Terenci, SUV, 4X4, AWD - sve o tome

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
vrhovny
Posts: 139
Joined: 20/03/2011 19:44

#2676 Re: Terenci i mehanika

Post by vrhovny »

Hajmo drugovi malo mehanike ko ima iskustva sa mjenjačima na wj 4.0
Razlika u mjenjačima sa samo zadnjom vučom, on ima samo jedan senzor a mjenjač sa reduktorom 2. Koja je uopste razlika sa elektronikom kad se radi konverzija mjenjača kad se prepravljao 4x2 u 4x4? Jel isti procesor mjenjača i kako se spajaju senzori?
User avatar
plucna mahramica
Posts: 573
Joined: 20/07/2011 14:59

#2677 Re: Terenci i mehanika

Post by plucna mahramica »

mislim da nema problema sto se tice elektronike, treba ti komplet overdrive modul za mjenjac, u njega ide reduktor, to je to... trbealo bi da to majstori ostave u steku kada nekome rade zamjenu mjenjaca, ili ako neko ima crknut mjenjac...
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#2678 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?

http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
Laze za potrosnju i to ne malo.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#2679 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

vrhovny wrote:Hajmo drugovi malo mehanike ko ima iskustva sa mjenjačima na wj 4.0
Razlika u mjenjačima sa samo zadnjom vučom, on ima samo jedan senzor a mjenjač sa reduktorom 2. Koja je uopste razlika sa elektronikom kad se radi konverzija mjenjača kad se prepravljao 4x2 u 4x4? Jel isti procesor mjenjača i kako se spajaju senzori?
Ja koliko znam, jedan senzor je na mjenjacu sa 4 brzine, a dva senzora su na mjenjacu sa 5 brzina. Nisam siguran, ali mislim da nema veze sa reduktorom.
Kiberluskoni
Posts: 361
Joined: 05/10/2005 00:16

#2680 Re: Terenci i mehanika

Post by Kiberluskoni »

preludezalude wrote:
Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?

http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
Laze za potrosnju i to ne malo.
Ne laže, ali na 50 km :). Čuj 285 KS i 10 litara, :-)
vrhovny
Posts: 139
Joined: 20/03/2011 19:44

#2681 Re: Terenci i mehanika

Post by vrhovny »

Ma to je OK jer imam drugi mjenjač s reduktorom nego me interesuje gdje da skopcam dva senzora ili moram komplet instalaciju mjenjača mijenjati?
User avatar
plucna mahramica
Posts: 573
Joined: 20/07/2011 14:59

#2682 Re: Terenci i mehanika

Post by plucna mahramica »

Pa nadji za sta sluzi taj senzor, jesi li siguran da to nije struja od overdrivea, koji mozes ukljuciti iskljuciti preko poluge?
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#2683 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Oba ta senzora na mjenjacu sa 5 brzina su identicna (i moraju biti potpuno identicni) i to su senzori ulazne/izlazne brzine. Regulisu rad svih brzina. Meni jednom crknuo jedan senzor i tada je radila samo 1. brzina i 3. brzina i kada bi saltao u 3. tada bi dobro lupio mjenjac. Da li mozes prespojiti na instalaciju gdje je bio mjenjac sa jednim senzorom, cisto sumnjam. Vjerovatno bi trebao mijenjati i TCM, ali i to treba dobro provjeriti da li bi funkcionisalo.
vrhovny
Posts: 139
Joined: 20/03/2011 19:44

#2684 Re: Terenci i mehanika

Post by vrhovny »

Mjenjač je 45rfe i kad BiH ga stavljao morao BiH puno nekih izmjena praviti počev od komplet instalacije pa dalje a i duži je dosta od 42re(originalnog). Ovaj ide nazad a uzecu 42-ku 4wd jer je elektronika ista kao i na 2wd....da nije ko radio tu konverziju?
Go123
Posts: 20
Joined: 05/07/2014 13:28

#2685 Re: Odg: Terenci i mehanika

Post by Go123 »

Pozdrav, planiram kupovinu X-traila (2004. do 2006. ) te me zanimaju mišljenja i iskustva onog koji ga imaju. Prvo, je li dizel motor i njemu ( 2.2 DCi ) Renaultov jer se nije pokazao nešto dobar te se dosta kvari. Također, možete predložiti i neko drugi, po vama bolji izbor ( za ~15.000). Hvala unaprijed :)
Selmir_Tz
Posts: 207
Joined: 20/01/2013 16:22

#2686 Re: Terenci i mehanika

Post by Selmir_Tz »

Kiberluskoni wrote:
preludezalude wrote:
Selmir_Tz wrote:MOže li se ovaj auto održavati kod nas i gdje?

http://www.pik.ba/artikal/3169280/chevr ... e_26889588
Laze za potrosnju i to ne malo.
Ne laže, ali na 50 km :). Čuj 285 KS i 10 litara, :-)
Mene je zanimalo održavanje, nema mnogo Trailblazera na ulicama dok Jeep-ova ima zamalo na svakom ćošku. Iskreno, ovaj sa oglasa mi je ljepši od GC pa se zato zanimam.

Kad sam već tu, koji motor bi bio optimalan za GC što se održavanje tiče? 4.0, 4.7, 3.2 ili 2.7? Problem skupe registracije sam riješio, potrošnju sam takodje halalio (ćejf je ćejf, ima i gorih od auta sa velikim motorom) samo još da skupim novac za auto. Iz ličnog iskustva znam malo, jedino 4.0 sam imao prilike da probam i ide kao mećava tako da bi mi i on bio potaman, za 3.2d sam čuo (sve iz druge ruke) da je problematičan, 2.7d je po riječima kolege sa posla dobar (ima ML 270 automatik) i nema zamjerke.
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#2687 Re: Terenci i mehanika

Post by preludezalude »

Selmir_Tz wrote:
Mene je zanimalo održavanje, nema mnogo Trailblazera na ulicama dok Jeep-ova ima zamalo na svakom ćošku. Iskreno, ovaj sa oglasa mi je ljepši od GC pa se zato zanimam.

Kad sam već tu, koji motor bi bio optimalan za GC što se održavanje tiče? 4.0, 4.7, 3.2 ili 2.7? Problem skupe registracije sam riješio, potrošnju sam takodje halalio (ćejf je ćejf, ima i gorih od auta sa velikim motorom) samo još da skupim novac za auto. Iz ličnog iskustva znam malo, jedino 4.0 sam imao prilike da probam i ide kao mećava tako da bi mi i on bio potaman, za 3.2d sam čuo (sve iz druge ruke) da je problematičan, 2.7d je po riječima kolege sa posla dobar (ima ML 270 automatik) i nema zamjerke.
Sve se moze odrzavati, nesto teze, nesto lakse. Ovaj Trailblazer bi sigurno upao u ovu tezu grupu. Cim ih nema puno, odmah je i teze nabaviti dijelove. Sto se tice granda, situacija je potpuno drukcija. Polovnih dijelova imas na svakom koraku jer ih stvarno ima mnogo koji se prodaju u dijelovima. Novih dijelova imas na par mjesta i to onih potrosnih. Sto se tice filtera imas ih svugdje. Ono sto sam se ja raspitivao, moze se naci po radnjama: lezajeva, kugli, disk plocica, pk remen, filtera, svjecica, amortizera... Problem je naci ulje za mjenjac, ulje za reduktor i ulje za servo volan. To kod nas sigurno neces naci. Nista prije Zagreba ili Beograda. Sipa se posebno ulje koje je namjenjeno samo za Chrysler-a.
E sad koji motor odabrati.... sve je od pojedinca kako vidi stvari u svojoj glavi. Ja bih se odlucio za benzinca. Koji benzinac? Ako kazes da 4.0 ide kao mecava, onda ovaj 4.7 bi ti isao kao raketa, jer je razlika stvarno drasticna. Potrosnja izmedju ova dva motora je minimalna, a neko kaze ista. Posto ovo vozilo nije namjenjeno za trke, ja nebih pridavao neki znacaj snazi vec bih se fokusirao na neke druge stvari. Na ovoj temi je Kreso pravi znalac i on kaze da je 4.0 izdrzljiviji kad je u pitanju voznja po brdusinama tj kod maksimalnog naprezanja. Ja svog 4.7 za ove dvije godine koliko imam jos nisam upoznao sa blatom i kamenom. 4.7 vecinom dolaze s vise opreme, ali to ne znaci da i 4.0 ne moze doci s dosta opreme. 4.7 vecinom dolaze sa quadra track ili quadra drive reduktorom dok 4.0 vecinom dolaze sa select track reduktorom, ali ovo kazem da je vecinom ali ne uslovno. Ako te interesuje sta koji radi, potrazi na netu.

OPREZ: ima ih na prodaju samo sa zadnjom vucom. Kupovina terenca sa samo zadnjom vucom je cista glupost, jer vjeruj mi da zimi nisi nigdje prispio.

Sto se tice izbora motora neces pogrijesiti, pod uslovom da je ispravan. Najbitnije ti je da prvo provjeris da li mjenjac radi kako treba, ali ne na 100 metara, vec da ga dobro provozas, zagrijes i opteretis. Provjeriti da li reduktor radi kako treba...
Ovo da ga dobro provozas i zagrijes prilikom testiranja govorim iz svog licnog iskustva. Ja kad sam trazio za sebe, bio je jedan u Posusju kojeg sam isao gledati. Ma super bio, ocuvan i na prvi pogled sve funkcionise, ali nakon 4-5 kilometara vozanja kad se dobro zagrije mjenjac bi prestao raditi.
Nakon toga obratis paznju na motor, trapove, kardane i slicne stvari. Obratis paznju na temperaturu motora. Kao i kod obicne kupovine auta. I kad trazis klasicno auto gledas sve redom, a ovdje imas jos dodatnih stvari bitnih na koje trebas obratiti paznju. Savjetovao bih ti da uvijek imas nekoga uz sebe koji ima iskustva sa terencima koji zna prepoznati cudne zvukove iz diferencijala, ispravan ili neispravan rad mjenjaca i reduktora...
User avatar
Romeo 80
Posts: 4362
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#2688 Re: Terenci i mehanika

Post by Romeo 80 »

I dobro narode. Recite mi ide li ko na ovaj event?! :) Ja idem obavezno. Tako nešto se ne propušta! :P
http://www.klix.ba/auto/ovog-vikenda-of ... /141022017
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2689 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

idem u nedelju ako stignem od posla
User avatar
Romeo 80
Posts: 4362
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#2690 Re: Terenci i mehanika

Post by Romeo 80 »

bitanga_sa_otesa wrote:idem u nedelju ako stignem od posla
Odmori malo jebemu posao! :D :thumbup:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2691 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

odmaracu kad umrem :lol: :lol: :lol:
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2692 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

Image
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#2693 Re: Terenci i mehanika

Post by Sodom1 »

Kako je bilo?
Novinari zakazali nema reportaza nema clanaka :? :? :?
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2694 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

bilo je hladno ,i jedan cherokee se razbio ...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#2695 Re: Terenci i mehanika

Post by johntra »

Dobro je dok nije crveni :D
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37289
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#2696 Re: Terenci i mehanika

Post by bitanga_sa_otesa »

na sigurnom je ne brini :-D
romeomoraprezivjeti
Posts: 1632
Joined: 15/09/2012 14:06
Location: SARAJEVO

#2697 Re: Terenci i mehanika

Post by romeomoraprezivjeti »

Image
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#2698 Re: Terenci i mehanika

Post by direstraits0078 »

Ge-lä(n)dawagen . :D
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#2699 Re: Terenci i mehanika

Post by Sodom1 »

U nissan terrano I pukao kljuc u bravi paljenja. Kako izvaditi polu kljuca ili kako nabaviti preko neta novi cilidar-bravu.
Ili mozda da se improvizuje da li pase od nekog drugog auta
Ako neko zna hvala
User avatar
drug_profi
Posts: 50575
Joined: 16/07/2012 16:00

#2700 Re: Terenci i mehanika

Post by drug_profi »

Jesi pitao kod hudinija mogu li ti izvaditi to?

Ili ako nisi iz SA kod nekog dobrog bravara koji radi teze brave ili sefove.


...s tipfeler masine...
Post Reply