TDI (DI crveno)
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#1 TDI (DI crveno)
Kakvi su ovi motori? koja je razlika izmedju ovog i TDI (I crveno) motora?
- tag33
- Posts: 768
- Joined: 19/02/2012 14:19
#2 Re: TDI (DI crveno)
tdi motori su smece a ti sa crvenim slovima jos vece
- Medonjaa
- Posts: 107
- Joined: 15/06/2012 19:12
#3 Re: TDI (DI crveno)
crveno I kod Golfa4 4 znači 110 KS i turbinu sa varijabilnom geometrijom
običan TDI ima 90 KS i turbinu bez varijabilne geometrije
običan TDI ima 90 KS i turbinu bez varijabilne geometrije
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#4 Re: TDI (DI crveno)
Opet nisam dobio odg na pitanje o TDI ( di crveno), al haj valjda se neko javi ko znaMedonjaa wrote:crveno I kod Golfa4 4 znači 110 KS i turbinu sa varijabilnom geometrijom
običan TDI ima 90 KS i turbinu bez varijabilne geometrije
-
- Posts: 111
- Joined: 23/09/2011 07:30
#5 Re: TDI (DI crveno)
znaci da ima pumpa - brizgač sistem dobave goriva u motor, a ne pumpa - cijev - brizgač
- Kio
- Posts: 492
- Joined: 24/08/2010 23:10
#6 Re: TDI (DI crveno)
Konkretno tdi znači da motor nema jednu pumpu visokog pritiska (poznatija kao bosch pumpa) nego ima četiri pumpe visokog pritiska.
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#7 Re: TDI (DI crveno)
Kio wrote:Konkretno tdi znači da motor nema jednu pumpu visokog pritiska (poznatija kao bosch pumpa) nego ima četiri pumpe visokog pritiska.
Je li to prednost ili? znam da raja bjezi od ovih bosch pumpi ko djavo od krsta
- Kio
- Posts: 492
- Joined: 24/08/2010 23:10
#8 Re: TDI (DI crveno)
Adoxxx wrote:Kio wrote:Konkretno tdi znači da motor nema jednu pumpu visokog pritiska (poznatija kao bosch pumpa) nego ima četiri pumpe visokog pritiska.
Je li to prednost ili? znam da raja bjezi od ovih bosch pumpi ko djavo od krsta
1,9 TDI PD 96kw (DI crveno kod svih modela i motora). Po strucnjacima najbolji TDI motor jer nudi pouzdanost onog klasicnog 66kw a vise nego dobre performanse. U pravilu se kombinovao sa 6 brzina menjacem osim Superba koji je imao 5 brzina. Ugradjivao se u redizajn pasate tj B5,5 ali i u skoro sve druge modele iz VAG grupe. Ugradjivan do 2005 godine.
96kw (130ks), 285-310Nm.
1,9 TDI DI 85kw (zavisno od modela razlicito oznacavan - kod Passat-a, A3 i A4, sharana, alhambre, golfa IV oznacavan sa DI crveno, kod sharana/alhambre posle redizajna 2005 godine oznacavan sa TDI sve sivo). Prvi motor sa Pumpa diznom, premijeru u Passatu B5, zadrzan u proizvodnji do 2009 cini mi se, tj dokle se proizvodila alhamrba/sharan). Motor se kombinovao sa 5 brzinskim menjacem (mislim da je kod A4 imao 6 brzina).
85kw (115ks), 285Nm.
Opcenito su jaci, i po Nm i po Ks Potrosnja nije puno veca, od obicnih.
Licnih iskustava nemam, valjda ce se neko naci ko ce ti pomoci.
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#9 Re: TDI (DI crveno)
Ovako,
Crvena oznaka na nekom od slova TDI znaci da je to motor sa turbinom odnosno turbo direct injection
Kod auta iz VW grupacije, iz jedne te iste kubikaze dakle 1,9 litara, inzinjeri su izvukli od 50 kW (67 KS) koliko imaju SDI modeli (koji su bez turbine), pa do 66 kW (90 KS) koji je najcesce sve sa bijelim TDI, zatim njegovog brata blizanca 81 kW (110 KS), koji je cesto TDI sa crvenim "I" vozio sam i jedan i drugi. Imao sam i TDI motor (crveni DI) sa 74 kW (101 KS), odnosno imao sam Fabiju sa ovim motorom, on je pumpa-dizna, dakle nema obicnu bosh pumpu, vec je svaka dizna sama sebi pumpa). Koliko ja znam, samo su ovi 66 kW i 81 kW, klasicni turbo-dieseli, svi ovi jaci u pumpa-dizna ili comon rail, u ovoj paleti ima i motor od 77 kW (104 KS) koji je cest u golfu 5, zatim od 85 kW ili 96 kW, pa i jacih, koje nisam osobno imao.
Od ovih motora, najjednostavniji je SDI, on uzima zrak iz okolnog vazduha, dakle "vuce" sam kao i obicni benzinac, a ovi turbasi, imaju turbinu koja nabija hladan zrak u motor i pojacava mu snagu, zato su oni jaci.
Treba razlikovati klasicne turbo diesele (to su ti najcesce ovi 66 kW ili 81 kW) koji su isli su golfove IV, Oktavije, Ibize, Cordobe i jos dosta auta iz VW grupacije, od onih koji su pumpa-dizna (sa 74 kW) koji su isli u Fabije, golfove IV itd.
Ima tu i zanimljivih kombinacija VW koncerna, npr. u Fabiju su isla samo dva diesela SDI i ovi TDI od 74 kW, ali kod Fabija to nema veze sa crvenim slovima, pa ces vidjeti Fabije kojima je crveno samo zadnje I ili im je crveno DI, ali to nema veze u njih idu samo ova dva diesela (govorim o modelima od 2000. do 2007.)
Postoje i 77 kW TDI koji su cesti u golfovima 5, kao i ovi jaci od 85 ili 96 kW, koji su vrlo cesti kod VW Sharana, Seat Alhambri, VW Pasata itd. odnosno ovih vecih vozila iz VW grupacije.
U staru Oktaviju isli su dieseli TDI od 66 ili 81 kW koji su po mnogima najbolji turbodieseli iz ove grupe, imao sam Seate sa i jednim i drugim motorom i prilicno su nepoderivi, kao i SDI koji je po mnogima slab motor za Oktaviju, a sasvim ok za manja vozila kao Polo ili Ibiza...
O ovim varijabilnim ili stalnim geometrijama turbine ne znam puno, samo znam da su VW TDI motori iz 2003. ili 2004. pa i 2005. sa prilicno osjetljivim turbinama, valjda ce se javiti neki znalac da pojasni.
Dakle, crvena slova opcenito znace turbo-diesel sa nesto vecom snagom i obrtnim momentom nego obicni, a nema ti nekih pravila sta je samo crveno I ili crveno DI mislim da ima veze kad je sve crveno TDI, da su to ove najjace masine.
Pozz
Crvena oznaka na nekom od slova TDI znaci da je to motor sa turbinom odnosno turbo direct injection
Kod auta iz VW grupacije, iz jedne te iste kubikaze dakle 1,9 litara, inzinjeri su izvukli od 50 kW (67 KS) koliko imaju SDI modeli (koji su bez turbine), pa do 66 kW (90 KS) koji je najcesce sve sa bijelim TDI, zatim njegovog brata blizanca 81 kW (110 KS), koji je cesto TDI sa crvenim "I" vozio sam i jedan i drugi. Imao sam i TDI motor (crveni DI) sa 74 kW (101 KS), odnosno imao sam Fabiju sa ovim motorom, on je pumpa-dizna, dakle nema obicnu bosh pumpu, vec je svaka dizna sama sebi pumpa). Koliko ja znam, samo su ovi 66 kW i 81 kW, klasicni turbo-dieseli, svi ovi jaci u pumpa-dizna ili comon rail, u ovoj paleti ima i motor od 77 kW (104 KS) koji je cest u golfu 5, zatim od 85 kW ili 96 kW, pa i jacih, koje nisam osobno imao.
Od ovih motora, najjednostavniji je SDI, on uzima zrak iz okolnog vazduha, dakle "vuce" sam kao i obicni benzinac, a ovi turbasi, imaju turbinu koja nabija hladan zrak u motor i pojacava mu snagu, zato su oni jaci.
Treba razlikovati klasicne turbo diesele (to su ti najcesce ovi 66 kW ili 81 kW) koji su isli su golfove IV, Oktavije, Ibize, Cordobe i jos dosta auta iz VW grupacije, od onih koji su pumpa-dizna (sa 74 kW) koji su isli u Fabije, golfove IV itd.
Ima tu i zanimljivih kombinacija VW koncerna, npr. u Fabiju su isla samo dva diesela SDI i ovi TDI od 74 kW, ali kod Fabija to nema veze sa crvenim slovima, pa ces vidjeti Fabije kojima je crveno samo zadnje I ili im je crveno DI, ali to nema veze u njih idu samo ova dva diesela (govorim o modelima od 2000. do 2007.)
Postoje i 77 kW TDI koji su cesti u golfovima 5, kao i ovi jaci od 85 ili 96 kW, koji su vrlo cesti kod VW Sharana, Seat Alhambri, VW Pasata itd. odnosno ovih vecih vozila iz VW grupacije.
U staru Oktaviju isli su dieseli TDI od 66 ili 81 kW koji su po mnogima najbolji turbodieseli iz ove grupe, imao sam Seate sa i jednim i drugim motorom i prilicno su nepoderivi, kao i SDI koji je po mnogima slab motor za Oktaviju, a sasvim ok za manja vozila kao Polo ili Ibiza...
O ovim varijabilnim ili stalnim geometrijama turbine ne znam puno, samo znam da su VW TDI motori iz 2003. ili 2004. pa i 2005. sa prilicno osjetljivim turbinama, valjda ce se javiti neki znalac da pojasni.
Dakle, crvena slova opcenito znace turbo-diesel sa nesto vecom snagom i obrtnim momentom nego obicni, a nema ti nekih pravila sta je samo crveno I ili crveno DI mislim da ima veze kad je sve crveno TDI, da su to ove najjace masine.
Pozz
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#10 Re: TDI (DI crveno)
Imam i ja tu fabiju od 74 kw di crveno, pa me zato zanimalo sta mu znaci di crveno i koju su mu mane i prednosti...hvala na komentarumilojicabrzi wrote:Ovako,
Crvena oznaka na nekom od slova TDI znaci da je to motor sa turbinom odnosno turbo direct injection
Kod auta iz VW grupacije, iz jedne te iste kubikaze dakle 1,9 litara, inzinjeri su izvukli od 50 kW (67 KS) koliko imaju SDI modeli (koji su bez turbine), pa do 66 kW (90 KS) koji je najcesce sve sa bijelim TDI, zatim njegovog brata blizanca 81 kW (110 KS), koji je cesto TDI sa crvenim "I" vozio sam i jedan i drugi. Imao sam i TDI motor (crveni DI) sa 74 kW (101 KS), odnosno imao sam Fabiju sa ovim motorom, on je pumpa-dizna, dakle nema obicnu bosh pumpu, vec je svaka dizna sama sebi pumpa). Koliko ja znam, samo su ovi 66 kW i 81 kW, klasicni turbo-dieseli, svi ovi jaci u puma-dizna ili comon rail, u ovoj paleti ima motora i motor od 77 kW (104 KS) cest u golfu 5, zatim od 85 kW ili 96 kW, pa i jacih, koje nisam osobno imao.
Od ovih motora, najjednostavniji je SDI, on uzima zrak iz okolnog vazduha, dakle "vuce" sam kao i obicni benzinac, a ovi turbasi, imaju turbinu koja nabija hladan zrak u motor i pojacava mu snagu, zato su oni jaci.
Treba razlikovati klasicne turbo diesele (to su ti najcesce ovi 66 kW ili 81 kW) koji su isli su golfove IV, Oktavije, Ibize, Cordobe i jos dosta auta iz VW grupacije, od onih koji su pumpa-dizna (sa 74 kW) koji su isli u Fabije, golfove IV itd.
Npr. u Fabiju su isla samo dva diesela SDI i ovi TDI od 74 kW, ali kod Fabija to nema veze sa crvenim slovima, pa ces vidjeti Fabije kojima je crveno samo zadnje I ili im je crveno DI, nema veze u njih idu samo ova dva diesela (govorim o modelima od 2000. do 2007.)
Postoje i 77 kW TDI koji su cesti u golfovima 5, kao i ovi jaci od 85 ili 96 kW, koji su vrlo cesti kod VW Sharana, Seat Alhambri, VW Pasata itd. odnosno ovih vecih vozila iz VW grupacije.
U staru Oktaviju isli su dieseli TDI od 66 ili 81 kW koji su po mnogima najbolji turbodieseli iz ove grupe, imao sam Seate sa i jednim i drugim motorom i prilicno su nepoderivi, kao i SDI koji je po mnogima slab motor za Oktaviju, a sasvim ok za manja vozila kao Polo ili Ibiza...
O ovim varijabilnim ili stalnim geometrijama turbine ne znam puno, samo znam da su VW TDI motori iz 2003. ili 2004. pa i 2005. sa prilicno osjetljivim turbinama, valjda ce se javiti neki znalac da pojasni.
Dakle, crvena slova opcenito znace turbo-diesel sa nesto vecom snagom nego obicni, a nema ti nekih pravila sta je samo crveno I ili crveno DI mislim da ima veze kad je sve crveno TDI, da su to ove najjace masine.
Pozz
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#11 Re: TDI (DI crveno)
...iz mog iskustva, ovi pumpa-dizna, dakle konkretno Fabija sa 74 kW, idu kao ludi, ali malo vise trose ulje od ovih klasicnih turbo-diesela...malo drugacije i rade i zvuce (unutra su kao sivaca masina ) ali i sporije padaju obrtaji kada se pusti gas...
Uglavnom, nakon vozanja dosta auta, cuo sam da su ovi obicni TDI dakle sa 66 kW ili 81 kW, koji su cesti od '98. pa do negdje 2004. u golfovima, seatima, oktavijama (nema ih u Fabijama), jako dobri i nepoderivi motori...
Ima jos jedan vazan detalj, motori sa turbinom su osjetljivi na ulje i traze redovne izmjene ulja, najvise na 10 000 km, pa nemojte da vas neko nalozi da "moze sa ovim uljem sigurno 15 000 nemoj bacati pare" slicne price...
Moze on, moze i do 20-30 hiljada, ali ce turbina zvizdati k'o vjetar na Nisickoj visoravni...
Dakle, TDI motore cuva ulje, pamet u glavu i promjena ulja na max 10 000 km
Uglavnom, nakon vozanja dosta auta, cuo sam da su ovi obicni TDI dakle sa 66 kW ili 81 kW, koji su cesti od '98. pa do negdje 2004. u golfovima, seatima, oktavijama (nema ih u Fabijama), jako dobri i nepoderivi motori...
Ima jos jedan vazan detalj, motori sa turbinom su osjetljivi na ulje i traze redovne izmjene ulja, najvise na 10 000 km, pa nemojte da vas neko nalozi da "moze sa ovim uljem sigurno 15 000 nemoj bacati pare" slicne price...
Moze on, moze i do 20-30 hiljada, ali ce turbina zvizdati k'o vjetar na Nisickoj visoravni...
Dakle, TDI motore cuva ulje, pamet u glavu i promjena ulja na max 10 000 km
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#12 Re: TDI (DI crveno)
Ovo sto kazes kod fabije malo drugacije zvuci motor, i ja sam to primjetio, kao da hrokti, je li tako bilo i kod te tvoje fabie tdi sto si vozio? pogotovu kad ga stisnes, rekao bi covjek da se vozi u porscheumilojicabrzi wrote:...iz mog iskustva, ovi pumpa-dizna, dakle konkretno Fabija sa 74 kW, idu kao ludi, ali malo vise trose ulje od ovih klasicnih turbo-diesela...malo drugacije i rade i zvuce (unutra su kao sivaca masina ) ali i sporije padaju obrtaji kada se pusti gas...
Uglavnom, nakon vozanja dosta auta, cuo sam da su ovi obicni TDI dakle sa 66 kW ili 81 kW, koji su cesti od '98. pa do negdje 2004. u golfovima, seatima, oktavijama (nema ih u Fabijama), jako dobri i nepoderivi motori...
Ima jos jedan vazan detalj, motori sa turbinom su osjetljivi na ulje i traze redovne izmjene ulja, najvise na 10 000 km, pa nemojte da vas neko nalozi da "moze sa ovim uljem sigurno 15 000 nemoj bacati pare" slicne price...
Moze on, moze i do 20-30 hiljada, ali ce turbina zvizdati k'o vjetar na Nisickoj visoravni...
Dakle, TDI motore cuva ulje, pamet u glavu i promjena ulja na max 10 000 km
-
- Posts: 52
- Joined: 19/06/2012 17:47
#13 Re: TDI (DI crveno)
A to si zakljucio po ?tag33 wrote:tdi motori su smece a ti sa crvenim slovima jos vece
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#14 Re: TDI (DI crveno)
Vjerovatno je vlasnik nekog benzincafotelja wrote:A to si zakljucio po ?tag33 wrote:tdi motori su smece a ti sa crvenim slovima jos vece
-
- Posts: 1489
- Joined: 07/05/2004 12:52
- Location: AP
#15 Re: TDI (DI crveno)
Dobri ko ima para da ih ima. U slučaju kupovine novog auta sa TDI motorom košta mašala, u slučaju kupovine polovnog auta sa TDI motorom košta 2x mašala.
-
- Posts: 242
- Joined: 08/04/2010 22:33
#16 Re: TDI (DI crveno)
1.9 tdi ..su inace jedni od najboljih motora proizvedenih u zadnjih 20-ak godina,u svakom pogledu i segmentu: izdrzljivost,potrosnja,kvarovi, itd itd...naravno uz neke hdi i jtd,tacnije 2.0 hdi i 1.9 jtd motore...to moze potvrditi zasigurno svaki iskusan i dobronamjeran majstor i oni koji znaju o motorima...znaci pricamo o dizelima..naravno benzinaca takode ima fantasticnih pogotovo novije generacije..ali to je vec neka druga prica..
vodjen tim saznanjima ponosno vozim 1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina..uz dobru paznju o autu imam samo rijeci hvale...imam i pomenuti hdi-extra motor vozio sam i jtd i tdci..ali najvise belaja mi je zadao 2.0tdi prve generacije...moje misljenje
1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina 310Nm---izdrzljivost,potrosnja,snaga,kvarovi,odrzavanje.....
vodjen tim saznanjima ponosno vozim 1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina..uz dobru paznju o autu imam samo rijeci hvale...imam i pomenuti hdi-extra motor vozio sam i jtd i tdci..ali najvise belaja mi je zadao 2.0tdi prve generacije...moje misljenje
1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina 310Nm---izdrzljivost,potrosnja,snaga,kvarovi,odrzavanje.....
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#17 Re: TDI (DI crveno)
Išli su i 1.4 TDI u Fabie...to je vjerovatno uzrok razlika u oznakama...milojicabrzi wrote: Ima tu i zanimljivih kombinacija VW koncerna, npr. u Fabiju su isla samo dva diesela SDI i ovi TDI od 74 kW, ali kod Fabija to nema veze sa crvenim slovima, pa ces vidjeti Fabije kojima je crveno samo zadnje I ili im je crveno DI, ali to nema veze u njih idu samo ova dva diesela (govorim o modelima od 2000. do 2007.)
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#18 Re: TDI (DI crveno)
Jesu, negdje od 2004. ili 2005. ali nema veze, vidio sam Fabija od 74 kW, tamo iz 2002. ili 2003. i sa samo crvenim "I" kao i sa "DI" crvenim, tako da nema pravila...530i wrote:Išli su i 1.4 TDI u Fabie...to je vjerovatno uzrok razlika u oznakama...
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#19 Re: TDI (DI crveno)
I ja sam cuo da su 1.9 tdi motori proglaseni kao najbolji...kod tebe taj motor bas mocan, sta vozis? kod mene je 74 kw i cini mi se 250 Nm a leti, mogu zamisliti kakav je taj kod tebe posto je i kod tebe di crveno, je li i kod tebe drugaciji zvuk za razliku od drugih turbodizelasa? ili je to samo slucaj kod fabijetavustavus wrote:1.9 tdi ..su inace jedni od najboljih motora proizvedenih u zadnjih 20-ak godina,u svakom pogledu i segmentu: izdrzljivost,potrosnja,kvarovi, itd itd...naravno uz neke hdi i jtd,tacnije 2.0 hdi i 1.9 jtd motore...to moze potvrditi zasigurno svaki iskusan i dobronamjeran majstor i oni koji znaju o motorima...znaci pricamo o dizelima..naravno benzinaca takode ima fantasticnih pogotovo novije generacije..ali to je vec neka druga prica..
vodjen tim saznanjima ponosno vozim 1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina..uz dobru paznju o autu imam samo rijeci hvale...imam i pomenuti hdi-extra motor vozio sam i jtd i tdci..ali najvise belaja mi je zadao 2.0tdi prve generacije...moje misljenje
1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina 310Nm---izdrzljivost,potrosnja,snaga,kvarovi,odrzavanje.....
Last edited by Adoxxx on 21/06/2012 10:59, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1057
- Joined: 15/06/2012 21:52
#20 Re: TDI (DI crveno)
kod mene je di crveno a 2002 godiste, negdje sam nasao podatak da su se do 2008 proizvodilimilojicabrzi wrote:Jesu, negdje od 2004. ili 2005. ali nema veze, vidio sam Fabija od 74 kW, tamo iz 2002. ili 2003. i sa samo crvenim "I" kao i sa "DI" crvenim, tako da nema pravila...530i wrote:Išli su i 1.4 TDI u Fabie...to je vjerovatno uzrok razlika u oznakama...
-
- Posts: 240
- Joined: 13/02/2008 18:15
#21 Re: TDI (DI crveno)
Pumpa dizna (kao sto je u Golfu 4 crveno DI) je neki pokusaj VW-a da parira Common Rail sistemu kada se tek pojavio. Htjeli su da razviju neko svoje "in-house" rjesenje koje bi bilo VW-ov odgovor na CR sisteme i koje daje iste pa i bolje performanse u odnosu na CR sistem...
Naravno, kako je VW taj PD sistem konstantno usavrsavao (citaj:farbali slova crvenom bojom i povecavali zapreminu ) tako su ga sve vise i komplikovali. Krenuli su prvo sa PD motorima sa "obicnim" diznama pa su onda vremenom skontali da ne mogu tako fino kontrolisati ubrizgavanje pa su onda ubacili "piezo" dizne (citaj jos dodatne elektronike) kako bi to ubrizgavanje malo "popeglali". Dodaj na to jos i konstantno prilagodjavanje (komplikovanje) EURO normama izduvnih gasova....
Na kraju je PD motor postao toliko komplikovan, nepouzdan i problematican za odrzavanje da su se VW inzinjeri na kraju ipak pomirili sa tim da je vrijeme da se "klapi usima" i predje na CR sistem, sto se i desilo 2008 godine od kada je sada svaki dizelas u vozilima VW koncerna - Common Rail dizelas. Hvala Bogu
Sto se Golfa 4 i njegovih motora tice, nebi se bas slozio da su pumpa-dizna motori odnosno crveno DI i sve crveno TDI bas divni krasni i pouzdani. Motori su, kao sto napisah, vremenom postali prekomplikovani, problemi sa izlizanim pa cak i pucanjem bregastih osovina, cesta crkavanja dizni, turbina, zacepljenih EGR ventila itd.
Pola ovih mana koje sam nabrojao bi se mozda mogle i izbjeci da je u BiH normalno gorivo ali to nazalost nije slucaj...
Dodaj na to "bosnjo" logiku i (ne)ulaganje i (ne)odrzavanje automobila i eto ti recepta za probleme.
Licno ne bi nikad kupio polovan auto sa PD TDI motorom ! Moze ali samo pod uslovom da je nov ! Polovnog i to ovdje u BiH nikad !
Naravno, kako je VW taj PD sistem konstantno usavrsavao (citaj:farbali slova crvenom bojom i povecavali zapreminu ) tako su ga sve vise i komplikovali. Krenuli su prvo sa PD motorima sa "obicnim" diznama pa su onda vremenom skontali da ne mogu tako fino kontrolisati ubrizgavanje pa su onda ubacili "piezo" dizne (citaj jos dodatne elektronike) kako bi to ubrizgavanje malo "popeglali". Dodaj na to jos i konstantno prilagodjavanje (komplikovanje) EURO normama izduvnih gasova....
Na kraju je PD motor postao toliko komplikovan, nepouzdan i problematican za odrzavanje da su se VW inzinjeri na kraju ipak pomirili sa tim da je vrijeme da se "klapi usima" i predje na CR sistem, sto se i desilo 2008 godine od kada je sada svaki dizelas u vozilima VW koncerna - Common Rail dizelas. Hvala Bogu
Sto se Golfa 4 i njegovih motora tice, nebi se bas slozio da su pumpa-dizna motori odnosno crveno DI i sve crveno TDI bas divni krasni i pouzdani. Motori su, kao sto napisah, vremenom postali prekomplikovani, problemi sa izlizanim pa cak i pucanjem bregastih osovina, cesta crkavanja dizni, turbina, zacepljenih EGR ventila itd.
Pola ovih mana koje sam nabrojao bi se mozda mogle i izbjeci da je u BiH normalno gorivo ali to nazalost nije slucaj...
Dodaj na to "bosnjo" logiku i (ne)ulaganje i (ne)odrzavanje automobila i eto ti recepta za probleme.
Licno ne bi nikad kupio polovan auto sa PD TDI motorom ! Moze ali samo pod uslovom da je nov ! Polovnog i to ovdje u BiH nikad !
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#22 Re: TDI (DI crveno)
Koliko ja znam u Fabiu Mk1 su se ugradjivala 4 dizel motora, 1,9 SDI (64ks), 1,4 TDI (75ks) od 2004, 1,9 TDI (100ks) i 1,9 TDI PD (130ks) u RS-a.Adoxxx wrote:kod mene je di crveno a 2002 godiste, negdje sam nasao podatak da su se do 2008 proizvodilimilojicabrzi wrote:Jesu, negdje od 2004. ili 2005. ali nema veze, vidio sam Fabija od 74 kW, tamo iz 2002. ili 2003. i sa samo crvenim "I" kao i sa "DI" crvenim, tako da nema pravila...530i wrote:Išli su i 1.4 TDI u Fabie...to je vjerovatno uzrok razlika u oznakama...
Sto se oznaka tice, koliko se sjecam, a mislim da se dobro sjecam, do facelifta tj do 2004. godine oznake su bile sa zaprminom motora i tpom motora, a iza 2004 samo sa tipom motora. Tako su do 2004. bile oznake 1,9 SDI i 1,9 TDI (DI crveno), obicnog TDI ili TDI sa crvenim "I" nije bilo. Iza 2004 oznake su bile SDI za 1,9 SDI, obicno TDI za 1,4 TDI i TDI (crveno DI) za 1,9 TDI.
-
- Posts: 21
- Joined: 10/04/2012 12:38
#23 Re: TDI (DI crveno)
Slažem se u potpunosti .Vlasnik sam passata b5 iz 02 1.9 tdi 96 kw. Auto je savršen omjer snage i potrošnje.tavustavus wrote:1.9 tdi ..su inace jedni od najboljih motora proizvedenih u zadnjih 20-ak godina,u svakom pogledu i segmentu: izdrzljivost,potrosnja,kvarovi, itd itd...naravno uz neke hdi i jtd,tacnije 2.0 hdi i 1.9 jtd motore...to moze potvrditi zasigurno svaki iskusan i dobronamjeran majstor i oni koji znaju o motorima...znaci pricamo o dizelima..naravno benzinaca takode ima fantasticnih pogotovo novije generacije..ali to je vec neka druga prica..
vodjen tim saznanjima ponosno vozim 1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina..uz dobru paznju o autu imam samo rijeci hvale...imam i pomenuti hdi-extra motor vozio sam i jtd i tdci..ali najvise belaja mi je zadao 2.0tdi prve generacije...moje misljenje
1.9 TDI (DI crveno) 96kw 6 brzina 310Nm---izdrzljivost,potrosnja,snaga,kvarovi,odrzavanje.....
-
- Posts: 1021
- Joined: 13/10/2010 21:42
#24 Re: TDI (DI crveno)
Kod mene je golf 4 1.9 tdi crveno i 74 kw 2002 godina, je li pumpa dizna?
-
- Posts: 54
- Joined: 09/12/2012 22:36
#25 Re: TDI (DI crveno)
E ovako, 1.9 tdi sva bijela slova sa 77 kW motor pumpa dizna ugradivanj od 2004 godine. Kod mene u Octaviji A5 trosi 5,5 litara u prosjeku (autoput oko prosjek 150 i grad pola pola), a kod prijatelja Passat sa 74 KW na otvorenom trosi 6 l puno lakse voznje nego Octavia, u cemu je fol ne znam, vjerovatno da ima razlike u tehnologiji.