara sa shipingom. Prije vodena pumpa, radijator. Set dihtunga sa gumicama ventila , na starom jeepu. Sve kuci dodje.
Hval lijepa. Gledao sam na tim raznim internetskim stranicama ali sam htio vidjeti dali kod nas imga gdje da se kupe te stvari. Izgleda da je puno povoljnije preko interneta. Zanima me dali ovo što se naruči preko Ebaya i RockAuta dolazi na adresu u BiH, mislim da li vrše dostavu u BiH. Znam neke koji su naručivali stvari pa ostavljali adresu u HR.
Ima u Tuzli radnja koja ima dosta dijelova za ovo vozilo, a imas i u Vitezu radnja sa veeeelikim izborom dijelova. Vitez je puno povoljniji od Tuzle, ljudi su pravo usluzni i dostavljaju na kucnu adresu. Ja sam prije mjesec dana od njih kupovao amortizere, krajnice, stabilizatore, gumice balans stange, selene. Sve su imali na stanju i dostavili mi na kucnu adrecu u roku 24 sata. Isto sam kupovao sa "Rockauto" i sa ebay i nikada nisam imao problema. Sve dodje na kucnu adresu. Nesto ode na carinu pa te zakaci carina i porez ali opet je to isplativije nego kod nas kupovati u radnji. Sve ovisi sta kupujes, koliko je tesko, koliko je vrijedno. Znaci, prije kupovine odvagas. Sto se tice kupovine senzora nebih ti preporucio nikakve zamjenske senzore vec samo original Mopar. Skup je ko sami djavo ali definitivno je bolja opcija od zamjenskog koji moze da zeza u startu ili ce crknuti kroz par mjeseci kao sto je kod mene bilo. Originalnih senzora se moze naci u Sarajevu.
Neki dan kupovao u Tuzli manzetnu za kineticki zglob i vidim da imaju na stanju kineticki zglob za ovo vozilo. Iznenadila me niska cijena 160KM.
Post Reply