Terenci, SUV, 4X4, AWD - sve o tome
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 139
- Joined: 20/03/2011 19:44
#2676 Re: Terenci i mehanika
Hajmo drugovi malo mehanike ko ima iskustva sa mjenjačima na wj 4.0
Razlika u mjenjačima sa samo zadnjom vučom, on ima samo jedan senzor a mjenjač sa reduktorom 2. Koja je uopste razlika sa elektronikom kad se radi konverzija mjenjača kad se prepravljao 4x2 u 4x4? Jel isti procesor mjenjača i kako se spajaju senzori?
Razlika u mjenjačima sa samo zadnjom vučom, on ima samo jedan senzor a mjenjač sa reduktorom 2. Koja je uopste razlika sa elektronikom kad se radi konverzija mjenjača kad se prepravljao 4x2 u 4x4? Jel isti procesor mjenjača i kako se spajaju senzori?
- plucna mahramica
- Posts: 573
- Joined: 20/07/2011 14:59
#2677 Re: Terenci i mehanika
mislim da nema problema sto se tice elektronike, treba ti komplet overdrive modul za mjenjac, u njega ide reduktor, to je to... trbealo bi da to majstori ostave u steku kada nekome rade zamjenu mjenjaca, ili ako neko ima crknut mjenjac...
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#2678 Re: Terenci i mehanika
Laze za potrosnju i to ne malo.Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?
http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#2679 Re: Terenci i mehanika
Ja koliko znam, jedan senzor je na mjenjacu sa 4 brzine, a dva senzora su na mjenjacu sa 5 brzina. Nisam siguran, ali mislim da nema veze sa reduktorom.vrhovny wrote:Hajmo drugovi malo mehanike ko ima iskustva sa mjenjačima na wj 4.0
Razlika u mjenjačima sa samo zadnjom vučom, on ima samo jedan senzor a mjenjač sa reduktorom 2. Koja je uopste razlika sa elektronikom kad se radi konverzija mjenjača kad se prepravljao 4x2 u 4x4? Jel isti procesor mjenjača i kako se spajaju senzori?
-
- Posts: 361
- Joined: 05/10/2005 00:16
#2680 Re: Terenci i mehanika
Ne laže, ali na 50 km . Čuj 285 KS i 10 litara,preludezalude wrote:Laze za potrosnju i to ne malo.Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?
http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
-
- Posts: 139
- Joined: 20/03/2011 19:44
#2681 Re: Terenci i mehanika
Ma to je OK jer imam drugi mjenjač s reduktorom nego me interesuje gdje da skopcam dva senzora ili moram komplet instalaciju mjenjača mijenjati?
- plucna mahramica
- Posts: 573
- Joined: 20/07/2011 14:59
#2682 Re: Terenci i mehanika
Pa nadji za sta sluzi taj senzor, jesi li siguran da to nije struja od overdrivea, koji mozes ukljuciti iskljuciti preko poluge?
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#2683 Re: Terenci i mehanika
Oba ta senzora na mjenjacu sa 5 brzina su identicna (i moraju biti potpuno identicni) i to su senzori ulazne/izlazne brzine. Regulisu rad svih brzina. Meni jednom crknuo jedan senzor i tada je radila samo 1. brzina i 3. brzina i kada bi saltao u 3. tada bi dobro lupio mjenjac. Da li mozes prespojiti na instalaciju gdje je bio mjenjac sa jednim senzorom, cisto sumnjam. Vjerovatno bi trebao mijenjati i TCM, ali i to treba dobro provjeriti da li bi funkcionisalo.
-
- Posts: 139
- Joined: 20/03/2011 19:44
#2684 Re: Terenci i mehanika
Mjenjač je 45rfe i kad BiH ga stavljao morao BiH puno nekih izmjena praviti počev od komplet instalacije pa dalje a i duži je dosta od 42re(originalnog). Ovaj ide nazad a uzecu 42-ku 4wd jer je elektronika ista kao i na 2wd....da nije ko radio tu konverziju?
-
- Posts: 20
- Joined: 05/07/2014 13:28
#2685 Re: Odg: Terenci i mehanika
Pozdrav, planiram kupovinu X-traila (2004. do 2006. ) te me zanimaju mišljenja i iskustva onog koji ga imaju. Prvo, je li dizel motor i njemu ( 2.2 DCi ) Renaultov jer se nije pokazao nešto dobar te se dosta kvari. Također, možete predložiti i neko drugi, po vama bolji izbor ( za ~15.000). Hvala unaprijed
-
- Posts: 207
- Joined: 20/01/2013 16:22
#2686 Re: Terenci i mehanika
Mene je zanimalo održavanje, nema mnogo Trailblazera na ulicama dok Jeep-ova ima zamalo na svakom ćošku. Iskreno, ovaj sa oglasa mi je ljepši od GC pa se zato zanimam.Kiberluskoni wrote:Ne laže, ali na 50 km . Čuj 285 KS i 10 litara,preludezalude wrote:Laze za potrosnju i to ne malo.Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?
http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
Kad sam već tu, koji motor bi bio optimalan za GC što se održavanje tiče? 4.0, 4.7, 3.2 ili 2.7? Problem skupe registracije sam riješio, potrošnju sam takodje halalio (ćejf je ćejf, ima i gorih od auta sa velikim motorom) samo još da skupim novac za auto. Iz ličnog iskustva znam malo, jedino 4.0 sam imao prilike da probam i ide kao mećava tako da bi mi i on bio potaman, za 3.2d sam čuo (sve iz druge ruke) da je problematičan, 2.7d je po riječima kolege sa posla dobar (ima ML 270 automatik) i nema zamjerke.
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#2687 Re: Terenci i mehanika
Sve se moze odrzavati, nesto teze, nesto lakse. Ovaj Trailblazer bi sigurno upao u ovu tezu grupu. Cim ih nema puno, odmah je i teze nabaviti dijelove. Sto se tice granda, situacija je potpuno drukcija. Polovnih dijelova imas na svakom koraku jer ih stvarno ima mnogo koji se prodaju u dijelovima. Novih dijelova imas na par mjesta i to onih potrosnih. Sto se tice filtera imas ih svugdje. Ono sto sam se ja raspitivao, moze se naci po radnjama: lezajeva, kugli, disk plocica, pk remen, filtera, svjecica, amortizera... Problem je naci ulje za mjenjac, ulje za reduktor i ulje za servo volan. To kod nas sigurno neces naci. Nista prije Zagreba ili Beograda. Sipa se posebno ulje koje je namjenjeno samo za Chrysler-a.Selmir_Tz wrote:
Mene je zanimalo održavanje, nema mnogo Trailblazera na ulicama dok Jeep-ova ima zamalo na svakom ćošku. Iskreno, ovaj sa oglasa mi je ljepši od GC pa se zato zanimam.
Kad sam već tu, koji motor bi bio optimalan za GC što se održavanje tiče? 4.0, 4.7, 3.2 ili 2.7? Problem skupe registracije sam riješio, potrošnju sam takodje halalio (ćejf je ćejf, ima i gorih od auta sa velikim motorom) samo još da skupim novac za auto. Iz ličnog iskustva znam malo, jedino 4.0 sam imao prilike da probam i ide kao mećava tako da bi mi i on bio potaman, za 3.2d sam čuo (sve iz druge ruke) da je problematičan, 2.7d je po riječima kolege sa posla dobar (ima ML 270 automatik) i nema zamjerke.
E sad koji motor odabrati.... sve je od pojedinca kako vidi stvari u svojoj glavi. Ja bih se odlucio za benzinca. Koji benzinac? Ako kazes da 4.0 ide kao mecava, onda ovaj 4.7 bi ti isao kao raketa, jer je razlika stvarno drasticna. Potrosnja izmedju ova dva motora je minimalna, a neko kaze ista. Posto ovo vozilo nije namjenjeno za trke, ja nebih pridavao neki znacaj snazi vec bih se fokusirao na neke druge stvari. Na ovoj temi je Kreso pravi znalac i on kaze da je 4.0 izdrzljiviji kad je u pitanju voznja po brdusinama tj kod maksimalnog naprezanja. Ja svog 4.7 za ove dvije godine koliko imam jos nisam upoznao sa blatom i kamenom. 4.7 vecinom dolaze s vise opreme, ali to ne znaci da i 4.0 ne moze doci s dosta opreme. 4.7 vecinom dolaze sa quadra track ili quadra drive reduktorom dok 4.0 vecinom dolaze sa select track reduktorom, ali ovo kazem da je vecinom ali ne uslovno. Ako te interesuje sta koji radi, potrazi na netu.
OPREZ: ima ih na prodaju samo sa zadnjom vucom. Kupovina terenca sa samo zadnjom vucom je cista glupost, jer vjeruj mi da zimi nisi nigdje prispio.
Sto se tice izbora motora neces pogrijesiti, pod uslovom da je ispravan. Najbitnije ti je da prvo provjeris da li mjenjac radi kako treba, ali ne na 100 metara, vec da ga dobro provozas, zagrijes i opteretis. Provjeriti da li reduktor radi kako treba...
Ovo da ga dobro provozas i zagrijes prilikom testiranja govorim iz svog licnog iskustva. Ja kad sam trazio za sebe, bio je jedan u Posusju kojeg sam isao gledati. Ma super bio, ocuvan i na prvi pogled sve funkcionise, ali nakon 4-5 kilometara vozanja kad se dobro zagrije mjenjac bi prestao raditi.
Nakon toga obratis paznju na motor, trapove, kardane i slicne stvari. Obratis paznju na temperaturu motora. Kao i kod obicne kupovine auta. I kad trazis klasicno auto gledas sve redom, a ovdje imas jos dodatnih stvari bitnih na koje trebas obratiti paznju. Savjetovao bih ti da uvijek imas nekoga uz sebe koji ima iskustva sa terencima koji zna prepoznati cudne zvukove iz diferencijala, ispravan ili neispravan rad mjenjaca i reduktora...
- Romeo 80
- Posts: 4362
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#2688 Re: Terenci i mehanika
I dobro narode. Recite mi ide li ko na ovaj event?! Ja idem obavezno. Tako nešto se ne propušta!
http://www.klix.ba/auto/ovog-vikenda-of ... /141022017
http://www.klix.ba/auto/ovog-vikenda-of ... /141022017
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#2689 Re: Terenci i mehanika
idem u nedelju ako stignem od posla
- Romeo 80
- Posts: 4362
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#2690 Re: Terenci i mehanika
Odmori malo jebemu posao!bitanga_sa_otesa wrote:idem u nedelju ako stignem od posla
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#2691 Re: Terenci i mehanika
odmaracu kad umrem
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#2693 Re: Terenci i mehanika
Kako je bilo?
Novinari zakazali nema reportaza nema clanaka
Novinari zakazali nema reportaza nema clanaka
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#2694 Re: Terenci i mehanika
bilo je hladno ,i jedan cherokee se razbio ...
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#2695 Re: Terenci i mehanika
Dobro je dok nije crveni
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#2696 Re: Terenci i mehanika
na sigurnom je ne brini
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#2698 Re: Terenci i mehanika
Ge-lä(n)dawagen .
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#2699 Re: Terenci i mehanika
U nissan terrano I pukao kljuc u bravi paljenja. Kako izvaditi polu kljuca ili kako nabaviti preko neta novi cilidar-bravu.
Ili mozda da se improvizuje da li pase od nekog drugog auta
Ako neko zna hvala
Ili mozda da se improvizuje da li pase od nekog drugog auta
Ako neko zna hvala
- drug_profi
- Posts: 50575
- Joined: 16/07/2012 16:00
#2700 Re: Terenci i mehanika
Jesi pitao kod hudinija mogu li ti izvaditi to?
Ili ako nisi iz SA kod nekog dobrog bravara koji radi teze brave ili sefove.
...s tipfeler masine...
Ili ako nisi iz SA kod nekog dobrog bravara koji radi teze brave ili sefove.
...s tipfeler masine...