Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

User avatar
braca
Posts: 854
Joined: 08/08/2005 14:56

#1 Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by braca »

Bas se pitam zasto neko od zvanicnika, pa i sa razno-raznih portala ne AKCENTIRA i dobre vijesti koje se ticu svih nas (pri tome ne mislim na teme na forumu, vec na vijesti na portalima)?

Trenutno asociram na Talgo voz(ove)....Uglavnom, rece mi prijateljica da je prije par dana isla na more (nije vazna konacna destinacija) Talgo vozom do Ploca. Naravno, imujci informacije od ranije ja joj rekoh "ma sta ce ti to ba, komplikacije, zamjene lokomotiva u Capljini i slicno". Medjutim, jako sam se prijatno iznenadio opisom same voznje, znaci Talgo voz ide u punom kapacitetu SKROZ do Ploca, znaci nema nikakvih zamjena lokomotiva, sve je europski, cisto, uredno, TV, Wi-Fi radi k'o zmaj, vjerovali ili ne, sjeli su u Sarajevu u 07,00h i bili u Plocama prije 11,00 sati. Pazi sad: povratna karta 33,00 KM!

Svaka cast, ovo me je obradovalo kao malo sta u zadnje vrijeme.Samo da je jos ovakvih vijesti.
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#2 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by Naslovnica »

Eto ja od tebe prci put čujem info da ide direktno do Ploča!
Zar nije rečeno da se presjeda u Čapljini na autobuse?!
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#3 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by karanana »

I ja ovo prvi put cujem. Prijateljica prespavala u busu pa se ne sjeca. Da su ovo pustili bila bi vijest iako je jadno da je i ovo vijest. Ali sigurno bi bilo. Ne daju hrvati.
User avatar
P308
Posts: 5084
Joined: 21/09/2012 23:15

#4 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by P308 »

Voz ide do Capljine (stize u Capljinu u 9 i 30) a od Capljine autobusom do Makarske i Neuma. Povratna karta (voz+autobus) do Neuma je tih 33 KM a stize u 11 i 20. Prvi put cujem da ide do PLoca i ne vjerujem da je istina.
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#5 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by karanana »

Sjo jaranice sto petlja. Haha tek uhvatih 33 povratna da je rekla.

Sad braca zove jaranicu da jos jednom upita.
User avatar
braca
Posts: 854
Joined: 08/08/2005 14:56

#6 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by braca »

Ne da se usranom do potoka stici, taman se covjek obraduje necemu lijepom, kad ono cekic u glavu: izgleda da ste 100% u pravu, ljudi toliko se*u da sve smrdi.....isprike sa moje strane sto sam nasjeo na pricu....a bas sam se bio obradovao....
User avatar
insomnia78
Posts: 61961
Joined: 03/04/2011 14:43

#7 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by insomnia78 »

:lol:
User avatar
jazzer
Posts: 7216
Joined: 20/12/2004 14:44

#8 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by jazzer »

Inace je dobar ovaj talgo na nasim prugama.

Najveca prednost je sto, kada ti dotuzi sjedenje, izadjes iz voza, setas pored
njega, protegnes noge, ispusis cigaru i opet udjes u njega :) .
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#9 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by holowey »

jazzer wrote:Inace je dobar ovaj talgo na nasim prugama.

Najveca prednost je sto, kada ti dotuzi sjedenje, izadjes iz voza, setas pored
njega, protegnes noge, ispusis cigaru i opet udjes u njega
:) .
tako sporo vozi? :D
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40838
Joined: 29/06/2011 23:39

#10 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by dječak sa šibicama »

A bas htjedoh napisati "cestitam, vratili smo se u `97 godinu"

Kad ono, do Capljine.

Da se ne lazemo, ne moze do Ploca jer kamiondzijski lobi vodi glavnu rijec, jos od Cengicevog BIO transporta.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#11 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by man_464 »

Talgo vozi do Capljine.

HŽ vuča vlakova i HŽ putnički promet nisu bili zainteresovani da se voz ponovno uvede niti do Ploča niti do Sarajeva.

Ko kaze da voz ide sporo nek malo procita i informise se o radijusima potom konfiguraciji terena i polozaju juzne pruge koja je proglašena za najjzahtjevniju u Europi. Voznja Talgo vozom na najtežim dijelovima je 50 na sat. Dok npr od Rastana prema Mostaru dostiže i 130 kilometara na čas.
User avatar
Cossack
Posts: 7146
Joined: 22/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Vozim: Astrilaka

#12 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by Cossack »

Ako nista merak je sjesti u voz i lagano do Mostara u obilazak :)
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#13 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by karanana »

Kita najzahtjevnija. Pogledajte pruge kroz alpe, karpate.... jebo jednu planinicu od 1100mn tipa ivana.

Zar ni teretni vlakovi ne idu skroz do ploca? Ja sam mislio da idu.
U svakom slucaju najebem se hrvatima matera.
User avatar
drndalo
Posts: 22824
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#14 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by drndalo »

Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
zlajapravaraja
Posts: 4039
Joined: 23/10/2009 12:56

#15 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by zlajapravaraja »

Ja išo Talgom u Dubrovnik preko Stolca i Trebinja. Niko mi ne vjeruje š'o je najgore!

Nešto čudno se dešava... :?

P.S. Je li iko sforuma već putovao do Bihaća preko Jajca i Drvara? Komšija bio, kaže 95% trase je tunel :shock:
User avatar
karanana
Posts: 47254
Joined: 26/02/2004 00:00

#16 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by karanana »

drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.
ciza_bliza
Posts: 485
Joined: 17/03/2015 11:27

#17 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by ciza_bliza »

karanana wrote:Kita najzahtjevnija. Pogledajte pruge kroz alpe, karpate.... jebo jednu planinicu od 1100mn tipa ivana.

Zar ni teretni vlakovi ne idu skroz do ploca? Ja sam mislio da idu.
U svakom slucaju najebem se hrvatima matera.
Idu do Ploča, nisu prestajali ići ni kad su radili prugu nedavno, a putnički pauzirao više od godine...
User avatar
drndalo
Posts: 22824
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#18 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by drndalo »

karanana wrote:
drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.
As far as I know, rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...

Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...

Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
Naslovnica
Posts: 27932
Joined: 20/03/2013 15:38

#19 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by Naslovnica »

drndalo wrote:
karanana wrote:
drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.
As far as I know, rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...

Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...

Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
Ima logike...
User avatar
orinoco
Posts: 1687
Joined: 14/01/2017 17:46

#20 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by orinoco »

Naslovnica wrote:
drndalo wrote:rezim prelaska granice u svjetlu priprema za Schengen je tu najveci problem... Za putnicki saobracaj... Tamo jednostavno nema daljine za normalan prelazak granice vozom, kako se to radi u normalnom svijetu... Dok bi pregledali sve putnike voz bi vec odavno stigao u stanicu Ploce... Uz mogucnost pola nepregledanih putnika...

Alternativa bi mogla biti stanica, zica, ograda, kao kod Causeskua u Rumuniji 1986, voz stane na granici, svi putnici udju u stanicu tipa stare zeljeznicke stanice Ilidza ili Bistrik, vrata se zakljucaju iza zadnjeg putnika, i onda jedan po jedan nakon pregleda pasosa izlaze na druga vrata i vracaju se u voz...

Da to rade, bili bi nazvani barbarima, fasistima itd...
Ima logike...
Alternativa je pristanišni željeznički terminal sličan aerodromskim terminalima, sa carinskim i graničnim režimima koji se koriste na međunarodnim aerodromima.
Alternativa je, takođe, uvećan broj carinika i policajaca u želj. kompozicijama, npr. po dvojica za svaki vagon. Provjera identiteta putnika i njihov prtljag vrlo brzo bili bi pregledani, mnogo prije dolaska na granice.
User avatar
dječak sa šibicama
Posts: 40838
Joined: 29/06/2011 23:39

#21 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by dječak sa šibicama »

karanana wrote:
drndalo wrote:Opet majorizacija? Sto sad Hrvatima?
Pa zato sto je djubrad zabranila tu liniju do ploca. Bagra najgore vrste.
Nisu oni nista zabranili nego su jednostavno ukinuli liniju Zagreb - BL - Doboj - Sarajevo - Ploce.

To je, bar poslije rata, bila linija ZG - Ploce, znam jer isao sam vise puta za ZG.

Linija Sarajevo - Ploce je nemoguca iz vise razloga, uglavnom osnovni je vec naveden u par postova iznad. Takodje veliki problem je promjena lokomotiva, koja se tada dok je linija postojala, vrsila po nekoliko puta. U Plocama krene HZ lokomotiva, vec u Gabeli preuzima Z Federacije, onda u Doboju RS zeljeznice, pa u Volinji na granici sa Hrvatskom izmedju Novog i Kostajnice opet HZ lokomotiva. A svaka promjena je uzimala po pola sata najmanje.
Zasto je takav zakon, bio ili ostao, ne znam. Ali znam da se tri zeljeznice prepucavaju godinama, ove nase dvije domace i ona HZ.
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#22 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by man_464 »

Takodjer Hrvatske željeznice nemaju adekvatnu opremu na vucnim jedinicama tj. Mašinama. Svaka masina Koja vozi talgo ima posebne komponente naknadno urađene zbog nagibnog vjesanja garniture.

Apropo zahtjevnosti. Ne govorimo o planinskom vozu. To je vec nesto posebno. Govorimo o dionici koja se ne karakterise kao planinska pa je od obicnih dionica jedna od najzahtjevnijih.

Zamjena lokomotiva u principu traje svega 5 do 10 minuta ali pasoska kontrola i carina su znale potrajati i preko 30 minuta. Dosta cesto sam se vozio za Ploče a i nekoliko puta za Zagreb.

HŽ nije pokazao zainteresovanost za liniju stoga linija je skraćena na potez Čapljina- Banja Luka.
User avatar
drndalo
Posts: 22824
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by drndalo »

Hoces reci da si Zelj. RS na svojim lokomotivama koje vuku Doboj-BL ugradile nesto posebno na Koncar lokomotive, kakve imaju i Zelj. FBiH, a i Hrv. Zelj.? Zato da bi Talgo vagoni fedrealnih zeljeznica mogli prometovati? Nesto sumnjam u to...

Koje su to promijenjene komponente?
User avatar
man_464
Posts: 1554
Joined: 11/09/2014 20:27
Location: Sarajevo - Novi grad
Contact:

#24 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by man_464 »

Mislim da je cak napravljen izuzetak pa Talgo voz na podrucju RS vozi FBiH lokomotiva.

Komponente se odnose ne zračno ogibljenje garniture. Kako talgo voz nema postolja klasična a ni Osovine vec je svaki točak poseban takav voz ima nagibnu tehnologiju za koju je potreban komprimrani zrak.
User avatar
drndalo
Posts: 22824
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#25 Re: Talgo za Ploce, odlicne vijesti

Post by drndalo »

Sve OK sto se zraka tice... Znas li gdje su i koje komponente za to montirane na lokomotivu? Sve kontam i zamisljam, ali mi ne ide... :evil:
Post Reply