Talgo za Ploce, odlicne vijesti
- braca
- Posts: 854
- Joined: 08/08/2005 14:56
#1 Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Bas se pitam zasto neko od zvanicnika, pa i sa razno-raznih portala ne AKCENTIRA i dobre vijesti koje se ticu svih nas (pri tome ne mislim na teme na forumu, vec na vijesti na portalima)?
Trenutno asociram na Talgo voz(ove)....Uglavnom, rece mi prijateljica da je prije par dana isla na more (nije vazna konacna destinacija) Talgo vozom do Ploca. Naravno, imujci informacije od ranije ja joj rekoh "ma sta ce ti to ba, komplikacije, zamjene lokomotiva u Capljini i slicno". Medjutim, jako sam se prijatno iznenadio opisom same voznje, znaci Talgo voz ide u punom kapacitetu SKROZ do Ploca, znaci nema nikakvih zamjena lokomotiva, sve je europski, cisto, uredno, TV, Wi-Fi radi k'o zmaj, vjerovali ili ne, sjeli su u Sarajevu u 07,00h i bili u Plocama prije 11,00 sati. Pazi sad: povratna karta 33,00 KM!
Svaka cast, ovo me je obradovalo kao malo sta u zadnje vrijeme.Samo da je jos ovakvih vijesti.
Trenutno asociram na Talgo voz(ove)....Uglavnom, rece mi prijateljica da je prije par dana isla na more (nije vazna konacna destinacija) Talgo vozom do Ploca. Naravno, imujci informacije od ranije ja joj rekoh "ma sta ce ti to ba, komplikacije, zamjene lokomotiva u Capljini i slicno". Medjutim, jako sam se prijatno iznenadio opisom same voznje, znaci Talgo voz ide u punom kapacitetu SKROZ do Ploca, znaci nema nikakvih zamjena lokomotiva, sve je europski, cisto, uredno, TV, Wi-Fi radi k'o zmaj, vjerovali ili ne, sjeli su u Sarajevu u 07,00h i bili u Plocama prije 11,00 sati. Pazi sad: povratna karta 33,00 KM!
Svaka cast, ovo me je obradovalo kao malo sta u zadnje vrijeme.Samo da je jos ovakvih vijesti.
-
- Posts: 27932
- Joined: 20/03/2013 15:38
#2 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Eto ja od tebe prci put čujem info da ide direktno do Ploča!
Zar nije rečeno da se presjeda u Čapljini na autobuse?!
Zar nije rečeno da se presjeda u Čapljini na autobuse?!
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#3 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
I ja ovo prvi put cujem. Prijateljica prespavala u busu pa se ne sjeca. Da su ovo pustili bila bi vijest iako je jadno da je i ovo vijest. Ali sigurno bi bilo. Ne daju hrvati.
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#4 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Voz ide do Capljine (stize u Capljinu u 9 i 30) a od Capljine autobusom do Makarske i Neuma. Povratna karta (voz+autobus) do Neuma je tih 33 KM a stize u 11 i 20. Prvi put cujem da ide do PLoca i ne vjerujem da je istina.
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#5 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Sjo jaranice sto petlja. Haha tek uhvatih 33 povratna da je rekla.
Sad braca zove jaranicu da jos jednom upita.
Sad braca zove jaranicu da jos jednom upita.
- braca
- Posts: 854
- Joined: 08/08/2005 14:56
#6 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Ne da se usranom do potoka stici, taman se covjek obraduje necemu lijepom, kad ono cekic u glavu: izgleda da ste 100% u pravu, ljudi toliko se*u da sve smrdi.....isprike sa moje strane sto sam nasjeo na pricu....a bas sam se bio obradovao....
- jazzer
- Posts: 7216
- Joined: 20/12/2004 14:44
#8 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Inace je dobar ovaj talgo na nasim prugama.
Najveca prednost je sto, kada ti dotuzi sjedenje, izadjes iz voza, setas pored
njega, protegnes noge, ispusis cigaru i opet udjes u njega .
Najveca prednost je sto, kada ti dotuzi sjedenje, izadjes iz voza, setas pored
njega, protegnes noge, ispusis cigaru i opet udjes u njega .
- holowey
- Posts: 8440
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#9 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
tako sporo vozi?jazzer wrote:Inace je dobar ovaj talgo na nasim prugama.
Najveca prednost je sto, kada ti dotuzi sjedenje, izadjes iz voza, setas pored
njega, protegnes noge, ispusis cigaru i opet udjes u njega .
- dječak sa šibicama
- Posts: 40838
- Joined: 29/06/2011 23:39
#10 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
A bas htjedoh napisati "cestitam, vratili smo se u `97 godinu"
Kad ono, do Capljine.
Da se ne lazemo, ne moze do Ploca jer kamiondzijski lobi vodi glavnu rijec, jos od Cengicevog BIO transporta.
Kad ono, do Capljine.
Da se ne lazemo, ne moze do Ploca jer kamiondzijski lobi vodi glavnu rijec, jos od Cengicevog BIO transporta.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#11 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Talgo vozi do Capljine.
HŽ vuča vlakova i HŽ putnički promet nisu bili zainteresovani da se voz ponovno uvede niti do Ploča niti do Sarajeva.
Ko kaze da voz ide sporo nek malo procita i informise se o radijusima potom konfiguraciji terena i polozaju juzne pruge koja je proglašena za najjzahtjevniju u Europi. Voznja Talgo vozom na najtežim dijelovima je 50 na sat. Dok npr od Rastana prema Mostaru dostiže i 130 kilometara na čas.
HŽ vuča vlakova i HŽ putnički promet nisu bili zainteresovani da se voz ponovno uvede niti do Ploča niti do Sarajeva.
Ko kaze da voz ide sporo nek malo procita i informise se o radijusima potom konfiguraciji terena i polozaju juzne pruge koja je proglašena za najjzahtjevniju u Europi. Voznja Talgo vozom na najtežim dijelovima je 50 na sat. Dok npr od Rastana prema Mostaru dostiže i 130 kilometara na čas.
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#12 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Ako nista merak je sjesti u voz i lagano do Mostara u obilazak
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#13 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Kita najzahtjevnija. Pogledajte pruge kroz alpe, karpate.... jebo jednu planinicu od 1100mn tipa ivana.
Zar ni teretni vlakovi ne idu skroz do ploca? Ja sam mislio da idu.
U svakom slucaju najebem se hrvatima matera.
Zar ni teretni vlakovi ne idu skroz do ploca? Ja sam mislio da idu.
U svakom slucaju najebem se hrvatima matera.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#14 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
-
- Posts: 4039
- Joined: 23/10/2009 12:56
#15 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Ja išo Talgom u Dubrovnik preko Stolca i Trebinja. Niko mi ne vjeruje š'o je najgore!
Nešto čudno se dešava...
P.S. Je li iko sforuma već putovao do Bihaća preko Jajca i Drvara? Komšija bio, kaže 95% trase je tunel
Nešto čudno se dešava...
P.S. Je li iko sforuma već putovao do Bihaća preko Jajca i Drvara? Komšija bio, kaže 95% trase je tunel
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#16 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
-
- Posts: 485
- Joined: 17/03/2015 11:27
#17 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Idu do Ploča, nisu prestajali ići ni kad su radili prugu nedavno, a putnički pauzirao više od godine...karanana wrote:Kita najzahtjevnija. Pogledajte pruge kroz alpe, karpate.... jebo jednu planinicu od 1100mn tipa ivana.
Zar ni teretni vlakovi ne idu skroz do ploca? Ja sam mislio da idu.
U svakom slucaju najebem se hrvatima matera.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#18 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
As far as I know, rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...karanana wrote:Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...
Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
-
- Posts: 27932
- Joined: 20/03/2013 15:38
#19 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Ima logike...drndalo wrote:As far as I know, rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...karanana wrote:Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...
Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
- orinoco
- Posts: 1687
- Joined: 14/01/2017 17:46
#20 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Alternativa je pristanišni željeznički terminal sličan aerodromskim terminalima, sa carinskim i graničnim režimima koji se koriste na međunarodnim aerodromima.Naslovnica wrote:Ima logike...drndalo wrote:rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...
Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...
Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
Alternativa je, takođe, uvećan broj carinika i policajaca u želj. kompozicijama, npr. po dvojica za svaki vagon. Provjera identiteta putnika i njihov prtljag vrlo brzo bili bi pregledani, mnogo prije dolaska na granice.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40838
- Joined: 29/06/2011 23:39
#21 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Nisu oni nista zabranili nego su jednostavno ukinuli liniju Zagreb - BL - Doboj - Sarajevo - Ploce.karanana wrote:Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
To je, bar poslije rata, bila linija ZG - Ploce, znam jer isao sam vise puta za ZG.
Linija Sarajevo - Ploce je nemoguca iz vise razloga, uglavnom osnovni je vec naveden u par postova iznad. Takodje veliki problem je promjena lokomotiva, koja se tada dok je linija postojala, vrsila po nekoliko puta. U Plocama krene HZ lokomotiva, vec u Gabeli preuzima Z Federacije, onda u Doboju RS zeljeznice, pa u Volinji na granici sa Hrvatskom izmedju Novog i Kostajnice opet HZ lokomotiva. A svaka promjena je uzimala po pola sata najmanje.
Zasto je takav zakon, bio ili ostao, ne znam. Ali znam da se tri zeljeznice prepucavaju godinama, ove nase dvije domace i ona HZ.
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#22 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Takodjer Hrvatske željeznice nemaju adekvatnu opremu na vucnim jedinicama tj. Mašinama. Svaka masina Koja vozi talgo ima posebne komponente naknadno urađene zbog nagibnog vjesanja garniture.
Apropo zahtjevnosti. Ne govorimo o planinskom vozu. To je vec nesto posebno. Govorimo o dionici koja se ne karakterise kao planinska pa je od obicnih dionica jedna od najzahtjevnijih.
Zamjena lokomotiva u principu traje svega 5 do 10 minuta ali pasoska kontrola i carina su znale potrajati i preko 30 minuta. Dosta cesto sam se vozio za Ploče a i nekoliko puta za Zagreb.
HŽ nije pokazao zainteresovanost za liniju stoga linija je skraćena na potez Čapljina- Banja Luka.
Apropo zahtjevnosti. Ne govorimo o planinskom vozu. To je vec nesto posebno. Govorimo o dionici koja se ne karakterise kao planinska pa je od obicnih dionica jedna od najzahtjevnijih.
Zamjena lokomotiva u principu traje svega 5 do 10 minuta ali pasoska kontrola i carina su znale potrajati i preko 30 minuta. Dosta cesto sam se vozio za Ploče a i nekoliko puta za Zagreb.
HŽ nije pokazao zainteresovanost za liniju stoga linija je skraćena na potez Čapljina- Banja Luka.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#23 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Hoces reci da si Zelj. RS na svojim lokomotivama koje vuku Doboj-BL ugradile nesto posebno na Koncar lokomotive, kakve imaju i Zelj. FBiH, a i Hrv. Zelj.? Zato da bi Talgo vagoni fedrealnih zeljeznica mogli prometovati? Nesto sumnjam u to...
Koje su to promijenjene komponente?
Koje su to promijenjene komponente?
- man_464
- Posts: 1554
- Joined: 11/09/2014 20:27
- Location: Sarajevo - Novi grad
- Contact:
#24 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Mislim da je cak napravljen izuzetak pa Talgo voz na podrucju RS vozi FBiH lokomotiva.
Komponente se odnose ne zračno ogibljenje garniture. Kako talgo voz nema postolja klasična a ni Osovine vec je svaki točak poseban takav voz ima nagibnu tehnologiju za koju je potreban komprimrani zrak.
Komponente se odnose ne zračno ogibljenje garniture. Kako talgo voz nema postolja klasična a ni Osovine vec je svaki točak poseban takav voz ima nagibnu tehnologiju za koju je potreban komprimrani zrak.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#25 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti
Sve OK sto se zraka tice... Znas li gdje su i koje komponente za to montirane na lokomotivu? Sve kontam i zamisljam, ali mi ne ide...